Het grote BMW-topic #14 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 370 371 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lostboy_0234
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 26-09 23:21
Theimon schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:19:
Sodeju, dat is ook een fijne klus ja. Die kop ziet eruit zeg.

Van heel andere orde; ik stapte van de week na de stevige regenbuien in mijn E60. Die heeft een schuifdak met een oude afdichting (nieuwe is besteld), dus daar wil nog wel wat water langs gaan. De pest is dat van de week de afvoerkanalen besloten om verstopt te raken. Een flinke plens water langs de A-stijl en de hemelrand het interieur in.....superleuk.
De afvoerkanalen zijn weer open, alles stroomt weer lekker door, maar jullie begrijpen natuurlijk wel wat er met een lichtgrijze hemelbekleding gebeurt na zoveel water: vlekken.
Heeft iemand tips/tricks hoe je die vlekken enigzins fatsoenlijk weg kan krijgen? Sowieso weinig vocht gebruiken, anders komt de bekleding los, maar bijvoorbeeld welk schoonmaakmiddel? Met een machine of ouderwets met de hand?
Helemaal perfect zal het waarschijnlijk niet worden, hoeft ook niet, die auto is uit 2007. Maar 90-95% van de vlekken weg zou ik al een mooi resultaat vinden.

@ahbart Waar de module precies zit in jouw model weet ik niet. In mijn auto loopt de kabelboom van de PDC-sensors achter de bumper naar de module in de kofferbak onder het reservewiel.
Stomen werkt het best met een hele milde reiniger voor, bijvoorbeeld van Gyeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:18

Theimon

Snapte!?

Ik ben alleen bang dat de bekleding gaat los laten als ik een stomer gebruik. Is dat niet funest voor de lijm?

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:37
Theimon schreef op maandag 22 september 2025 @ 03:08:
Ik ben alleen bang dat de bekleding gaat los laten als ik een stomer gebruik. Is dat niet funest voor de lijm?
Het doet weinig met de lijm, maar als je schuimrubber al beschadigd of gewoon oud is dan kan stoom elk probleem wat nu mogelijk nog onzichtbaar is verduidelijken.

Zo kan schuim bijvoorbeeld verkruimelen, de lijm blijft met een laagje schuim op de auto en de rest komt met je bekleding los te hangen.
Bij een E60 zou ik de stoom skippen of het door een professional laten doen.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 11:02

Eagle Creek

Breathing security

Theimon schreef op zondag 14 september 2025 @ 08:19:
Sodeju, dat is ook een fijne klus ja. Die kop ziet eruit zeg.

Van heel andere orde; ik stapte van de week na de stevige regenbuien in mijn E60. Die heeft een schuifdak met een oude afdichting (nieuwe is besteld), dus daar wil nog wel wat water langs gaan. De pest is dat van de week de afvoerkanalen besloten om verstopt te raken. Een flinke plens water langs de A-stijl en de hemelrand het interieur in.....superleuk.
De afvoerkanalen zijn weer open, alles stroomt weer lekker door, maar jullie begrijpen natuurlijk wel wat er met een lichtgrijze hemelbekleding gebeurt na zoveel water: vlekken.
Heeft iemand tips/tricks hoe je die vlekken enigzins fatsoenlijk weg kan krijgen? Sowieso weinig vocht gebruiken, anders komt de bekleding los, maar bijvoorbeeld welk schoonmaakmiddel? Met een machine of ouderwets met de hand?
Helemaal perfect zal het waarschijnlijk niet worden, hoeft ook niet, die auto is uit 2007. Maar 90-95% van de vlekken weg zou ik al een mooi resultaat vinden.

@ahbart Waar de module precies zit in jouw model weet ik niet. In mijn auto loopt de kabelboom van de PDC-sensors achter de bumper naar de module in de kofferbak onder het reservewiel.
Zachte spons
Lauw water met wat dreft
Goed uitknijpen
Vlekken zachtjes uitmaseren

Zo heb ik het weer schoon gekregen..Wel even een werkje.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:14
In de lichtgekleurde hemel van mijn E36 heb ik goede ervaringen met de textielreiniger (schuim) van Action. Direct op de hemel spuiten, even laten inwerken en heel zachtjes afvegen met een zachte microvezeldoek.

https://www.action.com/nl...m_campaign=product_shared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:46
Wonderspons van de Kruidvat kan je ook nog proberen. Heb ik zelf ook goede ervaringen mee.

Of met de Carpet & Upholstery Cleaner van Poorboys World.

[ Voor 25% gewijzigd door BigEagle op 22-09-2025 13:13 ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:18

Theimon

Snapte!?

Kijk, dat zijn mooi wat tips om mee te werken. Dank allen :)

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
BigEagle schreef op maandag 22 september 2025 @ 13:04:
Wonderspons van de Kruidvat kan je ook nog proberen. Heb ik zelf ook goede ervaringen mee.
Een wonderspons op stof? Dat schuurt ontzettend en levert bij verkeerd gebruik pillen in de stof op... die zou ik vermijden. Zeker iets wat zo in het zicht zit.

[ Voor 4% gewijzigd door CreativeS op 23-09-2025 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:37
Melaminesponsjes zou ik inderdaad bewaren voor erg harde oppervlakken.

Al zou je het natuurlijk wel gewoon kunnen doen als je een goede reden wilt hebben om een zwarte hemel te retrofitten.

Aanvullend: Jaren geleden heb ik monteurshandjes verwijderd van een E46 hemel met Poorboys APC. Die auto heb ik helaas niet meer, maar het heeft iig niet binnen 2 jaar voor problemen gezorgd.

[ Voor 33% gewijzigd door Raymond P op 23-09-2025 08:24 ]

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Raymond P schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 08:21:
Al zou je het natuurlijk wel gewoon kunnen doen als je een goede reden wilt hebben om een zwarte hemel te retrofitten.
Elk nadeel heb z'n voordeel...
Raymond P schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 08:21:Aanvullend: Jaren geleden heb ik monteurshandjes verwijderd van een E46 hemel met Poorboys APC. Die auto heb ik helaas niet meer, maar het heeft iig niet binnen 2 jaar voor problemen gezorgd.
Gyeon Fabric Cleaner is ook zo'n fijne cleaner. Ik gebruik het ook om schoenen weer in originele staat te krijgen. Wit is dan ook weer echt wit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:17
Zat vanmorgen achter een groene G21 touring M sport. Even de kleur opgezocht: Verde ermes metallic. Prachtig, vooral toen de zon er op scheen!!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden... een G21 in Verde Ermes.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjP_PI-IfU4xixN_qfUEWanfy-o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GZFMbMtbPSeNDo2uzCQy7Zym.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEVe2FEEkoGA8tThWDDV4-BGr7w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bbXgg7uBnIMQ4pHLDFFOItw0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yh3PfQL6juAtrZ7H4V05A5UZJqo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fGMXO3adKQrWQA92iZeMwflH.jpg?f=fotoalbum_tile
En ja… dit vind ik wel een spannend kleurtje (net als Sepang) :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigEagle
CreativeS schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 08:18:
[...]

Een wonderspons op stof? Dat schuurt ontzettend en levert bij verkeerd gebruik pillen in de stof op... die zou ik vermijden. Zeker iets wat zo in het zicht zit.
Wel een beetje met beleid doen. :)

Zelf gebruik ik veel de PoorBoys op dit moment: Volop bezig om de Skoda Superb 'verkoop klaar' te poetsen en alle vlekken zijn zo goed als weg... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Waltie schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:59:
Ik rijd nu ruim een jaar mijn M140i, maar de ergernis of het gebrek aan comfort wordt mij nou iets teveel. Dus ik heb mij verdiept in een ander onderstel / schroefset. Mijn ergernis zit vooral bij korte oneffenheden en op slecht wegdek. Vooral de achterzijde lijkt soms wel een pogostick.

Heeft iemand hier ervaring met een schroefset op een M140i en zo ja, welke en wat waren de merkbare verschillen (zowel positief als negatief).

Ik gebruik de auto voor dagelijks verkeer en af en toe sportief straatgebruik. Circuitgebruik is voor mij niet van belang. Een verlaging van 1 a 2 cm is leuk meegenomen, maar geen harde eis.
Op mijn lijst staat momenteel:
- KW variant 2 / ST XA
- Birds B-series Sport Suspension
- KW variant 3 (al vraag ik mij af of de meerprijs het waard is voor mijn doel/gebruik)

En voor de leuk een plaatje erbij: 8)
[Afbeelding]
Al een keus kunnen maken?

Zelf heb ik een M135i gehad en ken vele mensen met een M140i, zit de V-Brace er al onder?
Dit is een goedkope en populaire mod welke de auto aan de achterkant minder zweverig gevoel maakt.

Wat betreft schroefset is de KW V2 de beste bang for buck voor jou gebruik.

• Waltie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 18:25
FabiandJ schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:33:
[...]

Zelf heb ik een M135i gehad en ken vele mensen met een M140i, zit de V-Brace er al onder?
Dit is een goedkope en populaire mod welke de auto aan de achterkant minder zweverig gevoel maakt.

Ja, de keuze is gevallen op de KW v2 comfort. Maar wordt op bestelling gemaakt, dus ik moet nog een paar weken wachten.
Wat betreft de V-brace was ik in de veronderstelling dat deze standaard was bij de 3-deurs. Dit blijkt alleen zo te zijn bij de M135i. Dus dit zou nog een vervolgstap kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Waltie schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:11:
[...]

Ja, de keuze is gevallen op de KW v2 comfort. Maar wordt op bestelling gemaakt, dus ik moet nog een paar weken wachten.
Wat betreft de V-brace was ik in de veronderstelling dat deze standaard was bij de 3-deurs. Dit blijkt alleen zo te zijn bij de M135i. Dus dit zou nog een vervolgstap kunnen zijn.
Ik zou de V-Brace tegelijk met de KW V2 doen, scheelt 2x de garage betalen 😀

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:55
FabiandJ schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:33:
[...]

Hoe kun je vele mensen met een M140i kennen, ik ken er welgeteld 1. Je ziet ze ook niet op iedere straathoek. In welk dorp is dit?

[ Voor 15% gewijzigd door Het Fantoom op 24-09-2025 18:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:06
Het Fantoom schreef op woensdag 24 september 2025 @ 18:41:
[...]

Hoe kun je vele mensen met een M140i kennen, ik ken er welgeteld 1. Je ziet ze ook niet op iedere straathoek. In welk dorp is dit?
BMW Welt :P

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
[...]

Ik zit in een app groep met alleen maar eigenaren met een M135i/M140i/M235i/M240i en hier een daar een andere verdwaalde BMW met een N55/B58 blok. Heb ook een aantal jaar voor die groep rondritten georganiseerd, in Duitsland/Luxemburg/België.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:07
M club Nederland gok ik zo. Bij dergelijke clubjes kom je vaak gelijkgestemden tegen. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
TheBrut3 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 19:34:
M club Nederland gok ik zo. Bij dergelijke clubjes kom je vaak gelijkgestemden tegen. :p
M-Lite Club NL om precies te zijn 😉 als je erbij wilt stuur een DM met je 06 dan kan ik je laten toevoegen.

[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 24-09-2025 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 23:14
FabiandJ schreef op woensdag 24 september 2025 @ 19:35:
[...]

M-Lite Club NL om precies te zijn 😉 als je erbij wilt stuur een DM met je 06 dan kan ik je laten toevoegen.
Kan ik ook bij de club met mijn m light dieseltje? :)

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 16:45
[...]

Zonder appgroepen/socials, Ver (*ver* ) buiten de inkomensgroep, Plus twee.

Het ligt aan jou - utrecht nabij.

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 16:45
In ander nieuws, een e46 touring die allang op de sloop zou moeten staan vanwege de roest, mag er een jaar mee door. En heb ik net een oliebeurt gegeven. Nadat ze weer warm was gelopen heerleijk genoten van de rust die de motor onder mijn handen gaf. Muntjeoplegbaar rustig... :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 17:48

_Arthur

blub

wheez50 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 00:06:
Zonder appgroepen/socials, Ver (*ver* ) buiten de inkomensgroep, Plus twee.

Het ligt aan jou - utrecht nabij.
Wat voor cryptische poezie ben ik hier aan het lezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigEagle
_Arthur schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:23:
[...]

Wat voor cryptische poezie ben ik hier aan het lezen?
"BMW"

Steel ghost, silent gleam,
Moves like thought within a dream.
Grille like teeth, eyes of frost,
Speed is found, but never lost.

Not a car—
a whispered rite.
Night on wheels,
becoming light.

O-)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Ba-da-boom! No poetry... in motion :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aYPl5WdTj5KQ_Uhzv3Ylqg1SGTM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UAgMfiiJWuzmA3QlZwMNVw2g.jpg?f=fotoalbum_large

Eh, Ekris wilde nog wat geld crediteren op de volgende onderhoudsbeurt. Welke onderhoudsbeurt? Dat gebeurt ergens anders. Dus gelukkig een cadeaukaart voor de webshop ontvangen... ik zag ze in BMW Welt al liggen, maar de shop stond op het punt van sluiten. De bewaking zet de glazen pui dan letterlijk op een kier... en gelukkig kwam ik van de week op een site de artikelnummers tegen van de metalen schilden. Alle drie nu in huis, mooi voor in de garage straks. Er zijn meer... maar daar heb ik minder mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zscz9ZPQaM4DPJbQy1sfBugaWcc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lWZyuOwNiGzfBq1VvhakAaGb.jpg?f=fotoalbum_large

En die Freude am Fahren (met Freude dikgedrukt) van het laatste schildje staat nu ook op de 'nieuwe' kentekenplaathouders van BMW Welt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WdV_cDYpx-b0fFckgAFpdeQdTv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YKNF5djRYaAqTEFoNxixjwEU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door CreativeS op 26-09-2025 06:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Nee, remschijven gaan niet zo snel krom... die van ATE wel. Althans op ons 'snelheidsmonster' de Compact dan hè... :) Die schijven gaan waarschijnlijk niet helemaal lekker samen met Ferodo DS Performance-blokken. Na 44.000km eigenlijk afgeschreven, niet krom genoeg voor echte klachten, maar ik vind het niet fijn. Ik vind het vreemd, want mijn vriendin rijdt redelijk rustig. Remt ook niet zo hard als dat ik doe af en toe. Kans dat ze met te hete blokken voor een verkeerslicht staat is vrij klein (en ik hou er rekening mee). Draagarmen zijn allemaal oké. Ook geen speling, de rubbers vorig jaar net vernieuwd. Binnenkort alvast maar nieuwe originele schijven en nieuwe remblokken bestellen. Aan de blokken ligt het niet... die doen ook onder mijn auto uitmuntend (en stil) hun werk. Maar goed, het oude gebakje (de Compact is van 12.09.2003) is weer door de jaarlijkse keuring. Geen bijzonderheden.

Originele remschijven voor (34116864060): € 248,-
Remvoeringsensor voor (34351164371): € 26,-
Ferodo DS Performance blokken voor: € 148,10

€ 422,10 en dan is alles weer perfect.

[ Voor 45% gewijzigd door CreativeS op 26-09-2025 15:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeBaroN
BMW roept bijna 14.000 auto's terug in Nederland om startmotor
https://www.autoweek.nl/a...rtmotor/#comments-1001000

Iemand al een idee welke modellen?

Deze doet het niet op moment
https://vehiclerecall.bmw...bmw&market=be&language=nl

[ Voor 10% gewijzigd door DeBaroN op 26-09-2025 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Nope.
This tool is currently undergoing technical maintenance. Please try again later.
De nieuwere terugroepacties zullen wel toegevoegd worden O-)

Ik lees net op een duits forum dat de E46 ook weer opnieuw getroffen is. Weer de passagiersairbag. Nu zijn beide airbags in onze Compact al vervangen, maar ik wilde even checken of de passagiersairbag er nu weer bij zit. Al diverse berichten van bezitters gelezen, dat zij voor de tweede keer de passagiersairbag moeten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DeBaroN schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:08:
BMW roept bijna 14.000 auto's terug in Nederland om startmotor
https://www.autoweek.nl/a...rtmotor/#comments-1001000

Iemand al een idee welke modellen?

Deze doet het niet op moment
https://vehiclerecall.bmw...bmw&market=be&language=nl
Uuuhm, de modellen staan toch min of meer in dat artikel?
Het gaat om auto's die zijn gebouwd tussen september 2015 en september 2021
Eigenaren van BMW's die onder de terugroepactie vallen, waaronder modellen als de BMW 230i en volgens Reuters ook de Toyota Supra die gebruikmaakt van de krachtigste BMW-viercilindermotor (aangeduid als 30i in BMW-typeaanduidingen)
Dus benzine 30i en sterker tussen 2015 en 2021 kunnen er mogelijk onder vallen. (nog steeds niet super specifiek inderdaad ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door YakuzA op 26-09-2025 15:23 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:10

Mr Pingu

Professioneel Prutser

YakuzA schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:21:
[...]

Uuuhm, de modellen staan toch min of meer in dat artikel?

[...]

[...]

Dus benzine 30i en sterker tussen 2015 en 2021 kunnen er mogelijk onder vallen. (nog steeds niet super specifiek inderdaad ;) )
Diesels vallen erbuiten?

Had fijn geweest met een motorcode, neem even aan dat het vooralsnog gaat om alle B48 varianten.

[ Voor 12% gewijzigd door Mr Pingu op 26-09-2025 15:30 ]

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewrz
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 09:59
Mr Pingu schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:24:
[...]

Diesels vallen erbuiten?

Had fijn geweest met een motorcode, neem even aan dat het vooralsnog gaat om alle B48 varianten.
Moeilijk te zeggen, volgens de onderdelencatalogus heeft de B47 diesel hetzelfde onderdeelnummer voor de starter als de benzine. Zescilinders hebben een andere zo te zien. Maar voor een 230i zijn er weer twee verschillende afhankelijk van of het een automaat of handbak is. Even afwachten nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:10

Mr Pingu

Professioneel Prutser

ewrz schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:00:
[...]

Moeilijk te zeggen, volgens de onderdelencatalogus heeft de B47 diesel hetzelfde onderdeelnummer voor de starter als de benzine. Zescilinders hebben een andere zo te zien. Maar voor een 230i zijn er weer twee verschillende afhankelijk van of het een automaat of handbak is. Even afwachten nog.
Het ging volgens mij ook om het rele niet de startmotor.

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lostboy_0234
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 26-09 23:21
Mmm ik heb nog geen bericht voor mijn G31 uit 2021, met een B48.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-09 23:10
G20 320i met B48b20B uit 2019 ook nog geen berichtje gehad, maar een spiksplinternieuwe startmotor is altijd mooi meegenomen 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Mr Pingu schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:24:
[...]

Diesels vallen erbuiten?

Hier F31 met B48. Geen bericht. Bmw garage zegt ook geen actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Die brieven vanuit de RDW (namens BMW) kunnen wel even op zich laten wachten. Gaan soms wel eens weken tot maanden overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:11
Ik zit te beetje rond te kijken voor een g20 maar ik wil graag adaptief cruise, die zijn schaars zeg (in de prijs range dat ik zoek uiteraard:+)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Goldman schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:37:
Ik zit te beetje rond te kijken voor een g20 maar ik wil graag adaptief cruise, die zijn schaars zeg (in de prijs range dat ik zoek uiteraard:+)
Ok, maar wat is je vraag? :P

• ewrz
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 09:59
Als het goed is verschijnt een terugroepactie ook in je BMW app. Heb bij mij de EGR actie er nog instaan. Overigens is die weer niet te zien bij de RDW kentekencheck. Is een importauto uit Duitsland, misschien gaat het daarom mis. Ben er mee bij een dealer geweest en hij moet nog uitgevoerd worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Udj78k5C56ZIf30r3_L3ELyXzk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tn754RMclRmbQPTN8GUoo78a.png?f=user_large

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:07
Matadores schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:31:
G20 320i met B48b20B uit 2019 ook nog geen berichtje gehad, maar een spiksplinternieuwe startmotor is altijd mooi meegenomen 🙃
Dat is dus geen 30i.
DeBaroN schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 19:36:
Hier F31 met B48. Geen bericht. Bmw garage zegt ook geen actie.
En jij hebt volgens mij ook geen 30i.
Pagina: 1 ... 370 371 Laatste