[F1 2018] Race 20 - GP van Brazilië Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste
Acties:
  • 88.348 views

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:10
"I have a dream"
Martin Luther King

"That's one small step for man, one giant leap for mankind"
Neil Armstrong

"Veni, vidi, vici"
Julius Caesar

"Als we straks terug zijn, gaan we racen"
Jack Plooij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:21
hansvk schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 18:55:
[...]

Als ERI net zo snel is......nope.
Hij heeft gisteren een goede Q3 gereden, helemaal top. Mag ook wel een keer want over het gehele seizoen bekeken was hij niet in de buurt te vinden bij Leclerc.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 16:35

pro_6or

amateur_60r

Heeft Max nog een volledig nieuw setje softs over of was zijn poging in Q2 op zijn laatste setje?

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Raceday!
Afbeeldingslocatie: https://static.autoblog.nl/images/wp2018/Formule1-helm-ogen-toro-rosso.jpg

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
asing schreef op zondag 11 november 2018 @ 00:47:
[...]

Je hebt deels gelijk. De auto van 2016 was weergaloos op Interlagos in de regen. De huidige bleek in de regen niet mee te kunnen komen. Dit ligt aan de vloer. Die schijnt aangepast te zijn waardoor regen geen probleem zou moeten zijn.

Er werd voorspeld dat het zou regenen. Nu voorspellen ze dat wel vaker en ik geloof dat pas als ik de pluus en de ponchos zie :) .
En dit baseer je op een verpeste kwalificatie waar er problemen met setup waren? Ik accepteer dat dus niet zomaar. Leuk dat Doornbos het steeds herhaalt, maar die is ook echt geen heilige die alles weet. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Hashtag: is het al race tijd?!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:00

iichel

Gazoooo

DaniëlWW2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:21:
[...]

En dit baseer je op een verpeste kwalificatie waar er problemen met setup waren? Ik accepteer dat dus niet zomaar. Leuk dat Doornbos het steeds herhaalt, maar die is ook echt geen heilige die alles weet. ;)
Veel rake + full wets = relatief weinig DF op de RB14, da's inmiddels wel redelijk geaccepteerd.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:22
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 00:22:
Zucht fia maakt zijn naam echt waar... nou wie gaat de eerste kampioenschap stewards kegelen winnen...

Dit is niet de eerste keer dat Vettel weg komt met ronduit aggresief gedrag. Tolerantie voor de parade paartjes is wel gigantisch groot en meer klasse justitie kan je hier niet in krijgen.. hoeveel duidelijker kan je dit laten zien als organisatie.. Nee dit is echt een flater en weer een nagel aan de kist van de f1
En als je er naar vraagt dan geeft Whiting er gewoon met weer een dom lulverhaal een draai aan en is het wachten op de volgende die iets vergelijkbaars doet en er gewoon een paar strafpunten en gridstraf voor krijgt.
Bij NASCAR kijken ze naar de overtreding, niet naar wie de overtreding beging. Zou de FIA ook eens moeten gaan doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tarabass schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 22:49:
25.000 boete voor Vettel. Dus geen diskwalificatie of gridstraffen. Snap het ook wel, ze willen het kampioenschap natuurlijk niet beïnvloeden :+
Ze kunnen er natuurlijk niet mee wegkomen om Vettel wel te straffen en Hamilton niet, dus dan allebei maar niet 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

toolkist schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:44:
[...]

Ze kunnen er natuurlijk niet mee wegkomen om Vettel wel te straffen en Hamilton niet, dus dan allebei maar niet 7(8)7
Zijn ze iig consequent :P en 25k op zak :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:03

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Drt3dfXWoAANRfz.jpg:large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Waarbij opgemerkt mag worden dat Ferrari een setje SS voor beide rijders hebben, welke 1 (slow) rondje achter de kiezen hebben. Z.g.a.n. dus ;)
DaniëlWW2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 11:21:
[...]
[knip] Leuk dat Doornbos het steeds herhaalt, maar die is ook echt geen heilige die alles weet. ;)
Een van mijn "ergernissen". Die staat er soms een stapel onzin uit te kramen, miljaar, maar wie zal hem daarop wijzen? Soms wordt er wat tegengas gegeven als er wel eens getwijfeld wordt aan een uitspraak maar dat wordt vervolgens gewoon overruled door; "nee, nee, nee, nee, nee".

Ik zie trouwens live een flauw zonnetje bij het circuit, maar dat was gisteren rond deze tijd ook het geval, dus dat zegt weinig. We werpen er nog eens een blik op rond een uur of 5 (NL tijd, namiddag ;) )

[ Voor 54% gewijzigd door hardware-lover op 11-11-2018 12:18 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hier beelden van hoe Vettel de weegschalen sloopt:

https://streamable.com/6pzrx

[ Voor 18% gewijzigd door JvS op 11-11-2018 12:18 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
hardware-lover schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:10:

Een van mijn "ergernissen". Die staat er soms een stapel onzin uit te kramen, miljaar, maar wie zal hem daarop wijzen? Soms wordt er wat tegengas gegeven als er wel eens getwijfeld wordt aan een uitspraak maar dat wordt vervolgens gewoon overruled door; "nee, nee, nee, nee, nee".
Ik geloof dan ook eerder wat Max zegt. Hij lijkt zich geen enkele zorgen te maken over regen, dus ik ook niet. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja copy paste verkeerd :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ah nee, niet die. Op die beelden zie je niet dat de weegschalen echt weeggeveegd worden door z'n auto. Hier wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

JvS schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:19:
[...]

Ah nee, niet die. Op die beelden zie je niet dat de weegschalen echt weeggeveegd worden door z'n auto. Hier wel.

Dit is dus exact de reden waarom ze de auto’s er handmatig afduwen ipv dat ze zelf eraf mogen rijden :)
DaniëlWW2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:18:
[...]
Ik geloof dan ook eerder wat Max zegt. Hij lijkt zich geen enkele zorgen te maken over regen, dus ik ook niet. ;)
True, ik ga er ook vanuit dat RB en Max het beter weten dan onze afstands analisten.

[ Voor 30% gewijzigd door YakuzA op 11-11-2018 12:25 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:00
Oke, om 15.10 lokale tijd is start van de race. 18.10 utc+1 (onze tijd).

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscdn.firefoxusercontent.com/images/192b035f-05e1-4f04-bfc2-30de2d839fc3.png
https://www.yr.no/place/B...erlagos/hour_by_hour.html

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscdn.firefoxusercontent.com/images/5ab9d6c9-a361-4010-bc4f-3ca5b8a3c6a7.png
https://www.yr.no/kart/#l...det%3A7535462&proj=900913
(Let op tijdszone is op deze kaart utc+1 norge)

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscdn.firefoxusercontent.com/images/3aaf6929-b557-4f8b-92b7-e5b09ae24c01.png
https://www.wunderground....lagos?cm_ven=localwx_hour

Deze map werkt niet bij mij helaas:
https://www.wunderground....0076&cm_ven=localwx_wumap

Conclusie... regen ;) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
dus weer kans op iets als:

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 16:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Het verbaast mij nog steeds dat Hamilton wegkomt met die actie van gisteren. Ze kunnen het wel afdoen als een misverstand tussen twee coureurs maar dit slaat echt werkelijk nergens op. Hamilton had op zijn minst ook een reprimande kunnen krijgen voor te langzaam rijden op de racelijn.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

sjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 12:50:
Het verbaast mij nog steeds dat Hamilton wegkomt met die actie van gisteren. Ze kunnen het wel afdoen als een misverstand tussen twee coureurs maar dit slaat echt werkelijk nergens op. Hamilton had op zijn minst ook een reprimande kunnen krijgen voor te langzaam rijden op de racelijn.
Ah ik ga ervanuit dat dit al dit in den treure is besproken, maar nu ik het hele verhaal ken, snap ik dat Hamilton geen straf krijgt. De feiten die ik nu ken:

- Zowel Hamilton als Sirotkin zaten in een outlap en bereidden en snelle lap voor
- Normaal gesproken houd je je positie en maak je voldoende ruimte
- Sirotkin ging opeens snel rijden en haalde Hamilton in (op zich mag dat natuurlijk)
- Hamilton verwachtte dit niet (en kon ook niet door zijn engineer worden gewaarschuwd) en maakte dus geen ruimte vooraf
- Toen Sirotkin er voorbij leek te gaan vliegen, deed hij alsof hij in een snelle lap zat en hij recht had op de racelijn. (dat recht heb je niet als je beide in een outlap zit)
- Hamilton zat op die racelijn en maakte op het laatst ruimte, maar sirotkin week ook uit en dat leverde de onveilige situatie op

Als ik het zo opschrijf, dan vind ik niet dat Hamilton blaam treft. Maar misschien heb ik niet alles goed begrepen. Het belangrijkste wat hamolton vrij maakt van blaam vind ik dat beide rijders niet in een snelle ronde zaten en wel een snelle ronde aan het voorbereiden waren.

Toen ik het zag gebeuren vond ik overigens wel dat Ham een goeie straf zou verdienen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@JvS Als de hele verhaal klopt hadden ze beide rijders alsnog wel even de stewards kunnen roepen om een uitleg. Dit had namelijk heel erg fout kunnen aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@JvS En Hamilton zwakt het ook alweer af:
"Morning world. I woke this morning feeling I should correct some of the words I used yesterday.
"I was wrong, it wasn't a disrespectful move by Sergey, it was a misunderstanding and I honestly attempted to get out of his way.

"Didn't work that well but shit happens and I respect the way he handled it."
https://www.motorsport.co...lifying-incident/3212005/

[ Voor 9% gewijzigd door Humma Kavula op 11-11-2018 14:26 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:22
Makkelijk achteraf toegeven als je weet dat de FIA het niet wil bestraffen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vanavond tussen 18:00 en 21:00 uur wordt er 5.38mm regen verwacht op het circuit...na 21:00 uur nog 2.94mm... Ik ben benieuwd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Niet te hopen dat er meerdere rode vlaggen worden gegeven. Zou graag zien dat ze alle rondjes gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

En geen safetycar-gezeik en rollende start etc. :Z Maar zolang Charlie Whiting er zit zullen er nog steeds wussy-beslissingen genomen worden. :z

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Op deze live map is duidelijk te zien dat het erg nat gaat worden vanaf 14;30 lokale tijd, kan wel een leuke race worden, als ze maar niet gaan wachten tot het bijna droog is, want dan kunnen ze volgens de kaart wachten tot rond de klok van 19:00 uur https://www.meteoblue.com...=-24.0314N-45.6482&zoom=7

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Vanavond heb ik wederom een schrijftolk geregeld die de race voor mij op afstand gaat "ondertitelen". Ik weet niet of ik het al eerder had gemeld maar de vader van de schrijftolk is Peter de Bruijn, die o.a. Bottas en Räikkönen heeft opgeleid. Dus wat schrijftolk aangaat kan het haast geen betere keuze zijn :)

Fijne race allen! Ik hoop dat de topictitel morgen begint met "Regengod" maar dat zal wel niet.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Spotmatic schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:38:
Vanavond heb ik wederom een schrijftolk geregeld die de race voor mij op afstand gaat "ondertitelen". Ik weet niet of ik het al eerder had gemeld maar de vader van de schrijftolk is Peter de Bruijn, die o.a. Bottas en Räikkönen heeft opgeleid. Dus wat schrijftolk aangaat kan het haast geen betere keuze zijn :)

Fijne race allen! Ik hoop dat de topictitel morgen begint met "Regengod" maar dat zal wel niet.
Ah leuk! weer met een hele groep?
Laat je weer weten hoe je alles hebt ervaren? :D

Max mag van mij ook gewoon winnen zonder regen hoor :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Zeker! Ik zal de link straks hier ook wel dumpen. Kunnen jullie het zelf ervaren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Spotmatic schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:38:

Voor wie het weten wil, Peter de Bruijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Of ik kijk er overheen of hij was nog niet geplaatst. Ik vind hem wel wat hebben.

En even voor de zekerheid. De race begint om 18:10 toch???

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DruQBTAXcAEI5W3?format=jpg&name=medium

:+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Drup-PNX4AArxi5?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Drt4KeYWsAAcD6x?format=jpg&name=medium

[ Voor 29% gewijzigd door Jasphur op 11-11-2018 16:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 19:03
Jasphur schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:55:
Of ik kijk er overheen of hij was nog niet geplaatst. Ik vind hem wel wat hebben.

En even voor de zekerheid. De race begint om 18:10 toch???

[Afbeelding]
De nr3 met rook uit de pijp... klopt in ieder geval wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Garagetour van Lando

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Wat laat Louis Dekker zich in dit artikel weer kennen. Nauwelijks verstand van de sport wel een grote bek.

Afbeeldingslocatie: https://nos.nl/data/image/2016/11/25/335537/bio_small.jpg

https://nos.nl/artikel/22...-leclercs-ster-rijst.html
Opgefokte Vettel moet zich herpakken, terwijl Leclercs ster rijst.

”Sebastian Vettel heeft zich tijdens de kwalificatie voor de Grand Prix van Brazilië weer eens van zijn slechtste kant getoond. De Ferrari-coureur ging over de rooie toen hij door de FIA-wedstrijdleiding werd gesommeerd met zijn auto naar de weegbrug te gaan. Waar de Duitser zich niet kon beheersen. ”

"De frustratie in het Ferrari-kamp is groot"

"Vettel heeft het imago van de getergde zeurpiet. Hij is ook niet dol op kritische journalisten."
Enige reden waarom hij waarschijnlijk namens de nos mag blijven schrijven is waarschijnlijk omdat hij een eindredacteur heeft die de sport net zo min snapt.

[ Voor 8% gewijzigd door 3x3 op 11-11-2018 16:41 ]

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De drivers parade is in ieder geval nog wel droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Was wel apart met HAM net bij die kinderen (live stream F1). Echt bij het weglopen direct een tube met van die Desinfectie voor je handen smeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:26

mark-k

AKA markkNL

3x3 schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:37:
Wat laat Louis Dekker zich in dit artikel weer kennen. Nauwelijks verstand van de sport wel een grote bek.

[Afbeelding]

[...]
Tja, als je ziet dat hij eerst een steward bijna van zn sokken rijdt en er daarna nog 2 weg moeten springen omdat hij die weegbrug naar achteren lanceert vind ik dat hij dit keer wel n puntje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

[Afbeelding]

[...]

Enige reden waarom hij waarschijnlijk namens de nos mag blijven schrijven is waarschijnlijk omdat hij een eindredacteur heeft die de sport net zo min snapt.
Hij wordt op twitter dan ook redelijk gefileerd : https://twitter.com/NOSsport/status/1061553399001423873
Niet meer dan terecht imo.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Haha. Lekker bezig Twitter

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DruxIl1WoAEdQsm?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
het ziet er wel een beetje "duf" uit dat rondje op de "platte kar" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:50
Het weer ziet er inderdaad nog goed uit, hoe zit het met de verwachte regen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 09:06
Hehe, Brundle heeft ook een zeer uitgesproken mening over de "fouten" van HAM en VET gisteren, beiden hadden een penalty verdiend.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:53

Pierre

Van nature lui!

Dat viel me ook op net, hij zou HAM een penalty gegeven hebben en terecht.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Danielson schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:46:
https://www.windy.com/-23...4.847,-46.692,7,m:cZEaeRl

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3

3x3

Ik ben eigenlijk wel voor een cultuur van minder straffen in de F1.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
3x3 schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:50:
Ik ben eigenlijk wel voor een cultuur van minder straffen in de F1.
Meer of minder, het is mij om het even. Als het maar ze op een consequent manier gegeven worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 11-11-2018 16:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 3x3

3x3

Jasphur schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:52:
[...]

Meer of minder, het is mij om het even. Als het maar ze op een consequent manier gegeven worden.
Het is nu heel consequent. De titelkandidaten krijgen minder snel straf dan de rest.
Opzich heeft Vettel dat voorrecht wel een beetje meer uitgebuit dan Hamilton dat heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Paulus07 schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:40:
Was wel apart met HAM net bij die kinderen (live stream F1). Echt bij het weglopen direct een tube met van die Desinfectie voor je handen smeren. :P
Doen heel veel topsporters, of zelfs helemaal geen handen geven ivm virussen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online

[Afbeelding]

[...]

Mag ik het daarmee oneens zijn? Ik zijn zijn analyses vaak niet zo diepgaand als hier op het forum, maar vaak wel correct en ondanks dat hij een Max-fan is toch niet altijd even mals als maxi het weer eens te bont heeft gemaakt. Ik denk dat de gemiddelde nederlander toch wel goed door hem wordt geïnformeerd en wordt uitgedaagd eens te gaan kijken naar een race.

Ik denk dat het vreselijk lastig is om een complete reporter te zijn in je uppie. Bij ziggo hebben ze 4 pro's rondlopen waarvan er minstens 1 ronduit waardeloos is, een ander heleboel fouten maakt tijdens de race (wat niet verwonderlijk is omdat ie het in zijn eentje doet) en twee studiojournalisten die wel ok zijn. En zelfs over dit kwartet is vrij vaak onvrede....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Danielson schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:46:
Ik zie het enkel zonnig in vanaf 12:00 uur vandaag via een lokale webcam, de bewolking die er hangt lijkt ook van het circuit af te trekken. Als het gaat regenen dan zal het niet veel zijn verwacht ik. Geen spettertakel ben ik bang.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Wie wil ervaren hoe een schrijftolk het doet: Davy de Bruijn is nu online op:

https://join.me/davybruijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
:+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dru7BR3XcAAVudH?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Paulus07 schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:44:
het ziet er wel een beetje "duf" uit dat rondje op de "platte kar" :P
Doen ze dat rondje in oldtimers dan is het ook weer niet goed. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Bij Ziggo wisten ze dus gewoon niet dat een F1 zelf kan starten :+ Waar hebben hun gezeten de afgelopen jaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Olav zegt geen regen, hooguit druppels.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ricciardo had blijkbaar de telefoon/whatever van Mercedes te pakken gekregen en wat filmpjes op Instagram gezet.. Voor degene zonder instagram zijn die stories ook te bekijken via https://storiesig.com/stories/mercedesamgf1 (na 24u (of zoiets) verdwijnen ze :+)
Het begint vanaf het filmpje van 11‎-‎11‎-‎2018‎ ‎16‎:‎34‎:‎36

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

wowly schreef op zondag 11 november 2018 @ 16:54:
[...]

Mag ik het daarmee oneens zijn? Ik zijn zijn analyses vaak niet zo diepgaand als hier op het forum, maar vaak wel correct en ondanks dat hij een Max-fan is toch niet altijd even mals als maxi het weer eens te bont heeft gemaakt. Ik denk dat de gemiddelde nederlander toch wel goed door hem wordt geïnformeerd en wordt uitgedaagd eens te gaan kijken naar een race.

Ik denk dat het vreselijk lastig is om een complete reporter te zijn in je uppie. Bij ziggo hebben ze 4 pro's rondlopen waarvan er minstens 1 ronduit waardeloos is, een ander heleboel fouten maakt tijdens de race (wat niet verwonderlijk is omdat ie het in zijn eentje doet) en twee studiojournalisten die wel ok zijn. En zelfs over dit kwartet is vrij vaak onvrede....
Door Louis Dekker en zijn vragen denkt een groot deel van de internationale fans dat wij Nederlanders denken dat alleen Max F1 rijdt.... Nee, prima verslaggever 8)7

Als dit allemaal alleen maar komt omdat Max meedoet, heb ik liever dat ze weer vertrekken. Meneer Dekker claimt "into F1" te zijn sinds 1978... Welke F1 heeft hij in godsnaam gekeken |:(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Destruction schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:15:
[...]

Door Louis Dekker en zijn vragen denkt een groot deel van de internationale fans dat wij Nederlanders denken dat alleen Max F1 rijdt.... Nee, prima verslaggever 8)7

Als dit allemaal alleen maar komt omdat Max meedoet, heb ik liever dat ze weer vertrekken. Meneer Dekker claimt "into F1" te zijn sinds 1978... Welke F1 heeft hij in godsnaam gekeken |:(
Niet alleen Louis Dekker hoor. Die van de Telegraaf, die van het AD en de Coronels helpen ook niet. O-) :X

Maar genoeg weer. Liever de focus op de race. Ik hoop nog steeds op regen, maar ik denk dat het toch droog blijft. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 03-10 19:39
had ook gehoopt op regen maar volgens mol word er nu 0.1mm voorspelt nou ja daar word het niet spannend van

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:08
Veel plezier, ik sta buiten sint maarten te lopen met junior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Iedereen nog even snel aan het eten ofzo? wat een stilte hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
basvn schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:40:
Ik krijg echt het gevoel alsof niemand er zin in heeft. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

bord op knie ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 18:33
Seizoen gaat een beetje als een nachtkaars uit.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:22

NoFearCreations

3DPrint the world!

Komt misschien omdat deze en de volgende race een beetje voor spek en bonen zijn? Constructeurs kampioenschap is niet echt interessant.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

*O* Go Hulkenberg *O*

(@DaniëlWW2 zobeter? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DaniëlWW2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:41:
[...]

Beetje wel he. Maar denk dat het met etenstijd enof 11 november te maken heeft. Er gebeurd wel meer op de 11de dan rondgaan met kids voor snoep haha. Ja: ik kijk naar jullie Limburg! :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 03-10 19:39
net het eten op inderdaad nu hopen dat er niemand voor sint maarten langs komt.

zag vanmiddag mooie berichten in dit topic over regen toch wel jammer dat die nu eigenlijk al de grond zijn in geboord. maar goed ook droog kan het een leuke race worden maar regen hier geeft toch meestal net iets meer. (en dan bedoel ik niet alleen wat max hier in het verleden heeft gedaan)

[ Voor 0% gewijzigd door hjvg op 11-11-2018 17:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik denk inderdaad dat iedereen snel nog ff wat eet. Ik ook, dan kan ik zometeen fatsoenlijk de race volgen :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Destruction schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:44:
[...]

Ik denk inderdaad dat iedereen snel nog ff wat eet. Ik ook, dan kan ik zometeen fatsoenlijk de race volgen :)
Ja dat denk ik ook
Hier is t eten net binnen! snel eten, zo mooi kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hier zit de kom snert er weer in 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

[...]

St Maarten hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Destruction schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:15:
[...]

In andere landen ligt de nadruk ook op de lokale coureur daar is echt niks vreemds aan. En bij ons is dat nu eenmaal Max. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:04

SuBBaSS

-has Ryzen

Ben d'r ook weer bij.
Toch maar wel vooraf ff een bordje eten naar binnen geknald.
*Burp*

Fijne race gewenst allen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

[...]

zin.? ZIN? ik heb altijd zin!!!!

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Ric heeft nu al schade door een verloren onderdeel van een Sauber (Lec/Eri)

https://twitter.com/autos...tatus/1061661484667809793

He just can't catch a break.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 13:07

pinda powerrr

Slow down...

Eten snel naar binnen geschoven, op tijd voor de race!!!!

Have fun iedereen!!!!

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
nachtnet schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:49:

Oh kom op zeg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Niet zo erg als op weg naar de grid een hele wagen afschrijven, maar wel behoorlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Magnus "The Chin" Ericsson... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Goede race iedereen!

Go max.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Goeie race allen, ivm prive omstandigheden is dit de 1e race in weken die ik weer live kan kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
nachtnet schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:40:
Veel plezier, ik sta buiten sint maarten te lopen met junior.
Wasda? Op Sint Maarten kan je niet racen hoor, hooguit met een offroad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:16

IkWilbert

Het is mij!

30 tot 40% kans op neerslag tegen het einde van de race...

Veel plezier iedereen!

[ Voor 18% gewijzigd door IkWilbert op 11-11-2018 17:52 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

TheBrut3 schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:51:
[...]

Wasda? Op Sint Maarten kan je niet racen hoor, hooguit met een offroad.
Hij loopt ook, in plaats van te racen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:49:

Net met de gridewalk werd er nog gewerkt aan de Sauber. Er is een onderdeel van de difuser afgebroken. Lullig voor RIC wel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
iichel schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:52:
[...]

Hij loopt ook, in plaats van te racen :P
junior is anders wel van plan van deur naar deur naar deur te racen.. Doel 60 snoepjes.. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Vorige x dat frits van eerd er bij was, hadden we een mooi resultaat! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:10
Goed om te weten dat de luchtweerstand twee keer zo groot wordt heuveltje op, Robert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik ben benieuwd hoe de banden zich houden deze race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3

3x3

Zou Mercedes er een mooie 1-2 uit kunnen slepen?
En zal het RedBull lukken de Ferrari's te verslaan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DrvJWgnWoAEojkZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:52

DDX

Volkslied klinkt weer heel vreemd.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:04

SuBBaSS

-has Ryzen

Gaat slecht daar hè? 30 zangers(tjes) en maar 1 microfoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JeroenTheStig schreef op zondag 11 november 2018 @ 17:56:
Goed om te weten dat de luchtweerstand twee keer zo groot wordt heuveltje op, Robert
Twee keer of een keer zo groot? Zit ook nogal veel verschil in. :P

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.