Het grote BMW-topic #14 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 359 360 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Spollie schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 14:02:
Ik zet zijn filmpjes standaard op 1.25x afspeelsnelheid anders is er niet doorheen te komen >:)
_O-

CreativeS schreef op maandag 28 april 2025 @ 17:35:
Zelf ook weer kleine retrofit. Niets nieuws, maar wel anders. Ik had al vanaf begin de LCI-paddles. Die heb ik vervangen door paddles uit de G Serie.

[Afbeelding]

Maar inmiddels wil ik het zo graag origineel, dat ik de SSG-paddles (Perlglanz) uit de originele E9X heb gekocht in Duitsland.

[Afbeelding]
Voorbeeldfoto.

Dus ik ga nu van rechts opschakelen en links terugschakelen naar opschakelen door de paddle naar me toe te trekken en terugschakelen door te drukken op de knop bovenop de stuurafdekking en dat kan dan weer aan beide kanten.
En ik kom hier toch op terug. Ik ga de originele SSG-paddles niet plaatsen. Tussendoor kwam ik erachter dat er ook een ander stuur nodig is. Nu is dat geen probleem, we hebben Kleinanzeigen. Was binnen 3 dagen in handen. Ook op dit stuur zaten al SSG-paddles, dus keurig voorbereid. L-vorm achterop in plaats van een vierkante uitsparing bij de SMG/DCT-paddles. NIeuw stuur? Waarom? Hmja. In het huidige stuur zou ik een klein beetje moeten modificeren om de SSG-paddles te kunnen plaatsen. Daar had ik dus totaal geen zin in en een tweedehands stuur zou mooi opnieuw bekleed kunnen worden. Even testen. Een beetje proberen zo op schoot, maar die paddles zijn dus gewoon kleaute. Je kunt perfect opschakelen door de paddles naar je toe te halen, maar terugschakelen gaat gewoon niet natuurlijk. De 'knoppen' liggen dieper in het stuur dan de stuurwielrand en net buiten bereik van je duim waardoor je echt je hand naar binnen moet bewegen (en je ellebogen naar binnen), dat hoort gewoon niet. Dus... van de week stuur alweer verkocht en paddles teruggestuurd naar de VS. Verzendkosten kwijt, maar goed... als ik het in de garage had laten liggen was ik meer kwijt geweest. Toch wel blij met mijn flippertjes zoals ze nu zijn. Hernieuwde waardering. Alleen steekt de nieuwe airbag nog een beetje af op het leder van het stuur. Toch maar weer opnieuw laten bekleden. Geperforeerd, glad nappa met wit grof stiksel en heel mischien toch licht afgevlakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ABG0bX7noWz5W-UUKd6KjkGeHs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eU892lNaxM51emZy2exIYw7h.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SC2YHbZ78ZE3_QrB1R69ohUJ3Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q0QnGgdoBj4fKwdnHPkvkC6h.jpg?f=fotoalbum_tile

Eerst belangrijkere dingen.

[ Voor 88% gewijzigd door CreativeS op 21-06-2025 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
-dubbel-

[ Voor 99% gewijzigd door CreativeS op 21-06-2025 17:01 ]

Pagina: 1 ... 359 360 Laatste