Ik gebruik het alleen in de auto, werkt prima voor mijhenkna schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:25:
Vandaag mijn nieuwe Xs 64 GB sg opgehaald. Geweldige telefoon. Vroeg me af of dat draadloos opladen een beetje werkt. Mensen die hiermee ervaring hebben?
Krijg morgen gelukkig een nieuwe Xs Max binnen, benieuwd of ik dan nog steeds Bluetooth problemen heb.
It's All In The "Mix"
@henkna pas paar dagen ervaring met draadloos laden, maar werkt prima bij mij. Niet supersnel maar wel prima. In mn auto gecheckt hoe hard (traag) het gaat 2 min per % als ik Flitsmeister heb draaien.
Het is vooral makkelijk vind ik. Op tafel achter de bank hebben we er ook een staan en dan is t wel makkelijk om neer te leggen en op te pakken. En aangezien we beiden draadloos kunnen laden.
Het is vooral makkelijk vind ik. Op tafel achter de bank hebben we er ook een staan en dan is t wel makkelijk om neer te leggen en op te pakken. En aangezien we beiden draadloos kunnen laden.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Welk merk/type gebruiken jullie daarvoor?VidaR-9 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:32:
@henkna pas paar dagen ervaring met draadloos laden, maar werkt prima bij mij. Niet supersnel maar wel prima. In mn auto gecheckt hoe hard (traag) het gaat 2 min per % als ik Flitsmeister heb draaien.
Ik heb een Tylt Vu wireless car charger. Deze wordt volgens mij niet meer gemaakt.henkna schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:05:
[...]
Welk merk/type gebruiken jullie daarvoor?
In de BMW is het gewoon af-fabriek optie.henkna schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:05:
[...]
Thuis de Belkin Boost Up in het wit. Zodat het niet zo opvalt op wit meubel..
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Kijk..daar komen langzamerhand al de Max updates binnenGeert1976 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 21:05:
Apollo for Reddit update voor support 6,5inch Max in de App Store
Het is weer September 2025 :)
Sinds vandaag de XS Max in mijn bezit. Wow!!!
Wat ben je snel gewend aan die gestures en Face ID. Vooral bij het invullen van wachtwoorden.
Heel blij ei hier.
Wat ben je snel gewend aan die gestures en Face ID. Vooral bij het invullen van wachtwoorden.
Heel blij ei hier.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Ik heb hem zelf nog niet, maar kijk eens naar Kenu AirFrame of AirBase. Hele fijne houders!!!henkna schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:05:
[...]
Ik twijfel. Laad nu gewoon met kabel in de auto.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Hmm ik heb nu meerdere keren mijn fatboy draadloze lader gebruikt maar het lijkt erop dat ik een ander moet zoeken. Hij wil de Max niet vol laden, hij heeft er de hele nacht op gelegen en nu maar 52%. Ook verschillende manieren op de plaat neergelegd
Met mijn Plus had ik geen issues
Met mijn Plus had ik geen issues
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Er viel me op dat er bij m'n XS vrij veel stof ophoopte bij de stalen rand boven het scherm, toen ik dit eens goed bekeek zit er een heel klein spleetje tussen het scherm en de stalen rand. Als ik een papiertje rond het scherm haal dan kan ik hem er aan de gehele bovenzijde ongeveer 1 mm diep tussen steken, aan de overige zijde is dit niet het geval.
Meer mensen hier last van?
Ben bang dat ik me daar steeds meer aanga irriteren en twijfel of dit de wachtdichtheid van het toestel ten goed komt.
Ik heb hem online bij de Apple Store gekocht, kan ik het beste even een afspraak maken bij de winkel in de hoop dat ze hem daar direct om kunnen wisselen?
Ben bang dat ik me daar steeds meer aanga irriteren en twijfel of dit de wachtdichtheid van het toestel ten goed komt.
Ik heb hem online bij de Apple Store gekocht, kan ik het beste even een afspraak maken bij de winkel in de hoop dat ze hem daar direct om kunnen wisselen?
Heel normaal, ik heb de X en daar heb ik dit ook (overigens ook op m'n 6/7 gehad) helaas valt er weinig aan te doenDyStiC schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:46:
Er viel me op dat er bij m'n XS vrij veel stof ophoopte bij de stalen rand boven het scherm, toen ik dit eens goed bekeek zit er een heel klein spleetje tussen het scherm en de stalen rand. Als ik een papiertje rond het scherm haal dan kan ik hem er aan de gehele bovenzijde ongeveer 1 mm diep tussen steken, aan de overige zijde is dit niet het geval.

Het is balen dat de max nu niet op voorraad is bij Apple en de Apple stores. Ik denk toch dat ik mijn Xs wil omwisselen voor een max namelijk.
Kan ik dit ook gewoon doen bij een Apple store? Heb mijn Xs online besteld namelijk.
Kan ik dit ook gewoon doen bij een Apple store? Heb mijn Xs online besteld namelijk.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat kan inderdaad. Wel zal dan de Max binnen 14 dagen beschikbaar moeten zijn, anders terugsturen en wachten op je nieuwe Max.sjorremans schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:05:
Het is balen dat de max nu niet op voorraad is bij Apple en de Apple stores. Ik denk toch dat ik mijn Xs wil omwisselen voor een max namelijk.
je hebt mazzel!sjorremans schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:05:
Zojuist zijn er bij de 3 Nederlandse Apple Stores nieuwe voorraden binnengekomen, zowel XS als XS Max. Dus wellicht ff de Apple website checken
Ik zie het ja.. nu is het helemaal lastig aan het wordenGeert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:08:
[...]
je hebt mazzel!
Zojuist zijn er bij de 3 Nederlandse Apple Stores nieuwe voorraden binnengekomen, zowel XS als XS Max. Dus wellicht ff de Apple website checken
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
even naar de Apple Store in Den Haag en eens goed de Max in handen houden en er wat mee jongleren...zie je vanzelf dat je een Roeiboot in je handen hebt!sjorremans schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:10:
[...]
Ik zie het ja.. nu is het helemaal lastig aan het wordenKan straks altijd even naar de apple store in den haag rijden maar dan kom ik zeker weten met een max naar buiten
sorry @Jaymone
Ik weet niet of het hier is langsgekomen, ik heb even gezocht maar zag het niet staan.
Een aanrader, een filmpje volledig met de iPhone XS Max geschoten, zonder filters of lenzen.
Een aanrader, een filmpje volledig met de iPhone XS Max geschoten, zonder filters of lenzen.
Jon M. Chu Shot This Short Film Entirely on an iPhone XS Max | WIRED
The Crazy Rich Asians director shot a kinetic short for WIRED titled Somewhere, and he did the whole thing on a new iPhone. https://www.wired.com/sto...lm-shot-on-iphone-xs-max/
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Wel eentje met een groot navigatiescherm waarbij het moeilijk wordt om je aandacht op het water te houdenGeert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:12:
[...]
even naar de Apple Store in Den Haag en eens goed de Max in handen houden en er wat mee jongleren...zie je vanzelf dat je een Roeiboot in je handen hebt!![]()
sorry @Jaymone
Heb 'm gister al in mijn handen gehad toen ik bij de MediaMarkt was. Daarom twijfel ik nu dus heel erg want ik weet zeker dat ik aan het formaat kan en ga wennen van de max.Geert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:12:
[...]
even naar de Apple Store in Den Haag en eens goed de Max in handen houden en er wat mee jongleren...zie je vanzelf dat je een Roeiboot in je handen hebt!![]()
sorry @Jaymone
Keuzes keuzes
@sjorremans als je nu al twijfelt dan zou ik het gewoon doen, denk dat je er anders spijt van gaat krijgen
#sizematters
#sizematters
De enige reden om dit jaar te updaten van X naar Xs was de Max. Ben er heel erg blij mee, dat ik dit heb gedaan.
Lastig. Ik heb het tegenovergestelde. Ik kom van een iPhone 6 en moet ontzettend wennen aan de grootte van de nieuwe Xs. Ik moet er niet aan denken om de Max te moeten gebruiken.Cardwizard schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:39:
@sjorremans als je nu al twijfelt dan zou ik het gewoon doen, denk dat je er anders spijt van gaat krijgen
#sizematters
Daarnaast. Puur uit interesse. Hoe krijg je de Max in je broekzak. Ding is huge!
Ja de Max is echt top. Heel blij mee. Het formaat is meteen vertrouwd.
Gewoon erin stoppen?aschja schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:02:
[...]
Daarnaast. Puur uit interesse. Hoe krijg je de Max in je broekzak. Ding is huge!
[ Voor 62% gewijzigd door swv op 26-09-2018 11:03 ]
Heb je ze beide in je handen gehad? Dan zal je zien dat het verschil tussen de Xs en Xs max echt niet zo groot is. De X en Xs zijn van zichzelf al wel grote telefoons vind ik, als je van een 6/78 afkomt. De stap van een Xs naar een max is goed te doen vind ik persoonlijk.aschja schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:02:
[...]
Lastig. Ik heb het tegenovergestelde. Ik kom van een iPhone 6 en moet ontzettend wennen aan de grootte van de nieuwe Xs. Ik moet er niet aan denken om de Max te moeten gebruiken.
Sinds ik gister de max in mn handen heb gehad en zelf heb gezien neig ik echt naar de max. Ik denk dat ik vanmiddag toch maar even de apple store een bezoekje ga brengen
Ik snap de ophef ook niet qua grootte, als ik m'n iPhone XS Max op m'n OnePlus 6 leg zijn ze even groot. En ik loop soms met twee telefoon's in m'n broekzak, gewoon op elkaar en erin schuiven... zitten gaat alleen lastig
Ben er echt superblij mee, de camera is ook geweldig, van het weekend bij een feestje wat foto's uit de losse pols in de avond met vrij zwakke verlichting. Foto's waren top!
Ben er echt superblij mee, de camera is ook geweldig, van het weekend bij een feestje wat foto's uit de losse pols in de avond met vrij zwakke verlichting. Foto's waren top!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
@aschja geen enkele probleem hoor, past zonder moeite, zeker als mijn “ik moet er een hoesje om” moment voorbij is en ik denk yolo alles er af
[ Voor 48% gewijzigd door Cardwizard op 26-09-2018 11:35 ]
Hij is nix groter dan de "Plus" modellen. Kan hem meestal wel goed kwijt in de broekzakken. Zelfs met hoes er omheen. In de jas, gewoon in de binnenzak. Het went wel snel.aschja schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:02:
[...]
Lastig. Ik heb het tegenovergestelde. Ik kom van een iPhone 6 en moet ontzettend wennen aan de grootte van de nieuwe Xs. Ik moet er niet aan denken om de Max te moeten gebruiken.

Zo, ik heb mijn iPhone X kunnen doorverkopen voor iets meer dan 900 euro, dus dat is een goede deal. Nu wachten op mijn iPhone XS.
Heb nog even getwijfeld over iPhone XS Max, maar eigenlijk voldeed de grootte en het formaat van iPhone X prima, heb het gevoel dat een Max toch even te groot is, ik heb een tijd een iPhone 7 Plus gebruikt en dat was ook mijn ding niet.
Heb nog even getwijfeld over iPhone XS Max, maar eigenlijk voldeed de grootte en het formaat van iPhone X prima, heb het gevoel dat een Max toch even te groot is, ik heb een tijd een iPhone 7 Plus gebruikt en dat was ook mijn ding niet.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ik heb juist beter ontvangst dan mijn oude 6. Ik kan eindelijk boven fatsoenlijk WiFi gebruiken. Vooralsnog dus geen problemen.Fylax schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:12:
Merken jullie iets van slechte WiFi/4g op de iPhone XS (max)? Dat lees ik op Reddit
Laadt een lightning naar USB-c kabel sneller op dan een lightning naar USB-kabel op een 2.0 amp charger? Het is al de tweede keer dat ik zoiets lees.Handige extra oplaadkabel, naast de kabel van 1 meter die bij je iPhone wordt geleverd. Je kan ’m aansluiten op USB‑poorten, of op de Apple USB‑C-lichtnetadapter om je iPhone extra snel op te laden.
Niet echt. Haal op 4G 103Mbps! Netjes!Fylax schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:12:
Merken jullie iets van slechte WiFi/4g op de iPhone XS (max)? Dat lees ik op Reddit
Hmm, dat valt me wel tegen dan. Net even bij de XS van m'n collega gekeken en die heeft het ook, maar dan aan één zijkant.Msi92 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:07:
[...]
Heel normaal, ik heb de X en daar heb ik dit ook (overigens ook op m'n 6/7 gehad) helaas valt er weinig aan te doen
Nu moet ik ook zeggen dat je het pas ziet als je er een papiertje tussen steekt, maar het viel me bij mijn toestel op door de stof die daar verzameld.
Zal wel een miereneuker zijn dan, maar vind eigenlijk dat dit niet zou mogen

Heb vandaag mijn iPhone Xs 64GB teruggebracht naar de winkel. Ik wacht nu op een vervangende 256GB. 64GB is voor mij dus echt te weinig, vooral omdat ik nu 4K60 film en veel meer foto's maak. Voor degene die nog moeten bestellen: hou rekening met het feit dat 4K60 ongeveer 400MB/minuut kost
.
Gelukkig heb ik mijn computer thuis inmiddels geupgrade naar 4TB

...less is more
Een goedkoop alternatief is een goed icloud abofunk-e schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:01:
Heb vandaag mijn iPhone Xs 64GB teruggebracht naar de winkel. Ik wacht nu op een vervangende 256GB. 64GB is voor mij dus echt te weinig, vooral omdat ik nu 4K60 film en veel meer foto's maak. Voor degene die nog moeten bestellen: hou rekening met het feit dat 4K60 ongeveer 400MB/minuut kost.
Nieuwe Xs Max binnen, nog steeds hetzelfde probleem met Bluetooth in mijn i3.
Dus het is een software probleem en niet een Hardware probleem.
Dus het is een software probleem en niet een Hardware probleem.
It's All In The "Mix"
Nee, in tegendeel zelfs. Beter dan de X.Fylax schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:12:
App Store update zojuist: JoeTjoep , support voor het 6,5 inch scherm van de Max en de mogelijkheid om content in HDR af te spelen
[ Voor 23% gewijzigd door _Bailey_ op 26-09-2018 16:53 ]
Volgens mij kriebelt het bij jou nog steeds om een Roeiboot in huis te halen.Geert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:32:
App Store update zojuist: JoeTjoep , support voor het 6,5 inch scherm van de Max en de mogelijkheid om content in HDR af te spelen
Dennis, ik zal eerlijk met je zijn...er kriebelt van alles hier.Dennisweb schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:20:
[...]
Volgens mij kriebelt het bij jou nog steeds om een Roeiboot in huis te halen.
Top!Geert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:32:
Nu watsep nog, niet te doen op die Max. Al die woordsuggesties vallen achter het toetsenbord.
als je wil weten of je bereik met je nieuwe XS of XS Max in orde is (aangezien er momenteel aardig wat klachten zijn hierover), bel het volgende nummer:
*3001#12345#*
nu kom je in een hoofdmenu, kies hier LTE, vervolgens Serving Cell Meas en kijk dan naar rsrp0
de uitslag zit meestal zo tussen de -50 en -120dB, waar dichter bij -50 beter is uiteraard
de ideale uitslag zou zo rond de -44dB liggen
let op: wel WiFi uitzetten als je deze test uitvoert
*3001#12345#*
nu kom je in een hoofdmenu, kies hier LTE, vervolgens Serving Cell Meas en kijk dan naar rsrp0
de uitslag zit meestal zo tussen de -50 en -120dB, waar dichter bij -50 beter is uiteraard
[ Voor 29% gewijzigd door _Bailey_ op 26-09-2018 18:24 ]
Ik zie geen update?Geert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:32:
Bij mij -17Geert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:59:
als je wil weten of je bereik met je nieuwe XS of XS Max in orde is (aangezien er momenteel aardig wat klachten zijn hierover), bel het volgende nummer:
*3001#12345#*
nu kom je in een hoofdmenu, kies hier LTE, vervolgens Serving Cell Meas en kijk dan naar rsrp0.
bij zo'n -50 is het dik in orde. Zit je bijvoorbeeld rond de -100, dan is er iets niet goed in orde.
[ Voor 48% gewijzigd door Jaymone op 26-09-2018 18:01 ]
-112 hier wat hetzelfde is als andere modellen in huis, inderdaad iets niet in orde: de mast staat te ver weg 😬
nee, ik kreeg 'm ook niet binnen...het schijnt een soort van 'update' te zijn, dwz de mogelijkheid tot afspelen van HDR content
Zojuist getest, ik zeg echt Wauw! Spat van het scherm af en dat ook i.c.m. sound..Geert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:04:
[...]
nee, ik kreeg 'm ook niet binnen...het schijnt een soort van 'update' te zijn, dwz de mogelijkheid tot afspelen van HDR content
[ Voor 7% gewijzigd door Jaymone op 26-09-2018 18:10 ]
Zowel 0 als 1 staan nu bij mij op -12Geert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:10:
[...]
heb je niet per ongeluk bij rsrq1 gekeken ipv rsrq0?
-94, wel vol bereik
[ Voor 4% gewijzigd door Jaymone op 26-09-2018 18:21 ]
@Jaymone
kijk ff hier naar, hier staat alles tot in de puntjes uitgelegd...zeer helder en duidelijk
https://ios.gadgethacks.c...ur-iphone-ios-11-0182733/
kijk ff hier naar, hier staat alles tot in de puntjes uitgelegd...zeer helder en duidelijk
Of je woont ver of ongunstig van een mast en dan zegt het geen bal😏Geert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:59:
*3001#12345#*
nu kom je in een hoofdmenu, kies hier LTE, vervolgens Serving Cell Meas en kijk dan naar rsrq0
Want hier dezelfde waardes als met de 6s😉
ik heb in mijn eerdere uitleg rsrq0 genoemd, dit moet zijn: rsrp0
excuses
excuses
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 26-09-2018 18:24 ]
Oke, niks aan handje dusGeert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:22:
@Jaymone
rsrp0 -90
rsrp1 -93
[ Voor 3% gewijzigd door Jaymone op 26-09-2018 18:28 ]
Zie video
YouTube: My iPhone XS Max Is Doing Something Weird...
Is de ''beauty mode'' van de front camera jullie ook opgevallen?
joh, jij kan 'm zo voor €2000 doorverkopen aan een AmerikaanJaymone schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:27:
[...]
Oke, niks aan handje dus
rsrp0 -90
rsrp1 -93
Geloof dat wij hier in het kleine ienimini kikkerlandje hier niet zo veel last van zullen hebben
[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 26-09-2018 18:31 ]
HahaGeert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:30:
[...]
joh, jij kan 'm zo voor €2000 doorverkopen aan een Amerikaan. Want daar speelt dit probleem het meest.
Zo zie je maar weer eens hoe belangrijk testen is.
Verwijderd
Ik ben nieuw op het forum, maar ook ik heb eergister de Max besteld. Wel de 64 gb versie. Helaas duurt het nog wel even. Ik heb nu de 7 plus 128 gb en ik heb maar 37 gb gebruikt. (Wanneer ik de nieuwe phone binnen heb, dan huidige verkopen) Dus ik ga daarnaast ook een ixpand flash drive gebruiken om foto’s daarop te zetten.
De recensies tot nu toe over de max zijn Toppie. Dus ben echt benieuwd!
Welkom!Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:46:
Ik ben nieuw op het forum, maar ook ik heb eergister de Max besteld. Wel de 64 gb versie. Helaas duurt het nog wel even. Ik heb nu de 7 plus 128 gb en ik heb maar 37 gb gebruikt. (Wanneer ik de nieuwe phone binnen heb, dan huidige verkopen) Dus ik ga daarnaast ook een ixpand flash drive gebruiken om foto’s daarop te zetten.
Als een trotse Xs Max bezitter kan ik ook zeggen dat alles toppie is.
Hoe kom jij aan 103 mbps. Ik kom op 35.. Is natuurlijk ook locatie afhankelijk, maar jij staat zeker naast een mast.
107Mbps op een Samsung Galaxy S8 op 4G via Tele2 hier, niks bijzonders aan, en niet dichtbij een mast.Dawid127 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:19:
[...]
Hoe kom jij aan 103 mbps. Ik kom op 35.. Is natuurlijk ook locatie afhankelijk, maar jij staat zeker naast een mast.
The devil is in the details.
Valt mij nu al de 2de dag op dat wifi tijdens de dag steeds langzamer wordt.
Een keer disconnecten en connecten lost dit op echter wordt het later weer steeds langzamer en langzamer.
Het gebeurt nu elke dag.
Ipad en andere iphones blijven snel.
Een keer disconnecten en connecten lost dit op echter wordt het later weer steeds langzamer en langzamer.
Het gebeurt nu elke dag.
Vanmorgen 07:51 mijn iPhone Xs Max uit de lader gehaald. Overdag niet veel mee bezig geweest, af en toe op tweakers gekeken en een appje verstuurd. Wel zo'n 45 minuten geluisterd naar podcasts.
Batterijpercentage is nu 70%
Batterijpercentage is nu 70%
Geert1976 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:59:
*3001#12345#*

Bizar dit. Had de front camera nog helemaal niet echt gecheckt maar het is zo overduidelijk zichtbaar, lijkt wel foundationFenomeno24 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:30:
Zie video

Ik hoop toch wel dat dit nog een staartje krijgt en apple dit software matig kan aanpassen, want dit ziet er echt niet uit
Veel camera's hebben dat al jaren en daar word het als hip gezienMandarijntje schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:45:
[...]
Bizar dit. Had de front camera nog helemaal niet echt gecheckt maar het is zo overduidelijk zichtbaar, lijkt wel foundation![]()
Ik hoop toch wel dat dit nog een staartje krijgt en apple dit software matig kan aanpassen, want dit ziet er echt niet uit
Want dan is men in eens smooth en glad en knap
Of dat heeft je andere toestel(en) altijd al gehad en het viel je nooit op.
Ik kende deze functie al en bij mij is de dekking hier nu eenmaal zo en dat ligt niet aan het toestel maar aan de plaatsing van de masten.
Misschien moet ik de masten maar laten vernieuwen of dichterbij huis laten zetten
[ Voor 30% gewijzigd door Roos79 op 26-09-2018 19:53 ]
.
[ Voor 196% gewijzigd door Roos79 op 26-09-2018 19:54 . Reden: Dit ging dus fout moest wijzig zijn en geen quote excuus! ]
Binnen enkele werkdagen krijg ik mijn iPhone XS Max binnen... Afwachten!
Ik had wel twee vragen: Is de Portrait-modus heel veel verbeterd t.o.v. de iPhone 7 Plus? (Vond die redelijk tot goed presteren onder iOS 12.) En: Kan ik vanuit mijn iCloud-reservekopie ook foto's en bepaalde apps niet laten overzetten naar mijn nieuwe XS Max? Of wordt alles van mijn laatste reservekopie teruggezet?
Ik had wel twee vragen: Is de Portrait-modus heel veel verbeterd t.o.v. de iPhone 7 Plus? (Vond die redelijk tot goed presteren onder iOS 12.) En: Kan ik vanuit mijn iCloud-reservekopie ook foto's en bepaalde apps niet laten overzetten naar mijn nieuwe XS Max? Of wordt alles van mijn laatste reservekopie teruggezet?
In die gevallen is het een modus die je aan of uit kan zetten ja. In dit geval wordt er met geen woord over gerept en kan je het ook niet uitschakelen. Vreemd.Roos79 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:50:
[...]
Veel camera's hebben dat al jaren en daar word het als hip gezien![]()
Want dan is men in eens smooth en glad en knap
Verwijderd
Ik heb dit ook. Lijkt toch echt een combi van de nieuwe hardware met software te zijn, heb ook nog een budget Android smartphone....nergens problemen mee. Verwacht dat Apple het wel fixed de komende software updatesEdvanAl schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:28:
Het gebeurt nu elke dag.
Verwijderd
Goed om te horen. Van welke telefoon kwam je? En hoeveel gb heb je?mr.JamesBond schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:10:
[...]
Welkom!
Als een trotse Xs Max bezitter kan ik ook zeggen dat alles toppie is.
Nu ook een aantal dagen mijn XS Max in gebruik (256GB model) moest wel heel even wennen aan het iets grotere formaar maar uiteindelijk wel heel erg blij mee!
Nog weinig mee gebeld om eerlijk te zijn
dus benieuwd of ik nog wat ga merken van de nieuwe antenna gate
Nog weinig mee gebeld om eerlijk te zijn
Hier inmiddels sinds vrijdag de Xs Max 64GB in gebruik. En hij is fenomenaal!
Gelukkig geen last van scherpe randen/slechte verbinding.
Wel werkt mijn Gemalto Mobilepass app niet, app crasht bij het aanmaken van een “token pin”
Verder nu 27GB verbruikt, fotos gaan direct naar icloud of synology en het grootste is Spotify, 12GB aan offline afspeellijsten.
Gelukkig geen last van scherpe randen/slechte verbinding.
Wel werkt mijn Gemalto Mobilepass app niet, app crasht bij het aanmaken van een “token pin”
Verder nu 27GB verbruikt, fotos gaan direct naar icloud of synology en het grootste is Spotify, 12GB aan offline afspeellijsten.
[ Voor 3% gewijzigd door QempZoR op 26-09-2018 20:24 ]
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Mwah, echt 'ophef' is er ook niet denk ik. Formaat is gewoon heel erg persoonlijk. Zelf vind ik zelfs de Xs iets te groot, al wil ik hem toch. Simpelweg omdat ik bij iOs wil blijven en het nieuwe model/design wil hebben, kleiner is er helaas niet dan.Nitai schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:14:
Ik snap de ophef ook niet qua grootte, als ik m'n iPhone XS Max op m'n OnePlus 6 leg zijn ze even groot. En ik loop soms met twee telefoon's in m'n broekzak, gewoon op elkaar en erin schuiven... zitten gaat alleen lastig
In mijn broekzakken zou een Max misschien net passen, maar mijn broeken zijn slim fit en hebben niet allemaal even diepe zakken. Van harte zou het dan niet gaan denk ik. Ook zitten is idd irritant, plus dat zo'n ding in je broekzak er ook niet heel charmant uit ziet.
Zoals eerder gezegd zou mijn ideale formaat iPhone denk ik het schermformaat van de 6s (of een tikkeltje groter) zijn maar dan dus zonder bezels. Wél dat schermformaat, in een compacter toestel. Ofwel: de SE2 waar ik zo op hoopte
Wat mij wel echt opvalt is dat juist veel Apple liefhebbers in het verleden altijd hielden van het relatief kleine formaat van de iPhone. 4" zou de 'sweetspot' zijn en het kleinere formaat van iPhones werd altijd met hand en tand verdedigd door Apple fanaten. Een Galaxy Note werd bijvoorbeeld vaak de grond in geboord jaren geleden. Dit is nu echter totaal anders en veel mensen lijken juist voor een Xs Max te gaan. Niet erg ofzo, gewoon opvallend
Content is met de jaren mee ook veranderdremzor schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:40:
[...]
Mwah, echt 'ophef' is er ook niet denk ik. Formaat is gewoon heel erg persoonlijk. Zelf vind ik zelfs de Xs iets te groot, al wil ik hem toch. Simpelweg omdat ik bij iOs wil blijven en het nieuwe model/design wil hebben, kleiner is er helaas niet dan.
In mijn broekzakken zou een Max misschien net passen, maar mijn broeken zijn slim fit en hebben niet allemaal even diepe zakken. Van harte zou het dan niet gaan denk ik. Ook zitten is idd irritant, plus dat zo'n ding in je broekzak er ook niet heel charmant uit ziet.
Zoals eerder gezegd zou mijn ideale formaat iPhone denk ik het schermformaat van de 6s (of een tikkeltje groter) zijn maar dan dus zonder bezels. Wél dat schermformaat, in een compacter toestel. Ofwel: de SE2 waar ik zo op hoopte
Wat mij wel echt opvalt is dat juist veel Apple liefhebbers in het verleden altijd hielden van het relatief kleine formaat van de iPhone. 4" zou de 'sweetspot' zijn en het kleinere formaat van iPhones werd altijd met hand en tand verdedigd door Apple fanaten. Een Galaxy Note werd bijvoorbeeld vaak de grond in geboord jaren geleden. Dit is nu echter totaal anders en veel mensen lijken juist voor een Xs Max te gaan. Niet erg ofzo, gewoon opvallend
Voor de mensen met de Iphone XS (geen max), hoe is de batterijduur?
Ik kom van een iPhone 7 en kom makkelijk de dag door met mijn XS.Hajo94 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:52:
Voor de mensen met de Iphone XS (geen max), hoe is de batterijduur?
Ik kwam van twee maanden iPhone 4S en daarvoor 4 jaar iPhone 5S. Ik heb nu de iPhone Xs Max 256GB.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:15:
[...]
Goed om te horen. Van welke telefoon kwam je? En hoeveel gb heb je?
Verwijderd
Op de site van iFixit kun je de nieuwe wallpapers vinden van de XS en Max, als je deze nog niet had
https://ifixit.org/blog/1...-max-teardown-wallpapers/
https://ifixit.org/blog/1...-max-teardown-wallpapers/
Dat is opzich wel zo, maar er zijn ook een fiks aantal plekken waar het bereik gewoon helemaal slecht is. KPN is een vrij dure provider, maar het signaal is slecht. Ik snap ook wel dat noordoost-Groningen niet meetelt voor de hoofdkantoorbobo’s in de Randstad, maar toch..Cardwizard schreef op woensdag 26 september 2018 @ 22:32:
[...]
Als je geen problemen hebt prima toch?
Welke oplader (snellader) gebruiken jullie? zie veel opties maar weet nou niet echt wat de beste is
Hmm vreemd mijn Screen Time is net gereset. Hebben andere dat ook gehad?
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Blijf het mooi vinden hoeveel mensen de X, XS en Xr als een achteruitgang zien ‘want die heeft geen homeknop meer’, ze moesten eens weten..
Vreemd, ik heb echt geen last last van, hij is zelfs sneller dan mn 7 Plus (die bleef steken rond 490mbit/s).EdvanAl schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:28:
Het gebeurt nu elke dag.

Zit zo’n 3-4 meter van mn wifi router altijd.
[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 26-09-2018 23:13 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nee hoor, daar zou ik me geen zorgen om maken.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Noobs, enige goeie methode is lighting to LAN kabel. Niks geen connectie problemen;)ASNNetworks schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:12:
[...]
Ik heb nergens last van, hij is zelfs sneller dan mn 7 Plus (die bleef steken rond 490mbit/s).
[Afbeelding]
Zit zo’n 3-4 meter van mn wifi router altijd.
https://share.icloud.com/photos/0Cnldu0HsBZ5lIVTLTNYBMF1g
Dawid127 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:19:
[...]
Verwijderd
Apple 87W usb-c power adapter met 2 meter kabelpretraket schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:01:
Welke oplader (snellader) gebruiken jullie? zie veel opties maar weet nou niet echt wat de beste is
Heb altijd idd de behoefte gehad om mn gigabit snelheid ook op mn iPhone te halenpretraket schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:13:
[...]
Noobs, enige goeie methode is lighting to LAN kabel. Niks geen connectie problemen;)
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ja die zag ik al maar is zo duur. Al helemaal na aanschaf van de maxVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:14:
[...]
Apple 87W usb-c power adapter met 2 meter kabel
Dit is dus je iPhone opladen met je MacBook lader? Dat kan dus gewoon zonder dat je accu snel naar de knoppen gaat?Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:14:
[...]
Apple 87W usb-c power adapter met 2 meter kabel
Verwijderd
Nee, deze heb ik gekocht voor het opladen van mijn 8plus vorig jaar. Conditie batterij 8 plus na 1 jaar nog 95% dus prima. En met de XS gaat dat nu op dezelfde manier😀henkna schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:18:
[...]
Dit is dus je iPhone opladen met je MacBook lader? Dat kan dus gewoon zonder dat je accu snel naar de knoppen gaat?
Edit
Zie onderstaande link van Apple wat betreft oplader
https://support.apple.com/en-us/HT202105
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2018 23:28 ]
Zijn Anker/Belkin opladers veilig voor iphones? ( en hun batterij)
Die pagina mogen ze wel eens updaten, aangezien de Xs en Xs Max niet in de ‘fast charching’lijst zijn opgenomen.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:23:
[...]
Nee, deze heb ik gekocht voor het opladen van mijn 8plus vorig jaar. Conditie batterij 8 plus na 1 jaar nog 95% dus prima. En met de XS gaat dat nu op dezelfde manier😀
Edit
Zie onderstaande link van Apple wat betreft oplader
https://support.apple.com/en-us/HT202105
Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6