Verwijderd schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:04:
Goud dit.
Vent vernaggeld vrijdag kennelijk een instelling van m’n laadpaal vanuit Nuon.
Bel ik vanmorgen: kan alleen hij dit fixen.
Lekkere logging/ crm heb je dan...
Z’n collega’s hebben geen idee wat ‘ie vrijdag op afstand heeft gedaan.
Nuon, bedankt!

Edit:
Het is gefixed!
Nuon was er een dag mee bezig, met alle positieve energie die er was. Helaas kennelijk gebrickete laadpaal ofzo. Ze lezen hier mee en ik had natuurlijk een ietwat kinderachtige reactie... Excuses daarvoor, ik gok dat dat jullie mijn frustratie begrijpen.
Wat was er aan de hand? Via een (custom) firmware upgrade is de laadpaal waarschijnlijk gebricked, zie het als een mislukte jailbreak oid. Via Nuon moest een monteur komen om het te fixen.
Ik dacht ik bel EVBox nog een keer: van het weekend een hele vriendelijke dame aan de telefoon, maar ze klonk niet heel technisch. Dit keer een technische vent aan de telefoon, zijn tip? Zet de paal 20-30 minuten uit en bel dan even terug

Ik dat gedaan en ondertussen een huurauto geregeld, wat blijkt... Bel ik 'm terug, zet de paal aan, plug de stekker in, BAM auto aan het laden. Geen foutmelding, niks. Enige wat nu het 'probleem' is, is dat de Nuon overlay niet meer werkt. Voor mij niet zo boeiend, ik kijk daar niet naar en ben samen met een incidentele gast met EV de enige die hier laad.
Voor nu dus fixed, ergens heb ik het gevoel dat het nog fout kan gaan na verloop van tijd: het is ten slotte een soort noodfunctie. Mocht dat zo zijn, dan Nuon vriendelijk aankijken en een monteur laten komen.
Anyway, vandaag 10 telefoontjes verder en op afstand vanalles voor m'n werk gedaan waar je eigenlijk fysiek voor aanwezig moet zijn (thank god for docusign), maar het is gelukt!
VOLGENDE AUTO WORDT WEER EEN DIESEL

(geintje)
[
Voor 58% gewijzigd door
Verwijderd op 30-09-2019 17:46
]