1. Wie ben je:
• Leeftijd: 34
• Opleiding: HAVO - 2 jaar HBO gedaan, niet afgerond
• Werkervaring: 16 jaar
• (Woon) Locatie: Limburg
2. Wat doe je:
• Functie: ICT Beheerder (geswitched vanuit Teamleider Sales)
• Werkgever/branche: Automotive
• (Werk) Locatie(s)**: Limburg
• Aantal vakantiedagen*: 24 + 13 ADV
• Gewerkte uren/week*: 38-40
• Reistijd**: 10min auto
• Thuiswerken***: Nee
• Werkdruk: Gemiddeld
3. Wat verdien je:
• Vast maandsalaris (bruto): € 3250 (per december ‘23 €3500 bij positief beoordeeld)
• Vakantiegeld: 8%
• Bonus, toeslagen, etc: geen
• Dertiende/veertiende maand: geen
• Totaal bruto jaarsalaris (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 42.120 - €45.360
4. Secundaire arbeidsvoorwaarden:
• Bijdrage werkgever in pensioeninleg: €0
• Type pensioenregeling / pensioenfonds: Automobiel en Tweewielerbedrijven
• Mobiliteit: €0,21 per km (mag in de demo-auto’s rijden, echter niet vast beschikbaar)
• Overige: Onbepaald opleidingsbudget om mijzelf te ontwikkelen en €10 per maand vergoeding gebruik eigen telefoon
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € €45.360
Ben een schoolverlater die na enkele jaren ervaring in de sales (online e-commerce) de stap heeft kunnen maken naar IT (zonder vooropleiding) met de mogelijkheid & intentie mijzelf verder te ontwikkelen in de IT. Ben net begonnen en bevalt super goed. Merk wel dat ik mijzelf moet gaan ontwikkelen in basiskennis, mede ook omdat ik straks de enige IT’er in het bedrijf ben.
Daarom ook alvast gestart met cursus ITIL v4 foundation. Nadat ik deze afgerond heb wil ik starten met Microsoft Certificeringen op gebied van Azure, 365 en security. Zouden jullie een CompTIA A+ aanraden of zou het verspilde moeite zijn? Wellicht wel waardevolle kennis, maar als ik online kijk lijkt het zo te zijn dat dit niet vaak gevraagd, of echt op dezelfde manier gewaardeerd wordt bij bedrijven als bijvoorbeeld een CCNA certificaat.
Zouden jullie na ITIL aanraden om CompTIA A+ te doen of juist direct de CCNA doen?
[
Voor 1% gewijzigd door
RetroHead op 09-07-2023 10:22
. Reden: Km vergoeding toegevoegd ]