Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lijkt wel baksteen ofzo, brokken vliegen er van af.Equator schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:01:
Jep, Max paars in sector 2 daarnet.
En je eigen tijd verbeteren met 7 tienden..
Dat rode broodje kunnen ze na de race opnieuw schilderen denk ik..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Omdat volgend seizoen mogelijk het laatste jaar is dat hij dat nummer kan/mag gebruikendemo31051987 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:59:
Waarom rijdt Hamilton nou met 1? Om vervolgens voor de race weer terug te switchen naar 44? In mijn ogen is dit een beetje "Kijk mij eens, ik ben wereldkampioen".
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Not sure if trolling or....SnowDude schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:15:
Waarom is KUB zo traag?
[ Voor 3% gewijzigd door Ari Gold op 23-11-2018 11:17 ]
Kubica gaat deze training niet voor snelle tijden. De Pool is met een ander programma bezig.
Volgens de liveblog op gpudate.net
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit is de laatste race waarin dat nog acceptabel isFormula one schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:28:
Honda kapot van gasly veel rook
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Merc op 1 seconde, Fer op 2!Spotmatic schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:31:
Toch wel bijzonder hoe VER het hele veld op een seconde heeft gezet (afgezien van RIC, een halve seconde)?
Hahaha die teamradio van Max! "Is this enough smoke?" Terwijl hij burnend de pit uit rijd.
[ Voor 15% gewijzigd door Zahariac op 23-11-2018 11:33 ]
Tijden in FP1 zeggen niet zo veel.Spotmatic schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:31:
Toch wel bijzonder hoe VER het hele veld op een seconde heeft gezet (afgezien van RIC, een halve seconde)?
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Mij wel, om de kwalificatie geef ik niks want daar moet RBR het ook niet van hebben.
Not realy the launch were after on sunday (Horner)
- DaniëlWW2
- Niet online
Bedoelde meer te zeggen dat je niet weet wat voor een programma ze aan het draaien zijn en je hun fuelload niet kent.Spotmatic schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:35:
[...]
Mij wel, om de kwalificatie geef ik niks want daar moet RBR het ook niet van hebben.
Daarnaast kan RBR hun setup al in orde hebben waar MER en FER dit nog niet hebben(of ze zijn aan het sandbaggen).
Kwali geeft meestal de meest realistische tijden(niet voor de race daar hierbij vaker rustiger word gereden omdat de motor lang mee moet).
Heerlijk dat commentaar van HornerDaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:36:
Burn-out Verstappen.![]()
[Embed: title]
https://streamable.com/tu48h

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Haha, nice!DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:36:
Burn-out Verstappen.![]()
[Embed: title]
https://streamable.com/tu48h
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Gianpiero LambiaseEquator schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:35:
Is that enough smoke? (Max)
Not realy the launch were after on sunday (Horner)
Ferrari ook bijna alleen maar Hyper, en Merc is de eerste helft begonnen op de Hyper. Valt dus wel mee. Mercs hebben wel hun snelste tijden op andere banden gezet.ArnevdS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:38:
Volgens mij is het grootste verschil tussen RBR en Merc en Ferrari gewoon dat RBR alleen maar hypersoft gebruikt heeft en Merc juist helemaal niet.
Ik denk gewoon zijn race-engineer? Gianpiero Lambiase.
Ik geloof je direct, maar ik vind het zo op Horner lijken..
Ik had het gevoel dat het de stem van Horner wasArnevdS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:40:
[...]
Ik denk gewoon zijn race-engineer? Gianpiero Lambiase.
Dat gevoel heb ik bijna altijd als ik de boordradio's van Max hoor, het lijkt alsof Horner aan het spreken is, maar dat is het dus bijna nooit. Zo weet ik ook niet wie in Brazilië zei "I don't know what to say Max"SnowDude schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:53:
[...]
Ik had het gevoel dat het de stem van Horner was
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Horner hoor je dus ongeveer nooit. Die heeft maar één zin: (ongeveer) 'You are the man, you won the [...] Grand Prix'. Verder misschien voor een teamorder als 'Lewis, this is Paddy. Bla bla'.SnowDude schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:53:
[...]
Ik had het gevoel dat het de stem van Horner was
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Al met al, leuk begin van het raceweekend...
Dan klopt er wel iets niet als dat nu nog zou zijn...ArnevdS schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:00:
[...]
Verder misschien voor een teamorder als 'Lewis, this is Paddy. Bla bla'.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Genoeg om voor te spelen voor kampioenschap 'best of the rest'

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Het was erg complex, hij moest de auto starten als een kompjoeter...DaMarcus schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:45:
[...]
Dus Kvyat mag de Xbox weer opstarten met F1 2018 en op zaterdagmorgen de setup door appen naar de engineers?
https://twitter.com/ToroRosso/status/1065904560676442112
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 23-11-2018 12:42 ]
Je zou bijna gaan denken dat het een techniek is om de pit wat ruwer te maken om zo zondag tijdens de race sneller weg te kunnen rijden na de pitstop...FastFred schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:42:
Toro Rosso ook met een burnout uit de pit in FP1
https://twitter.com/ToroRosso/status/1065904560676442112
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En LEC bij Ferrarinachtnet schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:19:
RAI gaat na de race testen bij/met Sauber.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Iemand enig idee waarom Hamilton niet met een nieuwe motor rijd maar met het opgelapte exemplaar uit Brazilië? Hij was bang voor gridstraffen ofzo...
Het is de laatste race van het jaar, je hebt beide titels binnen, die nieuwe motor gebruik je alleen deze race nog. Alle voorzichtigheid het raam uit, nieuw blok erin en gas op die lollie!
Hoezo "bang voor gridstraffen"? Hij krijgt dan gewoon per defenitie een gridstraf. En dan is het niet bepaald vanzelfsprekend dat je wint. De top 6 halen is easy, maar dan kan het heel goed gaan en niet.FastFred schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:24:
En Sainz bij McLaren
Iemand enig idee waarom Hamilton niet met een nieuwe motor rijd maar met het opgelapte exemplaar uit Brazilië? Hij was bang voor gridstraffen ofzo...
Het is de laatste race van het jaar, je hebt beide titels binnen, die nieuwe motor gebruik je alleen deze race nog. Alle voorzichtigheid het raam uit, nieuw blok erin en gas op die lollie!
Als je gewoon voldoende snelheid hebt met een gerepareerde motor, gaat het toch ook prima. Plus het scheelt een hoop geld lijkt me.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Het race hart in mij zou zeggen, laat mij lekker in het middenveld starten en door het veld naar voren rijden.
En geld? Zo'n nieuw blokkie zal vast geld kosten, maar die ligt er toch al en na dit seizoen zetten ze die niet meer in, of ze die dit weekend gebruiken of niet, geld kosten doet ie toch.
Ze zullen wel vandaag kijken hoe het met het blok gaat en indien nodig vervangen voor morgen fp3 begint.FastFred schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:24:
En Sainz bij McLaren
Heeft niet veel voordelen om hem nu al direct erin te hangen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
- DaniëlWW2
- Niet online
Nieuwe PU zal Mercedes weer miljoenen kosten. Verder komt Lewis niet om P11 te starten en misschien P4 te eindigen.FastFred schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:24:
Vanmorgen was ik te laat met de livestream aan te zetten, maar nu was ik keurig op tijd.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Gelukkig een keer vrij op vrijdag
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Toch ergens gek dat het zijn laatste race is. Heb heel bewust het begin en het eind van zijn F1-carrière meegemaakt op deze manier.
U zei?Equator schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:01:
Dat rode broodje kunnen ze na de race opnieuw schilderen denk ik..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Blijft frappant hoe ze dat bodywork exact uit hebben gezaagd/gevormd op de ruimte die hij nodig heeft om volledige stuuruitslag te makenkevlar01 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:02:
https://streamable.com/yp1kb
Analyse van Kubica onboard
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Niet online

Echt hoor, wat een gefrustreerd kind is het toch. Eerst die burn-out, nu die kerb slopen.

Crashstappen comments incoming!DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:23:
Dat heeft Max gedaan met die kerbstone.
[Afbeelding]
Echt hoor, wat een gefrustreerd kind is het toch. Eerst die burn-out, nu die kerb slopen.![]()
Waiting on the world to change
Hij zal in z'n hoofd wel een stokbrood voorstellen. Of die dan geel of roze is, durf ik niet te zeggen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:23:
Dat heeft Max gedaan met die kerbstone.
[Afbeelding]
Echt hoor, wat een gefrustreerd kind is het toch. Eerst die burn-out, nu die kerb slopen.![]()
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mwha de plank hooguit wat afgeschaafdChiron schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:25:
Ouch.. meteen ook een vloertje afgeschreven?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
"I think we need to check the floor..."Chiron schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:25:
Ouch.. meteen ook een vloertje afgeschreven?

[YouTube: Team Principals' Press Conference - 2018 Abu Dhabi GP - Horner - Wolff - Arrivabene]
Horner over Ocon
[ Voor 13% gewijzigd door iichel op 23-11-2018 20:59 ]
NASCAR en 24h van Le Mans styleiichel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:27:
Op sky melden ze glue guns en silver tape bij de auto van VER
People as things, that’s where it starts.
Toto vond het ook grappigiichel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:29:
Senior Personell Presco:
[YouTube: Team Principals' Press Conference - 2018 Abu Dhabi GP - Horner - Wolff - Arrivabene]
Horner over Oconhttps://streamable.com/ct5na

Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja ze hebben nu een mooi window voor setups, met de dalende temperatuur. Morgen zal er wel een nieuwe vloer onder zitten.
Toto is, net als Niki Lauda, Oostenrijker
Echter representeert hij een Duits team.
Wist ik verder ook gewoon, maar het blijft een leuke slogan.
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-11-2018 14:43 ]
Hij zal straks na FP2 wel even verhaal gaan halen.. Round 2... FIGHT!!DaniëlWW2 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:43:
Zit er weer een Force India Max te blokkeren hé. Kost hem gewoon weer P1.![]()
-
Oké, reserve Duitser dan 😏
Testing, one, two ...
Hehe, laat ze het niet horen...

Kan dan nog een drukke zaterdagmiddag worden voor de RPFI monteurs.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Kort gezegd:JW1904 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:50:
Maar wat is er aan de RPFI auto's waar Haas het niet mee eens is dan?
Haas vind dat RPFI de auto's zelf niet heeft gebouwd en dat hoort wel volgens de regels.
-
Verwijderd
Of een hele rustige zondag, met vroeg inpakken en wegwezen...nachtnet schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:48:
Kan dan nog een drukke zaterdagmiddag worden voor de RPFI monteurs.
Long story short, het team moet zelf de autos ontwikkelen en bouwen. RPFI is het team, Sahara Force India (SFI) bestaat niet meer. Maar RPFI heeft niet het intellectual property van de VJM14 in bezig. Dus hebben ze eigenlijk een 'klanten' auto van SFI op de baan rijden.JW1904 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:50:
De auto's zijn nog soort van van het 'oude' FI-team (VJM#), maar de regels zijn dat je als team je eigen chassis' moet bouwen en Haas vindt dus dat ze dat nu niet gedaan hebben.JW1904 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:50:
RPFI heeft een auto van een ander team overgekocht (te weten FI).JW1904 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:50:
Heel strikt genomen heeft Haas hier wel een punt, omdat je zelf een auto moet ontwerpen. Van de andere kant heeft Haas ook een beetje boter op het hoofd, want hun auto is nagenoeg een kopie van de Ferrari van vorig jaar.
Deel van de ironie is ook nog eens dat de onderdelen van de Haas gebouwd worden door Dallara in Italie (bouwt o.a. ook de F2, F3, Indycars en bouwde vroeger veel audi LMP1 autos).walteij schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:51:
[...]
RPFI heeft een auto van een ander team overgekocht (te weten FI).
Heel strikt genomen heeft Haas hier wel een punt, omdat je zelf een auto moet ontwerpen. Van de andere kant heeft Haas ook een beetje boter op het hoofd, want hun auto is nagenoeg een kopie van de Ferrari van vorig jaar.

Thanks.
Het is dan ook een beetje wraak nemen. Teams als FI klagen graag en ze krijgen nu een retourtje terug.walteij schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:51:
RPFI heeft een auto van een ander team overgekocht (te weten FI).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niet zozeer de onderelen, maar juist het complete chassis (op basis van de ontwerpen van de Ferrari van vorig jaar). Ook heeft Haas het maximale aantal onderdelen (stuurinrichting, ophanging etc) van Ferrari 'gekocht', zonder dat ze hierbij de regels overtreden.iichel schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:52:
[...]
Deel van de ironie is ook nog eens dat de onderdelen van de Haas gebouwd worden door Dallara in Italie (bouwt o.a. ook de F2, F3, Indycars en bouwde vroeger veel audi LMP1 autos).
Formeel doet FI dat nu dus niet a.g.v. die overname, is misschien een beetje flauw maar regels zijn regels en het gaat om ontzettend veel geld voor Haas.
Het viel me op dat de beide Red Bulls 2 proef-kwalificatie runs reden, Mercedes en Ferrari heb ik dat niet zien doen. Klopt dit?
En heeft iemand gezien of de Red Bulls voor de 2e run nieuwe HS banden lieten monteren of gebruikten ze de banden van de 1e run?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
[ Voor 18% gewijzigd door Icephase op 23-11-2018 15:15 ]
Voor Haas maakt het geen cent uit, FI staat onder hun in het kampioenschap, dus het enige wat er kan gebeuren is dat de FOM ?39 miljoen? meer winst kan bijschrijven omdat ze die niet aan FI hoeven te betalen.B-Real schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:02:
En dus doet Haas alles volgens de regeltjes, immers andere teams mogen ook gerust (binnen de regelgeving) alle onderdelen inkopen bij een ander team.
Formeel doet FI dat nu dus niet a.g.v. die overname, is misschien een beetje flauw maar regels zijn regels en het gaat om ontzettend veel geld voor Haas.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Als ik dit zo zie, dan kan ik mij niet voorstellen dat je met zijn handicap in de buurt van de limiet van de wagen kan rijden. Dat vereist namelijk dat je snelle stuurcorrecties moet kunnen maken en ik kan mij niet voorstellen dat je dat met één arm kan opvangen. Ik vrees dat het een teleurstellend jaar voor hem gaat worden, hoe jammer ik dat ook vind, want ik vond het in zijn tijd bij Sauber een grandioze coureur.kevlar01 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:02:
https://streamable.com/yp1kb
Analyse van Kubica onboard
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1