Ligt het aan mij, of staat het motorgeluid op Ziggo sport erg laag?
[ Voor 9% gewijzigd door Wulfric92 op 24-11-2018 14:14 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Wulfric92 op 24-11-2018 14:14 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo klinken de wagens gewoon.Wulfric92 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:13:
PSN: xMaurice93
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 24-11-2018 14:17 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"When you grow up your heart dies"
Gefeliciteerd hè!Spotmatic schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:58:
100% Zeker geen pole voor RBR. Mocht dat wel zo zijn dan eet ik vanavond een extra groot stuk taart (ben jarig vandaag)
Ben ik dus niet de enige, viel mij ook al opWulfric92 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:13:
Ik vind het wel fijner, kan ik beter horen wat er uberhaupt word gezegd.FabianGTI schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:17:
[...]
Ben ik dus niet de enige, viel mij ook al op
Verloor een stukje bolide.sjaool schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:18:
Wat is er met MAG aan de hand? P16 terwijl GRO op P8 staat.
[ Voor 29% gewijzigd door Sir_Lion op 24-11-2018 14:18 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 24-11-2018 14:19 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heel jammerMaurice079 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:19:
Oeioei. Beide TR eruit
Wat zeg je!Sir_Lion schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:18:
[...]
Ik vind het wel fijner, kan ik beter horen wat er uberhaupt word gezegd.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Honda PowerrrrrMaurice079 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:19:
Oeioei. Beide TR eruit
People as things, that’s where it starts.
Power issue bij Gasly..Maurice079 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:19:
Oeioei. Beide TR eruit
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Gaat de laatste tijd inderdaad minder meer hem, dat wordt wat als hij straks Max naast zich krijgt.hansvk schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:22:
Ik heb een beetje het gevoel dat de druk bij GAS nu al hoog is voor volgend seizoen. Ook nu weer erg gestresst.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Power of dreams hè, en die rook zijn dromen die in rook opgaaniichel schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:21:
Denk dat de Honda toch werkt op rook. Zodra die eruit is, doet ie het niet meer.
Nee hoor, nog steeds een flutcircuit!
Wijsneus.Bart-Willem schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:24:
[...]
Het staatje in de voorbeschouwing was ook niet heel hoopgevend. Honda echt stijf onderaan. Wel een gemiddelde over het gehele seizoen. Maar tochRobinHood schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:23:
[...]
Power of dreams hè, en die rook zijn dromen die in rook opgaan![]()
Ben door dit soort dingen nog steeds wel benieuwd wat Honda volgend jaar nou echt kan doen in een RBR. Het kan best heel goed gaan, maar het kan ook dramatisch worden
Prima baan voor Mario KartBart-Willem schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:24:
[...]
Nu is de STR ook niet echt een hele lekkere auto, maar het maakte mij niet echt gerust nee.Maurice079 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:25:
[...]
Het staatje in de voorbeschouwing was ook niet heel hoopgevend. Honda echt stijf onderaan. Wel een gemiddelde over het gehele seizoen. Maar toch
Maar Brazilië staat wel hoog op de ranglijst?Bart-Willem schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:24:
[...]
Neem je Ziggo nu als bron?Maurice079 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:25:
[...]
Het staatje in de voorbeschouwing was ook niet heel hoopgevend. Honda echt stijf onderaan. Wel een gemiddelde over het gehele seizoen. Maar toch
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-11-2018 14:29 ]
De info in de voorbeschouwing was volgensmij gewoon afkomstig vanuit de F1, niet iets wat ze zelf berekend hebben. Die Honda is in de huidige status gewoon nog geen toegevoegde waarde voor RBR.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:28:
[...]
Neem je Ziggo nu als bron?
Ze spreken zichzelf daar systematisch tegen. Die Honda 3B spec is gewoon wat krachtiger dan de Renault C spec. Bij vlagen laat STR het zien, maar die auto is echt niet goed. Helpt ook niet dat James Key inderdaad al maanden weg is en ergens in 2019 naar McLaren zal gaan. De 2019 STR gaat denk ik ook niet goed zijn, tenzij James Key waardeloos blijkt te zijn. Hij gaat naar McLaren, dus het is een mogelijkheid.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De Renault ook niet, dus wat is je punt?Maurice079 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:29:
[...]
De info in de voorbeschouwing was volgensmij gewoon afkomstig vanuit de F1, niet iets wat ze zelf berekend hebben. Die Honda is in de huidige status gewoon nog geen toegevoegde waarde voor RBR.
Hooguit een losse vulling of tweeRobinHood schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:31:
Mooie stuiter ook van Vettel over de bratwurst, zou ie daar schade van kunnen hebben?
Kan zomaar diffuser wat beschadigen. Echt een domme kerbstone daar. Handhaaf tracklimits gewoon.RobinHood schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:31:
Mooie stuiter ook van Vettel over de bratwurst, zou ie daar schade van kunnen hebben?
Op deze manier handhaaf je 'm ook, wall of champions-styleDaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:32:
[...]
Kan zomaar diffuser wat beschadigen. Echt een domme kerbstone daar. Handhaaf tracklimits gewoon.
Renault Powerrrrr
Pirelli tyres...
En dan zorgen maken over Honda hé.
Tja, bij Renault weet je wat je hebt [niet veel
Ja, ik meende dat ook te horen. Hij hoefde dus niet sneller te zijn en kan morgen dus op US starten.Ari Gold schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:42:
Slow down voor RIC?
Op een compound harder. Dat gat wordt een seconde als HAM een vergelijkbare ronde rijdt.Dj-sannieboy schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:43:
HAM rijdt even 0,451 sneller dan VER in Q2, ben benieuwd of hij in Q3 nog iets sneller kan!
Ja, Hamilton reed op US. Dat gat gaat zomaar 1s worden hoor...Dj-sannieboy schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:43:
HAM rijdt even 0,451 sneller dan VER in Q2, ben benieuwd of hij in Q3 nog iets sneller kan!
Ja, straks moet ie nog naar een of ander B-team als Renault omdat ie slecht presteert
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vaker Q kijken dan.Jackson6 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:44:
Zo'n rare kwalificatie heb ik in jaren niet gezien.
Q en race laten tegenwoordig heel verschillende dingen zien. Mercedes in de kwalificatie onverslaanbaar maar in de race banden vreten. Red Bull schijnt de race pace wel goed op orde te hebben. Dat wordt morgen nog interessant.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:44:
[...]
Ja, Hamilton reed op US. Dat gat gaat zomaar 1s worden hoor...
HSMaurice079 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:46:
Zette VET nu die tweede tijd op de US of de HS?
Ik vind de Q vaak spannender dan de daadwerkelijke race, grote kans dat ik de race morgen mis, maar de Q is altijd wel leuk.Jackson6 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:47:
[...]
Mwa... heb afgelopen jaren niks gemist.
En dat met best wel wat foutjes..
met twee "momentjes" nog wel.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:02:
Vijfde keer P1 en P2 op een rij voor Mercedes hier. Weer een record.
He, spreek voor jezelf over de derde startrij.FabianGTI schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:06:
Jammer dat Mercedes weer op 1 en 2 staat, maargoed, die hebben de laatste races toch voornamelijk problemen met de banden, dus hopelijk roken ze die morgen weer lekker snel op
Wel grappig om te zien dat bij de 3 topteams de eerste en tweede rijder ook keurig achter elkaar staan
Qua startnummers heb je gelijk.FabianGTI schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:06:
Wel grappig om te zien dat bij de 3 topteams de eerste en tweede rijder ook keurig achter elkaar staan
Ach, afscheidcadeautje voor RIC, die heeft morgen toch weer een DNFDaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:07:
[...]
He, spreek voor jezelf over de derde startrij.![]()
| live and give like no one else |
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq