Is het niet bewust scheef zodat je op de tast kunt voelen wat de middelste knop is? Geen idee, maar anders zou dit wel heel amateuristisch zijn.PWM schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:10:
Beetje rare auto die M850i.
Hij heeft de M in zijn naam, maar is geenzins sportief te noemen. Het is een echte GT, gemaakt voor de autobahn. Wat men bezielde om die M er in te plakken, geen idee.
Snel is hij wel, even niezen en je rijd 220. Maar verder een beetje vreemde auto. Hij is namelijk klein, erg klein van binnen. Ik zit bijna met mijn hoofd tegen het dak en achter mij past niemand. Ik zie niet in waarom ik een 8 zou bestellen, terwijl een 6 meer ruimte lijkt te bieden.
Afwerking heeft aantal missers. Zo is de pook voorzien van doorzichtig plastic waarbij het moet lijken op glas. Zelfs in een Volvo is het van echt glas. Er zitten wat goedkope plastic dingen verder ook in het interieur. En bijvoorbeeld deze knoppen:
[Afbeelding]
Zitten echt schots een scheef, maar wel prominent midden op het dash. Nee, geen enkele goede reden om deze auto te kopen.
Zal dus wel een topper worden
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing