Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 74 ... 78 Laatste
Acties:

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

MDKorpel schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:11:
[...]

Ik kom tot een stuk of 12 8)7

Ook wel bijzonder, volgens de omschrijving is er een inpandig appartement (ook te zien op de plattegrond), maar volgens mij zijn daar dan weer geen foto's van...
Dat linkergedeelte? Dat zal er wel tussen zitten, er zijn ook foto's van twee badkamers. Ik denk dat het begint bij die twee houten deuren die uitkomen in een kamer met een houten vloer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• JeroenE
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Ja dat is het appartement, zo te zien.
Dat zal er wel tussen zitten, er zijn ook foto's van twee badkamers. Ik denk dat het begint bij die twee houten deuren die uitkomen in een kamer met een houten vloer.
Ik zie maar foto's van 1 badkamer en van 1 WC (met die delftsblauwachtige borden aan de muur en een vaas die ik er zelf al lang had af gestoten). De ene is boven en de ander is beneden in het 'grote' gedeelte.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JeroenE schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:33:
[...]
Ja dat is het appartement, zo te zien.

[...]
Ik zie maar foto's van 1 badkamer en van 1 WC (met die delftsblauwachtige borden aan de muur en een vaas die ik er zelf al lang had af gestoten). De ene is boven en de ander is beneden in het 'grote' gedeelte.
https://www.funda.nl/koop...149-geerstraat-2/#foto-20

twee ramen, deur naar de keuken. Lijkt me dat dit het appartement is. Dat begint bij die dubbele deuren naar deze houten vloer.

/▌

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 15-11 10:12
Marzman schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:42:
[...]

https://www.funda.nl/koop...149-geerstraat-2/#foto-20

twee ramen, deur naar de keuken. Lijkt me dat dit het appartement is. Dat begint bij die dubbele deuren naar deze houten vloer.
Foto 20 is de ruimte die ze op de plattegrond als werkkamer bestempelen. Appartement zit daar aan de buitenkant tegenover.

"Waar een wil is, ben ik weg!"

• Marzman
  • Niet online

Marzman

YdieresiS schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:44:
[...]

Foto 20 is de ruimte die ze op de plattegrond als werkkamer bestempelen. Appartement zit daar aan de buitenkant tegenover.
Je hebt gelijk in het appartement zitten de ramen aan de andere kant.

/▌

• JeroenE
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:42:
Nee, dat is vanuit de linkerbovenkant van de werkkamer richting de woonkamer genomen. Daar zitten al die dubbele deuren bij elkaar.

De deur naar het appartement komt uit op een gang die haaks op de deur loopt en je zou door die deur naar een muur moeten kijken en juist niet een lange gang in.

Edit: ik ben te traag :X

• KnoxNL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:35
Road-runner83 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:16:
Is het een kind of een pop die daar zit? Ik hoop het laatste :X
[Afbeelding]

En hoeveel klokken in huis? Ik tel er 7 :o

Huis: https://www.funda.nl/koop/druten/huis-86425149-geerstraat-2/
Belangrijker is: Waarom is het schilderij geblurred???

Pr0n?

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21:51
KnoxNL schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:25:
[...]

Pr0n?
Ik denk dat dit software is die alle lijsten blurred voor het geval hier familieportretten op staan. Privacy dingetje.

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 23:11
KnoxNL schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 08:25:
[...]

Pr0n?
Ik denk dat het prijzige schilderijtjes zijn en dat je zo niet kunt zien hoeveel duizend daar aan de muren hangt.

• ijdod
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22:45
Foto's en alles wat er op lijkt wordt geblurred. Privacy dingetje inderdaad.

ijdod wijzigde deze reactie 30-10-2019 09:31 (22%)

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• KnoxNL
Duidelijk, dat wist ik niet. Ging er vanuit dat dat een handmatige actie was maar dat is dus geautomatiseerd. Netjes!

• Aardappel
ijdod schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:31:
Foto's en alles wat er op lijkt wordt geblurred. Privacy dingetje inderdaad.
Ik zie anders vaak genoeg foto's (zelfs portretten van (familie van)) de bewoners zelf, laat staan schilderijen of foto's van andere dingen dan een gezicht.

• ijdod
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22:45
Aardappel schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:43:
[...]

Ik zie anders vaak genoeg foto's (zelfs portretten van (familie van)) de bewoners zelf, laat staan schilderijen of foto's van andere dingen dan een gezicht.
Ik heb geen idee of het iets handmatigs of geautomatiseerd.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Hulkkonen
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 15-11 16:31

Hulkkonen

I wear them at night

Het is geen functie van Funda, maar wordt (voor zover ik weet) door de fotograaf van de makelaar gedaan. Bij de verkoop van mijn vorige woning kregen wij van te voren de foto's ter goedkeuring, daarop was ook al e.e.a. geblurred.

• zonoskar
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19:21

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Bij ons in de buurt te koop. https://www.funda.nl/koop...1439552-wilhelminalaan-45 Van buiten is het een statige woning, wel op een klote plek, op de drukste rotonde in het dorp (2 hoofdwegen komen daar bij elkaar), maar wel midden in het 'centrum' (lekker overlast als er markt is). Prijs vond ik ook wel redelijk voor zo'n huis, tot dat ik de foto's zag. Het is sinds de jaren 60 volgens mij niet meer onderhouden. Niet verwaarloosd, maar gewoon oud. Oja, en de prijs is vanaf... dus bieden mag :) Ik zou er nog geen 250.000 voor geven, laat staan meer dan 370.000.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• s0ulmaster
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23:43
zonoskar schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:50:
Bij ons in de buurt te koop. https://www.funda.nl/koop...1439552-wilhelminalaan-45 Van buiten is het een statige woning, wel op een klote plek, op de drukste rotonde in het dorp (2 hoofdwegen komen daar bij elkaar), maar wel midden in het 'centrum' (lekker overlast als er markt is). Prijs vond ik ook wel redelijk voor zo'n huis, tot dat ik de foto's zag. Het is sinds de jaren 60 volgens mij niet meer onderhouden. Niet verwaarloosd, maar gewoon oud. Oja, en de prijs is vanaf... dus bieden mag :) Ik zou er nog geen 250.000 voor geven, laat staan meer dan 370.000.

[Afbeelding]
Als locatie inderdaad ook al niet echt meer een ding is, dan is vrijstaand nog het enige argument om dit huis nog wat waarde mee te geven, voor de rest is er in geen eeuwigheid wat aan dat huis gedaan :X

Without magic smoke, it ain't broken!

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23:21
Dat is juist helemaal hip zo'n groen sedum dak.

• Nixo
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-11 19:26
s0ulmaster schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:20:
[...]

Als locatie inderdaad ook al niet echt meer een ding is, dan is vrijstaand nog het enige argument om dit huis nog wat waarde mee te geven, voor de rest is er in geen eeuwigheid wat aan dat huis gedaan :X
Mooie stijl huis! Maar je mag er nog erg veel geld in steken om het leuk te krijgen.
Verder wel vrijstaand als mooie plus.

• JeroenE
  • Niet online
Aardappel schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:43:
Bij dit huis staan op foto 6 de namen van de bewoners "Casa di" etc. Op foto 19 komt een van die namen weer voor op een schilderij waar geen blur overheen is gegooid. Dus af en toe gaat het toch nog mis.

• dakong
  • Laatst online: 18:13
zonoskar schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:50:

[Afbeelding]
Van buiten best een mooi huis. Als je hem koopt voor 250k en je steekt er nog 150k in heb je denk ik wel een mooi huis. :)

• zonoskar
  • Laatst online: 19:21

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

dakong schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:55:
[...]

Van buiten best een mooi huis. Als je hem koopt voor 250k en je steekt er nog 150k in heb je denk ik wel een mooi huis. :)
Ik heb al een mooi huis :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• Putyah
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 17-11 09:05
Hoezo niet verwaarloosd? Er zit een gat in de vloer onder de de wasbak waar het water invalt :*) .

• Rev!
  • Niet online
Ken Reusel verder niet maar hier gaat een normaal rijtjeshuis in die staat voor die prijs. Verder zit er wel een CV installatie in dus er is wel iets aan gedaan sinds de jaren 60 ;)

• ViperXL
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16-11 11:47
Reken maar dat je er VEEL geld in moet stoppen. Als je het huis up-to-date wil hebben mag je hem eerst compleet strippen van binnen. Ook de aanbouw blijft water op staan wat mij niet gezond lijkt.

Dat gat onder de wasbak is een feature niet een probleem :P handig bij het dweilen ;)

• mathy_
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16:36
Je hoeft in iedergeval niet te wachten op elkaar

https://www.funda.nl/koop...t-41424386-veendijk-1-19/

- bijdrage Vereniging van Eigenaren: € 973,46 per maand (inclusief € 151,50 voor de parkeerplaatsen)

mathy_ wijzigde deze reactie 30-10-2019 17:25 (28%)

• DJTimo
mathy_ schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:23:
[Afbeelding]

- bijdrage Vereniging van Eigenaren: € 973,46 per maand (inclusief € 151,50 voor de parkeerplaatsen)
Maar dan kun je ook sporten en naar de Sauna. Dus daar bespaar je zo weer 50 euro p.m. mee :+

Inrichting is net dat van een boot, met al dat wit (typisch Jan des Bouvrie) en hout. De hele hotelambiance lijkt me ook niks om in te wonen trouwens. :)

• ASW1
DJTimo schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:47:
[...]
De hele hotelambiance lijkt me ook niks om in te wonen trouwens. :)
Hoezo "Extremely spacious apartment"? Het zijn maar 138 meter.
De servicekosten zijn echt heel hoog; prima passend bij een appartement in Amsterdam Zuid voor 3+ miljoen maar voor zoiets?

Ik vind het maar een deprimerende tent. Gedateerde provinciale luxe, met inderdaad zo'n naargeestig hotelsfeertje met lage plafonds. Dat je kunt synchroonpoepen, allebei met je eigen bus airwick doet daar niets aan af. Jammer dat het gesplitst is in appartementsrechten, anders was het een stuk eenvoudiger de boel plat te gooien en iets moois te ontwikkelen want dit is gewoon een gedrocht op deze plek.

ASW1 wijzigde deze reactie 30-10-2019 18:38 (4%)

• Wilke
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23:54
ASW1 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:35:
Gedateerde provinciale luxe, met inderdaad zo'n naargeestig hotelsfeertje met lage plafonds..
Maar het staat er pas 18 jaar! Als iets dan al zo sterk gedateerd is gaan er wel dingen mis naar mijn idee.

Trouwens: "het is tevens mogelijk appartement 16, 17 en 19 samen te kopen"

Ik lees: en de hypotheek voor een huis van 2 miljoen betalen alleen al aan servicekosten. En: een kwart ofzo van die tent staat dus tegelijk te koop, klinkt veelbelovend voor het toekomstige vve kostenpeil.

• HeleBoel
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21:45
[Afbeelding]

Die bijdrage snap ik wel als ik de gemeenschappelijke voorzieningen zie.

Maar ben ik nou gek: ik zie nergens een slaapkamer? Is dit wel om te wonen? Het lijkt meer op een kantoor... 8)7

• _Arthur
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15-11 21:25
DJTimo schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 17:47:
De hele hotelambiance lijkt me ook niks om in te wonen trouwens. :)
Guess what; het was een hotel/restaurant:

https://www.tripadvisor.n...rth_Holland_Province.html

• ASW1
HeleBoel schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:08:
[...]

Die bijdrage snap ik wel als ik de gemeenschappelijke voorzieningen zie.
Voor 1000 per maand verwacht ik een portier en/of zwembad, niet alleen zaaltje met een paar fitnesstoestellen en een saunaatje.

• eddje1983
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:55
Hier gaat mijn hart sneller van kloppen.

Mooie manier om je huis aan te prijzen.

De combinatie groen met cortenstaal vind ik geslaagd. Wat anders dan een simpele voordeur.

https://www.funda.nl/koop...646021-ijzeren-veldweg-3/

.

• Hielko
  • Laatst online: 22:53
Dat huis is hier wel vaker voorbij gekomen geloof ik. Er is ook een aflevering van de BBC serie amazing homes oid die er aandacht aanbesteed.

• FTI
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14-11 08:34
eddje1983 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:23:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De combinatie groen met cortenstaal vind ik geslaagd. Wat anders dan een simpele voordeur.

Het is dus géén cortenstaal! :+

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:22

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

.
Niet de eerste keer... https://gathering.tweaker...keyword=ijzeren-veldweg-3

• Yukkie
  • Laatst online: 16:08

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

We've got that ring of confidence

• swtimmer
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:08

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Ik zie eigenlijk niet zo goed in die tekst waar die VVE kosten naartoe gaan? Een paar liften en zo'n kleine sportruimte+sauna? Sowieso, als je "eigen parkeerplek" 75e aan VVE kosten heeft dan klinkt dat meer als huren. Ik neem ook aan dat dit van Funda incorrect is:
VvE checklist
Inschrijving KvKNee
Jaarlijkse vergaderingNee
Periodieke bijdrageNee
Reservefonds aanwezigNee
OnderhoudsplanNee
OpstalverzekeringNee

swtimmer wijzigde deze reactie 31-10-2019 10:38 (28%)

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Teleurstellend is het. Een huis van 2.25 miljoen en dan geen binnenfoto van het USP.

https://www.funda.nl/koop...41440940-van-lennepweg-7/

Ome Ernst wijzigde deze reactie 31-10-2019 10:59 (17%)

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• TakeAway
Als ik hiervoor zou tekenen, dan nemen ze gewoon alles mee! :)

• JeroenE
  • Niet online
Qwerty-273 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:06:
Ben wel benieuwd of de 'kast' blijft, of dat ze die meenemen?
Dat staat toch gewoon in de tekst? De auto is een kadootje voor de nieuwe bewoners. Over de rest van het interieur staan ze open voor overname.

NB in de BBC aflevering is ook te zien dat die auto überhaupt niet zo maar te verhuizen is. Je zit er dus redelijk mee opgescheept.

Ik vond dit huis ook wel opmerkelijk: https://www.funda.nl/koop...41441293-het-hallehuis-3/

Iemand heeft goed geluisterd naar een makelaar die zei dat er niet te veel rommel mocht liggen. Ik heb nu echt geen flauw idee of er gewoond wordt of niet.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Qwerty-273 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:06:
Ben wel benieuwd of de 'kast' blijft, of dat ze die meenemen?
Ik mag hopen dat dat voor dat geld, het blijft hangen. Voor de rest ben ik wel van mening
dat hier een interieurachitect /helemaal/ los is gegaan. Kunst om de kunst, in plaats van
ik zie een keer iets moois, en dat koop ik, want ik heb zelf verstand van. Sowieso
staat het er veel te vol en de kunst die er staat komt daardoor niet goed tot zijn recht.
Voor de rest natuurlijk wel een mooi pand en goed te doen om er iets "eigens" van te maken. ;)

Edit : Een architecte en een kunsthistoricus ? Ach, smaken verschillen dan. :P

Ome Ernst wijzigde deze reactie 31-10-2019 11:19 (10%)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hulkkonen schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:54:
Op loopafstand > alles is op loopafstand

Mijn vorige woning was volgens de makelaar "op loopafstand" van het winkelcentrum; het was zeker 20 minuten wandelen.
Het is net zo ver als met de auto.

/▌

• TakeAway
Marzman schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:13:
[...]

Het is net zo ver als met de auto.
Niet als je te voet "binnendoor" kan ;)

• L-project
https://www.funda.nl/koop...3311-johan-buziaulaan-97/

Bijna 2 miljoen vragen maar alleen maar een paar foto's van de woonkamer en zwembad. Niet van de keuken, niet van de slaapkamers, niet van de badkamers, en ook niets van de buitenkant.

En waarom moet je via de keuken om naar boven te gaan? (En wie bedacht dat kantoor trouwens?):

L-project wijzigde deze reactie 31-10-2019 13:39 (12%)

Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!

• Aardappel
Ome Ernst schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:55:
Teleurstellend is het. Een huis van 2.25 miljoen en dan geen binnenfoto van het USP.

[Afbeelding]
Wat je hier op de foto ziet kost in Amsterdam 2,25 miljoen

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 00:32

Vaal

Van Binsbergen, lul!

L-project schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 13:37:
https://www.funda.nl/koop...3311-johan-buziaulaan-97/

Bijna 2 miljoen vragen maar alleen maar een paar foto's van de woonkamer en zwembad. Niet van de keuken, niet van de slaapkamers, niet van de badkamers, en ook niets van de buitenkant.

En waarom moet je via de keuken om naar boven te gaan? (En wie bedacht dat kantoor trouwens?):

[Afbeelding]
Oh, dit huis staat al zo lang te koop. Vorige listing op Funda stonden trouwens echt véél meer foto's bij.

Edit: via de makelaar: https://www.decompagnie.n...UTRECHT-20180502095643146

Smaakvolle inrichting :)

Vaal wijzigde deze reactie 31-10-2019 14:53 (8%)

Er zit een haar in m'n glas, op de grond ligt een tapijt van peuken.

• L-project
Vaal schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:52:
[...]

Oh, dit huis staat al zo lang te koop. Vorige listing op Funda stonden trouwens echt véél meer foto's bij.

Edit: via de makelaar: https://www.decompagnie.n...UTRECHT-20180502095643146

Smaakvolle inrichting :)
Ah, een duidelijke link naar de makelaar miste ik ook al. Dat ziet er beter uit.

Hail to the greatest philosophers of all time: Calvin and Hobbes!

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

[Afbeelding]

Past misschien beter in Post hier je pareidolia maar ik krijg hier een beetje de kriebels van :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• JME
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:58

JME

zeg maar Jamie

IEP!!!

• Baytep
  • Registratie: november 2017
  • Niet online
Zou zweren dat dit een opgeknapt pandje is dat een jaar gelden ook te koop stond.
Kan het in dit forum niet terugvinden, en snap die Funda histories ook niet.

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:26
Iemand nog huisje kopen op museumplein?

36 miljoen en het is voor u.

Van dit huis mag je op funda geen foto's zien. Op andere sites zoals jamesedition zie je wel foto's, 18 miljoen vraagprijs.

https://www.funda.nl/koop...uis-86189062-biltseweg-7/

https://www.r365.nl/en/ho.../573ba2a29199068b027046b1

Geen foto's van binnenkant helaas.

Minaaj wijzigde deze reactie 31-10-2019 20:51 (8%)

• peakrever
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23:03
Minaaj schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:51:

[Afbeelding]

36 miljoen en het is voor u.

Van dit huis mag je op funda geen foto's zien. Op andere sites zoals jamesedition zie je wel foto's, 18 miljoen vraagprijs.

https://www.funda.nl/koop...uis-86189062-biltseweg-7/

https://www.r365.nl/en/ho.../573ba2a29199068b027046b1
[Afbeelding]
Geen foto's van binnenkant helaas.

• Fiber
  • Laatst online: 23:22

Fiber

Beaches are for storming.

Nee dank je, beetje te druk daar met voetbalsupporters, koningsdagsvierders en ander geteisem... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Farezz
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 20:00
https://www.funda.nl/koop...uis-41444702-lekdijk-460/
Wat een lekker strak huis. Weinig op aan te merken imo.

En een goede smaak auto's(RS6 en A8L :9~ )

Farezz wijzigde deze reactie 31-10-2019 21:08 (15%)

• CrashOne
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Farezz schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:07:

Dat schuine dak waar alle slaapkamers/bedden mee te maken hebben zou voor mij al een no-go zijn. Erg onhandig.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• peakrever
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23:03

Buitenkant prima. Maar man man wat lelijk ingericht :r

• Fiber

Fiber

CrashOne schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:16:
[...]

Dat schuine dak waar alle slaapkamers/bedden mee te maken hebben zou voor mij al een no-go zijn. Erg onhandig.
Precies. Voor zoveel geld ga ik niet overal mijn hoofd stoten... :)

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:58

timovd

Voorsprong door techniek

Krijg je daar nog Banksy-schilderijen bij?

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | 3,5kWp PV-systeem

• Suggs
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Fiber schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:06:
[...]

Nee dank je, beetje te druk daar met voetbalsupporters, koningsdagsvierders en ander geteisem... O-)
Als jij het zou kopen zul je jezelf toch niet als geteisem ervaren: Ben je binnen sta je buiten geen overlast te veroorzaken en als je buiten bent ben je toch niet thuis om last te hebben van je eigen gelal :+ . Prima deal lijkt me. Of je moet het net als ik doen: met het vliegtuig over je eigen huis vliegen en je vriendin er op wijzen dat je na de landing de klachtenlijn moet bellen voor geluidsoverlast in je huis, omdat je vind dat je te laag over je eigen huis bent gevlogen.
On topic: Schitterend huis d:)b

• koen0s
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20:12
Kleppermanstraat 10, Valkenswaard
Gelegen in zéér kindvriendelijke omgeving nabij scholen, winkels, sportgelegenheden en groenvoorzieningen;
In andere woorden: het speelplein van de kinderopvang staat in je achtertuin.. :+

Daarnaast zou ik het best een vet huis vinden, mocht ik 100k+ te spenderen hebben aan renovatie. Zoveel ruimte voor die prijs vind je niet gauw in de omgeving.

• D.deJong
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20:42

Eigen meubeltjes er in en ik zou er zo in kunnen. Als ik iets te zeuren zou moeten verzinnen dan zijn het de donkere wandtegels in de natte ruimtes.

• TakeAway

Prachtig! steenworp afstand hiervandaan. Enig minpuntje zou de drukke dijk kunnen zijn.
Zou er zo intrekken!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13:54
yaba daba doo? grot woning voor 41 miljoen

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Iemand interesse in het appartement van Ziyech? Kost maar 2.7m...
https://www.funda.nl/koop...75-gustav-mahlerlaan-258/

• breinonline
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:05

breinonline

Are you afraid to be known?

Linkje?

Uitleg over het huis wel gevonden: YouTube: VIlla Troglodyte

breinonline wijzigde deze reactie 01-11-2019 18:39 (7%)

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• invine
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:41
Wat een waardeloze indeling voor een appartement van 2,7 mil...

• Mrlten
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:30
Ik krijg een aardig James Bond gevoel bij de laatste foto :9~

• Jorissie87
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 22:52

Jorissie87

No diggity

i7 7700K | MSI GTX1080 | GigaByte Z270X | 32GB@3200Mhz | H100i | 960 EVO 250GB | 840 PRO 256GB | CM Storm Stryker | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• LED-Maniak
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:44

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

.
Dit huis is gefeatured bij "extra ordinary homes" van de BBC. De auto die je wellicht op de foto hebt gezien kan het huis niet meer uit tenzij ze een deel van het huis slopen.

#spuit11

Appeltaart is lekker!

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16:25

Punkrocker

Mostly harmless

Mooie mancave! :9~

(Al zou ik zelf wel die "tabbladen" tussen mijn LP's weglaten)

"What do you get if you multiply six by nine..."

• myrthe
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 13:25

• EMP
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:50

EMP

Krulloos! Maar nu met kinwol.

Houd iemand van schrootjes?

Compleet met zwembad in de achtertuin:

https://www.funda.nl/koop...4943-oude-vlijmenseweg-60

EMP wijzigde deze reactie 01-11-2019 14:50 (24%)

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:50

rens-br

Moderator Mobile & IN
Super gaaf zeg, zo'n treinbaan in je tuin.

Overigens wat had je anders verwacht met zo'n straatnaam:

spoiler:
Turfspoor

• Tanne1
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 17-11 10:56
rens-br schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:51:
[...]

Super gaaf zeg, zo'n treinbaan in je tuin.

Overigens wat had je anders verwacht met zo'n straatnaam:

spoiler:
Turfspoor
Moeten geen blaadjes op de rails liggen :X

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 23:15

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

EMP schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:49:
Houd Hout iemand van schrootjes?
FTFY :Y) :+

Specs

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is weer een wat anders dan een tafel op zolder :) Wij hebben op 5 minuten afstand treintjes van een club die daar in het weekend mee rijden. Stoomtreintjes, electrische treintjes, ze hebben wissels, spoorwegovergangen en een compleet station (één, dus er is één halte). Maar wel leuk om langs te wandelen in de zomer, er rijden ook altijd kinderen mee op die treintjes.

/▌

• mwa
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:25

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16-11 17:20

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

EMP schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 14:49:

Compleet met zwembad in de achtertuin:
[Afbeelding]
Is dat een zwembad of een restant van een ICBM silo?

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:58

timovd

Voorsprong door techniek

Minaaj schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:51:

[Afbeelding]
...
Ik was even nieuwsgier en wat verder onderzoek gedaan.
https://www.volkskrant.nl...sen-de-giganten~b66f3c4d/
De eigenaar is een vastgoedbeheerder en Kim en Lionel Logchies-Prins huren het voor het MoCo-museum. Dan vraag ik mij af wie de stekker er uit heeft getrokken. Het is een klein museum met niet veel ruimte en de vele trappen maken het wellicht niet handig voor de bezoekers.

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | 3,5kWp PV-systeem

• DJTimo
Maakt het uit wie er eerder in gewoond heeft?

• Aardappel
Maasluip schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:24:
[...]

Is dat een zwembad of een restant van een ICBM silo?
Een zwembad, waardoor vakanties voortaan verleden tijd zijn :')

• ASW1
timovd schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 15:35:
[...]

Ik was even nieuwsgier en wat verder onderzoek gedaan.
https://www.volkskrant.nl...sen-de-giganten~b66f3c4d/
De eigenaar is een vastgoedbeheerder en Kim en Lionel Logchies-Prins huren het voor het MoCo-museum. Dan vraag ik mij af wie de stekker er uit heeft getrokken. Het is een klein museum met niet veel ruimte en de vele trappen maken het wellicht niet handig voor de bezoekers.
Ik zou het geen museum noemen, het is een commerciële tentoonstelling op een uiterst strategisch gelegen locatie precies tussen de twee belangrijkste musea in.
Toeristenmagneet, honeytrap, gewoon cashen met een hoop opgeklopte marketing die inhoud suggereert van een hoop gebakken lucht.
https://www.volkskrant.nl...w-met-de-regels~b2496eb2/

• ASW1
Wat ligt daar nou voor raar wit hoogglans spul op de vloer? Het lijkt wel PVC of zoiets maar dat kan ik me gezien de verdere staat van de woning eigenlijk niet voorstellen.

• R20141016
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 16-11 19:05
Hier een leuke:

In de tekst staat:

* De servicekosten bedragen € 247,50 per maand.

* De servicekosten omvatten o.a.:
Opstal- en WA verzekering en rechtsbijstandverzekering;
Verzekering aan alle glas, inclusief balkonafscheidingen; :?
....

Voor bijna 430.000 mag je toch wel wat meer verwachten.... :F
https://www.funda.nl/koop...t-41557401-hartenvier-37/

• ASW1
R20141016 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:46:
Hier een leuke:

[Afbeelding]

In de tekst staat:

* De servicekosten bedragen € 247,50 per maand.

* De servicekosten omvatten o.a.:
Opstal- en WA verzekering en rechtsbijstandverzekering;
Verzekering aan alle glas, inclusief balkonafscheidingen; :?
....

Voor bijna 430.000 mag je toch wel wat meer verwachten.... :F
https://www.funda.nl/koop...t-41557401-hartenvier-37/
Volgens mij zit er gewoon folie op het glas geplakt.
Wordt een leuk klusje dat te verwijderen inclusief alle lijmresten. 8)7

• Houtenklaas
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 15-11 19:02
ASW1 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:56:
[...]

Volgens mij zit er gewoon folie op het glas geplakt.
Wordt een leuk klusje dat te verwijderen inclusief alle lijmresten. 8)7
Zo te zien is het folie er tegenaan gewaaid 8)

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:00

• Baytep
  • Registratie: november 2017
  • Niet online
ASW1 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:22:
[...]
Ik zou het geen museum noemen, het is een commerciële tentoonstelling op een uiterst strategisch gelegen locatie precies tussen de twee belangrijkste musea in.
Toeristenmagneet, honeytrap, gewoon cashen met een hoop opgeklopte marketing die inhoud suggereert van een hoop gebakken lucht.
https://www.volkskrant.nl...w-met-de-regels~b2496eb2/
Ok offtopic, maar toch..
Museum is geen beschermde naam of zo.
Het MOCO toonde mooie kunst op een toegankelijke manier.

Zonder subsidie

En dus niet gebonden aan de regeltjes die de Nederlandse "kunstelite" (inclusief Anna van Leeuwen) oplegt.
Geen wonder dat de Volkskrant het dan afkraakt.
Dat wereldje is veel te bang dat mensen erachter komen dat een groot deel van die subsidies weggegooid geld is

• Fiber

Fiber

invine schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:54:
[...]

Wat een waardeloze indeling voor een appartement van 2,7 mil...
Niet per se waardeloos, maar een beetje vreemd, dat wel. Wellicht is die keuken ooit een slaapkamer geweest of zo... Gruwelijk lelijke inrichting vooral. Blijkt maar weer dat voetballers geen smaak hebben...

Wel een lekker ruime meterkast, dat dan weer wel... _/-\o_
Zitten is slecht voor je, dus een staan-tafel voor de computer. Wel consequent voor een fitness goeroe...

Wel een pijpenla verder hoor, met weinig gewone ramen. Maar niet donker met al die daklichten. Best leuk ingericht eigenlijk. Heel verschil met die smakeloze onpersoonlijke meuk van Ziyech... :)

Fiber wijzigde deze reactie 01-11-2019 21:58 (42%)

• Windows95
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16-11 23:23
https://www.funda.nl/koop...72181-hikspoorsstraat-10/

Google streetview screenshot als foto... 🤔

• danslo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:06
https://www.funda.nl/koop...573432-katwijkerlaan-119/

1.2 miljoen euro 8)7 Maar gelukkig wel een (gedateerde) lift! :*)

danslo wijzigde deze reactie 01-11-2019 22:36 (22%)

• Road-runner83
  • Laatst online: 13:20
Bijzonder bad, zijn er geen 13 in een dozijn van...maar zal die ook lekker liggen? :+

En een gipimpte WC in huis:

En dit is ook wel bijzonder in je woonkamer (ow wacht lees net dat er ook een bedrijfsruimte is):

Huis: https://www.funda.nl/koop...0476-kruisakker-6-a-en-b/

• nokiaan958GB
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Inderdaad bijzonder. Kwalitatief slechte foto's van een niet bijzonder fraai object en lijkt klein. Het is wel geheel onderkelderd maar heeft een zeer eenvoudige uitstraling, binnen lijkt sinds de bouw in de jaren 90 nauwelijks nog iets gemoderniseerd en het lijkt dat je buren meerdere vrachtauto's in de tuin hebben staan 8)7

• karel-jacobse
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 20:46

• breinonline
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:05

breinonline

Are you afraid to be known?

Road-runner83 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:46:
Bijzonder bad, zijn er geen 13 in een dozijn van...maar zal die ook lekker liggen? :+
[Afbeelding]

En een gipimpte WC in huis:
[Afbeelding]

En dit is ook wel bijzonder in je woonkamer (ow wacht lees net dat er ook een bedrijfsruimte is):
[Afbeelding]

Huis: https://www.funda.nl/koop...0476-kruisakker-6-a-en-b/
Het bad behoord zo te zien ook tot de bedrijfsruimte. Heel bijzonder huis. Ook bijzonder donker van binnen. De folder heeft het echter over:
Aardse kleuren en rijke materialen zorgen voor de perfecte setting. Volstrekt in balans en met een heldere belijning. Een genot om naar te kijken. Een droom om in te verblijven.
8)7

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

breinonline schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 03:28:
Heel bijzonder huis. Ook bijzonder donker van binnen
Van de drie huizen van 1.2 mil die er op deze pagina staan, is deze absoluut degene met het hoogste
afwerkingsniveau. Niet alles is mijn smaak, maar in deze zou ik me wel kunnen vermaken. Het donkere komt mede doordat de foto's genomen zijn bij invallende schemering, al helpt het interieur en de donkere luxaflex
zeker niet mee. ;)

Wat dan van deze ?

https://www.funda.nl/koop...1556966-beeldbuisring-19/

Zeer zeker geen verkeerd huis, Wel erg wit, maar dat schilderen we wel over.
Vind het huis dusdanig leuk dat ik van die niet haakse hoeken, een minder groot probleem maak.

Maar deze foto had ik echt *niet* geplaast, en dan heb ik het niet eens over de kwaliteit van het voegwerk.
(Gelukkig is het wel blauw, en niet rood.) :P

Ome Ernst wijzigde deze reactie 02-11-2019 11:12 (40%)

• EMP
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:50

EMP

Krulloos! Maar nu met kinwol.

Dit is ook echt een parel:

https://www.funda.nl/koop...95076-helderse-duinen-52/

Lees vooral het verhaal: “ smalle houtschuurwand bij buren, bedoeld tegen mogelijke straling, samen met de laurier. 5G kan niet tegen dichte massa”

Wat een fluitketel! En dan vraagprijs 135K voor een bouwput zonder woonbestemming

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

• Ojjorz
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

EMP schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 16:40:
Dit is ook echt een parel:

https://www.funda.nl/koop...95076-helderse-duinen-52/

Lees vooral het verhaal: “ smalle houtschuurwand bij buren, bedoeld tegen mogelijke straling, samen met de laurier. 5G kan niet tegen dichte massa”

Wat een fluitketel! En dan vraagprijs 135K voor een bouwput zonder woonbestemming
Wow, aluhoedje to the max. En dan geen fotos plaatsen van de huidige staat...
Pagina: 1 ... 74 ... 78 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True