Nee offertes, urenschattingen maak je als medior ook gewoon.Transportman schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:49:
Of bedoel je met offertes urenschattingen (die dan omgerekend kunnen worden naar bedragen)?
Dat is in nederland ook verschillend. Echter spreken we ook van Limburg in Nederland, in de randstad liggen de lonen ook hoger. In Limburg in Belgie haal je voor dezelfde functie die 5000 ook niet, ook niet in de financiele sector. Ik heb vaker recruiters aan de lijn gehad uit Belgie die een aanbieding wouden bespreken regio Hasselt. Maar zodra ik mijn netto loon vermelde kreeg ik zelfs van 1 recruiter een spottende reactie in de zin van 'dat willen we allemaal'.DiffieHM schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:00:
[...]
Weet niet hoe het zit in Nederland, maar in België speelt ook de sector waar je je beroep uitoefent een grote rol voor je verloning. Een profiel als het jouwe hier bij mijn werkgever in Brussel (financiële sector) zal toch eerder tegen de €5000 zitten, en met betere extra-legale voordelen. Tov van Nederland zal je dan wel met een iets slechtere bruto/netto verhouding zitten.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik zie dat jij eerder hier had staan dat je werkzaam bent in de randstad ... dat geeft natuurlijk ook een groot verschil met regio zuid Limburg.Mugwump schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:09:
[...]
Mijn functie is in de praktijk senior / lead Java dev en ik zit puur qua salaris al ruim 20% hoger.