Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 36 Laatste
Acties:

• RvL
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14:41

RvL

Get Perpendicular!!

Ascension schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:46:
Tegenwoordig maakt het niet meer uit wat voor foto's je op Funda zet, wordt toch wel verkocht:

https://www.funda.nl/koop/lent/huis-40894659-het-buske-73/

Nou.... :P

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 13:27
Tegenwoordig maakt het niet meer uit wat voor foto's je op Funda zet, wordt toch wel verkocht:

Toen ik de foto's zag dacht ik meteen aan Makelaarsland. En ja hoor ik krijg gelijk... :+

• DarkKnight
  • Registratie: oktober 2006
  • Nu online

Ach. Als ik kijk naar deze fotos die hier op hangen: https://www.funda.nl/koop...659-het-buske-73/#foto-12

Dan is dat gewoon de stijl die ze leuk vinden. Laten we het een 'speelse' stijl noemen. :+

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

• Harrie_
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

spijkerhoofd schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 11:20:
[...]
Toen ik de foto's zag dacht ik meteen aan Makelaarsland. En ja hoor ik krijg gelijk... :+
Bizarre is dat je bij makelaarsland voor € 200,- (ik praat over 2 jaar terug dus misschien is de prijs iets gestegen) een professionele fotograaf langskrijgt die gewoon nette foto's maakt + plattegronden.

Ik snap werkelijk waar niet dat je op een woning van 4 ton (!) die paar honderd euro wil uitsparen.
miicker schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:39:
Als je iedere dag het gevoel wil hebben dat je een winkel binnen loopt in plaats van een huis:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Tja, smaak.. ik vind het niets.
https://www.funda.nl/koop...929991-schildpadweide-16/
Onderstaande ben ik ook al bij meerdere panden tegengekomen op Funda en blijf ik ook een rare uiting vinden, alsof de verkopend makelaar zegt "niet zelf gaan handelen, het is beter als wij handjeklap doen met een concullega"

Harrie_ wijzigde deze reactie 07-02-2019 15:19 (43%)

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 24-04 22:40
Wanneer je zelf wat fatsoenlijke foto's kunt maken is het snel verdiend, en bijkomstig voordeel is dat je niet alles tegelijkertijd hoeft te maken (dus niet het hele huis in 1x aan de kant hoeft)
Maar het is interessant te zien dat mensen hun eigen vermogen om fatsoenlijke foto's te kunnen maken niet in kunnen schatten.

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

ASW1 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:17:
Wanneer je zelf wat fatsoenlijke foto's kunt maken is het snel verdiend, en bijkomstig voordeel is dat je niet alles tegelijkertijd hoeft te maken (dus niet het hele huis in 1x aan de kant hoeft)
Maar het is interessant te zien dat mensen hun eigen vermogen om fatsoenlijke foto's te kunnen maken niet in kunnen schatten.
Ja dat vraag ik me dan altijd af; maken die mensen foto's en denken "zo, ik heb mooie foto's gemaakt, mijn woning komt echt uitstekend naar voren in deze collage" of interesseert het ze gewoon geen ruk? Mijn redenatie is dat wanneer de presentatie goed is je ongetwijfeld meer geïnteresseerden / kijkers krijgt en de kans op opbrengst dus hoger is, maar misschien sla ik de plank wel volledig mis 8)7

• D_Jeff
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 13:52
@RvL Waar de Peen heb je dat "kans pareltje" gevonden?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Suggs
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
MazeMouse schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:49:
Ik wist niet dat je zeeziek kon worden van fotos
Bij deze moest ik wel om mezelf gniffelen. Ik kijk op mijn tablet, ik denk laat ik hem draaien.... 8)7 en draaien... 8)7 en draaien... 8)7 om tot de ontdekking te komen dat hij op de tablet alleen te bekijken is als je je hoofd schuin houd |:(

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 11:55

gws24

Thinking is hard!

D_Jeff schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:23:
@RvL Waar de Peen heb je dat "kans pareltje" gevonden?
is al eerder langs gekomen in dit topic Fiber in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2" en ook gisteren weer ;)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• RvL

RvL

Get Perpendicular!!

Was ook meer om duidelijk te maken dat niet ieder huis zomaar verkocht wordt😉

Nu de dekens nog...

• D.deJong
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23-04 17:57
http://www.dumpert.nl/mediabase/7622741/cae358c7
Mijn zwager heeft ook weer een mooi appartement in de verkoop.

D.deJong wijzigde deze reactie 07-02-2019 20:06 (16%)

• Señor Sjon
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Topicstarter
Erm, iets minder linkdrop en iets meer context?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Baytep
  • Registratie: november 2017
  • Niet online
grappig mannetje

"jullie zijn makelaar, jullie belazeren de kluit..."
"Riant apartement met fantastisch uitzicht, zo gaan jullie het in die folder zetten. Je ziet dat er geen reet van klopt."

• D.deJong
Señor Sjon schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 21:30:
[...]

Erm, iets minder linkdrop en iets meer context?
Binnenkort op funda en nu eens niet een saaie reportage en hij is gemaakt door mijn zwager, context genoeg?
https://rem.ax/martinvanwaardenberg

D.deJong wijzigde deze reactie 07-02-2019 21:45 (6%)

• Detmer
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Tuin of binnenplaats van een gevangenis :o ?

Ik hoop dat hier nog iets van schuttingen komen, want zo heb je 0,0 privacy.

https://www.funda.nl/koop...0061640-parsivalstraat-7/

Detmer wijzigde deze reactie 07-02-2019 22:45 (17%)

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: http://tweakers.net/aanbod/user/412392/

• Sangre
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12:47
Lijkt wel een tennisbaan

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

• ASW1
Dak van een parkeergarage?

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06:26

Fiber

Beaches are for storming.

Detmer schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 22:44:
[Afbeelding]

LOL:
  • Soort woonhuis: Eengezinswoning, tussenwoning. Soort bouw: Bestaande bouw. Bouwjaar: 2010. Soort dak: Plat dak bedekt met bitumineuze dakbedekking.
  • Perceel: 47 m²
Het zijn blijkbaar daktuinen. Die huizen hebben geen echte tuinen...

Het moet niet gekker worden. Zoiets verwacht je wellicht bij een appartement, niet bij een rijtjeshuis. O-)

Edit:

Wen er maar aan, dit is blijkbaar hoe we tegenwoordig huizen bouwen. Ik heb geloof ik nog liever een ouderwetse jaren 70 woning, die hadden tenminste nog een echte tuin en een schuur en zo. En gewoon een straat met een stoep en een voortuin... Maar ik zal wel ouderwets zijn of zo.

Fiber wijzigde deze reactie 07-02-2019 23:28 (15%)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Poenzkie
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18-04 14:26

Poenzkie

Just being Hendrick

Een bed wat omhoog en omlaag kan EN een urinoir in je kamer 8)7 8)7

Volgens de makelaar:
Dit is een echte stoere kinderkamer met een inloopkast, spiegels, ledverlichting en een bed dat je met katrollen elektronisch omhoog en omlaag kunt plaatsen om de ruimte in de kamer optimaal te benutten.
https://www.funda.nl/koop...is-86378201-grebbebos-33/

• RvL

RvL

Get Perpendicular!!

[Afbeelding]

Leuk zo'n huis met '5' kamers:
De grootste slaapkamer haalt net de 14,5 m2, maar de kleinste is maar 5m2. Zet daar een bed in en 't is klaar. Mag je in mijn ogen geen slaapkamer noemen.

In m'n vorige huis hadden we ook zo'n kamertje. Dat was zelfs nog ietsjes groter, 7m2.Ik weet uit ervaring in dat je met zo'n ruimte als slaapkamer niet veel kan. Misschien leuk als babykamer maar daarna houd het ook op.

Tel daar de fijne, bij gebrek aan beter woord, schutting, het feit dat de overbuurman zo ongeveer kan zien wat er in de pan op je fornuis zit en de flat achter je vrij zicht op de achtertuin bij op en mijn zin is over.

Nu de dekens nog...

• Pathogen
  • Laatst online: 13:35
Poenzkie schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:07:
[Afbeelding]

Volgens de makelaar:

[...]

Whaha, kinderkamer? Ja voor je puber die met 24 nog thuis woont misschien :P
Maar dat bed vind ik serieus slim gevonden :Y

Waar je mee omgaat, word je mee besmet.

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 23-04 09:38
In deze kamer kan je wel goed oefenen voor het NK tegen-de-wind-in-pissen. Ventilator op standje 5 en gaan :P

• -Muncky-
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-04 15:37
[Afbeelding]

Volgens de makelaar:

[...]

Haha, ik vind het wel briljant. En die urinoir, die zal geplaatst zijn toen zoonlief teveel in de wasbak zeek toen 'ie na het stappen thuiskwam >:)

• Vitamine
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12:51
[Afbeelding]

Ik vind die keuken wel erg krap met deze indeling.

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

• Daan XVII
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 24-04 20:02
-Muncky- schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:22:
[...]

Haha, ik vind het wel briljant. En die urinoir, die zal geplaatst zijn toen zoonlief teveel in de wasbak zeek toen 'ie na het stappen thuiskwam >:)
En om de barre wintermaanden door te komen is het ook nog eens een 'verwarmd urinoir' :+

• mmniet
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13:58
[Afbeelding]

Volgens de makelaar:

[...]

Toch wel episch als je het mij vraagt. Aan de ene kant maak je het met alle moeite mogelijk om in je disco kamer een dansvloer en fitness vloer te maken (blijkbaar houd je wel van bewegen) aan de andere kant ben je te lui om even een verdieping lager te gaan om te gaan pissen??? 8)7 . Als je zo lui bent, kan je toch ook in de wasbak pissen?

It's me Mario

• PvT.Arj
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 08:51
[Afbeelding]

Volgens de makelaar:

[...]

Zoals anderen net ook al zeiden: dat bed is goed bedacht hoor! Maar dat urinoir daar... 8)7

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

Bureau, fitnessapparatuur, relaxstoel, discobal, urinoir. Misschien moeten we de eigenaar uitnodigen voor dit topic :+

Harrie_ wijzigde deze reactie 08-02-2019 10:59 (5%)

• Zebby
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:17

Zebby

Gamed

Wel een goede fotograaf in iedere geval. Werkt vanuit hoeken om alles groot te laten lijken, alle lampen aan, alle gordijnen e.d. open. Geen nutteloze fade-outs van decoratie :D

• dakong
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
[Afbeelding]

Man man man, daar zou je toch diep ongelukkig van worden. :| En dan van ellende nog een stukje kunstgras neerleggen.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

In dit geval wel ja. Dat stuk van Lent is heel erg gewild en in dit geval heb je nog een vrijwel vrij uitzicht ook. Die huizen daar gaan als warme broodjes. Location, location, location.
* The Eagle 's schoonfamilie woont in Lent, ik ken het daar.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Just_I
  • Laatst online: 13:00

Just_I

What did you just say?

Harrie_ schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 15:12:
Onderstaande ben ik ook al bij meerdere panden tegengekomen op Funda en blijf ik ook een rare uiting vinden, alsof de verkopend makelaar zegt "niet zelf gaan handelen, het is beter als wij handjeklap doen met een concullega"

[Afbeelding]
Dit is toch niet zo raar, Funda is van NVM, een makkelaarsorganisatie. Dat ze reclame maken om zoveel mogelijk verdienen door andere makelaars ook van werk re voorzien is niet gek.

De Keizer Makelaars zo te zien.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

Just_I schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:27:
[...]

Dit is toch niet zo raar, Funda is van NVM, een makkelaarsorganisatie. Dat ze reclame maken om zoveel mogelijk verdienen door andere makelaars ook van werk re voorzien is niet gek.

De Keizer Makelaars zo te zien.
Dat heeft toch niets met Funda te maken? De verkopend makelaar upload die die foto/tekst.

• Bartjoo71
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14:43
Fiber schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 23:18:
[...]

LOL:
  • Soort woonhuis: Eengezinswoning, tussenwoning. Soort bouw: Bestaande bouw. Bouwjaar: 2010. Soort dak: Plat dak bedekt met bitumineuze dakbedekking.
  • Perceel: 47 m²
Het zijn blijkbaar daktuinen. Die huizen hebben geen echte tuinen...

Het moet niet gekker worden. Zoiets verwacht je wellicht bij een appartement, niet bij een rijtjeshuis. O-)

Edit:

Wen er maar aan, dit is blijkbaar hoe we tegenwoordig huizen bouwen. Ik heb geloof ik nog liever een ouderwetse jaren 70 woning, die hadden tenminste nog een echte tuin en een schuur en zo. En gewoon een straat met een stoep en een voortuin... Maar ik zal wel ouderwets zijn of zo.
wacht ff... Wonen die mensen er al 8 ehm 9 jaar? het enige dat ze in de tuin hebben gedaan is een stukje kunstgras uitrollen?
best gevaarlijk lijkt me het ligt niet vast..als het hard regent drijft het naar de buurman.

• Ascension
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 14:28
The Eagle schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:12:
[...]

In dit geval wel ja. Dat stuk van Lent is heel erg gewild en in dit geval heb je nog een vrijwel vrij uitzicht ook. Die huizen daar gaan als warme broodjes. Location, location, location.
* The Eagle 's schoonfamilie woont in Lent, ik ken het daar.
Ik ken de omgeving, qua ligging top; dichtbij de stad en uitvalswegen maar verder wel heel erg eenheidsworst................

• Señor Sjon
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Topicstarter
Bartjoo71 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:30:
[...]

wacht ff... Wonen die mensen er al 8 ehm 9 jaar? het enige dat ze in de tuin hebben gedaan is een stukje kunstgras uitrollen?
best gevaarlijk lijkt me het ligt niet vast..als het hard regent drijft het naar de buurman.
Het is geen tuin, het is een dak (waarschijnlijk van bv parkeergarage of winkels eronder).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• burne
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

Wat er nu toch weer voor huis door de straat rijdt:

https://nos.nl/artikel/22...dere-kant-van-straat.html

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Bartjoo71
  • Registratie: januari 2012
Het is geen tuin.
ik heb even op google maps gekeken. Sommige buren hebben wel wat moeite gedaan om wat aan de buitenruimte te doen, hedra ofzo tegen de hekken laten groeien. Het blijft pure armoe. Als je buiten gaat zitten kan je meegenieten met het hele blok.

• ASW1
Je kunt er wel een mooie solar farm van maken.

• immetjes
  • Laatst online: 13:16

immetjes

HIER is Perry

Bartjoo71 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:43:
Het is geen tuin.
ik heb even op google maps gekeken. Sommige buren hebben wel wat moeite gedaan om wat aan de buitenruimte te doen, hedra ofzo tegen de hekken laten groeien. Het blijft pure armoe. Als je buiten gaat zitten kan je meegenieten met het hele blok.
haha, dat was ik net ook aan het doen. Het verschil tussen de Funda foto's en Google maps fotos leek heel groot. Ik dacht even dat de foto's op Funda van de vorige bewoners waren omdat alles zo kaal was. Maar ik denk dat Googlemaps de Heras Hekwerk "schutting" rendert als een muur omdat het raster van dat hekwerk niet goed op de fotos te zien is. Ik denk niet dat er ergens hedra op zit ofzo.

Het is wel het dak vd parkeergarage ja.

EDIT:
ADDG schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:11:
[...]

Er staat vermeld in de tekst dat er een nieuwe coating aangebracht is in 2018 misschien hebben ze dat in de herfst gedaan en hebben de meeste mensen er daarna nog niks aan gedaan om het dit jaar in het voorjaar te gaan aanpakken. Ik kan me niet voorstellen dat al die bewoners dit al zo sinds 2010 hebben en niet minimaal een soort scherm tegen het hekwerk gezet hebben. Hoe goed je ook met je buren kan opschieten, ik zou op een mooie zomerse dag niet hoeven te zien hoe de hele buurt in de tuin zit dan krijg je wel een soort camping beleving bij je eigen huis. :+
Ha, dat verklaart het. Nee, ik vond het al zo raar dat dit zo open was. Dan ziet Google maps het dus wel goed.

immetjes wijzigde deze reactie 08-02-2019 14:18 (31%)

• ADDG
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 02:24
immetjes schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:57:
[...]

haha, dat was ik net ook aan het doen. Het verschil tussen de Funda foto's en Google maps fotos leek heel groot. Ik dacht even dat de foto's op Funda van de vorige bewoners waren omdat alles zo kaal was. Maar ik denk dat Googlemaps de Heras Hekwerk "schutting" rendert als een muur omdat het raster van dat hekwerk niet goed op de fotos te zien is. Ik denk niet dat er ergens hedra op zit ofzo.

[Afbeelding]

Het is wel het dak vd parkeergarage ja.
Er staat vermeld in de tekst dat er een nieuwe coating aangebracht is in 2018 misschien hebben ze dat in de herfst gedaan en hebben de meeste mensen er daarna nog niks aan gedaan om het dit jaar in het voorjaar te gaan aanpakken. Ik kan me niet voorstellen dat al die bewoners dit al zo sinds 2010 hebben en niet minimaal een soort scherm tegen het hekwerk gezet hebben. Hoe goed je ook met je buren kan opschieten, ik zou op een mooie zomerse dag niet hoeven te zien hoe de hele buurt in de tuin zit dan krijg je wel een soort camping beleving bij je eigen huis. :+

• S0epkip
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14:40

2430Wp ZW

• Blerp
  • Registratie: mei 2003

Blerp

Geüpgegraded

"Hier wonen of meenemen? Tasje erbij?"

If it ain’t broke, fix it till it is

• denivan
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-04 22:22

denivan

de enige

Geen linkje van Funda, want het huis staat in Belgie, maar ik hoop dat dit geen probleem is.
Dit huis staat bij ons in de wijk en heeft vanbuiten altijd al tot m'n verbeelding gesproken. Op de foto's is de buitenkant momenteel al behoorlijk netjes, maar de oprit stond altijd vol met opmerkelijk spul zoals vrachtwagentrailers etc. Ik heb me altijd afgevraagd hoe het er van binnen uit zag en nu weet ik het dus :)
Het is me niet helemaal duidelijk of dit nu voornamelijk een woning is, of toch eerder een soort van "privé club".

https://lefevervastgoed.b...3-4082-87c1-2d6fb3620848/

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

• TheOmen
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19-04 15:15
Bijhorend nog een bijgebouw van 75 m², verwarmd, met zoldering en autolift. De volledige woning wordt verward op vloerverwarming.
vloerverwarming toch maar uit laten staan, dan?

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• Just_I
  • Laatst online: 13:00

Just_I

What did you just say?

Harrie_ schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:29:
[...]

Dat heeft toch niets met Funda te maken? De verkopend makelaar upload die die foto/tekst.
De NVM makelaar upload de foto inderdaad.

Het is toch wel algemeen bekend dat makelaars elkaar werk toespelen? Dit is zo’n manier om dit voor elkaar te krijgen.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

Just_I schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:16:
[...]

De NVM makelaar upload de foto inderdaad.

Het is toch wel algemeen bekend dat makelaars elkaar werk toespelen? Dit is zo’n manier om dit voor elkaar te krijgen.
Dat klopt inderdaad. Ik noemde het een 'rare uiting' waarmee ik eigenlijk bedoelde te zeggen dat ik het een beetje brutaal vind, zo van; wij doen liever zaken met een concullega want we willen er allemaal aan verdienen.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

denivan schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:04:
Geen linkje van Funda, want het huis staat in Belgie, maar ik hoop dat dit geen probleem is.
Dit huis staat bij ons in de wijk en heeft vanbuiten altijd al tot m'n verbeelding gesproken. Op de foto's is de buitenkant momenteel al behoorlijk netjes, maar de oprit stond altijd vol met opmerkelijk spul zoals vrachtwagentrailers etc. Ik heb me altijd afgevraagd hoe het er van binnen uit zag en nu weet ik het dus :)
Het is me niet helemaal duidelijk of dit nu voornamelijk een woning is, of toch eerder een soort van "privé club".

https://lefevervastgoed.b...3-4082-87c1-2d6fb3620848/
Volgens Google was het een wellnesscentrum.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• burne
  • Niet online
denivan schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:04:

Ik denk dat het van iemand is geweest die rijk geworden is in de tegels. :+

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

burne schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 17:39:
[...]

Ik denk dat het van iemand is geweest die rijk geworden is in de tegels. :+
Of arm, een fortuin aan tegels inderdaad :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Baytep
  • Registratie: november 2017
  • Niet online
6 ton voor zo'n gigantische ruimte inclusief werkplaats met portaalkraan!
Geen geld lijkt me

• Road-runner83
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13:59
Wat zal zo'n grapje kosten?? Bij ons in de wijk was er een huis gebouwd onder straatniveau (kwamen ze pas achter toen de hovenier aan de slag ging en het water richting huis zou lopen als hij door zou gaan :o). Aannemer heeft nog van alles geprobeerd maar moest uiteindelijk toch ook het huis gaan liften....

• Bever
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 24-04 13:37
Gelukkig hebben ze dit schilderij geblurred, nu is ie niet meer herkenbaar..

Overigens vraag ik me ook af wat de bedoeling van deze foto is:

https://www.funda.nl/koop...882925-stadhoudersweg-73/

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online
Als je de omschrijving leest dan zie je dat je je eigen windmolen bij de boerderij koopt. Dus dat staat ook op de foto, lijkt me niet zo raar.

• burne
  • Niet online
Van vroeger:

In het begin noemen ze de prijs: $150.000 per huis, een derde van een nieuw huis op de nieuwe lokatie bouwen. En dat is inclusief een vrij lastige rit van 8 of 9 kilometer door het dorp heen.

burne wijzigde deze reactie 09-02-2019 14:21 (31%)

• Mark772
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-04 23:26
7 ton voor 265m2. Interessant totdat je de lijst met beperkingen ziet:
https://www.funda.nl/koop...nieuwe-hoefweg-15/#foto-1

In aanvulling op de bepalingen van de model Koopovereenkomst NVM eengezinswoning 2017 zullen tenminste onderstaande bepalingen en voorwaarden worden opgenomen:

1. Goedkeuring op verkoop en levering van de onroerende zaak van directie TenneT (TSO).
2. De onroerende zaak wordt overgedragen onder voorbehoud van een opstalrecht ten behoeve van de hoogspanningsverbinding. Het opstalrecht houdt in het recht om in, op en/of boven de Belaste Strook Elektriciteitswerken aan te leggen, in stand te houden of te verwijderen. Het opstalrecht wordt in de aangehechte overeenkomst, tekening en de Algemene Bepalingen nader omschreven.
3. Koper is op de hoogte van het feit dat de verkoper de onroerende zaak nooit zelf feitelijk heeft gebruikt en dat hij derhalve koper niet heeft kunnen informeren over eigenschappen van c.q. gebreken aan het verkochte waarvan hij op de
hoogte zou kunnen zijn geweest als hij de onroerende zaak zelf feitelijk had gebruikt. In dit kader zijn partijen uitdrukkelijk overeengekomen dat dergelijke eigenschappen c.q. gebreken voor rekening en risico van de koper komen. Koper vrijwaart verkoper voor alle eventuele aanspraken deswege.
4. Koper op de hoogte is van het feit dat de onroerende zaak is gebouwd met een ‘Kwaaitaal-vloer’ systeem. Koper verklaard kennis te hebben genomen van de specifieke eigenschappen van dit type vloer en vrijwaart verkoper voor alle
aanspraken deswege.
5. Koper is op de hoogte van het feit dat de onroerende zaak niet is onderworpen aan een asbestinventarisatie en vrijwaart verkoper voor alle aanspraken deswege.
6. Koper is op de hoogte van het feit dat de onroerende zaak meer dan 40 jaar oud is wat betekent dat de eisen die aan de bouwkwaliteit gesteld mogen worden aanzienlijk lager liggen dan bij nieuwere woningen. In afwijking van artikel 6.3
van de koopakte en artikel 7:17 lid 1 en 2 BW komt het geheel of ten dele ontbreken van één of meer eigenschappen van de onroerende zaak voor normaal en bijzonder gebruik en het eventueel anderzins niet-beantwoorden van de zaak
aan de overeenkomst voor rekening en risico koper.
7. Koper is bekend met het feit dat de feitelijke perceelsgrenzen kunnen afwijken van de kadastrale grenzen.
8. Koper is bekend met de inhoud van het KEMA rapport ‘74100558 ETD/POL 1201355A specifieke magneetveldzone Nieuwe Hoefweg 15, Bleiswijk. d.d. 01/08/2012.

Volgens planning zal eind 2018 een nieuwe 380kV hoogspanningsverbinding achter over het perceel gerealiseerd zijn.

Deze zal voorlopig nog wel even te koop staan.

• Bever
  • Laatst online: 24-04 13:37
Hielko schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 13:39:
[...]

Als je de omschrijving leest dan zie je dat je je eigen windmolen bij de boerderij koopt. Dus dat staat ook op de foto, lijkt me niet zo raar.
Ik bedoel meer de manier waar op de foto gemaakt is.

• Fiber
  • Laatst online: 06:26

Fiber

Beaches are for storming.

Bever schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 14:49:
[...]

Ik bedoel meer de manier waar op de foto gemaakt is.
De fotograaf was te lui om wat verder weg te lopen en/of zijn lens was niet wijd genoeg... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online

Theo

moederbord

Bever schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 13:34:
Gelukkig hebben ze dit schilderij geblurred, nu is ie niet meer herkenbaar..

[Afbeelding]

Overigens vraag ik me ook af wat de bedoeling van deze foto is:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...882925-stadhoudersweg-73/
De windmolen die wekt zo'n 600.000 kWh per jaar op aan stroom, en die stroom wordt aan het lichtnet teruggeleverd. De windmolen hoort bij de woning. Met 10 cent per kWh* levert de windmolen dus zo'n 5.000 euro per maand op; alle woningkosten kunnen gemakkelijk hierdoor betaald worden. Ik verwacht ook niet dat zij een gasaansluiting hebben met hun gratis stroom, dus aan gas en stroomkosten betaal je ook nul euro..

* de overheid garandeert een windstroomtarief van 10 cent door ISDE subsidie in NL. link

Dan woon je dus gratis in een dikke woning. Slagschaduw heb je niet echt last van gezien de positie van de molen. Het is dat ik geen 9 ton heb, anders is dit echt een heel erg leuke investering.

Maar verder wel een aparte inrichting:
Ze hebben echt de gehele Xenos leeggekocht. ( Al zijn die Chesterfiedstoelen wel erg duur..

Een gordijn in de hoek?

Één bed voor sex, en twee losse bedden om in te slapen?

Handig! Een bureau voor een bureau.

Je nek breken was ook nog nooit zo makkelijk!

Theo wijzigde deze reactie 09-02-2019 18:35 (13%)

7400 Wp op het dak

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 14:09
Mark772 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 14:22:
7 ton voor 265m2. Interessant totdat je de lijst met beperkingen ziet:
https://www.funda.nl/koop...nieuwe-hoefweg-15/#foto-1

In aanvulling op de bepalingen van de model Koopovereenkomst NVM eengezinswoning 2017 zullen tenminste onderstaande bepalingen en voorwaarden worden opgenomen:

1. Goedkeuring op verkoop en levering van de onroerende zaak van directie TenneT (TSO).
2. De onroerende zaak wordt overgedragen onder voorbehoud van een opstalrecht ten behoeve van de hoogspanningsverbinding. Het opstalrecht houdt in het recht om in, op en/of boven de Belaste Strook Elektriciteitswerken aan te leggen, in stand te houden of te verwijderen. Het opstalrecht wordt in de aangehechte overeenkomst, tekening en de Algemene Bepalingen nader omschreven.
3. Koper is op de hoogte van het feit dat de verkoper de onroerende zaak nooit zelf feitelijk heeft gebruikt en dat hij derhalve koper niet heeft kunnen informeren over eigenschappen van c.q. gebreken aan het verkochte waarvan hij op de
hoogte zou kunnen zijn geweest als hij de onroerende zaak zelf feitelijk had gebruikt. In dit kader zijn partijen uitdrukkelijk overeengekomen dat dergelijke eigenschappen c.q. gebreken voor rekening en risico van de koper komen. Koper vrijwaart verkoper voor alle eventuele aanspraken deswege.
4. Koper op de hoogte is van het feit dat de onroerende zaak is gebouwd met een ‘Kwaaitaal-vloer’ systeem. Koper verklaard kennis te hebben genomen van de specifieke eigenschappen van dit type vloer en vrijwaart verkoper voor alle
aanspraken deswege.
5. Koper is op de hoogte van het feit dat de onroerende zaak niet is onderworpen aan een asbestinventarisatie en vrijwaart verkoper voor alle aanspraken deswege.
6. Koper is op de hoogte van het feit dat de onroerende zaak meer dan 40 jaar oud is wat betekent dat de eisen die aan de bouwkwaliteit gesteld mogen worden aanzienlijk lager liggen dan bij nieuwere woningen. In afwijking van artikel 6.3
van de koopakte en artikel 7:17 lid 1 en 2 BW komt het geheel of ten dele ontbreken van één of meer eigenschappen van de onroerende zaak voor normaal en bijzonder gebruik en het eventueel anderzins niet-beantwoorden van de zaak
aan de overeenkomst voor rekening en risico koper.
7. Koper is bekend met het feit dat de feitelijke perceelsgrenzen kunnen afwijken van de kadastrale grenzen.
8. Koper is bekend met de inhoud van het KEMA rapport ‘74100558 ETD/POL 1201355A specifieke magneetveldzone Nieuwe Hoefweg 15, Bleiswijk. d.d. 01/08/2012.

Volgens planning zal eind 2018 een nieuwe 380kV hoogspanningsverbinding achter over het perceel gerealiseerd zijn.

Deze zal voorlopig nog wel even te koop staan.
Zonder die waslijst aan negatieve zaken vind ik het eigenlijk nog steeds erg duur voor zo'n gedateerde woning waar je nog alles aan moet doen.

• ASW1
Aardappel schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:22:
[...]

Zonder die waslijst aan negatieve zaken vind ik het eigenlijk nog steeds erg duur voor zo'n gedateerde woning waar je nog alles aan moet doen.
Wanneer je alleen wacht op iemand die op het huis verliefd wordt kun je waarschijnlijk lang wachten ja.
Dat huis kun je platgooien, die 7 ton betaal je voor de grote lap grond midden in de randstad dicht bij een snelweg. Het perceel is pakweg 70 x 70 meter, kun je een mooi villaatje van 1 tot 2 miljoen laten bouwen. Als je het zo bekijkt is 7 ton niet raar.

• Wuursj
  • Laatst online: 12:19

Wuursj

want worst is al bezet

Bij dit pandje in bloemendaal wordt er ook nogal rekening mee gehouden dat het pandje plat gaat. Het staat zelfs in de categorie bouwkavels op funda 8)7
Voor die 1,7 miljoen mag je wel nog zelf het pandje afbreken.

edit:

Hmmm. Er is ook een advertentie waar minder op slopen wordt gericht van hetzelfde huis . In de gewone huizen categorie met wat meer interieur foto's. Kost hetzelfde :P

Wuursj wijzigde deze reactie 09-02-2019 21:25 (28%)

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 14:46

MrBubbles

Ik mis je

[Afbeelding]

Ik vind het echt heel erg om te zien, ik krijg het er een beetje benauwd van. Ik ben erg gesteld op mijn privacy en volgens mij velen met mij. Wie koopt dit in hemelsnaam? ;(

I didn't ask for this, I was chosen.

• burne
  • Niet online
Wuursj schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:05:
Bij dit pandje in bloemendaal wordt er ook nogal rekening mee gehouden dat het pandje plat gaat. Het staat zelfs in de categorie bouwkavels op funda 8)7
Voor de gein moet je even naar de kaart kijken:

https://www.funda.nl/koop...119-krullenlaan-12/#kaart

vergeet niet op 'Satelliet' te klikken.

Laat wat je ziet even inzinken en bedenk dan dat je in 30-45 minuten in hartje Amsterdam of de Zuidas kunt zijn.

Ik heb er 17 jaar niet heel ver vandaan gewoond. Schiphol hoor je niet. Omdat Schiphol dichtbij is vliegt alles laag. In Wassenaer komt alles een stuk hoger over, dus hoor je het wel. Twee of drie keer per jaar hoor je het circuit, als de wind verkeerd staat.

Dus, samengevat: 1700 vierkante meter grond, met bouwbestemming, in een rustig stuk bos iets ten
noordwesten van een rustig dorp, niet ver van een grote stad maar zonder de herrie van een grote stad en grote luchthaven. En als je er van houdt: je kunt zes Michelin-sterren verzamelen op fietsafstand. (de Bokkedoorns, Ratatouille, ML, Olivijn, Cheval Blanc..)

Dus: Krullenlaan 12 in Bloemendael afdoen als 'een pandje' is vergelijkbaar met een Mercedes-Maybach S-Klasse wegzetten als 'een kar'.

• Dronium
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 24-04 22:19
burne schreef op zondag 10 februari 2019 @ 00:27:
[...]

Dus: Krullenlaan 12 in Bloemendael afdoen als 'een pandje' is vergelijkbaar met een Mercedes-Maybach S-Klasse wegzetten als 'een kar'.
In dit geval is dan wel het KAVEL de Maybach, niet die oude puist die er nog op staat 8).

• D.deJong
https://www.funda.nl/koop...4772-drierivierenlaan-49/
De uitstraling vind ik fantastisch de omgeving is wat minder. Wordt nu bewoond als weekendhuis als de eigenaren het drukke Amsterdam willen ontvluchten.

• D.deJong

• Aardappel
D.deJong schreef op zondag 10 februari 2019 @ 09:01:
https://www.funda.nl/koop...4772-drierivierenlaan-49/
De uitstraling vind ik fantastisch de omgeving is wat minder. Wordt nu bewoond als weekendhuis als de eigenaren het drukke Amsterdam willen ontvluchten.
Die afzuigkap kan ik me nog herinneren, staat ook ergens in het vorige topic, en dus al een tijdje te koop

• eddje1983
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 07:51

• technopeuter
  • Laatst online: 14:33
verzamelaar?
https://www.funda.nl/koop...s-40009499-mulertkamp-37/

technopeuter wijzigde deze reactie 10-02-2019 18:33 (26%)

The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim

• fonsoy
  • Nu online
Gaaf ding.
Ik snap niet waarom er een dubbele trap in de woning aanwezig is van de "begane" grond naar de hogere verdieping. Verder is die hogere verdieping heel bijzonder onhandig ingedeeld. De mooiste ramen, en dan heb je zo'n mega onhandig atrium. Trek het óf helemaal open, óf maak er de master bedroom van. Prachtige woning hoor - maar het lijkt me wel dat een verbouwing nodig is.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Wuursj

Wuursj

want worst is al bezet

burne schreef op zondag 10 februari 2019 @ 00:27:
[...]

Voor de gein moet je even naar de kaart kijken:
Dat hoeft niet, ik woon dichtbij genoeg.
'Pandje' heeft betrekking op het gebouw, het kavel zou ik best willen hebben (understatement).

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Blik1984
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17-04 20:30
Eerst even onderzoeken of er geen speciale bouweisen zijn, zo niet platgooien en iets nieuws erop zetten

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hou wel in je achterhoofd dat deze toren in het verleden de neiging heeft gehad om langzaam richting de Maas te schuiven. BoWoTo kreeg toen brieven van de bewoners dat ze toch liever langs de Maas wilden blijven wonen in plaats van IN de Maas :+

De woning is schitterend, maar verder is de Maasoever van Ridderkerk maar een heel naargeestige plek om te wonen. Afgelegen, in het geval van deze toren vlakbij allerlei bedrijfsgebouwen en nergens echt lekker dicht in de buurt. Voor dat geld zou ik een andere plek uitzoeken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 11:41
En liefhebber van koeien zo te zien, overal hangen afbeeldingen/dingen van koeien :D

• Pathogen
  • Laatst online: 13:35
Wuursj schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:05:

[Afbeelding]

edit:

Hmmm. Er is ook een advertentie waar minder op slopen wordt gericht van hetzelfde huis . In de gewone huizen categorie met wat meer interieur foto's. Kost hetzelfde :P
Weet je wat ik denk? Dat dit zo'n verkapte verkoopconstructie is als "voor 200.000 euro extra krijg je de inpandige garage erbij".

In dit geval alleen:
- het kavel kost €1,7 miljoen
- de opstal kan mee worden overgenomen voor een schijntje, slechts €1 miljoen extra.

Waar je mee omgaat, word je mee besmet.

• SeatRider

SeatRider

Back in the seat

PaT schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:25:
[...]

Hou wel in je achterhoofd dat deze toren in het verleden de neiging heeft gehad om langzaam richting de Maas te schuiven. BoWoTo kreeg toen brieven van de bewoners dat ze toch liever langs de Maas wilden blijven wonen in plaats van IN de Maas :+

De woning is schitterend, maar verder is de Maasoever van Ridderkerk maar een heel naargeestige plek om te wonen. Afgelegen, in het geval van deze toren vlakbij allerlei bedrijfsgebouwen en nergens echt lekker dicht in de buurt. Voor dat geld zou ik een andere plek uitzoeken.
Goed om te weten. Ik had deze locatie (er staan daar meer torens) op mijn shortlist staan om ooit nog eens een appartement te kopen (wil uitzicht op het water).

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Wuursj

Wuursj

want worst is al bezet

Pathogen schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:06:
[...]

Weet je wat ik denk? Dat dit zo'n verkapte verkoopconstructie is als "voor 200.000 euro extra krijg je de inpandige garage erbij".
Aangezien het geheel voor dezelfde prijs ook in de gewone huizen-categorie staat, denk ik dat dit wel mee valt.

Ik denk dat de makelaar ook mensen wil aanspreken die een kavel zoeken en geen compleet huis en daarom ook in deze categorie adverteert. Dat je nog betaalt voor een pandje dat ook (€€) nog geruimd moet worden en dus juist nog een negatieve waarde vertegenwoordigd is dan maar zo.

Bouwkavels zijn érg schaars in deze regio. Vandaar dat bij mij het Funda filter mail ook af ging. Alleen blijkbaar moet ik ook een prijsdrempel instellen :)

• dakong
  • Nu online
SeatRider schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:09:
[...]

Goed om te weten. Ik had deze locatie (er staan daar meer torens) op mijn shortlist staan om ooit nog eens een appartement te kopen (wil uitzicht op het water).
Kan je beter op het Noordereiland of aan de boompjes gegaan wonen :Y

• SeatRider

SeatRider

Back in the seat

dakong schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:40:
[...]

Kan je beter op het Noordereiland of aan de boompjes gegaan wonen :Y
Boompjes is te druk, Noordereiland te oud. Ik zie De Esch, Veranda, Katendrecht of Schiemond/Mullerpier wel als opties :9

Nederlands is makkelijker als je denkt

• dakong
  • Nu online
SeatRider schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:52:
[...]

Boompjes is te druk, Noordereiland te oud. Ik zie De Esch, Veranda, Katendrecht of Schiemond/Mullerpier wel als opties :9
Katendrecht wordt wel steeds meer territorium voor yuppen met bakfietsen . Vooral door die Kneiter dure lofts bij de fenixloods en hippe eengezinswoningen met “eigen ontwerp” . :)

https://joop.bnnvara.nl/n...troom-yuppen-in-volkswijk

dakong wijzigde deze reactie 11-02-2019 14:33 (10%)

• D.deJong
PaT schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:25:
[...]

Klopt, er is daar niks te beleven.

• Aardappel

• Wuursj

Wuursj

want worst is al bezet

Best een mooi huis eigenlijk. Vanuit mijn werk ervaren dat veel miljardairs een wansmaak hebben maar Elon hoort daar niet bij.

• Ojjorz
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Wuursj schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:32:
Best een mooi huis eigenlijk. Vanuit mijn werk ervaren dat veel miljardairs een wansmaak hebben maar Elon hoort daar niet bij.
Het lijkt er op alsof het heringericht is voor de verhuur/verkoop. Gezien het feit dat hij er nu niet woonde denk ik niet dat je op basis van de fotos iets over zijn smaak kan zeggen ;)

• Wuursj

Wuursj

want worst is al bezet

Maar wel over het pand zelf :9~

• mmniet
  • Registratie: oktober 2002
Het pand van Elon ziet er leuk uit, maar ik vind de foto's maar slecht (of het is in het echt zo). Ik vind het er allemaal maar propperig uitzien.

https://hiltonhyland.com/...d-los-angeles-ca-90049-us

It's me Mario

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

Ik verbaas me altijd als ik die Amerikaanse huizen- en klusprogramma's op TV zie dat bepaalde features die hier al jaren tot de standaard behoren daar nog steeds niet zijn doorgedrongen. Het toilet is daar ook een goed voorbeeld van, zie hier ook in de villa van Musk:

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:52
Harrie_ schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:00:
Ik verbaas me altijd als ik die Amerikaanse huizen- en klusprogramma's op TV zie dat bepaalde features die hier al jaren tot de standaard behoren daar nog steeds niet zijn doorgedrongen. Het toilet is daar ook een goed voorbeeld van, zie hier ook in de villa van Musk:

[Afbeelding]
Het ontgaat mij wellicht, maar waar doel je precies op?

• ASW1
Harrie_ schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:00:

[Afbeelding]
Dat heeft ook te maken met de bungalowbouw zonder verdiepingen. Al het riool gaat de vloer in omdat er geen standleidingen zijn.

• RenaldoN
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23-04 13:48
renegrunn schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:11:
[...]

Het ontgaat mij wellicht, maar waar doel je precies op?
denk dat die doelt op een zwevend toilet

• Saven
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13:08

Saven

Administrator

RenaldoN schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:15:
[...]

denk dat die doelt op een zwevend toilet
Nogal logisch, de meeste Amerikanen zijn viesdik dus dat kan een zwevend toilet nooit houden :')

• kipppertje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 24-04 11:28
ASW1 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:14:
[...]

Dat heeft ook te maken met de bungalowbouw zonder verdiepingen. Al het riool gaat de vloer in omdat er geen standleidingen zijn.
Zelfs al zou dat onmogelijk zijn om weg te werken had de spoelbak natuurlijk wel netjes in de muur gekund.

Maar het had ook zo gekunt

• BB-One
  • Laatst online: 11:37
Haha @Harrie_ denkt dat Amerikanen modern zijn... ;)
- plons wc op enkelhoogte is normaal
- flikkerende lampen door slechte stroomvoorziening is standaard
- Stopcontacten waar de stekker niet in blijft zitten ook standaard
- huizen van waaibomen hout. etc etc

• Qwerty-273
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:59

Qwerty-273

Meukposter

Drobanir is de held!

Ja, zo'n grote bak met water waar je keutel met een grote plons fontein in moet vallen....
Nu heeft het oer-hollandse vlakspoel toilet ook zijn opgetrokken wenkbrauwen bij Amerikanen, om nog maar niet te spreken over het Franse hurktoilet, of de eenvoudiger Roemeense variant (een gat in de grond).

Ohh mooie meid, Erzsébet Bathory
iPod mini met 16GB

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

BB-One schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:50:
Haha @Harrie_ denkt dat Amerikanen modern zijn... ;)
- plons wc op enkelhoogte is normaal
- flikkerende lampen door slechte stroomvoorziening is standaard
- Stopcontacten waar de stekker niet in blijft zitten ook standaard
- huizen van waaibomen hout. etc etc
Nee hoor, ik ken het. Maar ik blijf het bijzonder vinden dat ze bijv. nergens zwevende toiletten kennen. In de gemiddelde Amerikaanse houten shack kan ik me dat nog wel voorstellen, maar bijv. zo'n villa van 4 miljoen vind ik zoiets wel verbazingwekkend...
Qwerty-273 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:18:
Ja, zo'n grote bak met water waar je keutel met een grote plons fontein in moet vallen....
Nu heeft het oer-hollandse vlakspoel toilet ook zijn opgetrokken wenkbrauwen bij Amerikanen, om nog maar niet te spreken over het Franse hurktoilet, of de eenvoudiger Roemeense variant (een gat in de grond).
Ja maar dat vlakspoeltoilet (wat Amerikanen de 'poopshelf' noemen) is hier totaal in onbruik geraakt, het is niet zo dat wij (net als de Amerikanen) nog min of meer exact hetzelfde toilet installeren als 50 jaar geleden.

Maar goed, los van de toiletten, zijn die Amerikanen ook nog steeds fan van donker eikenhouten keukendeurtjes met zo'n sierrand erin gefreesd; dat zie je hier alleen nog maar bij bejaarden in huis. Om over inrichting, meubilair en kleding nog maar te zwijgen.

Harrie_ wijzigde deze reactie 12-02-2019 11:18 (41%)

• technopeuter
  • Laatst online: 14:33
Blik1984 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 21:44:
[...]

Eerst even onderzoeken of er geen speciale bouweisen zijn, zo niet platgooien en iets nieuws erop zetten
Ik ben daar in de buurt geboren, is daarvoor echt te duur, dan had het 500000 max moeten zijn

The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:22

SuBBaSS

-has Ryzen

Theo schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 18:11:
[...]

De windmolen die wekt zo'n 600.000 kWh per jaar op aan stroom, en die stroom wordt aan het lichtnet teruggeleverd. De windmolen hoort bij de woning. Met 10 cent per kWh* levert de windmolen dus zo'n 5.000 euro per maand op; alle woningkosten kunnen gemakkelijk hierdoor betaald worden. Ik verwacht ook niet dat zij een gasaansluiting hebben met hun gratis stroom, dus aan gas en stroomkosten betaal je ook nul euro..
"U heeft u schaapjes op het droge" dacht de fotograaf wellicht toen hij die plaat zo 'half-half' schoot?

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. | Blogn00b |

• PvT.Arj
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 08:51
Okee, aan zo'n WC valt weinig eer te behalen, maar ik had toch op zn minst even het wc papier van de grond geraapt 8)7

En dat in een huis van €275k voor 63m². (Wel ergens in Amsterdam, vooruit.

https://www.funda.nl/koop...uis-40078962-floraweg-17/

• !null
  • Laatst online: 14:37
PvT.Arj schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:53:
Okee, aan zo'n WC valt weinig eer te behalen, maar ik had toch op zn minst even het wc papier van de grond geraapt 8)7

[Afbeelding]

En dat in een huis van €275k voor 63m². (Wel ergens in Amsterdam, vooruit.

https://www.funda.nl/koop...uis-40078962-floraweg-17/
Nee joh, dat past helemaal in die buurt.

Je kan daar ook gewoon je hele huis vol hangen met Ajax vlaggen. Of zo heeft iemand zijn hele tuin vol gezet met van die witte beelden.

Maar goed, dit is de huizenmarkt tegenwoordig. Voor een vaag klein huis in een pauperbuurt in Amsterdam-Noord doet men al niet eens alle moeite om het te verkopen.

Douche WTW - Zonneboiler - L/W warmtepomp - energieneutraal huis

Pagina: 1 ... 19 ... 36 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True