Ik heb ooit een gedoe gehad met een iMac, echt te erg was dat.... een heel verhaal om op te sommen maar de afloop was geniaal (vind ik) ik las op internet dat mailen naar Steve Jobs soms wel eens resultaat op kon leveren dus dat heb ik toen geprobeerd als laatste redmiddel, daar gingen wat dagen overheen en toen ging de telefoon, iemand uit de VS aan de lijn, zo’n gesprek heb ik nog nooit meegemaakt, begrip alom en door alle ellende wou de dame aan de telefoon er alles aan doen om mij weer een tevreden klant te maken, dat is zeker gelukt toen.
Ik had het instapmodel iMac en kreeg als vervanging het topmodel, of dat een goeie oplossing was? Nou me dunkt, paar dagen later ding dong, dik pakket van Apple en de oude iMac werd meegenomen. Echt top was dat
Zo maar een klantenservice verhaal over hoe het allemaal lopen kan bij Apple
En een keer met een 6S Plus gedoe gehad, gekocht in de Apple store op release dag, komt thuis een vlek in het scherm, in de Apple store geen vervanging mogelijk want er was geen voorraad meer, AppleCare stuurde een nieuwe op (reservering cc uiteraard) het vervangende toestel had ook problemen (scherm was rosé aan 1 kant) wederom stuurde AppleCare een nieuwe naar mij toe en hoe vervelend die beste man het ook allemaal vond ook voor dat toestel kwam een reservering op mijn cc, uiteindelijk allemaal goed gekomen gelukkig
[
Voor 23% gewijzigd door
Cardwizard op 25-09-2018 15:12
]