Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 80 ... 83 Laatste
Acties:

• BladeSlayer1000
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 06-12 22:19
Ardana schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:17:
[...]

Ja, maar dat verklaart nog steeds niet die 3 badkamers op 2 slaapkamers. 1 verdieping, met 2 badkamers, en 1 slaapkamer. Andere verdieping: 1 badkamer, 1 slaapkamer. Ik neem aan dat de klanten daar niet komen, maar op de benedenverdieping blijven.
Inderdaad een vreemde inrichting, Het is opzich ook vreemd hoe de 1ste badkamer is geplaatst, om via een slaapkamer, naar een hal te lopen en vervolgens de badkamer in.
Ik denk dat dit eerst een inloopkast is geweest, en later de badkamer erbij is gebouwd. Ik kan alleen geen foto's van die badkamer vinden of ik kijk eroverheen

• mathy_
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 04:26
Wanneer denken zulke mensen, nou nu hebben we toch een mooie collectie foto's voor op funda.
En laten we beginnen met deze.

https://www.funda.nl/koop...-87978743-amsteldijk-847/

Verder mooie locatie, maar het heeft wel flink wat onderhoud nodig.

• peakrever
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 06-12 22:50
Mooi huis dit: vijf ton in Zwolle.
https://www.funda.nl/koop...7-prins-hendrikstraat-22/

In de Randstad betaal je hier in een (middelgrote) stad al snel anderhalf tot twee keer zoveel voor.

• Lynx
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:23
Tussen twee enorme middelbare scholen.
Prachtig huis maar tis wel een onrustige buurt.

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06:37

Fiber

Beaches are for storming.

Ardana schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:17:
[...]

Ja, maar dat verklaart nog steeds niet die 3 badkamers op 2 slaapkamers. 1 verdieping, met 2 badkamers, en 1 slaapkamer. Andere verdieping: 1 badkamer, 1 slaapkamer. Ik neem aan dat de klanten daar niet komen, maar op de benedenverdieping blijven.
Als je de tekst leest dan zie je dat het vroeger vijf slaapkamers met drie badkamers waren, wat niet heel gek is voor een groot luxe huis. Drie van die vijf slaapkamers zijn later omgebouwd tot een woonkamer en een keuken. Mijn vermoeden is dat het een tijdje bewoond is door twee huishoudens met elk een woonkamer, keuken en slaapkamer. Die derde badkamer is dan gewoon over of extra. Daarna is het (deels) als kantoor gebruikt, zonder wat aan de indeling te doen.

Ik vind het best een leuk pand, al moet er wel veel aan gebeuren.

Zo'n 'Lady Pee' is overigens ook nieuw voor mij... O-)

En wat zijn dit voor 'vogelhuisjes'...?

Fiber wijzigde deze reactie 24-11-2019 21:52 (12%)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13:25

Sport_Life

Anima Sana in Corpore Sano

peakrever schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:34:
Mooi huis dit: vijf ton in Zwolle.
https://www.funda.nl/koop...7-prins-hendrikstraat-22/

In de Randstad betaal je hier in een (middelgrote) stad al snel anderhalf tot twee keer zoveel voor.
Tis een beneden woning / appartement van 138m2 met 3 laagse uitbouw , die kosten geen miljoen hoor in de Randstad ;) (Amsterdam wellicht binnen de ring). Momenteel ca 500-600k op een goede locatie. Ken Zwolle niet zo goed, maar vermoed dat deze behoorlijk aan de prijs is.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11:39

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

"Schaaaaaaaaat, vergeet je geen roomkaas mee te nemen, die van de muur weet je wel?!?"

8)7 Vraag mij serieus af wát hierachter schuil gaat... :+

www.google.nl

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

MisteRMeesteR schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:27:
"Schaaaaaaaaat, vergeet je geen roomkaas mee te nemen, die van de muur weet je wel?!?"

[Afbeelding]

8)7 Vraag mij serieus af wát hierachter schuil gaat... :+
Prio ligt hier wel duidelijk bij de kinderen want van al het zitmeubilair op deze foto hebben alleen de kinderen fatsoenlijke exemplaren :D

• GoldenSample
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Had de hut zelf zo kunnen verbouwen, meeste dingen zijn redelijk 'mijn smaak', herken ook wel wat keuzes qua materialen in de categorie die ik 'goed en goedkoop' noemde, met wat handig kiezen kun je veel zaken best voordelig.

Paar dingen die wel jammer zijn:
- Blijft waarschijnlijk flink gehorig
- Energie label C...
- Geen normale achterdeur/achterdeur zit in je woonkamer -> enorm lek van warmte
- geen achterom/schuurtje, je fiets staat dus buiten.

Nog oude Videobanden of cassettes over? Stuur me een DM!

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
EMP schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:12:
gok dat de huidige bewoners dinky's zijn...?
Een veel te late reactie, maar op de overloop kan je zelfs vinden dan hun zoon Jelte heet. Op de 360 foto kan je de laatste "e" vinden.

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Ardana schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 22:50:
[...]

Echt raar: 3 badkamers op de bovenste 2 verdiepingen, en maar 2 slaapkamers... Vaag...

En 2 behoorlijk grote huiskamers, waarbij het nut voor de eerste me ontgaat...
Eerste verdieping:
- Ruime tweede woonkamer (voorheen twee slaapkamers)
- Een (slaap)kamer (nu keuken)
Waren dus eerst drie vier slaapkamers op de eerste verdieping, met 2 badkamers. Slaapkamers zijn wel omgebouwd tot woonkamer (en keuken), maar ze hebben niet de moeite genomen om die badkamer weg te halen (logisch imho, zo is het makkelijker weer terug te zetten naar de oude situatie).

AGee wijzigde deze reactie 25-11-2019 08:41 (3%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• ocrammarco
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 06-12 21:45
Brilsmurfffje schreef op zondag 24 november 2019 @ 22:34:
[...]

Prio ligt hier wel duidelijk bij de kinderen want van al het zitmeubilair op deze foto hebben alleen de kinderen fatsoenlijke exemplaren :D
Die pantons zitten niet verkeerd hoor, passen alleen niet heel goed bij de tafel.
Maarja die tripp trapp blijft echt geniaal bedacht.

• Szeyu22
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 06-12 15:33
Iemand interesse om in een molen te wonen?

https://www.funda.nl/koop...s-86680744-noordeinde-96/

• HeleBoel
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 13:34
Nou, nee. Het ziet er prachtig uit allemaal, maar de indeling vind ik knap onhandig: eerst de verdieping met de badkamer, een verdieping hoger de woonkamer en dan pas de slaapkamers. Dus 's avonds eerst naar beneden om te douchen en dan weer twee trappen naar boven om te gaan slapen. En als je dan vergeten bent om je tanden te poetsen |:( :+

• ijdod
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:25
Durf bijna te wedden dat hier folie op gezeten heeft, maar dat dit op advies van de fotograaf/stylist verwijderd is voor de foto's.
Ik moest denken aan dazzle camouflage...

ijdod wijzigde deze reactie 25-11-2019 18:37 (39%)

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Wild Chocolate
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:32
HeleBoel schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:46:
Nou, nee. Het ziet er prachtig uit allemaal, maar de indeling vind ik knap onhandig: eerst de verdieping met de badkamer, een verdieping hoger de woonkamer en dan pas de slaapkamers. Dus 's avonds eerst naar beneden om te douchen en dan weer twee trappen naar boven om te gaan slapen. En als je dan vergeten bent om je tanden te poetsen |:( :+
Ja, als je een hekel hebt aan traplopen, kan je beter niet in een molen gaan wonen, inderdaad. Ik zou denk ik van de slaapkamer op de 1e verdieping een "Walk-inn-closet" maken, dan heb je dat lekker dicht bij de douche. Er is op de derde verdieping wel een toilet, dus ik zou dat traplopen wel overleven. En het uitzicht vanuit de woonkamer is wel fantastisch op deze manier!

In zo'n molen zal je altijd consessies moeten doen.

iRacing Profiel

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06:37

Fiber

Beaches are for storming.

Je weet prima de TR's te vinden normaal gesproken...

Señor Sjon wijzigde deze reactie 26-11-2019 11:20 (86%)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 10:28
Denk aan je medeforumleden ipv hit & run op deze manier.

Señor Sjon wijzigde deze reactie 26-11-2019 11:21 (89%)

go forget who we are, yeah

• Barnagma
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 06-12 16:22
Een huis waar ik af en toen nog wel eens langs loop staat al sinds mensenheugenis te koop

Ze hebben het plafond verlaagd. (is wat lastig te zien op de foto's maar als je er langs loopt is het van af buiten erg goed te zien)

En daarbij ook nog de keuken verlaagd.

Die raam bedekking heeft niet super veel zin, want iedereen met een gemiddelde lengte staart als nog zo de woonkamer in.

Maar, daarbij

Ze hebben nog wel een originele PlayStation :+

Edit
Helemaal de link vergeten. https://www.funda.nl/koop...66647-stationsstraat-126/

Barnagma wijzigde deze reactie 26-11-2019 10:50 (7%)

• Phr34k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 08:06
Barnagma schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:45:
Een huis waar ik af en toen nog wel eens langs loop staat al sinds mensenheugenis te koop

[Afbeelding]
Ze hebben het plafond verlaagd. (is wat lastig te zien op de foto's maar als je er langs loopt is het van af buiten erg goed te zien)

[Afbeelding]

Die raam bedekking heeft niet super veel zin, want iedereen met een gemiddelde lengte staart als nog zo de woonkamer in.

Maar, daarbij
[Afbeelding]
Heb je ook een linkje?

• Barnagma
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 06-12 16:22
Uiteraard. Heb de post aan gepast :)

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 11:32
Szeyu22 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:38:
Mijn excuses, ik had niet door dat de molen er al tussen stond. Als liefhebber van dit topic wilde ik gewoon zo graag een bijdrage leveren dat ik in mijn enthousiasme vergat te zoeken O-)
Zal de volgende keer even zoeken!

Dit is bij verre mijn favoriete forumtopic om te lezen trouwens, ben na het vinden meteen verslaafd geraakt _/-\o_
Lekker boeiend. Toevallig herkende ik een paar foto's.
Maar zit wel een verschil tussen een molen die een half jaar geleden gepost is en een pand dat een dag of wat eerder gepost is.
Sowieso kun e er ook vanuit gaan dat als een woning op een nieuwssite staat dat 'ie hier allang gepost is (zoals die woning met die jaguar aan de muur).

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
Dit huis staat al sinds begin 2018 te koop, oorspronkelijk zo:

Nu (opnieuw) in de verkoop zo:

Maar gaat voorlopig niet verkocht worden, de locatie is echt gewoon ruk voor dat geld :)

https://www.funda.nl/koop...is-40399667-grondmolen-6/

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Milo85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 09:34
Mooi plafond ;)

link

• De Rikster
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:59
Het aanrechtblok is recht toe recht aan.
8)7
Het moge duidelijk zijn dat enige aanpassing aan de huidige tijd wenselijk kan zijn maar het is een gezond huis.
Dat is een understatement van cosmische proporties. Daar moet je minimaal 2 ton aan verspijkeren wil je het courant en toekomstbestendig krijgen.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 06-12 23:28

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Topicstarter
Modbreak:Mensen, het zou enorm helpen als er een topicreport kwam en niet dat men in het topic offtopic doorratelt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Szeyu22
Dit pand voelt aan alsof het niet zou misstaan in een Wild West film :Y)

https://www.funda.nl/koop...1528321-spangahoekweg-56/

• ASW1
  • Laatst online: 13:11
Dan denk ik eerder aan een film van Alex van Warmerdam, veel Nederlandser dan dit wordt het niet. Wat is er Amerikaans aan?
Lekker centraal gelegen ook.

• Naiki
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06-12 16:19
Barnagma schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:45:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Maar, daarbij
[Afbeelding]

Edit
Helemaal de link vergeten. https://www.funda.nl/koop...66647-stationsstraat-126/
Dat verlaagde plafond gaat nergens over inderdaad. Hoewel ik het best zou willen dat in mijn huis het plafon d met 20cm verlaagd zou worden, waardoor ik meer ruimte houd op de vliering.
Maar goed ligt het nou aan mij of zijn de badkamer tegels nou slecht uitgelijnd op de vloer :?

• mystic
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

Hé! Daar ben ik 10 jaar lang bijna iedere dag langsgereden!

Het ziet er dus van binnen net zo crap uit als van buiten... ik had al wel zo'n vermoeden :p

• jordeeeh
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06-12 12:31
mystic schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:57:
[...]

Hé! Daar ben ik 10 jaar lang bijna iedere dag langsgereden!

Het ziet er dus van binnen net zo crap uit als van buiten... ik had al wel zo'n vermoeden :p
Haha, ik ben daar jaren geleden ook langs gereden, herkende het nu gelijk op de foto.
Leuk om even een kijkje binnen te nemen :P

YouTube: Café de Veehandel Spanga
"Café de Veehandel Spanga van Piet Huizinga (79) en zijn dochter Zus (56) waar de tijd stil staat en alles anders is"
Ja, daar is niks aan gelogen :D

jordeeeh wijzigde deze reactie 26-11-2019 15:08 (23%)

• HeleBoel
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 13:34
Naiki schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:43:
[...]
Maar goed ligt het nou aan mij of zijn de badkamer tegels nou slecht uitgelijnd op de vloer :?
Het lijkt erop dat de vloer iets omhoog loopt voor de wasmachine. Bij het einde van de muur lijkt er een soort knik in de vloer te zitten.

• Wuursj
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 06-12 21:27

Wuursj

want worst is al bezet

Dit kwam door mijn funda-filter heen. Want op zich, onder de 5 ton een vrijstaand huis met flinke tuin en garage in regio amsterdam klinkt niet heel slecht. Maar 20k gezakt in prijs ipv x euro overboden. Hmm. Zou er iets mee zijn?

Zou dit het zijn? Aan de voorkant lijk je er een pizzaria bij te krijgen :9~

Maar wat het wel vaag maakt is dat ze de pizzeria uit de plattegrond gesneden hebben :? :?

Komt het overzicht niet echt ten goede.
Indeling:
Begane grond:
Winkelruimte aan de voorzijde, geschikt voor diverse doeleinden.
Zij-entree, hal, trapopgang met trapkast, toilet, toegang tot de aangebouwde ruime garage, nette eenvoudige keuken, doorzon living met prachtig zicht op de royale tuin.
https://www.funda.nl/koop...51-dorpsstraat-25/]linkje

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• André
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 04-12 15:32

André

Analytics dude

Ik zou er voor tekenen :D

• CrazyOne
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online
Valt wel mee toch, je hoeft de winkel niet voort te zetten, en je kunt er dus ook gewoon weer woonruimte van maken. Kost wel wat om te verbouwen, maar vindt het niet gek.

• Jochemd13
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 06-12 15:40
Weer een leuke verbouwing, voor:

https://www.11makelaars.n...259427-Meerkoetstraat-32/

Na:

https://www.funda.nl/koop...416560-meerkoetstraat-32/

Op zich best netjes gedaan, al is het vrij neutraal. Tuin is enorm saai, daar is zeker wat creativiteit nodig...

Jochemd13 wijzigde deze reactie 26-11-2019 17:19 (3%)

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 08:08

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Jochemd13 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:18:
Op zich best netjes gedaan, al is het vrij neutraal. Tuin is enorm saai, daar is zeker wat creativiteit nodig...
Isolatie is overrated blijkt maar weer, zelfs met een compleet nieuwe dakopbouw :+
Wie verzint het om zulke zwarte wandcontactdozen te plaatsen op een verder steriele kamer :+
De tuin is een luchtplaats :+
Voor vijf slaapkamers is de badkamer best uhm, aan de krappe kant.

Overall zie ik het "High End afgewerkte woning" niet helemaal :+

[Oo[:::|:::]oO]

• Tommie12
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06-12 17:13
Naiki schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:43:
[...]

Dat verlaagde plafond gaat nergens over inderdaad. Hoewel ik het best zou willen dat in mijn huis het plafon d met 20cm verlaagd zou worden, waardoor ik meer ruimte houd op de vliering.

[Afbeelding]
Een droefenis, dat pand.
Dat je de badkamer in loopt, en het eerste wat je ziet is ... WC pot.
Die staat daar zo in het midden en prominent. Ik zou er gewoon mijn kak niet kwijt geraken van de stress dat iemand binnen loopt.

• Ossi
  • Laatst online: 08:07
Tommie12 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:43:
[...]

Een droefenis, dat pand.
Dat je de badkamer in loopt, en het eerste wat je ziet is ... WC pot.
Die staat daar zo in het midden en prominent. Ik zou er gewoon mijn kak niet kwijt geraken van de stress dat iemand binnen loopt.
Je schijt dan geen 7 kleuren?
Maar zonder gekheid, welke badkamerdeur heeft nou geen slot?

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 12:10

Punkrocker

Mostly harmless

...

Tuin?

"What do you get if you multiply six by nine..."

• datadevil
  • Laatst online: 10:41
Martinusz schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:54:
Dit huis staat al sinds begin 2018 te koop, oorspronkelijk zo:
[Afbeelding]

Nu (opnieuw) in de verkoop zo:
[Afbeelding]

Maar gaat voorlopig niet verkocht worden, de locatie is echt gewoon ruk voor dat geld :)

https://www.funda.nl/koop...is-40399667-grondmolen-6/
waar zijn de dakkapellen van de achterburen gebleven?

• breinonline
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:05

breinonline

Are you afraid to be known?

datadevil schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:04:
[...]

waar zijn de dakkapellen van de achterburen gebleven?
Achter het huis, de hoek van de foto is net anders. Je ziet het randje van het dak maar de eerste kapel zit net achter de muur. Op foto 13 kan je ze door het raam wel zien.

Jammer dat de ze handvatten van de kast niet op dezelfde hoogte hebben gemonteerd:

breinonline wijzigde deze reactie 26-11-2019 21:31 (25%)

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13:14
breinonline schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:26:
[...]

Achter het huis, de hoek van de foto is net anders. Je ziet het randje van het dak maar de eerste kapel zit net achter de muur. Op foto 13 kan je ze door het raam wel zien.

Jammer dat de ze handvatten van de kast niet op dezelfde hoogte hebben gemonteerd:
[Afbeelding]
Zo te zien zijn het de deuren die hoger staan dan wel verzakt in het scharnier.

• cverkooyen
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09:26
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Na:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Apart doe tuindeuren die naar binnen open gaan?

• Piet91
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12:30
Hier hebben ze een nulletje teveel gezet bij de vraagprijs.
€ 3.809.000 v.o.n.

• Sport_Life

Sport_Life

Piet91 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:32:
Hier hebben ze een nulletje teveel gezet bij de vraagprijs.

[...]

[Afbeelding]
Vind de prijs best meevallen voor 32 woningen. Die kosten in de Randstad al snel 2X zoveel.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:50
* Hahn 'm heel erg niet snapt

Never nooit dat zo'n rijtjeshuis 3,8 miljoen kost, toch :? En als het de totaalprijs voor alle 32 woningen bij elkaar is, dan zou 1 woning 119k kosten, wat me ook niet realistisch lijkt. Whaddup?

The devil is in the details.

• Sport_Life

Sport_Life

Hahn schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 23:12:
* Hahn 'm heel erg niet snapt

Never nooit dat zo'n rijtjeshuis 3,8 miljoen kost, toch :? En als het de totaalprijs voor alle 32 woningen bij elkaar is, dan zou 1 woning 119k kosten, wat me ook niet realistisch lijkt. Whaddup?
Die prijs is 380.900 per stuk.

https://www.nieuwwonengro...e-park-tuinwoning-54/3671

Sport_Life wijzigde deze reactie 26-11-2019 23:16 (16%)

• michie1
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 13:40
De Rikster schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:00:
Dat is een understatement van cosmische proporties. Daar moet je minimaal 2 ton aan verspijkeren wil je het courant en toekomstbestendig krijgen.
Smaken verschillen; ik zou denk ik drie gaten in de lucht springen als ik in zo'n mooi huis kon wonen. Afgezien van het plafond zie ik op het oog weinig dingen die dringend aangepakt moeten worden.

• breinonline
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:05

breinonline

Are you afraid to be known?

Minaaj schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:20:
[...]

Zo te zien zijn het de deuren die hoger staan dan wel verzakt in het scharnier.
Nee, bij de rechter kast zitten de deuren even hoog maar de handvatten niet :)

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• vanDaal
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 06-12 22:08

vanDaal

-ismeereentje

Hier lijkt de vraagprijs ook niet helemaal goed. Minder dan 1mln voor meer dan 1000m2 woonoppervlakte en bijna 10000m2 grond redelijk centraal in het land. En met binnen- en buitenzwembad.

Ok, je moet wel van de inrichting houden :D

https://www.funda.nl/koop...28183-zouwendijk-15-b-17/

>> Landscape Photography! << >> PVOutput <<

• ASW1
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Na:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Maar wat is dat voor totaal bizarre uitbouw in de tuin?
Alsof ze het bij het huis wilden gaan trekken maar ze kregen de vergunning niet rond en nu hebben de ramen en deuren maar weggelaten en is het een soort pergola om onder te zitten? 8)7

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Is Groningen ook al zo duur geworden?

Veel grond zit er volgens mij niet bij (daarom zijn het ook drie woonlagen).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• jmderonde
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 06-12 16:35
vanDaal schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:08:
Hier lijkt de vraagprijs ook niet helemaal goed. Minder dan 1mln voor meer dan 1000m2 woonoppervlakte en bijna 10000m2 grond redelijk centraal in het land. En met binnen- en buitenzwembad.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ok, je moet wel van de inrichting houden :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...28183-zouwendijk-15-b-17/
Een beetje zoeken komt op de site van een faillisement veiling terecht. Ook de buren op nr 17a, die nu voor 495.000 te koop staat lijkt via deze weg in handen van een opkoper terecht gekomen te zijn. Die veiling is paar maanden geleden afgetikt voor ongeveer 350.000: https://www.nationalevast.../lot/41437/12958852?pid=0

• ASW1
jmderonde schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:32:
[...]

Een beetje zoeken komt op de site van een faillisement veiling terecht. Ook de buren op nr 17a, die nu voor 495.000 te koop staat lijkt via deze weg in handen van een opkoper terecht gekomen te zijn. Die veiling is paar maanden geleden afgetikt voor ongeveer 350.000: https://www.nationalevast.../lot/41437/12958852?pid=0
Interessant, de tuin werd blijkbaar gedeeld al staat het eigendomsmatig wel op een eigen kavel. Gastenverblijf bij het hoofdhuis zo lijkt het.

• ijdod
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:25

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• swtimmer
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10:44

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Napo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:30:
[...]

Overall zie ik het "High End afgewerkte woning" niet helemaal :+
Ik zie dat hier in de wijk ook. Allemaal verbouwen op het zicht en dan minimale dubbele beglazing plaatsen en het dak laten "as is" - want dat is duur. Snap niet dat kopers daar allemaal intrappen, maar het lijkt te werken.

• TheOmen
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 06-12 15:23
ijdod schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:09:
[...]

Ditte is niet demontabel..
Vraag je je toch af wat er in hemelsnaam in dat bed gebeurt dat je er een waarschuwing boven moet hangen.
Heb wel te doen met Ditte...

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• vanDaal
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 06-12 22:08

vanDaal

-ismeereentje

Zeker gezien haar 40 broers ;)

>> Landscape Photography! << >> PVOutput <<

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 05-12 09:13

vso

raap voor zijn recht

ASW1 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:21:
[...]

Maar wat is dat voor totaal bizarre uitbouw in de tuin?
Alsof ze het bij het huis wilden gaan trekken maar ze kregen de vergunning niet rond en nu hebben de ramen en deuren maar weggelaten en is het een soort pergola om onder te zitten? 8)7
[Afbeelding]
ik heb het idee dat die tuin zo klein is als je er in het echt zou staan.. zeker omdat een schuur en wat groen mist.

Kwa verbouwing is het niet slecht gedaan, erg neutraal (lees letterlijk zwart/wit) en het steekt super af tegenover de buren/buurt dat het opgeknapt is en de rest niet ..

Alsof de rest verpauperd is .. IMHO

tja ach .. ieder zijn meug toch

Searching internet is like drinking from a fire hydrant

• ramon42
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06-12 09:23
Binnen 8 weken verkocht met een vraagprijs van 175.000...
Eens zien of dit huis over een paar maanden weer op Funda staat na een grondige renovatie.

https://www.funda.nl/koop...is-41407837-hulstlaan-12/

ramon42 wijzigde deze reactie 27-11-2019 12:51 (9%)

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
ramon42 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:36:
Eens zien of dit huis over een paar maanden weer op Funda staat na een grondige renovatie.
Het is denk ik wel handig om niet alleen plaatjes te posten maar ook de link naar het huis op funda.

• ramon42
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06-12 09:23
JeroenE schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:45:
[...]
Het is denk ik wel handig om niet alleen plaatjes te posten maar ook de link naar het huis op funda.
Mijn excuus, nu met een linkje in de post

• BasvanS
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online
Edit: Nm! verkeerd gekeken!

BasvanS wijzigde deze reactie 27-11-2019 13:10 (6%)

• joep doei
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als ik naar de kadastrale kaart kijk dan zou de zijtuin zich op gemeentegrond bevinden. Als dit al vanaf de bouw zo is, dan zou het vanwege verjaring nu bij het perceel horen. Gratis grond?

http://serve.infoteur.nl

• Tommie12

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik denk dat er al iemand begonnen is met de renovatie, maar dan "failliet" gegaan is.
Er zijn al wat vloeren uit gesloopt (of meegenomen door de laatste huurder), en het dak lijkt me aan de binnenkant geïsoleerd.

Waarom ze 12 foto's van een lelijk toilet voorzien is me niet direct duidelijk.

• ASW1
Tommie12 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:21:

Waarom ze 12 foto's van een lelijk toilet voorzien is me niet direct duidelijk.
Zo te zien zat er eerst een vlizotrap oid naar zolder en hebben ze er een nieuwe trap ingezet.
Die staat nu weliswaar gedeeltelijk in de badkamer, maar toch.. hij staat er nu en dat is wel een fotootje waard.

• Milo85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 09:34

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
als je het zwembad wegdenkt zou het een schoolgebouw of doktersgebouw kunnen zijn, ziet er niet uit, zeker niet voor dat geld :P

Overigens weer lekker nep plaats en postcode in NL terwijl het dus in BE ligt :X

Martinusz wijzigde deze reactie 27-11-2019 16:20 (8%)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

Vaal

Van Binsbergen, lul!

Lekkere nekkenbreker dat beeld als je 's nachts langs je zwembad loopt :X

Er zit een haar in m'n glas, op de grond ligt een tapijt van peuken.

• Superflip
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 06-12 14:30

Superflip

*pwiet*

Belachelijk goedkoop naar Belgische normen, maar de noordrand van Antwerpen is een schijntje tov de Zuidrand. Eigenlijk heeft dit huis voor z'n grote enkele grote gebreken: maar 1 badkamer, maar 3 slaapkamers en een tuin met belachelijk veel hagen zodat je minimum 5k per jaar aan je tuinman kwijt bent.

Maar voor die prijs kan je best nog wel wat aanpassen en zou ik het nog overwegen.

• Admiral Freebee
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Superflip schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:17:
[...]

Belachelijk goedkoop naar Belgische normen, maar de noordrand van Antwerpen is een schijntje tov de Zuidrand. Eigenlijk heeft dit huis voor z'n grote enkele grote gebreken: maar 1 badkamer, maar 3 slaapkamers en een tuin met belachelijk veel hagen zodat je minimum 5k per jaar aan je tuinman kwijt bent.

Maar voor die prijs kan je best nog wel wat aanpassen en zou ik het nog overwegen.
En vergeet niet het volgende zinnetje:

Overstromingsgevoelig gebied: Effectief of mogelijk overstromingsgevoelig gebied.

• Superflip

Superflip

*pwiet*

Admiral Freebee schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:34:
[...]

Overstromingsgevoelig gebied: Effectief of mogelijk overstromingsgevoelig gebied.
Oei, dan zou ik al volledig passen :)

• Tommie12
Admiral Freebee schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:34:
[...]

Er is plaats genoeg voor een dijk, dan ben je van die hagen af, en kan je in je blootje zwemmen.

Geen afdekking op dat zwembad is een dikke misser. Ofwel stook je je arm, of je zwemt graag koud, en je houdt er van om elke dag blaadjes te verzamelen.

• Superflip

Superflip

*pwiet*

Tommie12 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:05:
[...]

Er is plaats genoeg voor een dijk, dan ben je van die hagen af, en kan je in je blootje zwemmen.

Geen afdekking op dat zwembad is een dikke misser. Ofwel stook je je arm, of je zwemt graag koud, en je houdt er van om elke dag blaadjes te verzamelen.
Er is afdekking hoor, dat witte zeil dat aan de rechterzijde zit kan uitgerold worden.

• nokiaan958GB
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Leuk huis!
Toevallig vind ik bungalows leuk :P
Het gebied ken ik niet en ligt buiten mijn zoekgebied :(

Het zou wel heel toevallig zijn als de verkoper dezelfde smaak als jij heeft.

Ben van mening dat je als eigenaar sfeer en uitstraling ook zelf moet aanbrengen.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 05-12 13:24
Superflip schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:17:
[...]

Wel bijzonder is dat de woning min of meer aangeprezen wordt alsof hij in Roosendaal ligt (er staat zelfs Buurt: Tolberg-Oost, Roosendaal in de omschrijving) terwijl deze feitelijk op een half uur rijden daar vandaan ligt.

• perspectivebass
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 12:20

• Hulkkonen
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 06-12 14:50

Hulkkonen

I wear them at night

Joster schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:44:
[...]

Wel bijzonder is dat de woning min of meer aangeprezen wordt alsof hij in Roosendaal ligt (er staat zelfs Buurt: Tolberg-Oost, Roosendaal in de omschrijving) terwijl deze feitelijk op een half uur rijden daar vandaan ligt.
Nederlandse makelaars zullen wel geen buitenlandse woningen kunnen aanbieden, dus dan plaatsen ze 'm net over de grens in Nederland.

• Daan
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 06-12 23:36
Hulkkonen schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:03:
[...]

Nederlandse makelaars zullen wel geen buitenlandse woningen kunnen aanbieden, dus dan plaatsen ze 'm net over de grens in Nederland.
Dit zie je bijv. ook veel in Enschede/Oldenzaal waar regelmatig huizen van vlak over de grens in Duitsland worden geadverteerd op Funda.

• Road-runner83
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 06-12 23:38
Hoekwoning he ;).

Vind het geen verkeerd huis verder....ik denk dat deze snel weg is (uiteraard zwembad moet je maar willen en het is even de vraag wat de extra kosten zijn maandelijks)....

• perspectivebass
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 12:20
Road-runner83 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:35:
[...]

Hoekwoning he ;).

Vind het geen verkeerd huis verder....ik denk dat deze snel weg is (uiteraard zwembad moet je maar willen en het is even de vraag wat de extra kosten zijn maandelijks)....
Ja ach de tuin loopt niet om het huis heen. Dus dan is de meerwaarde van de hoekwoning snel weg :+

Verder vond ik het huis ook niet verkeerd, maar het zwembad viel mij op!

• Hulkkonen

Hulkkonen

I wear them at night

perspectivebass schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:09:
[...]

Ja ach de tuin loopt niet om het huis heen. Dus dan is de meerwaarde van de hoekwoning snel weg :+

--> Eindwoning

• Road-runner83
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 06-12 23:38
perspectivebass schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:09:
[...]

Meerwaarde voor de tuin is dan idd weg maar nog steeds wel lekker dat je maar aan 1 kant buren hebt (voor in huis) :).

Ik zag dat er ook 20 zonnepanelen op het dak liggen (erg veel voor zo'n huis) en dat de energie/gasrekening 100 euro p/m is dus ik denk dat de kosten van het zwembad meevallen :)

• dakong
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-12 15:55
Een "pittoresk" a.k.a. oude rommel huis voor 225k met een fetish voor schrootjes :P .

https://www.funda.nl/koop...gse-rechter-rottekade-14/

dakong wijzigde deze reactie 28-11-2019 11:43 (15%)
Reden: Link toegevoegd

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

dakong schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:40:
Een "pittoresk" a.k.a. oude rommel huis voor 225k met een fetish voor schrootjes :P .
Het zegt genoeg over de staat van de woningmarkt, dat dit soort bedragen zowel gevraagd, als betaald worden. Ik denk dat dit voor de oververhitting met moeite 80k had gekost. Of iig wat ik het waard vind.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• QuattroNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 06-12 15:00
dakong schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:40:
Wat een klein hok! En dan het uitzicht vanuit je tuin (en vanuit de dakkapel) 8)7
Het zal wel weer de locatie zijn die de waarde bepaalt.

Wel verkocht onder voorbehoud :9

• PvT.Arj
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02-12 16:00
Tering wat een bedrag inderdaad voor een klein huisje met nog minder grond waar je echt álles aan moet vernieuwen..

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

• Szeyu22
Maar dan:
"Overloop, met toilet"
Interessante keuze.. Benieuwd tot hoever je "dingen" hoort

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12:08
Jep duidelijk. Meer koffie nodig.

Emielvanputten wijzigde deze reactie 28-11-2019 13:13 (93%)

• Hulkkonen

Hulkkonen

I wear them at night

Emielvanputten schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:55:
Het huis heeft 2 badkamers. En ik vermoed dat de deur bij de overloop verkeerd staat. En door de gekozen plattegrond lijkt er ruimte te verdwijnen door een schuin dak,. Maar dat lijkt op de foto's mee te vallen.

Kijk maar bij de 360 graden fotos
De andere badkamer is op de 1e verdieping. Op de 360 graden foto van de slaapkamer op de 2e verdieping zie je wel de overloop (maar niet het toilet achter het wandje).

Ik begrijp de keuze om het toilet niet in de badkamer te plaatsen, maar op de overloop vind ik persoonlijk een nog slechtere keuze (ook al is het achter een wandje).

• Vanoverdegrens
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 08:25
michie1 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 23:29:
[...]

Smaken verschillen; ik zou denk ik drie gaten in de lucht springen als ik in zo'n mooi huis kon wonen. Afgezien van het plafond zie ik op het oog weinig dingen die dringend aangepakt moeten worden.
Afspraak bij de opticien overwegen?!

https://www.funda.nl/koop...28251-zuid-oostsingel-20/

-Keuken met geiser
-badkamer
-energielabel G (gedeeltelijk dubbel glas)
-vloeren in enkele kamers

Niet te verhelpen:
-tuin 9x5m op het noordwesten
-betaald parkeren/ parkeervergunning
-Beschermd stads- of dorpsgezicht

Ik zou mezelf doodongelukkig voelen, als ik daar moest wonen... ;(

gezocht: Panasonic GM5

• ViperXL
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 11:16
Vanoverdegrens schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:01:
[...]

Afspraak bij de opticien overwegen?!

https://www.funda.nl/koop...28251-zuid-oostsingel-20/

-Keuken met geiser
-badkamer
-energielabel G (gedeeltelijk dubbel glas)
-vloeren in enkele kamers

Niet te verhelpen:
-tuin 9x5m op het noordwesten
-betaald parkeren/ parkeervergunning
-Beschermd stads- of dorpsgezicht

Ik zou mezelf doodongelukkig voelen, als ik daar moest wonen... ;(
Ik zie mogelijkheden, compleet strippen en overnieuw. Maar voor 3ton ?
Ik snap ook compleet niet waarom er foto's van een park toegevoegd zijn, krijg je die erbij ? 8)7

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12:08
@Hulkkonen je hebt helemaal gelijk.
Wijs ik zelf naar de 360foto, maar vergeet de laatste slaapkamer te checken.

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Nu online

Wish

ingwell

Iemand nog een bootje kopen voor 1.4 miljoen Euri?
https://www.sothebysrealt...-13-amsterdam-nh-1011-pt#

No drama

• Sharky
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 11:59

Sharky

Skamn Dippy!

Best mooi en zou er best in kunnen wonen. Alleen is het nadeel van dit soort boten dat je in de zomer vaak wegfikt en in de winter moet je de kraan de hele dag zachtjes laten lopen omdat de waterleiding tussen de boot en de kade anders bevriest. Dat was tenminste wel het geval bij een vriend van me die een vergelijkbare boot (wel kleiner) in Groningen had.

Portfolio // Bruiloftsfotografie

• ASW1
Ik heb die woonboot al eerder langs zien komen, was dat ook hier?
Anyway leuk voor de toeristische verhuur zolang dat nog toegestaan is maar je hebt daar vrijwel 100% van de tijd toeristen voor je ramen dobberen (wat overigens een probleem is bij veel woonboten in Amsterdam.) Geen idee hoe ze die foto's hebben kunnen nemen zonder dat er ook maar 1 rondvaartboot op staat, waarschijnlijk 's ochtends vroeg genomen. Geen haar op m'n hoofd die daar zou willen wonen.
Pagina: 1 ... 80 ... 83 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True