Wat Rick al zei,Red Bull en FI gaan niet echt samen op dit momentDaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:17:
En een unsafe release van een Force India, pal voor Max. Gaat lekker zeg.

Wat Rick al zei,Red Bull en FI gaan niet echt samen op dit momentDaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:17:
Oh net gemist dan... Ik zoek wel even een streamable...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:17:
Di Resta had eigenlijk weinig twijfels, alleen als hij zo'n soort tankslapper als Max had, hoe hij die dan zou opvangen.JeroenTheStig schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:11:
[...]
Als ik dit zo zie, dan kan ik mij niet voorstellen dat je met zijn handicap in de buurt van de limiet van de wagen kan rijden. Dat vereist namelijk dat je snelle stuurcorrecties moet kunnen maken en ik kan mij niet voorstellen dat je dat met één arm kan opvangen. Ik vrees dat het een teleurstellend jaar voor hem gaat worden, hoe jammer ik dat ook vind, want ik vond het in zijn tijd bij Sauber een grandioze coureur.
De geheime optie als je knipperlicht naar links nog aanstaat als je de auto uitzetpilskes schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:24:
Max heeft zijn parkeerlicht aan laten staan:
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Meestal gaan die vanzelf uitpilskes schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:24:
Max heeft zijn parkeerlicht aan laten staan:
[Afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Daarom doet hij het ook niet met 1 arm.JeroenTheStig schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:11:
[...]
Als ik dit zo zie, dan kan ik mij niet voorstellen dat je met zijn handicap in de buurt van de limiet van de wagen kan rijden. Dat vereist namelijk dat je snelle stuurcorrecties moet kunnen maken en ik kan mij niet voorstellen dat je dat met één arm kan opvangen. Ik vrees dat het een teleurstellend jaar voor hem gaat worden, hoe jammer ik dat ook vind, want ik vond het in zijn tijd bij Sauber een grandioze coureur.
PSN
[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 23-11-2018 15:32 ]
Maar die auto van Williams heeft nogal wat extra stuurbewegingen nodigYakuzA schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:30:
[...]
Daarom doet hij het ook niet met 1 arm.
Kubica heeft nog steeds 2 armen de laatste keer dat ik keek.![]()
(wel wat minder kracht in 1, maar met stuurbekrachtiging maakt dat echt een stuk minder uit tegenwoordig)
Max zijn ragemode staat weer eens aan.FastFred schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:32:
Holy shit, Max met nog 1 seconde op de FP2 klok nog even over de streep voor een snelle ronde. Hij is nu aan het stampen
Meh laat maar +3.3 in de 2e sector
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
KAAAAAMEEHAAAAAMEEHAAAAAAAAAAAAAAAAGHGHGHGHGH!
Heb je tijdens die onboard naar zijn rechterhand gekeken? Volgens mij is het vrij duidelijk te zien dat hij met zijn rechterhand zijn stuur lang zo stijf niet vasthoudt dan met zijn linkerhand.YakuzA schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:30:
[...]
Daarom doet hij het ook niet met 1 arm.
Kubica heeft nog steeds 2 armen de laatste keer dat ik keek.![]()
(wel wat minder kracht in 1, maar met stuurbekrachtiging maakt dat echt een stuk minder uit tegenwoordig)
[ Voor 9% gewijzigd door JeroenTheStig op 23-11-2018 15:52 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik denk dat het tempo nog wel mee valt (immers vrije lucht), maar ik vrees vooral voor de mogelijke 'turn 1' incidenten die vermeden hadden kunnen worden.JeroenTheStig schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:50:
[...]
Heb je tijdens die onboard naar zijn rechterhand gekeken? Volgens mij is het vrij duidelijk te zien dat hij met zijn rechterhand zijn stuur lang zo stijf niet vasthoudt dan met zijn linkerhand.
Ik heb gewoon erg mijn twijfels of hij het tempo gaat bijhouden volgend jaar.
Kubica stort z'n spaar rekening op de rekening van WIlliams (goeie invalide verzekering zeker), hij een stoeltje, Claire uit de rode cijfers, iedereen blij. Vraag me alleen af of F1 met een soort toerist blij moet zijn.JeroenTheStig schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:50:
[...]
Heb je tijdens die onboard naar zijn rechterhand gekeken? Volgens mij is het vrij duidelijk te zien dat hij met zijn rechterhand zijn stuur lang zo stijf niet vasthoudt dan met zijn linkerhand.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nog sterker, hij moet z'n uitkering voor invaliditeit grotendeels terugbetalen.loekf2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:26:
[...]
Kubica stort z'n spaar rekening op de rekening van WIlliams (goeie invalide verzekering zeker), hij een stoeltje, Claire uit de rode cijfers, iedereen blij. Vraag me alleen af of F1 met een soort toerist blij moet zijn.
iichel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:29:
Senior Personell Presco:
[YouTube: Team Principals' Press Conference - 2018 Abu Dhabi GP - Horner - Wolff - Arrivabene]
Horner over Oconhttps://streamable.com/ct5na
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Voor Haas maakt het wel uit. Rick Winkelman had het vanmorgen erover. Hij gaf aan dat Haas niet wil dat RPFI eruit gegooid wordt, maar ze willen een dealtje sluiten. Nieuwe teams/inschrijving krijgen over het eerste jaar geen geld uitgekeerd, RPFI krijgt dat dit jaar wel, en Haas wil dat nu door de vingers zien maar dan willen ze zelf met terugwerkende kracht nog een uitkering over hun 2016 seizoen.YakuzA schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:11:
[...]
Voor Haas maakt het geen cent uit, FI staat onder hun in het kampioenschap, dus het enige wat er kan gebeuren is dat de FOM ?39 miljoen? meer winst kan bijschrijven omdat ze die niet aan FI hoeven te betalen.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Gezien het aanhaken van Sugardaddy zal dat voor het budget niet uitmakenHmtsjmftsch schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:25:
Een bovendien is het zo dat RPFI het geld dat ze dit jaar niet krijgen ook niet in de ontwikkeling van de auto van volgend jaar kunnen stoppen.
PSN
I know the feeling. In mijn geval heb ik FP1 gemist. Ik was te druk bezig met een goede Black Friday deal, dus de tijd helemaal vergetenHMC schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:04:
FP2 weer eens gemist @iichel @pinda powerrr
Damnit!
Waiting on the world to change
Volgens zijn eigen zeggen is het 70/30 dacht ik, we zullen het zien volgend jaar in de racesJeroenTheStig schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:50:
[...]
PSN
Sorry bro. Ik heb de afgelopen races voor driekwart gemistHMC schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:04:
FP2 weer eens gemist @iichel @pinda powerrr
Damnit!
[ Voor 27% gewijzigd door iichel op 23-11-2018 18:00 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Gezichten van die coureurs ook.Humma Kavula schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:24:
Ik had Paddock pass nog niet gezien, dat einde met "paddock pahaas at yahaas marina"... ik lag helemaal dubbel
ping 127.212.23.124
UHHUSir_Lion schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:06:
Wow, RBR heeft weinig bandjes verbruikt...
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
I served in a company of heroes.
Ik verwachte wel een Max te horen, maar van hem dus nietVuvuzela schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:29:
https://streamable.com/vqyfs
teambazen over coureur van het jaar
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
LOL Abitaboul zegt Max ... wtfVuvuzela schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:29:
Arrivabene = HamiltonVuvuzela schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:29:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bensimpel
Positieve meneer
Max is like marmeladeredfoxert schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:10:
[...]
LOL Abitaboul zegt Max ... wtfProbeert ie de boel te lijmen nu hij ziet dat ie de verkeerde heeft gecontracteerd?
😆 - Denk ook eens om ;)
Wat zal Ocon teleurgesteld zijnDaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:10:
Arrivabene = Hamilton
Szafnauer = Hamilton
Wolff = Hamilton na twijfel
Horner = Hamilton
Abitaboul = Verstappen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wolff zegt niet Ham na twijfel, hij geeft aan dat hij alleen zijn rijders goed heeft gezien en kan geen oordeel vellen, Ham was de beste in zijn team.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:10:
[...]
Arrivabene = Hamilton
Szafnauer = Hamilton
Wolff = Hamilton na twijfel
Horner = Hamilton
Abitaboul = Verstappen
Coureur? Ik dacht acteur...Vuvuzela schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:29:
Testing, one, two ...
Hij weet als geen ander hoe lastig het echt is om races te winnen met een Renault motor in je auto.redfoxert schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:10:
[...]
LOL Abitaboul zegt Max ... wtfProbeert ie de boel te lijmen nu hij ziet dat ie de verkeerde heeft gecontracteerd?
Maar bij Renault zit het beste chassis van het hele veld er niet omheen. Dus die motor wordt ook nog eens tegengehouden door het chassis (en de coureurs).RocketKoen schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 00:08:
[...]
Hij weet als geen ander hoe lastig het echt is om races te winnen met een Renault motor in je auto.
Max heeft al heel vroeg getekend bij RBR. En Renault heeft Ricciardo, de enige andere die met een Renault motor races wint, daarna een heel leuk bedrag geboden.
Het beste chassis van het veld zit bij McClaren (volgens alonso vorig jaar). En kijk wat die presteren met een Renault erinredfoxert schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 00:12:
[...]
Maar bij Renault zit het beste chassis van het hele veld er niet omheen. Dus die motor wordt ook nog eens tegengehouden door het chassis (en de coureurs).
Zelf hun youtube video's lopen out of sync
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Het is net de politiek. Tijdens een debat kun je lijnrecht tegenover elkaar staan maar in het dagelijkse leven beste vrienden zijn.SinergyX schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:44:
[...]
Ik verwachte wel een Max te horen, maar van hem dus niet
Renault gaat weg, Pirelli wordt de volgende bij Max.
[ Voor 33% gewijzigd door sjaool op 24-11-2018 09:41 ]
"When you grow up your heart dies"
Dan nog Max durven zeggen...scoort Abiteboul toch wel wat puntjes nu.Vuvuzela schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:29:
[ Voor 50% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-11-2018 11:32 ]
Klaagde Max daar gisteren ook al niet over? Het is te hopen dat ze daar voor de kwalificatie een oplossing voor hebben. Ik meende te horen dat het ook weer iets softwarematigs was.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:22:
Ja hoor. Renault C-spec ligt weer in de RB14 en weer laat de batterij niet op.
[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 24-11-2018 11:56 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Nee toch, ik gun die jongen wel een laatste podium hier.TinusTegengas schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:56:
Ric weer stilgevallen?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-11-2018 12:02 ]
Nog snel even de 12 strafpunten pakken?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
protest afgewezenSir_Lion schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:14:
Is er nog wat bekend gemaakt mbt Haas<>FI debacle?
https://twitter.com/tgruener/status/1066262344773353472?s=21Sir_Lion schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:14:
Bensimpel
Positieve meneer
Jaja dat verhaal kennen we ondertussen wel van Max, altijd maar weer problemen en ondertussen presteert hij boven verwachting.sjaool schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:50:
[...]
Klaagde Max daar gisteren ook al niet over? Het is te hopen dat ze daar voor de kwalificatie een oplossing voor hebben. Ik meende te horen dat het ook weer iets softwarematigs was.
Btw erg rustig hier...
VER een P4 met zijn eerste snelle ronde is toch wel netjes gezien de problemen.
En RIC staat weer eens stil op de track.
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 24-11-2018 12:19 ]
Sky F1 zei het volgens mij zo; "het is ons spelletje en wij bepalen de regels". Of iets in die trant.
[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 24-11-2018 12:27 ]
Hoe werkt zo iets?nachtnet schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:25:
En HAAS gaat in Beroep tegen deze uitspraak.
Als ze al zo snel het kunnen oplossen dan,het gebeurde natuurlijk ook net aan het einde van de training,dan heb nog nog maar weinig tijd tot de kwali.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:59:
Beter nu dan tijdens de kwalificatie of de race denk ik maar...
[ Voor 8% gewijzigd door freaky35 op 24-11-2018 12:34 ]
Dit gaat nu naar de FIA voor een hoorzitting in Parijs: https://www.fia.com/international-court-appealDoeEensGek schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:32:
[...]
Hoe werkt zo iets?
Wie behandeld zo'n zaak, wie behandeld hoger beroep?
Steward zijn eerste punt? kan je dan nog in beroep bij straffen van hun, niet toch?iichel schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:39:
[...]
Dit gaat nu naar de FIA voor een hoorzitting in Parijs: https://www.fia.com/international-court-appeal
De stewards zijn het eerste punt, maar dit kan nog verder hogerop.
Jazeker kun je in beroep.DoeEensGek schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:11:
[...]
Steward zijn eerste punt? kan je dan nog in beroep bij straffen van hun, niet toch?
'Competitors are reminded that they have the right to appeal the decisions of the
Stewards (with the exception of those referred to in Article 12.2.4 of the FIA
International Sporting Code), in accordance with Article 15 of the FIA International
Sporting Code and Article 9.1.1 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the
applicable time limits.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
It's our ball, and we want to play with it..sjaool schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:21:
[...]
Sky F1 zei het volgens mij zo; "het is ons spelletje en wij bepalen de regels". Of iets in die trant.
[ Voor 25% gewijzigd door Equator op 24-11-2018 13:26 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Teamfout, ze hadden het niet doorgegevenRoD schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:01:
Wat doet GRO daar nou? Leek wel alsof hij expres op GAS instuurde.
Nou ja, hij leek Gasly wel te zien. Al leek de laatste ook wat naar buiten te sturen.FabianGTI schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:39:
[...]
Teamfout, ze hadden het niet doorgegeven
GRO heeft inmiddels zijn excuses netjes aangeboden aan GAS in de pitstraat
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Gewaagd gokje hoor.Pierre schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:55:
Ik gok geen pole voor Max
[ Voor 20% gewijzigd door Spollie op 24-11-2018 14:03 ]
Debacle? Dat vind ik wel overdreven.Sir_Lion schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:14:
PSN
Dat is om de drag rondom de helm te verminderen.robpol schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:03:
Lol heeft Alonso nu haaietanden op z'n helm? Soort van aero device.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq