Hmm...ASW1 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:11:
Eehm, oké? Sierbalken ofzo?
https://www.funda.nl/koop...jan-van-galenstraat-82-3/

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hmm...ASW1 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:11:
Ik vind het echt een lelijk huis vanaf de buitenkant wbt kleur/materiaal keuze. Sommige architecten zouden echt ander werk moeten gaan doen.Road-runner83 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:51:
'Vrijstaand' wonen in Rhoon:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Huis: https://www.funda.nl/koop...1579692-van-gogh-allee-7/
Zullen best een tijdje op werkspot hebben moeten zoeken naar iemand die dat voor een mooi prijsje én zo vakkundig kon fixxenASW1 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:11:
[Afbeelding]
7400 Wp op het dak
Is dat niet dat complex waarin de penthouse door Justin Bieber gekocht is?Theo schreef op woensdag 20 november 2019 @ 19:51:
Nog tweein Amsterdam:
https://www.funda.nl/koop...tement-41511875-dam-3-82/
Mooie locartie (mits je op de Dam wil wonen) voor maar 30.000 euro per vierkante meter
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Geen idee. Maar sinds wanneer heeft de naam van je bovenbuurman zo'n invloed op de woningprijsPanzer_V schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:14:
[...]
Is dat niet dat complex waarin de penthouse door Justin Bieber gekocht is?
7400 Wp op het dak
Ik vind het best een leuke woning. Tegenwoordig gooit bijna iedereen PVC en boven laminaat in een nieuwbouwwoning, hier het bewijs dat parket door de gehele woning veel meer uitstraling heeft (= persoonlijk uiteraard). En deze mensen hebben geaccepteerd dat een keukeneiland niet past, itt 90% van de VON kopers die koste wat kost een eiland in een ruimte van 3x4 prakken.Road-runner83 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:51:
'Vrijstaand' wonen in Rhoon:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Huis: https://www.funda.nl/koop...1579692-van-gogh-allee-7/
[ Voor 17% gewijzigd door Sport_Life op 20-11-2019 20:21 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
7400 Wp op het dak
Ik was opzoek naar Tarzan en Jane.Theo schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:40:
Nog een pareltje in Amsterdam. Met iets meer dan 2K/m2 een koopje. 154 vierkante meter voor 325K met 360 euro p/m VVE, ex gas en stroom) En een bijzondere inrichting:
https://www.funda.nl/koop...-87919760-leusdenhof-389/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Woning is idd niet veel mis mee maar vindt het er niet uit zien hoe dicht ze op elkaar staan....had er dan 2-onder-1-kap van gemaakt. Wij hebben ook een 2-onder-1-kap in het westen (zelfbouw 2016) op een kavel van 321m2. Andere vrijstaande huizen hier hebben kavels van 500m2(+) en zit je dus ook niet op elkaars lip. Dan zou de wijk er een stuk beter uit zien imoSport_Life schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:15:
[...]
Ik vind het best een leuke woning. Tegenwoordig gooit bijna iedereen PVC en boven laminaat in een nieuwbouwwoning, hier het bewijs dat parket door de gehele woning veel meer uitstraling heeft (= persoonlijk uiteraard). En deze mensen hebben geaccepteerd dat een keukeneiland niet past, itt 90% van de VON kopers die koste wat kost een eiland in een ruimte van 3x4 prakken.
Tevens is de kavel enorm (>350m2) en dat voor een redelijke prijs (al zegt de locatie mij niet zoveel).
Met als verschil dat sommige mensen echt vrijstaand willen wonen en geen muren met de buren willen delen vanwege geluidsoverlast, contactgeluid en vrijheid (je mag zelf het dak vervangen/uitbreiden, nooit gezeik over een gedeelde dakgoot). Dan is bij een vrijstaande woning gewoon veel beter dan bij een rijtjeswoning; ook met een gespouwde tussenmuur.Road-runner83 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:56:
[...]
Woning is idd niet veel mis mee maar vindt het er niet uit zien hoe dicht ze op elkaar staan....had er dan 2-onder-1-kap van gemaakt. Wij hebben ook een 2-onder-1-kap in het westen (zelfbouw 2016) op een kavel van 321m2. Andere vrijstaande huizen hier hebben kavels van 500m2(+) en zit je dus ook niet op elkaars lip. Dan zou de wijk er een stuk beter uit zien imo
7400 Wp op het dak
Wij wonen naast een wijk met vila's op kavels van 500m2+, die hebben allemaal een groot hek erom heen en overal hangen camera's. Die mensen hebben echt nooit contact met elkaar.. Bij ons is het altijd gezellig in de straat, kinderen spelen met elkaar, vaak bbq's, etc. Moet je ook van houden natuurlijk maar in mijn levensfase (met jonge kinderen) vind ik het prettig.Road-runner83 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:56:
[...]
Woning is idd niet veel mis mee maar vindt het er niet uit zien hoe dicht ze op elkaar staan....had er dan 2-onder-1-kap van gemaakt. Wij hebben ook een 2-onder-1-kap in het westen (zelfbouw 2016) op een kavel van 321m2. Andere vrijstaande huizen hier hebben kavels van 500m2(+) en zit je dus ook niet op elkaars lip. Dan zou de wijk er een stuk beter uit zien imo
[ Voor 14% gewijzigd door Sport_Life op 20-11-2019 21:15 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Je plaatst zoveel foto's. fantastisch. Maar je mist de mooiste...Theo schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:40:
Nog een pareltje in Amsterdam. Met iets meer dan 2K/m2 een koopje. 154 vierkante meter voor 325K met 360 euro p/m VVE, ex gas en stroom) En een bijzondere inrichting:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wij wonen in een landelijke (zelfbouw) wijk waar de kids ook gewoon spelen op de autoluwe straatSport_Life schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:10:
[...]
Wij wonen naast een wijk met vila's op kavels van 500m2+, die hebben allemaal een groot hek erom heen en overal hangen camera's. Die mensen hebben echt nooit contact met elkaar.. Bij ons is het altijd gezellig in de straat, kinderen spelen met elkaar, vaak bbq's, etc. Moet je ook van houden natuurlijk maar in mijn levensfase (met jonge kinderen) vind ik het prettig.
De 2 kappers in ons project waren vanaf 550k VON op 200m2 kavel, dat vond ik wat te gortig worden. (wij waren klaar voor 550k incl alle kosten op 260m2 kavel).
Als de woning "echt" vrijstaand zou zijn, dan zou de prijs ook flink hoger liggen. Al is het maar dat de vraag groter is.
Dat aquarium was mij nog niet eens opgevallenFiber schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:14:
[...]
Je plaatst zoveel foto's. fantastisch. Maar je mist de mooiste...
Een echte glazen vloer:
[Afbeelding]
Of is het een aquarium in het plafond...?
7400 Wp op het dak
I hide at work because good employees are hard to find.
[ Voor 17% gewijzigd door Ome Ernst op 20-11-2019 23:57 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
WTF, die eland met een stropdas maakt het wel af.Ome Ernst schreef op woensdag 20 november 2019 @ 23:54:
Een ding is zeker, hier wil je niet met het verkeerde been uit bed stappen :
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop/wehl/huis-41510356-loilseweg-4/
157 m² wonen en een perceel van 13.735 m²
En toch een mooi plekje voor een bed vinden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Een beetje vergelijkbaar met je gepleegde moord op feesboek posten, ongemaskerd uiteraard.ASW1 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:11:
[ Voor 6% gewijzigd door Vanoverdegrens op 21-11-2019 07:13 ]
En niet te vergeten dat het hier een VVE betreft. Oftewel, men had deze verbouwing helemaal niet mogen uitvoeren zonder vooraf toestemming aan de VVE te vragen.Vanoverdegrens schreef op donderdag 21 november 2019 @ 07:11:
[...]
Een beetje vergelijkbaar met je gepleegde moord op feesboek posten, ongemaskerd uiteraard.![]()
Ik zou als buurman direkt naar de gemeente stappen, om herstel van de constructie te eisen. (die dakconstructie betreft namelijk niet alleen dit pand, maar het hele rijtje)
Ben ook benieuwd hoe lang je plezier van dat dakraam gaat hebben...
De VVE doet in zoverre ter zake dat je, in het geval van een pand met VVE, vooraf toestemming moet vragen aan de VVE voor alle constructietechnische verbouwingen. De VVE laat dan een bouwtechnische keuring uitvoeren.Vanoverdegrens schreef op donderdag 21 november 2019 @ 07:24:
@Panzer_V VVE doet hier al helemaal niet meer ter zake: ik woon vrijstaand in Duitsland. Als iemand in mijn dorp zoiets doet en ik stap naar het Bauamt, dan moet ie herstellen. Het Bauamt is verantwoordelijk voor een veilig woningbestand! ( zo'n dak kan instorten terwijl ik er toevallig lang loop op m'n ommetje 's avonds)
Dit kan ook in NL niet toegestaan zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Panzer_V op 21-11-2019 07:27 ]
je koopt toch geen pakje boter ?Tanne1 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:02:
Ik vraag mij bij dit soort buitenfoto's altijd af of de binnenfoto's dan wel up-to-date zijn. Heb in het verleden wel eens een huis bezichtigd waar de foto's van de vorige verkoop waren en het huis totaal uitgewoond was.
[Afbeelding]
Tja vanalles
Maar als je een keurig afgewerkt huis op Funda zet trek je toch de verkeerde mensen als het dan toch een kluswoning blijkt te zijn.vso schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:20:
[...]
je koopt toch geen pakje boter ?Dus je kan weglopen, besluiten te gaan klussen .. het lijkt me een punt voor onderhandeling.. teminste als ze te hoge prijs vragen..
Mijn huis heeft 6 jaar leeggestaan, omdat de verkoper alleen het hoognodige onderhoud pleegde en voor de rest geen geld investeerde .. nu zijn er huizen in de "straat" die kleiner zijn die gaan voor 300K weg en groter tot 500K en ik heb net iets meer dan 200K betaald.. en ik hoop 350K te kunnen vragen (huidige markt waarde) ik weet natuurlijk niet wat de prijzen dan doen .. maar ja ik koop het om er prettig te wonen .. financieel beter worden is een pluspunt.
Je hebt extreme zaken er tussen zitten zonder twijfel laten we daar vooral dit topic gebruikenTanne1 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:23:
[...]
Maar als je een keurig afgewerkt huis op Funda zet trek je toch de verkeerde mensen als het dan toch een kluswoning blijkt te zijn.
Tja vanalles
Kijk, dat zijn de betere afbeeldingen boven je bed.. leuk als je een keer iemand mee naar huis neemtTakeAway schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:43:
Welke crypto tweakert woont hier:
Via: AD, link naar Funda
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Vooral iemand die veel reist aan de huisjes te zien: https://www.klm.com/trave...el_classes/miniatures.htmTakeAway schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:43:
Welke crypto tweakert woont hier:
[Afbeelding]
Met uitzicht op het stadion van FC Utrecht
[Afbeelding]
Dus thuiswedstrijden van FC Utrecht zijn bij de prijs inbegrepen?TakeAway schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:43:
Met uitzicht op het stadion van FC Utrecht
Eerste helft?Hulkkonen schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:10:
Enkel halve wedstrijden.
7400 Wp op het dak
Er moet toch wel wat met dit pand zijn, 250k midden in de randstad op een niet heel verkeerde plek met behoorlijk wat oppervlakte is opmerkelijk...Tanne1 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:23:
Maar als je een keurig afgewerkt huis op Funda zet trek je toch de verkeerde mensen als het dan toch een kluswoning blijkt te zijn.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bewoners overleden, kinderen willen er snel van af zijn.hoevenpe schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:19:
[...]
Er moet toch wel wat met dit pand zijn, 250k midden in de randstad op een niet heel verkeerde plek met behoorlijk wat oppervlakte is opmerkelijk...
Behoorlijk wat oppervlakte? De woning heeft een oppervlakte van 78 m2...hoevenpe schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:19:
[...]
Er moet toch wel wat met dit pand zijn, 250k midden in de randstad op een niet heel verkeerde plek met behoorlijk wat oppervlakte is opmerkelijk...
Lijkt me het appartement van een te rijke puber.Nat-Water schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:50:
[...]
Kijk, dat zijn de betere afbeeldingen boven je bed.. leuk als je een keer iemand mee naar huis neemt
[Afbeelding]
/▌
2e etage is niet meegeteld ivm 1m80 stahoogte, zou het zelf niet kopen maar vergeleken met andere pandjes die ik heb zien langskomen is er best wel wat leuks van te maken.Hulkkonen schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:27:
Behoorlijk wat oppervlakte? De woning heeft een oppervlakte van 78 m2...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Of een tweakeracteur aangezien er een gouden kalf op het tvmeubel staat. (Hoewel die redelijk verkrijgbaar zijn op veilingen)Marzman schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:28:
[...]
Lijkt me het appartement van een te rijke puber.
[ Voor 9% gewijzigd door DJDemian op 21-11-2019 11:11 ]
We hangen iets brandbaars op een rookgaskanaal, want hij wordt toch niet heet.Marzman schreef op donderdag 21 november 2019 @ 04:36:
WTF, die eland met een stropdas maakt het wel af.
Ik denk een trader, vliegen veel (vaak business), zijn allemaal pedante mannetjes (past bij het interieur) en hebben veel computer-schermen.Marzman schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:28:
[...]
Lijkt me het appartement van een te rijke puber.
Lijkt wel op Charley Luske?Nat-Water schreef op donderdag 21 november 2019 @ 09:50:
[...]
Kijk, dat zijn de betere afbeeldingen boven je bed.. leuk als je een keer iemand mee naar huis neemt
[Afbeelding]
American Express vraagbaak
Ik moest meteen aan Neil Patrick Davis denken. Typisch een 'Barney Stinson' setting ook.
Als ik het zo lees zullen de onderburen ook niet blij zijn aangezien er gewoon een soort van VVE is. Dus met problemen met het dak kan iedereen mee betalen.Vanoverdegrens schreef op donderdag 21 november 2019 @ 07:11:
[...]
Een beetje vergelijkbaar met je gepleegde moord op feesboek posten, ongemaskerd uiteraard.![]()
Ik zou als buurman direkt naar de gemeente stappen, om herstel van de constructie te eisen. (die dakconstructie betreft namelijk niet alleen dit pand, maar het hele rijtje)
Ben ook benieuwd hoe lang je plezier van dat dakraam gaat hebben...
En zelfs dat durf ik in twijfel te trekken. Als ik alle binnenruimte >1.50m meereken kom ik maar op 59,7 m2Hulkkonen schreef op donderdag 21 november 2019 @ 10:27:
[...]
Behoorlijk wat oppervlakte? De woning heeft een oppervlakte van 78 m2...
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Familie van Marcel Luske? De pokerspeler? Zou wel de schermen verklaren.
/▌
Volgens Google werkt de eigenaar bij een vermogensbeheerder / beleggingsfonds, dus dat klopt wel aardig.Blik1984 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 23:04:
[...]
Ik denk een trader, vliegen veel (vaak business), zijn allemaal pedante mannetjes (past bij het interieur) en hebben veel computer-schermen.
Dat verklaart overal die tafels met glazen tafel blad, ideaal om dikke lijnen te leggenHulkkonen schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:37:
[...]
Volgens Google werkt de eigenaar bij een vermogensbeheerder / beleggingsfonds, dus dat klopt wel aardig.
Neil Patrick Harris bedoel je waarschijnlijk.DJTimo schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:10:
[...]
Ik moest meteen aan Neil Patrick Davis denken. Typisch een 'Barney Stinson' setting ook.
Euh ja.RodeStabilo schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:17:
[...]
Neil Patrick Harris bedoel je waarschijnlijk.
Takes one to know one, zeggen ze ook wel eens he!Lollercopter schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:15:
[...]
Dat verklaart overal die tafels met glazen tafel blad, ideaal om dikke lijnen te leggen![]()
American Express vraagbaak
Vroeger gebruikte men daar CD'tjes voor, maar die heeft inmiddels niemand meer.Stinger_Ventura schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:38:
Takes one to know one, zeggen ze ook wel eens he!
Yep, deze: FloorplannerBaytep schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:26:
Weet iemand nog de site of programma waar je die plategrondjes kan maken die op Funda worden gebruikt?
[ Voor 4% gewijzigd door peterpv op 22-11-2019 11:27 ]
U2
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Verwijderd
/me mompelt iets over schijtmuziek
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2019 13:51 ]
Ook een scheitband. Dus wel op de goede plek.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
My anime addiction.
EMP schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:12:
Ik snap het wel hoor, een thuisbioscoop. Maar waarom altijd van die losse stoelen zo'n eind uit elkaar?
[Afbeelding]
Verder een leuk huisje in een fijne wijk, gok dat de huidige bewoners dinky's zijn...?
https://www.funda.nl/koop...1514514-buskeshoeven-121/
I'm not a complete idiot - several parts are missing.
My anime addiction.
Tja, een veiling, dat zal wel niet helemaal vrijwillig / gepland gaan lijkt mij.EMP schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:22:
Naast dat Gebruikers melden dat Chromecast Ultra oververhit raakt door Google Stadia, nu ook PS4 oververhit:
[Afbeelding]
Zullen we het huis nog even netjes verven voordat we het verkopen? Ja goed idee... Ow, verf op, nou ja, laat dan maar....
[Afbeelding]
En opruimen voordat de fotograaf komt hebben we al helemaal geen zin in:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...s-41514653-noordamlaan-2/
Wat je hierover moet weten:Suggs schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:42:
Monumentaal wonen in Leiden:
[Afbeelding]
Wel zelf een kleurtje meenemen
[Afbeelding]
Het voormalige Sint Elisabethgasthuis
Die boog boven die tafelTheo schreef op woensdag 20 november 2019 @ 20:40:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik snap het allebei welEMP schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:12:
Ik snap het wel hoor, een thuisbioscoop. Maar waarom altijd van die losse stoelen zo'n eind uit elkaar?
[Afbeelding]
Verder een leuk huisje in een fijne wijk, gok dat de huidige bewoners dinky's zijn...?
Ik snap je vraag eigenlijk nietEMP schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:12:
[Afbeelding]
The devil is in the details.
En je moet kennelijk ook nog de (onder)huurders er zelf uit gooien.CaDje schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:32:
[...]
Tja, een veiling, dat zal wel niet helemaal vrijwillig / gepland gaan lijkt mij.
Ik kijk liever een filmpje zonder dat er een leuning tussen mevrouw EMP en mij in zit. Veel gezelliger!Hahn schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:57:
[...]
Ik snap je vraag eigenlijk nietIk zie geen losse stoelen 'een eind uit elkaar', ik zie 3 stoelen die door middel van de armleuningen aan elkaar verbonden zijn.
En je (of in ieder geval: ik) wilt brede armleuningen tussen je stoelen, zodat iedereen met z'n armen op de leuningen kan zitten zonder dat je elkaar wegduwt.
My anime addiction.
Dan houd jij het bij je bank. Een (bioscoop)stoel hoort armleuningen te hebbenEMP schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:11:
[...]
Ik kijk liever een filmpje zonder dat er een leuning tussen mevrouw EMP en mij in zit. Veel gezelliger!
The devil is in the details.
[ Voor 15% gewijzigd door Jochemd13 op 22-11-2019 15:20 ]
ik vind de TopGun poster zorgwekkender....EMP schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:12:
[Afbeelding]
zeker, zeker
Leuk raam bij de douche!Jochemd13 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:17:
Oh ja en prijs +€1.200.000
https://www.funda.nl/koop...1512777-graaf-janlaan-22/
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Klinkt gezellig inderdaad:Skyaero schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:03:
[...]
En je moet kennelijk ook nog de (onder)huurders er zelf uit gooien.
Dus als ik het goed begrijp: je weet niet eens zeker wie er in zitten, het is nog niet zeker dat je ze er uit mag gooien, en als het wel mag ben je zelf de sjaak voor de kosten van ze eruit gooien. Ik begrijp ergens ook wel dat de bank waarschijnlijk ook niet op al dat gedoe zit te wachten, maar het voelt toch alsof je met een aardige last wordt opgezadeld.De benodigde toestemming voor het verkrijgen van verlof om het huurbeding conform 3:264 lid 5 Burgerlijk Wetboek juncto 549 lid 1 Rechtsvordering tegen de op het onderhavige adres ingeschreven bekende huurders en/of gebruikers casu quo onderhuurders van wie de namen niet kunnen worden achterhaald, in te roepen is bij de Voorzieningenrechter is aanhangig.
Indien gemeld verlof wordt verleend, laat verkoper de bevoegdheid tot inroeping van het huurbeding verder aan koper over. De koper accepteert een eventueel door de Voorzieningenrechter op te leggen termijn waarbinnen geen ontruiming plaats mag vinden. De koper dient (zo nodig) zelf, voor eigen rekening en risico, de ontruiming te bewerkstelligen.
Er vindt geen verrekening van huren en/of waarborgsommen plaats.
Als het goed is zit dat natuurlijk al verdisconteerd in de prijs. En daar komen dan weer speculanten op af die wel vaker met dat bijltje gehakt hebben en weten hoe je die mensen zo snel mogelijk uitgezet krijgt.MDKorpel schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:45:
Ik begrijp ergens ook wel dat de bank waarschijnlijk ook niet op al dat gedoe zit te wachten, maar het voelt toch alsof je met een aardige last wordt opgezadeld.
Je kunt van de nieuwe inrichting van alles vinden, mijn smaak is het niet, maar: ik vind het wel knap als je dat origineel ziet, en er dan dit bij in je hoofd hebt en weet uit te voeren. De lokatie lijkt op het eerste gezicht ook best ok qua ruimte achter.Jochemd13 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:17:
Een nieuwe in 'verbouwen en verkopen':
Van:
[Afbeelding]
https://www.oozo.nl/wonin...aaf-janlaan-22-amstelveen
Naar:
[Afbeelding]
Gewoon het vaste recept volgen:Wilke schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:54:
[...]
Je kunt van de nieuwe inrichting van alles vinden, mijn smaak is het niet, maar: ik vind het wel knap als je dat origineel ziet, en er dan dit bij in je hoofd hebt en weet uit te voeren.
Boomhut!Piet91 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 19:32:
Dit, de vaste checklist is weer afgevinkt:
- zwarte stalen (look) deuren
- Hout (look) vloer
- Leeg getrokken betegelde tuin
- Overal witte muren
- Oude verkoopprijs * X = nieuwe verkoopprijs
Echt, al die verbouwde woningen zien er van binnen hetzelfde uit.
De boomhut is zeker gaaf, jammer dat ze er geen foto's van hebben gemaakt.Piet91 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:34:
[...]
Gewoon het vaste recept volgen:
[...]
Boomhut!![]()
[Afbeelding]
De omschrijving echter...
[ Voor 18% gewijzigd door BladeSlayer1000 op 22-11-2019 19:54 ]
Een radiator hoort bij het ontluchtingsventieltje iets omhoog te hangen, toch? Helemaal goed.Amphiebietje schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:59:
Ook een lekkere verwarming:
Dat is het lastigste. De rest is een heel eind op te lossen met een potje verf of wat folie. Maar ik zou wel eens een plattegrond van dit huis willen zien; ik krijg het idee dat de 'grote' slaapkamer alleen via de kleine slaapkamer met een ladder te bereiken is ...Brilsmurfffje schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:28:
Als piece de resistance een glimbadkamer..
Zo'n ding heet geloof ik een 'tafelklem' en is de laatste paar jaar in vrijwel elke bouwmarkt of woonwinkel te koop. Maar ze worden volgens mij meestal buiten gebruikt om wat (gekleurde) lampjes en zo boven de tuintafel te hangen, maar binnen kan natuurlijk ook. Best leuk en gezellig hoor, als je er van houdt...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Klopt, op de 360 graden Foto’s van de slaapkamers zie je dat beter dan op de standaard foto’s. Lekker als je een keer met je dronken kop naar beneden moet om in die mooie badkamer je blaas en maag te legen.CVTTPD2DQ schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:34:
[...]
Dat is het lastigste. De rest is een heel eind op te lossen met een potje verf of wat folie. Maar ik zou wel eens een plattegrond van dit huis willen zien; ik krijg het idee dat de 'grote' slaapkamer alleen via de kleine slaapkamer met een ladder te bereiken is ...
2000m2 woonoppervlak, en er zitten nog 3 appartementen in, en staat op 10.000m2Road-runner83 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:29:
Huis van bijna 4 miljone en dan zulke foto's:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zal verder geen verkeerd optrekje zijn![]()
Huis: https://www.funda.nl/koop...ugelgasse-7-eupen-belgie/
Sony A7 iv en wat recycled glas
En lekker makkelijk als je naar Spa-Francorchamps wil.
Het is toch handig als je de popcorn ergens kunt neerzetten?EMP schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:12:
[Afbeelding]
..........
Als er met kapitaal gesmeten mag worden
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Het is een hut en het was een boom. Bij een echte boomhut moet de boom nog wel leven en de hut er omheen gebouwd zijn vind ik.
Daar ging m'n koffieBrilsmurfffje schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:28:
Beetje een kruising tussen een crematorium en een parenclub
Nee hoor. De trap is wel erg steil, maar die ladder is er om op de vliering te komen:CVTTPD2DQ schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:34:
[...]
... ik krijg het idee dat de 'grote' slaapkamer alleen via de kleine slaapkamer met een ladder te bereiken is ...
[ Voor 3% gewijzigd door Vanoverdegrens op 23-11-2019 13:00 ]
Dat huis in Nijmegen is mooi hoor. Als je het opknapt echt een goed huis.BladeSlayer1000 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:42:
[...]
De boomhut is zeker gaaf, jammer dat ze er geen foto's van hebben gemaakt.
[Afbeelding]
Je moet hopen dat de buren geen ramen hebben naar jouw badkamer...
[Afbeelding]
En dan koop je een huis van 675k, krijg je zo'n ranzige badkamer met defect leidingwerk erbij![]()
Link
Voor: 103 m2 voor € 4855,- per m2Jochemd13 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:17:
Van:
[Afbeelding]
Naar:
[Afbeelding]
Vier badkamersJochemd13 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 15:17:
Van:
[Afbeelding]
Naar:
[Afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Echt raar: 3 badkamers op de bovenste 2 verdiepingen, en maar 2 slaapkamers... Vaag...sjaak34 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 22:47:
Deze in hartje Rotterdam (Blijdorp) heeft wel wat: https://www.funda.nl/koop...41568598-bentincklaan-23/ . Maar alleen die prijs....
[Afbeelding]
Heeft ook wel vierkante toiletten zag ik, maar hier pas het op de een of andere manier wel.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Wachtkamers, een gedeelte was voor klanten. Een advocatenkantoor volgens Google.Ardana schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 22:50:
[...]
Echt raar: 3 badkamers op de bovenste 2 verdiepingen, en maar 2 slaapkamers... Vaag...
En 2 behoorlijk grote huiskamers, waarbij het nut voor de eerste me ontgaat...
/▌
Ja, maar dat verklaart nog steeds niet die 3 badkamers op 2 slaapkamers. 1 verdieping, met 2 badkamers, en 1 slaapkamer. Andere verdieping: 1 badkamer, 1 slaapkamer. Ik neem aan dat de klanten daar niet komen, maar op de benedenverdieping blijven.Marzman schreef op zondag 24 november 2019 @ 06:00:
[...]
Wachtkamers, een gedeelte was voor klanten. Een advocatenkantoor volgens Google.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq