Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:26

Niek_1981

Think Different.

Ik heb vorig jaar in de Apple Store een screen protector op mijn iPhone X laten aanbrengen van Belkin door middel van zo'n apparaat.
Zijn dat degene die nu ook online in de Apple Store staan of zijn dat die zelf knutsel dingen?

Ik doel dan op die Belkin InvisiGlass Ultra-beschermfolie voor iphone X / XS (Max).

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
atvokado schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:02:
Dat cape cod blauwe lederen hoesje voor Xs is zo mooi dat ik nu alsnog overweeg om hem te bestellen...
Ja die is mooi idd :)
Al ben ik zelf voor de nieuwe groene kleur gegaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:23
Heb zelf een X op dit moment, was erg benieuwd naar de nieuwe modellen, maar zie deze keer (de eerste keer) niet echt een reden om direct te upgraden.
De enige reden dat ik misschien ga upgraden in 2019 is om de 512GB..

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:03
SgtElPotato schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:23:
Heb zelf een X op dit moment, was erg benieuwd naar de nieuwe modellen, maar zie deze keer (de eerste keer) niet echt een reden om direct te upgraden.
Het heeft ook weinig zin om te upgraden van een X naar Xs, tenzij je echt graag een groter toestel en dus de Xs Max wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

SgtElPotato schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:23:
Same, maar die opslag heb ik echt niet nodig.
De X blijft hier nog wel :)

Ben wel erg benieuwd hoe de gouden kleur er in het echt uit ziet!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:01
Famous schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:25:
[...]

De X blijft hier nog wel :)

Ben wel erg benieuwd hoe de gouden kleur er in het echt uit ziet!
;)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom vind men kleur zo belangrijk? Je "moet" (verplicht bijna) toch een hoesje erom doen.

Enige reden zou zijn een silicoon hoesje I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:30
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:30:
Waarom vind men kleur zo belangrijk? Je "moet" (verplicht bijna) toch een hoesje erom doen.

Je bent helemaal niks verplicht. Overigens heb ik of geen hoesje of een doorzichtige dus maakt kleur wel uit dan :)

PS: Ik wil die nieuwe wallpaper! die is echt gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet niets en de onderkant van de Apple hoesjes plus de camera bump is open. Daar zie je dus ook kleur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
Scrtz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:34:
[...]

Pssssst https://9to5mac.com/2018/...s-max-wallpaper-download/
De wallpapers zijn goed gekeurd door @Scrtz

[ Voor 31% gewijzigd door Nick25 op 14-09-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Net een video van everythingapplepro bekeken. En volgens hem zou er in het 512gb model 8GBRAM kunnen zitten. Maar hij wacht nog op bevestiging van andere bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DVDB schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:38:
Net een video van everythingapplepro bekeken. En volgens hem zou er in het 512gb model 8GBRAM kunnen zitten. Maar hij wacht nog op bevestiging van andere bronnen.
everythingapplepro Is een roeptoeter. Die komt wel vaker met claims die totaal niet kloppen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:34:
[...]

Je bent helemaal niks verplicht. Overigens heb ik of geen hoesje of een doorzichtige dus maakt kleur wel uit dan :)

Lijkt me toch wel eng om zo een uur toestel zonder hoes te gebruiken :9

Scherm reparatie was iets van 400 ofzo toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Stenn schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:30:
Losstaand van de e-sim wel of niet discussie, twijfel ik zelf tussen de aanschaf van een X of Xs (bezit nu nog een 6). Verschillen zijn imo marginaal, terwijl het prijs verschil van de 256 gb versie (X = €949, Xs = €1329) oploopt tot bijna 400 euro. Ik zie alleen:

- 1 meter dieper het water in
- half uur langer batterij
- 30% betere cpu
- vernieuwde camera sensor
- misschien meer RAM?

Welk van deze nieuwtjes zijn voor de rest interessant genoeg om toch overstag te gaan?
Waar zie jij de X met 256GB voor €949? of bedoel je tweedehands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:41:
[...]

everythingapplepro Is een roeptoeter. Die komt wel vaker met claims die totaal niet kloppen 8)7
Zou het ook maar vreemd vinden. Maar moest het waar zijn, zou het wel mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:41:
[...]

Nja ik weet van mezelf dat ik erg voorzichtig ben + heb nog nooit (afkloppen hehe) een kapot scherm gehad, de laatste overleden telefoon was een HTC Desire omdat ik er soep overheen gegooid had.

Dus al een hoop geld bespaard aan verzekering door de jaren heen, dat als er een iPhone een keer kapot valt en het 400 euro mag kosten, dat nog steeds een schijntje is tov dat ik elk jaar verzekering/apple care betaald had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm frikandel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
Het leren hoesje van Apple voor de iPhone Xs past niet op de iPhone X neem ik aan ? Zou wel graag de nieuwe groene kleur willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33

Ik zou eigenlijk de Xs zonder bescherming willen gaan gebruiken, zoals ik dat ook al jaren doe met m'n 6s. Dan maar een verzekering o.i.d. Maar ik ben bang dat dat niet meer gaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
Heb gisteren mijn abo verlengd naar een iPhone X 64GB. Maar nu twijfel ik, zal ik mijn verlenging annuleren en toch voor de iPhone XS gaan? Verschil is wel 200 euro bijbetalen voor de XS. Zelf kom ik van een iPhone 7 Plus. Helupppppp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:23
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:41:
[...]

Gebruik mijn X op dit moment ook zonder hoes. Koop het toestel toch voor het design en uiterlijk en wegstoppen in een hoesje vind ik persoonlijk zonde. :)

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:06
SgtElPotato schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:50:
[...]

Gebruik mijn X op dit moment ook zonder hoes. Koop het toestel toch voor het design en uiterlijk en wegstoppen in een hoesje vind ik persoonlijk zonde. :)
Heb zelf ook nog nooit een hoesje om m'n iphone gehad. Gaat met de Xs niet anders worden.. vind het ontzettend lelijk namelijk :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
sjorremans schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:53:
[...]

Heb zelf ook nog nooit een hoesje om m'n iphone gehad. Gaat met de Xs niet anders worden.. vind het ontzettend lelijk namelijk :+
Moet wel zeggen dat het voordeel aan zo'n glanzende rand en glazen achterkant zoals bij de X(s) het al een stuk minder opvalt als je bijv een plastic doorzichtig hoesje gebruikt. Doe je zo'n hoesje om een iPhone met metalen achterkant/zijkant zoals een iPhone 6 of 7, dan zag dat er weer direct heel erg goedkoop uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
battia schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:48:
Heb gisteren mijn abo verlengd naar een iPhone X 64GB. Maar nu twijfel ik, zal ik mijn verlenging annuleren en toch voor de iPhone XS gaan? Verschil is wel 200 euro bijbetalen voor de XS. Zelf kom ik van een iPhone 7 Plus. Helupppppp!
Als je nu al twijfelt zou ik hem annuleren en voor de Xs gaan, anders blijf je altijd spijt houden...
Ik ben uiteindelijk ook voor de Xs gegaan terwijl ik gisteren eigenlijk overtuigd was van de X, maar als je een beetje schuift met het maandbedrag valt het wel weer mee... >:)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 19:24
Nou, heb de iPhone XS 64G besteld. Mijn iPhone 8 zal binnenkort op vraag&aanbod worden geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:45:
[...]

Ik zou eigenlijk de Xs zonder bescherming willen gaan gebruiken, zoals ik dat ook al jaren doe met m'n 6s. Dan maar een verzekering o.i.d. Maar ik ben bang dat dat niet meer gaat :'(
Ik heb een iPhone 6 en SE altijd gebruikt. Ik laat het bijna nooit vallen. Misschien 1-2 keer per jaar. Mja een XS is vele malen groter en nog gladder ivm glass back. Dus ik ga geen risico nemen. Vooral omdat de reparatie 400 is :D

En ik wil de resell value ook hoog behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
M@cer schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:02:
[...]

Als je nu al twijfelt zou ik hem annuleren en voor de Xs gaan, anders blijf je altijd spijt houden...
Ik ben uiteindelijk ook voor de Xs gegaan terwijl ik gisteren eigenlijk overtuigd was van de X, maar als je een beetje schuift met het maandbedrag valt het wel weer mee... >:)
Heb in alle haast mn iPhone 7 Plus verkocht, dus nu wachten op de iPhone X die morgen pas binnenkomt :(

Moet ook dan lang wachten met annuleren enzo, shit man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Op de store wordt belkin invisiglass voor 40euro aangeboden voor de max.

Ik lees dat er met de eerste generatie veel problemen waren, maar is dat nog steeds zo. Iemand dat op zijn x toevallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
joffrey19 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:06:

Ik lees dat er met de eerste generatie veel problemen waren, maar is dat nog steeds zo. Iemand dat op zijn x toevallig.
Ik heb die ook besteld. Las ook over problemen ja. Blijkbaar in februari ofzo een versie 2 uitgekomen en daar zijn wel veel positieve verhalen over! Zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

??

Ik heb nog nooit een hoesje gehad om een van mijn iPhones, mijn X gebruik ik ook gewoon kaal.

Je wilt zelf toch een mooie kleur?
Je kiest niet voor een kleur die je niet mooi vindt lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Zijn gewoon prima hoor, nooit geen problemen gehad.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Niek_1981 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:10:
[...]

Zijn gewoon prima hoor, nooit geen problemen gehad.
Ok tnx, is het goed zelf te doen? of doen jullie het altijd in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:01

JSchut

.....

Ik heb hem om mijn X. Heb hem laten plaatsen bij de Amac. Koste 5euro. Daar ga ik zelf niet voor lopen kloten. Zit er super strak op en heb nergens problemen mee.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
JSchut schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:14:
[...]

Ik heb hem om mijn X. Heb hem laten plaatsen bij de Amac. Koste 5euro. Daar ga ik zelf niet voor lopen kloten. Zit er super strak op en heb nergens problemen mee.
Ok tnx. Moet ik volgende week vrijdag maar even langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 18:13
JSchut schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:14:
[...]

Was zelf ook van plan om langs de Amac te gaan om nog een screenprotector erop te laten plaatsen. Heb er wel vertrouwen in dat ze dat daar netjes kunnen.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:01

JSchut

.....

Froggle schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:16:
[...]

Was zelf ook van plan om langs de Amac te gaan om nog een screenprotector erop te laten plaatsen. Heb er wel vertrouwen in dat ze dat daar netjes kunnen.
Voor mijn vrouw de xs besteld en daar ga ik ook even mee langs de Amac. Moet er wel 45 mins voor rijden haha. Dichterbij is er niet. Maar we gaan regelmatig die kant op dus we combineren het gewoon even :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:28
Ik heb een apart topic gemaakt (net als voor de 7/8) over hoesjes/screenprotectors voor de XS/XS Max

[iPhone XS & XS Max] bescherming / screenprotectors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:00

Mijn Invisiglass was op de iPhone X niet goed. Veel krassen en beschadigingen. Toen heb ik gelezen dat ze gratis zouden vervangen en er een nieuwe versie zou komen. Naar de aMac geweest, bonnetje getoond en heb gratis een nieuwe gehad. Die is overigens wel helemaal prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
Iemand ervaring met een fast wireless charger. Zo ja, welke en bevalt die goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

joffrey19 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:13:
[...]

Ok tnx, is het goed zelf te doen? of doen jullie het altijd in de winkel.
Ik heb het laten doen in de Apple Store, zou ik nu zo weer doen, of bij de Amac. Zelf doen ben ik niet zo'n fan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
RobPete89 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:23:
Iemand ervaring met een fast wireless charger. Zo ja, welke en bevalt die goed?
Ik heb deze meebesteld met de Xs.
https://www.apple.com/nl/...-oplaadstation-van-mophie

Ik weet volgende week hoe die bevalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de Fast Charger? Ik heb de XS besteld maar heb geen fast charger.

Is het waard om 80 euro extra te betalen hiervoor? Ik moet dan de 30W en USB-C to lightning kopen namelijk.

Momenteel gebruik ik de iPad charger van 10W.

Ik zie ook een Macbook charger boven de 80W kan ik die niet gebruiken voor mijn mobiele toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:06
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:26:
Heeft iemand ervaring met de Fast Charger? Ik heb de XS besteld maar heb geen fast charger.

Is het waard om 80 euro extra te betalen hiervoor? Ik moet dan de 30W en USB-C to lightning kopen namelijk.

Momenteel gebruik ik de iPad charger van 10W.

Ik zie ook een Macbook charger boven de 80W kan ik die niet gebruiken voor mijn mobiele toestel?
Kan je beter zoiets als dit bestellen, bespaard je weer wat centjes :)

https://www.bol.com/nl/p/...ZDmQ.1_5_6.7.ProductImage

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Stenn schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:53:
[...]

Check de handelaartjes maar, gsmweb of vianen telecom, zoiets.

Ben zelf toch overstag gegaan, als je zo'n smak geld neerlegt wil ik toch de meest snelle hebben/hebbon.
Bij GSMweb kost de iPhone X 256GB €1150. Bij Vianen Telecom €969, terwijl de 64GB-versie daar €869 kost. Heb in het verleden via GSMweb weleens besteld en dat ging prima. Iemand ervaring met Vianen Telecom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjorremans schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:28:
[...]

Kan je beter zoiets als dit bestellen, bespaard je weer wat centjes :)

https://www.bol.com/nl/p/...ZDmQ.1_5_6.7.ProductImage
Ik zie een aanbieding "Apple Lightning 29W Snellader + Kabel (1 Meter)" voor 50 euro al.

Blok met kabel dus. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackssonss schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:34:
[...]

Bij GSMweb kost de iPhone X 256GB €1150. Bij Vianen Telecom €969, terwijl de 64GB-versie daar €869 kost. Heb in het verleden via GSMweb weleens besteld en dat ging prima. Iemand ervaring met Vianen Telecom?
Ja, pa heeft ooit iPhone besteld daar bij Vianen Telecom. Bestaan al dik 5 jaar, prima zaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
battia schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:48:
Nog iemand advies?? Mijn Tele2 verlenging met iPhone X annuleren en voor de iPhone XS gaan of toch de iPhone X behouden? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Laatst online: 25-08 11:07
battia schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:45:
[...]

Nog iemand advies?? Mijn Tele2 verlenging met iPhone X annuleren en voor de iPhone XS gaan of toch de iPhone X behouden? :O
Kan je het je veroorloven die extra 200 euro uit te geven?
Ja? - Annuleren en Xs nemen.
Nee? - X houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
PakoeDIEP schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:47:
[...]

Kan je het je veroorloven die extra 200 euro uit te geven?
Ja? - Annuleren en Xs nemen.
Nee? - X houden.
Probleem, iPhone X komt morgen binnen en zit nu zonder tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
battia schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:55:
[...]

Probleem, iPhone X komt morgen binnen en zit nu zonder tel
Lijkt alsof je je keuze al gemaakt hebt en liever voor de Xs gaat.
X terugsturen en toch nog voor de Xs gaan.
Contact opnemen met de provider over wat de keuzes zijn.
Even een dagje zonder telefoon kan wel fijn zijn ;).

[ Voor 7% gewijzigd door PakoeDIEP op 14-09-2018 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Novadecasa
Een tijdje geleden heb ik gelezen dat het draadloos laden maar tot een beperkt aantal (honderden) keren kon zonder extreem verlies te lijden op de accuduur. Iemand die hier meer over weet of dit ook merkt bij de huidige X?

M'n vriendin heeft de X maar laad haar telefoon nog op met een kabel, als ik straks de X of de Xs heb wil ik een draadloze oplader hebben voor ons beiden. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
PakoeDIEP schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:58:
[...]

Lijkt alsof je je keuze al gemaakt hebt en liever voor de Xs gaat.
X terugsturen en toch nog voor de Xs gaan.
Contact opnemen met de provider over wat de keuzes zijn.
Even een dagje zonder telefoon kan wel fijn zijn ;).
Hahaha, nou, minimaal een week zonder telefoon bedoel je. Kijk, als de iPhone X en XS niet zo een waardige verschil hebben, dan houd ik gewoon de iPhone X snap je. Ik wil weten of het waard is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Novadecasa schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:59:
Een tijdje geleden heb ik gelezen dat het draadloos laden maar tot een beperkt aantal (honderden) keren kon zonder extreem verlies te lijden op de accuduur. Iemand die hier meer over weet of dit ook merkt bij de huidige X?

M'n vriendin heeft de X maar laad haar telefoon nog op met een kabel, als ik straks de X of de Xs heb wil ik een draadloze oplader hebben voor ons beiden. Vandaar.
Ik kan hier geen logische verklaring voor vinden. Wat ik zelf kan bedenken is dat het draadloos opladen warmte genereert omdat die spoelen geen 100% rendement hebben. Door de extra warmte is de temperatuur van de accu hoger waardoor meer slijtage optreedt. Maar hoe groot dat effect is? Geen idee. Ik zou me er niet te druk om maken, als je serieus belang hecht aan een lange accuduur dan moet je je accu sowieso na 2 jaar vervangen.

Ik heb een draadloze oplader in de auto. En van de zomer had ik daar wel een paar keer de melding dat iPhone moest afkoelen. Maar dan gebruikte ik ook navigatie en muziek (en opladen dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
battia schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:05:
[...]

Hahaha, nou, minimaal een week zonder telefoon bedoel je. Kijk, als de iPhone X en XS niet zo een waardige verschil hebben, dan houd ik gewoon de iPhone X snap je. Ik wil weten of het waard is. 8)7
Persoonlijk gezien, puur op specs bekeken, zie ik minimale verschillen tussen de X en Xs.
Uiteraard weet niemand nog hoe het in een real life scenario zal afspelen. Daarvoor moeten de reviews nog uitkomen.
Ik heb zelf gister een X gehaald en ben ook geneigd een jaartje hiermee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
PakoeDIEP schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:09:
[...]

Persoonlijk gezien, puur op specs bekeken, zie ik minimale verschillen tussen de X en Xs.
Uiteraard weet niemand nog hoe het in een real life scenario zal afspelen. Daarvoor moeten de reviews nog uitkomen.
Ik heb zelf gister een X gehaald en ben ook geneigd een jaartje hiermee te doen.
Apple gaf anders wel een erg groot verschil tussen de A11 Bionic en de A12 Bionic.
A11: 600 miljard Neural Engine operations p/sec
A12: 5 biljoen Neural Engine operations p/sec

Ik weet niet in hoeverre je dat gaat merken als gebruiker, maar ik denk dat je wel aardig future proof bent met de Xs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froggle schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:26:
[...]

Apple gaf anders wel een erg groot verschil tussen de A11 Bionic en de A12 Bionic.

Ik weet niet in hoeverre je dat gaat merken als gebruiker, maar ik denk dat je wel aardig future proof bent met de Xs.
De X is al sneller op papier als alle Snapdragon 845 telefoons. De X kan echt nog makkelijk 3 tot 4 jaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PakoeDIEP
Froggle schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:26:
[...]

Klinkt heel erg interessant.
Maar dat vertelt inderdaad niks over wat wij, als alledaagse gebruikers, hiervan zullen merken.
Was ik geen tech geek, dan had ik nog gebruik kunnen maken van mijn 7+. Ook al heeft die geen neural engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
PakoeDIEP schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:35:
[...]

Klinkt heel erg interessant.
Maar dat vertelt inderdaad niks over wat wij, als alledaagse gebruikers, hiervan zullen merken.
Was ik geen tech geek, dan had ik nog gebruik kunnen maken van mijn 7+. Ook al heeft die geen neural engine.
Dat is ook wat ik zeg.

Maar die Neural Engine is puur voor AI toepassingen. Wellicht zal de snelheid van Face ID hier ook van profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wanneer verwachten jullie de eerste reviews van Youtubers? Pas op de dag dat ze uitkomen of misschien dit weekend al? geen idee hoe dat normaal gaat namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:14:
Wanneer verwachten jullie de eerste reviews van Youtubers? Pas op de dag dat ze uitkomen of misschien dit weekend al? geen idee hoe dat normaal gaat namelijk..
Meestal 1 dag van te voren op prieces op de 21ste.

Zo vroeg kunnen ze het ook niet krijgen :9 Behalve als het uit de magazijn gesloten word :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:16:
[...]

Zo vroeg kunnen ze het ook niet krijgen :9 Behalve als het uit de magazijn gesloten word :X
lol, ja idd maar voor de juiste 'influencers' maakt Apple graag een uitzondering denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Wat is nou eigenlijk de reden waarom iPhone X hoesjes niet op de Xs passen?
Qua afmetingen en aansluitingen zijn ze exact hetzelfde....

Of toch die camera op een andere plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
D-Ed schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:20:
lol, ja idd maar voor de juiste 'influencers' maakt Apple graag een uitzondering denk ik ;)
De bekende MKBHD kreeg een unboxing op 31 oktober 2017 terwijl de X pas uitkwam op 3 november 2017, dus het zal iets in die richting moeten zijn. Aangezien de early hands-on strak geregisseerd wordt zijn het meer indrukken in dezelfde riching met hier en daar een opmerking. Dit jaar dus wss dinsdag 18 september.

Echte reviews volgen pas op de release datum zelf (embargo). Aangezien er deze keer maar een week tussen zit denk ik nu niet dat de first impressions veel impact gaan hebben omdat er een lawine aan nieuws zal komen om de keynote te verwerken (benchmarks, onderdelen herkennen, ...)

[ Voor 19% gewijzigd door algalid op 14-09-2018 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 22:23
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:16:
[...]

Vaak krijgen "approved" Youtubers wel samples en sneak peak's. Al is het maar om de hype voor een product te stomen.
Dave2D bijvoorbeeld krijgt van heel veel bedrijven zaken toegestuurd en dit vaak ook zodat mensen dat product zouden bekijken.
Dat zal niet anders zijn bij de andere die Apple graag promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:30
Als iemand interesse heeft in een Friends and familie korting hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Thanks for the insight mensen :)

Belangrijkste ding gaat de camera voor mij zijn. Kijk nu al jaloers naar foto’s van de X bij vrienden, kom zelf van een 7..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Novadecasa schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:59:

Ik laad de X al vanaf het begin draadloos op (dus countwise al ruim 300 dagen) en ik ondervind totaal geen verlies van accuduur of andere vreemde praktijken. Het valt me zelfs op dat als ik hem weer op de laadstation zet dat ik dan nog ruim 50% heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
Yzord schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:52:
[...]

Ik laad de X al vanaf het begin draadloos op (dus countwise al ruim 300 dagen) en ik ondervind totaal geen verlies van accuduur of andere vreemde praktijken. Het valt me zelfs op dat als ik hem weer op de laadstation zet dat ik dan nog ruim 50% heb.
Welke heb jij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

ELEPHAS draadloze snellader (staand model). Gekocht op Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Anker is dikke prima via Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10
Heeft deze iPhone eigenlijk met dual sim ook ondersteuning voor dual apps? Bij een aantal android merken werkt dit als een zonnetje. Bijvoorbeeld Whatsapp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Kunnen de heren die trotste bezitter zijn van die draadloze laders misschien wat linkjes droppen? _/-\o_ Zie door de bomen het bos niet meer O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik heb er een van Ikea :+
In gebouwd in het Ikea nachtkastje, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Zit te twijfelen waar ik de XS moet halen.
In HK is hij een stuk goedkoper dan in mainland China. Echter zijn het verschillende versies.
Blijkbaar heeft de mainland versie (A2104) dual nano-sim en de HK versie nano-sim + e-sim.
Kan verder geen verschillen vinden maar toch apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Kenzi schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:25:
In HK is hij een stuk goedkoper dan in mainland China. Echter zijn het verschillende versies.
Blijkbaar heeft de mainland versie (A2104) dual nano-sim en de HK versie nano-sim + e-sim.
De versie in Hong Kong heeft ook Dual Nano SIM: https://support.apple.com/nl-nl/HT209086

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:25:
Dat heeft Apple ook aangegeven in de keynote. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:26
D-Ed schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:58:
Kunnen de heren die trotste bezitter zijn van die draadloze laders misschien wat linkjes droppen? _/-\o_ Zie door de bomen het bos niet meer O-)
Gisteren op aanraden van een aantal mede-tweakers deze besteld Anker Fast Wireless Charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

De XS Max ja, de normale XS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Kenzi schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:30:
[...]

De XS Max ja, de normale XS niet.
Oh, ik dacht dat je de Xs Max wilde, omdat je modelnummer A2104 noemde. Dat is de Xs Max :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

MelvinW schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:31:
[...]

Oh, ik dacht dat je de Xs Max wilde, omdat je modelnummer A2104 noemde. Dat is de Xs Max :P
Ah, yes. Verkeerde type nummer.
Tussen het bellen met HK en hier in de Apple store local vragen eigenlijk alleen maar meer vragen. Niemand in mainland die ook maar iets over esim kon vertellen.

[ Voor 24% gewijzigd door Kenzi op 14-09-2018 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FrameWork. schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:28:
[...]

Gisteren op aanraden van een aantal mede-tweakers deze besteld Anker Fast Wireless Charger
Ik heb deze ook. Gekocht rond de X release.
Best leuk voor een paar keer, daarna gewoon weer een jaar met kabel opgeladen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

D-Ed schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:58:
Ik gebruik nog steeds mijn Nokia Fatboy Charging Pillow :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 22:00
Same here!

Zonder het kussetje ligt mijn 8 Plus er nog perfect op.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:35:
[...]

Best leuk voor een paar keer, daarna gewoon weer een jaar met kabel opgeladen 8)7
Want kabeltje er in stoppen is veel praktischer dan hem ergens op te leggen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:20:
[...]

Want kabeltje er in stoppen is veel praktischer dan hem ergens op te leggen? :+
Nou ja het is in ieder geval niet zo ongelofelijk langzaam. Verder was de X ook vaak smorgens niet opgeladen of van de mat gegleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Modbreak:Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Wootism schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:26:
Wat is nou eigenlijk de reden waarom iPhone X hoesjes niet op de Xs passen?
Qua afmetingen en aansluitingen zijn ze exact hetzelfde....

Of toch die camera op een andere plek?
Speakers zijn anders kijk maar op de Apple site naar de speciale Xs hoesjes.
Dus als je een X hoesje neemt met speciale speaker gaatjes dan zijn deze aan de linker kant te groot.

@Yzord En je (beta) batterij percentage hoe is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:26
Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 18:35:
[...]

Mijn primaire doel is om mijn iPhone ‘s nachts draadloos op te laden. Of moet ik jouw reactie interpreteren dat het een onding is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:36:
[...]

Nou ja het is in ieder geval niet zo ongelofelijk langzaam. Verder was de X ook vaak smorgens niet opgeladen of van de mat gegleden.
Heb je hele korte nachten? :+ Voor zover ik begreep doen de langzame laders er zo'n 4 uur over... Dat moet voor de gemiddelde nacht toch geen probleem zijn. En zomaar van de mat af glijden lijkt me ook een beetje raar, of je moet hem er zelf vanaf stoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32

JB

Cédric roelt!

FrameWork. schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:41:
[...]

Mijn primaire doel is om mijn iPhone ‘s nachts draadloos op te laden. Of moet ik jouw reactie interpreteren dat het een onding is? :)
Dat gaat perfect. Heb een Belkin BOOST UP, elke morgen helemaal vol en ligt gewoon op dezelfde plek... Ik ga echt niet liggen k*tte met zo’n kabel. Telefoon smorgens vaak genoeg door op de grond geketst.

[ Voor 12% gewijzigd door JB op 14-09-2018 19:49 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Ik heb voor mijzelf besloten mijn iPhone niet meer 's nachts op te laden. Ik denk dat de batterij zo langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32

JB

Cédric roelt!

mr.JamesBond schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:46:
Ik heb voor mijzelf besloten mijn iPhone niet meer 's nachts op te laden. Ik denk dat de batterij zo langer mee gaat.
Ik laad alleen snachts.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrameWork. schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:41:
[...]

Nou ik gebruik het in ieder geval niet meer. Of het een onding is weet ik niet, denk dat het meer aan de iPhone ligt.

Ik zag er gewoon de meerwaarde niet van in, als je een paar keer wakker wordt met een niet opgeladen X is de stap naar de kabel snel gemaakt.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:43:
[...]

Heb je hele korte nachten? :+ Voor zover ik begreep doen de langzame laders er zo'n 4 uur over... Dat moet voor de gemiddelde nacht toch geen probleem zijn. En zomaar van de mat af glijden lijkt me ook een beetje raar, of je moet hem er zelf vanaf stoten...
Dat laatste is helaas niet het geval en ik was rond de release van de X ook niet de enige helaas. Komt doordat de X natuurlijk erg glad is met glas aan de achterkant enz.

Voor een nacht is de traagheid van draadloos laden misschien niet vervelend maar heeft het ook niet echt een meerwaarde natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:49:
[...]

Dat laatste is helaas niet het geval en ik was rond de release van de X ook niet de enige helaas. Komt doordat de X natuurlijk erg glad is met glas aan de achterkant enz.
Ik zou zeggen dat als hij ligt, hij blijft liggen. Maar glad op glad kan er eventueel voor zorgen dat hij er sneller af glijdt. Andere modellen hebben een rubberen laag, dat zou wellicht al veel helpen.
Voor een nacht is de traagheid van draadloos laden misschien niet vervelend maar heeft het ook niet echt een meerwaarde natuurlijk.
Gemak van gewoon neerleggen en hij laadt op, in plaats van kabel zoeken en er in stoppen in het donker... :+ Mij lijkt het in ieder geval wel ideaal. Het wordt zo'n inbouwgeval van de Ikea. Wellicht niet de snelste, maar dat maakt dus niet uit voor 's nachts. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ik heb 2 van die Samsung Wireless stand up chargers....ideaal voor zowel bij mn bed maar ook erg fijn als ik achter t bureau zit (te werken).

Links van mn Macbook staat de oplader met m'n iPhone dus gekanteld. Als ik wat wil doen op de iPhone, draai ik licht mn hoofd naar links, tikken, unlocken en meteen in het homescreen zonder mijn iPhone te hoeven vasthouden o.i.d
Vooral de positie van de iPhone in gekantelde stand is top,
Bij mn bed is de charger plat, dus gewoon er op leggen en klaar.

(ik heb geen Xs/Xs Max in bestelling, maar wilde slechts mijn ervaringen delen wat betreft wireless chargers :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 14-09-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:43:
[...]

Ik kan mij wel voorstellen dat de telefoon eraf glijdt op het moment dat er push meldingen binnen komen en je telefoon op trilfunctie staat.
Nooit over nagedacht maar dat zou wel onhandig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:01:
[...]

Ik zou zeggen dat als hij ligt, hij blijft liggen. Maar glad op glad kan er eventueel voor zorgen dat hij er sneller af glijdt. Andere modellen hebben een rubberen laag, dat zou wellicht al veel helpen.

[...]

Gemak van gewoon neerleggen en hij laadt op, in plaats van kabel zoeken en er in stoppen in het donker... :+ Mij lijkt het in ieder geval wel ideaal. Het wordt zo'n inbouwgeval van de Ikea. Wellicht niet de snelste, maar dat maakt dus niet uit voor 's nachts. :)
Ja mij leek het eerst ook handig hoor. Misschien is jouw ervaring anders net zoals die van andere tweakers hier.

Misschien wat het wel softwarematig dat het opladen stopte. Ik ga het met de Xs (Max) nog eens een kans geven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:17

swv

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:01:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring als @Donstil met die Anker lader. Leuk ding maar inderdaad de iPhone X glijdt er vanaf helaas na 20 min en dan is ie naar mijn idee ook niet meer efficient aan het laden. Ik gebruik hem daarom ook niet meer.

Het gaat natuurlijk om inductieladen he. Dus de spoelen danwel het magnetische veld kan kennelijk dusdanig weerstand geven dat de iPhone gaat glijden indien een van de twee oppervlaktes niet stroef genoeg is inderdaad. De Anker lader had in het ideale geval dus van een wat groter rubberen oppervlak voorzien kunnen worden. Andersom kan een backcase om de iPhone ook helpen. Mijn Galaxy S7 van t werk heeft een bumper (soort van verplicht want het is niet mijn keuze) en die is zo stroef dat ie netjes blijft liggen :)

Ik kan nog eens checken wat de Xs Max presteert op de Anker aangezien die wat zwaarder en groter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik had ook dat mijn X er vanaf gleed. Toen het de draadloze lader van Ikea gekocht en daar blijft hij wel goed op liggen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

[b]Roos79 in "[iPhone XS] Ervaringen & Discussie"Roos79 schreef op vrijdag 14 september

@Yzord En je (beta) batterij percentage hoe is die?
Dunno, zit nog op 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

swv schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 20:17:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring als @Donstil met die Anker lader. Leuk ding maar inderdaad de iPhone X glijdt er vanaf helaas na 20 min en dan is ie naar mijn idee ook niet meer efficient aan het laden. Ik gebruik hem daarom ook niet meer.

Het gaat natuurlijk om inductieladen he. Dus de spoelen danwel het magnetische veld kan kennelijk dusdanig weerstand geven dat de iPhone gaat glijden indien een van de twee oppervlaktes niet stroef genoeg is inderdaad. De Anker lader had in het ideale geval dus van een wat groter rubberen oppervlak voorzien kunnen worden. Andersom kan een backcase om de iPhone ook helpen. Mijn Galaxy S7 van t werk heeft een bumper (soort van verplicht want het is niet mijn keuze) en die is zo stroef dat ie netjes blijft liggen :)

Ik kan nog eens checken wat de Xs Max presteert op de Anker aangezien die wat zwaarder en groter is.
Daarom heb ik ook een staande lader ipv een liggende. Nog nooit issues gehad dat hij niet opgeladen is. Ben eigenlijk best tevreden over mijn Elephas.
Pagina: 1 ... 4 ... 40 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6