Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 36 Laatste
Acties:

• MrAngry
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
Baytep schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:13:
En in zo'n kerk kun je een leuk buurtfeestje geven, dus dan is alles weer goed
Oma ligt in de bulldozer, maar er is wel gratis bier.

Zonder te weten wat er in die erfdienstbaarheidsclausule zit is hier weinig over te zeggen trouwens. Er staat ook "ten behoeve van de kerk". Is die kerk nog actief dan?

e; Er staat ook nergens of er nog graven gepacht worden.

MrAngry wijzigde deze reactie 01-02-2019 11:23 (51%)

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• Aardappel
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 14:09
En in welke bak gooi je die overblijfselen?

• Frozenhands
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14:35
Wat een paar foto's van een kerkje voor een leuke discussie kan zorgen haha

"That's what I do. I drink and I know things."

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 07:30
Aardappel schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:25:
zoals je had kunnen lezen: moet naar knekelgraf van een andere begraafplaats

• Tens
Frozenhands schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:29:
Wat een paar foto's van een kerkje voor een leuke discussie kan zorgen haha
Is ook een bijzondere situatie, eigenaar van een begraafplaats.
Er is zo te zien nog ruimte vrij; zou je die plekken zelf kunnen verpachten?

• lamoreas
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11:00
dakong schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:22:
[...]

Die gaat ook weer weg gelukkig :+ . Veel erger is dat ze daarvoor een toren gaan bouwen _O-
Elke volgende toren staat in iemand anders zijn uitzicht. Als we dat niet meer willen wordt er ook niet meer gebouwd.

• ResuCigam
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13:58

We do what we must because we can.

• Neomess
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 11:39

Neomess

neomess.nl

Kerk hoeft geen kerk te blijven, het orginele idee was geloof ik om alles plat te gooien of aan te passen voor een nieuw plan met woningen.

waarom dit echter ineens te koop staat is mij ook een raadsel, het woonhuis werd jarenlang bewoond door een echtpaar waar ik mijn huis aan heb verkocht. (moesten er uit ivm de nieuwe plannen)

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

• Tanne1
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 13:48

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 10:26

Punkrocker

Mostly harmless

Wel passend kleurtje voor het leidingwerk. :+

"What do you get if you multiply six by nine..."

• dakong
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online
Zo’n patroon lijkt me knap lastig behangen en dan ook nog al die schuinehoeken. ;w

• Gadgeteer
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23-04 16:29
Aardappel schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:25:
Biologisch afval, of in de biobak en anders ergens op een composthoop lijkt me? Het is niet of je een boete krijgt wegens dumpen chemisch afval

• Richub
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12:09
Link is dood, ook google cache heeft 'm niet meer. :/

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

• ResuCigam
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13:58
Richub schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:33:
[...]

Link is dood, ook google cache heeft 'm niet meer. :/
Nou zeg dat is snel, ik had het net gelezen in de krant toen ik het hier neer gezet heb. Hoop reacties kennelijk.... ;)

We do what we must because we can.

• Amphiebietje
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 07:47

Amphiebietje

In de blubber

Gadgeteer schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:34:
[...]

Biologisch afval, of in de biobak en anders ergens op een composthoop lijkt me? Het is niet of je een boete krijgt wegens dumpen chemisch afval
Wel kan je een boete krijgen wegens het dumpen van menselijke overblijfselen >:) (en met wat pech een strafrechtelijk onderzoek). Biologisch afval komt nog het dichts bij; waarschijnlijk moet het via dezelfde route als bepaalde types medisch afval worden afgevoerd (dwz. via een crematorium).

• Peatsmoke
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
Lijkt mij een eerbetoon aan ons 10 gulden biljet. :+

Quidquid latine dictum sit, altum videtur...

• Road-runner83
  • Laatst online: 13:59
California style huis in....jawel Hattem >:)

Huis: https://www.funda.nl/koop...099522-apeldoornseweg-32/

• Arjan A
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:53
Hee, die is eerder al in dit topic geweest. Hij blijkbaar opnieuw in de verkoop :)

Canon EOS
Fotoblog · Supermooie posters of Expozer aan de muur

• Gri77ie
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 24-04 01:23

Gri77ie

Ja ja...ik ga al...

t is dat ik geen 2.4M kan lenen... maar ik vind het wel een bruut huis. Zou ik best in kunnen wonen.

Asus Rog B350-F, Ryzen 2700X, 16 Gb, Asus ROG 1070 Ti

• Admiral Freebee
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Hoe kom je erbij om zo'n gaaf huis in 2016 te bouwen en het dan kort erna te verkopen? :?

• BvZwolle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 24-04 21:34
Admiral Freebee schreef op zondag 3 februari 2019 @ 04:21:
[...]

Hoe kom je erbij om zo'n gaaf huis in 2016 te bouwen en het dan kort erna te verkopen? :?
Misschien een mooie marge? En het bezit van de zaak is het eind van het vermaak?

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 24-04 22:40
Bij Californië denk ik eerder aan een glazen doos op een staalskelet op een helling.
Maar goed, Californië is een groot land :)

• Road-runner83
ASW1 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:01:
[...]

Bij Californië denk ik eerder aan een glazen doos op een staalskelet op een helling.
Maar goed, Californië is een groot land :)
Dat klinkt meer als LA (en dan voor de rich and famous) ;). En het is idd een grote staat...net iets groter dan de gemiddelde provincie hier (wel de moeite waard om naar op vakantie te gaan btw O+).

• ASW1
Road-runner83 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:10:
. En het is idd een grote staat...net iets groter dan de gemiddelde provincie hier
Dus je denkt niet dat het pakweg 10x Nederland is?

• Road-runner83
ASW1 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 09:45:
[...]

Dus je denkt niet dat het pakweg 10x Nederland is?
Whaha ja zou zomaar kunnen :)...maar vond het wel grappig om de staten met provincies te vergelijken ;)

"De oppervlakte van de staat Californië bedraagt 423.970 km². Hiermee is Californië iets groter dan Duitsland of Japan en iets kleiner dan Frankrijk of Zweden. Californië is de op twee na grootste staat van de VS, na Alaska en Texas."

• FabianGTI
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 06:57
Heel tof!
Jammer genoeg net iets boven mijn budget :+

Is trouwens niet helemaal California style, die hebben volgens mij nooit blank hout

• Road-runner83
FabianGTI schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:14:
[...]

Heel tof!
Jammer genoeg net iets boven mijn budget :+

Is trouwens niet helemaal California style, die hebben volgens mij nooit blank hout
Meer Colorado idd bij nader inzien ;)

En idd erg gaaf huis!

Road-runner83 wijzigde deze reactie 03-02-2019 12:11 (3%)

• epic_gram
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 24-04 20:20

epic_gram

undercover moderator

alles zwart en donker, totdat...
https://www.funda.nl/koop...9-annastraat-2-a/#foto-28
geel oOo

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Gri77ie schreef op zondag 3 februari 2019 @ 03:32:
t is dat ik geen 2.4M kan lenen... maar ik vind het wel een bruut huis. Zou ik best in kunnen wonen.
Ik kan er niet bij...een garage van 24m2 bij zo'n huis -O-

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 04:17
Oogje schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:42:
[...]

Ik kan er niet bij...een garage van 24m2 bij zo'n huis -O-
4x6 meter, prima maat, wat is precies het probleem?
Wanneer je zo'n huis mooi vind behoor je waarschijnlijk niet tot het deel van de bevolking wat zeldzame snelroestende Italiaanse klassiekers spaart.
De gemiddelde Jeep, Escalade of Ford F-150 overleeft prima een wintertje in de buitenlucht op de oprit.

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Plunder with Thunder.

PalingDrone schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:54:
[...]

4x6 meter, prima maat, wat is precies het probleem?
Wanneer je zo'n huis mooi vind behoor je waarschijnlijk niet tot het deel van de bevolking wat zeldzame snelroestende Italiaanse klassiekers spaart.
De gemiddelde Jeep, Escalade of Ford F-150 overleeft prima een wintertje in de buitenlucht op de oprit.
Juist die amerikanen willen nog wel eens roesten dus die moeten OOK in de berging gaan staan :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Aardappel
Touchdomex schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:18:
[...]

Juist die amerikanen willen nog wel eens roesten dus die moeten OOK in de berging gaan staan :+
In Californië niet, droge woestijn grond en weinig regen zorgen ervoor dat een klassieker het in Californië het vaak ver schopt.

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14:30

timovd

Voorsprong door techniek

in 2016 geheel duurzaam gebouwd
Duurzaam, maar wel een (voorlopig) energielabel G?
Mag/mocht dat nog wel?

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | 3,5kWp PV-systeem

• Wuursj
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12:19

Wuursj

want worst is al bezet

timovd schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:44:
[...]

[...]

Mag/mocht dat nog wel?
Volgens mij kan het inderdaad niet. Als je bouwbesluit uit 2016 volgt kom je al op B uit? In ieder geval niet op G.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Ivow85
  • Registratie: oktober 2017
  • Nu online
timovd schreef op zondag 3 februari 2019 @ 21:44:
[...]

[...]

Mag/mocht dat nog wel?
Duurzaam heeft ook nog de betekenis "robuust", "lange levensduur".

Maar inderdaad, gezien het bouwjaar mag het geen label G zijn.

Gasloos sinds 02-11-2017. Gasaansluiting op initiatief van Liander verwijderd op 30-04-2018. Nooit een rekening van Liander ontvangen.

• kipppertje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 24-04 11:28

Maar het had ook zo gekunt

• Harrie_
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

@timovd, @Wuursj, @Ivow85 Wanneer je een woning op Funda plaatst en je hebt nog geen definitief energielabel wordt het 'voolopig energielabel' ingevuld op basis van bekende informatie bij o.a. kadaster, je kunt hier via een verborgen submenu nog dingen op wijzigen door in te vullen wat er geïsoleerd is, van wanneer de CV-ketel is, of er dubbel glas in zit, etc. Wanneer er geen informatie bekend is en de makelaar vult de vragen niet in krijgt de woning automatisch een voorlopig energielabel G.

Als je bij dit soort (nieuwe) woningen een energielabel G aantreft is dat in feite een indicatie dat de makelaar gewoon z'n werk niet doet :r

• PvT.Arj
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 08:51
Harrie_ schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:05:
@timovd, @Wuursj, @Ivow85 Wanneer je een woning op Funda plaatst en je hebt nog geen definitief energielabel wordt het 'voolopig energielabel' ingevuld op basis van bekende informatie bij o.a. kadaster, je kunt hier via een verborgen submenu nog dingen op wijzigen door in te vullen wat er geïsoleerd is, van wanneer de CV-ketel is, of er dubbel glas in zit, etc. Wanneer er geen informatie bekend is en de makelaar vult de vragen niet in krijgt de woning automatisch een voorlopig energielabel G.

Als je bij dit soort (nieuwe) woningen een energielabel G aantreft is dat in feite een indicatie dat de makelaar gewoon z'n werk niet doet :r
Als je kijkt op https://www.energielabel.nl/woningen/zoek-je-energielabel/ zie je ook dat het huis een voorlopig energielabel heeft van A. Dus inderdaad een waardeloze makelaar.

• RvL
  • Laatst online: 14:41

RvL

Get Perpendicular!!

Waarom zou je ook opruimen als je foto's voor Funda maakt? Of überhaupt een fatsoenlijke camera gebruiken? Gewoon die foto's van je wegwerpcameraatje laten ontwikkelen en inscannen :P

Een fatsoenlijke beschrijving is ook niet nodig. En ach, het staat al een tijdje te koop dus laten we de prijs eens verhogen....

https://www.funda.nl/koop/den-bosch/huis-49517385-robijn-9/

Of anders deze:
Deze woning ligt aan een rustige straat in de Aa-wijk. Een goede wijk met veel jonge gezinnen.

https://www.funda.nl/koop...86609-molenbeekstraat-18/

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

• Robbeke80
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
RvL schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:29:
Waarom zou je ook opruimen als je foto's voor Funda maakt? Of überhaupt een fatsoenlijke camera gebruiken? Gewoon die foto's van je wegwerpcameraatje laten ontwikkelen en inscannen :P

Een fatsoenlijke beschrijving is ook niet nodig. En ach, het staat al een tijdje te koop dus laten we de prijs eens verhogen....

Of anders deze:

[...]

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...86609-molenbeekstraat-18/
Dan heb je ook wel 2 parelwijken uitgezocht natuurlijk. :o
Vooral de edelstenenbuurt op de Hambaken is een "gezellige" buurt. De Aa wijk ken ik persoonlijk niet zo heel goed, maar ook daar woont genoeg paupervolk....

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 24-04 08:59
[quote]RvL schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:29:

Dit is echt een hele slechte makelaar. De foto's van andere huizen die te koop staan zijn net zo slecht.

https://www.funda.nl/koop...is-49813979-hondsdraf-22/

https://www.funda.nl/koop...is-49655917-venstraat-77/

• Sand0rf
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:39
Huis1.nl is een toko waar je zelf je foto's maakt (tenzij je het duurste pakket hebt) dus grote kans dat dit foto's van de bewoners zelf zijn

/post

• TheOmen
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19-04 15:15
Sand0rf schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:45:
Huis1.nl is een toko waar je zelf je foto's maakt (tenzij je het duurste pakket hebt) dus grote kans dat dit foto's van de bewoners zelf zijn
Yep: maar hun klanten lezen de website van 1huis niet goed :P
Bij huis1.nl betaalt u alleen voor diensten die u afneemt en graag door de NVM makelaar laat doen.
Hoeft u geen bord in de tuin, kunt u zelf goede foto’s en een wervende verkooptekst maken maar wilt u wel graag dat uw woning prominent en volledig met veel foto's op Funda komt te staan, dat wij de onderhandelingen doen en dat wij de koopakte voor u opstellen? Dit kan!

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• RvL

RvL

Get Perpendicular!!

Robbeke80 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:41:
[...]

Dan heb je ook wel 2 parelwijken uitgezocht natuurlijk. :o
Vooral de edelstenenbuurt op de Hambaken is een "gezellige" buurt. De Aa wijk ken ik persoonlijk niet zo heel goed, maar ook daar woont genoeg paupervolk....
Joh, waarom denk je dat ik juist in die wijk zoek ;)

Muziekinstrumentenbuurt is ook zo'n leuk wijkje :P

Nu de dekens nog...

• Mvdbeld
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12:52
Road-runner83 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 12:11:
[...]

Meer Colorado idd bij nader inzien ;)

En idd erg gaaf huis!
Grappig dat iedereen wat roept en niet de tekst gelezen heeft, betreft dus geen California-style en of Colorado. Geïnspireerd door Canadese/Chalet bouwstijl, funda:
Dit unieke LANDHUIS met ZWEMBAD is in 2016 geheel duurzaam gebouwd in Canadese chaletstijl, heeft hoge plafonds, bijzonder veel lichtinval en heeft door de bouwstijl een uiterst prettig leefklimaat.

...

Deze woning is onder deskundig oog van de bewoners en architect gebouwd in 2016, en geïnspireerd op Canadese invloeden.

...

Bouwwijze : Gebouwd onder architectuur volgens Canadees houtbouw systeem.
Schitterend huis BTW, vreemd verhaal met het energielabel op Funda, maar ja bij een dergelijke prijs hoef je niet op de stookkosten te letten denk.

• Road-runner83
Mvdbeld schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:25:
[...]

Grappig dat iedereen wat roept en niet de tekst gelezen heeft, betreft dus geen California-style en of Colorado. Geïnspireerd door Canadese/Chalet bouwstijl, funda:

[...]

Schitterend huis BTW, vreemd verhaal met het energielabel op Funda, maar ja bij een dergelijke prijs hoef je niet op de stookkosten te letten denk.
Ik beken...heb de adv. niet gelezen ;). Vind het ook leuker om de foto's te bekijken en daarnaast ligt het net wat boven budget om alle info door te nemen :o

Ik vond het wel Colorado stijl lijken en als je googled op Colorado style huis (afbeelding) dan kom je bijv. hier op uit :) :
http://www.linwoodhomes.com/wp-content/uploads/2012/06/colorado-home-kits-485.jpg
Maar wellicht is Colorado ook weer van Canada afgekeken :D

• dakong
  • Nu online
Road-runner83 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:52:
[...]

Ik beken...heb de adv. niet gelezen ;). Vind het ook leuker om de foto's te bekijken en daarnaast ligt het net wat boven budget om alle info door te nemen :o

Ik vond het wel Colorado stijl lijken en als je googled op Colorado style huis (afbeelding) dan kom je bijv. hier op uit :) :
[Afbeelding]
Maar wellicht is Colorado ook weer van Canada afgekeken :D
Of de makelaar lult ook maar een eind in de ruimte :+

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

@Robbeke80 @RvL

Die wijken zijn al lang niet meer zo slecht als ze ooit geweest zijn. Er woont nog genoeg paupervolk daar niet van, maar de gemeente den Bosch voert al jaren beleid om geen huizen meer toe te wijzen aan vrienden en familie van die paupers in dezelfde wijk, teneinde er geen 'enclaves' ontstaan. Bovendien zijn er in al die wijken een hoop woningen van de woningbouw verkocht om een ander publiek naar die wijken te trekken.

De Graafsewijk - bekend van de rellen en uitzending van 'Probleemwijken' op SBS - is inmiddels omgeturnt tot een wijk waar een tussenwoning makkelijk 4 ton kost. Of dat laatste een goede ontwikkeling is kun je over twisten, maar het pauperale van vroeger is in ieder geval een stuk minder anno nu.

• RvL

RvL

Get Perpendicular!!

Harrie_ schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:02:
@Robbeke80 @RvL

Die wijken zijn al lang niet meer zo slecht als ze ooit geweest zijn. Er woont nog genoeg paupervolk daar niet van, maar de gemeente den Bosch voert al jaren beleid om geen huizen meer toe te wijzen aan vrienden en familie van die paupers in dezelfde wijk, teneinde er geen 'enclaves' ontstaan. Bovendien zijn er in al die wijken een hoop woningen van de woningbouw verkocht om een ander publiek naar die wijken te trekken.

De Graafsewijk - bekend van de rellen en uitzending van 'Probleemwijken' op SBS - is inmiddels omgeturnt tot een wijk waar een tussenwoning makkelijk 4 ton kost. Of dat laatste een goede ontwikkeling is kun je over twisten, maar het pauperale van vroeger is in ieder geval een stuk minder anno nu.
Klopt, maar toch trekt dan Hambaken en dan met namen niet-genummerde Hambaken nog steeds een bepaald publiek. De Graafsewijk idem, zeker meer richting de Aa zoals de Barten-Zuid.

De andere kant op, richting stadion is volgens mij wel heel een stuk (ver)beter(d). Huizen aan die kant, zeker aan de Graafseweg lopen inderdaad flink op qua prijs.

Nu de dekens nog...

• Daan XVII
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 24-04 20:02
Harrie_ schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:02:
@Robbeke80 @RvL
Ik zie anders meerdere huizen in de Graafsewijk voor €215.000,- tot €235.000,- Het rijtjeshuis waar jij het over hebt voor €419.000,- ligt in de buitenste ring van de wijk met als het ware de rug naar de wijk gericht. Ik weet er tegenwoordig bepaald beleid is m.b.t. wie er wel/niet in aanmerking komen voor een woning (net zoals bijvoorbeeld Orthen) maar als je kijkt naar het 'centrum' van de Graafsewijk dan is wat jij noemt het 'pauperale' nog steeds duidelijk aanwezig hoor ;)

Edit: zoals @RvL zegt is de verbetering in het noordelijke gedeelte van de wijk wel een stuk beter zichtbaar.

Daan XVII wijzigde deze reactie 04-02-2019 13:16 (5%)

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

@RvL @Daan XVII Het pauperale is zeker nog steeds aanwezig, ik zeg ook niet dat het nu prachtwijken zijn. Punt wat ik alleen wilde maken is dat die wijken toch aan een opmars bezig zijn. Er staan ook nog zat woningen te koop voor 2 ton en iets daarboven, maar over het algemeen komen daar ook niet de pauperalen op af. Beetje bij beetje zie je die wijken gewoon verbeteren...

Dat gezegd hebbende; ik zou zelf voor geen goud in den Bosch willen wonen. Het is al erg genoeg dat een groot deel van mijn sociale kring er woont en dat ik er dus stiekem toch best vaak heen moet :X

• dakong
  • Nu online
Mooi dat de dakgoot van de buren op jouw "tuin" uitkomt. :+

https://www.funda.nl/koop...francis-picabiastraat-81/

• Jelte,89
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 13:46

Jelte,89

Woodworking

Had de bouwer niet wat meer aandacht kunnen besteden aan de voordeur(en)?

Ook het trapje rechts naar het houthok ontbreekt.

Mooi dat de sporen bij de hanebalk/makelaar iets rond gevormd zijn, (Heb ik zelf ook 8) ) hou wel van die manier van afwerken maar dan had ik dat buiten denk ik ook toegepast.

Overigens is het wel jammer dat je niet via een veranda van voor naar achteren kunt lopen, bijvoorbeeld 1 lange aan 1 zijde...

Overigens zitten er sowieso 2 schuren en 1 gastenverblijfje bij...

Revive the guild!

• Pathogen
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13:35
Whaha! Zit je lekker op je tuinstoel met een straaltje in je nek! :P

Serieus, daar gaat heel snel een einddopje op natuurlijk...

Waar je mee omgaat, word je mee besmet.

• ASW1
Jelte,89 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:09:
Had de bouwer niet wat meer aandacht kunnen besteden aan de voordeur(en)?
Dat zijn echte barn doors ;)

• timovd
  • Laatst online: 14:30

timovd

Voorsprong door techniek

Harrie_ schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:05:

Prachtig huis overigens. Als ik zoveel geld had zou ik het gas er helemaal uit doen en een warmtepomp voor het zwembad aanschaffen.

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | 3,5kWp PV-systeem

• Aardappel
Mag ik dan als enige zeggen dat ik het géén fraai huis vindt, met vreemde raampartijen, kleurstelling en opbouw?

• TonVH
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14:33
Ik vind het ook geen gezicht. Een wanprodukt.

• Qwerty-273
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Drobanir is de held!

Wat wel jammer is van de scheuren in de balken zelf. Vaak maakt dat voor de constructie niet uit, maar ik heb er altijd zo snel snel gevoel bij, dat men het hout niet op de juiste manier gedroogd heeft cq. erg vers hout heeft gebruikt. Maar dat is wel een persoonlijke mening, een ander vind juist de scheuren er weer helemaal bij passen.

Ohh mooie meid, Erzsébet Bathory
iPod mini met 16GB

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Daar kun je een prima B&B van maken. :)

• maximiliaan_nl
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 27-03 22:44
Qwerty-273 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:08:
[...]

Wat wel jammer is van de scheuren in de balken zelf. Vaak maakt dat voor de constructie niet uit, maar ik heb er altijd zo snel snel gevoel bij, dat men het hout niet op de juiste manier gedroogd heeft cq. erg vers hout heeft gebruikt. Maar dat is wel een persoonlijke mening, een ander vind juist de scheuren er weer helemaal bij passen.
Beetje esthetische blik versus ingenieursblik... Herken dit heel erg. Vaak vinden mensen iets gewoon mooi zonder een gegronde reden en dan denk ik ..."ja maar!?"

• burne
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Qwerty-273 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 22:08:
[...]

Wat wel jammer is van de scheuren in de balken zelf.
Bouwen met 'green oak' is een ding. Want, laten we wel wezen: weet jij het prijsverschil tussen groen eiken en 20-30 jaar aan de lucht gedroogd eiken? Eikenhout heeft een jaar per centimeter nodig om aan de wind te drogen. Een balk van 50x50 moet dus zeker 25 jaar drogen. Een deel scheurt desondanks. Dus wat er na 25 jaar nog over is gaat voor de hoofdprijs.

Mijn oom moest de nokgording in z'n schuur vervangen. Z'n schuur is even oud als de boerderij waar hij in woont, zeg maar 250 jaar. Groen eiken is dan geen optie, dat werkt teveel. Hij kon een balk uit een uitgebrande kerk overnemen voor 2500 euro. Na wegzagen van de verkoolde buitenkant zat daar nog genoeg bruikbaar hout in om te passen. En zelfs met internationaal transport en zagen (heb jij een zaagtafel waar een 8 meter lange balk op past?) was dat aanzienlijk goedkoper dan bij een houthandel een passende balk bestellen. Voor de vergelijking: een stalen H-profiel met dezelfde draagkracht kost je iets minder dan 1000 euro.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

burne schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:39:
[...]

Bouwen met 'green oak' is een ding. Want, laten we wel wezen: weet jij het prijsverschil tussen groen eiken en 20-30 jaar aan de lucht gedroogd eiken? Eikenhout heeft een jaar per centimeter nodig om aan de wind te drogen. Een balk van 50x50 moet dus zeker 25 jaar drogen. Een deel scheurt desondanks. Dus wat er na 25 jaar nog over is gaat voor de hoofdprijs.

Mijn oom moest de nokgording in z'n schuur vervangen. Z'n schuur is even oud als de boerderij waar hij in woont, zeg maar 250 jaar. Groen eiken is dan geen optie, dat werkt teveel. Hij kon een balk uit een uitgebrande kerk overnemen voor 2500 euro. Na wegzagen van de verkoolde buitenkant zat daar nog genoeg bruikbaar hout in om te passen. En zelfs met internationaal transport en zagen (heb jij een zaagtafel waar een 8 meter lange balk op past?) was dat aanzienlijk goedkoper dan bij een houthandel een passende balk bestellen. Voor de vergelijking: een stalen H-profiel met dezelfde draagkracht kost je iets minder dan 1000 euro.
Ik denk niet dat dit huis is opgetrokken uit Eik...

Zal is even opzoek gaan naar de bouwer... want enig speurwerk levert op dat hier 4 jaar geleden een grote brand een monumentaal pand heeft verwoest, (dat verklaart de oude schuur bij deze woning)...

Jelte,89 wijzigde deze reactie 05-02-2019 09:33 (7%)

Revive the guild!

• ozzynator
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12:50

• Qwerty-273
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Drobanir is de held!

Ben benieuwd hoe die connectie met de nieuwbouw er volledig uitziet:
"De nieuwe eigenaar van de kapel mag gebruik maken van de lift in de aangrenzende nieuwbouw."
Betekend dat het open is op beide lagen? Of kan die tussen galerij er ook gewoon van tussen?

Ohh mooie meid, Erzsébet Bathory
iPod mini met 16GB

• Sand0rf
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:39
Zo met die donkere wolken lijkt het bijna op een pand van Dracula.

Ook geen foto's van de binnenkant dus dat betekend meestal niet veel goeds

/post

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Qwerty-273 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:50:
[...]

Ben benieuwd hoe die connectie met de nieuwbouw er volledig uitziet:
"De nieuwe eigenaar van de kapel mag gebruik maken van de lift in de aangrenzende nieuwbouw."
Betekend dat het open is op beide lagen? Of kan die tussen galerij er ook gewoon van tussen?
Ik vraag mij ook af waar die lift zit? niet in de glazen entree want ik zie daar geen fysieke lift...

Revive the guild!

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
Jelte,89 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:25:
[...]

Ik vraag mij ook af waar die lift zit? niet in de glazen entree want ik zie daar geen fysieke lift...
Die zit in het witte gebouw, het glazen gebouw ga je binnen met een deur, je stapt de lift in in het witte gebouw naar boven en steekt weer over door het glazen gebouw vermoed ik ;)

Volgens mij zie je hier de lift:

Martinusz wijzigde deze reactie 05-02-2019 16:43 (12%)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Detmer
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Wellicht ben ik gek, maar is die slinger nou om het aanrecht in hoogte te verstellen :o ?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: http://tweakers.net/aanbod/user/412392/

• z0ne
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 27-02 02:05
Detmer schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:11:
Wellicht ben ik gek, maar is die slinger nou om het aanrecht in hoogte te verstellen :o ?
Is zo'n rolstoel vriendelijke keuken, Daarom zitten er ook geen kastjes onder ;)

Edit: Wat de bewoner aan de bovenste kastjes heeft weet ik niet :P

z0ne wijzigde deze reactie 05-02-2019 23:17 (10%)

• itsalex
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08:36
z0ne schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:17:
[...]

Is zo'n rolstoel vriendelijke keuken, Daarom zitten er ook geen kastjes onder ;)

Niet alleen die bovenste kastjes maar ook even de afzuigkap aan doen lijkt mij een onmogelijke opgave als rolstoelafhankelijk. Ook even de stekker in het stopcontact is wel leuk maar waarom zo vreselijk hoog en diep bij het aanrecht?
De koelkast staat ook lekker voor het raam en dan moet je wel dezelfde hoogte hebben anders krijg je het er niet tussen aan de linkerkant.

Hoe makkelijker het leven, hoe moeilijker het wordt

• z0ne
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 27-02 02:05
itsalex schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:23:
[...]

Niet alleen die bovenste kastjes maar ook even de afzuigkap aan doen lijkt mij een onmogelijke opgave als rolstoelafhankelijk. Ook even de stekker in het stopcontact is wel leuk maar waarom zo vreselijk hoog en diep bij het aanrecht?
De koelkast staat ook lekker voor het raam en dan moet je wel dezelfde hoogte hebben anders krijg je het er niet tussen aan de linkerkant.
Ik hoor het al, wij moeten een keuken design bureau beginnen voor gehandicapten. gat in de markt. :)

• itsalex
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08:36
z0ne schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:26:
[...]

Ik hoor het al, wij moeten een keuken design bureau beginnen voor gehandicapten. gat in de markt. :)
Hahaha inderdaad doen. Dat kastje links dat doet letterlijk de deur dicht en zeker als de koelkast eronder staat (vaak al dieper dan normale kastjes) en dan nog is dat kastje hoger dan dan alle andere kastjes. Voor iemand van 1.80m is het al een hele opgave en laat staan iemand met een rolstoel.

Ik weet vroeger van mijn familie waar ook zo'n keuken inzat, ok die kon je niet verstellen maar het was heel rolstoel vriendelijk en kon je overal bij (ook de stopcontacten zaten eronder geloof ik maar in ieder geval handig geplaatst.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat een persoon in de rolstoel zoveel ruimte nodig heeft om zijn spullen kwijt te kunnen in de keuken. Vaak is de maaltijd simpel.
Ik heb namelijk ervaring en gezien hoe het is voor iemand die met een rolstoel in een keuken werkt, laat ik zo zeggen, dat werkt echt niet. Ook de oven/magnetron is gewoon drama. Je wordt er handig in maar niet op de manier zoals "wij" het doen. Ik heb iemand een complete en uitgebreide maaltijd zien maken en dat is drama.

Hoe makkelijker het leven, hoe moeilijker het wordt

• MacFeek
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:58
Zo werken de bovenkastjes:

===

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23-04 05:22
RvL schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:29:

Goede bedrading ook:

:X

ATS wijzigde deze reactie 06-02-2019 07:41 (6%)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23-04 05:22
Detmer schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:11:

[Afbeelding]
Zo ongeveer het hele keukenblok zelfs, zo te zien. De hele achterwand gaat op en neer denk ik, inclusief de kastjes boven het aanrecht.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Tranze
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:53
Sand0rf schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:25:
Ook geen foto's van de binnenkant dus dat betekend meestal niet veel goeds
Geen Tweaker hier die in de buurt woont en even voor ons kan gaan kijken en foto's maken? :*)

• [m]engineer
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22-04 21:41
z0ne schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 23:17:
[...]

Dat kan ik wel vertellen:

Vaak worden dit type keukens ook toegepast bij mensen die slecht ter been zijn maar nog wel voor kortere periodes kunnen staan. Dus even iets pakken uit de kast is geen probleem, maar een heel gerecht koken wordt snel moeilijk.

• vooghel
  • Laatst online: 14:11

vooghel

Cunning linguist

Zeeppompje naar achter of naar voor? :P

Over dit 'huisje' is zelfs al een heel nieuwsartikel verschenen. Beetje te klassiek naar mijn smaak (overdosis rood marmer :X), maar wel lekker veel ruimte in en vooral om het huis.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• ProudElm
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18-04 14:21
Jammer... geen zwembad.. ik sla deze maar over

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:22

SuBBaSS

-has Ryzen

Kom ik net tegen via de twitters:

https://www.funda.nl/koop...234-het-spaanse-leger-23/

Worden er ook awards uitgereikt aan de makelaars die er de mooiste draai aan geven?
Bent u op zoek naar een fraai gelegen tussenwoning die u geheel naar uw eigen hand kunt moderniseren? Waarbij u geen concessies hoeft te doen en de vrije keuze heeft? Dan kunnen wij u deze woning van harte aanbevelen.
Geen concessies, meteen de bulldozer erover bedoelt degene? :+

Luguber, een ander woord kan ik er niet voor bedenken momenteel.

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. | Blogn00b |

• MrAngry
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
Daar is al een pagina over vol geschreven. Volgende keer even checken?
Fiber in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2"

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:22

SuBBaSS

-has Ryzen

Oeps, mea culpa.
En nee, ik ga niet tig pagina's teruglezen of het hier evt. al besproken is (gaat soms nogal hard hier).
Maar meteen aanslaan op dit soort twitter berichten zal ik voor waken.

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. | Blogn00b |

• Jannibal23
  • Laatst online: 13:31
FF zoeken op funda id is al genoeg meestal.

• Omni superens
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14:48
SuBBaSS schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:59:
[...]

Oeps, mea culpa.
En nee, ik ga niet tig pagina's teruglezen of het hier evt. al besproken is (gaat soms nogal hard hier).
Daar hoef je geen pagina's voor terug te lezen, de zoekfunctie hier doet het doorgaans prima.

• Phr34k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 08:34
SuBBaSS schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:59:
[...]

Oeps, mea culpa.
Er is toch ook een zoekfunctie? Dan hoef je niet alles terug te lezen... Als ik zoek op "spaanse leger" in dit topic, komt hij gelijk voorbij.

• Jannibal23
  • Laatst online: 13:31
Haha ik denk dat SuBBaSS het na 3 hints wel snapt :P

• dakong
  • Nu online
vooghel schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:31:

Over dit 'huisje' is zelfs al een heel nieuwsartikel verschenen. Beetje te klassiek naar mijn smaak (overdosis rood marmer :X), maar wel lekker veel ruimte in en vooral om het huis.
De badkamer, barf. :r De garage is dan wel weer mooi.

• Tens
vooghel schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:31:

gelukkig; stromend water in de keuken O-)

• miicker
  • Niet online
Als je iedere dag het gevoel wil hebben dat je een winkel binnen loopt in plaats van een huis:

Tja, smaak.. ik vind het niets.
https://www.funda.nl/koop...929991-schildpadweide-16/

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06:26

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• ido
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06:26

Fiber

Beaches are for storming.

miicker schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:39:
Als je iedere dag het gevoel wil hebben dat je een winkel binnen loopt in plaats van een huis:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Niks mis mee toch...? Maar dat is het hem wellicht juist. Perfectie is saai.

Ik vind de meubels wel mooi. Ben alleen niet zo van die strakke tegelvloer. Liever wat ruwere tegels of nog liever hout. En wat meer kunst of foto's aan de muur en wat meer planten wellicht. Verder hoeft er voor mij bijzonder weinig aan te gebeuren. Ik wil alleen liever niet in Nieuwegein wonen, maar zoiets in een leuke wijk in Utrecht kost vast meer dan een miljoen vrees ik.
Best een schattig huisje.

Alleen dat instap klaar moet je met een korreltje zout nemen...

En jammer dat er geen plattegrond bij zit. Deze huizen lijken breder dan ze diep zijn en dat is best zeldzaam voor rijtjeshuizen... O-)

Fiber wijzigde deze reactie 06-02-2019 21:32 (22%)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• FTI
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21-04 23:18
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je kan net niet de a2 zien. Wel een net huis verder.

• Blerp
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:43

Blerp

Geüpgegraded

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Als wat daar zit de voordeur/buitendeur is is dit wel ideaal bij gebrek aan gang. Niet meteen je hele woonkamer koud in de winter / warm in de zomer :)

Zo'n vloer is wel ideaal trouwens voor 2 roomba's; 1 om te stofzuigeren en 1 om daarna ook ff te dweilen d:)b

If it ain’t broke, fix it till it is

• miicker
  • Niet online
Blerp schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:24:
[...]

Als wat daar zit de voordeur/buitendeur is is dit wel ideaal bij gebrek aan gang. Niet meteen je hele woonkamer koud in de winter / warm in de zomer :)

Zo'n vloer is wel ideaal trouwens voor 2 roomba's; 1 om te stofzuigeren en 1 om daarna ook ff te dweilen d:)b
Vraag me wel af hoe die dingen omgaan met een convectorput.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Blerp
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:43

Blerp

Geüpgegraded

miicker schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:40:
[...]

Volgens meerdere reviews slecht, mogelijke oplossingen zijn afbakenen met een virtuele muur of de afgrondsensor gevoelig instellen.

If it ain’t broke, fix it till it is

• bleufred1
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14:19
miicker schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:40:
[...]

Wel beetje offtopic, maar afhankelijk van wielbreedte, en de afstand tussen de latjes van het rooster.
Wij hebben een convectorput en een robotstofzuiger. hebben het rooster van de convectorput vervangen voor een ruit patroon omdat met het standaard latjes rooster de stofzuiger zich er precies tussen vast reed. Nu rijdt hij er gewoon overheen.

• Ascension
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 14:28
Tegenwoordig maakt het niet meer uit wat voor foto's je op Funda zet, wordt toch wel verkocht:

https://www.funda.nl/koop/lent/huis-40894659-het-buske-73/

• MazeMouse
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:46

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik wist niet dat je zeeziek kon worden van fotos

sudo apt-get rekt

Pagina: 1 ... 18 ... 36 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True