• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:01
Dat viel mij ook wel op inderdaad. Maar stoor me er niet aan. Over het algemeen bekijk ik het scherm toch van voren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinW schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 21:47:
[...]

Dat is normaal bij OLED en Apple noemt het zelf ook: https://support.apple.com/en-us/HT208191

[...]
Dacht dat ze altijd kijkhoek als voordeel noemde voor OLED. Als het toestel 10 graden draaien al kleurverschil oplevert, vind ik de kijkhoek niet bepaald indrukwekkend.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 21:54:
[...]

Dacht dat ze altijd kijkhoek als voordeel noemde voor OLED. Als het toestel 10 graden draaien al kleurverschil oplevert, vind ik de kijkhoek niet bepaald indrukwekkend.
Vind het echt wel meevallen. Heb me er bij de iPhone X ook nooit aan gestoord en nu bij de Xs Max ook niet.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 21:54:
[...]

Kijkhoek bedoelen ze meer mee dat het allemaal retescherp en leesbaar blijft, die verkleuring wen je echt aan.... viel mij bij de X ook heel erg op (zelfs storend) nu merk ik het niet eens meer

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
Wat ben ik blij met de gezichtsherkenning zeg!

Ik heb wat lastige huid op sommige vingers waardoor vingerafdruk vaker niet dan wel werkte, maar dat is nu totaal geen issue meer uiteraard. En daarnaast is het ook veel sneller met bijv. inloggen in mn Rabo app.

@Guid ik moet ook wel even wennen aan die blauwere tint als je je scherm maar paar graden draait. Maar stoor me er niet echt aan.

Net trouwens het scherm van iPhone 8 van mn vriendin en mijn Xs vergeleken, maar vind het (obv tweakjes website naast elkaar) nauwelijks verschillen.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:17
Novadecasa schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 19:03:
[...]

Ik vind de achterkant ook niet mooi. De zijkant wel erg mooi trouwens.
Maar bedonderd...? 8)7

Zelf vandaag de winkels bezocht. De Xs vind ik niet heel spannend of anders als m’n 6s. De Max geeft me wel een nieuwe ervaring/indruk.
Denk dat dat het gaat worden, ikkan met een hand ook nog bovenaan het scherm komen om het menu te bereiken. Ben ik de enige? :?
En toch als je hem in handen heb en gebruikt is het anders het gaat om de ervaring
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 21:44:
Wat vinden jullie van de kijkhoek? Als ik recht er op kijk, en het toestel dan iets draai, wordt het scherm een stukje koeler/blauwer. Vind dat toch wel enigszins tegenvallen. 🤔
Vorig jaar kwam dit ook meermaals ter sprake
Moet zeggen ik zie t (nog) niet en vind het scherm werelds
VidaR-9 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 22:04:
Wat ben ik blij met de gezichtsherkenning zeg!

Ik heb wat lastige huid op sommige vingers waardoor vingerafdruk vaker niet dan wel werkte, maar dat is nu totaal geen issue meer uiteraard. En daarnaast is het ook veel sneller met bijv. inloggen in mn Rabo app.
Herkenbaar en koude vingers of de vingers die vervellen waardoor ze niet herkend werden :+

Verwijderd

@VidaR-9 Face ID is inderdaad echt super fijn. Kom zelf van een iPhone 7 Plus. Daarmee heb ik Touch ID nooit als vervelend of sloom ervaren, maar Face ID is echt vele malen fijner. Eigenlijk hoef je er gewoon niks voor te doen, het gaat allemaal vanzelf en ook nog een super snel. Met wachtwoorden en bijvoorbeeld de Rabobank-app inderdaad, geniaal!

Verder heb ik niet veel last van het scherm hoor. Maar viel me op. Blijkbaar is het een nadeel van OLED, maar weegt niet op tegen de voordelen. Wat een contrast! Nooit meer LCD.

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Bij mijn Samsung S8 Plus had ik veel meer last van de kijkhoeken dan bij de iPhone Xs Max.

Het stoort mij verder ook helemaal niet.

[ Voor 19% gewijzigd door RPHN op 22-09-2018 22:26 ]

• Cardwizard
RPHN schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 22:25:
Bij mijn Samsung S8 Plus had ik veel meer last van de kijkhoeken dan bij de iPhone Xs Max.
Was dat het enige waar je last van had met die Samsung? :+

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Roos79 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 22:13:
[...]

En toch als je hem in handen heb en gebruikt is het anders het gaat om de ervaring

[...]
En wat dan bijvoorbeeld?

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54
Hier ook geen HDR in de Youtube app. Gok dat er eerst een update voor nodig is (mogelijk door de nieuwe SOC/GPU?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:14
Cardwizard schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 21:57:
[...]
Kijkhoek bedoelen ze meer mee dat het allemaal retescherp en leesbaar blijft, die verkleuring wen je echt aan....
Uhm, nee... dat bedoelen ze er niet mee. Met kijkhoeken wordt juist de verkleuring bedoelt. Bekijk bv iedere TV review hier op Tweakers en je zult weten dat ze precies dat ermee bedoelen.. scherpte zal nooit veranderen bij kijkhoeken op LCD/OLED/QLED schermen.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Sander-B schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 22:59:
[...]

Hier ook geen HDR in de Youtube app. Gok dat er eerst een update voor nodig is (mogelijk door de nieuwe SOC/GPU?)
De YouTube-app moet inderdaad een update ontvangen om de Xs en Xs Max als ondersteunde modellen voor HDR toe te voegen. Zal vast komende week wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:38
Mixpower schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 18:24:
[...]

Heb het probleem inmiddels opgelost voor nu. :+
Eerst een factory reset gedaan en ingesteld zonder icloud backup maar nog steeds hetzelfde,
daarna in DFU mode en de firmware opnieuw erop en backup terug gezet en nu werkt het gek genoeg goed!

Misschien toch een kleine bug in de firmware af-fabriek? :?
Net weer getest en heb het probleem nog steeds helaas, niet echt zin om het toestel om te ruilen.
Maar dat gaat hem toch maar worden denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Mixpower op 23-09-2018 01:04 ]

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Meer mensen die het verschil in beeldformaat tussen de X en XS Max helemaal niet zo schokkend vinden of ligt dat aan mij?

Het “wow wat een verschil” gevoel van iPhone 5s naar 6 Plus is stukken minder helaas

Het typen is echt wel weer 10x beter dan op de X, heerlijk

[ Voor 40% gewijzigd door Cardwizard op 23-09-2018 01:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:23
[verwijderd]

[ Voor 144% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cardwizard schreef op zondag 23 september 2018 @ 01:37:
Meer mensen die het verschil in beeldformaat tussen de X en XS Max helemaal niet zo schokkend vinden of ligt dat aan mij?

Het “wow wat een verschil” gevoel van iPhone 5s naar 6 Plus is stukken minder helaas

Het typen is echt wel weer 10x beter dan op de X, heerlijk
Ik vind mijn Max wel schokkend beter dan mijn X, niet op het gebied van snelheid ofz maar het scherm oogt veel indrukwekkender. Dat alleen is de upgrade het voor mij meer dan waard.

Keyboard is idd fijner op de Max :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Verder hoop ik dat de accu echt een flink stuk beter is, haal met de X vaak de hele dag niet (ja ik gebruik hem te veel)

En dat pagina`s zoals het forum hier minder vaak opnieuw moeten laden maar gewoon netjes verder gaan waar ik gebleven was

Acties:
  • +7 Henk 'm!
na een klein dagje de XS in gebruik vind ik FaceID merkzaam vlotter dan met FaceID op de X.
Nu besef ik wel dat vooral iOS 12 FaceID sneller is geworden op de X (itt iOS 11 daarvoor).

Ik was gisteren bij vrienden die 3 honden ( I love dogs! :) ) hebben, heb van die 3 grote lieverds wat foto's gemaakt in Portrait mode en dan is de slider waar je de diepte kan regelen wel erg gaaf.

iOS 12 icm de XS (met en dankzij de A12 processor) is de typische 'S' cycle wat je afgelopen jaren vaak hebt gezien (dus 5 naar 5S, 6 naar 6S etc)

Heb in de Apple Store gister dus nog wel ff met de XS Max lopen pielen.
Ik vond 'm dus echt te groot en te zwaar.
Maar tegelijkertijd besef ik goed dat mensen die 'm hebben, de grootte en het gewicht voor lief nemen want het grote scherm is een absoluut genot en uiteraard ook een heerlijk breed toetsenbord.

Al met al, wat hier al meerdere keren voorbij is gekomen, is de XS een super mooie upgrade komend van de iPhone 6/6S/7/8
En is de XS Max weer een mooie upgrade komend van een iPhone X

Wellicht ga ik de iPhone Xr eens proberen volgende maand, kijken of die wel mooi handzaam is voor mij. Ook al scheelt het maar 0,4 inch

Ik vind vooral de ervaringen hier erg leuk te lezen van mensen die helemaal vanaf de 6 of 6s nu de XS of XS Max een dag of 2 in bezit hebben.
Vooral voor jullie is het echt een ongeloofelijk mooie upgrade ;)

[ Voor 25% gewijzigd door _Bailey_ op 23-09-2018 08:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op zondag 23 september 2018 @ 05:46:
na een klein dagje de XS in gebruik vind ik FaceID merkzaam vlotter dan met FaceID op de X.
Nu besef ik wel dat vooral iOS 12 FaceID sneller is gewonden op de X

Ik was gisteren bij vrienden die 3 honden ( I love dogs! :) ) hebben, heb van die 3 grote lieverds wat foto's gemaakt in Portrait mode en dan is de slider waar je de diepte kan regelen wel erg gaaf.

iOS 12 icm de XS (met en dankzij de A12 processor) is de typische 'S' cycle wat je afgelopen jaren vaak hebt gezien (dus 5 naar 5S, 6 naar 6S etc)

Heb in de Apple Store gister dus nog wel ff met de XS Max lopen pielen.
Ik vond 'm dus echt te groot en te zwaar.
Maar tegelijkertijd besef ik goed dat mensen die 'm hebben, de grootte en het gewicht voor lief nemen want het grote scherm is een absoluut genot en uiteraard ook een heerlijk breed toetsenbord.

Al met al, wat hier al meerdere keren voorbij is gekomen, is de XS een super mooie upgrade komend van de iPhone 6/6S/7/8
En is de XS Max weer een mooie upgrade komend van een iPhone X

Wellicht ga ik de iPhone Xr eens proberen volgende maand, kijken of die wel mooi handzaam is voor mij. Ook al scheelt het maar 0,4 inch

Ik vind vooral de ervaringen hier erg leuk te lezen van mensen die helemaal vanaf de 6 of 6s nu de XS of XS Max een dag of 2 in bezit hebben.
Vooral voor jullie is het echt een ongeloofelijk mooie upgrade ;)
Niet doen Geert...Loop je volgende maand met een Xr..Blijf nu maar gewoon bij de Xs of X... ;)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Cardwizard schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 22:26:
[...]

Was dat het enige waar je last van had met die Samsung? :+
Hahaha touché. In principe een prima toestel, maar er waren een aantal dingen waar ik niet aan kon wennen, zoals e-mails die ik verwijderd had kwamen uit het niets weer terug in mijn inbox, apps die random crashen en de apps op iPhone zien er zoveel gelikter uit dan op een Android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:15
Heb de XS gehaald voor mijn wederhelft.
Overgestapt van een 6s.

Maar klopt het nou dat er koptelefoons erbij worden geleverd waar je geen gebruik van kan maken ? :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:48

swv

SonyEricsson schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:32:
Heb de XS gehaald voor mijn wederhelft.
Overgestapt van een 6s.

Maar klopt het nou dat er koptelefoons erbij worden geleverd waar je geen gebruik van kan maken ? :D
Uitpakken, nadenken en dan pas zin en onzin posten op een forum. Meer heb ik er niet over te zeggen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 11:15
swv schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:37:
[...]

Uitpakken, nadenken en dan pas zin en onzin posten op een forum. Meer heb ik er niet over te zeggen ;)
ik dacht al dat het niet klopte
Maar ze zal wel niet goed gekeken hebben, ik ga wel ff kijken voor haar :X

/edit: kijk nou.... een lightning aansluiting }:O :X ;w :D

[ Voor 11% gewijzigd door SonyEricsson op 23-09-2018 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 23 september 2018 @ 02:24:
[...]

Ik vind mijn Max wel schokkend beter dan mijn X, niet op het gebied van snelheid ofz maar het scherm oogt veel indrukwekkender. Dat alleen is de upgrade het voor mij meer dan waard.

Keyboard is idd fijner op de Max :)
[
Ik zit nog steeds te twijfelen, heb een XS gekocht (kwam van een X).
Wat ik zo las is dat de Max nog niet echt gebruik maakt van het grotere scherm? Alleen in Safari (als de website is aangepast) en het lijkt mij dat Apps dit ook kunnen als men dat aanpast. En in IOS 13 gaan ze vast nog het e.e.a aanpassen, maar dan heb ik toch al een XS2 (Max).
Daarnaast wil ik eigenlijk een gouden variant i.p.v de Spacegrey 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:48

swv

SonyEricsson schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:39:
[...]

ik dacht al dat het niet klopte
Maar ze zal wel niet goed gekeken hebben, ik ga wel ff kijken voor haar :X

/edit: kijk nou.... een lightning aansluiting }:O :X ;w :D
Goed bezig. Ik bedoelde het met een knipoog hoor, maar je begreep wel de hint :p

Je zal het wel ergens gelezen en of gehoord hebben, maar het verhaal is dus dat je niet tegelijk kunt laden en muziek luisteren. Je zal dan of draadloos moeten laden of draadloos moeten muziek luisteren. Ik vind het geen issue omdat ik Airpods heb en een draadloze lader. Waarbij ik die laatste eigenlijk amper gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
RPHN schreef op zondag 23 september 2018 @ 08:56:
[...]

Hahaha touché. In principe een prima toestel, maar er waren een aantal dingen waar ik niet aan kon wennen, zoals e-mails die ik verwijderd had kwamen uit het niets weer terug in mijn inbox, apps die random crashen en de apps op iPhone zien er zoveel gelikter uit dan op een Android toestel.
Fouten maken is niet erg, als je er maar van leert ;)
Mijn oudste zoon heeft na verschillende iPhones te hebben gehad vorige week een Galaxy S8 gekocht, echt wel een mooi toestel maar ik weet zeker dat hij er spijt van gaat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SonyEricsson schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:32:

je was in de war met eigen oordoppen, die kun je inderdaad niet 'out of the box' gebruiken met de nieuwe iPhones.

Dan moet je ff zo'n adaptertje van €10 bestellen. Dit adaptertje zat er vorig jaar gewoon bij.
Maar Tim dacht: ''fuck it, m'n klanten hebben al ruim €1100+ betaald voor een iPhone, moeten ze ook niet moeilijk doen over nog eens een keer €10 besteden aan een adaptertje...ik ben Sinterklaas niet!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:46:
[...]

Wat ik zo las is dat de Max nog niet echt gebruik maakt van het grotere scherm? Alleen in Safari (als de website is aangepast) en het lijkt mij dat Apps dit ook kunnen als men dat aanpast. En in IOS 13 gaan ze vast nog het e.e.a aanpassen, maar dan heb ik toch al een XS2 (Max).
Snap eerlijk niet echt waarom je upgrade van de X naar de Xs. Tenzij je gold had gekocht en perse die kleur wilt. Anders dan dat is hij echt identiek. De Xs Max lijkt mij nog we logischer ivm de grote. Hoe zijn je bevindingen tot nu toe? Kan mij niet echt voorstellen dat dit nu een super upgrade is. Correct me if im wrong.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:46:
[...]

Van X naar XS is echt zonde van je geld, als iemand je iPhone om zou wisselen merk je geen verschil

En websitebezoek hoeven natuurlijk niet aangepast te worden, apps inderdaad wel, moet wel eerlijk zeggen dat apps die nog niet aangepast zijn er lang niet zo slecht uit zien als op de eerste Plus modellen toen die uitkwamen, dat was echt geen gezicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alekz87 schreef op zondag 23 september 2018 @ 10:55:
[...]

Snap eerlijk niet echt waarom je upgrade van de X naar de Xs. Tenzij je gold had gekocht en perse die kleur wilt. Anders dan dat is hij echt identiek. De Xs Max lijkt mij nog we logischer ivm de grote. Hoe zijn je bevindingen tot nu toe? Kan mij niet echt voorstellen dat dit nu een super upgrade is. Correct me if im wrong.
Het is sneller en de cam is beter en ik heb geen krassen meer :) De dual-sim optie ga ik ook zeker gebruiken en echt waterdicht is ook prettig met in de regen hardlopen.
Zo'n upgrade kost mij relatief heel weinig geld en ik geef de oude altijd weer weg.

Een Max lijkt mij wel ideaal in de meeste situaties, alleen weer niet tijdens vakantie of hardlopen (heb nu ook een Apple watch en had nog een Fenix 5 maar wil wel muziek tijdens het lopen dus dat is opgelost).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2018 11:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ja hallo, heren hierboven...mag ik nog ff ruim 1 dag genieten van mijn ''upgrade'' X naar Xs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:01
Weet niet of deze vraag al eerder is gesteld. Maar is het mogelijk de "homestreep" uit te zetten. Ik weet nu wel waar ik moet swipen 😅. Maar in veel games blijft die streep zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Tricto schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:07:
Weet niet of deze vraag al eerder is gesteld. Maar is het mogelijk de "homestreep" uit te zetten. Ik weet nu wel waar ik moet swipen 😅. Maar in veel games blijft die streep zichtbaar.
Nee lijkt me niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
Ik ben dus zo'n gebruiker die komt van de 6 en nu een XsMax heb :)
vannacht verschillende berichten en meldingen gehad maar met de doorzichtige achterkant van de MM is hij niet meer van mn nachtkastje gevallen :) GOede koop voor €17 hehe.

Ben echt onder de indruk van de batterij duur. Ik weet nog dat toen ik mijn 6 net had de batterij al veel minder lang meekon dan nu met de XsMax. Gisteren toch heel veel gebruikt (vrienden/familie die hem even moesten zien en proberen) en ik had om half 2 vannacht nog iets van 46% over. Echt super nice.

Zit er dan geen nadeel aan? Jawel, ik vind het gewicht iets tegenvallen. De grootte niet eens hoewel ik dat had verwacht. Echter ik vind hem toch aardig zwaar en ik had niet verwacht dat dit zoveel verschil zou maken.
Het is niet een reden om hem weg te doen hoor (Sorry @Geert1976 :))
De 6 heb ik 4 jaar mee gedaan, en ik denk dat dat met deze ook zeker weer gaat lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@beebie121 dat is echt een flinke upgrade ja. Mooi man! Ik zou het nooit zo lang vol kunnen houden om niet te upgraden..

En ah de iPhone 6, Apple Pay is toen geïntroduceerd, 4 jaar geleden inmiddels en nog steeds niet (officieel) beschikbaar in Nederland :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Geert1976 schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:03:
ja hallo, heren hierboven...mag ik nog ff ruim 1 dag genieten van mijn ''upgrade'' X naar Xs :+
1 dag?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ervaring mee? Heb de iPhone xs Max en autocorrect werkt bij mijn niet goed. Als ik een woord typ dan komt de correctie onder het toetsenbord! Iemand dit ook al? Heb de instellingen al gewist!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ja, denk dat de honeymoon fase van deze Xs zo'n dag tot 2 dagen gaat duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Geert1976 schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:25:
[...]

ja, denk dat de honeymoon fase van deze Xs zo'n dag tot 2 dagen gaat duren :P
Als je maar een goed indruk achterlaat en andersom ;)
Maar vind je de Xr geen downgrade ivm scherm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dit is natuurlijk alleen van toepassing op de Max eigenaren....maar das logisch! :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TebtIxt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mixpower schreef op zondag 23 september 2018 @ 00:51:
[...]

Net weer getest en heb het probleem nog steeds helaas, niet echt zin om het toestel om te ruilen.
Maar dat gaat hem toch maar worden denk ik.
Ik heb de telefoon pas 1 keer gebruikt in mn auto(laatste generatie BMW 320i navi pro) en daar doet ie ook raar. Om de zoveel tijd wordt er opeens random gepauzeerd op spotify. Denk dat het een iOS12 bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Laatst online: 21:28
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:25:
Iemand hier ervaring mee? Heb de iPhone xs Max en autocorrect werkt bij mijn niet goed. Als ik een woord typ dan komt de correctie onder het toetsenbord! Iemand dit ook al? Heb de instellingen al gewist!
Heb ik ook in bijvoorbeeld WhatsApp. Ik vermoed dat die apps gewoon nog ge-update moeten worden. Ik safari bijvoorbeeld werkt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:39
Is me nu idd pas opgevallen. Er moet hier en daar nog een en ander worden aangepast.
Maar het typen op de Max gaat mij stukken beter af als op de X. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
@Donstil Ging jij nou nog voor de Gold versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:51:
@Donstil Ging jij nou nog voor de Gold versie?
Twijfelde eerst maar zilver is wel prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aGraPusher
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:20
Denken jullie nog na over beschadigingen aan de stainless steel band als jullie ‘naked’ gaan?

Met de X bewust voor zilver gekozen om de onbewerkte stainless steel band. Idem voor mijn Xs Max.

X als nieuw kunnen maken met Mothers Mag en Aluminium. Nieuwe eigenaar is er erg blij mee :)

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aGraPusher schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:56:
Denken jullie nog na over beschadigingen aan de stainless steel band als jullie ‘naked’ gaan?
Ik heb een (nieuwe) BuitenHuis verzekering onlangs afgesloten die slechts een eigen risico kent van €100 per claim.

In tegenstelling tot Apple Care+ waar je de gehele looptijd (2 jaar) 2x een schade geval gedekt hebt, heb ik met mijn verzekering niet die maximum van 2 claims.

Ik ga naked over straat....maar bijv naar een festival doe ik mn iPhone in een 'jasje'

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 23-09-2018 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aGraPusher
Geert1976 schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:01:
[...]

Ik heb een (nieuwe) BuitenHuis verzekering onlangs afgesloten die slechts een eigen risico kent van €100 per claim.

In tegenstelling tot Apple Care+ waar je de gehele looptijd (2 jaar) 2x een schade geval gedekt hebt, heb ik met mijn verzekering niet die maximum van 2 claims.

Ik ga naked over straat....maar bijv naar een festival doe ik mn iPhone in een 'jasje'
Verzekering heb ik ook van de Rabobank Buiten de deur. Maar ik bedoel meer de kleine krasjes van normaal gebruik en niet de echte valschade.

De stainless stee band wordt op gegeven moment beetje dof en overal krasjes, niet te voorkomen. Mooi weg te poetsen met Mag & Aluminium polish van Mothers :+

Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 14 Pro 128 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• withe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-01 22:17
Iemand nog tips?

Krijg mijn Face ID niet niet geconfigureerd
Gister mijn iPhone XS gekregen, installatie ging prima, face id instellen ging prima. was allemaal zomaar klaar.

Nu dag later herkend hij mijn gezicht niet meer. Uiteindelijk mijn face profiel verwijderd en probeer nu een nieuwe aan te maken, maar dat wil dus niet.

Bij aanmaken nieuwe face id blijft hij roepen: Houd de iPhone iets hoger, houd de iPhone iets lager.
Uiteindelijk (na 1-2 minuten) geeft hij aan : Face ID is niet beschikbaar

Heb al verschillende dingen geprobeerd:
- Opnieuw opstarten
- hard reset
- datum aanpassen en weer op automatisch zetten (stond ergens op een forum als tip)
- Herstel alle instellingen
- Herstel iPhone (via iTunes)

Maar niks werkt....

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15:36
Donstil schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:56:
[...]

Twijfelde eerst maar zilver is wel prima eigenlijk.
Ik wilde oorspronkelijk ook de zilver, maar online leek dit meer op wit dan de zilver van bijvoorbeeld de 6/7 (plus) dus ben ik voor de gold gegaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
mr.JamesBond schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:33:
[...]

Ik wilde oorspronkelijk ook de zilver, maar online leek dit meer op wit dan de zilver van bijvoorbeeld de 6/7 (plus) dus ben ik voor de gold gegaan :*)
Tevreden mee? Lijkt de achterkant niet wat roze? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roos79
Geert1976 schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:03:
En dan gaat hij terug?
Maar dan straks de Xr das beetje een down grade als je een nu een X heb als ik naar de specs kijk?

Ik ben echt uberhappy met mijn up grade zo verbaasde het geluid van de speakers mij echt
Er zijn zoveel kleine dingen die het toestel groots maken voor mij in ieder wel tenminste
Voor iedereen is de ervaring anders en zo ook het verwachtings patroon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.JamesBond schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:33:
[...]
Ik had al een jaartje de X silver dus ik wist wat ik kreeg.

Vind de RvS rand van de gouden wel mooi maar twijfel over de achterkant.

Ook heb ik mijn X een par keer gepoetst als er krasjes opzaten. Dat kan met de Gold natuurlijk ook niet.

Ik blijf hier daarom maar bij.
Roos79 schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:38:
[...]

En dan gaat hij terug?
Maar dan straks de Xr das beetje een down grade als je een nu een X heb als ik naar de specs kijk?

Ik ben echt uberhappy met mijn up grade zo verbaasde het geluid van de speakers mij echt
Er zijn zoveel kleine dingen die het toestel groots maken voor mij in ieder wel tenminste
Voor iedereen is de ervaring anders en zo ook het verwachtings patroon
Ja vond je dat geluid zo speciaal? Ik had daar na het zien van de reviews veel van verwacht maar viel mij juist tegen.

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 23-09-2018 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Donstil ik kwam van een 6s dus ja ik vond dat echt een grote verandering maar als je dus al toestel met stereo had (vanaf de 7 dat geloof ik verbeterd?)
Dus geluid was voor mij een verbetering en het geluid kwam dus echt beter uit de verf
Ik heb een Gold en ben blij met de keuze en een mooie kleur vind ik

[ Voor 22% gewijzigd door Roos79 op 23-09-2018 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aGraPusher
withe schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:22:
Iemand nog tips?

Krijg mijn Face ID niet niet geconfigureerd
Gister mijn iPhone XS gekregen, installatie ging prima, face id instellen ging prima. was allemaal zomaar klaar.

Nu dag later herkend hij mijn gezicht niet meer. Uiteindelijk mijn face profiel verwijderd en probeer nu een nieuwe aan te maken, maar dat wil dus niet.

Bij aanmaken nieuwe face id blijft hij roepen: Houd de iPhone iets hoger, houd de iPhone iets lager.
Uiteindelijk (na 1-2 minuten) geeft hij aan : Face ID is niet beschikbaar

Heb al verschillende dingen geprobeerd:
- Opnieuw opstarten
- hard reset
- datum aanpassen en weer op automatisch zetten (stond ergens op een forum als tip)
- Herstel alle instellingen
- Herstel iPhone (via iTunes)

Maar niks werkt....

Iemand nog tips?
Naar de Apple store gaan. Daar pakken ze de iPad erbij en voeren ze een diagnose uit. Bij falen van de diagnose wordt je iPhone omgewisseld voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
mprkooij schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:35:
[...]

Tevreden mee? Lijkt de achterkant niet wat roze? :P
Inderdaad heeft het wel iets weg van roségoud, maar ik ben er (denk ik) meer tevreden mee dan met wit. Achteraf was zwart misschien ook een optie, maar ik klaag niet. Ik vind het zo prima.
Donstil schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:39:
[...]

Ik had al een jaartje de X silver dus ik wist wat ik kreeg.

Vind de RvS rand van de gouden wel mooi maar twijfel over de achterkant.

Ook heb ik mijn X een par keer gepoetst als er krasjes opzaten. Dat kan met de Gold natuurlijk ook niet.

Ik blijf hier daarom maar bij.
Hoe ervaar jij zilver? Als wit of toch wel zilver?
Ik heb het namelijk alleen online gezien en niet in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.JamesBond schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:49:
Ik vind het wel mooi. Soms lijkt het wit en onder ander licht weer zilver.

Net zoals de Space Grey. Die is ook onder licht heel anders.
Roos79 schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:47:
@Donstil ik kwam van een 6s dus ja ik vond dat echt een grote verandering maar als je dus al toestel met stereo had (vanaf de 7 dat geloof ik verbeterd?)
Dus geluid was voor mij een verbetering en het geluid kwam dus echt beter uit de verf
Ik heb een Gold en ben blij met de keuze en een mooie kleur vind ik
Ooh ja dan is het wel een aardige upgrade idd. Ik had dat al twee jaar maar in de reviews leek het alsof het met de Xs verder verbeterd was. Dat merk is dan dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
mr.JamesBond schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:49:
[...]

Inderdaad heeft het wel iets weg van roségoud, maar ik ben er (denk ik) meer tevreden mee dan met wit. Achteraf was zwart misschien ook een optie, maar ik klaag niet. Ik vind het zo prima.
[...]

Ahhhh okee! Reden dat ik het vraag is dat ik mijn Xs Max ga omruilen voor een Xs, weet trouwens niet of dat kan mocht er voorraad zijn, maar dan ga ik waarschijnlijk voor de gold. Bedenk me net dat ik natuurlijk de Xs gold kan zien in de store :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:39
:)Na diverse witte en zwarte iPhones, nu de gouden Max gekocht. Vind de kleur super mooi. De zwarte X was ook ok. De RvS band is nog helemaal in orde. Geen krasjes oid.
Hoop dat dat het met degouden ook zo gaat.
Mooiste ooit voor mij, de Jet Black 7 plus. Maar die was super krasgevoelig.
Nee, echt superrblij en tevreden met de gouden Max. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:38
FlipFlink schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:31:
[...]

Ik heb de telefoon pas 1 keer gebruikt in mn auto(laatste generatie BMW 320i navi pro) en daar doet ie ook raar. Om de zoveel tijd wordt er opeens random gepauzeerd op spotify. Denk dat het een iOS12 bug is.
Hmm vervelend! Misschien dan toch een iOS 12 bug inderdaad, maar heb geen andere iPhone met Bluetooth 5.0 om te testen helaas.
Dus zojuist de Xs Max toch maar teruggestuurd, nu wachten op een nieuwe als die het ook doet weet ik in ieder geval dat het niet aan het toestel ligt. :)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Donstil schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:53:
[...]

Ik vind het wel mooi. Soms lijkt het wit en onder ander licht weer zilver.

Net zoals de Space Grey. Die is ook onder licht heel anders.
Achteraf bedenk ik me dat ik de zilveren kleur van de iPhone X gewoon in de MediaMarkt kon bekijken. 8)7
mprkooij schreef op zondag 23 september 2018 @ 12:56:
[...]

Ahhhh okee! Reden dat ik het vraag is dat ik mijn Xs Max ga omruilen voor een Xs, weet trouwens niet of dat kan mocht er voorraad zijn, maar dan ga ik waarschijnlijk voor de gold. Bedenk me net dat ik natuurlijk de Xs gold kan zien in de store :p
Het scheelt natuurlijk enorm als je het in de store kan zien. Als je het alleen met online foto's en previewfilmpjes op YT moet doen is het een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb de optie Smart HDR aangezet, echter als ik een foto maak zie ik geen HDR optie.
Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58

DoctorV64

Cosmopoliet

Vandaag meer met de camera gespeeld, de portretfunctie is echt top! Komende van een 6S Plus is het sowieso een vooruitgang en dan te bedenken dat ik daar ook al zeer tevreden was met de foto's omdat ik bijna alle foto's daarmee maak naast een compact camera. Ik ben zeer tevreden met mijn upgrade en het went zeer snel in gebruik de Xs Max. Alleen het bedienen van de onderkant van het scherm, waar op de 6s plus de bezel en de home button zit, is wel even zoeken naar de optimale houding van en het vasthouden en het bedienen van de Xs Max. Ik houd het toestel met mijn linkerhand vast en dan is het bereiken van het scherm linksonder met mijn linkerduim iets ongemakkelijker. Ook je muscle memory moet je opnieuw "inleren" 😜

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:24:
Ik heb de optie Smart HDR aangezet, echter als ik een foto maak zie ik geen HDR optie.
jup, ook hier op een XS (dus geen Max)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:48
Jieve schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:24:
Als je de smart HDR aanzet in de settings kan je in de camera niet meer kiezen aan of uit (dus geen HDR optie). Zet je de optie uit in de settings dan heb je in de camera de optie om HDR aan of uit te zetten per foto.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:35
Hmm Applecare heeft in Nederland geen diefstal verzekering of is dat een ander pakket? In Amerika zit het er nu wel in.

Dat is wel jammer dan ga ik wel voor een buitenhuia verzekering

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:28
Mensen die een Xs Max hebben, hoe is de resolutie?
Zou het niet beter zijn moest die een grotere resolutie hebben dan de Xs vanwege zijn scherm of is dit niet aan de orde?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sc0tTy schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:17:
Hmm Applecare heeft in Nederland geen diefstal verzekering of is dat een ander pakket? In Amerika zit het er nu wel in.

Dat is wel jammer dan ga ik wel voor een buitenhuia verzekering
In Amerika zijn er twee gradaties AppleCare+ inderdaad, de duurste daarvan heeft ook vergoeding bij verlies of diefstal in Nederland hebben we alleen de normale versie.
extreme8eight schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:19:
Zou het niet beter zijn moest die een grotere resolute hebben dan de Xs vanwege zijn scherm of is dit niet aan de orde?
Dat heeft hij ook.

Xs:
Super Retina HD‑display
5,8‑inch (diagonaal) all-screen OLED-display met Multi-Touch
HDR-display
Resolutie van 2436 x 1125 pixels bij 458 ppi
Contrast­verhouding 1.000.000:1 (standaard)
Xs Max:
Super Retina HD‑display
6,5‑inch (diagonaal) all-screen OLED-display met Multi-Touch
HDR-display
Resolutie van 2688 x 1242 pixels bij 458 ppi
Contrast­verhouding 1.000.000:1 (standaard)

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 23-09-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Zou het niet beter zijn moest die een grotere resolute hebben dan de Xs vanwege zijn scherm of is dit niet aan de orde?
Resolutie is top, een stuk beter dan de Plus. Maar wel jammer dat je niet bij een extra rij op het home scherm krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:28
@Donstil @Sc0tTy
Ik dacht dat je evenveel op het scherm te zien krijgt op een Xs als op een Xs Max? Had dit gezien in een review.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:05
is er buiten de snelheid nog een verschil in face id? Met de X wil face id mijn gezicht niet herkennen wanneer ik een zonnebril aan heb (mijne is van ray ban, volledig spiegelglas)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
Zou het niet beter zijn moest die een grotere resolutie hebben dan de Xs vanwege zijn scherm of is dit niet aan de orde?
Groter scherm dus zelfde PPI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
extreme8eight schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:28:
@Donstil @Sc0tTy
Ik dacht dat je evenveel op het scherm te zien krijgt op een Xs als op een Xs Max? Had dit gezien in een review.
Op het home scherm helaas wel maar bijv in Safari is er duidelijk een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Laatst online: 21:17

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Vandaag even in de Apple Store in Den Haag geweest om een hoesje te halen voor mijn Xs die maandag retour gaat (voor een nieuwe).
In de winkel alle Xs'en even gevoeld en niet één had de foutieve uitlijning van het glas aan de achterzijde (de reden dat ik de mijne ga retourneren).

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
Xilantof schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:07:
Vandaag even in de Apple Store in Den Haag geweest om een hoesje te halen voor mijn Xs die maandag retour gaat (voor een nieuwe).
In de winkel alle Xs'en even gevoeld en niet één had de foutieve uitlijning van het glas aan de achterzijde (de reden dat ik de mijne ga retourneren).
Heb je daar contact over gehad met Apple? Sturen ze je een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Marvie schreef op zondag 23 september 2018 @ 14:57:
[...]

Als je de smart HDR aanzet in de settings kan je in de camera niet meer kiezen aan of uit (dus geen HDR optie). Zet je de optie uit in de settings dan heb je in de camera de optie om HDR aan of uit te zetten per foto.
Oh oke. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Xilantof schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:07:
Dat zullen ze ook best niet allemaal hebben, mijn Max heeft het ook niet... ik ben ook voor de gouden gegaan :Y) #bigpimpin :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

OllieMongollie schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:10:
[...]

Heb je daar contact over gehad met Apple? Sturen ze je een nieuwe?
Toen ik hem vrijdag kreeg merkte ik gelijk een ribbel aan de rechterachterzijde (als je hem vast hebt). Alsof het glas niet goed uitgelijnd is met de RVS band.

Gelijk gebeld en ze zeiden dat dat inderdaad niet hoort. En dat heb ik nu ook even voor mezelf bevestigd in de Apple Store... Ik mag hem terug sturen, en dan sturen ze een nieuwe. Ik denk dat die dinsdag of woensdag komt.
Cardwizard schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:47:
[...]

Dat zullen ze ook best niet allemaal hebben, mijn Max heeft het ook niet... ik ben ook voor de gouden gegaan :Y) #bigpimpin :7
Aan de telefoon zeiden ze dat het simpelweg niet hoort :)

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
extreme8eight schreef op zondag 23 september 2018 @ 16:28:
@Donstil @Sc0tTy
Ja maar dat staat toch los van de resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Xilantof schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:51:
[...]
Gelijk gebeld en ze zeiden dat dat inderdaad niet hoort. En dat heb ik nu ook even voor mezelf bevestigd in de Apple Store... Ik mag hem terug sturen, en dan sturen ze een nieuwe. Ik denk dat die dinsdag of woensdag komt.
Hebben ze dat bevestigd? Ik moet die van mij eerst opsturen en dan wordt er een nieuwe order geplaatst. Kon tot 2 weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

OllieMongollie schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:09:
[...]

Hebben ze dat bevestigd? Ik moet die van mij eerst opsturen en dan wordt er een nieuwe order geplaatst. Kon tot 2 weken duren.
Ik heb de nieuwe order tijdens mijn telefoontje binnen gekregen. Ze zeiden dat de 2-3 weken die daarin staat kon negeren en dat ze hem opsturen zodra ik mijn pakketje heb afgegeven bij UPS. Zij zien dat ie ingescand is en versturen hem dan gelijk.

Hij gaat morgen terug, dus in theorie zou dat dinsdag of woensdag zijn dan.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2018 @ 11:03:
[...]

Het is sneller en de cam is beter en ik heb geen krassen meer :) De dual-sim optie ga ik ook zeker gebruiken en echt waterdicht is ook prettig met in de regen hardlopen.
Zo'n upgrade kost mij relatief heel weinig geld en ik geef de oude altijd weer weg.

Een Max lijkt mij wel ideaal in de meeste situaties, alleen weer niet tijdens vakantie of hardlopen (heb nu ook een Apple watch en had nog een Fenix 5 maar wil wel muziek tijdens het lopen dus dat is opgelost).
hoe wil jij in NL de dual sim gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
@Xilantof @OllieMongollie Geen Apple Care afgesloten op de toestellen? Anders kun je gebruik maken van Express Replacement. Je dient wel borg te staan t.w.v. het aankoopbedrag, maar UPS komt dan morgen al de iPhone ophalen en neemt ook meteen een nieuwe voor je mee. Zo zit je dus niet zonder iPhone. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Dennisweb in deze gevallen is het doa en vind ik eerder dat je gewoon recht heb op een echt nieuw toestel toch?
En een expres replacemant is enkel dat je toestel word vervangen en persoonlijk zou ik gewoon echt een geheel nieuwe willen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
als ik dan 1 echt noemenswaardige upgrade mag noemen van de X naar de XS is toch echt wel de camera.

Echt bizar mooie foto's. Ik ben zelf verre van een pro wat betreft foto's schieten, wel al echt wat mooie portraits kunnen maken en ook gewone point-and-shoots.

Een vriendje van me is fotograaf, die heeft de Max en ben vandaag met hem ruim een uur op pad geweest.
In diverse gebouwen geweest, dus de ene lichter en de andere ruimte aanzienlijk donkerder.
Ik was echt flabbergasted met wat hij uit z'n Max kreeg met de camera.

De discussie XS en XS Max gaat grotendeels over prijs, danwel het gewicht en de grootte van het toestel.

De camera van de XS is echt een soort van underrated tot nu toe

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 23-09-2018 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Xilantof schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:11:
[...]

Ik heb de nieuwe order tijdens mijn telefoontje binnen gekregen. Ze zeiden dat de 2-3 weken die daarin staat kon negeren en dat ze hem opsturen zodra ik mijn pakketje heb afgegeven bij UPS. Zij zien dat ie ingescand is en versturen hem dan gelijk.

Hij gaat morgen terug, dus in theorie zou dat dinsdag of woensdag zijn dan.
Ok, bij mij hetzelfde verhaal, maar tot nu toe geen sjoege. Heb 't vrijdag ingeleverd rond 13.00 en pakketje is toen gescand. Maar er is nog niets opgestuurd. Zal morgen maar weer eens gaan bellen.

EDIT: Bij de status van mijn bestelling staat "Ships to the original address once the carrier collects your return.". Ik heb 'm vrijdag afgegeven op het Access Point, maar blijkbaar moet deze ook door de koerier zijn afgehaald. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door OllieMongollie op 23-09-2018 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Maar is de camera ook dérmate goed t.o.v. de X dat het een upgrade waard is. Hij zal best beter zijn, maar de camera van de X is ook top dus je zult het verschil enkel side by side merken. En je moet wel een diehard fotograaf zijn wil je perse upgraden vanwege de camera. Of zie ik dat verkeerd?

Voor mij absoluut geen reden om mijn X te vervangen. Ik sla ieder S model over en het lijkt erop dat het dit jaar bij uitstek is om deze over te slaan,

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Dennisweb schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:14:
@Xilantof @OllieMongollie Geen Apple Care afgesloten op de toestellen? Anders kun je gebruik maken van Express Replacement. Je dient wel borg te staan t.w.v. het aankoopbedrag, maar UPS komt dan morgen al de iPhone ophalen en neemt ook meteen een nieuwe voor je mee. Zo zit je dus niet zonder iPhone. ;)
Well Apple Care afgesloten, maar bij DOA in principe niet relevant. Daar komt bij dat ik 't geen porum zou vinden om bij zo'n aankoop nog een keer garant te moeten staan voor een snelle omwisseling. Op m'n credit card staan nu al een XS en XS Max. Een extra XS Max had er niet meer bij gekund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:43:
Maar is de camera ook dérmate goed t.o.v. de X dat het een upgrade waard is. Hij zal best beter zijn, maar de camera van de X is ook top dus je zult het verschil enkel side by side merken. En je moet wel een diehard fotograaf zijn wil je perse upgraden vanwege de camera. Of zie ik dat verkeerd?

Voor mij absoluut geen reden om mijn X te vervangen. Ik sla ieder S model over en het lijkt erop dat het dit jaar bij uitstek is om deze over te slaan,
Ik ben geen die hard fotograaf. Maar ik kan me voorstellen dat mensen die de godganze dag fotootjes maken voor de diverse social media kanalen echt smullen van de camera op de XS.

Ieder heeft denk ik zo zijn eigen rechtvaardiging om wel of juist niet zijn iPhone te gaan vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dkawa schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:23:
[...]

hoe wil jij in NL de dual sim gaan gebruiken?
Buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Ben zeer benieuwd naar de verhouding verkoop aantallen tussen Xs en de Xs Max. Bij de 8 was dit volgens mij in voordeel van de Plus, tenminste zo leek het..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
Geert1976 schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:40:

De camera van de XS is echt een soort van underrated tot nu toe
Dat heb ik wel genoemd en ik word er echt blij van😎
Hopen op een droog dagje kan ik er buiten wat mee aan de gang nog leuker

@OllieMongollie nu ligt je iPhone het hele weekend bij het serviice punt denk ik?
UPS ophalen is echt handig en snel en mochten ze nog niet naar de hoofdlocatie zijn is het helemaal ideaal.
Vaak als de UPS meneer of vrouw nog in jouw gemeente rijd gaat hij die dag nog mee i.p.v. de volgende dag wat vaak bij zelf brengen wel zo is.
Ze hebben vaste tijden dat ze langs de service punten rijden en als jij bv om 13.00 brengt en ze halen altijd om 12.00 gaat het pas de dag erna mee
Bel je ze voor een afhaal afspraak kan dat soms nog diezelfde dag en gaat je pakket nog die dag mee echt ideaal

@Rivanov ik heb juist ieder s model dan zijn de kinder ziektes eruit en zijn ze net nog iets beter
Het is dus maar hoe je het ziet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Laatst online: 27-04 21:40
Goedenavond!

Weet niet of het hier moet, Of in de Levertijd en Beschikbaarheid.
Heeft iemand ervaring met hun iPhone kopen op Schiphol voorbij de Douane?
Heb ik nog steeds recht op de 2 jaar garantie, Of is dat maar 1 jaar omdat ik hem niet in NL koop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:23
Mixie100 schreef op zondag 23 september 2018 @ 20:10:
Goedenavond!

Weet niet of het hier moet, Of in de Levertijd en Beschikbaarheid.
Heeft iemand ervaring met hun iPhone kopen op Schiphol voorbij de Douane?
Heb ik nog steeds recht op de 2 jaar garantie, Of is dat maar 1 jaar omdat ik hem niet in NL koop?
Je hebt gewoon recht op 2 jaar garantie.

https://www.schiphol.nl/n...ol/praktische-informatie/

[ Voor 8% gewijzigd door MrTuinstra op 23-09-2018 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Laatst online: 27-04 21:40
MrTuinstra schreef op zondag 23 september 2018 @ 20:11:
[...]

Je hebt gewoon recht op 2 jaar garantie.
Dan weet ik wat ik in Januari ga kopen voordat we naar zweden afreizen !

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Mixie100 schreef op zondag 23 september 2018 @ 20:12:
[...]

Dan weet ik wat ik in Januari ga kopen voordat we naar zweden afreizen !

Bedankt
Waarom zou je hem daar kopen, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 07:38
Xilantof schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:51:
[...]

Toen ik hem vrijdag kreeg merkte ik gelijk een ribbel aan de rechterachterzijde (als je hem vast hebt). Alsof het glas niet goed uitgelijnd is met de RVS band.

[...]

Aan de telefoon zeiden ze dat het simpelweg niet hoort :)
Ik heb het hele weekend getwijfeld of ik mijn toestel zal retourneren (omruilen) of dat ik hem houd, naar aanleiding van jouw bericht ga ik morgen Apple Support even contacten. Toch wel soort van blij om te horen dat ze zeggen dat het niet hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Dennisweb schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:14:
Nee, dat heb ik inderdaad niet gedaan. Nu ik dit hoor een beetje spijt van... Ach, geduld is een schone zaak.
OllieMongollie schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:43:
[...]

Ok, bij mij hetzelfde verhaal, maar tot nu toe geen sjoege. Heb 't vrijdag ingeleverd rond 13.00 en pakketje is toen gescand. Maar er is nog niets opgestuurd. Zal morgen maar weer eens gaan bellen.

EDIT: Bij de status van mijn bestelling staat "Ships to the original address once the carrier collects your return.". Ik heb 'm vrijdag afgegeven op het Access Point, maar blijkbaar moet deze ook door de koerier zijn afgehaald. 8)7
Hm... Geen idee of het "at drop off" verzonden worden of "after pick up".... Morgen in elk geval om een inlever-/verzendbewijs vragen.
Ik hou jullie hier op de hoogte van hoe het bij mij loopt.
FrameWork. schreef op zondag 23 september 2018 @ 20:19:
[...]

Ik heb het hele weekend getwijfeld of ik mijn toestel zal retourneren (omruilen) of dat ik hem houd, naar aanleiding van jouw bericht ga ik morgen Apple Support even contacten. Toch wel soort van blij om te horen dat ze zeggen dat het niet hoort :)
Ik was, ondanks dat ik zelf al gebeld had, ook pas zeker nadat ik vandaag de iPhone in de winkel kon bevoelen. Toen ik wist ik zeker dat het niet hoorde (ook al was dat aan de telefoon al bevestigd).

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OllieMongollie schreef op zondag 23 september 2018 @ 18:09:
[...]

Slecht dat ze je zo lang laten wachten, als je zoals jou je aankoop zo ontvangt vind ik dat een snelle vervanging wel aan de orde is, buiten dat het heel slecht is, ook nog eens heel onsmakelijk. ( jij had de etensresten en de geopende box toch?)

Eigenlijk zou je er de shop mee in moeten lopen om het ze te presenteren. Dit zou gelijk opgepakt moeten worden en persoonlijk afgehandeld
Pagina: 1 ... 13 ... 40 Laatste

Let op:
Beschikbaarheid, levertijd en besteld meldingen hier plaatsen: [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Discussies over losse verkoop en import hier plaatsen: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6