"When you grow up your heart dies"
Mercedes fans hebben al 5 jaar niets te klagen lijkt me3x3 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:10:
Wordt een mooie race morgen.
Hey was sowieso een mooie jaar om mercedes fan te zijn.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Waarom die twijfel? Sinds wanneer heeft Max een slechte start waar hij geen posities wint?sjaool schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:11:
Ik ben heel benieuwd naar de start. Max is de enige die start op HS. Eens zien of hij snel naar voren kan op die banden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1. Hamilton
2. Bottas
3. Vettel
4. Raikkonen
5. Ricciardo
6. Verstappen
7. Grosjean
8. Leclerc
9. Ocon
10. Hülkenberg
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max haalt dus een aantal auto's in, blokkeert ze en wisselt naar SS om de race uit te rijden met een podium.RoD schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:16:
Geen goed uitgangspunt. VER moet starten op HS en dus snel pitten, en start dan ook nog "achteraan" bij de topteams. Hopen op een goede start en zoveel mogelijk banden sparen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Helaas rijden ze met die semi-illegale velgen.FabianGTI schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:06:
Jammer dat Mercedes weer op 1 en 2 staat, maargoed, die hebben de laatste races toch voornamelijk problemen met de banden, dus hopelijk roken ze die morgen weer lekker snel op

Het is makkelijk om Merc fan te zijn jaHippocampus schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:12:
[...]
Mercedes fans hebben al 5 jaar niets te klagen lijkt me
Zelf ben ik McLaren fan, ik hou namelijk wel van een uitdaging
Ben benieuwd hoe groot feest Alonso er van gaat maken
People as things, that’s where it starts.
Ah toch weer die illegale velgen eronder jah? Dat had ik even gemistBart-Willem schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:19:
[...]
Helaas rijden ze met die semi-illegale velgen.Hopelijk gaan er een paar teams protesteren.
Vandaar dus ook weer met gemak die P1
Ik hoop alleen maar dat ze hem met rust laten daar in het middenveld, morgenRobinHood schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:21:
[...]
Ben benieuwd hoe groot feest Alonso er van gaat maken
Niet dat hij weer slachtoffer wordt van andermans gefaal met racen
[ Voor 33% gewijzigd door FabianGTI op 24-11-2018 15:23 ]
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze hebben er zelf twijfels over en daarom hebben ze er afgelopen gp's niet mee gereden.Vuvuzela schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:28:
Als ze echt illegaal zijn zouden ze er niet mee rijden he..
- DaniëlWW2
- Niet online
Ben bang voor een snoozefest morgen

Starten op HS op het heetste tijdstip tijdens de race, en dan nog hopen dat je na de vroege pitstop niet achter teveel rijders uit de F1.5 klasse terecht gaat komen. Gebeurt dat wel dan kan ie daardoor ook geen vuist maken richting de top 5. Het was geen lekkere dag vandaag voor beide VER's daar in de zandbak 😏RoD schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:16:
Geen goed uitgangspunt. VER moet starten op HS en dus snel pitten, en start dan ook nog "achteraan" bij de topteams. Hopen op een goede start en zoveel mogelijk banden sparen.
Maar historie leert, k*t op zaterdag, kassa op zondag 😉
Testing, one, two ...
Einde van het seizoen, alles is al beslist, beetje een "meh" baan en veel mensen zijn wel een beetje toe aan de "winterstop"DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:41:
Maar dit topic is echt dood zeg. Kon nou niemand het echt wat schelen?
Ik begrijp wel dat het wat minder snel loopt hier
Smiling as the shit comes down...
Ach, je ziet dat het vaste kliekje wel blijft hangen.ScrooLoose schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:53:
[...]
Einde van het seizoen, alles is al beslist, beetje een "meh" baan en veel mensen zijn wel een beetje toe aan de "winterstop"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lees rustig mee, maar ja.. wat valt er nu allemaal nog te zeggen? Teams bereiden zich grotendeels al voor op 2019 en updates zie je nu dus niet meer. De strijd is grotendeels klaar.. en de Q was ook niet spannend en op het puntje van je stoel zitten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:41:
Ik ga morgen lekker rustig naar de race kijken en hopelijk komen er nog wat speculaties voor 2019.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Zou ze ook echt duwen net zoals dat mannetje links?Jasphur schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:41:
Deze GP is de eerste voor deze twee nieuwe personeelsleden van McLaren.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
'tuurlijk!Ari Gold schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:50:
[...]
Zou ze ook echt duwen net zoals dat mannetje links?
Vrouwen duwen niet ? Kijk uit wat je zegt hier... sexistische mannenpraatAri Gold schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:50:
[...]
Zou ze ook echt duwen net zoals dat mannetje links?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zachtere band starten is altijd perfect voor de undercut. Iedereen voor max zal dus ook direct naar binnen gaan zodra hij gaat.RoD schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:16:
Voordeel van de US zal dan wel tegenvallen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ow wacht, het is raceweekend..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:41:
Abu Dhabi
Waarbij hij het niet kon laten om dat even lekker in te wrijven...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:29:
Maar Alonso heeft zijn 21-0 kwalificatiegevecht ook binnen.

De Q geheel gemist maar eigenlijk gaat het nergens meer om...
En praktisch geen ontwikkeling van geen enkele auto meer. Gaat nergens meer om, behalve afscheid van Vandoorne, Alonso, Sirotkin en wie nog meer.ScrooLoose schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:53:
[...]
Einde van het seizoen, alles is al beslist, beetje een "meh" baan en veel mensen zijn wel een beetje toe aan de "winterstop"
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Is Massa al gestopt met stoppen?iichel schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:40:
[...]
En praktisch geen ontwikkeling van geen enkele auto meer. Gaat nergens meer om, behalve afscheid van Vandoorne, Alonso, Sirotkin en wie nog meer.
Groot gelijk toch, het enige wat ie dit seizoen kon bereiken met dat hok.vhal schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:12:
[...]
Waarbij hij het niet kon laten om dat even lekker in te wrijven...
Het is inderdaad een uitzwaai-dagje morgen:iichel schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:40:
[...]
En praktisch geen ontwikkeling van geen enkele auto meer. Gaat nergens meer om, behalve afscheid van Vandoorne, Alonso, Sirotkin en wie nog meer.
- Alonso
- Ocon (als Bottas volgend jaar goed presteert dan zie ik Ocon niet meer terugkeren)
- Vandoorne
- Sirotkin
- Ericsson
- mogelijk Hartley
Wat ik begrepen heb is dat het verschil tussen de US en SS zeer klein is. De kans dat Max dus van HS overgaat naar SS is dus vrij groot. Ook gaan de SS langer mee dus waarschijnlijk ook een 1-stopper voor Max.YakuzA schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:53:
[...]
Zachtere band starten is altijd perfect voor de undercut. Iedereen voor max zal dus ook direct naar binnen gaan zodra hij gaat.
Voordeel van de US zal dan wel tegenvallen.
2016 -3
2017 -2
2018 -1
Duidelijk opgaande lijn, of.....?
Zou Max zich in kunnen houden t.o.v. zijn team-genoot in die eerste ronde?
Favoriete Verstappen inhaalplek, bocht 7, nét na de DRS detectielijn.
Testing, one, two ...
[ Voor 53% gewijzigd door Pierre op 25-11-2018 09:04 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
hopelijk worden de onderlinge verschillen niet groter (en sluit de F1.5 wat beter aan), dit was een leuk seizoen om te kijken.
voor vanmiddag gun ik Alonso nog een top 10, en Verstappen een goede start en een leuke undercut.
*wanneer gaat het F1 2019 topic open? of gaan wr in de barcelona wintertesten verder?
Alleen dit seizeon maar?Pierre schreef op zondag 25 november 2018 @ 08:30:
Goedemorgen allemaal het is de laatste race day van het seizoen. Gelukkig heb ik alle races van die seizoen nog ergens digitaal, heeft mijn vriendin tot en met Maart ook geen kind aan me op zondag
*knip* Dit valt dus ook onder Het algemeen beleid #criminaliteit ....
[ Voor 15% gewijzigd door naitsoezn op 25-11-2018 16:57 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik heb eigenlijk vooral al zin in volgend seizoen. Met Leclerc en Gasly krijgen Ferrari en RB er interessante coureurs bij en we gaan zien wat de samenwerking tussen RB en Honda gaat brengen.iichel schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:40:
[...]
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
- DaniëlWW2
- Niet online
Deze tweet voorlezen op de drivers briefing. En afspreken dat ze allemaal collectief RIC laten winnenDaniëlWW2 schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:15:
[Embed: title]
Misschien toch maar voor Ricciardo zijn.
Zou HAM dat niet liever zelf doenScrooLoose schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:58:
Will Smith die Hamilton gaat spelen in een film over zijn leven ? ik zie het Hollywood wel doen
Will Smith is 17 jaar ouderScrooLoose schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:58:
Will Smith die Hamilton gaat spelen in een film over zijn leven ? ik zie het Hollywood wel doen
Hollywood is overall tot toe in staat
We do what we must because we can.
Toevallig! De F1 ook!
https://www.bbc.com/weather/292968
[ Voor 28% gewijzigd door Sir_Lion op 25-11-2018 12:11 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus? Will Smith heeft Hamilton geleerd hoe hij moest rijden. Perfecte kandidaat dus.
Een regenrace in de zandbak. Dat zou geniaal zijn! ⛈Sir_Lion schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:11:
Schijnbaar is er onweer voorspeld in Abu Dhabi.
https://www.bbc.com/weather/292968
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Zou denk ik ook beter zijn voor Max, ivm HS vs US start in de top 6.ATS schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:14:
[...]
Een regenrace in de zandbak. Dat zou geniaal zijn! ⛈
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ik zat precies aan hetzelfde te denken, eerder vandaag.ATS schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:14:
[...]
Een regenrace in de zandbak. Dat zou geniaal zijn! ⛈
Laatste race, in principe minste kans op regen, en dan een plensbui.
Eat the bugs, live in a pod
Die kop van Stroll haha
[ Voor 61% gewijzigd door Jasphur op 25-11-2018 12:45 ]
behalve Will Smith. Wat vind ik dat een .... vent zegJasphur schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:38:
Nice. Dit is tenminste Drivers Parade.
Die kop van Stroll haha
[Afbeelding]
HAM, gast. Ik snap dat die prijs/dat wiel een rare prijs is. Maar je hoeft echt niet zo ondankbaar te doen.
[ Voor 54% gewijzigd door Jasphur op 25-11-2018 12:56 ]
En Lewis een complete band.Jasphur schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:52:
BOT heeft de award voor Fastest Lap ontvangen.
HAM, gast. Ik snap dat die prijs/dat wiel een rare prijs is. Maar je hoeft echt niet zo ondankbaar te doen.
Had ‘ie weinig interesse in
Het is me nooit opgevallen hoe breed Kimi is in vergelijking met de anderen.. zou hij daarom nooit zoveel lachen? Altijd een weekend lang klem zitten in die autoJasphur schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:38:
Die kop van Stroll haha
[Afbeelding]
per aspera ad astra
- DaniëlWW2
- Niet online
Bottas deed anders ook weinig moeite om zijn prijs in ontvangst te nemen. Beide prijzen slaan ook werkelijk nergens op.Jasphur schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:52:
BOT heeft de award voor Fastest Lap ontvangen.
Het is een grotere eer om die prijs uit te mogen reiken, dan om hem te ontvangenDaniëlWW2 schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:05:
[...]
Bottas deed anders ook weinig moeite om zijn prijs in ontvangst te nemen. Beide prijzen slaan ook werkelijk nergens op.
Max en Daniel bij Sky
https://vimeo.com/302663747
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Jammer dat de meesten voor de foto niet even hun zonnebril afzetten.Jasphur schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:38:
Die kop van Stroll haha
[Afbeelding]

Ligt er een beetje aan hoe de race zich verder ontvouwd.. en of hij niet iets heel raars doetPierre schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:11:
Driver off the Day Alonso ik ben voor wie nog meer
anders wel
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik zat net hetzelfde te denken ... het gaat een beetje stroef, maar dat komt vooral door de vragen van Olaf volgens mij

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat lijkt maar zo omdat hij altijd overalls draagt die 2 maten te groot zijn.LAD93 schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:00:
Het is me nooit opgevallen hoe breed Kimi is in vergelijking met de anderen.. zou hij daarom nooit zoveel lachen? Altijd een weekend lang klem zitten in die auto

Dat is niet te groot, maar oversized!warp schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:19:
[...]
Dat lijkt maar zo omdat hij altijd overalls draagt die 2 maten te groot zijn.
Tenminste dat maakte mijn moeder me begin jaren 90 altijd wijs
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
at your service
Rondje Abu Dhabi in de Aston.
[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 25-11-2018 13:41 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
SPY: An hour later, when Max asked why the hell his seat was covered in crumbs, Ole totally blamed Renault. #RBspy 🕵️♂️ #AbuDhabiGP 🇦🇪 pic.twitter.com/bygGMJlCJl
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 25 november 2018

[ Voor 18% gewijzigd door Will_M op 25-11-2018 14:06 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het gerucht gaat dat Smith de plek van Hamilton inneemt deze race.Vuvuzela schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:49:
[...]
behalve Will Smith. Wat vind ik dat een .... vent zeg
Er schijnen beelden op internet te circuleren dat Hamilton zit vastgebonden op een stoel en dus niet in staat is te racen.
Engels ontbijt?gambieter schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:49:
Mijn ontbijt heeft moeite binnen te blijven met al dat Alonso-geslijm en gehuil op Sky.

- DaniëlWW2
- Niet online
Maak je geen zorgen, zijn Renault PU kapt er zo wel mee. Dat of hij wordt eraf gebeukt door Magnussen.gambieter schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:49:
Mijn ontbijt heeft moeite binnen te blijven met al dat Alonso-geslijm en gehuil op Sky.
Holy F*ck! 75"!!!! Zit je nu pixels te tellen?wimmel_1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:46:
Zó... F1 kan beginnen hier. Zojuist ff "vlug" een nieuwe TV neer gezet zodat ik 't een beetje beter kan bekijken. Van een 46" HD TV naar een 75" 4K UHD, alleen jammer dat Ziggo (nog) niet in 4K uitzend
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-11-2018 13:53 ]
Nee hoor, rete strak beeldpinda powerrr schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:50:
[...]
Holy F*ck! 75"!!!! Zit je nu pixels te tellen?
@FabianGTI : Bank staat ± 3,5Mtr. van de TV vandaan maar kan nog een meter of 4 verder naar achteren als 't zou moeten (is niet nodig).
[ Voor 24% gewijzigd door Will_M op 25-11-2018 13:59 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Mag hopen dat je er ook een heel eind vanaf zit, anders is het geen gezichtwimmel_1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:46:
Zó... F1 kan beginnen hier. Zojuist ff "vlug" een nieuwe TV neer gezet zodat ik 't een beetje beter kan bekijken. Van een 46" HD TV naar een 75" 4K UHD, alleen jammer dat Ziggo (nog) niet in 4K uitzend
https://www.instagram.com/mercedesamgf1/?hl=nlHoyden schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:49:
[...]
Het gerucht gaat dat Smith de plek van Hamilton inneemt deze race.
Er schijnen beelden op internet te circuleren dat Hamilton zit vastgebonden op een stoel en dus niet in staat is te racen.![]()
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hopelijk niet teveel optocht en dat er spanning in de race komt, door de bandenstrategie van Max, ploffende motoren of misschien wel een buitje.
We gaan het zien, veel plezier allemaal
Als Bernhard Jr nou even de boel doorschuift naar een Arabier, dan is dat Zandvoort probleem zo opgelost!tweakduke schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:59:
Abu Dhabi is wel een mooi circuit om te zien. De poen spat ervan af zeg maar
Hopelijk niet teveel optocht en dat er spanning in de race komt, door de bandenstrategie van Max, ploffende motoren of misschien wel een buitje.
We gaan het zien, veel plezier allemaal
Waiting on the world to change
I have no special talent. I am only passionately curious.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ze kan toch wel even 2 uurtjes zondersjaool schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:04:
Fijne race iedereen. Mocht ik stil blijven dan heeft de dochter de laptop geconfisqueerd om te Netflixen.
Gamertag: timmie271
Het is mijn laptop...
Dat bedoel ik. Je bind haar gewoon vast aan een stoel en verplicht F1 laten kijken
Gamertag: timmie271
Ik ren nog even snel naar de keuken voor een voorraadje voor komende 2 uur
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1