Mm, geen idee. Niets naar mijn insziens. Kan je ergens hinten in welke richting je iets zoekt/wilt weten?
Had een goede vriend en mijn vader meegenomen. Dan ook nog eens de verkoper, dus we zaten met 4'en in de auto. Allemaal 1m85 achtig. Iedereen zat erg comfortabel, en meer als plaats genoeg.
Spotify, voice control, TuneIN voor internetradio. Ik weet nu niet of er DAB+ inzat, maar met internetradio is de nood wel minder groot.
CCS (ja het was een Europees model die overgevlogen is voor de proefritten. Vond het wel een ervaring om als een van de eerste in een rijdende model 3 te zitten, in Europa

).
Was wel gewoon in de standaard supercharger gestoken. Niet gevraagd hoe dat kon trouwens, zag ik pas in het weggaan.
Acceleratie was maf. Zelfs in comfy mode. Baanvastheid / grip echt buitengewoon goed. Kleine wegen gedaan, met 90* bochten, waar eender welke andere auto gewoon met zijn achterste was uitgebroken.
Allemaal dankzij de 4wd, dus 2wd gaat minder grip hebben. Soepel, veilig en gewoon een oase van rust.
Mogelijkheid trouwens tot het plaatsen van dakrails. De amerikaanse modellen hebben pijltjes bovenaan om aan te geven waar je ze moet plaatsen. De modellen die hun ter beschikking hadden, hebben dit momenteel niet, maar denk wel dat dit ook gaat lukken.
Misschien wat ik jammer vindt is dat je D,P,N,R moet bedienen met een hendel. Ik haat dat. Maar zo behoud je wel je clean look, en enkel aan je stuur de niet touchscreen gerelateerd stuff.
Verkoper wist er ook echt veel van. Toffe kerel.
Oh wat gaat Tesla hier de automerken pijn doen