• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

stegosaurus schreef op donderdag 18 december 2025 @ 22:28:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 30
• Opleiding: HBO ICT
• Werkervaring: 9 jaar
• (Woon) Locatie: Randstad

2. Wat doe je:
• Functie: Ethical Hacker / Security Consultant
• Werkgever/branche: IT
• (Werk) Locatie(s): Randstad, heel Nederland
• Aantal vakantiedagen: 25, maar ik kan zonder problemen meer opnemen zolang ik aan mijn targets voldoe.
• Gewerkte uren/week: 40
• Reistijd: 30 minuten
• Thuiswerken: mag, doe ik vaak.
• Werkdruk: normaal.

3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): €4500 obv 40 uur
• Vakantiegeld: € 8%
• Bonus, toeslagen, etc: Geen.
• Dertiende/veertiende maand: Geen.
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €58.320

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden en package:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: €230 per maand
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: pensioenfonds branche
• Mobiliteit per jaar: leaseauto a 1100 per maand
• Overige: In overleg zijn trainingen en certificeringen mogelijk.
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €15.960

Ik ben toe aan een reality check
Als je targets hebt heb je een bonus. Ben je die vergeten?

@A.Kebab Nice. Mooi lijstje zo.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• CVTTPD2DQ
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online
Karel Anjer schreef op donderdag 18 december 2025 @ 16:23:
Het gaat ook niet over Silicon Valley, velen hier beseffen dat ze voor 3x zoveel daar kunnen gaan werken
Joh, alsof ze in Silicon Valley om Nederlandse IT'ers, met een diploma van een of andere universiteit waar ze nog nooit van hebben gehoord, zitten te springen.. Als je uitzonderlijk presteert op een zichtbare manier is er misschien iets te regelen, maar ik denk dat de meeste mensen hier blij mogen zijn dat ze in Nederland wonen, en niet in Pakistan of Nigeria, waar de lonen voor hetzelfde werk nog een stuk lager liggen.

• Karel Anjer
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:02
CVTTPD2DQ schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 07:33:
[...]

Joh, alsof ze in Silicon Valley om Nederlandse IT'ers, met een diploma van een of andere universiteit waar ze nog nooit van hebben gehoord, zitten te springen.. Als je uitzonderlijk presteert op een zichtbare manier is er misschien iets te regelen, maar ik denk dat de meeste mensen hier blij mogen zijn dat ze in Nederland wonen, en niet in Pakistan of Nigeria, waar de lonen voor hetzelfde werk nog een stuk lager liggen.
Met “hier” bedoel ik bij het bedrijf waar ik werk (of eigenlijk zelfs de hele sector). Weinig Nederlanders te vinden.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:54
Zelf werkzaam in de zorg, en ooit de overstap gemaakt naar detachering. Dit had ik veel eerder moeten doen. Veel ervaring opgedaan in korte tijd, huis kunnen kopen door stijging van salaris en echt meer op mijn plek. Dacht deel het eens om te laten zien dat ook in de zorg een leuke boterham verdient kan worden, werk 4 dagen per week wel onregelmatig.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 3% gewijzigd door Pukson op 19-12-2025 09:07 ]

• stegosaurus
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:19
Orangelights23 schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 01:15:
@stegosaurus Je noemt targets, wat zijn die en zit daar ook een bonuscomponent in? Ik vind het geen bijzonder goed salaris, maar ik weet je skillset niet, denk aan rapportages of soft skills, of het uurtarief waarvoor je weggezet wordt. Als dat rond de €100 is, dan is dit een prima salaris. Mocht je al 9 jaar exact dit werk doen, mag er wel 1500 euro bij en zal jouw uurtarief tussen de 135-150 liggen.

Maar een consultant zonder bonus is best afwijkend, klopt het dat je geen bonus hebt?
Dat klopt (helaas) als een bus. Voor mij rekenen ze tussen de 150 en 200 euro per uur. Zonder mezelf te doxen: ik heb een technische achtergrond, aangevuld met een flinke dosis mensenkennis. Daarmee begeleid ik organisaties bij het verhogen van hun informatiebeveiliging en bij integratietrajecten rondom ISO. Maar ook klussen als interim CISO zijn mij niet onbekend.

Edit: Voor de verduidelijking, ik doe niet al 9 jaar exact hetzelfde werk. Ik heb verschillende petjes op, afhankelijk van de wensen van de klant.
Tylen schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 07:18:
[...]

Als je targets hebt heb je een bonus. Ben je die vergeten?

@A.Kebab Nice. Mooi lijstje zo.
Ja scherp! Dat zou je inderdaad denken maar daar doet mijn werkgever niet meer aan. 8)7 Dit is helaas waar ik het mee moet doen. Desalniettemin, ik ga maar rustig aan om mij heen kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door stegosaurus op 19-12-2025 10:09 ]

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

stegosaurus schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 10:08:
[...]

Dat klopt (helaas) als een bus. Voor mij rekenen ze tussen de 150 en 200 euro per uur. Zonder mezelf te doxen: ik heb een technische achtergrond, aangevuld met een flinke dosis mensenkennis. Daarmee begeleid ik organisaties bij het verhogen van hun informatiebeveiliging en bij integratietrajecten rondom ISO. Maar ook klussen als interim CISO zijn mij niet onbekend.

Edit: Voor de verduidelijking, ik doe niet al 9 jaar exact hetzelfde werk. Ik heb verschillende petjes op, afhankelijk van de wensen van de klant.

[...]

Ja scherp! Dat zou je inderdaad denken maar daar doet mijn werkgever niet meer aan. 8)7 Dit is helaas waar ik het mee moet doen. Desalniettemin, ik ga maar rustig aan om mij heen kijken.
Dus als we minimaal 150 rekenen per uur. En je hebt 1225 werkbare uren (je weet je target dus je weet hoeveel uur je facturabel moet zijn). Dan is de omzet 150*1225=183K... Dit is wel het minimale ;) Ik zou toch nog even met de werkgever om de tafel gaan zitten ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Pagina: 1 ... 217 218 Laatste

Let op:
De TS is geüpdatet: voor het posten van lijstjes graag het nieuwe format gebruiken.

Dit topic is bedoeld om arbeidsvoorwaarden in relatie tot functie, werkzaamheden en achtergronden te delen.

Beperk vragen en bijbehorende reacties tot:
* redelijkheid van de arbeidsvoorwaarden gegeven het profiel
* verduidelijking van de arbeidsvoorwaarden en/of het profiel
Geen discussies! Daarvoor zijn andere topics.

Reageer je voor de 2e maal kort achter elkaar dan ben je waarschijnlijk offtopic aan het discussiëren Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif. Verplaatst dan de discussie naar Algemeen arbeidsmarkt topic
Idem bij gebruik van ~~~~~~~~~~~~~~~[offtopic] tags.

Uiteraard is hier ook het verbod op werving (in de breedste zin van het woord) van toepassing.

Laatste puntje:
Kloon-accounts zijn niet toegestaan. Meen je dat je een reden hebt waarom deze regel niet voor jou zou hoeven gelden, neem dan vooraf contact op met een moderator, dan kunnen we kijken wat we kunnen doen.