And damn proud of itIQM schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:01:
Wij zijn pietlutten 1e klas. Het is maar een paar mm dat het uit het lood staat. Als je het niet weet dan valt het bijna niet op. Vergeleken met mijn vorige wagen is het niets. Maar omdat ik toch nog een keer terug ga als de 20" zomerwielen eronder zitten dan laat ik het gelijk nakijken. (Als ik het stuur rechtzet met de auto in e-drive op contact dan is de elektrische stuurbekrachtiging actief., wellicht scheelt dat ook iets.)
Laten we maar het beste van hopen. Toen wij er waren was een bekende van hem op bezoek... hij zelf blijft wel rond de zaak hangen. Koffie, de honden, vrienden en zijn vrouw over de vloer. Die vermaakt zich voorlopig wel met zijn projecten. Maar stel dat hij er nou niet was... dat zelfs de politie niet meer bij hem terecht kan, geen opvolging... het grijpt me wel naar de keel hoor. 5 bedrijven konden mijn auto niet in orde krijgen.IQM schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:01:
Dat vertelde hij inderdaad toen ik hem sprak. Maar hij vertelde ook dat het met een eerdere kandidaat behoorlijk misgegaan was helaas. Die was hij 9 jaar geleden al aan het opleiden.