Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.865.472 views

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-08 20:18

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

DUX schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:30:
[...]

De beperkte kennis die ik heb van Roermond rücksichtslos wegschuivend; Tintelberg is een erg mooie wijk, vind ik. Heb er familie wonen en vind het nooit een straf om in die wijk te rijden.
Het is geen Donderberg nee. Het is bijna Herten en de eigenaar van dit pand heeft natuurlijk een Linssen of Super van Craft in de jachthaven liggen

Signatures zijn voor boomers.

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FSSF schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:12:
Tsja, denk je echt dat die afdekkapjes het verschil maken voor de verkoop? Die lampen gaan er toch af.
Als het alleen een paar afdekkapjes bij de lampen zouden zijn niet. Maar het is niet minder werk om ze goed op te hangen dan om ze op deze manier te bevestigen, dus wat het voordeel ervan is om het op deze manier te doen snap ik niet.

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:55
JeroenE schreef op donderdag 14 november 2019 @ 07:34:
[...]
Als het alleen een paar afdekkapjes bij de lampen zouden zijn niet. Maar het is niet minder werk om ze goed op te hangen dan om ze op deze manier te bevestigen, dus wat het voordeel ervan is om het op deze manier te doen snap ik niet.
Ik ben het met je eens, het ziet er erg knullig uit.
Haal dan die kapjes die tegen het plafond horen weg als je ze niet gaat gebruiken.

Maar schokkendste vind ik nog dat het kabeltje zo bij de hoogslapers in de muur/centraaldoos verdwijnt en daar aangesloten zit zonder verder afdekkapje.

Aangenomen dat daar kinderen slapen zou ik dat nooit zo doen.
Net als die plafondlamp bij de andere hoogslaper die op de muur zit zonder glaasje ervoor.

Dan wil je echt graag van je kinderen af, of je snapt gewoon niet waarom dit niet kan.

Ook zou ik me hierdoor ernstig zorgen maken over de verdere installatie.

• sebastiaan89
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-07 13:53
sjaak34 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 22:47:
Deze in hartje Rotterdam (Blijdorp) heeft wel wat: https://www.funda.nl/koop...41568598-bentincklaan-23/ . Maar alleen die prijs....

Heeft ook wel vierkante toiletten zag ik, maar hier pas het op de een of andere manier wel.
en Orange WC papier?!? :D

• JeroenE
  • Niet online
Dat vond ik nog wel grappig.

Ik heb er ook nog ergens 4 (5?) liggen. Kado gekregen bij de AH (geloof ik) toen ze die niet verkocht hadden tijdens een of ander voetbaltoernooi. Als je geld te veel hebt kan je ze ook bij bol kopen of bij 1 van de andere winkels die je met google zo kan vinden. Ik vergeet ze altijd te gebruiken en eens in de zoveel tijd kom ik ze weer tegen in de berging ("ohja, die ga ik nu echt de volgende keer pakken").

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-08 14:35
Als je hier woont wil je geen flat achter je huis :o
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/674/009_1440.jpg

Lijkt ook wel mee te vallen met directe buren ;)
Huis: https://www.funda.nl/koop...is-41576014-tulpenlaan-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:15

MeNTaL_TO

The future is not set

Road-runner83 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:08:
Als je hier woont wil je geen flat achter je huis :o
[Afbeelding]

Lijkt ook wel mee te vallen met directe buren ;)
Huis: https://www.funda.nl/koop...is-41576014-tulpenlaan-5/
Hoop dat ze ook goede verduistering hebben, moet er niet aan denken om in de zomer iedere dag al wakker te worden om 5:00 vanwege de zon. Dat is helaas niet zichtbaar op de foto's.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:54
Ik had toch even dit a4tje weggehaald voor de foto... al kun je je afvragen waarom het er uberhaupt hangt 8)7
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/741/728_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...s-87932325-galgendijk-21/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Top ook als je wasmachine gerepareerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
hjs schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:46:
[...]

Top ook als je wasmachine gerepareerd moet worden.
Wat is dan het probleem, je haalt dat ding zo uit 't gat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 20:38
JeroenV_ schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 08:50:
Ik had toch even dit a4tje weggehaald voor de foto... al kun je je afvragen waarom het er uberhaupt hangt 8)7
[Afbeelding]

Heftige feestjes denk ik...

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ernemmer schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:47:
[...]

Wat is dan het probleem, je haalt dat ding zo uit 't gat.
Best een gewicht een wasmachine, doe je niet ff in je eentje. En bij een lekkage zie ik ook wel wat problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
[Afbeelding]

In de omschrijving staat dat het momenteel gebruikt wordt voor kamerverhuur. Ik kan me dus inbeelden dat er regelmatig mensen verblijven die andere gebruiken hebben ivm het snuiten van de neus. En dat dit regelmatig achterbleef in de wasbak. :r

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
Valkenswaard???
Dat huis ligt 12km verderop in Belgie... 8)7

En bij de meeste foto's twijfel ik: extreem bewerkt, of toch gewoon renders... :*)
"• Dinteloord gelegen op slechts 20 auto minuten van Rotterdam "

Wat!! hebben ze Dinteloord verhuisd??? :o
Of krijg je er een bijpassende Porsche + jaarabo voor de bekeuringen bij?!

Zelfs zonder één van de dagelijkse file's bij de Heinenoordtunnel geeft Googlemaps naar Lombardijen al 30min autoreistijd aan. Naar het centrum kun je er nog een kwartier bij optellen.
Een "eerlijke" makelaar zou "• Dinteloord gelegen op slechts 30 auto minuten van Rotterdam Belgie" geschreven hebben. Dan weet je als potentiele koper iig meteen waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:54
Vanoverdegrens schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:31:
"• Dinteloord gelegen op slechts 20 auto minuten van Rotterdam "

Wat!! hebben ze Dinteloord verhuisd??? :o
Of krijg je er een bijpassende Porsche + jaarabo voor de bekeuringen bij?!

Zelfs zonder één van de dagelijkse file's bij de Heinenoordtunnel geeft Googlemaps naar Lombardijen al 30min autoreistijd aan. Naar het centrum kun je er nog een kwartier bij optellen.
Een "eerlijke" makelaar zou "• Dinteloord gelegen op slechts 30 auto minuten van Rotterdam Belgie" geschreven hebben. Dan weet je als potentiele koper iig meteen waar je aan toe bent.
Inderdaad is het zonder file's, en wanneer is dat nu nog op normale tijden, niet te doen in 20 minuten en zeker niet vanaf die locatie in the middle of nowhere.
Op wat minder normale tijden is het overigens wel goed te doen hoor heb ik wel eens gehoord O-)
*woon zelf ook in Dinteloord*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
JeroenV_ schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 11:30:
[...]

Inderdaad is het zonder file's, en wanneer is dat nu nog op normale tijden, niet te doen in 20 minuten en zeker niet vanaf die locatie in the middle of nowhere.
Op wat minder normale tijden is het overigens wel goed te doen hoor heb ik wel eens gehoord O-)
*woon zelf ook in Dinteloord*
Dit meent googlemaps op zaterdag 11.35 uur: zonder file of langzaam rijdend verkeer 43min (blauwe lijn!).
https://www.google.com/ma...!1d4.4777326!2d51.9244201
Naar Lombardijen is ~13km en ~13min. dichterbij. 20min vanaf die afgelegen plek dus onmogelijk, tenzij je Max Verstappen naspeelt.
(als je bij het zwembad woont mag je er 5min. vanaf trekken. Daar staat dat object echter niet. Op zo'n locatie tegenover een groot bedrijf/fabriek verwacht ik eerder een autosloperij of zoiets, ipv een mogelijke bed&breakfast)

[ Voor 12% gewijzigd door Vanoverdegrens op 16-11-2019 11:57 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:57
Iemand nog een huis met een container op het dak?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/539/683_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/539/718_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/539/717_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...19-scheepvaartstraat-6-k/

Huis "voelt" niet echt warm aan en meer een kunstobject zelf, plafonds iets te industrieel.

[ Voor 4% gewijzigd door Minaaj op 16-11-2019 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 22:08

timovd

Voorsprong door techniek

Niet alleen het plafond heeft de "industrial look", maar ook het toilet is niet af industrial
https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/539/716_1080.jpg

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Ik vind 't wel wat hebben, al zou ik wel al die houten platen vervangen door iets met een effen kleur en inderdaad het toilet even af maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Ernemmer schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:36:
Ik vind 't wel wat hebben, al zou ik wel al die houten platen vervangen door iets met een effen kleur en inderdaad het toilet even af maken.
Geinig. Die tegeltjes kun je er altijd nog opplakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Minaaj schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 11:44:
Iemand nog een huis met een container op het dak?

Huis "voelt" niet echt warm aan en meer een kunstobject zelf, plafonds iets te industrieel.
Wat een waardeloos mislukt rijtjeshuis. :F

Korte analyse:
Waar is de voordeur? :? En de brievenbus?...
Ongezellige niet bijster functionele ruimte op de begane grond, met fantastisch uitzicht: https://www.google.com/ma...UK8p7w!2e0!7i13312!8i6656
De garage is een pré, want zonder kun je je auto waarschijnlijk nergens behoorlijk kwijt.

1e verdieping: lekker ruime keuken met groot balkon. Helaas in geen enkele richting een aantrekkelijk uitzicht. "Woonkamer" is een kleine saaie ruimte, die de naam eigenlijk niet verdient. TV-kamertje klopt beter.

2e verdieping: masterbedroom "kiele kiele" met een 2 persoonsbed erin, de 2 andere "slaapkamertjes" hooguit voor kleine kinderen bruikbaar. De badkamer met simpel badkuipje, verder ook niks bijzonders. De douchecel mogen we helaas niet op foto bewonderen...

En dan het "heerlijke" dakterras, waar iemand een container gedumpt heeft. Ik moest bij het zien direct aan "Die Blechtrommel" denken. Echter heet geen van de bewoners Oskar... https://www.google.com/ma...UK8p7w!2e0!7i13312!8i6656

En deze "prachtwoning" moet 6 ton opbrengen. Aan de hoge grondprijs kan het niet liggen, want het kavel is 87m² "groot". En de afwerking niet voltooid. Overal verschrikkelijk beton en onafgewerkt hout.

Ik begrijp dat de bewoners het na 5 jaar zat zijn (als ze het in 2014 nieuw betrokken), en wat leukers zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:24

Roozzz

Plus ultra

Al verkocht voor minder dan ik zou denken, namelijk gloednieuw en best wel leuk. Het overdreven tropische sfeertje in de tuin voel wat geforceerd, maar is zo veranderd :+

https://www.funda.nl/koop...s-41466558-kerkewijk-265/

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:33
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 08:37:
[...]

Hoop dat ze ook goede verduistering hebben, moet er niet aan denken om in de zomer iedere dag al wakker te worden om 5:00 vanwege de zon. Dat is helaas niet zichtbaar op de foto's.
Die kant ligt op NNO, dat zal dus erg mee vallen. Ook is er een flinke overstek boven de ramen.

[ Voor 6% gewijzigd door vandermark op 16-11-2019 13:35 ]

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-08 08:08
Roozzz schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:49:
Al verkocht voor minder dan ik zou denken, namelijk gloednieuw en best wel leuk. Het overdreven tropische sfeertje in de tuin voel wat geforceerd, maar is zo veranderd :+

https://www.funda.nl/koop...s-41466558-kerkewijk-265/
Dit huis komt behoorlijk dicht in de buurt van mijn droomhuis, ik kan weinig verzinnen wat ik anders zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:34

Fiber

Beaches are for storming.

D.deJong schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:19:
[...]

Dit huis komt behoorlijk dicht in de buurt van mijn droomhuis, ik kan weinig verzinnen wat ik anders zou willen.
Met een restaurant en een camperparkeerplaats 'in je achtertuin'...? :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hij zegt toch dit huis. Niet de locatie

[ Voor 9% gewijzigd door Kaasplank op 16-11-2019 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-08 08:08
Fiber schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:38:
[...]

Huh? Wat,Waar? Die had ik even gemist.
Dat is dan een van de weinige zaken waar ik wel wat over te zeuren heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Laatst online: 22:24

Roozzz

Plus ultra

[...]

Eens. Huis is erg fijn.
[...]

Als local ken ik daar geen camperparkeerplaats, maar restaurant is er inderdaad. Vraag is een beetje hoeveel last je daarvan hebt.
Van de andere kant bezien, als je de weg oversteekt sta je letterlijk in het bos en heb je de hele Utrechtse heuvelrug tot je beschikking :)

Maar vanwege de locatie naast dat restaurant en kruispunt, en natuurlijk niet de prijs :+ , zou ik hem inderdaad niet kopen.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Vanoverdegrens schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 12:42:
[...]

Wat een waardeloos mislukt rijtjeshuis. :F

Korte analyse:
Waar is de voordeur? :? En de brievenbus?...
Brievenbus gevonden :9
Brievenbus

Al een geluk dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, anders zou het nogal saai zijn in dit forum ;)
Persoonlijk hou ik wel van die stijl. Dat hout in de badkamer en toilet een beetje wegwerken. Een raamfolie op die benedenverdieping, zo half doorzichtig etsachtig wit.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen0s
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-07 22:52
[quote]Vanoverdegrens schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:31:
[...]

Valkenswaard???

Als iemand die maanden de markt in Valkenswaard gevolgd heeft.. dat komt bijzonder veel voor.

De enige reden die ik kan verzinnen is dat er (heel) veel woningzoekende zijn in omgeving Valkenswaard, en ze zo hopen een grotere groep te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

D.deJong schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:59:
[...]

Huh? Wat,Waar? Die had ik even gemist.
Dat is dan een van de weinige zaken waar ik wel wat over te zeuren heb.
Zag ze op Google Maps...: https://goo.gl/maps/1TBj14WRz4CotQLq8

Hoeveel last je daar van hebt weet ik ook niet hoor. En die bossen daar zijn zeker fijn.

En de inrichting is mij wat te grijs, maar die nemen ze vast wel mee... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Laatst online: 01-08 15:13

snmght

imho dan he

Nice, eigen eilandje plus huis. Ziet er relaxed uit; https://arthusiast.art/th...ast-station-in-the-1940s/

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wel cool, maar ziet er meer uit als een gevangenis eiland...

Wel lekker rustig. Van de buren zul je geen last hebben en je kan je muziek zo hard zetten als je zelf wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Laatst online: 21:12
[...]

En elke ochtend en avond half Veenendaal die voorlangs rijd naar en terug van het werk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Arator schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 15:45:
[...]

Brievenbus gevonden :9

Al een geluk dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, anders zou het nogal saai zijn in dit forum ;)
Persoonlijk hou ik wel van die stijl.
Verdomd, op streetview was ie er nog. Op funda hangt die van de buren aan de wand, en die van 6k zie ik niet meer.

Dat hout gaat echt niet, het beton kan aardig zijn, maar vind het idee hier slecht omgezet. Persoonlijk houd ik er ook niet van, want te kil.
Vind het huis niet meer dan een opgedirkte vinexwoning op een binnenstadlocatie. Waarbij ik die locatie hier foeilelijk vind.
Het woonoppervlak is overigens tamelijk overdreven, en dan tel ik balkon en dakterras al 1/2 mee. Niks bijzonders, voor 4ton zou ik het al duur vinden.
[...]

De prijs.
Voor die dik 1,3mln vind ik de locatie niet bijzonder en de slaapkamers boven aan de kleine kant. Prima huis, zou er graag in willen wonen, maar voor zoveel geld moet het nog iets perfecter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:28

SomerenV

It's something!

Ik zag van de week dat het huis waar ik in opgegroeid ben te koop staat. Huis zelf is weinig mis mee, maar de tuin past wel in dit topic denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/650/748_2160.jpg

Dit is hoe het er 3,5 jaar terug uit zag :X

Ook vrij bizar dat er vrij weinig aan het huis veranderd is (voortuin betegeld, achtertuin naar de knoppen en garage omgetoverd tot salon) maar dat de vraagprijs (in 3,5 jaar tijd) wel 50k gestegen is :')

[ Voor 7% gewijzigd door SomerenV op 17-11-2019 01:55 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21

Crazy D

I think we should take a look.

koen0s schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 17:02:
[quote]Vanoverdegrens schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:31:
[...]

Valkenswaard???

Als iemand die maanden de markt in Valkenswaard gevolgd heeft.. dat komt bijzonder veel voor.

De enige reden die ik kan verzinnen is dat er (heel) veel woningzoekende zijn in omgeving Valkenswaard, en ze zo hopen een grotere groep te bereiken.
Dat heb ik ook gehad met woningen net ten zuiden van Nijmegen. Klik je door staat het 20km verderop in Duitsland... als ik in DE wil wonen kijk ik wel voor huizen in DE 8)7

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Fiber schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:50:
[...]
Wel lekker rustig. Van de buren zul je geen last hebben en je kan je muziek zo hard zetten als je zelf wil. :)
Als ik dat soort plekken zie, denk ik altijd, hebben ze daar ook een "Hurricane season" ?
Op dat moment, leuk om naar te kijken in een bioscoop, minder als je er zelf in zit. :P

Qua looks heeft het inderdaad wel wat van "Alcatraz sur Mer. Ik mis alleen het prikkeldraad en
de wachttorens nog, maar met het 2e amendement in gedachte, zal dat niet zo'n probleem zijn. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Ome Ernst op 17-11-2019 09:51 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Road-runner83
Dan heb je zo'n huis:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/678/066_1440.jpg

En dan zo'n TV op je slaapkamer :o
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/678/101_1440.jpg

Huis: https://www.funda.nl/koop...7930743-hoge-hilleweg-30/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Laatst online: 20:07
Ik snap ook niet helemaal hoe dat daar werkt... Die TV is in ieder geval niet de enige oude TV, want op de volgende 3 afbeeldingen staat allemaal zo'n ouderwetse TV (niet dezelfde!).
Op basis van deze volgende 2 foto's zou je zeggen dat daar oude mensen wonen.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/678/107_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/678/197_1440.jpg

Maar hoe komen deze fitness apparaten daar dan:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/678/111_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:30

Vrijdag

De Zwarte

Ook sommige oude mensen willen fit blijven ;)

Raadselachtiger vind ik die behoorlijke stapel dvd's maar ik kan werkelijk nergens een dvd-speler oid terugvinden.
Verder vind ik die tv's eigenlijk nog best wel passen in die huisstijl :)

@Groentjuh Verrek, je hebt gelijk!

[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 17-11-2019 12:52 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Laatst online: 20:07
Vrijdag schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:44:
Ook sommige oude mensen willen fit blijven ;)

Raadselachtiger vind ik die behoorlijke stapel dvd's maar ik kan werkelijk nergens een dvd-speler oid terugvinden.
Heeft die ene TV in de eerste slaapkamer geen DVD-speler ingebouwd? Daar lijkt het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Balzaal...? 8)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/968/012_1440.jpg

Auw! Wat gaat hier mis...? O-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/968/048_1440.jpg

En wie krijgt hier jeuk van...? :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/968/039_1440.jpg

Toilet met uitzicht... :)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/968/052_1440.jpg

O-)

https://www.funda.nl/koop...45755-stinus-blomlaan-17/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 14:59
Tja, je wordt niet rijk door al je geld over de balk te smijten, maar door weinig uit te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Groentjuh schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:26:
[...]
]]

Maar hoe komen deze fitness apparaten daar dan:
[Afbeelding]
Mijn oma had ook zo'n ding in haar aanleunflat voor de tv staan. Oude mensen moeten ook in beweging blijven.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

En als daar een 65" LG had gestaan had iemand weer geroepen dat de tv niet bij de woning past.. :P.

Overigens zegt die vraagprijs helemaal niks over de welvaart van die mensen, die mensen hebben die woning wellicht op 2 inkomens in 2000 laten bouwen voor 300k guldens ;).

[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 18-11-2019 09:09 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:45
Ossi schreef op maandag 18 november 2019 @ 07:49:
[...]

Tja, je wordt niet rijk door al je geld over de balk te smijten, maar door weinig uit te geven ;)
Je wordt rijk door heel veel te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 08:54
Groentjuh schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:48:
[...]

Heeft die ene TV in de eerste slaapkamer geen DVD-speler ingebouwd? Daar lijkt het wel op.
Klopt. En er lijkt achter die TV op zolder ook iets te staan wat een speler zou kunnen zijn.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Sport_Life schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:06:
[...]
... die mensen hebben die woning wellicht op 2 inkomens in 2000 laten bouwen voor 300k guldens ;).
In 2001/2002 (het bouwjaar) waren de prijzen ook al stevig. Iig heeft dit veel meer dan 300k gulden gekost, zeker met de 1200m² grond.
En van urenlang koekeloeren naar een 65" flatscreen is nog niet niemand "rijk" geworden, dus die TV's passen prima in het plaatje.

Ik verbaas me weer eens over het aangegeven woonoppervlak. Ik kom in de verste verte niet aan "circa 400m²". Ik haal de 300 niet eens. (rond de 250 ongeveer, incl "gastenverblijf")
Slordig dat het gastenverblijf met 2e douchemogelijkheid niet op de plattegrond ingetekend is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tinnman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-08 14:26
Aardappel schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:35:
[...]

Je wordt rijk door heel veel te verdienen.
Je wordt rijk door minder uit te geven dan er binnenkomt.
Veel verdienen heb je helemaal niks aan als je veel uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Vanoverdegrens schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:42:
[...]

In 2001/2002 (het bouwjaar) waren de prijzen ook al stevig. Iig heeft dit veel meer dan 300k gulden gekost, zeker met de 1200m² grond.
En van urenlang koekeloeren naar een 65" flatscreen is nog niet niemand "rijk" geworden, dus die TV's passen prima in het plaatje.

Ik verbaas me weer eens over het aangegeven woonoppervlak. Ik kom in de verste verte niet aan "circa 400m²". Ik haal de 300 niet eens. (rond de 250 ongeveer, incl "gastenverblijf")
Slordig dat het gastenverblijf met 2e douchemogelijkheid niet op de plattegrond ingetekend is.
Oplevering was 2001, dus de bouwkosten hebben voornamelijk plaatsgevonden in 1999/2000. Dat was nog met de gulden prijzen. Destijds kocht je voor een appel en een ei een stukje grond. Pas in 2005 kwamen de speculanten.
300k is wellicht wat laag, maar er wordt in dit topic al vrij snel gedacht dat bewoners van een woning tegen de 1mio aan "rijk" zouden zijn, dat hoeft niet per se. Grote kans dat die bewoners nooit 900k van de bank kunnen lenen voor een woning :).

Overigens is mijn definitie van rijk niet in euro's (of guldens) uit te drukken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Sport_Life schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:10:
[...]

Oplevering was 2001, dus de bouwkosten hebben voornamelijk plaatsgevonden in 1999/2000. Dat was nog met de gulden prijzen. Destijds kocht je voor een appel en een ei een stukje grond.
Je vergist je. De grote prijsboom van '95-'00 was in 2001/02 net achter de rug. Grond in Zeeland was destijds niet echt duur, maar die locatie wel zo'n beetje het duurste van de provincie.
De bouwwijze van het huis met ~1300m³ kostte destijds ook best geld. Ik schat de kosten op ~900k gulden.
(mijn ouders kochten '01 in Groningen een huis uit ~'95 voor rond de 500k gulden. De helft kleiner dan dit op 700m² minder grond. En Burgh-Haamstede had never nooit goedkopere grond dan pronincie Groningen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Vanoverdegrens schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:19:
[...]

Je vergist je. De grote prijsboom van '95-'00 was in 2001/02 net achter de rug. Grond in Zeeland was destijds niet echt duur, maar die locatie wel zo'n beetje het duurste van de provincie.
De bouwwijze van het huis met ~1300m³ kostte destijds ook best geld. Ik schat de kosten op ~900k gulden.
(mijn ouders kochten '01 in Groningen een huis uit ~'95 voor rond de 500k gulden. De helft kleiner dan dit op 700m² minder grond. En Burgh-Haamstede had never nooit goedkopere grond dan pronincie Groningen.)
http://www.luxetveritas.nl/blog/?p=1068
Bouwkosten gingen vanaf 2005 hard omhoog dus ruim na 2001 , de prijsboom op bestaande bouw vanaf '95 heb je dan weinig last van , dat vergelijk gaat niet op.
Qua grondprijzen heb ik alleen de enorme stijging vanaf 2005 van dichtbij meegemaakt (opkoop boeren > speculanten) en 10 jaar later weer de andere kant op (speculanten > boeren).

Bouwwijze was wel duur idd aan de afwerking te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 18-11-2019 10:34 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-08 08:35
Tinnman schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:43:
[...]

Ik verdien ook veel, maar ik krijg het niet, wordt lastig uitgeven dan... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Tinnman schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:43:
[...]

Veel verdienen heb je wel degelijk aan.
Ik vind 200.000 euro per maand uitgeven best veel. Maar als er 500.000 per maand binnenkomt wordt je vanzelf rijker.
Met je eerste stelling ben ik het eens, die tweede bekijk ik van de andere kant.

/offtopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Het grafiekje laat iig geen verzevenvoudiging van de prijzen (300k gulden --> 1mln €) zien.
300k gulden is 136k €. Daar deed je in 2001 ook niet veel mee. Sorry, je zit er stevig naast met je inschatting.

Maar als die 900k gulden die ik inschat klopt, dan was dat 410k €. Krijgen ze nu de vraagprijs, dan zouden ze 6 ton winst binnenharken in 18 jaar. Da's al absurd genoeg.

En als ik ooit in dat gastenverblijf wordt uitgenodigd, neem ik een helm mee, want daar stoot ik minstens 5x per uur m'n kop... |:( (thema: vloeropp is GEEN woonopp!!)

[ Voor 15% gewijzigd door Vanoverdegrens op 18-11-2019 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Vanoverdegrens schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:49:
[...]

Het grafiekje laat iig geen verzevenvoudiging van de prijzen (300k gulden --> 1mln €) zien.
300k gulden is 136k €. Daar deed je in 2001 ook niet veel mee. Sorry, je zit er stevig naast met je inschatting.

Maar als die 900k gulden die ik inschat klopt, dan was dat 410k €. Krijgen ze nu de vraagprijs, dan zouden ze 6 ton winst binnenharken in 18 jaar. Da's al absurd genoeg.
Ik was ietwat overdreven , maar mijn punt was meer commentaar op de reacties dat bij een woning van >900k mensen gelijk rijk zijn (even los van de stenen).

(financieel) rijk ben je in mijn ogen als je enkele miljoenen op de bank hebt staan, niet als je op een oververhitte markt je hut te koop zet :).
Als deze mensen in 2010 hun woning te koop zette kregen ze er veel minder voor.. als het al verkocht raakte.

[ Voor 31% gewijzigd door Sport_Life op 18-11-2019 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
[Afbeelding]

Dat A4tje _/-\o_

Mooi gevonden!

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Monumentaal wonen in Leiden:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/867/488_2160.jpg
Wel zelf een kleurtje meenemen
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/867/458_2160.jpg
Het voormalige Sint Elisabethgasthuis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Ik vraag me af of je niet beter een andere indeling kon nemen, in zon kleine kamer, als je zon lange stroomkabel nodig hebt :+

https://www.funda.nl/koop...047-middachtensingel-232/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/119/010/995_1440.jpg

Blijf de prijzen ook echt bizar vinden maar al die appartementen verkopen zeer snel. Mijne in 2018 gekocht voor €169k maar ik had wel;
- Alles recent vernieuwd (vloeren, keuken, badkamer, muren, meterkast, etc)
- Garagebox met 22m2
- Overal in de woning dubbel glas
- Op de hoek (meer m2 en extra raam)
- Elek. zonnescherm

Nu worden de "opknappers" bijna voor dit geld verkocht.
Ja, ze gaan makkelijk over de 160k heen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 31-07 18:47
Maasluip schreef op donderdag 14 november 2019 @ 07:30:
[...]

Het is geen Donderberg nee. Het is bijna Herten en de eigenaar van dit pand heeft natuurlijk een Linssen of Super van Craft in de jachthaven liggen
Kleine correctie het is Herten.

Helaas is het gewoon een bunker.
Aan de achterzijde heb je een muur zo hoog met hekwerk erop..
Het is altijd een doorn in het oog daar.

Enige voordeel is dat door de muur van hem een uitsparing is gezet voor schutten mocht er ooit zo'n hoog water komen dat er iets droog blijft van Herten.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
Shut up and take my money!!! (niet dat ik zoveel heb maar toch, wauw!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:20:
Balzaal...? 8)

[Afbeelding]

Auw! Wat gaat hier mis...? O-)

[Afbeelding]

En wie krijgt hier jeuk van...? :+

[Afbeelding]

Toilet met uitzicht... :)

[Afbeelding]

O-)

https://www.funda.nl/koop...45755-stinus-blomlaan-17/
Al met al best een aardig huis, maar waarom hangt er hier een luxaflex voor een muur? :?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/968/052_720.jpg

Ik bedoel, ik waardeer best dat je een consistent beeld wil hebben ofzo, maar het is gewoon zo overbodig... 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Jaa!! Dit is mooi wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
MDKorpel schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:16:
[...]

Al met al best een aardig huis, maar waarom hangt er hier een luxaflex voor een muur? :?
[Afbeelding]

Ik bedoel, ik waardeer best dat je een consistent beeld wil hebben ofzo, maar het is gewoon zo overbodig... 8)7
In één beweging beide ramen geblindeerd of open.
En misschien was dit wel goedkoper dan 2 losse kleinere.
Zelf zou ik het zo ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Niet online
Aardappel schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:00:
[...]

Eh ja, behalve dat er daadwerkelijk twee losse kleinere voor de ramen hangen... Er hangen er dus drie naast elkaar, waarbij de middelste echt alleen maar voor de muur hangt. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Aardappel schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:00:
[...]

Of het is geen muur. Misschien is het een plaat vanwege het bad of een rolgorijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Niet online
Marzman schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:50:
[...]

Of het is geen muur. Misschien is het een plaat vanwege het bad of een rolgorijn.
Zat ik ook nog naar te kijken inderdaad, maar volgens de plattegrond zit de badkamer in de dakkapel, die ook aan de buitenkant geen raam heeft in het midden:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/968/018_720.jpg

Dus hooguit dat ze er dan binnen en buiten een plaat op gezet hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 12:38

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

MDKorpel schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:16:
[...]

[Afbeelding]

Kwantum-korting :+

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
MDKorpel schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:31:
[...]

Eh ja, behalve dat er daadwerkelijk twee losse kleinere voor de ramen hangen... Er hangen er dus drie naast elkaar, waarbij de middelste echt alleen maar voor de muur hangt. 8)7
Zo goed had ik nog niet gekeken, maar nu zie ik jet inderdaad, dan is het wel heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Van de kroeg zo in je bed rollen. Wie wil dat nou niet ?

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/786/157_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/786/163_1440.jpg

In Baarle Nassau kan het.

https://www.funda.nl/koop...34-engelbrecht-i-laan-15/

[ Voor 13% gewijzigd door Ome Ernst op 18-11-2019 20:13 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Ome Ernst schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:13:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Sommige mensen doen er een moord voor om vanuit bed zo de kroeg in te rollen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Raad de prijs van het pand aan de hand van drie foto's... Hint: het geld was op na aankoop van het pand dus de inrichting komt waarschijnlijk van de Kringloop of zo...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/114/560/128_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/114/560/162_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/114/560/127_1440.jpg

Wel lekker veel ruimte en zo... :)

https://www.funda.nl/koop/soest/huis-40242034-biltseweg-49/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Fiber schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:47:
Raad de prijs van het pand aan de hand van drie foto's... Hint: het geld was op na aankoop van het pand dus de inrichting komt waarschijnlijk van de Kringloop of zo...

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wel lekker veel ruimte en zo... :)

Lijkt me echt niet zo'n hele gekke prijs hoor.
Soest is een mooie omgeving, groot (oud) en mooi huis met een prima tuin.
Heb gekkere dingen voorbij zien komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:16

Qwerty-273

Meukposter

Ik denk dat de huurder eind 2018 in deze kamer op de begane grond, een echt vies persoon was. Wellicht lekker de neus snuiten en het laten aankoeken in de wastafel :P

Ohh de eierdozen in de keuken is ook een behoorlijke verzameling :)

YouTube: Movie GALGENDIJK 21, DINTELOORD

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-07 16:44

orf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:47
Fiber schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:47:

Oud geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:27
@Rdam En dat alles voor maar 2 miljoentjes! Dan heb ik toch wel wat mooiere woningen gezien ;) Weinig slaapkamers ook trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ome Ernst schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:13:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Best een gaaf huis toch? Baarle Nassau lijkt me ook best een leuk dorp om te wonen (half Belgisch/half Nederlands), alleen altijd file op zondag (al is er nu een nieuwe rondweg, maar ik weet niet of dat helpt. Mensen koimen daar om goedkoop te tanken, Nederlanders voor de benzine en Belgen voor de diesel, en omdat de winkels op zondag open zijn. Daar gaat een weg rond het dorp niet mee helpen.).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
sebastiaan89 schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:10:
[...]

Shut up and take my money!!! (niet dat ik zoveel heb maar toch, wauw!)
Brrr, als ik die foto's zie heb ik geen moment het idee dat ik naar een woning kijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Road-runner83
'Vrijstaand' wonen in Rhoon:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/783/567_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/783/585_1440.jpg

Huis: https://www.funda.nl/koop...1579692-van-gogh-allee-7/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Bij vrijstaand denk ik ook aan iets anders, maar formeel gezien klopt het wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
toolkist schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:23:
[...]

Brrr, als ik die foto's zie heb ik geen moment het idee dat ik naar een woning kijk.
Smaken verschillen gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Mooie vondst! Maar wel wat koud (of is de vloer verwarmd?) en het zal waarschijnlijk aardig galmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:27
Een ingebouwde toiletrolhouder, nog niet eerder een dergelijke gezien.
link

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/856/157_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:17

Theo

moederbord

En maar één slaapkamer in de woning aanwezig, plus één in de kelder.. Voor twee miljoen euro had ik wel meer slaapvertrekken verwacht dan één per miljoen euro :P

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kipppertje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 12:30
Ja, ik houd niet zo van dat recht toe recht aan
- architect: say no more!

https://www.funda.nl/koop...s-87818689-overtoom-19-a/

Maar het had ook zo gekunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:11

krvabo

MATERIALISE!

Het is niet echt m'n smaak, maar met wat witte tegels en een ander plafond kan het best een mooie keuken zijn. En wie wil er nou geen tweede douchecabine met powerjets? :P

600.000 Is wat veel voor anderhalve verdieping, maar geen inkijk van de buren (wel een opslagbedrijf oid naast / achter je), veel oppervlakte, en hoewel het niet echt een algemene smaak is lijkt het opzich allemaal netjes afgewerkt.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:15

Dark Angel

Corvette LS Power

Leuke Wijk loop ik dagelijk door heen. Vind alleen de prijzen best wel hoog voor wat je krijgt.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Daar hadden ze beter aansluitende garages van kunnen maken ofzo, dan heb je ook geen last van elkaar. Vrijstaand en dan beiden bouwen tot de erfgrens (de buren met het dak).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Marzman schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:29:
[...]

Daar hadden ze beter aansluitende garages van kunnen maken ofzo, dan heb je ook geen last van elkaar. Vrijstaand en dan beiden bouwen tot de erfgrens (de buren met het dak).
Mag het dan nog vrijstaand heten? Dit soort woning concurreert met allerlei andere vrijstaande woningen in de regio Rotterdam; de specificaties worden vastgesteld aan de hand van funda zoekcriteria neem ik aan.

Best aardige huizen maar die raampartijen zijn verschrikkelijk al zie je dat wel vaker ten zuiden van R'dam geloof ik. Op de verdiepingen van die kabouterraampjes. En beneneden is het nou ook geen genereuze opening naar de tuin. En die roedes in het glas overal, aaaaarchgggg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ASW1 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:49:
[...]

Mag het dan nog vrijstaand heten? Dit soort woning concurreert met allerlei andere vrijstaande woningen in de regio Rotterdam; de specificaties worden vastgesteld aan de hand van funda zoekcriteria neem ik aan.

Best aardige huizen maar die raampartijen zijn verschrikkelijk al zie je dat wel vaker ten zuiden van R'dam geloof ik. Op de verdiepingen van die kabouterraampjes. En beneneden is het nou ook geen genereuze opening naar de tuin. En die roedes in het glas overal, aaaaarchgggg!
Ik ben ooit bij een huis gaan kijken dat ook van die kleine ramen had, verder hadden ze een muur halverwege gebouwd zodat je alleen licht van voor of achter had (dus geen doorzonwoning idee), donkere tegels en donkerrood geverfde muren. Dan is het gewoon donker binnen. Leuk voor een bioscoop, maar verder niet zo handig.

Dat is het nadeel van smalle huizen. Al kunnen ze de ramen ook in de hoogte groter maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 20-11-2019 08:30 ]

/▌

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De makelaar die een huis met deze foto's plaatst zou je ook direct ontslaan:

https://www.funda.nl/koop/blaricum/huis-41510689-holleweg-9/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:05:

Ik vind de foto's nog meevallen, ik vind de afsluitende zin echter nog meer onprofessioneel:
Interesse??!! Belt u dan met Loggere Makelaardij ,dan laten wij het huis en het prachtige perceel aan u zien!!!!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 31-07 16:26
PWM schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:05:

royaal gebouwde vrijstaande villa
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/120/860/031_2160.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:17
miicker schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:26:
[...]

Ik vind de foto's nog meevallen, ik vind de afsluitende zin echter nog meer onprofessioneel:

[...]
Meevallen? Er zitten foto's tussen met een resolutie van ongeveer 5 bij 5 pixels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Hielko schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:22:
[...]

Meevallen? Er zitten foto's tussen met een resolutie van ongeveer 5 bij 5 pixels
foto's? Welke foto's dan? ik tel er maar 1 :p

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• ASW1
  • Nu online
Pagina: 1 ... 78 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.