Feedback kan je natuurlijk ook aan andere stakeholders vragen. Een beetje leidinggevende doet dat ook gewoon, dus die stap kan je zelf doen. Misschien dat HR hier nog in kan ondersteunen waardoor het formeler is, maar welke mogelijkheden er zijn zul je even moeten navragen.Vld1989 schreef op maandag 9 februari 2026 @ 17:16:
[...]
Op zich wordt er wel veel besproken inderdaad, maar het is meer dat ik dan begin met dingen als "ik zou graag terug willen gaan naar 4 dagen, wat zijn de mogelijkheden daarin?" en dat het gesprek dan daarop voortborduurt. Wat ik een beetje mis is feedback op mijn functioneren en dan met name op wat ik kan ontwikkelen. Dat laatste wordt nooit zo besproken, al helpt het ook niet dat er veel organisatorische wijzigingen zijn geweest in mijn tijd hier en ik momenteel aan mijn 4e manager in 7 jaar bezig ben.
Ook hebben we het heel veel over bijvoorbeeld de richting die ik met mijn afdeling op zou willen gaan, maar dat komt vooral voort uit het feit dat mijn leidinggevende niet op de Nederlandse locatie werkt (en ook geen Nederlander is).
En wat ik dus jammer vind is dat er geen beoordelingsstructuur is waarin je bijvoorbeeld een trede kunt overslaan bij goed functioneren. We krijgen alleen een inflatiecorrectie, maar die krijg je dus ook als je net voldoende doet om niet compleet door de mand te vallen. Dat voelt wel eens jammer, al moet je natuurlijk ook niet al te veel gaan letten op de mensen uit die laatste categorie en je daar aan ergeren.
Heb je alleen functionele of ook hiërarchische verantwoordelijkheid over je afdeling? Als je hiërarchische verantwoordelijkheid hebt vind ik je beloning wel laag.
Dit soort "tussenrollen" worden heel verschillend beloond. In onze CAO heb je ook zo'n rol, maar zodra je hiërarchisch verantwoordelijk bent komt er ca 2k/maand bij...
4x9,5 is wel mooi dat ze dit toestaan, dat heb je lang niet overal. Bij ons is 5x9,5 wel toegestaan overigens
. Verplaatst dan de discussie naar