Het grote BMW-topic #14 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 387 388 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
IQM schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:01:
Wij zijn pietlutten 1e klas. Het is maar een paar mm dat het uit het lood staat. Als je het niet weet dan valt het bijna niet op. Vergeleken met mijn vorige wagen is het niets. Maar omdat ik toch nog een keer terug ga als de 20" zomerwielen eronder zitten dan laat ik het gelijk nakijken. (Als ik het stuur rechtzet met de auto in e-drive op contact dan is de elektrische stuurbekrachtiging actief., wellicht scheelt dat ook iets.)
And damn proud of it d:)b
IQM schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:01:
Dat vertelde hij inderdaad toen ik hem sprak. Maar hij vertelde ook dat het met een eerdere kandidaat behoorlijk misgegaan was helaas. Die was hij 9 jaar geleden al aan het opleiden.
Laten we maar het beste van hopen. Toen wij er waren was een bekende van hem op bezoek... hij zelf blijft wel rond de zaak hangen. Koffie, de honden, vrienden en zijn vrouw over de vloer. Die vermaakt zich voorlopig wel met zijn projecten. Maar stel dat hij er nou niet was... dat zelfs de politie niet meer bij hem terecht kan, geen opvolging... het grijpt me wel naar de keel hoor. 5 bedrijven konden mijn auto niet in orde krijgen.

• lostboy_0234
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 21:54
Heeft iemand dit ook met een G30/G31 LCI (of zijn bmw).

Wanneer ik op de snelweg van rijstrook naar rechts wil wisselen, geeft de auto telkens aan dat er nog een voertuig in de rechter dode hoek zit, terwijl die er feitelijk niet is. Mijn eigen waarneming bevestigt dat de rijstrook vrij is.

De instellingen heb ik inmiddels aangepast, maar het gedrag blijft aanhouden. Het systeem lijkt extreem conservatief afgesteld op veiligheid.

De auto draait wel op de laatste softwareversie. Ik weet niet of een recente update hier mogelijk invloed op heeft gehad.
Pagina: 1 ... 387 388 Laatste