Inmiddels is hij een puber, dus dat africhten hoeft niet meerSeñor Sjon schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:47:
Dan moet het neefje afgericht worden. De kinderen hier weten heel goed dat leer = duur en dat je met de auto van papa en mama heel voorzichtig om moet gaan.Duwen met de voeten in mijn rug levert ook een boze papa op, want dat is snoei-irritant. Ook standaard stoelbeschermers op de rugleuning aan de achterkant en matjes onder de kinderstoelen. We komen er wel, over 20cm kan het eerste kinderstoeltje eruit.
Maar het was inderdaad @loeberce al aangaf, stoeltje net te diep, dus beentjes praktisch recht vooruit. En dat dan in combinatie met een stoeltje dat groot was.
Van heel veel BMW's is de achterkant van de stoel een harde schaal. Bij mij zit er vinyl overheen, maar daaronder is het gewoon hard plastic. Mij boeit het niet, ik zit er nooit en de achterbank in mijn cabrio wordt amper voor passagiers gebruikt (lees, misschien 1 keer in de 2 of 3 jaar).Phusebox schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:17:
[...]
Over de achterkant van de stoelen gesproken, dat harde plastic in de 1 serie daar, dat is puur kostenbesparing, of zit daar nog iets functioneels achter?
Doet een beetje goedkoop, en oncomfortabel, aan als je achterin zit. Niet dat ik daar zelf ooit zit, dus heb er weinig last van. Vroeg het me gewoon af.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier