Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09:41
@dkawa Voor de mee luxe service als een swap moet je nu gewoon Apple Care+ hebben
De reden noemt @RigolleM al denk ik veel misbruik men had een krasje en wilde een swap.
En niet druk in de winkel hoeft niet te betekenen dat het niet druk achter is bij de medewerkers die de technische dingen doen.

• Ruud0012
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 18-03 14:59
Zo is het. Alhoewel ik geen Apple Care heb en mijn 3 jaar oude iPhone 6s na reparatie zo werd geruild voor een refurbish toestel. Super service in dit geval.
De Xs Max doet het tot nu toe super en ook mijn vrouw is razend enthousiast over haar Xs in gold.

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-03 11:42
Roos79 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 09:59:
@dkawa Voor de mee luxe service als een swap moet je nu gewoon Apple Care+ hebben
De reden noemt @RigolleM al denk ik veel misbruik men had een krasje en wilde een swap.
En niet druk in de winkel hoeft niet te betekenen dat het niet druk achter is bij de medewerkers die de technische dingen doen.
En juist dat bedoel ik dus. Nu moet je Apple Care hebben als de luxe service wilt hebben.

En die service had ik voorheen, zonder Apple Care... Snappen jullie nu een beetje wat ik bedoel?

De service van Apple is goed hoor, maar niet als vroeger. Dat wilde ik alleen maar duidelijk maken 8)

• Roos79
@dkawa Komt ook door al die mensen die 3/4/5/6 enz iPhones hebben gehad voordat ze volgens hun perfect waren

• Richie B
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 05-03 13:45
Ik heb sinds 2 weken een probleem met WiFi op de Xs Max. Heb alles al gereset en opnieuw ingesteld op zowep de telefoon als modem/router.
Ook is (was) de snelheid van de WiFi duidelijk minder dan mijn andere toestellen (Note 9, welke gewoon blaast op volle snelheid en een iPhone X uit 2017 welke ook normaal werkt)
Het probleem op de Xs Max is; trage WiFi, geen automatische verbinding maken meer hier thuis of elders waar het netwerk bekend is, enkel pakt het toestel de verbinding door deze in vliegtuigstand te zetten...heel gek. Door het toestel opnieuw op te starten lijkt het even goed te gaan...maar al gauw merk ik dat ik ipv wifi gewoon mijn 4g aan het gebruiken ben.
Komt jullie dit bekend voor? Is dit een bug in de laatste ios update? Of is het de brakke Intel modem die Apple nu in z’n toestellen stopt?

• dkawa
Roos79 schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:30:
@dkawa Komt ook door al die mensen die 3/4/5/6 enz iPhones hebben gehad voordat ze volgens hun perfect waren
Ja dat is toch hun en mijn goed recht? En ja, ik heb vanaf de iPhone 4 zo een beetje alle types gehad (behalve de 8 series). Ik betaal voor een A-product dus verwacht ik dat het product gewoon goed is. En ik ben sowieso pietje precies en wil waar voor mijn geld.

Dus vind jou opmerking niet echt netjes. Of ik heb het verkeerd begrepen....

• dkawa
Richie B schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:30:
Ik heb sinds 2 weken een probleem met WiFi op de Xs Max. Heb alles al gereset en opnieuw ingesteld op zowep de telefoon als modem/router.
Ook is (was) de snelheid van de WiFi duidelijk minder dan mijn andere toestellen (Note 9, welke gewoon blaast op volle snelheid en een iPhone X uit 2017 welke ook normaal werkt)
Het probleem op de Xs Max is; trage WiFi, geen automatische verbinding maken meer hier thuis of elders waar het netwerk bekend is, enkel pakt het toestel de verbinding door deze in vliegtuigstand te zetten...heel gek. Door het toestel opnieuw op te starten lijkt het even goed te gaan...maar al gauw merk ik dat ik ipv wifi gewoon mijn 4g aan het gebruiken ben.
Komt jullie dit bekend voor? Is dit een bug in de laatste ios update? Of is het de brakke Intel modem die Apple nu in z’n toestellen stopt?
Ik heb er geen last van met mijn Xs Max. Ik heb Ziggo Internet Max (400 Mpbs) en ik haal bijna de volle snelheid via Speedtest.

Heb jij jou toestel al geüpdatet naar 12.1.2?

• Roos79
dkawa schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 19:18:
[...]

Ja dat is toch hun en mijn goed recht? En ja, ik heb vanaf de iPhone 4 zo een beetje alle types gehad (behalve de 8 series). Ik betaal voor een A-product dus verwacht ik dat het product gewoon goed is. En ik ben sowieso pietje precies en wil waar voor mijn geld.

Dus vind jou opmerking niet echt netjes. Of ik heb het verkeerd begrepen....
Ik bedoel mensen die een iPhone 7 kopen en die hem dus meermaals omruilen en sommige deden dat echt om niks omdat ze zelf een krasje erop hadden gefabriceerd.
En ja die waren er echt ;)
Ikzelf heb wel Apple care geeft net dat beetje meer service.
En echt het is anders dan voorheen zonder ac.

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 09:18
Iemand nog tips voor mooie Wallpapers om het mooie scherm van de iPhone Xs (Max) goed tot zijn recht te laten komen?

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:03:
Iemand nog tips voor mooie Wallpapers om het mooie scherm van de iPhone Xs (Max) goed tot zijn recht te laten komen?
Vellum app gebruik ik hiervoor. Succes gegarandeerd.

https://www.getvellum.com

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

eerste renders van de opvolger van de huidige Xs, met een zooitje extra camera's

Braun scheerapparaat, iemand? :+

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 08:45

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Geert1976 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 11:53:
eerste renders van de opvolger van de huidige Xs, met een zooitje extra camera's

[Afbeelding]

Hahaha wat denk je zelf? No fucking way dat dit erdoor komt.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• mr.JamesBond
BillSpaarbank schreef op zondag 6 januari 2019 @ 22:15:
[...]

Vellum app gebruik ik hiervoor. Succes gegarandeerd.

https://www.getvellum.com
Hier zitten wel een paar gave tussen, thanks!

Vraagje: Als je een zwarte achtergrond hebt, gaat de batterij dan minder leeg? Aangezien het een OLEDscherm betreft zou dat het geval zijn, toch?

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:40:
[...]

Hier zitten wel een paar gave tussen, thanks!

Vraagje: Als je een zwarte achtergrond hebt, gaat de batterij dan minder leeg? Aangezien het een OLEDscherm betreft zou dat het geval zijn, toch?
In theorie wel. In de praktijk heb ik nooit verschil gemerkt. Tenzij je de hele dag naar je homescreen staart :p

Je opent apps en een wallpaper veranderd daar weinig aan.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• dkawa

[Afbeelding]

Bah bah hoop dat dit het niet gaat worden... Ontzettend lelijk

• Squ1zZy
  • Registratie: april 2011
  • Niet online
ik kon vroeger met een plus Apple Mail verdelen tussen de inbox en e-mail. Als ik mijn scherm kantel op de XS Max dan komt de inbox over de e-mail heen. Ik kan niets vinden bij instellingen om dit aan te passen. Klopt het dat Apple dit bewust heeft gedaan? Vond het bij de plus een stuk overzichtelijker.

"Security should be baked in, not sprayed on!"

• DawnNoMoreRises
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19-03 16:27

DawnNoMoreRises

...Sworn to the Dark...

Lyca schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:35:
Allright, sinds vandaag eigenaar van een Xs. Ik kom van een 7 Plus, het is even wennen aan dat scherm en de ontbrekende home knop.

Mooi scherm wel.
Ik sta voor eenzelfde verandering momenteel; waarom heb je een Xs gekozen en niet de Max? puur ivm de prijs of omdat het grotere toestel niks nieuws bied?

Ik hoor graag hoe je de eerste twee weken met de Xs hebt ervaren (tov de 7+).

Rig: Intel Core i7 8700k, 16GB DDR4 Corsair Vengeance RGB @3200Mhz, EVGA Z370 FTW, EVGA GTX 1080 FTW2 powered || Phone: Apple iPhone XS Max 256GB Silver || Ride: Volvo V70n T5 250PK AUT 06-2000 @280K km

• DawnNoMoreRises
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19-03 16:27

DawnNoMoreRises

...Sworn to the Dark...

..dubbel.. ><

DawnNoMoreRises wijzigde deze reactie 08-01-2019 16:33 (194%)

Rig: Intel Core i7 8700k, 16GB DDR4 Corsair Vengeance RGB @3200Mhz, EVGA Z370 FTW, EVGA GTX 1080 FTW2 powered || Phone: Apple iPhone XS Max 256GB Silver || Ride: Volvo V70n T5 250PK AUT 06-2000 @280K km

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 20-03 19:26

[Afbeelding]

Zelfs zonder dat de camera zou uitsteken, zal dit lelijk zijn. Dit wordt m niet

Het is weer bijna september 2019 :)

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Heren, even een vraag voor ik upgrade:
Ik gebruik altijd 'verminder witpunt' als ik in bed nog wat lees.
Mijn iPhone heeft een LCD scherm waarbij de pixels donkerder worden maar het backlight even fel blijft. Dit werkt maar is niet ideaal.

Op de iPhone met amoled scherm, dus zonder backlight, werkt dit dan beter, alles minder helder maar contrast blijft enigszins behouden?

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:29
jodeltje schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:34:
Heren, even een vraag voor ik upgrade:
Ik gebruik altijd 'verminder witpunt' als ik in bed nog wat lees.
Mijn iPhone heeft een LCD scherm waarbij de pixels donkerder worden maar het backlight even fel blijft. Dit werkt maar is niet ideaal.

Op de iPhone met amoled scherm, dus zonder backlight, werkt dit dan beter, alles minder helder maar contrast blijft enigszins behouden?
Contrast wordt minder met dit soort nachtmodussen. Het AMOLED scherm is sowieso mooier als het LCD scherm, ook in nachtmodus.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:51
dfrenner schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:41:
[...]
Dus of de accu's in de nieuwere modellen zijn echt een stuk brakker gewordn, of ik ode iets heel anders met mijn telefoon, dan met mijn eerdere iPhones...
Dit. Mijn iPhone X had na een jaar nog 98%. Mijn nieuwe XS zit nu al (na 3 maanden!) op 97%. En ik was sowieso al teleurgesteld omdat de upgrade van X naar XS gewoon geen upgradegevoel geeft. Het is nagenoeg hetzelfde toestel. Eigenlijk is de camera nog slechter, wat een vreselijke aquarellen komen daar uit. Nee, ik ben jarenlang fanboy geweest en kocht altijd het nieuwste model, maar Apple is nu de weg echt kwijt. Als ik het nieuwste model koop dan wil ik ook het gevoel hebben dat ik het nieuwste model heb, en geen nagenoeg gelijke gebruikerservaring als met het vorige model. Zeker bij de tegenwoordige prijzen.

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
PhilipsFan schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 23:48:
[...]

Dit. Mijn iPhone X had na een jaar nog 98%. Mijn nieuwe XS zit nu al (na 3 maanden!) op 97%.
Mijn iPhone 7 stond na 15 maanden al op 84%. Mijn XS heb ik nu zo’n 2 maanden en sinds vorige maand staat hij op 99%. Ik laad hem vrijwel elke dag (draadloos) op. Dat doe ik eigenlijk gewoon standaard.

syltheboy wijzigde deze reactie 09-01-2019 00:13 (5%)

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 23:54
[...]

Dit. Mijn iPhone X had na een jaar nog 98%. Mijn nieuwe XS zit nu al (na 3 maanden!) op 97%. En ik was sowieso al teleurgesteld omdat de upgrade van X naar XS gewoon geen upgradegevoel geeft. Het is nagenoeg hetzelfde toestel. Eigenlijk is de camera nog slechter, wat een vreselijke aquarellen komen daar uit. Nee, ik ben jarenlang fanboy geweest en kocht altijd het nieuwste model, maar Apple is nu de weg echt kwijt. Als ik het nieuwste model koop dan wil ik ook het gevoel hebben dat ik het nieuwste model heb, en geen nagenoeg gelijke gebruikerservaring als met het vorige model. Zeker bij de tegenwoordige prijzen.
Om die reden ben ik ook gestopt met de S versies kopen, dat voelt totaal niet aan als een upgrade en dat had ik al bij de 5S, 6S en eigenlijk zelfs bij de 7. Die kleine hardware upgrades en vernieuwingen zijn leuk maar een totaal nieuw design is eigenlijk altijd nog het allerleukste, al moet ik zeggen dat ik faceid ook wel een fantastische vernieuwing vond.

• syltheboy
  • Niet online
Scrtz schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:13:
[...]

Om die reden ben ik ook gestopt met de S versies kopen, dat voelt totaal niet aan als een upgrade en dat had ik al bij de 5S, 6S en eigenlijk zelfs bij de 7. Die kleine hardware upgrades en vernieuwingen zijn leuk maar een totaal nieuw design is eigenlijk altijd nog het allerleukste, al moet ik zeggen dat ik faceid ook wel een fantastische vernieuwing vond.
De grootste verbetering van de iPhone 7 vond ik de force touch home button.

syltheboy wijzigde deze reactie 09-01-2019 00:21 (4%)

• Scrtz
syltheboy schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:18:
[...]

De grootste verbetering van de iPhone 7 vond ik de force touch home button.
En vond je dat uberhaupt nou echt geweldig, of proef ik wat sarcasme in de juiste richting?

Het naarste gevoel kreeg ik toch wel toen ik voor een 6 ging en dat door de 6 plus niet meer het topmodel betrof, je moest dus maar het grotere model pakken om dat hogere PPI scherm en dubbele camera met optische beeldstabilisatie te krijgen. Gelukkig zijn ze met die geintjes iig afgestapt sinds de iPhone X(s).

• syltheboy
  • Niet online
Scrtz schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:27:
[...]

En vond je dat uberhaupt nou echt geweldig, of proef ik wat sarcasme in de juiste richting?

Het naarste gevoel kreeg ik toch wel toen ik voor een 6 ging en dat door de 6 plus niet meer het topmodel betrof, je moest dus maar het grotere model pakken om dat hogere PPI scherm en dubbele camera met optische beeldstabilisatie te krijgen. Gelukkig zijn ze met die geintjes iig afgestapt sinds de iPhone X(s).
Misschien een beetje. :P Het was vooral het idee dat het geen fysieke knop meer was. We hebben hier ook een iPad mini 2 liggen, maar hiervan werkt de home knop een stuk minder goed dan in het begin.

Ik ging destijds van een 6 Plus naar een 7, omdat ik een maatje kleiner wilde. Daarnaast vond ik 16GB erg krap.

syltheboy wijzigde deze reactie 09-01-2019 01:18 (25%)

• Roos79
Ik ben van een 6s naar de Xs gegaan en dan heb je wel een flinke upgrade vind ik zelf.
Verder deed ik eigenlijk altijd 2 jaar met mijn toestel en zag je voorheen geen batterij percentage en wist je gewoon niet wat er gebeurde.

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20-03 16:17
Ik heb altijd de s-versie gehad: 3s, 4s, 5s, 6s, 8 (eigenlijk de 7s) en nu de XS. Dus vanaf een 8 naar de XS is dit een serieuze upgrade. Dat je van de X naar XS geen upgrade gevoel hebt, dat kon je op voorhand al weten. Daarom dat er veel van X naar XS Max zijn gestapt (voor het upgrade-gevoel).

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• syltheboy
  • Niet online
Roos79 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 07:06:
Ik ben van een 6s naar de Xs gegaan en dan heb je wel een flinke upgrade vind ik zelf.
Verder deed ik eigenlijk altijd 2 jaar met mijn toestel en zag je voorheen geen batterij percentage en wist je gewoon niet wat er gebeurde.
Ja, eigenlijk zorgt die batterijpercentage ervoor dat je je meer zorgen gaat maken. Mijn batterijpercentage stond gisteravond nog op 99% en nu staat hij ineens op 97%. Ik heb hem pas 2 maanden.

Voor het opladen gebruik ik een 10W iPad-oplader icm een draadloze lader van Satechi. Misschien is het beter dat ik een 5W iPhone-lader gebruik? Ik wil draadloos blijven opladen.

syltheboy wijzigde deze reactie 09-01-2019 12:35 (15%)

• RigolleM
Voor het opladen gebruik ik een 10W iPad-oplader icm een draadloze lader van Satechi. Misschien is het beter dat ik een 5W iPhone-lader gebruik? Ik wil draadloos blijven opladen.
Ik laad altijd op met een 5W lader, zowel via kabel als draadloos. iPhone XS na 2,5 maand nog steeds 100%, iPhone 8 na één jaar 99%.
Nooit gebruik ik de iPad lader (10 of 12W) voor het opladen van mijn iPhones.
Waarom denk je dat Apple er nog een 5W lader in de doos steekt bij de nieuwe iPhones?
Snelladen is nefast voor uw batterij. Elk voordeel heeft z'n nadeel.

• syltheboy
  • Niet online
RigolleM schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:36:
[...]

Ik laad altijd op met een 5W lader, zowel via kabel als draadloos. iPhone XS na 2,5 maand nog steeds 100%, iPhone 8 na één jaar 99%.
Waarom denk je dat Apple er nog een 5W lader in de doos steekt bij de nieuwe iPhones?
Vanaf nu ga ik hem met de standaard 5W lader opladen. Snelladen heeft verder ook weinig zin, aangezien ik hem voordat ik ga slapen aan de lader leg (draadloos).

• dkawa
[...]

Kan me voorstellen dat dit geen echte upgrade is.

Ik ben na heel veel twijfel toch overgestapt op de Xs Max en heb er totaal geen spijt van. Dit voelt dan wel als een waardige upgrade. Alles is gewoon beter, echt waar. Het formaat is geweldig, de camera is gewoon top. En natuurlijk de stand-by tijd is vele malen beter.

Met m'n X had ik tussentijds al zeker moeten bijladen, maar nu met de Max echt niet. Terwijl ik dit op m'n Max aan het typen ben heb ik nog gewoon 50% batterij over _/-\o_

• Martinus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 17-03 20:00
RigolleM schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 14:36:
[...]

heb nog steeds 100% , releaseday gekocht. Gebruik: snellader, draadloos, 3A autolader, powerbank.... m.i. maakt het niks meer uit. Ook mn oude X had nog 98% na een jaar, en ga niet superduper voorzichtig met de accu om, heb soms gewoon juice nodig voor een X periode en laad dan ff beetje bij.

no comment

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-03 18:44
Martinus schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:19:
[...]

heb nog steeds 100% , releaseday gekocht. Gebruik: snellader, draadloos, 3A autolader, powerbank.... m.i. maakt het niks meer uit. Ook mn oude X had nog 98% na een jaar, en ga niet superduper voorzichtig met de accu om, heb soms gewoon juice nodig voor een X periode en laad dan ff beetje bij.
Ik ben sinds een paar weken overgestapt op de Iphone. Altijd Android gehad. Ik kwam nu van een Huawei Mate 20 Pro af met helaas een slecht scherm (groene waas). Bij het omruilen kon ik de XS Max voordelig krijgen in vergelijking met andere abonnementen, dus ben ik daarvoor gegaan. Ik wilde sowieso een keer wat anders en dan kom je snel uit bij een Iphone. Ik vond die toestellen wat betreft het uiterlijk alleen vaak wat achterlopen (qua specs soms ook, het duurde lang voordat je draadloos kon opladen met een Iphone), tot de Iphone X in elk geval.

Nu moet ik echt zeggen dat ik het een fantastisch toestel vind hoor! Echt ontzettend mooi. Ik ben op het juiste moment ingestapt. Er zijn weinig dingen waar ik echt ontevreden over ben, afgezien van de notificatie mogelijkheden op het toestel. Sowieso kun je minder zelf aanpassen in IOS voor mijn gevoel, maar persoonlijk vind ik dat wel prettig (kan ook zijn dat ik heel veel nog niet weet, dat laat ik in het midden, ik heb in elk geval niet het gevoel dat dingen niet gaan zoals ik wil). Het werkt allemaal zeer vloeiend eigenlijk. Mijn maatje heeft de X en ik kan me voorstellen dat een XS niet als een echte upgrade aanvoelt als je die al hebt.

Ik maak me niet heel druk om de berichten dat het batterijniveau sneller omlaag gaat en of een snellader nu wel of niet goed is. Ik heb een 10w lader van Belkin (boostup) en daar doet hij het prima op. Ik heb een draadloze oplader omdat ik altijd lees in bed op mijn telefoon en dan wil ik hem na het lezen weg kunnen leggen zonder te moeten pielen om hem aan de lader te leggen. Ik doe nooit langer dan 2 jaar met een telefoon, ik verwacht niet dat de batterij in die periode zo slecht gaat worden dat ik er echt last van krijg. Ik kijk er dan ook niet naar, want ik zou daar zenuwachtig van worden :-)

Al met al ben ik echt heel tevreden voor de komende tijd.

• Orinoco
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 01:38

Orinoco

Unter den Linden

Martinus schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 08:19:
[...]

Laad mijn XS altijd op met een 87W usb-c power adapter & 12W iPad adapter en zit nu op 96%.
XS ook op release dag gekocht.
Vind die 96% verder geen punt zolang die het maar blijft doen tot Oktober :)

• Rhodan
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:44
Orinoco schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:48:
[...]

Laad mijn XS altijd op met een 87W usb-c power adapter & 12W iPad adapter en zit nu op 96%.
XS ook op release dag gekocht.
Vind die 96% verder geen punt zolang die het maar blijft doen tot Oktober :)
Mijn XS Max is van 1/2 oktober en geeft nog steeds 100% aan.
In het begin hing ik hem aan een Anker Powerports (10 poorts desktop lader van 60watt) voor op werk gebruik ik af en toe een 10 watt Ipad lader. Nu laad ik hem meestal via de Anker PowerWave Fast Wireless Charger Stand in combinatie met een Anker wallcharger dacht 10 of 15 watt.
En nee, geen aandelen in Anker en ja wel fan van Anker spul.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• mr.JamesBond
Zojuist zijn al mijn contacten opeens verwijderd uit mijn iPhone, terwijl ik dit absoluut niet zelf heb gedaan. Vanochtend was alles nog in orde. Is dit een (reeds bekende) bug of herkent iemand wat er zojuist is gebeurd?

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

mr.JamesBond schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:30:
Zojuist zijn al mijn contacten opeens verwijderd uit mijn iPhone, terwijl ik dit absoluut niet zelf heb gedaan. Vanochtend was alles nog in orde. Is dit een (reeds bekende) bug of herkent iemand wat er zojuist is gebeurd?
Nee dat is geen bug. Je zal vast zelf iets gedaan hebben of iemand anders die jou gegevens heeft om de contacten te verwijderen.

• geoffkecroes
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22-02 19:21
mr.JamesBond schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:30:
waren ze gesynced met iCloud. Misschien is iCloud contacten sync plots uitgezet, gebeurde een tijdje om de 2 maand ook bij mijn Apple Music, dan moest ik alles weer opnieuw downloaden

• Scrtz
RigolleM schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:05:
Ik heb altijd de s-versie gehad: 3s, 4s, 5s, 6s, 8 (eigenlijk de 7s) en nu de XS. Dus vanaf een 8 naar de XS is dit een serieuze upgrade. Dat je van de X naar XS geen upgrade gevoel hebt, dat kon je op voorhand al weten. Daarom dat er veel van X naar XS Max zijn gestapt (voor het upgrade-gevoel).
Ja tuurlijk, maar waarom heb je dan niet gewoon direct de X gekocht ipv de 8 toen? Ik zou juist altijd de non S versies aanbevelen, omdat je dan iig een jaar lang rondloopt met het allernieuwste design, bij de S versie is er al niks nieuws meer aan op de kleine hardware improvements na.

• mr.JamesBond
Tylen schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:39:
[...]

Nee dat is geen bug. Je zal vast zelf iets gedaan hebben of iemand anders die jou gegevens heeft om de contacten te verwijderen.
Nopr, niemand heeft toegang en heb zelf niets aangepast.
geoffkecroes schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:39:
[...]

waren ze gesynced met iCloud. Misschien is iCloud contacten sync plots uitgezet, gebeurde een tijdje om de 2 maand ook bij mijn Apple Music, dan moest ik alles weer opnieuw downloaden
Ik heb de iCloud synchronisatie aangezet, heel apart aangezien ik hem nooit heb uitgezet. Mijn contacten zijn allemaal terug, thanks!

Jij had dit dus iedere twee maanden? Wat apart joh

• geoffkecroes
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22-02 19:21
mr.JamesBond schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:05:
[...]

Jij had dit dus iedere twee maanden? Wat apart joh
Jup, en soms zelfs om de maand, heeft echt lang geduurd
uiteindelijk gewoon een 'slimme' playlist met al mijn muziek gemaakt, zodat ik niet meer op elk van mijn 800 liedjes apart op "download" moest klikken, maar toch, zou niet echt mogen vind ik

• RigolleM
Scrtz schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 12:47:
[...]

Ja tuurlijk, maar waarom heb je dan niet gewoon direct de X gekocht ipv de 8 toen? Ik zou juist altijd de non S versies aanbevelen, omdat je dan iig een jaar lang rondloopt met het allernieuwste design, bij de S versie is er al niks nieuws meer aan op de kleine hardware improvements na.
Net om die reden, de S is altijd de verbeterde versie van de eerste generatie. Ik was nogal sceptisch over het Face ID gebeuren en heb het een jaartje kunnen laten bezinken. Eén van de belangrijkste hardware improvements voor MIJ is de dual SIM feature. Ik gebruik dit nu héél vaak icm Truphone.

• Scrtz
RigolleM schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:22:
[...]

Net om die reden, de S is altijd de verbeterde versie van de eerste generatie. Ik was nogal sceptisch over het Face ID gebeuren en heb het een jaartje kunnen laten bezinken. Eén van de belangrijkste hardware improvements voor MIJ is de dual SIM feature. Ik gebruik dit nu héél vaak icm Truphone.
Ja oke begrijpelijk, ik ben eerder de early adaptor die het dan heerlijk vind om het nieuwste als eerste uit te proberen. Apple zorgt er toch vrijwel altijd wel voor dat iets direct goed uitgewerkt is.

Pfoe die geruchten over de iPhone XI vind ik echt vreselijk, die 3 camera's op de achterkant die voor een oerlelijke bult op de achterkant zorgen vind ik iets teveel van het goede..
Apple heeft (uit het niets) de nieuwe, prachtige, iPhone Xs en Xs Max (silicone) Battery Case released in de VS; retailprijs hier in Nederland: €149

€149 voor een Battery Case.... in Apple's eigen mooie Bubble is dit natuurlijk echt een koopje!
Als de Battery Case deze prijs al heeft, ben ik zeer benieuwd wat de retail prijs gaat zijn van de toekomstige AirPower (oplaadmat)...ik zet in op zo'n €229/€249

Apple Defense Team...kom maar door :+

Geert1976 wijzigde deze reactie 16-01-2019 05:36 (32%)

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
Geert1976 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 05:10:
Apple heeft (uit het niets) de nieuwe, prachtige, iPhone Xs en Xs Max (silicone) Battery Case released in de VS; retailprijs hier in Nederland: €149

€149 voor een Battery Case.... in Apple's eigen mooie Bubble is dit natuurlijk echt een koopje!
Als de Battery Case deze prijs al heeft, ben ik zeer benieuwd wat de retail prijs gaat zijn van de toekomstige AirPower (oplaadmat)...ik zet in op zo'n €229/€249

Wat had je dan voor prijs verwacht? Mophie vraagt €119 voor een charging case. Zo gek vind ik de prijs dus niet.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 11-03 19:39
Lijkt me wel nog leuk voor op vakantie - als ik met hogere brightness rondloop dan gewoonlijk en meer foto’s trek dan gewoonlijk.

Vraag me alleen af: maak je daarmee je gewone batterij niet kapot? Tenslotte zit die heel de tijd aan de lader?

Sorry als het een domme vraag is - vraag het me oprecht af. :)

• mr.JamesBond
shyheim schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:10:
Lijkt me wel nog leuk voor op vakantie - als ik met hogere brightness rondloop dan gewoonlijk en meer foto’s trek dan gewoonlijk.
In deze context - op vakantie, veel gebruik maken van je iPhone - lijkt het me een koopje. Je kan tenslotte niet overal je iPhone opladen, zeker niet op vakantie.

Her en der werd een powebank als alternatief genoemd.

• Scrtz
shyheim schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 11:10:

Vraag me alleen af: maak je daarmee je gewone batterij niet kapot? Tenslotte zit die heel de tijd aan de lader?

Sorry als het een domme vraag is - vraag het me oprecht af. :)
Geen gekke vraag hoor, vraag me dat ook wel af, maar andere kant kunnen die accu's van tegenwoordig echt wel veel hebben. Elke iPhone gaat bij mij afentoe ook uren in de lader in de auto terwijl flitsmeister met het scherm aan uren staat te branden, of bijv evt ook nog navigatie. Zijn mijn iPhones iig ook nog nooit slechter van geworden.
--

Geert1976 wijzigde deze reactie 16-01-2019 19:44 (144%)

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Nu online
Jammer dat je jouw uitspraak hebt verwijdert Geert, ik las net het volgende wat daar wel mooi op zou inhaken:
However, The Wirecutter’s Nick Guy has already got his hands on an iPhone XS case, and read off the specs from the printed label. It turns out the iPhone XS Smart Battery Case houses a 1369 mAh internal battery, rated at 10.1Wh. This is slightly more than the 8.96Wh battery found in the iPhone 7 Smart Battery Case. The XS Max case features the same battery as the XS.
:)

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 09:15
RnB schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 20:53:
Jammer dat je jouw uitspraak hebt verwijdert Geert, ik las net het volgende wat daar wel mooi op zou inhaken:

[...]

:)
Je zou toch denken dat met zon kleine batterij het hoesje wel degelijk dunner zou kunnen.

• Zonnetje83
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19-03 22:02
Geert1976 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 05:10:

Alhoewel ik over het algemeen Apple's acties goed kan begrijpen en (vaak) kan waarderen, ben ik het zeker met je eens. Ze slaan op dit moment volledig door, op alle fronten, qua pricing. Ze waren altijd al duur(der), maar daar kreeg je dan ook iets voor.No Problem, heb je het geld niet, dan ga je voor iets anders. Maar Apple voert de prijzen keer op keer op. Op een gegeven moment is het niet gek dat je langer met je gear gaat doen of gewoon andere merken gaat kopen.

Ik ben nog steeds erg blij met m'n Apple gadgets hoor, maar de prijsverhogingen van de laatste tijd rijzen wat mij betreft de pan uit.

• RigolleM
Zonnetje83 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:10:
[...]

Alhoewel ik over het algemeen Apple's acties goed kan begrijpen en (vaak) kan waarderen, ben ik het zeker met je eens. Ze slaan op dit moment volledig door, op alle fronten, qua pricing. Ze waren altijd al duur(der), maar daar kreeg je dan ook iets voor.No Problem, heb je het geld niet, dan ga je voor iets anders. Maar Apple voert de prijzen keer op keer op. Op een gegeven moment is het niet gek dat je langer met je gear gaat doen of gewoon andere merken gaat kopen.

Ik ben nog steeds erg blij met m'n Apple gadgets hoor, maar de prijsverhogingen van de laatste tijd rijzen wat mij betreft de pan uit.
Ik ben het ook niet eens met die hoge prijs maar anderzijds krijg je wel waar voor je geld.
Als ik rondom mij kijk zie ik toch heel veel familie, vrienden, kenissen,... nog met een oude iPhone 5s, 6 of 6s, respectievelijk (2013,2014, 2015), dus toestellen van 5, 4 en 3 jaar oud. Dit haal je niet met een Android phone, niet altijd wegens de hardware maar vaak door de software-updates. Samsung slaagt er zelfs in om een toestel van een anderhalf jaar te verneuken door een major update. Al 2x meegemaakt (S5 mini en A3 2016)). Dat je iOS 12 op een iPhone 5s kunt draaien, daar kan elke Android-fabrikant nog iets van leren. Door Android One is de fabrikant al verplicht om 3 jaar updates te voorzien, maar 5 jaar dat is enkel Apple die hierin slaagt. Niet alle iPhones worden van dag 1 nieuw gekocht, dus er zullen ook toestellen die op het einde van hun levensjaar zijn aangekocht. De iPhone 6s kon je tot september nog verkrijgen via de Apple Store. En vandaag de dag zelfs nog via andere resellers.

Nogmaals ik had het ook lastig om zoveel geld uit te geven voor mijn iPhone XS, maar ik weet wel dat hij een tijdje zal rondslingeren in mijn familiesfeer. Mijn vrouw loopt nu rond met mijn iPhone 6s (gekocht bij release) en zoon met de iPhone 8 (ook release).

Iemand die jaarlijks een nieuwe iPhone koopt, gaat ook een hoger bedrag moeten betalen, vergeleken met andere toptoestellen, maar krijgt ook meer terug van zijn oud toestel. Een Android toestel zakt tijdens zijn eerste levensjaar al makkelijk 30-40% van de oorspronkelijk nieuwprijs. Kijk maar naar de Samsung S9 was na 6 weken al € 200 gezakt. Als je dit toestel in de verkoop moet gooien, ben je inderdaad even duur af. Een iPhone X voor introductie iPhone XS (Max) kreeg je nog makkelijk €800 voor.

• syltheboy
  • Niet online
syltheboy schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:24:
[...]

Vanaf nu ga ik hem met de standaard 5W lader opladen. Snelladen heeft verder ook weinig zin, aangezien ik hem voordat ik ga slapen aan de lader leg (draadloos).
We zijn nu een week verder en nu zag ik dat de cappaciteit al op 96% staat. Ik hoop niet dat dit in deze snelheid blijft dalen.

syltheboy wijzigde deze reactie 17-01-2019 21:25 (6%)

• mr.JamesBond
syltheboy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:22:
[...]

We zijn nu een week verder en nu zag ik dat de cappaciteit al op 96% staat. Ik hoop niet dat dit in deze snelheid blijft dalen.
Ik laad met de iPadlader en mijn iPhone heeft nog 100% capaciteit.

afkloppen doet

• syltheboy
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:36:
[...]

Ik laad met de iPadlader en mijn iPhone heeft nog 100% capaciteit.

afkloppen doet
Ik vraag me af of mijn accu wel goed is. :'(

• RigolleM
syltheboy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:40:
[...]

Ik vraag me af of mijn accu wel goed is. :'(
Zonder de batterijconditie die Apple in iOS12 heeft toegevoegd, zou je het zelfs niet eens geweten hebben.
Ik vind dit geen positieve toevoeging in iOS12 voor sommige gebruikers.
Je kon dit vroeger al controleren dmv een tooltje op PC/Mac, maar dan moest je moeite doen, nu krijgt iedereen dit te zien 8)7

• Tylen

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

RigolleM schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 08:42:
[...]

Zonder de batterijconditie die Apple in iOS12 heeft toegevoegd, zou je het zelfs niet eens geweten hebben.
Je kon dit vroeger al controleren dmv een tooltje op PC/Mac, maar dan moest je moeite doen, nu krijgt iedereen dit te zien 8)7
Ben ik het helemaal mee eens. Dit hadden ze niet moeten toevoegen. Geeft alleen maar onrust bij bepaalde mensen.

• Orinoco

Orinoco

Unter den Linden

RigolleM schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 08:42:
[...]

Goede zaak dat Apple de opties heeft uitgebreid in de batterij monitor, heb je tenminste geen externe app hiervoor meer nodig :)

• -Willem-
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 07-02 11:34
Hallo mensen,

Ik heb een iPhone XS van nog geen maand oud en toevallig kwam ik er vandaag achter dat er een stukje vuil binnen in de cameralens zit. Ik heb voor volledige week een afspraak staan bij een Apple Geniusbar maar toch baal ik hier best wel van. Wat zijn de opties die ze over het algemeen aanbieden bij nieuwe toestellen? Krijg je dan zonder problemen een nieuwe manufactured mee (voorkeur gaat hier naar uit) of gaat het vaak om refurbished toestellen (liever niet) of wordt mijn huidige toestel opengemaakt en het vuil eruit geblazen (zal ik sowieso niet toestaan vanwege het gevaar op beschadigingen of een aantasting aan de IP68 rating). Weet iemand hoe dit normaliter gaat?

• RWK__
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
-Willem- schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:30:
Hallo mensen,

Ik heb een iPhone XS van nog geen maand oud en toevallig kwam ik er vandaag achter dat er een stukje vuil binnen in de cameralens zit. Ik heb voor volledige week een afspraak staan bij een Apple Geniusbar maar toch baal ik hier best wel van. Wat zijn de opties die ze over het algemeen aanbieden bij nieuwe toestellen? Krijg je dan zonder problemen een nieuwe manufactured mee (voorkeur gaat hier naar uit) of gaat het vaak om refurbished toestellen (liever niet) of wordt mijn huidige toestel opengemaakt en het vuil eruit geblazen (zal ik sowieso niet toestaan vanwege het gevaar op beschadigingen of een aantasting aan de IP68 rating). Weet iemand hoe dit normaliter gaat?
Wordt gewoon omgeruild. Als ze hem open gaan maken, heeft dat geen invloed op de IP68 rating, want de sealing zullen ze ook herstellen (bij scherm reparaties doen ze dat sowieso ook).

Ook over de omruil toestellen hoef je geen zorgen om te maken. Die zijn gewoon als nieuw, maar Apple noemt het remanufactured. Mocht de Store je toestel slopen, krijg je in alle gevallen een vervangend toestel, dus maak je er echt geen zorgen om. :)

• -Willem-
RWK__ schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:55:
[...]

Wordt gewoon omgeruild. Als ze hem open gaan maken, heeft dat geen invloed op de IP68 rating, want de sealing zullen ze ook herstellen (bij scherm reparaties doen ze dat sowieso ook).

Ook over de omruil toestellen hoef je geen zorgen om te maken. Die zijn gewoon als nieuw, maar Apple noemt het remanufactured. Mocht de Store je toestel slopen, krijg je in alle gevallen een vervangend toestel, dus maak je er echt geen zorgen om. :)
Wat is het verschil tussen remanufactured en een refurb dan als jij het “als nieuw” bestempeld? Ik had namelijk iemand van de Applestore aan de lijn die aangaf dat remanufactured gewoon een splinternieuwe is. Refurb is dat alleen aan de buitenkant.

• -Willem-
Kwam trouwens ook dit artikel tegen. En dan zou je zeggen dat het om een nieuw product zou moeten gaan.
https://www.onemorething....ufactured-bij-vervanging/

• RWK__
  • Niet online
-Willem- schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:01:
[...]

Wat is het verschil tussen remanufactured en een refurb dan als jij het “als nieuw” bestempeld? Ik had namelijk iemand van de Applestore aan de lijn die aangaf dat remanufactured gewoon een splinternieuwe is. Refurb is dat alleen aan de buitenkant.
-Willem- schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:11:
Kwam trouwens ook dit artikel tegen. En dan zou je zeggen dat het om een nieuw product zou moeten gaan.
https://www.onemorething....ufactured-bij-vervanging/
Apple repareert toestellen bijna niet in de Apple Store, uitgezonderd display reparaties, batterij replacements en andere kleine, gemakkelijke reparaties (bijv. een camera replacement, wat ook afhankelijk is van model iPhone je hebt). Heb je een ander probleem? Dan wordt je iPhone omgewisseld. Persoonlijk vind ik de service erg gemakkelijk en snel, dezelfde dag loop je met een werkende iPhone naar buiten. Dat ene krasje die op je originele iPhone hinderde, is nu helemaal geen probleem meer, omdat Apple je toestel vervangen heeft.

Remanufactured en refurb is eigenlijk hetzelfde, in beide gevallen kan gebruikte onderdelen in zitten, maar dat hoeft niet. Maak maar zo'n toestel open, je gaat niet kunnen zien welk onderdeel nou vervangen is. Sowieso is de behuizing en de accu gewoon nieuw. Het model nummer is ook anders dan een refurbished toestel. Apple noemt het 'remanufactured' en zij zullen altijd zeggen dat het nieuw is.

De rechter heeft bepaald dat Apple geen remanufactured toestel mag geven als jou toestel niet gerepareerd kan worden, omdat je recht hebt op een nieuwe of geld terug. Als jij deze pad wilt bewandelen, dan is dat ook je goed recht, maar dat duurt natuurlijk veel langer en levert mogelijk meer gezeik op dan dat je gewoon akkoord gaat met een remanufactured toestel.

Ik zou gewoon even de afspraak afwachten en kijken wat ze zeggen. Misschien maken ze hem open en blazen ze het stofje weg, misschien krijg je een nieuwe. Ik vraag me toch echt af waar je bang voor bent? Als het toestel niet naar wens is, kan je zo weer terug. Na 4 keer vervangen, krijg je echt een gloednieuwe in doos met accessoires (in retail verpakking).

• Noura101
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 03-02 10:12
syltheboy schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:22:
[...]

Hier sinds release nog op 100%

• -Willem-
RWK__ schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:27:
[...]

[...]

Apple repareert toestellen bijna niet in de Apple Store, uitgezonderd display reparaties, batterij replacements en andere kleine, gemakkelijke reparaties (bijv. een camera replacement, wat ook afhankelijk is van model iPhone je hebt). Heb je een ander probleem? Dan wordt je iPhone omgewisseld. Persoonlijk vind ik de service erg gemakkelijk en snel, dezelfde dag loop je met een werkende iPhone naar buiten. Dat ene krasje die op je originele iPhone hinderde, is nu helemaal geen probleem meer, omdat Apple je toestel vervangen heeft.

Remanufactured en refurb is eigenlijk hetzelfde, in beide gevallen kan gebruikte onderdelen in zitten, maar dat hoeft niet. Maak maar zo'n toestel open, je gaat niet kunnen zien welk onderdeel nou vervangen is. Sowieso is de behuizing en de accu gewoon nieuw. Het model nummer is ook anders dan een refurbished toestel. Apple noemt het 'remanufactured' en zij zullen altijd zeggen dat het nieuw is.

De rechter heeft bepaald dat Apple geen remanufactured toestel mag geven als jou toestel niet gerepareerd kan worden, omdat je recht hebt op een nieuwe of geld terug. Als jij deze pad wilt bewandelen, dan is dat ook je goed recht, maar dat duurt natuurlijk veel langer en levert mogelijk meer gezeik op dan dat je gewoon akkoord gaat met een remanufactured toestel.

Ik zou gewoon even de afspraak afwachten en kijken wat ze zeggen. Misschien maken ze hem open en blazen ze het stofje weg, misschien krijg je een nieuwe. Ik vraag me toch echt af waar je bang voor bent? Als het toestel niet naar wens is, kan je zo weer terug. Na 4 keer vervangen, krijg je echt een gloednieuwe in doos met accessoires (in retail verpakking).
Het heeft totaal niks met “bang zijn” te maken. Het is gewoon vervelend dat een splinternieuw product toch gebreken blijkt te hebben en dat je het niet kunt omruilen voor hetzelfde (nieuw en geseald). Maar goed ik ga het toch omruilen omdat een vervuilde camera toch best irritant kan zijn bij het maken van foto’s. Zolang alles goed werkt en de buitenkant en het scherm volledig nieuw is maakt het ook niet heel veel uit.

-edit

Ik neem aan dat je het (je nieuwe toestel) in de Applestore kunt inspecteren op dode pixels of speakers die niet goed werken voordat je het meeneemt?

-Willem- wijzigde deze reactie 18-01-2019 16:38 (3%)

• RWK__
  • Niet online
-Willem- schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:34:
[...]

Het heeft totaal niks met “bang zijn” te maken. Het is gewoon vervelend dat een splinternieuw product toch gebreken blijkt te hebben en dat je het niet kunt omruilen voor hetzelfde (nieuw en geseald). Maar goed ik ga het toch omruilen omdat een vervuilde camera toch best irritant kan zijn bij het maken van foto’s. Zolang alles goed werkt en de buitenkant en het scherm volledig nieuw is maakt het ook niet heel veel uit.
Ik snap dat het vervelend is hoor!

Waar heb je het toestel gekocht? Als dat niet bij Apple is geweest, zullen zij jou ook geen nieuwe kunnen geven. Dat doen zij alleen binnen 14 dagen en als het toestel bij hun is aangeschaft.

Sommige webwinkels hebben een retourtermijn van 30 dagen. Als je nog binnen het retourtermijn zit, zou je hem kunnen terugsturen en een nieuwe kunnen krijgen.
-Willem- schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:34:
[...]

-edit

Ik neem aan dat je het (je nieuwe toestel) in de Applestore kunt inspecteren op dode pixels of speakers die niet goed werken voordat je het meeneemt?
Dat kan zeker! :)

RWK__ wijzigde deze reactie 18-01-2019 16:40 (13%)

• -Willem-
RWK__ schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:39:
[...]

Ik snap dat het vervelend is hoor!

Waar heb je het toestel gekocht? Als dat niet bij Apple is geweest, zullen zij jou ook geen nieuwe kunnen geven. Dat doen zij alleen binnen 14 dagen en als het toestel bij hun is aangeschaft.

Sommige webwinkels hebben een retourtermijn van 30 dagen. Als je nog binnen het retourtermijn zit, zou je hem kunnen terugsturen en een nieuwe kunnen krijgen.

[...]

Dat kan zeker! :)
Komt bij Ritel vandaan, 14 dagen bedenktijd dus dat gaat niet lukken. Enkel opsturen ter reparatie maar dat is geen optie. Dan liever omruilen in een Applestore.

• RWK__
  • Niet online
-Willem- schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:44:
[...]
Komt bij Ritel vandaan, 14 dagen bedenktijd dus dat gaat niet lukken. Enkel opsturen ter reparatie maar dat is geen optie. Dan liever omruilen in een Applestore.
Omruilen is dan helaas wel de enige optie en dan kan je ook niet van Apple verwachten dat zij je een gesealde, nieuwe iPhone zullen geven, aangezien je daarvoor bij Ritel moet zijn. :)

• -Willem-
RWK__ schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:49:
[...]

Omruilen is dan helaas wel de enige optie en dan kan je ook niet van Apple verwachten dat zij je een gesealde, nieuwe iPhone zullen geven, aangezien je daarvoor bij Ritel moet zijn. :)
Zolang de buitenkant en het scherm nieuw is ben ik tevreden met de oplossing van Apple. Nu maar hopen op een uniform scherm.

Ik heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt een vuiltje achter het scherm. Anders had ik er bij het inspecteren wel zeer goed opgelet :(.

-Willem- wijzigde deze reactie 18-01-2019 17:17 (13%)

• CarolV
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 25-01 20:51
Mrk87 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:09:
Ik sla ook over. Doe wel een jaartje langer met m'n X
Hetzelfde! mijn X is perfect!

• Ajp00
  • Laatst online: 12-03 22:38
Ik heb eind vorig jaar de XS Max aangeschaft. De grootte bevalt mij zeer. Hiervoor had ik de iPhone X. Het grotere scherm was voor mij dan ook enige echte reden om te upgraden. Als je nu een iPhone X bezit en twijfelt om een XS te nemen, raad ik je aan een jaartje te wachten. Want het enige merkbare verschil tussen de X en de XS is dan ook alleen de camera.

• Orinoco

Orinoco

Unter den Linden

Ajp00 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:07:
Ik heb eind vorig jaar de XS Max aangeschaft. De grootte bevalt mij zeer. Hiervoor had ik de iPhone X. Het grotere scherm was voor mij dan ook enige echte reden om te upgraden. Als je nu een iPhone X bezit en twijfelt om een XS te nemen, raad ik je aan een jaartje te wachten. Want het enige merkbare verschil tussen de X en de XS is dan ook alleen de camera.
Voor mij persoonlijk toch het verschil van Face ID & Opslag (512GB) ten opzichte van de iPhone x.

• dkawa
-Willem- schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:30:
Hallo mensen,

wordt niet omgeruild. mn XS max had het ook.... Was er 2 weken geleden geweest en het toestel werd geopend door Apple en stofje hadden ze verwijderd.

Omruiling gaat tegenwoordig veel lastiger. Er worden echt allerlei testjes uitgevoerd om de juiste diagnose te krijgen.

• dkawa
Ajp00 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 11:07:
Ben ook van de X naar de XS Max overgestapt, vind het echt een dikke upgrade!

Van een X naar XS had ik zeker niet gedaan. Alleen de camera is een grote vooruitgang. Maar voor het prijsverschil niet de moeite waard. De stap naar de XS Max wel, het formaat scherm, capaciteit (X was 64 Gb en mn XS Max=256 Gb), camera en standbytijd, allemaal een groot voordeel tov de X

• -Willem-
dkawa schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 14:04:
[...]

wordt niet omgeruild. mn XS max had het ook.... Was er 2 weken geleden geweest en het toestel werd geopend door Apple en stofje hadden ze verwijderd.

Omruiling gaat tegenwoordig veel lastiger. Er worden echt allerlei testjes uitgevoerd om de juiste diagnose te krijgen.
Hangt ook van de persoon af die je op dat moment tegen komt. Maar er zijn al behoorlijk veel iPhones omgeruild voordat probleem. Ik heb trouwens besloten om de afspraak met de Applestore te annuleren, het is maar 1 vuiltje aan de voorkant dat superklein is en bijna niet opvalt (al helemaal niet met foto’s). Wellicht dat ik het over een paar maanden doe, maar aan de andere kant is een telefoon een gebruiksvoorwerp dus eigenlijk nu ook niet weer zo erg. Telefoon is nog zonder krassen of dergelijke en om dan het risico te lopen dat men je telefoon bij het openen beschadigt dat heb ik liever niet.

-Willem- wijzigde deze reactie 19-01-2019 14:32 (9%)

• ppeter
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18-03 08:52
Ben nog steeds serieus in twijfel tussen de XR en de XS?
Heb nog een in perfecte staat en werkende 6, dus dat zet ook een rem om te switchen.
Normaal wil ik mij het beste van een XS gunnen, maar de prijs is eigenlijk niet verantwoord. Ook de keuze tussen de X en de XR speelt hier wel mee. Nog nooit zo moeilijk gehad voor het al dan niet kopen van een iPhone.

Moet wel bekennen dat in vergelijking met de X/XR/XS, de 6/7/8 er ineens heel oudbollig uitzien. 🙄

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 20-03 19:26
ppeter schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:04:
Heb nog een in perfecte staat en werkende 6, dus dat zet ook een rem om te switchen.
Normaal wil ik mij het beste van een XS gunnen, maar de prijs is eigenlijk niet verantwoord. Ook de keuze tussen de X en de XR speelt hier wel mee. Nog nooit zo moeilijk gehad voor het al dan niet kopen van een iPhone.

Moet wel bekennen dat in vergelijking met de X/XR/XS, de 6/7/8 er ineens heel oudbollig uitzien. 🙄
Bij twijfel gewoon niet doen. Wie weet dat de iPhone 11 je overhaalt..

Het is weer bijna september 2019 :)

• Orinoco

Orinoco

Unter den Linden

Dan het maximale uit je iPhone 6 halen, en dan in 2020 voor een high-end iPhone gaan.

• dkawa

Gewoon een MP of hier op Tweakers zoeken naar een 2e handse. Je zult vast iets vinden voor een redelijk betaalbare prijs.

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 06:51

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Is er een mogelijkheid om op de iPhone XS Max de knoppen onderaan het scherm (zaklamp en camera) weg te halen ?

• Alwayshappyz
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 16-03 12:41

Vooral afhankelijk van hoe snel je een nieuwe nodig hebt. Daarna afhankelijk van de vraag of je het verschil ziet tussen een LCD en OLED scherm. Daarna afhankelijk van de vraag of je dat verschil die extra paar honderd euro waard vindt. En hoe belangrijk je 3D touch en de 2e camera lens vindt. De X zou ik sowieso niet doen. XR is op vrijwel alle vlakken beter namelijk, naast het scherm. En mocht je echt OLED willen dan zou ik gewoon voor de XS (max) gaan. Je kan wel wachten op de nieuwe generatie, maar dat kan je elk jaar wel zeggen. Dan blijf je maar wachten. Upgrade vanaf een 6 is echt heel groot, prijs meer dan waard, welk toestel je ook neemt imo.

• ironic6925
  • Laatst online: 18-03 15:34
Speedy_Gonzalez schreef op zondag 20 januari 2019 @ 18:51:
Is er een mogelijkheid om op de iPhone XS Max de knoppen onderaan het scherm (zaklamp en camera) weg te halen ?
Nope, ik hoop dat met iOS 13 hier eindelijk een oplossing voor komt. Ik zou graag zelf bepalen welke apps hier staan. Vooral ook omdat de camera een swip naar links zit.

• ironic6925
  • Laatst online: 18-03 15:34
Alwayshappyz schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:50:
[...]

Vooral afhankelijk van hoe snel je een nieuwe nodig hebt. Daarna afhankelijk van de vraag of je het verschil ziet tussen een LCD en OLED scherm. Daarna afhankelijk van de vraag of je dat verschil die extra paar honderd euro waard vindt. En hoe belangrijk je 3D touch en de 2e camera lens vindt. De X zou ik sowieso niet doen. XR is op vrijwel alle vlakken beter namelijk, naast het scherm. En mocht je echt OLED willen dan zou ik gewoon voor de XS (max) gaan. Je kan wel wachten op de nieuwe generatie, maar dat kan je elk jaar wel zeggen. Dan blijf je maar wachten. Upgrade vanaf een 6 is echt heel groot, prijs meer dan waard, welk toestel je ook neemt imo.
Volgens mij heeft Apple op dit moment een leuke inruilactie voor de Xr lopen.

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:29

Dit dilemma heb ik ook gehad, uiteindelijke een Apple iPhone X 64GB gekocht voor € 710,00 nieuw in ongeopende seal met factuur en dus bij activeren twee jaar garantie.

De Apple iPhone XS vond ik te duur voor de wijzigingen t.o.v. de Apple iPhone X.
De Apple iPhone XR is het niet geworden, om dat ik liever OLED, de hogere resolutie, de iets kleinere bezels en de betere camera wilde voor dezelfde prijs.

Maar zo heeft iedereen zijn wensen natuurlijk.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Alwayshappyz
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 16-03 12:41
Jumpman schreef op zondag 20 januari 2019 @ 23:31:
[...]

Dit dilemma heb ik ook gehad, uiteindelijke een Apple iPhone X 64GB gekocht voor € 710,00 nieuw in ongeopende seal met factuur en dus bij activeren twee jaar garantie.

De Apple iPhone XS vond ik te duur voor de wijzigingen t.o.v. de Apple iPhone X.
De Apple iPhone XR is het niet geworden, om dat ik liever OLED, de hogere resolutie, de iets kleinere bezels en de betere camera wilde voor dezelfde prijs.

Maar zo heeft iedereen zijn wensen natuurlijk.
XR heeft betere main camera dan de X. Aardig verschil, zelfde lens als de XS. Je mist alleen een tweede lens voor zoom. OLED, resolutie, bezels uiteraard wel beter op de X, mits je het verschil in kwaliteit echt ziet.

• RigolleM
Alwayshappyz schreef op maandag 21 januari 2019 @ 00:37:
[...]

XR heeft betere main camera dan de X. Aardig verschil, zelfde lens als de XS. Je mist alleen een tweede lens voor zoom. OLED, resolutie, bezels uiteraard wel beter op de X, mits je het verschil in kwaliteit echt ziet.
Ik vind het handzame van de X/XS en minder log (zwaar) ook een pluspunt tov de XR.
XS heeft nog het blurren (portret modus) van de achtergrond op alle onderwerpen, ipv enkel gezicht bij de XR.

Was in september (nog geen XR leverbaar) geen issue voor mij, anders had ik ook zitten twijfelen :+

• RBN026
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 20-03 16:19
Nog steeds wel enigszins tevreden met mijn XS maar er zijn toch wat kleine min putjes die ik zelf irritant vind.

Batterij percentage is binnen 2,5 maanden naar 96% gezakt terwijl ik oplaad van 30 tot 80.

Ondanks dat deze vanaf dag 1 in de beschermhoes zit zijn er toch lichte beschadigingen rondom de rand van het frame. Heeft denk ik met het scherpe randje te maken.

Als ik druk midden op het scherm (ten hoogte van de onderkant van het apple logo aan de achterkant) hoor ik een tik alsof er onderdelen elkaar raken. Hebben jullie dit ook?

• RigolleM
Ter info:
Batterij percentage is binnen 2,5 maanden naar 96% gezakt terwijl ik oplaad van 30 tot 80.
XS sinds launch date, staat nog op 100%. Wordt altijd opgeladen met een 5W lader (bedraad of draadloos). Maak gebruik van Apple CarPlay en gaat hij soms tussentijds aan de lader. USB poort in de wagen is ook maar 5W. Nog nooit iPad lader gebruikt of laders met hogere wattage. Soms wordt hij opgeladen aan 20%, maar ook op 60% tot 100% of lager afhankelijk van de omstandigheden (Apple CarPlay oa).
Ondanks dat deze vanaf dag 1 in de beschermhoes zit zijn er toch lichte beschadigingen rondom de rand van het frame. Heeft denk ik met het scherpe randje te maken.
Maak je gebruik van de originele Apple cover. Ik heb de lederen van Apple er rond en tot op heden geen beschadigingen op te merken. Haal je deze vaak uit het hoesje? Ik heb hem misschien nog maar 5x uit zijn hoes gehaald, zopas dus nummer 5 ;-)
Als ik druk midden op het scherm (ten hoogte van de onderkant van het apple logo aan de achterkant) hoor ik een tik alsof er onderdelen elkaar raken. Hebben jullie dit ook?
Neen, geen last van...

• RBN026
RigolleM schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 11:34:
Ter info:

[...]

XS sinds launch date, staat nog op 100%. Wordt altijd opgeladen met een 5W lader (bedraad of draadloos). Maak gebruik van Apple CarPlay en gaat hij soms tussentijds aan de lader. USB poort in de wagen is ook maar 5W. Nog nooit iPad lader gebruikt of laders met hogere wattage. Soms wordt hij opgeladen aan 20%, maar ook op 60% tot 100% of lager afhankelijk van de omstandigheden (Apple CarPlay oa).

[...]

Maak je gebruik van de originele Apple cover. Ik heb de lederen van Apple er rond en tot op heden geen beschadigingen op te merken. Haal je deze vaak uit het hoesje? Ik heb hem misschien nog maar 5x uit zijn hoes gehaald, zopas dus nummer 5 ;-)

[...]
Neen, geen last van...
Misschien wordt het dan toch maar even tijd om langs te gaan bij Apple support.

• RigolleM
RBN026 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:52:
[...]

Misschien wordt het dan toch maar even tijd om langs te gaan bij Apple support.
Ik denk dat je de verkeerde quote, ik heb geen issues hoor... :-)

• RBN026
RigolleM schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:56:
[...]

Ik denk dat je de verkeerde quote, ik heb geen issues hoor... :-)
Nee ik bedoel mijzelf natuurlijk 8)7

• mr.JamesBond
Gebruiken jullie de standaard camera-app van Apple, of gebruiken jullie andere apps om foto’s (en filmpjes) te schieten? Ik ben erg benieuwd naar de mogelijkheden en eventuele voordelen.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 07:14

Zou persoonlijk eerder gaan voor de iPhone X. Ben zelf al enige tijd in het bezit van de iPhone XS, maar het verschil is echt (heel) erg klein. De iPhone XR is het net niet in mijn ogen.

• RigolleM
mr.JamesBond schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 00:25:
Gebruiken jullie de standaard camera-app van Apple, of gebruiken jullie andere apps om foto’s (en filmpjes) te schieten? Ik ben erg benieuwd naar de mogelijkheden en eventuele voordelen.
Ik had andere apps staan, maar is gewoon makkelijk om gewoon de standaard app te gebruiken.
Als ik 'mooie' foto's ga nemen, kies ik voor mijn MILC met F/1.4 glas ;-)

• mr.JamesBond
RigolleM schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:31:
[...]

Ik had andere apps staan, maar is gewoon makkelijk om gewoon de standaard app te gebruiken.
Als ik 'mooie' foto's ga nemen, kies ik voor mijn MILC met F/1.4 glas ;-)
Nou heb ik geen ‘echte’ camera, maar volgens mij heeft mijn iPhone Xs Max ook een prima camera ;)

• Xmoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:16

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Ik heb een iPhone X 256GB voor prive en een iPhone 8 Plus 64GB voor zakelijk. Sinds ondersteuning van eSim kan ik niet wachten om hier gebruik van te gaan maken. Nu weet ik dat T-Mobile bezig is met eSim, maar nog geen datum heeft per wanneer ze het beschikbaar gaan stellen.

Via een nieuwpost op de frontpage kwam ik erachter dat er voor de Chinese markt ook de XS Max beschikbaar is met dual nano Sim. Zojuist eentje besteld, Space Grey 256GB (Hong Kong versie zonder beperkingen).

Beide toestellen verkopen levert mij nieuwprijs van de XS Max op maar dat maakt niet uit. Hoef ik teminste niet meer met twee toestellen rond te lopen. Vraag mij alleen af hoe battery life is. Ik weet dat in het begin men niet echt te spreken was over de battery life van de XS Max. Maar nu we paar maanden verder zijn met nieuwe updates, hoop ik dat het verbeterd is.

http://www.Twitter.com/Xmoo

• RigolleM
mr.JamesBond schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:11:
[...]

Nou heb ik geen ‘echte’ camera, maar volgens mij heeft mijn iPhone Xs Max ook een prima camera ;)
Voor een smartphone heeft hij een prima camera dat klopt, en de beste camera is degene die je bij je hebt ;-)

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True