Lekker spul met veel waterstof peroxide....(gebonden in : Na2CO3·1.5H2O2) 
Hmmm dat zullen de fijne vezels niet zo lekker vinden... ok de geur is weg.
Lees het veiligheidsblad eens en kijk naar de verplichte labels... Hmm en dat in consumenten handen...
Kijk er mee uit en gebruik het met mate.
Mijn eigen ontgeur strategie:
* Thuis meteen even in koud water zetten
* Daarna 2x kort smart naspoelen (=weinig water)
* Kort (15 min programma) bij zo laag mogelijke temperatuur wassen met een beetje mild vloeibaar wasmiddel (Jumbo eigen merk is hier ok)
* ophangen om te drogen
Tav HG geur verwijderaaar:
Label op het product: leesbaarheid is hmmm voor zoiets.
https://nl.hg.eu/assets/site/HG/pdf/0513300105000.pdf
Veiligheidsblad
http://ftp.hginternationa...s%20in%20sportkleding.PDF
            Hmmm dat zullen de fijne vezels niet zo lekker vinden... ok de geur is weg.
Lees het veiligheidsblad eens en kijk naar de verplichte labels... Hmm en dat in consumenten handen...
Kijk er mee uit en gebruik het met mate.
Mijn eigen ontgeur strategie:
* Thuis meteen even in koud water zetten
* Daarna 2x kort smart naspoelen (=weinig water)
* Kort (15 min programma) bij zo laag mogelijke temperatuur wassen met een beetje mild vloeibaar wasmiddel (Jumbo eigen merk is hier ok)
* ophangen om te drogen
Tav HG geur verwijderaaar:
Label op het product: leesbaarheid is hmmm voor zoiets.
https://nl.hg.eu/assets/site/HG/pdf/0513300105000.pdf
Veiligheidsblad
http://ftp.hginternationa...s%20in%20sportkleding.PDF

:strip_icc():strip_exif()/u/954179/crop5984dfaeb0f41_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/49713/racoon.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/335682/Hobbes.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/340757/crop625486147e9ff_cropped.jpg?f=community) 
            /u/24411/img.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/36003/crop584e9e5c223bd.jpeg?f=community) 
             een goede nachtrust hielp al een hoop maar ik ben toch maar gaan warmlopen voordat ik me zou inschrijven. Gelukkig verdween de pijn in de lies na 100m. Ingeschreven, nog even paar korte stukjes op tempo en aan de startlijn. Ik heb gecontroleerd gelopen aangezien het me puur om de inspanning ging en ik natuurlijk niet nóg een probleem erbij wilde door me te forceren. Kwam moe, voldaan en redelijk vlot (17'49, pr is maar 2" sneller) de finish over. Pas uren later zag ik dat de laatste kilometer in 3'25 ging! Wauw, zo voelde het niet
 een goede nachtrust hielp al een hoop maar ik ben toch maar gaan warmlopen voordat ik me zou inschrijven. Gelukkig verdween de pijn in de lies na 100m. Ingeschreven, nog even paar korte stukjes op tempo en aan de startlijn. Ik heb gecontroleerd gelopen aangezien het me puur om de inspanning ging en ik natuurlijk niet nóg een probleem erbij wilde door me te forceren. Kwam moe, voldaan en redelijk vlot (17'49, pr is maar 2" sneller) de finish over. Pas uren later zag ik dat de laatste kilometer in 3'25 ging! Wauw, zo voelde het niet :strip_icc():strip_exif()/u/74111/getimgsmall.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/69039/MetallicA.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/106968/belkar2.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/87661/crop5f4369750146c_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/238912/crop64a6afe025bc1.jpg?f=community) 
             Dit zou niet mijn enige technische stommiteit worden. Maar goed, ik wist nog wel dat het verschil zo'n 15 seconden was, dus als mijn forerunner maar niet meer dan 4:00 aangaf, dan lag ik wel op koers.
  Dit zou niet mijn enige technische stommiteit worden. Maar goed, ik wist nog wel dat het verschil zo'n 15 seconden was, dus als mijn forerunner maar niet meer dan 4:00 aangaf, dan lag ik wel op koers. En toen stond de tijd stil. Het duurde tussen een minuut of twee voordat mijn horloge weer liep, maar toen klopte de aangegeven tijd natuurlijk niet meer. En ik moest nog 5 kilometer alleen lopen, met een horloge dat de verkeerde tijd aangaf, en het verkeerde tempo.
  En toen stond de tijd stil. Het duurde tussen een minuut of twee voordat mijn horloge weer liep, maar toen klopte de aangegeven tijd natuurlijk niet meer. En ik moest nog 5 kilometer alleen lopen, met een horloge dat de verkeerde tijd aangaf, en het verkeerde tempo.
:strip_exif()/u/41628/Tigerweb.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/590229/crop5cd153bc23be7_cropped.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/22646/crop6531f78f6a5cb_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/13896/crop5dbbed904a73d_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/93243/hippo.gif?f=community) 
            /u/102932/crop59bbb38884370_cropped.png?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/130138/crop57bdb7765e0da_cropped.jpeg?f=community) 
             ) 4,  27 (10k), 0
 ) 4,  27 (10k), 0 

:strip_icc():strip_exif()/u/147640/van_hitomi_small_1_noborder.jpg?f=community) 
            /u/60857/crop5f97f267a1b2b_cropped.png?f=community) 
             Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.