Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 88 ... 99 Laatste
Acties:

• nokiaan958GB
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
ASW1 schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:30:
[...]

Helemaal niet, badkamer en keuken zijn het duurst en die hebben echt een klein fortuin gekost. Verder ook inbouwkasten die spijkervast zitten. Luxe wandstofferingen overal die blijven ook zitten. Ik zie helemaal niet veel meubels die mee zullen verhuizen, op dit prijsniveau krijg je die er overigens vaak ook nog gratis bij omdat de verkoper wat nieuws wil.

[...]

Niet mee eens, die keuken is echt megaduur, kijk alleen al naar hoe de gaspitten individueel in het natuurstenen blad geboord zitten, daarnaast is alle apparatuur Miele geen ikea. Badkamer idem, enorme plakken natuursteen die gespiegeld zitten, sanitair zelf ook het allerduurste waarschijnlijk. Kijk hoe die douchekop blind in het plafond verwerkt zit, dat is klasse. Denk dat er makkelijk 100k op die keuken en badkamer samen is stukgegooid. Nee niet alles zit erin, ook een bidet mist in de badkamer etc.; daarvoor is een appartement van 100m2 gewoon te klein. Die wastafelafvoer is inderdaad raar, zoals die radiatoren en ventilatieroosters dat ook zijn.
Het is alsof er niet gecoördineerd gewerkt is vanuit 1 aannemer die het geheel naar een hoog niveau trekt, maar door 1 persoon die het niet echt overzag maar wel een megadure keukenboer en sanitairinstallateur heeft laten opdraven. Het valt me nu ook op dat het hang- en sluitwerk van de buitenboel allemaal nog niveau sociale woningbouw is.
Zie bijvoorbeeld hier de buitendeur in de keuken met zo'n spanjolet:
[Afbeelding]

En hier nog op de foto links met goedkope aluminium grepen boven en onder om de deur dicht te klemmen.
Op de foto rechts een fancy inbouwkast met koperen deuren; die verhuist echt niet mee...
[Afbeelding]
Op dit niveau verwacht je fatsoenlijke deuren met driepuntsluiting, niet dit soort meuk....

Edit: Ik zie in de beschrijving staan dat het hele apartement van vloerverwarming is voorzien, dus ofwel die beschrijving klopt niet of waarom hangt die radiator daar dan nog?
Keukens en badkamers zijn erg modegevoelig. Daarnaast blijven ze niet mooi en verloopt de garantie na x-jaar.

Door diverse taxateurs wordt van keukens zo rond de 60% van de investering meegenomen en afgeschreven in 5 jaar. Van badkamers 70-80% afgeschreven in 7 jaar.

Voor deze foeilelijke deprimerende keuken zou ik nooit extra betalen :+

• Mokum80
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 20:47
nokiaan958GB schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:30:
[...]
Voor deze foeilelijke deprimerende keuken zou ik nooit extra betalen :+
De ligging van de keuken is op het Noorden, dan zou je verwachten om met lichte kleuren te werken zodat het geheel ruimer lijkt en lichter is. Maargoed, het hele huis is een donker hok.

• ijdod
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 14:47
michie1 schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:54:
[...]

Nog een gok: wij Nederlanders letten op dingen als radiatoren en raambeslag omdat we dat met sociale woningbouw associëren en armoedig vinden. Iemand van buitenlandse origine heeft andere associaties en vindt het wellicht prima. (Ik heb bijvoorbeeld begrepen dat kozijnen in de VS veel dunner zijn, en dat dus zelfs het simpelste woco-raampje hen al heel degelijk toeschijnt)
Mijn (toegegeven anekdotische) ervaring met huizen in het VK en de VS is niet heel positief.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Marnix1988
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12:28
[...]

Nog een gok: wij Nederlanders letten op dingen als radiatoren en raambeslag omdat we dat met sociale woningbouw associëren en armoedig vinden. Iemand van buitenlandse origine heeft andere associaties en vindt het wellicht prima. (Ik heb bijvoorbeeld begrepen dat kozijnen in de VS veel dunner zijn, en dat dus zelfs het simpelste woco-raampje hen al heel degelijk toeschijnt)
Dat zal ook deels te maken hebben met de temperatuur van de staat waar het huis zich in bevind. In California of Los Angelos zal dat een minder groot probleem zijn dan in New York waar het min 10 of meer kan worden in de winter. Paar winters met slechte raamsluiting of dun glas en je wil dat niet meer lijkt me.

• Wilke
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21:39
Marnix1988 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 10:50:
Dat zal ook deels te maken hebben met de temperatuur van de staat waar het huis zich in bevind. In California of Los Angelos zal dat een minder groot probleem zijn dan in New York waar het min 10 of meer kan worden in de winter. Paar winters met slechte raamsluiting of dun glas en je wil dat niet meer lijkt me.
Dan zet je de zwaar overgedimensioneerde verwarming een paar graden hoger, en als het daardoor te warm wordt balanceer je dat uit met de airconditioning toch?

Of werkt dat in Amerika inmiddels ook niet meer zo?

• Ivow85
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 21:52
[...]

Ook in 35+ graden Florida of Californië zou een degelijke luchtdichte en geïsoleerde buitenschil wel prettig zijn uit duurzaamheidsoogpunt. Hoeft de airco iets minder hard te brullen. Zeker bij die veelal houtskeletbouw met nauwelijks thermische massa. In de "oude wereld" is er veelal sprake van dikke muren en andere maatregelen om de warmte buiten te houden.

Gasloos sinds 02-11-2017. Gasaansluiting op initiatief van Liander verwijderd op 30-04-2018. Nooit een rekening van Liander ontvangen.

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 21:20

Fiber

Beaches are for storming.

Hoe krijg je zo'n lelijk, droevig, onhandig gedrocht ontworpen? Een depressieve architect? Domme regels voor maximale goothoogte? Dakpannen zijn goedkoper dan bakstenen en/of beton? O-)

In de serie: 'Van binnen verder niet heel bijzonder':

Edit: https://www.funda.nl/koop...1685776-suikerpeerpad-14/ :)

Fiber wijzigde deze reactie 01-01-2020 22:02 (8%)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Wilke
Funda linkje?

• Fiber

Fiber

• GeeMoney
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:45
Marnix1988 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 10:50:
[...]

Ik raad je aan eens wat hotels te boeken in hartje New York :9 .
Ik heb er een paar gehad (zeker niet de goedkoopste) maar van degelijke ramen en sluitwerk of tochtdichte afwerkingen hebben ze daar nog niet veel gehoord :D .
De meeste panden hebben daar ook nog verwarming op stoom en dat is echt kneiters heet in no-time in je kamer.

Ik verbaasde mij nogal in die stad, waar wij kantoor panden tot op het bot isoleren en verduurzamen vliegt het daar gewoon letterlijk het raam uit in vijfvoud met die giga panden.

GeeMoney wijzigde deze reactie 01-01-2020 22:38 (10%)

2017 touchbar MBPr i7-2.8Ghz, 16GB, 1TB SSD, 4GB Radeon 560. LG27UD88-W

• BladeSlayer1000
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 17:35
Fiber schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 21:53:
Hoe krijg je zo'n lelijk, droevig, onhandig gedrocht ontworpen? Een depressieve architect? Domme regels voor maximale goothoogte? Dakpannen zijn goedkoper dan bakstenen en/of beton? O-)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik zou het idee hebben dat de muren op mij af komen, (bijna) iedere muur komt schuin naar je toe...

• gumtree
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15-02 18:13
Ashundi schreef op maandag 30 december 2019 @ 21:12:
[...]

9 ton voor een lappie grond met niks er op.
En dan moet je ook nog recht van overpad zien te krijgen van de voor-buren die net hun nieuwe huis aan het bouwen zijn.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En nu ik het kaartje nog eens bekijk jij waarschijnlijk ook aan achter-buren.
Als ik de luchtfoto zo zie, heb je als directe buren een gezellig moestuintjes complex. Daar ligt een onverharde weg naar alle percelen. Zie ook NL.IMRO.0203.1529-0002 op www.ruimtelijkeplannen.nl

• Ashundi
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 19:12

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Heb je een badkamer van ruim 3 bij 3, waar je ook geen toilet in kwijt hoeft, douche je alsnog in bad. Alhoewel de hele inrichting best wel sociale woningbouw schreeuwt trouwens, ook die badkamer :X

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Depressieve architect of de opdracht om een moderne variant van wat er mogelijk eerst stond te realiseren?

Het komt op mij over op een (niet zo heel goed gelukte) moderne variant van een oude boerenschuur. Mede vanwege die bijzondere 'oren' naast de dakkapellen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik krijg meteen high society kriebeljeuk. Zouden die mensen fotoge....euhm...zichzelf aangetrokken voelen tot het maken van foto's? Op Funda staan er namelijk nog veel meer:

https://www.funda.nl/koop...s-87997277-bolwerkweg-14/

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Dr Pro
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09:45
Doe dan iets smakelijks in de pan...

• breinonline
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:23

breinonline

Are you afraid to be known?

Slavy schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 07:10:
Ik krijg meteen high society kriebeljeuk. Zouden die mensen fotoge....euhm...zichzelf aangetrokken voelen tot het maken van foto's? Op Funda staan er namelijk nog veel meer:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is puur om op te vallen. En getuige je post werkt het :). Wel een mooi huis. De foto’s laten twee kinderen zien maar conform de plattegrond moeten die één kamer delen. Zonde met zo’n groot huis.

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• Gijsje22
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 17-02 20:59
Haha, dat valt inderdaad wel op. Het valt me nog mee dat ze geen foto’s met het gezin op de wc hebben..

Gijs

• drfrisbee
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20:12
High society in Aalten? Kan dat... :)

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

GeeMoney schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 22:37:
Ik raad je aan eens wat hotels te boeken in hartje New York :9 .
Ik heb er een paar gehad (zeker niet de goedkoopste) maar van degelijke ramen en sluitwerk of tochtdichte afwerkingen hebben ze daar nog niet veel gehoord :D .
Hotel Pennsylvania Ftw :)
Zal volgende keer eens op de kwaliteit letten. In het verleden nooit naar gekeken, maar het gebouw is ook
uit 1919, en zo vaak zullen de kozijnen niet zijn vervangen. ;)
Hoe krijg je zo'n lelijk, droevig, onhandig gedrocht ontworpen? Een depressieve architect? Domme regels voor maximale goothoogte?
Ik moest even denken aan die aflevering van Top Gear met die beige Multipla.
En zittend in de mood room, heeft de architect hier misschien wel zijn "inspiratie" uit geput.

Ome Ernst wijzigde deze reactie 02-01-2020 09:37 (39%)

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• peakrever
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20:28

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat een matige foto's en goedkoop ingericht. Vanaf de buitenkant ziet het er nog wel oké uit.

• yay
  • Laatst online: 13:19
peakrever schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 09:55:
[...]

Wat een matige foto's en goedkoop ingericht. Vanaf de buitenkant ziet het er nog wel oké uit.
Foto's zijn idd niet te best. Qua inrichting: ik denk dat het gestaged is.

• Peter86
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20:47
Prima voorkant:

Beetje smalle tuin langs de weg:

Slapen in stijl:

Mooie Griekse stenen in de woonkamer:

Kortom een mooi huis in Griekse stijl: https://www.funda.nl/koop...is-87991729-molendijk-25/

• Wuursj
  • Nu online

Wuursj

want worst is al bezet

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb naar deze wijk zitten kijken toen ie uit de grond gestampt werd een paar jaar geleden. Enigsinds Betaalbare nieuwbouw, binnen amsterdam vlakbij NDSM, daar meot wel iets mee zijn. inderdaad. Er om heen zit nog troostelozer jaren 80 meuk.
Ik kom er nog steeds wel eens. En ben dan weer erg blij met mijn huidige keuze :) Zeker na een akkefietje met mijn auto aldaar.
De oren er af slopen zou al een hoop schelen. Dan hou je iets minder lelijks maar weer erg saais over.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Pathogen
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17:08

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bij mij in de buurt staan ook van dit soort donkere gedrochten, compleet met asbest daklei:
202 Platanendreef
https://maps.app.goo.gl/S4JkfdsXx6b85gPQA

Waar je mee omgaat, word je mee besmet.

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
breinonline schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 08:14:
De foto’s laten twee kinderen zien maar conform de plattegrond moeten die één kamer delen. Zonde met zo’n groot huis.
Ik gok dat het de kleinkinderen zijn die je op de foto's ziet. En dat het oudste paar er dus woont.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16:44
JeroenE schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 10:35:
[...]
Ik gok dat het de kleinkinderen zijn die je op de foto's ziet. En dat het oudste paar er dus woont.
Hahah zonder je reactie gelezen te hebben wilde ik dit net ook schrijven inderdaad. Die kleinkinderen zijn gewoon op visite om te zwemmen op de foto te gaan :+

• vooghel
  • Registratie: oktober 2001

vooghel

Cunning linguist

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Doet me een beetje denken aan dit soort woningen, waarbij de dakpannen doorlopen over de gevel:

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:00

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En dat voor minder dan 6 ton? Waar zit dat addertje want met het huis ansich vind ik niets mis, ook het perceel, het zwembad, de hooischuur. :o

Jammer van de hoogspanningsmasten verderop.. maar verder... mind.. blown.. voor dat geld.

Dus wie helpt mij aan dat addertje :+

www.google.nl

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

MisteRMeesteR schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 11:28:
[...]

En dat voor minder dan 6 ton? Waar zit dat addertje want met het huis ansich vind ik niets mis, ook het perceel, het zwembad, de hooischuur. :o

Jammer van de hoogspanningsmasten verderop.. maar verder... mind.. blown.. voor dat geld.

Dus wie helpt mij aan dat addertje :+
Het ligt in Aalten.

• Jochemd13
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 21:15
vooghel schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 11:06:
[...]

Doet me een beetje denken aan dit soort woningen, waarbij de dakpannen doorlopen over de gevel:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier ook in de buurt: https://www.funda.nl/koop.../huis-86784811-narcis-47/

Best leuke manier van bouwen, als je het maar op een goede manier doet. Door praktisch alles dezelfde kleur te doen wordt het heel snel saai :*)

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Peter86 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 10:05:
Prima voorkant:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Slapen in stijl:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Kortom een mooi huis in Griekse stijl: https://www.funda.nl/koop...is-87991729-molendijk-25/
En dan wel een budda beeld erbij. :')
Pak dan een buste oid.

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 21:00

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Had ik uiteraard gezien. Maar dan nog.. voor 6 ton heb je hier (randstad) net aan een 2-onder-1 kapper met eigen parkeerplek voor de deur, waarbij het perceel net aan 250 m2 is.

Ander nadeel is dat je elke zomer graties kan genieten van de zwarte cross :P

www.google.nl

• Road-runner83
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14:33
Ja Piet ik wel persé een TV in de keuken!! Piet: "Ok":

Best een leuk jaren 30 stijl huis alleen de woonkamer is niet ideaal om in te delen:

Huis: https://www.funda.nl/koop...uis-41673794-poolboer-20/

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Jochemd13 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 11:31:
Best leuke manier van bouwen, als je het maar op een goede manier doet. Door praktisch alles dezelfde kleur te doen wordt het heel snel saai :*)
Gebouwd in 2015. Nu al verkopen. Echtscheiding ?
Aan de woning kan het niet zo liggen lijkt mij, dat is allemaal prima, hier en daar iets meer kleur zou inderdaad wel mogen.

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
Ome Ernst schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:32:
[...]
Gebouwd in 2015. Nu al verkopen. Echtscheiding ?
Aan de woning kan het niet zo liggen lijkt mij, dat is allemaal prima, hier en daar iets meer kleur zou inderdaad wel mogen.
Winst pakken en wachten op de volgende dip.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Fable schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:33:
Winst pakken en wachten op de volgende dip.
Ik zou dat met mijn eigen huis om meerdere redenen niet doen.

Er is op het forum een draadje over en de voordelen wegen imho niet op tegen de nadelen, iets wat ook de algemene consenus was van de reacties daarin iirc.

• Fiber

Fiber

Road-runner83 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:01:
Ja Piet ik wel persé een TV in de keuken!! Piet: "Ok":
[Afbeelding]

Best een leuk jaren 30 stijl huis alleen de woonkamer is niet ideaal om in te delen:
[Afbeelding]

Huis: https://www.funda.nl/koop...uis-41673794-poolboer-20/
Prima, keurig huis hoor. Maar met de meubels heb je je 'Karwei Bouwmarkt Meubels Bingo-kaart' wel heel snel vol... :z

• Fazer013
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17-02 23:03
Waren met de jaarwisseling op vakantie in regio Hengelo. Staat een leuk watertoren project te koop: https://www.funda.nl/koop...988904-watertorenlaan-60/

Wel een hoop kleine lettertjes.

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 17-02 22:50
Ha, hier gaan wonen alleen om voortaan te kunnen schrijven "vanuit ons genoegen kunnen wij.. " ;) :D

https://www.funda.nl/koop...41685963-ons-genoegen-21/

go forget who we are, yeah

• Road-runner83
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14:33
Fazer013 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:21:
Waren met de jaarwisseling op vakantie in regio Hengelo. Staat een leuk watertoren project te koop: https://www.funda.nl/koop...988904-watertorenlaan-60/

Wel een hoop kleine lettertjes.
Daar is wel wat moois van te maken! :)

• Tanne1
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 13:49
snmght schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:23:
Ha, hier gaan wonen alleen om voortaan te kunnen schrijven "vanuit ons genoegen kunnen wij.. " ;) :D

Elke avond volle maan met zo'n lantaarnpaal voor je raam |:(

Tanne1 wijzigde deze reactie 02-01-2020 13:49 (11%)

• BasvanS
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:09

Eind 2019, dan zou je toch nog zonder kosten koper moeten kunnen kopen? Binnen 3 maanden verkopen = geen overdracht belasting toch? 102m2 over 3 verdiepingen voor nieuwbouw is ook erg klein evenals het perceel van 82 m2!

BasvanS wijzigde deze reactie 02-01-2020 13:49 (9%)

• snmght
  • Laatst online: 17-02 22:50
Tanne1 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:46:
[...]

[Afbeelding] Elke avond volle maan met zo'n lantaarnpaal voor je raam |:(
Enig ongenoegen is Ons Genoegen niet vreemd. ;)

go forget who we are, yeah

• Milo85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 18:53
BasvanS schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:47:
[...]

Eind 2019, dan zou je toch nog zonder kosten koper moeten kunnen kopen? Binnen 3 maanden verkopen = geen overdracht belasting toch? 102m2 over 3 verdiepingen voor nieuwbouw is ook erg klein evenals het perceel van 82 m2!
Het schuurtje neemt al bijna de helft van de tuin in beslag. Vanuit de woonkamer is dat ook het enige zicht dat je hebt...

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Tanne1 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:46:
[...]

[Afbeelding] Elke avond volle maan met zo'n lantaarnpaal voor je raam |:(
Hebben wij ook, maar weinig last van; de slaapkamer aan die kant heeft verduisterende gordijnen, en de voordeur is 's nachts altijd goed verlicht wat de veiligheid ten goede komt.

• mwa
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21:44

En dan vanuit de woonkamer dit uitzicht.. Wat een postzegel.

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21:25

Theo

moederbord

Peter86 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 10:05:
Prima voorkant:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Slapen in stijl:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Is dit een ingebouwde zonnebank? :D

7400 Wp op het dak

• leecher
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21:18

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nu weet ik het zeker, makelaars zijn gewoon professionele shitposters die alleen maar lopen te trollen. Iedereen vraagt zich altijd af waarom je closeups gaat maken van wijnglazen, kookboeken enzovoorts, de reactie van makelaars hierop:

Foto's van iemand die foto's aan het maken is van een wijnglas. Sodemieter nou een eind op.

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18:47
leecher schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:58:
[...]

Foto's van iemand die foto's aan het maken is van een wijnglas. Sodemieter nou een eind op.
En dan de kinderen in het zwembad dumpen omdat je het zelf te koud vindt :D

• ASW1
  • Nu online
Nou, erin, een stuk erbuiten nog.
Enschede, Arnhem of Oberhausen, en dan nog een klein uur rijden.
Wel een treinstation op een kwartier fietsen, maar het is enkelspoor met dieseltreintjes, naar Arnhem kost je al gauw 1,5 uur deur tot deur. Het is vast mooi wonen maar je moet wel van autorijden houden.
Buurman heeft een sloopbedrijf. Niet uitgesloten dat die om 6 uur beginnen 's morgens, geen idee of je daar last van hebt.

• APBaguette
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 20:10
mwa schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:24:
[...]

En dan vanuit de woonkamer dit uitzicht.. Wat een postzegel.

[Afbeelding]
Vreemde indeling van de gevel ook, een deur naast dubbele openslaande deuren? Een glazen pui over de hele breedte zou een stuk beter staan, nu zit je tegen een stuk muur aan te kijken.

De trapkast is ook opmerkelijk. Prima om een kast onder de trap zelf te maken, maar deze slokt ook gewoon een serieus stuk woonkamer op.

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

BasvanS schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:47:
[...]

De "kosten" van k.k. slaan doorgaans op meer kosten dan alleen de overdrachtsbelasting :P Bovendien is het gangbaar om koper voor die overdrachtsbelasting te compenseren bij zo'n snelle doorverkoop, maar da's niet verplicht natuurlijk (en moet onderdeel van de onderhandelingen zijn) ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Theo

Theo

moederbord

APBaguette schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:41:
[...]

Vreemde indeling van de gevel ook, een deur naast dubbele openslaande deuren? Een glazen pui over de hele breedte zou een stuk beter staan, nu zit je tegen een stuk muur aan te kijken.

De trapkast is ook opmerkelijk. Prima om een kast onder de trap zelf te maken, maar deze slokt ook gewoon een serieus stuk woonkamer op.
Het is nieuwbouw, dus zo goedkoop mogelijk gebouwd.... Een schuifpui heeft een slechtere isolatieaarde (waardoor je dus een extra compensatiezonnepaneel moet plaatsen) én is duurder dan een stenen muur. Dus waarom zou een aannemer/projectontwikkelaar zo'n domme keuze maken? Het verkoopt toch wel. En men kan er geen euro meer voor vragen met de verkoop van het object.

7400 Wp op het dak

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18:47
Theo schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:47:
[...]

Het is nieuwbouw, dus zo goedkoop mogelijk gebouwd.... Een schuifpui heeft een slechtere isolatieaarde (waardoor je dus een extra compensatiezonnepaneel moet plaatsen) én is duurder dan een stenen muur. Dus waarom zou een aannemer/projectontwikkelaar zo'n domme keuze maken? Het verkoopt toch wel. En men kan er geen euro meer voor vragen met de verkoop van het object.
Veel mensen vinden het fijn als er veel daglicht binnenkomt. Die denken niet aan de isolatiewaarden van een schuifpui.

• Theo

Theo

moederbord

DJTimo schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:53:
[...]
Veel mensen vinden het fijn als er veel daglicht binnenkomt. Die denken niet aan de isolatiewaarden van een schuifpui.
Met het bouwen moet men aan een EPC waarde voldoen. Een schuifpui moet je compenseren met een extra zonnepaneel of met extra isolatie elders in de woning om aan de wettelijk opgelegde normen te voldoen. Een schuifpui is lastig als je zo goedkoop mogelijk aan de 0.4 waarde wil voldoen voor een nieuwbouwwoning.

Helaas boeit het een projectontwikkelaar niks 'wat de mensen willen'. Hij bouwt enkel met 'hoe kan ik zoveel mogelijk verdienen', en mensen laten een huis niet schieten enkel omdat er geen schuifpui in zit.

7400 Wp op het dak

• Fiber

Fiber

Sociale woningbouw, maar dan om te kopen. En dan heb je hier nog het geluk dat het een hoek is met wat ramen aan de zijkant.

Maar het ergste is nog dat zoiets tegenwoordig bijna drie ton moet kosten, en dan moet je nog vloeren leggen en stofferen etc. ook. O-)

Maar goed, familie van mij heeft net zoiets. Er valt prima te wonen hoor, met een klein gezinnetje, maar het is soms wel een beetje inschikken en hopen dat je leuke buren hebt en zo... :)

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:31
Zo'n toilet doet me echt aan 1995 denken. En leuk zo'n draai-kiepraam in de keuken, die na zeven centimeter openen tegen de kraan tikt :)

• Wuursj
  • Nu online

Wuursj

want worst is al bezet

@Theo @Fiber
Hmm, ik was ingeloot voor een nieuwbouwwoning en mocht juist €1750 bijbetalen als ik openslaande deuren wilde ipv een alu schuifpui.

Maar ook dat ging qua kosten nergens over. €510.000 voor 106m2 met een afwerking die net sociale woning huur ten boven ging. Opdekdeurtjes met stalen frames, behangklaar oplevering, PVC hwa, meest standaard tegeltjes en voor elke wijzing de hoofdprijs betalen. Houten deurkozijn? €550 per deur. €300 voor elk stopcontact of UTP, €11k voor een dakkapel...

Toch maar ons huidig huis gaan opknappen.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Fiber

Fiber

Zou de optionele uitbouw aan de achterkant bij deze huizen eigenlijk nog aangeboden zijn...? O-)

• ASW1
  • Nu online
Het hoekhuis heeft een zonnepaneel extra nodig om de raampjes in de zijgevel te compenseren?

• GAIAjohan
  • Laatst online: 19:35

Wat een vreselijk huis voor dat bedrag..
Afwerking douche/toilet/keuken is vergelijkbaar met de 80m² vrije huurflat uit 2009 waar ik een jaartje heb gewoond.

En dan die 'achtertuin'..

Vind sowieso dat alle nieuwe huizen die gebouwd worden van die saaie blokken zijn die het perceel vrijwel volledig bedekken met binnenin nauwelijks ruimte..

Een perceel van 81m².. wtf

Die raampjes van het hoekhuis..
Man man man.. treurnis

GAIAjohan wijzigde deze reactie 02-01-2020 16:43 (6%)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || Het verbruik bijgehouden Volvo C30

• michie1
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 21:29
Fiber schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 16:04:
Sociale woningbouw, maar dan om te kopen. En dan heb je hier nog het geluk dat het een hoek is met wat ramen aan de zijkant.
Woningcorporaties mogen dit soort huizen al heel lang niet meer nieuw verhuren, laat staan nieuw bouwen, met de puntentelling kom je ruim boven de sociale huurgrens uit. Er is een tekort aan huizen in het middensegment in Nederland, dus misschien moeten we blij zijn dat dit soort woningen nog gebouwd worden. De software engineer en de fysiotherapeut moeten ook ergens wonen ;)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Fiber schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 16:35:
Zou de optionele uitbouw aan de achterkant bij deze huizen eigenlijk nog aangeboden zijn...? O-)

[Afbeelding]
Daar passen nog wel drie fietsenschuurtjes bij. Je krijgt alleen de deuren dan niet meer open ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online
michie1 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 17:41:
De software engineer en de fysiotherapeut moeten ook ergens wonen ;)
Als de software engineer en de fysiotherapeut pluimvee waren geweest hadden ze in deze achtertuin hooguit 1 'beter leven' ster gehad... ;)

• Fable
  • Nu online
[...]

Woningcorporaties mogen dit soort huizen al heel lang niet meer nieuw verhuren, laat staan nieuw bouwen, met de puntentelling kom je ruim boven de sociale huurgrens uit. Er is een tekort aan huizen in het middensegment in Nederland, dus misschien moeten we blij zijn dat dit soort woningen nog gebouwd worden. De software engineer en de fysiotherapeut moeten ook ergens wonen ;)
Misschien niet in het westen maar hier in het oosten wordt dit nog gewoon als sociale huur gebouwd hoor.

• GAIAjohan
[...]

De software engineer en de fysiotherapeut moeten ook ergens wonen ;)
Euh.. k reken mezelf ook maar tot die groep qua salaris etc, maar ik heb voor minder toch echt véél meer huis.. oke, gelukkig wel net op tijd gekocht in 2016, maar 170m² woonruimte en iets van 300m² perceel is toch echt een stuk prettiger wonen. Ja andere regio, maar ik zou niet willen ruilen..

Een bekende van me heeft een voormalig sociale huur hoekwoning gekocht, is groter 125m², véél meer tuin, mooiere keuken en badkamer. Eigen oprit. En dat voor iets meer dan de helft van dit gedrocht.
hoevenpe schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 18:24:
[...]

Als de software engineer en de fysiotherapeut pluimvee waren geweest hadden ze in deze achtertuin hooguit 1 'beter leven' ster gehad... ;)
Correct.. bovendien zou je met zulke banen waarvoor je gestudeerd moet hebben toch wel iets meer mogen krijgen dan dit veredelde kippenhok

GAIAjohan wijzigde deze reactie 02-01-2020 18:50 (22%)

• Fiber

Fiber

En zo woon je als je Robert Doornbos heet of de eindbaas bent van bovengenoemde 'legkippen'... :z

_/-\o_ :9~

https://www.funda.nl/koop...215-agata-de-bruynkade-9/

Fiber wijzigde deze reactie 02-01-2020 19:05 (9%)

• dreamscape
  • Laatst online: 21:08
Op 640 m2 zo'n joekel van een pand neerzetten is toch net zo sneu als die nieuwbouwwoning op een krappe 80 m2 :?

Punctuality is the politeness of kings

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

ASW1 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 16:37:
Het hoekhuis heeft een zonnepaneel extra nodig om de raampjes in de zijgevel te compenseren?
Een buitenmuur heeft een ander effect op je energiewaarde dan een tussenmuur naar de buren.

• Baytep
  • Registratie: november 2017
  • Niet online
Met zo'n kast van een huis, had ik de kinderen toch een iets ruimere slaapkamer gegeven.
Nu is er een ssort vreemde rondgang om de trap op de eerste verdieping die enkel naar het balkon leidt, en tenzij je drie dochters hebt is dat niet nodig.

Gelukkig wel twee warmtestralers en een haardvuur op het terras. Dat compenseert weer een paar D66 / Groenlinks stemmers.

• peakrever
Fiber schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:04:
En zo woon je als je Robert Doornbos heet of de eindbaas bent van bovengenoemde 'legkippen'... :z

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

_/-\o_ :9~

Vrij lelijk huis eerlijk gezegd. Weinig smaak.
Heb je al snel met Rotterdam natuurlijk. :+

• michie1
GAIAjohan schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 18:29:
[...]
Correct.. bovendien zou je met zulke banen waarvoor je gestudeerd moet hebben toch wel iets meer mogen krijgen dan dit veredelde kippenhok
Sja, ik kon ondanks een studie en ruim bovenmodaal inkomen nét een huis als dit kopen - maar dan eentje met een paar decennia achterstallig onderhoud. Je kunt je vastbijten in het idee dat het armzalig is, maar welbeschouwd is dat niet meer realistisch in de huidige markt.

• peakrever
MisteRMeesteR schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 11:36:
[...]

Had ik uiteraard gezien. Maar dan nog.. voor 6 ton heb je hier (randstad) net aan een 2-onder-1 kapper met eigen parkeerplek voor de deur, waarbij het perceel net aan 250 m2 is.

Ander nadeel is dat je elke zomer graties kan genieten van de zwarte cross :P
Waar heb je dat in de Randstad? In Alphen of Boskoop ofzo?
In Utrecht, Leiden, Amsterdam en Haarlem ga je dat niet vinden voor zes ton.

• Fiber

Fiber

Baytep schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:31:
Met zo'n kast van een huis, had ik de kinderen toch een iets ruimere slaapkamer gegeven.
Nu is er een ssort vreemde rondgang om de trap op de eerste verdieping die enkel naar het balkon leidt, en tenzij je drie dochters hebt is dat niet nodig.

Gelukkig wel twee warmtestralers en een haardvuur op het terras. Dat compenseert weer een paar D66 / Groenlinks stemmers.
En dan heb je de beamer ertussen nog gemist... _/-\o_

• GAIAjohan
michie1 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:36:
[...]

Sja, ik kon ondanks een studie en ruim bovenmodaal inkomen nét een huis als dit kopen - maar dan eentje met een paar decennia achterstallig onderhoud. Je kunt je vastbijten in het idee dat het armzalig is, maar welbeschouwd is dat niet meer realistisch in de huidige markt.
Weet ik niet, het is deels ook maar wat je accepteert en wat je laat vallen.
Mijn huis is -ongeveer- dit, maar ipv uitbouw hebben wij wel een keuken van bruikbaar formaat, 10 jaar ouder. En dus ook ouderwetsere badkamer/toilet. Onze slaapkamers zijn ook iets groter. Vloeroppervlakte is uiteindelijk hetzelfde.

In de huidige markt ons huis misschien 290-300 doen. En ik zou tig keer liever ruim wonen waar ik nu zit, dan op die postzegel die gepost werd..

Goed terug naar toffe huizen:
https://www.funda.nl/koop...044-zwartbroekstraat-1-c/
‘Hidden treasure’: tot woning geconverteerde historische kapel.

Nog een leuke villa voor 2,5 miljoen:
https://www.funda.nl/koop...stoor-drehmannsstraat-41/

Maar ook een tv boven de pisbak, gewoon omdat het kan

GAIAjohan wijzigde deze reactie 02-01-2020 20:17 (13%)

• mgizmo
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19:23
vooghel schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 11:06:
[...]

Ah dat hebben we ook in nesselande:

https://www.funda.nl/koop...31-laura-ashleystraat-35/

mgizmo wijzigde deze reactie 02-01-2020 20:27 (9%)

• ESteg
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14:54
GAIAjohan schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:59:
[...]
[...]
Wááát?! Geen breedbeeld...? 8)7

• mgizmo
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19:23

Nee daar woont Margot Janse. Detailhandel in racketsport ;-)

• mathy_
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:15

Die blaaskaak is zo trots op zijn stad, dat hij maar in Amsterdam is gaan wonen.

• michie1
GAIAjohan schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:59:
Als ik later groot ben wil ik dat om dmv. videoconferencing bestuursvergaderingen bij te wonen.

• Shamalamadindon
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01:30
hoevenpe schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:00:
[...]

Camouflage voor de vrouw des huizes in haar negligé?
Tijgerprint is in bepaalde kringen erg hip... :P
Die spiegel boven het bed ook.

https://www.funda.nl/koop...40864084-westersingel-38/

Na de bezichtiging kun je beneden gelijk de hypotheek aanvragen.

Shamalamadindon wijzigde deze reactie 02-01-2020 21:53 (30%)

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Wilke
michie1 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 21:40:
Als ik later groot ben wil ik dat om dmv. videoconferencing bestuursvergaderingen bij te wonen.
Zodat je tijdens de vergadering tenminste lekker even naar je eigen gezeik kunt luisteren.

• dakong
  • Laatst online: 07:04
peakrever schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:35:
[...]

Vrij lelijk huis eerlijk gezegd. Weinig smaak.
Heb je al snel met Rotterdam natuurlijk. :+
He hé dat neem je terug, er wonen ook mensen met goede smaak :9 .

• WVL_KsZeN
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 09:46
peakrever schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:53:
[...]

Waar heb je dat in de Randstad? In Alphen of Boskoop ofzo?
In Utrecht, Leiden, Amsterdam en Haarlem ga je dat niet vinden voor zes ton.
Onze tweekapper in Leiden met 241m2 perceel en 175m2 oppervlak met oprit hebben we 475k voor betaald in 2018. Kan dus prima.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: augustus 2016
  • Nu online
Voor wie weer even pijnlijk op het verschil in prijs tussen het westen en het oosten gewezen wil worden, ik kwam er zojuist achter dat je voor de prijs van een Amsterdams appartement ook gewoon een binnenzwembad kunt hebben..

https://www.funda.nl/koop...272346-grotestraat-48-50/

• EcoR
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:51
Bulder schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:47:
Voor wie weer even pijnlijk op het verschil in prijs tussen het westen en het oosten gewezen wil worden, ik kwam er zojuist achter dat je voor de prijs van een Amsterdams appartement ook gewoon een binnenzwembad kunt hebben..

Dat zwembad hebben ze best leuk aangekleed. Jammer dat de fotograaf het niet voor elkaar heeft gekregen om ook maar 1 scherpe foto te maken, of zit er een filter over de foto's heen? Doet gewoon pijn aan m'n ogen die proberen te focussen.

Verder wel een aardig optrekje voor een schappelijke prijs

• Grove den
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 19:06
Bulder schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:47:

+2 huizen :*)

• peakrever
WVL_KsZeN schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:18:
[...]

Onze tweekapper in Leiden met 241m2 perceel en 175m2 oppervlak met oprit hebben we 475k voor betaald in 2018. Kan dus prima.
Ja fair enough. Maar dan zit je in de Merenwijk of Roomburg (NOFI). Als je in de professoren/burgemeesterswijk wilt wonen heb je voor 475k een rijtjeshuis in (vaak redelijk slechte conditie) zonder eigen parkeerplek.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16:44
Dr. Phil heeft zijn huis ook te koop gezet :D

https://www.latimes.com/b...ills-home-comes-to-market

• Fiber

Fiber

Leuk optrekje!

Maar hoe is het hang en sluitwerk...? O-)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Fiber schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:38:
[...]

Leuk optrekje!

Maar hoe is het hang en sluitwerk...? O-)
Heb je hang en sluitwerk nodig met die wapens?

WTF, Dr Phil? Die altijd de redelijke en verstandige uithangt in zijn talkshow?

/▌

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:37
Marzman schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:42:
[...]

Heb je hang en sluitwerk nodig met die wapens?

Nou iddd!!! Ze horen dat kinderspeelgoed ook niet onder die machinegeweren neer te zetten :D :+

• FragDaddy
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 17:21
Marzman schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:42:
Als je het artikel leest: Zijn zoon. (die woont in het pand)

Have a wheelie good weekend!

• Fiber

Fiber

TakeAway schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:43:
[...]

Nou iddd!!! Ze horen dat kinderspeelgoed ook niet onder die machinegeweren neer te zetten :D :+
De slagpinnen zullen er wel uit zijn of zo, mag ik aannemen... :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

FragDaddy schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:45:
[...]

Als je het artikel leest: Zijn zoon. (die woont in het pand)
De zoon van de goede opvoeder, die precies weet hoe dat moet in zijn talkshow. Die Dr Phil? :+

/▌

• dakong
  • Laatst online: 07:04
Dit huis is een typisch voorbeeld van Amerikaanse wansmaak.... ;w

• sj0ertum
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 13:51

Precies zo'n huis heb ik in 2015 (nieuwbouw) gekocht voor de helft van het geld, oplevering eind 2016. Alleen dan in Loon op Zand, onder de rook van Tilburg. Ook een postzegel tuintje, maargoed m'n motor kan in de schuur, kon het in m'n eentje na 2 jaar werk prima financieren en woont ruim zat met 2 personen.
Begin er nu nog maar eens aan.....in je eentje ;)

Overigens zijn de tuinen ook bedroevend klein als je wel 4-5 ton neerlegd. Als je echt een flinke tuin wil, kom je of bij zelfbouw of oudere bestaande bouw uit.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Is dat een schuur van de buren in jouw tuin?

/▌

• Theo

Theo

moederbord

Marzman schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:15:
[...]

Is dat een schuur van de buren in jouw tuin?
Gewoon een heel lange en smalle schuur. Je tuingereedschap/bezem kun je bijv enkel in de lengte kwijt... :')

7400 Wp op het dak

Pagina: 1 ... 88 ... 99 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True