Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.866.644 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17

vooghel

Cunning linguist

Het woonhuis, welke in de jaren negentig is gerenoveerd en verbouwd...
Als je 'welke' gebruikt in plaats van 'die', bewijs je al dat je geen normale tekst zonder dat rare makelaarstaaltje kunt schrijven. Als je 'welke' gebruikt in plaats van 'dat' bewijs je dat je niet kunt schrijven. |:(

Leuke vergelijking Amsterdam versus Rotterdam: kijk en vergelijk deze huizenprijzen. :)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43
Om al die zooi van de gevel te krijgen ben je een klein vermogen kwijt. Je zal de hele gevel opnieuw moeten voegen laat staan wat er nog meer achterwege komt.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Verder zal dit huis niet naar rook ruiken denk ik :*) Link

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/975/040_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:58
Zelfs het klimrek in de nabijgelegen speeltuin is rood :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ivow85
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 19:19
JeroenV_ schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:48:
Het uitgebrande huis wat hier al eerder heeft gestaan is verkocht voor 86.000 :o
https://www.ad.nl/dordrec...oor-86-000-euro~ae34f502/
Triest verhaal van een vechtscheiding met alleen maar héle grote verliezers.

Als de vastzittende ex mede-eigenaar van het pand was en veroordeeld wordt als medeplichtige, zal de verzekering waarschijnlijk geen cent uitbetalen. :'( . En tot die tijd zal de verzekeringsmaatschappij ook de hand op de knip houden.

Dus daar zit je dan. Zonder spullen, zonder woning en met een hypotheek die nog niet voor de helft kan worden afbetaald uit de verkoop-opbrengst. Je mag de schade dan gaan verhalen op de daders. Maar iedereen kent de kale kippen wel, die bovendien geen inkomen hebben omdat ze vast zitten voor de strafrechtelijke gevolgen van hun daad.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ivow85 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:44:
[...]

Triest verhaal van een vechtscheiding met alleen maar héle grote verliezers.

Als de vastzittende ex mede-eigenaar van het pand was en veroordeeld wordt als medeplichtige, zal de verzekering waarschijnlijk geen cent uitbetalen. :'( . En tot die tijd zal de verzekeringsmaatschappij ook de hand op de knip houden.

Dus daar zit je dan. Zonder spullen, zonder woning en met een hypotheek die nog niet voor de helft kan worden afbetaald uit de verkoop-opbrengst. Je mag de schade dan gaan verhalen op de daders. Maar iedereen kent de kale kippen wel, die bovendien geen inkomen hebben omdat ze vast zitten voor de strafrechtelijke gevolgen van hun daad.
Hoe weet jij dat allemaal, je zit zeker dicht op het vuur? :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:30

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
Amd RuLuzzz schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:12:
Verder zal dit huis niet naar rook ruiken denk ik :*) Link

[Afbeelding]
1 voordeel er is niks om te bewaren dus geen gezeur met de vrouw en alles strippen beneden :) boven lijkt het wel wat nicotine vrijer en op zolder een dakkapel en je hebt een heerlijk ruime mancave/zolder.

Is volgensmij trouwens ex huurvereneging aangezien je een bewoners plicht hebt en je het dus niet even snel kan flippen na een grote onderhoudsbeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivow85
TakeAway schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:33:
[...]

Wat ik dan niet begrijp.. Het huis is nagenoeg niet geisoleerd, ingericht en ziet er eigenlijk niet uit maar er liggen wel geglazuurde pannen op het dak... Hoe dan? 8)7
Door op de juiste plek te beginnen met de renovatie, vervolgens binnen van alles slopen en strippen maar er daarna achter te komen dat het geld op is? Dus een soort Help Mijn Man Is Klusser tafereel.

Bij een renovatie dien je eerst te zorgen dat de buitenschil weer in goede staat verkeert. Waarschijnlijk was het oude dak slecht, en wilden ze er een mooi paleisje van maken. Dus dan gelijk maar nieuwe geglazuurde pannen op, wat op zich geen gekke keuze is. Wel weer een vreemde keuze om er dan niet eerst 15cm dikke geïsoleerde dakplaten onder te leggen. Nu moet er van binnenuit geïsoleerd worden.

Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivow85
LuNaTiC schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:47:
[...]

Hoe weet jij dat allemaal, je zit zeker dicht op het vuur? :+
Door de AD-artikelen waarnaar gelinkt werd te lezen.
- Verkocht uit geldnood (dat is er in principe niet als de verzekering gewoon uitkeert)
- Ex zit in voorarrest als vermoedelijke opdrachtgever van de brandstichting
- Twee personen die daadwerkelijk bij de brandstichting betrokken zijn, zijn al veroordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ivow85 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:53:
[...]

- Verkocht uit geldnood (dat is er in principe niet als de verzekering gewoon uitkeert)
- Twee personen die daadwerkelijk bij de brandstichting betrokken zijn, zijn al veroordeeld.
Kun je allemaal wel beweren, maar waar rook is...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
Ivow85 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:53:
[...]

Geldnood kan ook zijn door onderverzekerd te zijn en een renovatie bekostigen dus onmogelijk is.

Lijkt me namelijk dat het huis en verzekering niet op de naam van de ex zouden staan anders gooi je je eigen ramen in 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Jan-man op 16-08-2019 16:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivow85
Jan-man schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:17:
[...]

Geldnood kan ook zijn door onderverzekerd te zijn en een renovatie bekostigen dus onmogelijk is.

Lijkt me namelijk dat het huis en verzekering niet op de naam van de ex zouden staan anders gooi je je eigen ramen in 8)7
Ik verzin het allemaal niet hoor. Lees toch gewoon eens de artikelen voordat je dergelijke aannames doet:
De politie vond bij onderzoek na de brand sporen van brandstichting en kwam bij de ex van de bewoonster uit als opdrachtgever voor het misdrijf. De man zit vast en moet zich later voor de rechter verantwoorden. Hij probeerde de verkoop van de woning, waarvan hij mede-eigenaar was, tevergeefs te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

Het VTwonen-niveau iets omlaag en ik ik trek er zo in. Fantastisch huis.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
Alleen zo jammer dat die panden vooral lang zijn en niet breed. Als ik de plattegrond zo bekijk is het huis 18 meter diep maar maar 4 meter breed.

Ik zou me echt opgesloten vinden in zo'n huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Jan-man schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:49:
[...]

Alleen zo jammer dat die panden vooral lang zijn en niet breed. Als ik de plattegrond zo bekijk is het huis 18 meter diep maar maar 4 meter breed.

Ik zou me echt opgesloten vinden in zo'n huis.
Dat valt wel mee denk ik, de ruimtes liggen dan meer achter elkaar (dus je moet wat meer lopen) mijn huiskamer is nu ook niet meer dan 4 meter in de kortste richting, en mijn keuken ook niet.

Je moet wel met je inrichting dan inderdaad opletten dat je er geen treincoupe van maakt :)
En je kan je hoofdt nooit uit het raam steken :+ (ik heb gezien dat er geen wieken opzitten ;) )

[ Voor 28% gewijzigd door Marzman op 16-08-2019 17:02 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Na het zien van deze foto's loop ik al dagen met "One Step Beyond" in mijn hoofd 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 16:56

pistole

Frutter

Sharky schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:33:
[...]

Oef! Locatie is overigens ook wel leuk!

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:03
Sharky schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:33:
Ik ook, nu nog ergens 1.800.000 contant vinden en ik kan de hypotheek ervoor regelen... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 16:31

CeesKees

I rest my Kees

Marzman schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:59:
[...]

En je kan je hoofdt nooit uit het raam steken :+ (ik heb gezien dat er geen wieken opzitten ;) )
Meestal hebben molens 4 wieken. Dus als je er 4 hebt geteld, dan is het veilig.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
vooghel schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:52:
[...]

[...]

Als je 'welke' gebruikt in plaats van 'die', bewijs je al dat je geen normale tekst zonder dat rare makelaarstaaltje kunt schrijven. Als je 'welke' gebruikt in plaats van 'dat' bewijs je dat je niet kunt schrijven. |:(
Mwah, deze makelaar schrijft 'verkeert' tenminste goed.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zou wel iets meer van deze woning willen kunnen zien.

https://www.funda.nl/koop...is-85114636-kerkewijk-32/

Lijkt me een apart pand nl.

[ Voor 11% gewijzigd door enchion op 16-08-2019 21:09 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel de makelaar voor een bezichtiging. Ik denk niet dat je extra foto's vanuit Tweakers zal krijgen.. ( tenzij de huidige eigenaar hier in dit topic aanwezig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:01
GAIAjohan schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 22:01:
Wonen in een molen betekent veel hoeken
...
Geen enkele recht overstaande muren. Dat is echt perfect voor een opnamestudio! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:30

Fiber

Beaches are for storming.

enchion schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:05:
Ik zou wel iets meer van deze woning willen kunnen zien.

https://www.funda.nl/koop...is-85114636-kerkewijk-32/

Lijkt me een apart pand nl.
Erg mooi, stijlvol huis inderdaad. Beetje weinig badkamers alleen. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:34
Fiber schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:26:
[...]

Erg mooi, stijlvol huis inderdaad. Beetje weinig badkamers alleen. :)
Dat is wel het laatste obstakel denk ik :p .
- Hoogspanningsmasten in je tuin die met de tijd gaan verdwijnen.(let vooral op “met de tijd”)
- gemeentelijk monument (wat zij als positief punt aanhalen want subsidies :+ )
- cv ketel is 30 jaar oud
- warmwater boiler is een huur ding
- isolatie is beroerd

Daarnaast staat het voor deze tijd al lang te koop en proberen ze maar een bieden vanaf strategie maar toch even de oude vraagprijs erbij vermelden en dat je in de buurt moet gaan zitten.
Nee, prima advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 00:30

Fiber

Beaches are for storming.

Blijf het een mooi huis vinden, maar wel te duur inderdaad. Meeste genoemde problemen zijn wel op te lossen lijkt mij. Moet je wel in Veenendaal willen wonen natuurlijk... :)

Op streetview staat het te koop bord al in 2016 in de tuin... :z
https://goo.gl/maps/h1weJ4EZextQbd8z7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Het heeft met 400+ m2 een riante woonoppervlakte. Het perceel is ook behoorlijk groot. De achtertuin ligt op het westen.
Normaal is een hoekkavel niet heel aantrekkelijk maar biedt met een uitritvergunning wel de mogelijk om de auto op eigen erf te parkeren.
Alleen maar hopen dat er op het achtergelegen terrein geen appartementencomplex gebouwd gaat worden want het lijkt een ouwe rommel wat strak een projectontwikkelaar op de kop gaat tikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crillius
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 16:24

Crillius

Goed gek is ook niet verkeerd

oppervlak is wel leuk en aardig, maar waarom zijn er alleen binnen foto's van het trappenhuis?
dat voelt toch alsof ze iets proberen te verbergen.

"kijk naar dit mooie glas en lood, en nu kopen graag!"

hoe oud/lelijk/afgeleefd is de rest van de woning?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deadmeatsubs
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 14:18
GAIAjohan schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:46:
[...]

Mwah, deze makelaar schrijft 'verkeert' tenminste goed.
Niet verkeerd dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Nee, verkeert inderdaad.

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Parel van een klushuis gevonden :+

Het lijkt of de foto's scheef zijn genomen, maar volgens de plattegrond is het hele huis gewoon scheef _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/042/274_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/042/354_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/042/281_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop/enschede/huis-40322885-velveweg-5/

[ Voor 26% gewijzigd door T-homas op 19-08-2019 08:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:44
Kijk, en deze makelaar lult er tenminste niet omheen:

"Dit object is voor een koper met 'gouden handjes' en eigen middelen die er graag wil wonen of een investeerder die de woning op zal knappen."

"Enkele nader te noemen zaken, waarmee rekening dient te worden gehouden. Er is geen centrale verwarming, sanitaire voorzieningen, keuken, meterkast en stroomvoorzieningen zijn verouderd, er is geen water, kozijnen, goten en boeien zijn plaatselijk doorgerot en er is sprake van lekkage aan het dak, er is geen sprake van isolatie."

Mja, bij deze ga je iig niet aan hoeven komen met verborgen gebreken >:)

Alleen asbest wordt nergens genoemd, mocht je hier nog extra mogelijke problemen willen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crillius

Crillius

ligt t aan mij, of is 125K dan nog best veel?

Enschede is nou niet het meest gewilde hoekje van het land, dacht ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 07:34
Crillius schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:34:

Zeker. Het huis ernaast is kleine 10 jaar terug (ff uit mijn hoofd) wel helemaal aangepakt, maar het is
A. in Enschede, inderdaad niet een hele dure stad
B. in een opkomende wijk, maar van oudsher een redelijk pauperwijk (voor enschedese begrippen) in staat nog in het oude gedeelte van de wijk
C. verder ook niet heel riant aan woonoppervlak

Met alle gebreken die hier genoemd worden zou ik daar geen 125k voor overhebben nee. Wellicht als ze het hele pand slopen en saneren is de grond 100k waard :+

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:11
Wilke schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:24:
[...]

"Enkele nader te noemen zaken, waarmee rekening dient te worden gehouden. Er is geen centrale verwarming, sanitaire voorzieningen, keuken, meterkast en stroomvoorzieningen zijn verouderd, er is geen water, kozijnen, goten en boeien zijn plaatselijk doorgerot en er is sprake van lekkage aan het dak, er is geen sprake van isolatie."

Mja, bij deze ga je iig niet aan hoeven komen met verborgen gebreken >:)

Alleen asbest wordt nergens genoemd, mocht je hier nog extra mogelijke problemen willen zoeken.
Dat niet om gebreken van de woning wordt heen gepraat is duidelijk. Maar voor verborgen gebreken is nog genoeg plek: Fundatie van het huis kan ook nog brak zijn. Er kunnen andere constructie problemen zijn en misschien ligt er wel grote oude (lekkende) diesel/olie tank onder de grond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:03
Dit is echt een huis waar je je moet afvragen wat je best doet.
Strippen en alles nieuw er in, of bulldozer.

Op een korting acheraf wegens verborgen gebreken hoef je in dit geval zeker niet te rekenen.
Als er een olietank ligt, dan moet dat toch gemeld worden dacht ik.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Laatst online: 23:02
Tommie12 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:52:
Dit is echt een huis waar je je moet afvragen wat je best doet.
Strippen en alles nieuw er in, of bulldozer.
Dit dus. En dan is €125k voor 300m2 perceel nog niet zo heel slecht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Wel raar... Geen water, zie voldoende kranen/wastafels. lijkt me dus gewoon afgesloten te zijn door de beheerder...

Ook geen sanitaire voorzieningen? wat valt daar onder dan.. zit gewoon een douche en wc in.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:00
Crillius schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:34:

Ik denk dat je dit niet als huis moet zien maar als de prijs van een bouwkavel minus de verwijderingskosten van het huidige bouwval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
Daan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:01:
[...]

Dit dus. En dan is €125k voor 300m2 perceel nog niet zo heel slecht hoor.
Wel als je weet wat grond in enschede kost en in welke wijk dit ligt.
Voor 200k heb je een perceel dat ruim 2x zo groot is op een mooiere plek

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
  • Laatst online: 13-09 19:58
https://www.funda.nl/koop...35462-bermweg-80/#foto-25

Raar, een douche zo in de slaapkamer....

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/064/829_1440.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Dat is de slaapkamer beneden. Ik gok voor iemand die niet meer zo eenvoudig de trap op kan. Of dat je niet eerst het hele huis door hoeft als je daar slaapt en wilt douchen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Raar, een bed zo in de badkamer....

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
s0ulmaster schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:02:
[...]

Wel als je weet wat grond in enschede kost en in welke wijk dit ligt.
Voor 200k heb je een perceel dat ruim 2x zo groot is op een mooiere plek
Voor de locatie valt het wel mee vind ik, zo net buiten de singel. Zeker niet buitensporig duur. Een investeerder kan er een studentenhuis neerzetten en verhuren en nog goed winst maken lijkt me.

Woon zelf in Enschede dus heb wel een beetje een idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
dakong schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:11:

Raar, een douche zo in de slaapkamer....
Waar anders???
Piepklein huisje met meerdere plak en knipwerk aanbouwdelen, om het oorspronkelijke 8 x 4m dijkhuisje aan de huidige tijd aan te passen. En er dan op een klein erfpachtkaveltje nog dik 4ton voor vragen....
(vind deze kamer nog de mooiste van het huis: levensloopbestendig en airbnb-potentie)

@dakong badkamertje... Naast deze piepkleine douchecel boven, lijkt me het 2e exemplaar beneden wel een meerwaarde bieden. De enige meerwaarde die ik aan dit verder waardeloze pand kan herkennen. (locatie ken ik als ex-Rdammer en vind ik ruk voor dat geld)

[ Voor 26% gewijzigd door Vanoverdegrens op 19-08-2019 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Vanoverdegrens schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:37:
[...]

Waar anders???
Piepklein huisje met meerdere plak en knipwerk aanbouwdelen, om het oorspronkelijke 8 x 4m dijkhuisje aan de huidige tijd aan te passen. En er dan op een klein erfpachtkaveltje nog dik 4ton voor vragen....
(vind deze kamer nog de mooiste van het huis)
Er is anders ook een badkamer in het huis... dus dat lijkt me een goede plek :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0ulmaster
Daan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:28:
[...]

Voor de locatie valt het wel mee vind ik, zo net buiten de singel. Zeker niet buitensporig duur. Een investeerder kan er een studentenhuis neerzetten en verhuren en nog goed winst maken lijkt me.

Woon zelf in Enschede dus heb wel een beetje een idee :+
Ik snap je punt, maar voor 125k een sloophuis op velve (pauperwijk in opbouw) terwijl je voor 200k een mooie kavel van 600-800m2 kan krijgen in de vlinderwijk in glanerbrug. Dan vind ik 125k wat aan de hoge kant.

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
s0ulmaster schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:40:
[...]

Ik snap je punt, maar voor 125k een sloophuis op velve (pauperwijk in opbouw) terwijl je voor 200k een mooie kavel van 600-800m2 kan krijgen in de vlinderwijk in glanerbrug. Dan vind ik 125k wat aan de hoge kant.
Ik zou het zelf ook niet doen idd, maar het kan.
Enneuh, Glanerbrug, mes in de r... naja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
s0ulmaster schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:40:

Dan vind ik 125k wat aan de hoge kant.
En daar komen de sloopkosten nog bij. Dat wordt dus >500€/m², een flink bedrag, zeker gezien de buurbebouwing (bedrijfjes aan je achtertuin). Dat is idd een typische locatie voor een studentenverhuurpand. De buurman op de hoek met z'n nette huis zal er blij van worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASW1
AAARGH DIE TEGELS OP DE VLOER EN WAND EN DAT PLAFOND NIETS LOOPT DOOR ALLEMAAL ANDERS!!!!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/116/064/831_1440.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
  • Laatst online: 04-12-2024
ASW1 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:51:
AAARGH DIE TEGELS OP DE VLOER EN WAND EN DAT PLAFOND NIETS LOOPT DOOR ALLEMAAL ANDERS!!!!

[Afbeelding]
Je hoeft niet zo te schreeuwen :>

Heb je ook een funda linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Het is dezelfde als deze die inmiddels op de vorige pagina is beland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

ASW1 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:51:

[Afbeelding]
Nja, het loopt wel door, maar het loopt gewoon af over de breedte van de douche...
Ik dacht even dat de foto op de kop was :P En toen ik het doorhad, bleef ik het raar vinden waarom er een easydrain in het plafond zat :o

Revive the guild!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ASW1
Jelte,89 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:55:
[...]

Nja, het loopt wel door, maar het loopt gewoon af over de breedte van de douche...
NEEEE!!!maargoedhetzalwelaanmijliggen....
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/sgsNW01z/douche.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Jelte,89 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:55:
[...]

Ik dacht even dat de foto op de kop was :P En toen ik het doorhad, bleef ik het raar vinden waarom er een easydrain in het plafond zat :o
Inderdaad. Die afvoer in het plafond vind ik gekker dan de willekeur aan voegen en tegels.

Waarschijnlijk een Australische douche...

[ Voor 4% gewijzigd door Ojjorz op 19-08-2019 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 13:19
Ojjorz schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:09:
[...]

Inderdaad. Die afvoer in het plafond vind ik gekker dan de willekeur aan voegen en tegels.

Waarschijnlijk een Australische douche...
Luchtafvoer? Alhoewel ik me afvraag of een eventuele MV / WTW dikke stoom kan verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
Daan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:45:
[...]

Ik zou het zelf ook niet doen idd, maar het kan.
Enneuh, Glanerbrug, mes in de r... naja ;)
daarom zei ik ook specifiek de vlinderwijk ;)

Maar OT. Ik moest toch wel ff lachen om dat bad met die grote bank ervoor :X

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gink
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-11-2023
Krijg je hem erbij?

https://www.funda.nl/koop...-havenstraat-111/#foto-37
*snip* Reeds gepost, check het adres via de zoekbalk. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Señor Sjon op 20-08-2019 09:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
https://www.ad.nl/wonen/r...a-de-vraagprijs~a2ca6434/

ben dan echt benieuwd wie dat er voor over heeft en waarom....

Had ik toch eigenlijk niet (zo snel) verwacht,

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 19-08-2019 16:14 . Reden: zo beter? ;) ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Die discussie is toch al langs geweest?

Iemand die op de Zuidas werkt, daar moeilijk veel geld voor krijgt en op de fiets naar het werk wil.

Het gemekker over prijzen in Amsterdam is aardig off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 16:37
ArthurMorgan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:58:
https://www.ad.nl/wonen/r...a-de-vraagprijs~a2ca6434/

ben dan echt benieuwd wie dat er voor over heeft en waarom....

Had ik toch eigenlijk niet (zo snel) verwacht,
Voor dit huis werd in 2001 nog 270.000 euro betaald. De makelaar wijst er echter op dat die transactie van moeder op dochter was en dat de marktprijs toen al hoger lag.
8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Jochemd13 op 19-08-2019 20:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dakong
Dat ze €455.000 durven te vragen voor deze zooi 8)7

https://www.funda.nl/koop...huis-40130226-bermweg-29/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/110/348/388_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/110/348/341_1440.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door dakong op 20-08-2019 10:39 . Reden: Correct bedrag ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crillius

Crillius

de huidige bewoners moeten toch wel echt belabberde koks zijn als ze de wc zowat midden in de keuken plaatsen...

één hap nemen en snel naar de pot rennen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Sowieso Capelle aan den Ijssel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Laatst online: 22:47

yay

Normaal moet je mogelijkheden zien en zin krijgen van een huis, maar ik hier zie ik alleen maar nadelen en opknappunten... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dakong
peakrever schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:58:
[...]

Sowieso Capelle aan den Ijssel :')
Dit stuk is nog wel gezellig hoor, echt een dorps gevoel. Het is niet schollevaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyOne
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 09:47
Grote vraag is ook, waar zit de entree? Is dat via de keuken en tegenover de WC? En moet je dan via de trap van de keuken naar de woonkamer? Maar waar laat je je jassen, schoenen ed? Roept veel vragen op...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

Dear lord, wat een trieste bende. Niks past bij elkaar en alles straalt treurigheid en wanhoop uit. Dat is dan wel een kwestie van smaak, maar die ranzige douche is dan het ergste wmb.

This too shall pass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikey!
  • Laatst online: 14-09 18:36
Het plafond in de douche :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 10:15
Wat is daar mee gebeurd?

De airco buitenunit staat ook prachtig :S

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Er zijn wat offtopic en dubbele postings gesneuveld.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dakong
m3gA schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:26:
[...]

Wat is daar mee gebeurd?

Whaha ja, zodat hij precies een schaduw op de zonnepanelen werpt. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

De trap is wel netjes...

Best triest als dat dan het hoogtepunt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikey!
  • Laatst online: 14-09 18:36
m3gA schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:26:
[...]

Wat is daar mee gebeurd?

Ziet er uit als een vochtprobleempje :o Hoe langer ik naar die foto kijk hoe meer er opvalt; die douchekop, de tegels, kitranden en voegen bij de vloer ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:58
Zit even te kijken naar de foto van de wc beneden. Hebben ze nu expres een tegel genomen waarbij een vlekje niet opvalt, of is schoonmaken niet hun hobby:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/110/348/352_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-08 12:49
Ik vind die wandtegels ook verschrikkelijk slecht afgewerkt. Verf erop en dergelijke. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 16:02
Nielson schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:20:
Zit even te kijken naar de foto van de wc beneden. Hebben ze nu expres een tegel genomen waarbij een vlekje niet opvalt, of is schoonmaken niet hun hobby:

[Afbeelding]
Is dat serieus een kitnaad links van de toiletpot? 8)7 |:(

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Laatst online: 23:44
yay schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:02:
Normaal moet je mogelijkheden zien en zin krijgen van een huis, maar ik hier zie ik alleen maar nadelen en opknappunten... :'(
Die douche :X

Trap die uitkomt in de woonkamer :/

En 102 m2. Op zich een prima grootte, als je er een tonnetje (of i.v.m. de rest van de toestand eerder anderhalf) vanaf doet.

Dan gaan we nu vast zien dat het binnen een week verkoopt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Crillius schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:57:
de huidige bewoners moeten toch wel echt belabberde koks zijn als ze de wc zowat midden in de keuken plaatsen...

één hap nemen en snel naar de pot rennen? 8)7
Ik denk dat wc en trap vrieger in een halletje stonden, en dat ze dat bij de keuken hebben getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33
mark-k schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:42:
De trap is wel netjes...

Best triest als dat dan het hoogtepunt is.
Vind je welke hobby frits heeft die leuningen gemaakt? totaal niet in verhouding

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jan-man
Het was al te laat voor help mijn man is klusser ? :z

Door die paal in de keuken verlies je direct een heel stuk bruikbare oppervlakte (ga er vanuit dat die paal voor constructie daar zit en niet voor de after dark uurtjes O-) ).

*Edit door de trap kun je zoiezo niks daar kwijt zie ik nu op de tekening :P.

Aanbouw is het plafond 3.2 meter terwijl huis 2.4 meter is :?.

De schuur bied wel potentie maar god mag weten hoe lang dat zo al er staat ? Je kan er wel door de kelder een dikke mancave eronder maken en een mooie klusschuur er bovenop.

Wat betreft de prijs :w.

[ Voor 7% gewijzigd door Jan-man op 20-08-2019 14:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

alki schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 13:47:
[...]

Vind je welke hobby frits heeft die leuningen gemaakt? totaal niet in verhouding
Volgens mij is best veel in het huis door een hobbyfrits (of hobby-Krzysztof) gedaan, het ziet er allemaal nét niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitamine
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-09 11:39
Ligt het aan mij of is het wc bedieningspaneel op zijn kant geplaatst? Om over de uitlijning met de wand/vloer tegels en wc nog maar niets te zeggen :X .

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/110/348/361_2160.jpg

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Laatst online: 21:25
Vitamine schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

Ligt het aan mij of is het wc bedieningspaneel op zijn kant geplaatst? Om over de uitlijning met de wand/vloer tegels en wc nog maar niets te zeggen :X .

[Afbeelding]
Lijkt op zijn kant geplaatst te zijn inderdaad. En scheef ook.

En wat een gore douche, met die kansloze kitranden, schimmel en ballon-plafond :X

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangre
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:09
Je kan een wc bedienpaneel niet op zijn kant plaatsen
Grohe heeft inbouw reservoirs waarbij het bedieningspaneel op deze manier zit.

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 15-09 15:10
Sangre schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:08:
Je kan een wc bedienpaneel niet op zijn kant plaatsen
Grohe heeft inbouw reservoirs waarbij het bedieningspaneel op deze manier zit.
Grohe heeft inbouwreservoirs waarbij je het bedieningspaneel kunt kantelen bij montage. Ze hebben een soort vierkante opening waar je vervolgens de rechthoekige inspectieschacht op monteert (horizontaal of verticaal). Daar zet je het paneel vervolgens op.

Bediening gaat bij Grohe via perslucht met een slangetje, dus je bent nogal vrij in de montage. Zelfs als er op één knop 'Grohe' staat, want je kunt de knoppen loshalen en draaien. Zo wilde ik de kleine knop links hebben en de grote rechts, terwijl dat normaal andersom is. En ik heb één laag model inbouwreservoir (om uit te lijnen met de vensterbank van de badkamer) waar de bediening nu bovenop zit in plaats van op de voorkant.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Ben ik nu opeens in het grote sanitair-topic verzeild geraakt? Ik verdwaal wel vaak, de laatste paar dagen. Belastingadvies, sanitairmontagetips, je leert van alles hier..

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 06:41
burne schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:44:
Ben ik nu opeens in het grote sanitair-topic verzeild geraakt? Ik verdwaal wel vaak, de laatste paar dagen. Belastingadvies, sanitairmontagetips, je leert van alles hier..
dat vind ik juist wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Om het geheel weer on-topic te brengen. Een tijdscapsule uit de jaren 70 die ook in Amerika had kunnen staan. :+

https://www.funda.nl/koop...is-40317472-landrelaan-7/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/292/232_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/292/267_1440.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/292/235_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 08:50
Vitamine schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

[Afbeelding]
Volgens mij komt het halve plafond naar beneden in de douche. Lijkt me verontrustender dan het wc bedieningspaneel. >:)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Barnagma
  • Laatst online: 04-12-2024
dakong schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:33:
Om het geheel weer on-topic te brengen. Een tijdscapsule uit de jaren 70 die ook in Amerika had kunnen staan. :+

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een mooi blauw water hebben ze in het zwembad :X
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/292/259_1080.jpg

Ze hebben niet eens hun best gedaan om het een beetje in perspectief te trekken

Edit

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/292/254_1080.jpg
Volgens mij zit er zo veel leven in het zwembad dat het terug praat.

[ Voor 9% gewijzigd door Barnagma op 21-08-2019 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Fijn hoe slecht ze het zwembad in bijna alle foto's bewerkt hebben. Verder denk ik dat je er wel iets moois van kunt maken als je het goed onder handen neemt.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/292/229_2160.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09 19:24

Mooi zwembad. Op sommige foto's kan je goed zien wat een groene zooi dat is. Dat blauw is nogal nep.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:38:
[...]

Fijn hoe slecht ze het zwembad in bijna alle foto's bewerkt hebben. Verder denk ik dat je er wel iets moois van kunt maken als je het goed onder handen neemt.

[Afbeelding]
Dat is wel heel slecht als je een huis van bijna 1.7 miljoen probeert te verkopen. De gemiddelde student van de Willem de Kooning academie shopt het er 100x mooier in.

Maar als je er 300k in stopt kan het een heel mooi huis worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koen0s
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-09 15:46

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Snap wel dat het nu verkocht moet worden. Binnenkort ligt de nieuwe snelweg letterlijk in zijn achtertuin. En vanaf volgend jaar gaan ze geloof ik beginnen met de bouw, zit je ook jaren in de herrie met als afsluiter weken in de stanklucht van asfalt.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:47
Als je te dicht bij het zwembad komt zodat je het eens goed kunt bekijken komen de kunsten van de fotograaf om de hoek kijken om het angstvallig buiten beeld te houden:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/115/292/271_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
@koen0s zou je zo maar eens gelijk kunnen hebben. Er komt wel een tunnel maar last zul je er toch wel van hebben

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Crillius

Crillius

koen0s schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:56:
[...]

Binnenkort ligt de nieuwe snelweg letterlijk in zijn achtertuin.
maar dan ook gewoon echt...

Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2019/08/21/snelweg.png

en weer een stuk natuur dat moet wijken voor de heilige koe.. |:(
Pagina: 1 ... 59 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.