Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Buizerd__NL
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 10:50
iPhone XS 64GB is besteld maar ook gelijk BodyGuardz Pure 2 Edge Glass screenprotector besteld bij Applehoes en een back cover. *O*

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Buizerd__NL schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:39:
iPhone XS 64GB is besteld maar ook gelijk BodyGuardz Pure 2 Edge Glass screenprotector besteld bij Applehoes en een back cover. *O*
Je had beter even tot morgen kunnen wachten, dan hebben ze black friday. Zit ook te twijfelen om die protector te bestellen.

• Jaymone
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 17:02
Apple store offline, denk voorbereidingen black friday

Het is weer bijna september 2020 :)

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 07:03
Jaymone schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:42:
Apple store offline, denk voorbereidingen black friday
Niks bijzonders helaas. Alleen een Apple Gift card. Had nu toch echt wel een keer gehoopt op gewoon normale korting voor de consument. Maar helaas.

• Jaymone
mprkooij schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:00:
[...]

Niks bijzonders helaas. Alleen een Apple Gift card. Had nu toch echt wel een keer gehoopt op gewoon normale korting voor de consument. Maar helaas.
Helaas inderdaad. Ik stel voor de black, blue, yellow, red etc dagen af te schaffen en gewoon doorgaans hele jaar door deze kortingen geven door de prijzen structureel te verlagen ;)

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 17-10 21:56
Mij is het volgende net opgevallen en ik ben benieuwd of jullie het ook hebben ondervonden.

Ik keek een onzinnig YT filmpje en heb, zoals gewoonlijk, niet-roteerbaar aan staan. Ik klik op de full screen-knop om het filmpje te kantelen. Ik wacht een seconde en dan kantel ik mijn iPhone. En opeens hoor ik een verschil in de audio. Ik kantel het scherm weer normaal (filmpje blijft hetzelfde) en de audio verandert weer naar de oorspronkelijke situatie.

Na dit een aantal keer gedaan te hebben (weliswaar met hetzelfde filmpje) denk ik dat de audio zich aanpast naar hoe je je iPhone vasthoudt. Kunnen jullie je hier in vinden? Ik ben zeer benieuwd.

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Buizerd__NL
syltheboy schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:58:
[...]

Je had beter even tot morgen kunnen wachten, dan hebben ze black friday. Zit ook te twijfelen om die protector te bestellen.
Achja ik had anders 15% korting gehad.

• Jaymone
mr.JamesBond schreef op donderdag 22 november 2018 @ 23:22:
Mij is het volgende net opgevallen en ik ben benieuwd of jullie het ook hebben ondervonden.

Ik keek een onzinnig YT filmpje en heb, zoals gewoonlijk, niet-roteerbaar aan staan. Ik klik op de full screen-knop om het filmpje te kantelen. Ik wacht een seconde en dan kantel ik mijn iPhone. En opeens hoor ik een verschil in de audio. Ik kantel het scherm weer normaal (filmpje blijft hetzelfde) en de audio verandert weer naar de oorspronkelijke situatie.

Na dit een aantal keer gedaan te hebben (weliswaar met hetzelfde filmpje) denk ik dat de audio zich aanpast naar hoe je je iPhone vasthoudt. Kunnen jullie je hier in vinden? Ik ben zeer benieuwd.
Hier niet herkenbaar

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 10:20
Even een repost

Geen idee of het gemeld is maar momenteel op Amazon Frankrijk de IPhone Xr en de XS max (Xs = uitverkocht) met 20 tot 30% korting

link verwijderd gezien de pagina offline is (waarschijnlijk door hun voorraad)

2de edit
nieuwe link
https://www.amazon.fr/apb...rd_r=7SN47EZ5FQQY115N76QG

Ekfad wijzigde deze reactie 23-11-2018 10:54 (69%)

• Jaymone
Ekfad schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:41:
Even een repost

Geen idee of het gemeld is maar momenteel op Amazon Frankrijk de IPhone Xr en de XS max (Xs = uitverkocht) met 20 tot 30% korting

https://www.amazon.fr/apb...rd_r=7SN47EZ5FQQY115N76QG
Verkoop door?

• Ekfad
Amazon zelf. Even kijken kan helpen :) Ondertussen is 70% van hun voorraad de deur uit en is de keus nog beperkt

• Jaymone
Ekfad schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:53:
[...]

Amazon zelf. Even kijken kan helpen :) Ondertussen is 70% van hun voorraad de deur uit en is de keus nog beperkt
Dus wel vertrouwd? Zie de Max SG 64GB voor 1058,- namelijk

Jaymone schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:54:
[...]

jazeker, ze hebben al ruim 10.000 reviews en eindscore van 5 sterren (maximale)

wel echt een bizar mooie korting, ruim 300 euro, op een Xs Max .

Geert1976 wijzigde deze reactie 23-11-2018 10:58 (13%)

• Ekfad
Jaymone schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:54:
[...]

Met Amazon kan je weinig mis doen zolang je bij Amazon blijft. Steeds eens goed kijken naar de verkoper.
Voor Nederlandse klanten wel 6€ verzendkosten

Edit, verkoper die nu aanbiedt is idd een goede, en verzonden door Amazon wat enige bijkomende zekerheid heeft mocht het misgaan.

Ekfad wijzigde deze reactie 23-11-2018 10:58 (16%)

• Jaymone
Ekfad schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:56:
[...]

Met Amazon kan je weinig mis doen zolang je bij Amazon blijft. Steeds eens goed kijken naar de verkoper.
Voor Nederlandse klanten wel 6€ verzendkosten

Edit, verkoper die nu aanbiedt is idd een goede, en verzonden door Amazon wat enige bijkomende zekerheid heeft mocht het misgaan.
Bij deze 1 besteld Xs Max 64GB, ben benieuwd. Geen nadelen aan een Frans toestel?

• Ekfad
Jaymone schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:04:
[...]

Bij deze 1 besteld Xs Max 64GB, ben benieuwd. Geen nadelen aan een Frans toestel?
Franse handleiding?

Het zijn Europese toestellen, ik denk niet dat er verschil op zit met een Nederlands model maar anderen zullen moeten bevestigen. Ik wou enkel de korting even melden.

• Jaymone
Ekfad schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:07:
[...]

Franse handleiding?

Het zijn Europese toestellen, ik denk niet dat er verschil op zit met een Nederlands model maar anderen zullen moeten bevestigen. Ik wou enkel de korting even melden.
Dank voor je tip!

Edit: cancelled toch maar

Jaymone wijzigde deze reactie 23-11-2018 11:50 (4%)

• Rino
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 16:28
Ook bij de Italiaanse Amazon (via tussenpartij) is de Xs in de aanbieding. Voor de 256 gb scheelt dat 150€

Edit: ik stond op punt om deze via de Franse Amazon site te bestellen, totdat ik zag dat deze in NL € 1249,00 kost. Sneller binnen.

Rino wijzigde deze reactie 23-11-2018 14:19 (38%)

• Romius
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:45
*offtopic

Daedalus wijzigde deze reactie 24-11-2018 11:33 (98%)

• dkawa
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 19:16
Heb vandaag een mooie Space Grey iPhone Xs Max 256 Gb gescoord voor een hele mooie prijs. Heb het via MP gekocht bij een verkoper die al veel iPhones verkocht heeft. Ik heb er zo een mooie prijs van weten te maken dat ik het wel moest doen, anders kreeg ik er spijt van.

En ja het is gewoon allemaal eerlijk :-)

Ben echt blij dat ik de Max gekocht heb, voelt veel fijner aan dan mijn 'oude' X. En de Space Grey kleur vind ik prachtig. Wilde wel een keer een andere kleur (heb een Silver X)

Vandaag bij Coolblue in Eindhoven een black Apple leather case gekocht voor een mooi prijsje. Veel cases zijn er nu afgeprijsd (was niet specifiek een Black Friday aanbieding dacht ik)

Al met al, ik kan weer een jaartje verder. Mn Silver X gaat in de verkoop

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 15-07 10:47
dkawa schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:00:
Heb vandaag een mooie Space Grey iPhone Xs Max 256 Gb gescoord voor een hele mooie prijs. Heb het via MP gekocht bij een verkoper die al veel iPhones verkocht heeft. Ik heb er zo een mooie prijs van weten te maken dat ik het wel moest doen, anders kreeg ik er spijt van.

En ja het is gewoon allemaal eerlijk :-)

Ben echt blij dat ik de Max gekocht heb, voelt veel fijner aan dan mijn 'oude' X. En de Space Grey kleur vind ik prachtig. Wilde wel een keer een andere kleur (heb een Silver X)

Vandaag bij Coolblue in Eindhoven een black Apple leather case gekocht voor een mooi prijsje. Veel cases zijn er nu afgeprijsd (was niet specifiek een Black Friday aanbieding dacht ik)

Al met al, ik kan weer een jaartje verder. Mn Silver X gaat in de verkoop
Laat me raden, Vianen Telecom? Hebben namelijk betere prijzen altijd en staan veel op Marktplaats met iPhones...

• dkawa
Mr Brightside schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:59:
[...]

Laat me raden, Vianen Telecom? Hebben namelijk betere prijzen altijd en staan veel op Marktplaats met iPhones...
Nee 😊

Is een particulier, heeft geen bedrijf

• DaKa86
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 19:59
Een particulier die veel iPhones verkoopt. En het is geen bedrijf. :S

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19:32
DaKa86 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 06:59:
Een particulier die veel iPhones verkoopt. En het is geen bedrijf. :S
Klinkt vaag en vooral hoe komt die eraan want onder de normale prijs.
Klinkt niet helemaal als zuivere koffie :+

Roos79 wijzigde deze reactie 24-11-2018 09:26 (8%)

• Erw
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 17-10 16:16
Roos79 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:25:
[...]

Klinkt vaag en vooral hoe komt die eraan want onder de normale prijs.
Klinkt niet helemaal als zuivere koffie :+
grijze import?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines - Anon

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Discussie over losse verkoop en import passen beter in [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6. Laten we dit topic houden over ervaringen met de iPhones XS zelf :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

• dkawa
*snip* offtopic

Daedalus wijzigde deze reactie 24-11-2018 11:55 (94%)

• Jaymone
Ga dan niet door met off-topic reageren.

Hoedje wijzigde deze reactie 24-11-2018 13:13 (87%)

• Cougar
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17-10 23:38
Het valt me op dat het vergrendelen langer duurt dan op mijn IPhone X.

Wanneer ik op de zijknop druk dan zit er bijna een seconde tussen voordat hij daadwerkelijk vergrendeld is. Is dit normaal? Het is verder niet vervelend, maar vraag me af of jullie ook opvalt.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Nee. Dat is bij mij niet zo. Vergrendelen reageert direct.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• kaisoj
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 13:25
Ik heb het idee dat het scherm soms stottert.
Bijvoorbeeld tijdens het scrollen, maar soms tijdens het kijken van een filmpje(YouTube & Netflix) merk ik dat het beeld soms niet vloeiend loopt. Zou het door de beta(12.1.1 build(16C5050a) kunnen komen die ik nu draai? Gaat om een Xs 256 en is met een schone installatie begonnen.

• mr.JamesBond
kaisoj schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:58:
Ik heb het idee dat het scherm soms stottert.
Bijvoorbeeld tijdens het scrollen, maar soms tijdens het kijken van een filmpje(YouTube & Netflix) merk ik dat het beeld soms niet vloeiend loopt. Zou het door de beta(12.1.1 build(16C5050a) kunnen komen die ik nu draai? Gaat om een Xs 256 en is met een schone installatie begonnen.
Ik heb ook het idee dat bij Netflix (bij YouTube is het mij in ieder geval nooit opgevallen) het beeld niet vloeiend loopt. Ik heb een Max 256GB, ben met een schone installatie begonnen met een AppleID die niet eerder op een iPhone stond maar draai geen beta versie (iOS 12.1).

• kaisoj
mr.JamesBond schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:25:
[...]

Ik heb ook het idee dat bij Netflix (bij YouTube is het mij in ieder geval nooit opgevallen) het beeld niet vloeiend loopt. Ik heb een Max 256GB, ben met een schone installatie begonnen met een AppleID die niet eerder op een iPhone stond maar draai geen beta versie (iOS 12.1).
Hmmm.. Ik zat ook even op macrumors te kijken en daar staat een heel topic vol met mensen die dit ook hebben.. Zal dit een software issue zijn of is het het OLED scherm die dit probleem veroorzaakt? Had hiervoor iPhones die een LCD scherm hadden en hier had ik er geen last van..

• Jaymone
kaisoj schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:33:
[...]

Hmmm.. Ik zat ook even op macrumors te kijken en daar staat een heel topic vol met mensen die dit ook hebben.. Zal dit een software issue zijn of is het het OLED scherm die dit probleem veroorzaakt? Had hiervoor iPhones die een LCD scherm hadden en hier had ik er geen last van..
Hier werkt het gewoon vloeiend, Max

• mr.JamesBond
kaisoj schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 23:33:
[...]

Ik heb het alleen bij Netflix en dus niet bij YouTube. Ik denk dus niet dat het aan het OLEDscherm ligt maar eerder een softwareprobleem.

Ik heb nu ongeveer een week true tone aan. Ge-wel-dig. Waar ik tot een tijdje geleden last kreeg aan mijn ogen ‘s avonds en ‘s nachts, heb ik dat nu helemaal niet meer (afkloppen). _/-\o_ _O_

• kaisoj
mr.JamesBond schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:11:
[...]

Ik heb het alleen bij Netflix en dus niet bij YouTube. Ik denk dus niet dat het aan het OLEDscherm ligt maar eerder een softwareprobleem.
Hmm dan wacht ik even wat updates af van de apps en evt een nieuwe iOS versie..

• Theo74
  • Laatst online: 17-10 16:58
Jaymone schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:40:
[...]

Hier werkt het gewoon vloeiend, Max
Hier ook alles perfect.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• mr.JamesBond
Ik ben onderweg naar Almere en er staan 4 apparaten op mijn persoonlijke hotspot (waarvan drie actief). Alsof mijn iPhone een gloeiende plaat is, zò heet is die geworden. Ben nu in de buurt van Urk en ben zelfs overgeschakeld op 3G :(

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19:47
mr.JamesBond schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:51:
Ik ben onderweg naar Almere en er staan 4 apparaten op mijn persoonlijke hotspot (waarvan drie actief). Alsof mijn iPhone een gloeiende plaat is, zò heet is die geworden. Ben nu in de buurt van Urk en ben zelfs overgeschakeld op 3G :(
Het is natuurlijk geen router he:p

• Emersion
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 09-08 12:35
Zijn er hier mensen met een Iphone XS die ook bankieren bij ING met de app?

Als ik even in de ING bankieren app rondhang, word mijn Iphone XS heel erg warm, alsof de proccessor de grootste moeite heeft met deze simpele app.

Benieuwd wat hier de reden van is.
Bij veel apps die mij veel meer eisend lijken, word mijn telefoon lang niet zo warm.

• Nyana
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-10 15:23

Nyana

Who?!

Emersion schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:53:
Zijn er hier mensen met een Iphone XS die ook bankieren bij ING met de app?

Als ik even in de ING bankieren app rondhang, word mijn Iphone XS heel erg warm, alsof de proccessor de grootste moeite heeft met deze simpele app.

Benieuwd wat hier de reden van is.
Bij veel apps die mij veel meer eisend lijken, word mijn telefoon lang niet zo warm.
Normaal gebruik ik de app heel kort. Net even een aantal minuten open gehad en moet zeggen dat het toestel idd gelijk warm wordt.
Direct maar even feedback ingevuld via de app.

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Net ook even getest. Word idd lekker warm na een tijdje.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Buizerd__NL
iPhone XS is bezorgd door PostNL, Ik was een beetje bang dat die langer onderweg zou zijn ivm drukte bij PostNL.

• dkawa
Jaymone schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:16:
Heb de Xr ook even geprobeerd maar kan maar niet wennen aan de dikkere bezels als je een Xs (Max) bent gewend, dan maar iets meer uitgeven en naar volle tevredenheid
Het is wel iets meer uitgeven lijkt mij ;)

• DypFrys
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 28-01 13:18
Yes! Gisteren mijn iPhone XS ontvangen. Prachtig toestel qua vormgeving (heb de zilveren). Het beeld is echt zo mooi, het valt zelfs collega's op die met Samsungs rondlopen.

Wel even wennen zonder een ontgrendel knop. FaceID werkt wel erg goed is m'n eerste indruk. Enige waar ik nog niet achter ben is het volgende:
- Stel ik zit in m'n laatste pagina met apps en wil in één keer terug naar de eerste pagina. Hoe doe ik dit? Op mijn iPhone 7 drukte je dan 1x op de knop en sprong je meteen terug maar dit kan niet meer.

• Nyana

Nyana

Who?!

DypFrys schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 15:26:
Yes! Gisteren mijn iPhone XS ontvangen. Prachtig toestel qua vormgeving (heb de zilveren). Het beeld is echt zo mooi, het valt zelfs collega's op die met Samsungs rondlopen.

Wel even wennen zonder een ontgrendel knop. FaceID werkt wel erg goed is m'n eerste indruk. Enige waar ik nog niet achter ben is het volgende:
- Stel ik zit in m'n laatste pagina met apps en wil in één keer terug naar de eerste pagina. Hoe doe ik dit? Op mijn iPhone 7 drukte je dan 1x op de knop en sprong je meteen terug maar dit kan niet meer.
Home is ten alle tijde omhoog swipen.

• bobdigi
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09-10 22:00
Heb nu sinds 2 dagen de XS Max, en bevalt me tot nu toe prima. Ik kom van Android en heb sterk zitten twijfelen om daar een high-end toestel te kopen voor een stuk minder geld of toch voor Apple te kiezen. Heb ooit in het verleden een Macbook Pro gekocht met destijds een iPod erbij (2009) en was me zeer goed bevallen. Uiteindelijk de iPod kwijt geraakt en de Macbook overleden door een pot bier. Daarna alleen windows en android gebruikt maar heb sinds kort weer een Macbook en moest//wou ook een nieuwe telefoon hebben en voor de XS max gekozen.

Ben er eigenlijk gelijk wel aan gewend alleen het enigste wat ik mis zijn de mogelijkheden om dingen te customizen. Kleinere icoontjes/text etc. Of ze willekeurig op een plek in je scherm plaatsen. Afgezien van dat gelukkig nog geen moment spijt gehad om weer over te stappen naar Apple/iOS.

Telefoon is supersnel, apps installeren viel me vooral op vergeleken met android, zo klaar. Alles werkt naar behoren en op 1 of andere manier voelt het weer vertrouwd aan.

Alleen nog 1 ding. Ik wil graag Applecare+ aanschaffen aangezien ik mijn laatste 2 telefoons binnen een jaar heb gesloopt met als gevolg een kapot scherm. Maar dan moet ik dus per se een credit card hebben of langs de Apple Store gaan??

• mr.JamesBond
bobdigi schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 03:51:
Heb nu sinds 2 dagen de XS Max, en bevalt me tot nu toe prima. Ik kom van Android en heb sterk zitten twijfelen om daar een high-end toestel te kopen voor een stuk minder geld of toch voor Apple te kiezen. Heb ooit in het verleden een Macbook Pro gekocht met destijds een iPod erbij (2009) en was me zeer goed bevallen. Uiteindelijk de iPod kwijt geraakt en de Macbook overleden door een pot bier. Daarna alleen windows en android gebruikt maar heb sinds kort weer een Macbook en moest//wou ook een nieuwe telefoon hebben en voor de XS max gekozen.

Ben er eigenlijk gelijk wel aan gewend alleen het enigste wat ik mis zijn de mogelijkheden om dingen te customizen. Kleinere icoontjes/text etc. Of ze willekeurig op een plek in je scherm plaatsen. Afgezien van dat gelukkig nog geen moment spijt gehad om weer over te stappen naar Apple/iOS.

Telefoon is supersnel, apps installeren viel me vooral op vergeleken met android, zo klaar. Alles werkt naar behoren en op 1 of andere manier voelt het weer vertrouwd aan.

Alleen nog 1 ding. Ik wil graag Applecare+ aanschaffen aangezien ik mijn laatste 2 telefoons binnen een jaar heb gesloopt met als gevolg een kapot scherm. Maar dan moet ik dus per se een credit card hebben of langs de Apple Store gaan??
Welkom terug in de wondere wereld van Apple :*)

AC+ kan ook zonder creditcard aangeschaft worden. Als de online Apple store alleen creditcard ondersteund, kan je een cadeaukaart kopen en met dat tegoed AC+ kopen. En als ik me niet vergis biedt MediaMarkt ook AC+ aan.

• mr.JamesBond
FaceID deed het niet meer bij mij, dus heb ik ‘mijn gezicht’ verwijderd. Nou was ik gister naar de kapper geweest en het is veel en veel korter dan normaal, dus ik dacht dat het daaraan lag. Echter, wanneer ik het opnieuw wil instellen herkent hij mijn gezicht helemaal niet. Ik krijg continu meldingen als ‘houd iPhone hoger’ en ‘houd iPhone lager’.

Herkent iemand dit?

EDIT: Ik kom er nu achter dat portretfoto’s het ook niet meer doen. Ik heb al geprobeerd de notch schoon te maken. Ik heb geen idee wat nu te doen. (Ik heb ook geen Apple Care+)

mr.JamesBond wijzigde deze reactie 01-12-2018 20:41 (18%)

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18:01
mr.JamesBond schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:31:
FaceID deed het niet meer bij mij, dus heb ik ‘mijn gezicht’ verwijderd. Nou was ik gister naar de kapper geweest en het is veel en veel korter dan normaal, dus ik dacht dat het daaraan lag. Echter, wanneer ik het opnieuw wil instellen herkent hij mijn gezicht helemaal niet. Ik krijg continu meldingen als ‘houd iPhone hoger’ en ‘houd iPhone lager’.

Herkent iemand dit?

EDIT: Ik kom er nu achter dat portretfoto’s het ook niet meer doen. Ik heb al geprobeerd de notch schoon te maken. Ik heb geen idee wat nu te doen. (Ik heb ook geen Apple Care+)
Je kan nog proberen een factory reset te doen, maar zo te horen zit je met een defect en zul je moeten teruggaan naar de winkel (of contact opnemen met Apple).

Mac Pro (Mid 2010) - Intel Xeon 6-Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 256GB SSD, 1TB SSD & 2x2TB HDD : GeForce GT120 + GTX1080 //\\ 13" Macbook Pro Retina (Late 2013) - Intel Core i5-4258U 2.4GHz : 8GB DDR3 : 256GB : Intel Iris

• Koning-Admiraal
  • Laatst online: 23-12-2018
Voor de mensen met een iPhone (als androidgebruiker), wanneer je de youtube app gebruikt, staan de instellingen met betrekking tot de kwaliteit van de video's meteen op het hoogst mogelijk of moet je dit keer op keer handmatig aanpassen?

• mr.JamesBond
bibi2205 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 20:47:
[...]

Je kan nog proberen een factory reset te doen, maar zo te horen zit je met een defect en zul je moeten teruggaan naar de winkel (of contact opnemen met Apple).
Ik heb een 'gewone' reset gedaan (volumeknop omhoog en uitknop) en hij doet het weer. Geen idee waarom hij zo gek deed ineens en ik ben weer een kleine hartverzakking verder.

*snip* op de man

Daedalus wijzigde deze reactie 01-12-2018 22:23 (94%)

• Koning-Admiraal
  • Laatst online: 23-12-2018
*snip* maak voortaan een topicreport aan in plaats van zo te reageren.

Daedalus wijzigde deze reactie 01-12-2018 22:23 (92%)

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18:01
mr.JamesBond schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:06:
[...]

Ik heb een 'gewone' reset gedaan (volumeknop omhoog en uitknop) en hij doet het weer. Geen idee waarom hij zo gek deed ineens en ik ben weer een kleine hartverzakking verder.
Oeps, ik ging er eigenlijk van uit dat je dit al geprobeerd had, anders was dat inderdaad mijn 1ste suggestie geweest. Fijn om te horen dat het opnieuw werkt maar mocht hij regelmatig(er) problemen geven zou ik er veiligheidshalve toch maar even mee terug gaan. :)

Mac Pro (Mid 2010) - Intel Xeon 6-Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 256GB SSD, 1TB SSD & 2x2TB HDD : GeForce GT120 + GTX1080 //\\ 13" Macbook Pro Retina (Late 2013) - Intel Core i5-4258U 2.4GHz : 8GB DDR3 : 256GB : Intel Iris

• mr.JamesBond
bibi2205 schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:47:
[...]

Oeps, ik ging er eigenlijk van uit dat je dit al geprobeerd had, anders was dat inderdaad mijn 1ste suggestie geweest. Fijn om te horen dat het opnieuw werkt maar mocht hij regelmatig(er) problemen geven zou ik er veiligheidshalve toch maar even mee terug gaan. :)
In ieder geval bedankt voor de tip(s)! Ik vraag me nog steeds af waarom die dit vanuit het niets deed... 8)7

• bobdigi
mr.JamesBond schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 08:19:
[...]

Welkom terug in de wondere wereld van Apple :*)

AC+ kan ook zonder creditcard aangeschaft worden. Als de online Apple store alleen creditcard ondersteund, kan je een cadeaukaart kopen en met dat tegoed AC+ kopen. En als ik me niet vergis biedt MediaMarkt ook AC+ aan.
Ik dacht mooi goede op oplossing. Heb dus een cadeaubon gekocht (en met iDeal afgerekend), het tegoed op mijn account gezet, maar dan nog kan het niet. Als ik gewoon AppleCare selecteer wordt die gelijk weer uit het winkelmandje gegooid omdat je die blijkbaar alleen samen met een toestel kan bestellen.

Lees je verder de beschrijving staat er een linkje naar hoe je het wel online kan aanschaffen (serienummer invoeren, diagnostische test laten doen en opsturen), dan kan ik dus wel AppleCare kopen maar alsnog alleen met een creditcard afrekenen.

Maar even er achter aan bellen dan, want zit nu dus met tegoed waar ik niks mee doe. En heb nog steeds geen AppleCare.

• Roos79
@bobdigi voor Apple care + moet je Xs een diagnostische test doorgaan en dat kan dus niet met alleen Apple care in een mandje doen.
Dus even on line bestellen kan niet maar heb je de blauwe Apple support app op je telefoon staan?
Want op die manier kan je wel Apple care afsluiten en dan dus kijken als je store tegoed in je Apple id heb staan dan lukt t misschien wel.
Maar dat zal ik als ik jouw was eerst na vragen.

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:15
mr.JamesBond schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:00:
[...]

In ieder geval bedankt voor de tip(s)! Ik vraag me nog steeds af waarom die dit vanuit het niets deed... 8)7
Heb het op mijn i8 ook een paar voor gehad, net als ik foto's wou nemen, was mijn camera scherm zwart. Mijn standaard reaktie is een koude start en daarna was het terug in orde. Mijn XS heeft het nog niet voor gehad...

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• mr.JamesBond
bobdigi schreef op zondag 2 december 2018 @ 02:33:
[...]

Ik dacht mooi goede op oplossing. Heb dus een cadeaubon gekocht (en met iDeal afgerekend), het tegoed op mijn account gezet, maar dan nog kan het niet. Als ik gewoon AppleCare selecteer wordt die gelijk weer uit het winkelmandje gegooid omdat je die blijkbaar alleen samen met een toestel kan bestellen.

Lees je verder de beschrijving staat er een linkje naar hoe je het wel online kan aanschaffen (serienummer invoeren, diagnostische test laten doen en opsturen), dan kan ik dus wel AppleCare kopen maar alsnog alleen met een creditcard afrekenen.

Maar even er achter aan bellen dan, want zit nu dus met tegoed waar ik niks mee doe. En heb nog steeds geen AppleCare.
Dat is wel vervelend inderdaad. Ik hoop voor je dat het nog opgelost wordt.

• Roos79
mr.JamesBond schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:05:
[...]

Dat is wel vervelend inderdaad. Ik hoop voor je dat het nog opgelost wordt.
Zoals ik al zei je toestel moet gecontroleerd worden voor Apple care+ en enkel in je mandje stoppen en afrekenen werkt niet voor deze aankopen tenzij je gelijk met je toestel koopt.

• mr.JamesBond
Roos79 schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:06:
[...]

Zoals ik al zei je toestel moet gecontroleerd worden voor Apple care+ en enkel in je mandje stoppen en afrekenen werkt niet voor deze aankopen tenzij je gelijk met je toestel koopt.
Ik spreek je niet tegen, ik heb alleen de hoop dat het goedkomt.

• Roos79
mr.JamesBond schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:35:
[...]

Ik spreek je niet tegen, ik heb alleen de hoop dat het goedkomt.
Ik heb het van de week op dag 55 nog gekocht via de Apple support app alleen wel betaald met cc 😉
Vandaar dat ik weet dat er een diagnostiek van je toestel moet plaats vinden en je het niet even zo kan doen via aankoop winkel mandje.

• mr.JamesBond
Roos79 schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:51:
[...]

Ik heb het van de week op dag 55 nog gekocht via de Apple support app alleen wel betaald met cc 😉
Vandaar dat ik weet dat er een diagnostiek van je toestel moet plaats vinden en je het niet even zo kan doen via aankoop winkel mandje.
Ooh, ik dacht dat jij vanaf dag 1 de Xs (Max?) had. Blijkbaar niet haha.

Ik had het wel vanaf de eerste dag en helaas geen AC afgesloten. Inmiddels zijn de 60 dagen voorbij, dus dat is ook niet meer mogelijk.

• Roos79
Ik heb nu dus 61 dagen een Xs idd en afgelopen week alsnog ac+ afgesloten via de app Apple support en dan moet je dus een diagnostische test door en kan je dus in ieder geval betalen met je cc.

• bobdigi
@Roos79 @mr.JamesBond: Dan kan je helaas nog steeds alleen met een creditcard afrekenen. Dat had ik ook al geprobeerd dus, diagnostiek van je toestel laten doen en dat is allemaal prima.

Heb zojuist Apple Support gebeld maar die konden me momenteel ook niet verder helpen. Ik moest morgen maar weer contact opnemen met de afdeling AppleCare. Ben benieuwd of ze me kunnen helpen want wil nu gewoon AC afsluiten via het tegoed wat gewoon aan mijn Apple ID is gekoppeld. Anders heb ik dat voor niks.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 19:24
bobdigi schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:54:
@Roos79 @mr.JamesBond: Dan kan je helaas nog steeds alleen met een creditcard afrekenen. Dat had ik ook al geprobeerd dus, diagnostiek van je toestel laten doen en dat is allemaal prima.

Heb zojuist Apple Support gebeld maar die konden me momenteel ook niet verder helpen. Ik moest morgen maar weer contact opnemen met de afdeling AppleCare. Ben benieuwd of ze me kunnen helpen want wil nu gewoon AC afsluiten via het tegoed wat gewoon aan mijn Apple ID is gekoppeld. Anders heb ik dat voor niks.
Je kunt Apple Store Gift Cards alleen gebruiken voor aankopen in de Apple Store en de Online Apple Store. AppleCare+ kan achteraf niet online in de Apple Store worden aangeschaft, aangezien dat alleen kan in combinatie met een nieuw toestel. Dit komt omdat Apple voor toestellen die al geactiveerd zijn eerst een diagnostische test moet uitvoeren. Dat is een aanschaf buiten de Online Apple Store om en moet met een debit- of creditcard gedaan worden. In een fysieke Apple Store zou het wel moeten lukken en wellicht telefonisch ook.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone 11 Pro Max Silver 256GB - Apple Watch Series 5 Hermès

• DypFrys
Nyana schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:17:
[...]

Home is ten alle tijde omhoog swipen.
Ah, verrek ja, dan springt hij weer naar het home scherm. Thanks! Heb hem nu een weekend in gebruik en het went snel zonder die knop. De snelheid is heerlijk en het OLED scherm is echt weer zoveel mooier dan m'n iPhone 7 scherm. Bij een nieuwe telefoon is het natuurlijk ook altijd weer erg fijn dat je een hele dag met de batterij kan, bij m'n iPhone 7 lukte dat na 2 jaar intensief gebruik lang niet meer.

Nu komt weer het dilemma: hoesje of niet? De telefoon is wel vrij glad maar zo fraai om te zien zonder case. Ik ga denk ik weer op zoek naar een mooi transparant siliconen hoesje en laat het scherm open. Tips?

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 15-10 12:03
Vind persoonlijk dat een siliconen hoesje wat goedkoop oogt. Als dat je niet boeit, maakt het uiteraard niet uit.

Heb zelf het officieel "Leather Black" hoesje van Apple zelf, en dat zit wel stevig en ziet er nog eens mooi uit. Bovendien te combineren met beschermglas dat ze er in de Apple-store kunnen op zetten (Belkin).

• pipo1000
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16:19
DypFrys schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:03:
[...]
Nu komt weer het dilemma: hoesje of niet? De telefoon is wel vrij glad maar zo fraai om te zien zonder case. Ik ga denk ik weer op zoek naar een mooi transparant siliconen hoesje en laat het scherm open. Tips?
Ik heb deze (de 'witte' doorzichtige) gekocht en vind hem erg fraai gemaakt en past precies om mijn XS Max zilver;

https://nl.aliexpress.com...or-Apple/32726516292.html

pipo1000 wijzigde deze reactie 03-12-2018 14:51 (4%)

• DypFrys
shyheim schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:24:
Vind persoonlijk dat een siliconen hoesje wat goedkoop oogt. Als dat je niet boeit, maakt het uiteraard niet uit.

Heb zelf het officieel "Leather Black" hoesje van Apple zelf, en dat zit wel stevig en ziet er nog eens mooi uit. Bovendien te combineren met beschermglas dat ze er in de Apple-store kunnen op zetten (Belkin).
Ja, dat heb ik ook wel wat eerlijk gezegd maar dat komt ook een beetje omdat ze letterlijk zo goedkoop zijn :D Voordeel vind ik wel dat je het bijna niet ziet tenzij je het toestel omdraait. Ik zoek eigenlijk een wat hoogwaardig afgewerkt siliconen hoesje maar of die er zijn?

Zal eens kijken naar de originele van Apple maar die bieden volgens mij geen zachte doorzichtige hoesjes aan.

• DypFrys
pipo1000 schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:45:
[...]

Ik heb deze (de 'witte' doorzichtige) gekocht en vind hem erg fraai gemaakt en past precies om mijn XS Max zilver;

https://nl.aliexpress.com...or-Apple/32726516292.html
Heb je ook een foto hoe dit er in het echt uit ziet? Die van de site zelf zijn altijd net iets te mooi voor de prijs :)

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16-10 09:02
Valt mij op dat wanneer ik een app af sluit, weg 'swipe', dat ik dan voor een split second een groene 'vlek' rechtsboven in het scherm krijg.
Verder helemaal geen last van of blijvend iets te zien, maar het valt me wel op. Nu na een week of 2 in gebruik heb ik het een stuk of 10 keer gezien.

Zijn er hier andere die dit bekend voorkomt, weten wat dit is en of het schadelijk is?

PSN: Flix20-NL

• Werkhoven
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19:21
Werkhoven schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:01:
Er valt mij afgelopen week iets op aan mijn iPhone XS: gemiste oproepen leveren geen notificatie in berichtencentrum op én geen app-badge met rood bolletje en de hoeveelheid gemiste gesprekken. In de instelling van het menu Berichtgeving staat alles voor de optie Telefoon aan: stroken, geluiden, badges.
De iPhone draait iOS 12.1 en is gekoppeld aan een Apple Watch 3 met WatchOS 5.1.1 (die logischerwijs ook geen gemiste oproepaanduiding heeft in het berichtencentrum). Alle andere apps werken op iPhone (en Watch) wel fatsoenlijk qua berichtgeving, badges, etc.
Zijn er meer mensen die iets dergelijks hebben?
Uiteindelijk heeft een "forced reboot" het euvel verholpen. Waar uit- en aanzetten niks opleverde, heeft dit dat wel gedaan. Voor degenen die niet weten hoe op een iPhone XS: druk kort op volume omhoog, druk kort op volume omlaag, houd de grote zijknop rechts ingedrukt totdat het Apple-logo verschijnt.

• eelkoh
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15-10 19:02
MelvinW schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:12:
[...]

Je kunt Apple Store Gift Cards alleen gebruiken voor aankopen in de Apple Store en de Online Apple Store. AppleCare+ kan achteraf niet online in de Apple Store worden aangeschaft, aangezien dat alleen kan in combinatie met een nieuw toestel. Dit komt omdat Apple voor toestellen die al geactiveerd zijn eerst een diagnostische test moet uitvoeren. Dat is een aanschaf buiten de Online Apple Store om en moet met een debit- of creditcard gedaan worden. In een fysieke Apple Store zou het wel moeten lukken en wellicht telefonisch ook.
Deze informatie is niet juist als je de app apple support download dan kan je wel tot 60 dagen na activering alsnog applecare plus afsluiten online .

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 19:24
eelkoh schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:41:
[...]

Deze informatie is niet juist als je de app apple support download dan kan je wel tot 60 dagen na activering alsnog applecare plus afsluiten online .
Dat klopt, maar het ging erom dat je het dan niet met een Apple Store Gift Card kan betalen. Je schaft het op die manier namelijk niet aan in de Apple Store. Dat kan alleen als je het i.c.m. een nieuw toestel koopt.

MelvinW wijzigde deze reactie 04-12-2018 17:41 (10%)

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone 11 Pro Max Silver 256GB - Apple Watch Series 5 Hermès

iOS 12.1.1 heeft vanavond ook gelijk een carrier update meegegeven voor mijn KPN iPhone XS, namelijk 35.0

• Mixpower
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 18:47
Ik heb iedere keer dat als ik de firmware update via iTunes en de XS Max reboot om te beginnen hij niet de lightning detecteert, ik krijg dan het iTunes recovery scherm en als ik de lightning opnieuw inplug detecteert hij het wel en gaat dan verder. Zijn er meer mensen met dit probleem? Is het onderdeel van de USB bescherming?

EDIT: Mijn iPhone SE doet hetzelfde, is dus onderdeel van de USB bescherming.

Mixpower wijzigde deze reactie 06-12-2018 11:01 (10%)

It's All In The "Mix"

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:07
Sinds gister overgegaan op Iphone. Ik ben wel bekend met Apple producten (Macbooks en Ipads) maar wat telefoons betreft, altijd Android. Ik had een Mate 20 Pro, helaas met een slecht LG scherm. Terug naar de winkel, namen hem niet in, want online besteld is online terugsturen (net mijn voorgaande telefoon verkocht). Gast deed echt heel naar, gelijk telefoon teruggegeven en verlenging teruggetrokken.

Daarna nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten en die hadden de Mate Pro niet op voorraad, alleen de oude batch met die baggerschermen. . Zoon was mee, 16 jaar oud dus Iphone is wel een status symbool onder die gastjes. Hij zeurt al jaren dat ik een Iphone moet nemen.

Uiteindelijk overstag gegaan, want ik wilde ook weleens iets anders. Ik heb dus de XS Max meegenomen gisteren. Wat een toestel zeg! Mooi hoor. IOS is wel wennen, maar dat komt wel goed. Mijn zoon is een pro gebruiker, dus hij laat me alle shizzle zien :-)

Ik zag wel dat Netflix niet volledig beeld geeft. Je kunt wel iets uitzoomen, maar niet fullscreen (Videoland wel, youtube ook). Dat is wel jammer, want dat kijk ik veel. Verder is het heel, heel veel klooien. Ik zal hier nog veel komen.
Geert1976 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:35:
iOS 12.1.1 heeft vanavond ook gelijk een carrier update meegegeven voor mijn KPN iPhone XS, namelijk 35.0
Die was er toch al ff, tezamen met de launch van VoWiFi? :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

WhatsappHack schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:21:
[...]

Die was er toch al ff, tezamen met de launch van VoWiFi? :P
nee, dat was 34.1

35.0 is volgens mij echt deze week uitgebracht.

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:15
Geert1976 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:25:
[...]

nee, dat was 34.1

35.0 is volgens mij echt deze week uitgebracht.
Kreeg net bericht van mijn provider (Orange BE) om mijn carrier update uit te voeren, staat nu op 35.1.
VoWiFi had ik al sinds juni, maar nu zou ook VoLTE actief moeten zijn..

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• DyStiC
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-10 22:32

DyStiC

'Atta way, baby!

Hoe is jullie ervaring qua krasbestendigheid van het scherm?
Viel me van de week ineens op, toen het licht in bepaalde hoek op het scherm viel, dat ik toch al wat hele dunne krasjes op m'n scherm heb.
Ik heb er geen screen protector op en gebruik m'n telefoon hetzelfde als m'n voorgaande iPhone 6 waar ik 4 jaar mee heb gedaan en welke nog geen enkele kras op het scherm heeft. Kan dikke pech zijn, maar ik vind het wel opvallend en ben benieuwd naar jullie ervaringen.

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19:47
DyStiC schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:06:
Viel me van de week ineens op, toen het licht in bepaalde hoek op het scherm viel, dat ik toch al wat hele dunne krasjes op m'n scherm heb.
Ik heb er geen screen protector op en gebruik m'n telefoon hetzelfde als m'n voorgaande iPhone 6 waar ik 4 jaar mee heb gedaan en welke nog geen enkele kras op het scherm heeft. Kan dikke pech zijn, maar ik vind het wel opvallend en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Kan me haast niet voorstellen dat je 4 jarige iPhone 6 deze niet heeft. Heb menig een telefoon gehad, en die krasjes die je beschrijft zijn eigenlijk niet te voorkomen zonder screen protector.
JoeTjoep heeft een update gekregen voor het display van de iPhone Xs Max

• iAdema
  • Laatst online: 19:50
DyStiC schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:06:
Mijn Xs sinds release in bezit, in een leren Apple hoesje. Scherm is nog volledig krasvrij, ondanks dat er GEEN screenprotector op zit. Ik ben best tevreden ;)

• Shizzel
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 17-10 16:41
Heb sinds release mijn xs. En eigenlijk al sindsdien het volgende probleem:
Soms werkt bij unlocken met cijfertjes de cijfers 1 2 en 3 niet. Heel die rij doet het dan niet. Hij blijft het dan ook niet doen. Wel de andere cijfers.
Als ik die inlog poging dan terug vergrendel (scherm uit) dan doen ze het de volgende x altijd.

Wat denken jullie software issue of defect? Ivm de touche recall van de X maak ik me wel een beetje zorgen.
Op andere momenten geen duidelijke touch issues (met mn vorige screenprotector leek dat even rechts onder maar dat is nu niet meer)

• Sc0tTy
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12-10 17:38
Shizzel schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:05:
Heb sinds release mijn xs. En eigenlijk al sindsdien het volgende probleem:
Soms werkt bij unlocken met cijfertjes de cijfers 1 2 en 3 niet. Heel die rij doet het dan niet. Hij blijft het dan ook niet doen. Wel de andere cijfers.
Als ik die inlog poging dan terug vergrendel (scherm uit) dan doen ze het de volgende x altijd.

Wat denken jullie software issue of defect? Ivm de touche recall van de X maak ik me wel een beetje zorgen.
Op andere momenten geen duidelijke touch issues (met mn vorige screenprotector leek dat even rechts onder maar dat is nu niet meer)
Hier geen last van, als je het alleen daar en dan hebt lijkt het mij een software issue.

Waar ikzelf last van heb is dat bij het ontvangen van een SMS ik twee keer een ping hoor, daar zit dan een seconde of 30 tussen. Andere mensen daar last van?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• kaisoj
Sc0tTy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:09:
[...]

Hier geen last van, als je het alleen daar en dan hebt lijkt het mij een software issue.

Waar ikzelf last van heb is dat bij het ontvangen van een SMS ik twee keer een ping hoor, daar zit dan een seconde of 30 tussen. Andere mensen daar last van?
Kijk even hoe je instellingen van berichten staat in de instellingen bij berichtgeving. Daar staat namelijk een optie om de melding te herhalen. Waarschijnlijk staat die aan.

• Jaymone
Voor degene die een Xs Max overwegen, CB biedt m nu aan voor 1199,- (ipv 1259) met gratis een Belkin QI charger

• Martinus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:53
weet iemand ook hoe je makkelijk de search kan re-indexen? in search kan ik lang niet alle apps meer vinden, zowel van apple zelf als andere partijen. Op mn ipad werkt het wel ok.

no comment

• Sc0tTy
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12-10 17:38
kaisoj schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:14:
[...]

Kijk even hoe je instellingen van berichten staat in de instellingen bij berichtgeving. Daar staat namelijk een optie om de melding te herhalen. Waarschijnlijk staat die aan.
Wow die stond idd op 'once'! De optie staat trouwens bij de notificatie instellingen van berichten en niet bij de instellingen van berichten zelf.

Bedankt! Nu ff wachten op een nieuwe SMS 😛

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• kaisoj
Sc0tTy schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:27:
[...]

Wow die stond idd op 'once'! De optie staat trouwens bij de notificatie instellingen van berichten en niet bij de instellingen van berichten zelf.

Bedankt! Nu ff wachten op een nieuwe SMS 😛
Klopt, had ik ook neergezet hahaha.
Als het goed is, is het nu verholpen!

• Dawid127
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-10 14:11
Als ik m'n navigatie via Siri oproep terwijl de iPhone vergrendeld is, roteert het scherm niet meer naar horizontaal en dimt het scherm na een tijdje.

Als ik navigatie gewoon open door naar de app te gaan, werkt het allemaal prima.

Ik doe het liever met Siri, aangezien dat veiliger is. Jullie een idee hoe dit komt?

Dawid127 wijzigde deze reactie 13-12-2018 21:15 (11%)

• Flix20
  • Laatst online: 16-10 09:02
Flix20 schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:00:
Valt mij op dat wanneer ik een app af sluit, weg 'swipe', dat ik dan voor een split second een groene 'vlek' rechtsboven in het scherm krijg.
Verder helemaal geen last van of blijvend iets te zien, maar het valt me wel op. Nu na een week of 2 in gebruik heb ik het een stuk of 10 keer gezien.

Zijn er hier andere die dit bekend voorkomt, weten wat dit is en of het schadelijk is?
Graag breng ik bovenstaand nog even onder de aandacht. komt andere dit bekend voor?

PSN: Flix20-NL

• Nyana

Nyana

Who?!

Flix20 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 08:56:
[...]

Graag breng ik bovenstaand nog even onder de aandacht. komt andere dit bekend voor?
Niet bekend mee. Contact opnemen via Apple support chat. Ze kunnen op afstand een diagnose uitvoeren. Misschien levert dat wat op?

• chronoz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08-10 05:03
Tinder had een aanbieding voor 1 maand voor €14,99.

Ik dacht dat de prijs hierna naar €29,99 zou gaan,
Staat hier nu bij iTunes dat hij met €14,99 per maand verlengd wordt?
chronoz schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:40:
Tinder had een aanbieding voor 1 maand voor €14,99.

[Afbeelding]

Ik dacht dat de prijs hierna naar €29,99 zou gaan,
Staat hier nu bij iTunes dat hij met €14,99 per maand verlengd wordt?
wat heeft Tinder te maken met de iPhone Xs?

• chronoz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08-10 05:03
Geert1976 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:20:
[...]

wat heeft Tinder te maken met de iPhone Xs?
Gewoon een abonnement in de App Store toch?

Of is er een ander topic voor de App Store?
chronoz schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:23:
[...]

Of is er een ander topic voor de App Store?
lijkt me meer iets voor het iOS (12) topic
Pagina: 1 ... 28 ... 38 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True