Man, man, man... ik voel met je mee. Wat een droeftoeter!!!FiXeR.nl schreef op maandag 10 april 2023 @ 20:51:
Fijn pasen... not! Ik werd zaterdagochtend door mijn buurman gewekt die op de deur stond te kloppen. Blijkt dat die nacht iemand mijn motor (R1200GS) een duw heeft gegeven vol tegen mijn 3 serie. (Die letterlijk net 2 weken volledig klaar was na een complete revisie)![]()
De betreffende man staat gelukkig op beeld en ik heb aangifte gedaan. Helaas dekt mijn verzekering het niet dus dit wordt weer een duur grapje. Via Facebook heb ik de beelden gedeeld en het blijkt dat hij in Eindhoven al meer auto's heeft beschadigd en zijn foto zelfs in de Albert Heijn hing als gezocht. Een naam heb ik nog niet maar ik hoop dat hij snel wordt gepakt. Wie weet kan ik dan nog wat schade verhalen.
De R1200GS heeft een kapotte remhendel en wat krassen, mijn 335i is er wat slechter aan toe. Flinke deuk op een hele klote plek en een paar dikke krassen en plekken op de bumper. En laat dat nou een zeldzaam onderdeel zijn want die is van 3DDesign uit Japan.![]()
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
[Afbeelding]
Homeservertje: Ryzen 5 8600G (AM5 B650) / 16GB / 24TB
:strip_exif()/f/image/G3ZBB02pOfkSV4nEkOPFPjQ1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rtIUWJpoivTq8uO5jcJXFKd4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Rql2GIj68FdsenlEledQ4Ln7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oZXv9XXWWqdqbx7y1bqPKVLQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EQcIQx3e4O79UXKyGyg92XDi.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/X3GmFHVxSRBwjVmZHe3g8hDn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jMTZJUcKIvsNpRjL5y20Cvpk.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/4kENvK6TZCQ0Fgs9y2xY63CB.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JYlP00OLqsVF1Vsnhed1ZgV5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/fzzg1095qc5JEpoxdhrG8COi.jpg?f=fotoalbum_large)