Bezoeken GP van Zandvoort: algemene info & ontwikkelingen

Pagina: 1 ... 34 ... 75 Laatste
Acties:

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:54

mphilipp

Romanes eunt domus

Holkers schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 16:16:
Jongens, de layout van Zandvoort is geen geheim.
Maar daar heb je niets aan. Dat is alleen leuk zodat je weet waar de bochten zitten en hoe scherp ze zijn (de radius). Die data heeft iedereen. Maar wat is de banking van de bochten, hoe 'grippy' is het asfalt en de exacte hoogteverschillen op elk punt, die data hebben ze nog niet (en er zijn waarschijnlijk nog meer parameters). En die zijn juist het meest interessant, want die bepalen hoe je setup eruit gaat zien.
Maar natuurlijk hebben de slimme jongens en meisjes van die teams allerlei foto's en filmpjes waar ze naar kijken om een beeld te krijgen en er een goede slag naar te slaan. Maar helemaal precies weet je het niet. En zoals bekend is F1 een sport van exacte gegevens, zo ongeveer redt je het niet mee. Dus als jij niet exact weet hoe die kombocht precies loopt, dus waar begint ie te banken en met hoeveel graden loopt het op per meter (ik verzin maar wat), zolang je dat niet weet, kun je je niet echt goed voorbereiden in de simulator.

[edit]
Op Autosport.com schrijven ze er ook net een verhaaltje over:
For engineers though, there will be the annoyance of an incomplete data set, and will have to fill in the blanks with their best estimates when setting up their simulators. Ultimately, it'll mean they aren't as well prepared as they would like to be.

Rampant technology development means simulators have, in recent years, moved from being a luxury to now being an essential piece of the armoury that a team cannot do without. In fact, there's an argument to suggest that, more often than not, the work teams do at the factory to perfect the set-up and strategy - both before an event and during those overnight shifts on grand prix weekends - is proving critical to performance.

How many times, for example, have we heard drivers come out of Friday practice feeling a bit lost with where they are on tyres and set-up? Then, by the following morning - after the simulator boys have burned the candles overnight - they emerge from the wilderness and hit the ground running - marching on to more success.

By withholding data, Zandvoort is hoping that there are a few more uncertainties thrown into the mix. When the teams head to the track in May without the full picture, there is a greater possibility for someone big to have got it wrong.

[ Voor 37% gewijzigd door mphilipp op 24-01-2020 16:45 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Gewoon meedoen aan de Zandvoort Circuit Run als F1 teams! Dan leer je de nieuwe baan wel kennen. Ik zou deze zelf ook wel een keer willen rennen, maar helaas is deze altijd op dezelfde datum als de Venloop.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Verwijderd

Ik zie dat de gptickets nog kaarten zijn voor het hero weekend, ben benieuwd hoe betrouwbaar dat is.......

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-01 21:00

basvn

Breezand - NHN

klik voor video´s

[Twitter: https://twitter.com/Lennert_FL13/status/1221081578861924354]
vanuit F1 2020 topic

Met dank aan @Luckeh en @hjs

[ Voor 3% gewijzigd door basvn op 25-01-2020 17:17 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:06
mphilipp schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 16:39:
[...]

Maar daar heb je niets aan. Dat is alleen leuk zodat je weet waar de bochten zitten en hoe scherp ze zijn (de radius). Die data heeft iedereen. Maar wat is de banking van de bochten, hoe 'grippy' is het asfalt en de exacte hoogteverschillen op elk punt, die data hebben ze nog niet (en er zijn waarschijnlijk nog meer parameters). En die zijn juist het meest interessant, want die bepalen hoe je setup eruit gaat zien.
Maar natuurlijk hebben de slimme jongens en meisjes van die teams allerlei foto's en filmpjes waar ze naar kijken om een beeld te krijgen en er een goede slag naar te slaan. Maar helemaal precies weet je het niet. En zoals bekend is F1 een sport van exacte gegevens, zo ongeveer redt je het niet mee. Dus als jij niet exact weet hoe die kombocht precies loopt, dus waar begint ie te banken en met hoeveel graden loopt het op per meter (ik verzin maar wat), zolang je dat niet weet, kun je je niet echt goed voorbereiden in de simulator.

[edit]
Op Autosport.com schrijven ze er ook net een verhaaltje over:

[...]
Wellicht delen ze alleen met Red Bull ;)

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-12-2025

Pathogen

Shoop Da Whoop

Dammit! Had ik dat geweten had ik er snel heen gegaan :D

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:16
En ook in Den Haag zijn ze bezig geweest: Supersnelle bolides in het centrum van Den Haag

• Pathogen
  • Registratie: April 2004

Pathogen

Shoop Da Whoop

Zouden dat nou ook daadwerkelijk Max en Alex zijn? Ze hebben wel de juiste helmen op iig.

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:42
Pathogen schreef op maandag 27 januari 2020 @ 12:20:
[...]

Zouden dat nou ook daadwerkelijk Max en Alex zijn? Ze hebben wel de juiste helmen op iig.
Nee.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:18

Pierre

Van nature lui!

En sommige gewoon lekker door fietsen :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• mat.hi.as
Pierre schreef op maandag 27 januari 2020 @ 12:34:
[...]

En sommige gewoon lekker door fietsen :-)
Ze hadden ook gewoon voorrang, die auto's komen van links :+

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:49
Lijkt me dat het figuranten zijn ;) (zijn ook bij alle filmpjes telkens dezelfde mensen)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• mat.hi.as
[...]

Volgens GPToday rijden Frédéric Makowiecki en Jüri Vips in de auto's:
Hoewel de twee wagens zowel de startnummers van Max Verstappen en Alex Albon bevatten en de coureurs de helmen van Verstappen en Albon dragen, rijden naar verluidt Frédéric Makowiecki en Jüri Vips in de Red Bull-wagens.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:22

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Fietsers zitten gewoon in het script, en de rijders zullen wel Buemi en/of uit het junior team komen. Die rijden doorgaans de demo wagens als er geen 'celebrity' in zit.

Vips is RB Junior lid en Makowiecki is een WEC coureur (bij Porsche).

Heeft Makowiecki snel gedaan trouwens, als ie het daadwerkelijk is, want hij zat dit weekend nog in Daytona bij de 24 uurs :o

[ Voor 22% gewijzigd door Chiron op 27-01-2020 12:59 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPSduNRX4AEPL45?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPSduZlXsAAq8ok?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPSduj_X0AEHfoI?format=jpg&name=large

Rondje scheveningen

[ Voor 4% gewijzigd door basvn op 27-01-2020 13:51 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• -Moondust-
  • Laatst online: 15:34
Maverick schreef op maandag 27 januari 2020 @ 12:46:
Lijkt me dat het figuranten zijn ;) (zijn ook bij alle filmpjes telkens dezelfde mensen)
Die Den Haag filmpjes zijn ook telkens van hetzelfde tafereeltje alleen dan van een andere camerastandpunt lijkt het. Je ziet dat de achterste Bull telkens een rondje om dat standbeeld heen doet.

[ Voor 10% gewijzigd door -Moondust- op 27-01-2020 13:54 ]

• bertjuuhh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:16
[...]

Die zitten in Oostenrijk: https://www.instagram.com/p/B7vsb4zBiML/

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:47
-Moondust- schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:53:
[...]

Die Den Haag filmpjes zijn ook telkens van hetzelfde tafereeltje alleen dan van een andere camerastandpunt lijkt het. Je ziet dat de achterste Bull telkens een rondje om dat standbeeld heen doet.
Nee, zijn andere opnames, bij het eerste filmpje zie je fietsers van rechts komen, die zijn er bij die tweede en derde niet.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
Max was zondag al weer aan het chillen met o.a. Sebastian Loeb en andere grootheden in Monaco volgens mij. Wat een leven.

• Chiron

Chiron

Ze zijn nu op het strand trouwens:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPScR9yX0AETmhK?format=jpg&name=large

https://twitter.com/PdeJphoto/status/1221773235601264640

---

update: ah ik had even moeten refreshen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Chiron op 27-01-2020 15:19 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• mat.hi.as
Ze komen net door de Mauritskade rijden, ze zijn alweer klaar :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dFKp9vf_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

[ Voor 43% gewijzigd door mat.hi.as op 27-01-2020 15:30 ]

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:57

pinda powerrr

Slow down...

Rudolf schreef op maandag 27 januari 2020 @ 14:17:
[...]

Max was zondag al weer aan het chillen met o.a. Sebastian Loeb en andere grootheden in Monaco volgens mij. Wat een leven.
Wat een leven....tien maanden van huis. Geen tijd voor plezier dingen, altijd keihard trainen en een hoop sponsor verplichtingen. Nee, echt relaxt.

Waiting on the world to change

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
pinda powerrr schreef op maandag 27 januari 2020 @ 16:56:
[...]

Wat een leven....tien maanden van huis. Geen tijd voor plezier dingen, altijd keihard trainen en een hoop sponsor verplichtingen. Nee, echt relaxt.
´t is maar hoe je hebt bekijkt he. Op je 34ste met een vrouw en 2 kinderen thuis klinkt het minder aantrekkelijk dan op je 21ste.

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-01 23:15
[...]

Om te weten dat je na je 35e van een royaal pensioen kan genieten, nooit meer moet werken, zowat elk denkbaar project kan beginnen, ...

En dat van geen plezier is ook niet 100% waar als je iemand als Norris (of pakweg Ricciardo) bekijkt. Die kan je bijna in het woordenboek onder plezier zetten lijkt het soms. Raikkonnen heeft volgens mij ook plezier zat, maar die uit dat net wat minder :+ .

Dit is voor zowat elke rijder een hobby die een beroep geworden is, de nadelen zullen ze er wel met plezier bijnemen.

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:46
[...]

Volgens deze bron zijn het Patrick Friesacher en Juri Vips:
https://www.twitter.com/s...21791915215114240/photo/1

Friesacher kennen we nog hier van:
Op 19 juli 2005 werd bekend dat de sponsors van Friesacher hun verplichtingen jegens Minardi niet waren nagekomen. Friesacher werd hierop aan de kant geschoven en vervangen door de Nederlander Robert Doornbos.
Link: Wikipedia: Patrick Friesacher

[ Voor 34% gewijzigd door U123456 op 27-01-2020 18:13 ]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Je vergeet dat dat leven al heel jong begint. Het is niet iets dat je pas op je 15de begint. Net als beroemde concertpianisten. Die beginnen al op 4 jarige leeftijd en hebben eigenlijk geen echte jeugd. Altijd oefenen, en later op reis. Het is geen slecht leven, want wie dat doet, heeft heel veel passie voor datgene wat ie doet. Maar het is ook geen pretfestijn, want als andere plezier maken of hun 9-5 baantje invullen, zitten zij weer te studeren, trainen of wat dan ook voor hun werk. Op dat nivo is het geen werk, maar hun leven. Privé is er bijna niet.
Maar aan de andere kant kan iemand als Max straks als ie een jaar of 35 is met pensioen en de chillin' time in gaan halen op een superjacht.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:49
mphilipp schreef op maandag 27 januari 2020 @ 19:17:
[...]

Je vergeet dat dat leven al heel jong begint. Het is niet iets dat je pas op je 15de begint. Net als beroemde concertpianisten. Die beginnen al op 4 jarige leeftijd en hebben eigenlijk geen echte jeugd. Altijd oefenen, en later op reis. Het is geen slecht leven, want wie dat doet, heeft heel veel passie voor datgene wat ie doet. Maar het is ook geen pretfestijn, want als andere plezier maken of hun 9-5 baantje invullen, zitten zij weer te studeren, trainen of wat dan ook voor hun werk. Op dat nivo is het geen werk, maar hun leven. Privé is er bijna niet.
Maar aan de andere kant kan iemand als Max straks als ie een jaar of 35 is met pensioen en de chillin' time in gaan halen op een superjacht.
Je zegt het (denk ik) eigenlijk goed, maar het laatste stukje spreekt het eerdere stukje dan weer tegen (andere kant?). Het is hun leven idd en zij streven er dan ook echt naar om het hoogste te bereiken (in geval van Max WDC worden, liefst zo vaak mogelijk). Daar hebben ze die 'sacrifices' (die bepaalde mensen hier iig zien) graag voor over.

Als Max morgen nog maar een modaal salaris zou krijgen, dan gok ik zo dat hij gewoon actief zou blijven in de F1. Dat is gewoon zijn drive en dat is in zijn ogen gok ik zo absoluut geen negatief ding. Dat hij er stinkend rijk mee wordt is alleen maar een bonus. En of dat beetje extra privé leven dat de normale mens heeft (want laten we nou niet doen alsof F1 coureurs helemaal geen privéleven hebben) nou echt zoveel waard is? In mijn ogen niet. Ik zou liever een baan hebben waarin ik ook zo'n drive zou hebben.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:14
Wil er geen politieke kleur in gooien, maar het is wel “nivelleren is een feest” gehalte bij sommigen. 2000 jaar geleden was het al zo en dat zal niet anders worden; brood en spelen. Van de gladiatoren in de Romeinse theaters tot de F1 rijders, top voetballers en andere sporters; die krijgen het meeste geld. Of ze het verdienen is niet aan ons, dat is de markt, de massa, de interesse. Soit

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:39
Grandprixradio podcast, deze week o.a. met updates over Zandvoort circuit van Jan Lammers. :)

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPWQ-1yX4AIuXku?format=jpg&name=large
weet niet zo goed wat ik er van moet maken, maar dit zou blijkbaar de planning voor vandaag op Zandvoort zijn, met de RBR''s en een lading supporters?

Max zou er ook bij zijn

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPWRFQ3WkAQDp6t?format=jpg&name=large

Bron

[ Voor 34% gewijzigd door basvn op 28-01-2020 07:52 ]

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:47
Ze hebben niet zulk best weer :(

Kunnen ze alvast wennen voor straks in mei :)

[ Voor 43% gewijzigd door VFRRijder op 28-01-2020 08:08 ]

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Hopelijk staan ze niet in de file :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Pierre schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:39:
Kunnen ze ook alvast aan wennen dan :+ als ze het wel staan

[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 28-01-2020 08:41 ]

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ze pakken het wel lekker groots aan :-)

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-12-2025

sjaool

Every life should have 9 cats

Pierre schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:39:
Get in tha choppa... :P

"When you grow up your heart dies"

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

[...]

Weet je wat het verschil is? Ik ben even oud als Jos (we schelen 5 dagen). Ik moet nog altijd werken om te leven. Ik heb een huis met een hypotheek, nog wel net een leuke auto voor erbij maar dat is dan ook alles.

Jos heeft alles en hoeft niets.

Nou, ik zou wel met hem willen ruilen hoor. En als je dan zoals Max nog 10x zoveel succes hebt, bring it on.

Signatures zijn voor boomers.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

• SinergyX
  • Laatst online: 19:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pierre schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:49:
[...]

Lol juich vee

wel leuk om mee te maken
-Kijk mamma, daar sta ik!
-Waar?
-Met die oranje poncho!

Inderdaad wel leuk, maar niet met dat weer :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

SinergyX schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:52:
[...]

-Kijk mamma, daar sta ik!
-Waar?
-Met die oranje poncho!

Inderdaad wel leuk, maar niet met dat weer :P
lol, stel je voor dat het dat weer is in Mei tijdens de GP dat wordt wat :9

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPXAe_iX0AEvh6p?format=jpg&name=large
Max en Albon (nu wel de echte als het goed is :+ )

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Snowdog schreef op maandag 27 januari 2020 @ 19:24:
[...]
Je zegt het (denk ik) eigenlijk goed, maar het laatste stukje spreekt het eerdere stukje dan weer tegen (andere kant?). Het is hun leven idd en zij streven er dan ook echt naar om het hoogste te bereiken (in geval van Max WDC worden, liefst zo vaak mogelijk). Daar hebben ze die 'sacrifices' (die bepaalde mensen hier iig zien) graag voor over.
Dat ie veel eerder met pensioen kan dan wij spreekt toch niets tegen? Het is misschien niet zijn doel, maar zijn houdbaarheidsdatum gaat niet heel veel verder dan dat. als coureur dan. Hij kan als ie dat wil daarna misschien coach, teambaas of presentator worden. Maar het is dan wel weer een heel relaxed leven.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPXCMmoX0AMqZyQ?format=jpg&name=large

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Als ik zo naar Albon kijk stikt hij van de kou haha.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Pierre schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:59:
[...]

Als ik zo naar Albon kijk stikt hij van de kou haha.
5 graden, harde wind, regen..

zou het ook niet heel warm hebben

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

basvn schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:00:
[...]

5 graden, harde wind, regen..

zou het ook niet heel warm hebben
Dan maar lekker saai op kantoor :9

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Wel mooie combo, Max "één van de regenkoningen", op zijn "thuis" circuit. In de regen :P.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Illegal_Alien schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:01:
Wel mooie combo, Max "één van de regenkoningen", op zijn "thuis" circuit. In de regen :P.
Eindelijk is een promo dag, waar ze de Wets echt kunnen gebruiken.

• Erapaz
basvn schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:54:
[Afbeelding]
Max en Albon (nu wel de echte als het goed is :+ )
Welke auto's zijn dit? (Welk jaar bedoel ik). Ze zien er nogal smal uit? Meestal rijden ze voor demo's met een oude V8 in de huidige livery.

Edit: even rondgezocht en ik gok de RB7. Blijft zonde dat ze die oude f1 auto's overspuiten.

[ Voor 10% gewijzigd door Erapaz op 28-01-2020 12:40 ]

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:44
Volgens mij een STR8 (Toro Rosso 2013)
Je hebt gelijk, lijkt meer op een RB7

[ Voor 68% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 28-01-2020 11:23 ]

No matter the age, never lose the Kramer inside

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:13
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:20:
Volgens mij een STR8 (Toro Rosso 2013)
Je hebt gelijk, lijkt meer op een RB7
Volgens mij gaan oude STRs "door de shredder". Bij demo's gebruiken ze volgens mij altijd RBs, ook als ze die zeldzame demo runs met STR livery doen is het een oude RB.

Ik denk ook niet dat het Red Bull demo team de beschikking heeft over STRs, noch de kennis ervan hebben. Ook omdat STR vaak met andere motoren reed waar Red Bull altijd met Renault heeft gereden.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

RobertMe schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:39:
[...]

Volgens mij gaan oude STRs "door de shredder". Bij demo's gebruiken ze volgens mij altijd RBs, ook als ze die zeldzame demo runs met STR livery doen is het een oude RB.

Ik denk ook niet dat het Red Bull demo team de beschikking heeft over STRs, noch de kennis ervan hebben. Ook omdat STR vaak met andere motoren reed waar Red Bull altijd met Renault heeft gereden.
Vorige week stond er een STR8 (dacht ik) met RBR livery voor de poort van Zandvoort

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Die twitter plaatjes werken niet. Ik zie ze niet.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• kezzza
rimave schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:56:
Ze doen het hier prima, dus ik gok dat er iets aan jouw kant dicht zit (werk firewall misschien?)

• Chiron

Chiron

basvn schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:03:
[...]

Eindelijk is een promo dag, waar ze de Wets echt kunnen gebruiken.
Volgens mij heb je meer aan offroad banden, de Luyendijk is nog niet geasfalteerd ;)

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-12-2025
Check je Adblocker, anti-tracking plugin of browserinstellingen. (Firefox blokkeert die twitter plaatjes volgens mij bij bepaalde privacy instellingen)

• Snowdog
  • Laatst online: 19:49
mphilipp schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:57:
[...]

Dat ie veel eerder met pensioen kan dan wij spreekt toch niets tegen? Het is misschien niet zijn doel, maar zijn houdbaarheidsdatum gaat niet heel veel verder dan dat. als coureur dan. Hij kan als ie dat wil daarna misschien coach, teambaas of presentator worden. Maar het is dan wel weer een heel relaxed leven.
Het ging me meer om de woordkeuze, "van de andere" kant impliceert een beetje dat de ene kant (zijn huidige leven) minder is , maar dat is dus niet het geval imo ondanks het mindere privéleven.

• sjaool

sjaool

• Chiron

Chiron

De auto's waren dus stuk vandaag, helaas.

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:42
Chiron schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 14:56:
De auto's waren dus stuk vandaag, helaas.
Er zat natuurlijk allemaal zand tussen de belangrijke delen :+

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPX2BZLXsAEZNe6?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPX3nXNWoAEMlYm?format=jpg&name=large

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-12-2025
Lijken ook de nieuwe pakken te zijn van komend seizoen?
Die rode streep op hun borst was vorig jaar nog niet.

Dus waarschijnlijk zal de livery grotendeels hetzelfde blijven.

• sjaool

sjaool

lochpatje schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:52:
[...]

Lijken ook de nieuwe pakken te zijn van komend seizoen?
Die rode streep op hun borst was vorig jaar nog niet.

Dus waarschijnlijk zal de livery grotendeels hetzelfde blijven.
Geen idee. De livery is al een paar jaar praktisch hetzelfde. Alleen de vorm van de stier wijzigt nog wel eens, maar dat komt ook vooral door wijzigingen in de body.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
https://www.gptoday.net/n...r-friday-tijdens-dutch-gp

Heb het hier volgens mij nog niet voorbij zien komen, Jumbo gaat 60.000 kaarten voor de vrijdag voor halve prijs verkopen.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Homeland schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:39:

Heb het hier volgens mij nog niet voorbij zien komen, Jumbo gaat 60.000 kaarten voor de vrijdag voor halve prijs verkopen.
60k kaarten! pittig!
en mooi van Jumbo dat ze echt laten zien dat ze sponsor zijn van max met z´n actie.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:01
Right-click op een link => view image, tenminste werkt bij in FF (met ABP, Ghostery, Noscript en Ublock ... ja ik hou van internet)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• basvn

basvn

Breezand - NHN

vrijdag update!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPmfVJhWkAEgUCK?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPmfVJiX0AA--x2?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPmfVJcWAAAg-PQ?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EPmfVJdXUAARorj?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://www.circuitzandvoort.nl/wp-content/uploads/2020/01/0130-1024x-24jan2020-138.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.circuitzandvoort.nl/wp-content/uploads/2020/01/0130-1024x-30jan2020-032.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.circuitzandvoort.nl/wp-content/uploads/2020/01/0130-1024x-24jan2020-125.jpg

Bron

• sjaool

sjaool

Weinig nieuws maar wel interessante informatie.

[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 31-01-2020 11:36 ]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-12-2025

mark-k

AKA markkNL

Wel leuk als je als bouwvakker kunt zeggen dat je al n rondje Zandvoort gedaan hebt... In de wals :+

• Sf1nX
  • Laatst online: 15:53

Sf1nX

Tuinder

Ik zit al een tijdje te kijken naar de nieuwe Hugenholzbocht, ik neem aan dat links het nieuwe racegedeelte is. Daarna komt er een afwateringsgootje zo lijkt het en daarna een soort uitloopstrookje met een muur ernaast?

• Chiron

Chiron

Sf1nX schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:42:
[...]

Ik zit al een tijdje te kijken naar de nieuwe Hugenholzbocht, ik neem aan dat links het nieuwe racegedeelte is. Daarna komt er een afwateringsgootje zo lijkt het en daarna een soort uitloopstrookje met een muur ernaast?
Ik zat het me ook al af te vragen inderdaad wat die goot daar doet. De buitenrand wordt sowieso een muur met een catchfence.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Sf1nX schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:42:
[...]

Misschien is het gootje nodig voor onder het asfalt.
Lijkt me niet dat ze die zo laten liggen op een racelijn

• Chiron

Chiron

In de renders lijkt het er wel op alsof er een grindbak aan de buitenkant komt ipv een muur + fence: :?

Afbeeldingslocatie: https://www.rtlnieuws.nl/sites/default/files/styles/liggend/public/content/images/2019/11/29/20191128%20Zandvoort%20in%20aanbouw%20002-005.jpg?itok=wZWxYIhR

• basvn

basvn

Breezand - NHN

klikklikklik voor video

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Chiron schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:47:
In de renders lijkt het er wel op alsof er een grindbak aan de buitenkant komt ipv een muur + fence: :?

[Afbeelding]
Dan rolt/regent het zand zo naar beneden de baan op....
Of zouden ze daar wat van dat Paul Ricard schuurpapier gaan leggen?

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:24
Homeland schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:39:

Heb het volle pond betaald. Wil eigenlijk ook niet tussen 60k Jumbo mensen zitten ;( .

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Erwin schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:00:
[...]

Heb het volle pond betaald. Wil eigenlijk ook niet tussen 60k Jumbo mensen zitten ;( .
Dan ga je gewoon niet op vrijdag? :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:24
YakuzA schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:04:
[...]

Dan ga je gewoon niet op vrijdag? :+
Kaartje verkopen voor de vrijdag zal ook wel een zinloze missie zijn :P .

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:10
Chiron schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:47:

[Afbeelding]
In de renders lijkt het zelfs alsof er nog een 2e weg onder komt te liggen....

Ik denk dat je de render met een knipoog moet nemen...

https://wren.co/join/Devian

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Nog niet voorbij zien komen...

• TechnoHead
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-07-2025

• DJTimo
  • Laatst online: 19:39
Hoeveel drones hangen daar de hele dag boven het circuit? haha :+

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Om alle fans die met het openbaar vervoer naar Circuit Zandvoort komen voor de Grand Prix van Nederland wordt het station van de badplaats aangepast. Volgens regiodirecteur Randstad Noord bij ProRail, Kees Rutten, zal alles op tijd klaar zijn, maar wordt het met de energievoorziening heel krap.

• Devian
  • Laatst online: 20:10
Ik zou het woord kielekiele niet willen gebruiken, maar het is krap gepland. We hebben geen reden om aan te nemen dat we dat niet gaan halen, maar het is wel pas vlak van tevoren af''
Beetje een clickbait toch?

https://wren.co/join/Devian

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Devian schreef op maandag 3 februari 2020 @ 09:02:
[...]

[...]

Beetje een clickbait toch?
Ja beetje.

maar kan nog van alles anders lopen als gepland. het is niet dat ze maanden van te voren alles al klaar hebben

• sjaool

sjaool

Ach, ProRail en planning... ;)

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 16:06
China bouwt in 8 dagen een ziekenhuis, Zandvoort wordt in paar maandjes omgebouwd, maar Prorail vind een half jaar om stroomaanpassing te doen krap gepland..

Gaan ze vandaag asfalteren op Zandvoort trouwens? Warm genoeg voor.

[ Voor 18% gewijzigd door Hertog_Martin op 03-02-2020 11:28 ]

• Homeland
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:27:
China bouwt in 8 dagen een ziekenhuis, Zandvoort wordt in paar maandjes omgebouwd, maar Prorail vind een half jaar om stroomaanpassing te doen krap gepland..

Niet echt vergelijkbaar, China is prefab en geen ziekenhuis, hooguit ziekenopvang. Zandvoort heeft waanzinnige meewerking van de politiek en kan op eigen terrein vol aan de bak. Prorail heeft te maken met een enorm lang traject wat moet worden aangepast en tevens moet normale dienstregeling en omliggende omgeving niet aangetast worden, daarnaast hebben zij de hulp van andere partijen nodig en is dit voor hen vooral een kostenpost en halen ze er weinig(op korte termijn geen) winst uit.

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Hertog_Martin schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:27:

JA!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EP26qp4WoAAPJhB?format=jpg&name=small

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Homeland schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:45:
[...]

Niet echt vergelijkbaar, China is prefab en geen ziekenhuis, hooguit ziekenopvang. Zandvoort heeft waanzinnige meewerking van de politiek en kan op eigen terrein vol aan de bak. Prorail heeft te maken met een enorm lang traject wat moet worden aangepast en tevens moet normale dienstregeling en omliggende omgeving niet aangetast worden, daarnaast hebben zij de hulp van andere partijen nodig en is dit voor hen vooral een kostenpost en halen ze er weinig(op korte termijn geen) winst uit.
Dienstregeling niet aanpassen: volgens mij hebben ze in het verleden wel vaker bussen ingezet op het traject Zandvoort <> Haarlem bij onderhoud :).

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Glashelder schreef op maandag 3 februari 2020 @ 16:07:
[...]

Dienstregeling niet aanpassen: volgens mij hebben ze in het verleden wel vaker bussen ingezet op het traject Zandvoort <> Haarlem bij onderhoud :).
Naar volle tevredenheid en met dezelfde capaciteit :Y /sarcasme

[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 03-02-2020 16:15 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Homeland
  • Niet online
En daarbij komt natuurlijk ook dat Prorail normaal stukken verder vooruit aan het plannen is, dit komt er dus allemaal nog bij, hetzelfde met een dienstregeling wijzigen, dat kan simpelweg niet op korte termijn.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
sjaool schreef op maandag 3 februari 2020 @ 09:09:
[...]

Ach, ProRail en planning... ;)
Ach, gewoon een paar van die ouderwetse diesellocomotieven inzetten, eentje voor en eentje achter de treinstellen en flink gas geven werkt prima >:)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

naitsoezn schreef op maandag 3 februari 2020 @ 16:15:
[...]

Naar volle tevredenheid en met dezelfde capaciteit :Y /sarcasme
Het punt is dat de NS wel vaker bussen in moet zetten wegens onderhoud.

Wat is er nou zo anders aan dit traject dat dat hier uitgesloten is?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• hoevenpe
  • Laatst online: 19:40
Is dat de Luyendijk? Lijkt helemaal niet zo schuin eerlijk gezegd...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
hoevenpe schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:14:
[...]

De breedte van die wals is exact 2.15meter, als je dat keer het aantal van de breedte van de baan doet dan is het wortel van PI exact 18procent hellingshoek !

Kortom, ik wacht wel totdat ik er zelf op sta.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:33

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

hoevenpe schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:14:
[...]

Niet? Die wals valt zowat om van de hellingshoek!

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Glashelder schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:11:
[...]

Het punt is dat de NS wel vaker bussen in moet zetten wegens onderhoud.

Wat is er nou zo anders aan dit traject dat dat hier uitgesloten is?
Het punt is dat je troll obvious is :>

Als ze bussen konden inzetten tijdens het GP-weekend dan waren die werkzaamheden natuurlijk helemaal niet nodig geweest 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door naitsoezn op 03-02-2020 18:24 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• sjaool

sjaool

naitsoezn schreef op maandag 3 februari 2020 @ 18:20:
[...]

Als ze bussen konden inzetten tijdens het GP-weekend dan waren die werkzaamheden natuurlijk helemaal niet nodig geweest 8)7
Het is wel zo dat ProRail de grandprix als excuus gebruikt om geld los te peuteren bij het kabinet. Het komt ze allemaal wel goed uit. :P

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

naitsoezn schreef op maandag 3 februari 2020 @ 18:20:
[...]

Troll? 8)7 Wat the..

Ik reageer op iemand die dit zegt:
Prorail heeft te maken met een enorm lang traject wat moet worden aangepast en tevens moet normale dienstregeling en omliggende omgeving niet aangetast worden
Dit traject is helemaal niet enorm. Het is een vrij kort stuk. Maar er wordt gezegd dat de normale dienstregeling niet aangetast mag worden. Op andere trajecten gebeurd dat juist geregeld voor onderhoud. Amsterdam <> Haarlem een jaar of wat geleden was het elk weekend wel raak.

Ik heb nergens gezegd dat de NS genoeg heeft aan bussen tijdens het GP weekend 8)7. Hoe kom je daarbij?

Pagina: 1 ... 34 ... 75 Laatste

Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.

Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.

Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/

Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland

De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen