MaZo schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 20:03:
[...]
Ah is dit onderdeel van het Connected Service pakket ofzo? Ideaal inderdaad. Ik kwam er per toeval achter, omdat ik niet wist dat ik mijn telefoon thuis had laten liggen.
6C4
BMW Connected Package Professional.
(
is onderdeel van High Executive en BMW Executive Edition). Functionaliteiten van 6C1 - BMW Connected Package aangevuld met: - Connected Navigation.
Real Time verkeersinformatie, pro-actieve voorstellen voor routes, overname van bestemmingsinformatie uit andere apps en voorstellen van online berekende alternatieve routes.
- Connected Parking.
Pro-actieve voorstellen voor parkeergelegenheden en weergave van betaalmogelijkheden op de ingevoerde bestemming, informatie over de waarschijnlijkheid van vrije parkeerplaatsen langs de straat en integratie van ParkNow (Parkmobile) voor het starten en automatisch stoppen van parkeersessies. Voor het gebruik van ParkNow worden separaat kosten in rekening gebracht door ParkNow.
- Smartphone integratie.
Draadloos en comfortabel gebruik van uw smartphone in de auto via Apple CarPlay® en Android Auto. Bediening van o.a. berichten, navigatie en entertainment via het iDrive systeem en weergave op het Centraal Informatie Display. Onbeperkt geldig na aanschaf.
- In-Car Experiences.
Met de In-Car Experiences, waaronder de Caring Car- en Experienceprogramma‘s, zorgt uw BMW ervoor dat u zich beter voelt. Hij zorgt voor verkwikking als u moe bent, voor ontspanning na een stressvolle dag, en past het interieur van uw auto optimaal aan uw stemming aan. Fucties afhankelijk van optionele uitrusting.
- Connected Music
Onbeperkt muziek luisteren via uw eigen streaming muziekdienst. Volledig geïntegreerd in OS7 voor eenvoudige en veilige bediening. Voor alle diensten behalve smartphone integratie geldt een looptijd van 3 jaar in Europa. Diensten zijn te verlengen via de BMW ConnectedDrive Store. (alleen i.c.m. optie 6U2/6U3 - BMW Live Cockpit Plus of Professional).
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED