Mwah, in dit specifieke voorbeeld denk ik dat de werkgever gewoon slim rekent. 50% van de tijd detacheren is ongeveer de werkgeverskosten voor het salaris. De andere helft van de tijd wordt intern besteed. Dat kost dus geen geld.eborn schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 09:25:
De belangrijkste factor voor de hoogte van je salaris is volgens mij het soort bedrijf. Ik zie hier regelmatig bedragen voorbij komen bij multinationals voor mensen met 2 jaar ervaring die bijna mijn salaris raken als directeur van een MKB bedrijf. En dat is niet voor 40 uur kan ik je vertellenBij grotere bedrijven zonder vaste CAO en schalen is nu eenmaal veel meer flexibiliteit.
Een CTO in een grotere organisatie is belast met andere verantwoordelijkheden en een (daadwerkelijk) bestuurlijke rol is mijn ervaring. Dat vraagt andere vaardigheden en een bijbehorende beloning, managers van managers ontvangen meestal meer.. En multinationals hebben misschien dan wel geen CAO, maar vaak wel functiehuizen met bijbehorende beloning-bandbreedte. Ook voor het senior kader. (zeg ik als iemand met CTO in zijn functieomschrijving)
Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me
. Verplaatst dan de discussie naar