Yup, ik heb zelf de OH1+ maar dat werkt echt helemaal primaCalitomnication schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:25:
[...]
Is die OH1 compatible met een Garmin apparaat? Dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk! En qua borstband, denk ook dat dit een stukje persoonlijk is. De borstband voel ik niet eens meer tijdens het lopen. Het is dat ik soms even moet voelen of ik 'm echt wel om heb. Een paar weken geleden was ik deze gewoon vergeten om te doen. De trigger was dat mijn hartslag extreem hoog lag voor het tempo dat ik liep, toen ik daarna aan mijn borst voelde bleek daar helemaal geen band te zitten. Het heeft me ruim 6km gekost om dat te ontdekken
En idd, is natuurlijk persoonlijk. Over het algemeen eenmaal om heb ik ook niet veel last (hoewel wel sorot van bewust, en het gebeurde ook nog wel eens dat hij iets naar beneden zakte oid) maar het omdoen zelf vond ik net weer teveel gedoe.
Hoe dan ook, was meer als eventueel alternatief voor diegenen (zoals ik) die ook niet perse fan zijn van een borstband