Oh serieus? Haha nee, ik heb al vaker het eea meegemaakt in het autowereldje waardoor ik wel heel goed ga nadenken of ik het wel moet doen i.p.v. ik neem het risico wel. Ik was gewoon benieuwd wat jullie ervaringen zijn met trillingen/bijbehorende geluid, gezien ik wisselvallige verhalen lees op het web. Over dat bijbehorende geluid wist ik al direct dat dat niet hoorde. Echter dacht ik: misschien dat jullie het herkenden als iets heel kleins. Als ik dacht van 'joh kan mij het schelen, neem het risico wel' had ik het hier ook niet gevraagd.
Ik heb 'm iig gebeld en hij liet nogmaals weten dat ie wel wilde kijken wat er aan de hand is. Echter, gezien hij gisteren aangaf dat ie geen garantie kan bieden dat hij het geluid kan laten wegnemen... hmmmm... zet me dat gewoonweg tot denken waarbij ik de volgende hersenspinsel heb: als het meevalt qua kosten, dan werk ik het wel even weg... maar kost het me te veel, dan gooi ik het op 'het kan geen kwaad' en blijft het geluid maar hangen.
Ik heb ook nog iemand gesproken van een erkende dealer en die gaf aan dat het wel eens kan liggen aan de motorsteun. Hierdoor zou de motor te hevig kunnen trillen, waardoor dit ook invloed heeft op de pook. Maarja, blijft gissen.
Ben iig al verder aan het rondkijken.
[
Voor 8% gewijzigd door
Janterworst op 02-04-2022 19:33
]