"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Wie denk je? Er kan er maar een zijn en die heeft het dit jaar al heel wat keren op zijn naam mogen zetten.Spotmatic schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:50:
Wie was eigenlijk ook alweer DOTD geworden? Daar heb ik niks van meegekregen eerlijk gezegd...
"When you grow up your heart dies"
I know, maar bedoel meer dat 'ie extra budget vrij maakt om een betere auto te ontwikkelen @ Toro Rosso.sjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:50:
[...]
Dat hoeft Mateschitz geen cent te kosten. Hij is al eigenaar van Toro Rosso.
Gelukkig lult Olav er ook maar al te graag doorheen.Erapaz schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:39:
[...]
Is voor mij het meest interessante deel na de race!
BBC heeft humorsjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:51:
[...]
Wie denk je? Er kan er maar een zijn en die heeft het dit jaar al heel wat keren op zijn naam mogen zetten.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Beetje sterkere bumpersBart-Willem schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:51:
[...]
I know, maar bedoel meer dat 'ie extra budget vrij maakt om een betere auto te ontwikkelen @ Toro Rosso.
alles kan off-topic
Wat heeft de BBC hiermee te maken?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Natuurlijk weet hij dat....Dat is ook helemaal niet het punt, het gaat om de intentie, Max is veel puurder, hij moest naar het podium, maar volgens mij had hij het liefst rechtstreeks naar het team gegaan.Hippocampus schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:40:
[...]
Tuurlijk zit daar emotie achter maar denk je dat Max niet weet dat er camera's draaien?
Hamilton is mij daar tegen veel te veel camerageil, vergelijk Ham met Vettel…. Vettel is veel rustiger, rond om de baan dan partybeest Hamilton. Alleen z'n bewustzijn en hoe Hamilton zich wil presenteren.
Tis gewoon niet mijn mannetje, ik geloof echt wel dat hij een knap stukje kan sturen, alhoewel hij met z'n Mercedes ook wel heel veel geluk heeft, maar dan nog.... Ik heb bij Hamilton altijd het gevoel dat ik nog meer dan bij een andere coureur naar de marketingmachine Lewis Hamilton zit te kijken die zelf vooral heel veel met het merk Lewis Hamilton bezig is.
Nogmaals, dan heb ik het niet over het verkopen van petjes, shirtjes of wat dan ook.... alleen maar de beeldvorming van de man zelf.
Hij is me gewoon niet puur genoeg....
Cogitationis poenam nemo patitur
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
[YouTube: F1 Brazil GP 2018: Post Race Verstappen Interview / Reaction after get taken out by ocon]
Brundle
https://streamable.com/g4ph3
Max op Bottas
https://streamable.com/u5zjd
Max op Vettel
https://streamable.com/agtyp
Sainz en Hulkenberg alsmede Max op Kimi
https://streamable.com/6f295
Max zijn banden werden beter.
https://streamable.com/hj9ii
Max na de race, ongecensureerd
https://streamable.com/4ulzz
Alonso pitstop
https://streamable.com/jc7yw
Stewards beslissing over Ocon.

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 21:56 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
Jup dat was in Mexico dit jaar. Lesje gekregen van een mexicaanse 8 voudig wereldkampioen boxer.
Als max klaar is met F1 gaat hij wel Rico Verhoeven achterna
😆 - Denk ook eens om ;)
https://twitter.com/Rache.../1061719309515452416?s=19
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Alleen was dit geen race, Ocon lag 2 ronden achter. Gewoon een kamikaze aktie die de uitslag heeft beinvloed.groggy schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:49:
Ik bedenk met dat het incident met ocon ook gemakkelijk nog slechter had kunnen uitpakken. Meer beschadigingen wat had kunnen leiden tot extra stop, lagere race pace tot zelfs een dnf. Bij racen horen ongelukjes, daarmee had Max dit keer pech, maar het geluk dat hij desondanks p2 kon pakken.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Ja prima zo. Eerst een beetje emotie, beetje duwen. Vingertje wijzen van de stewards, handjes schudden, klaar.Wom schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:55:
Wel blij dat ze elkaar toch de hand schudden na afloop van dit alles. Als de rede weer is teruggekeerd moet dat ook kunnen.
Bensimpel
Positieve meneer
1 ronde achter en wilde zichzelf unlappen. Geen slimme actie inderdaad van Ocon. Gewoon erg jammer. Van P5 naar P1 was al ongekend. Max had gewoon die P1 keihard verdient.arbraxas schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:55:
[...]
Alleen was dit geen race, Ocon lag 2 ronden achter. Gewoon een kamikaze aktie die de uitslag heeft beinvloed.
Hoop dat de Honda motor de hype waar maakt. Ik wil dolgraag Max als WDC zien volgend jaar.
😆 - Denk ook eens om ;)
Olav is nog tot daar aan toe.... Maar Jack met zijn halve interviews…. Ik heb liever een persoon als Alard Kalf die echt door de pits loopt op technische nieuwtjes te vinden... Jack is net een ouwe roddeltante die voor de Story of Prive opzoek is naar een verhaal.soulcrusher schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:52:
[...]
Gelukkig lult Olav er ook maar al te graag doorheen.
Dat The Hulk het klote vind dat hij is uitgevallen…. Dat dat snap ik ook wel, bewaar dat voor na de race....
Ik zou het leuk vinden als ze meer op de techniek zouden gaan. Achterhaal waarom de motor van Hulk defect is, natuurlijk dat is minder smeuïg dan een grapje met Nico, maar toch....
Ziggo wil het te mainstream houden. Rob Kamhues raken ze in de studio al kwijt als ze het verschil tussen gasgeven en remmen uitleggen.
Ik begrijp echt wel, kijkcijfers! Maar ik denk dat het beter kan.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja, gezien het feit dat hij volledig van de baan af spinde, overal zichtbare schade had, is het echt een wonder. Die auto zit toch goed in elkaar, als dit er nog uit te halen valt.Wom schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:55:
Wel blij dat ze elkaar toch de hand schudden na afloop van dit alles. Als de rede weer is teruggekeerd moet dat ook kunnen.
Bensimpel
Positieve meneer
Of dat ze het wel alvast opnemen en het pas uitzenden als er een tijdje niks is gebeurd. Hier zat men gewoon in nog best wel veel inhaalacties. Ric zat al erg dichtbij Kimi bijvoorbeeld.Bullet NL schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:58:
[...]
Olav is nog tot daar aan toe.... Maar Jack met zijn halve interviews…. Ik heb liever een persoon als Alard Kalf die echt door de pits loopt op technische nieuwtjes te vinden... Jack is net een ouwe roddeltante die voor de Story of Prive opzoek is naar een verhaal.
Dat The Hulk het klote vind dat hij is uitgevallen…. Dat dat snap ik ook wel, bewaar dat voor na de race....
Ik zou het leuk vinden als ze meer op de techniek zouden gaan. Achterhaal waarom de motor van Hulk defect is, natuurlijk dat is minder smeuïg dan een grapje met Nico, maar toch....
Ziggo wil het te mainstream houden. Rob Kamhues raken ze in de studio al kwijt als ze het verschil tussen gasgeven en remmen uitleggen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Viel mij nog mee dat er niets van de achteras oid afgebroken was.RoD schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:59:
[...]
Ja, gezien het feit dat hij volledig van de baan af spinde, overal zichtbare schade had, is het echt een wonder. Die auto zit toch goed in elkaar, als dit er nog uit te halen valt.
Plus een Max die om de problemen van zijn auto heen weet te rijden...RoD schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:59:
[...]
Ja, gezien het feit dat hij volledig van de baan af spinde, overal zichtbare schade had, is het echt een wonder. Die auto zit toch goed in elkaar, als dit er nog uit te halen valt.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk dat Ricciardo het daar niet mee eens isRoD schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:59:
[...]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
http://www.espn.com/f1/st...teban-ocon-moment-madness
Dat klopt, die motor is zo betrouwbaar dat hij maar naar dat team is overgestapt. Dat klote RB14 chassis vernaggeld de prestaties van die motor!SnowDude schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:03:
[...]
Ik denk dat Ricciardo het daar niet mee eens is

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Hoe dwaas de actie ook was, ik hoop evengoed dat OCO snel weer terug is in de F1. Het is en blijft een talent die normaal gesproken niet dit soort dwaze acties doet, hij is gewoon in de leer bij Perez die hem dit jaar al een paar keer de wangen van de banden heeft laten zien
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ruim de helft van de mechanische DNFs waren RB problemen, niet PU gerelateerdarbraxas schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:05:
[...]
Dat klopt, die motor is zo betrouwbaar dat hij maar naar dat team is overgestapt. Dat klote RB14 chassis vernaggeld de prestaties van die motor!![]()
Dit dus, de fans maken er altijd meer van dan wat het eigenlijk is.RoD schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:57:
[...]
Ja prima zo. Eerst een beetje emotie, beetje duwen. Vingertje wijzen van de stewards, handjes schudden, klaar.
Ja dacht ook even dat z'n diff gebroken was oid... was een flinke klapGekkenhuis schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:01:
[...]
Viel mij nog mee dat er niets van de achteras oid afgebroken was.
Dat heb je als je het beste chassis van de grid hebt. Ze rijden op het scherpst van de snede. Zie vandaag... De ene na de andere FER en MER werd om de oren gereden door dat chassis.iichel schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:07:
[...]
Ruim de helft van de mechanische DNFs waren RB problemen, niet PU gerelateerd
Maar dan nog..... De Renault is gewoon slecht..... Tis zo jammer dat Toyota er niet mee bij is....iichel schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:07:
[...]
Overigens een fantastische race van Vandoorne trouwens, gewoon Alonso zoek gereden! Mag gezegd worden.
Knap van Mercedes dat ze dit jaar het nog lukte met zo’n sterk team als Ferrari erbij, volgend jaar gaat toch echt anders worden ben ik bang. Deze race waren ze echt aangeschoten wild met die red bulls.
Nou, het wordt steeds beter met de F1, lang niet zo genoten als dit jaar hahaha!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ja, eens. Vandaag was de RB14 de snelste auto.Spotmatic schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:09:
[...]
Dat heb je als je het beste chassis van de grid hebt. Ze rijden op het scherpst van de snede. Zie vandaag... De ene na de andere FER en MER werd om de oren gereden door dat chassis.
Dan altijd dus nog de helft door de motor en het altijd en eeuwige gebrek aan vermogen omdat ze hem terugschroeven vanwege de betrouwbaarheid. Zelfs Renault zelf wou niet met de update rijden vanwege de twijfelachtige betrouwbaarheid. Spreekt boekdelen lijkt me.iichel schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:07:
[...]
[YouTube: F1 2018 Brasilien GP Rennen Interviews ORF]
Testing, one, two ...
Rob doet toch ook aan autoracen?Bullet NL schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:58:
[...]
Olav is nog tot daar aan toe.... Maar Jack met zijn halve interviews…. Ik heb liever een persoon als Alard Kalf die echt door de pits loopt op technische nieuwtjes te vinden... Jack is net een ouwe roddeltante die voor de Story of Prive opzoek is naar een verhaal.
En wat betreft Jack heb je gelijk. Ik stoor me er mateloos aan als hij een coureur interviewd en dan over max begint.
[ Voor 3% gewijzigd door warp op 11-11-2018 22:19 ]
Kan goed zijn dat iemand de redactie of een Jack gewoon in Olav zijn oren loopt te tetteren met totaal niet intressante informatie.arbraxas schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:19:
Vind het veel vervelender dat ze die interviews gewoon door de boordradios (ook die van Max) heen gooien. En Olaf moet eens zijn oren laten nakijken, zovaak als die een boordradio verkeerd hoort is gewoon genant.
Die kans was sowieso al nihil omdat Toto weigert hem vrij te geven. Dan dokt STR in principe de opleiding van een Mercedes coureur... Not gonna happen. En nu zeker niet.warp schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:18:
Een zitje bij RB en TR kan Ocon nu wel vergeten trouwens gezien de uitlatingen van dr. Marko...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Jammer dat RIC geen aanval meer op RAI kon plaatsen, had hem wel een podium gegund na al die ellende.
Ondanks dat VER zijn podium is gestolen vond ik het een vermakelijke race.
Bensimpel
Positieve meneer
Inderdaad, maar niet alleen interviews, Olav lult ook gewoon vaak door de boordradio heen. Bij Sky doen ze dat bijna nooit. Of dan zijn de meteen stil.arbraxas schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:19:
Vind het veel vervelender dat ze die interviews gewoon door de boordradios (ook die van Max) heen gooien. En Olaf moet eens zijn oren laten nakijken, zovaak als die een boordradio verkeerd hoort is gewoon genant.
😆 - Denk ook eens om ;)
Tja.. Brundle doet daar toch het race commentaar ? Geen vergelijk.Bensimpel schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:24:
[...]
Inderdaad, maar niet alleen interviews, Olav lult ook gewoon vaak door de boordradio heen. Bij Sky doen ze dat bijna nooit. Of dan zijn de meteen stil.
Budget Sky en Ziggo is ook wel zoiets als Mercedes en Williams zeg maarBensimpel schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:24:
[...]
Inderdaad, maar niet alleen interviews, Olav lult ook gewoon vaak door de boordradio heen. Bij Sky doen ze dat bijna nooit. Of dan zijn de meteen stil.
Ik zou het doen!
Kan hij dat samen met de 'blokkeerfriezen' doen wellicht?rammes schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:27:
max moet 2 dagen schoffelen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bensimpel
Positieve meneer
Volgens mij zijn er tegenwoordig meer nederlandse fans dan engelse, dus tijd dat Liberty global eens het budget van Sky overmaakt naar ZiggoGekkenhuis schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:27:
[...]
Budget Sky en Ziggo is ook wel zoiets als Mercedes en Williams zeg maar
😆 - Denk ook eens om ;)
Dacht dat er alleen in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? over Jack geklaagd mocht worden, maar blijkbaar dus ook hierBullet NL schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:58:
[...]
Deze race was wat dat betreft echt wel het dieptepunt. Eén van de meest bepalende momenten in Verstappens carrière, en daar zit Jack dan doorheen te kletsen met een interview met de uitgevallen Hulkenberg.
Please Jack. Je bent ongetwijfeld een aardige kerel maar dit werkt simpelweg niet.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Jammer dat het niet fatsoenlijk te kijken is in Nederland. Anders hadden ze er een abonnee bij.Bensimpel schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:28:
[...]
Volgens mij zijn er tegenwoordig meer nederlandse fans dan engelse, dus tijd dat Liberty global eens het budget van Sky overmaakt naar ZiggoMag Brundle Nederlands leren
![]()

Wat bedoeld met nu met de opmerking: "at the direction of FIA"
Met de koffiekar rond natuurlijkWoudloper schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:37:
Tja, deze roept ook weer veel vragen op....
[Afbeelding]
Maar alle gekheid op een stokje, het zal wel iets zijn rondom rijveiligheid oid.
Dat zij bepalen wat hij moet doen. Zullen wel maatschappelijk verantwoorde events worden.Woudloper schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:37:
Tja, deze roept ook weer veel vragen op....
[Afbeelding]
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
ja, want het was toch ook helemaal niets? alleen je moet ook goed voorbeeld geven dan moet je iets doen, dan is dit de "Straf"sjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:40:
Het is dus eigenlijk net zo'n straf als Vettel kreeg na het Baku incident. Gewoon even voor de PR op komen draven bij een evenement van de FIA. Dat is niet echt een straf te noemen. Maar gewoon een foei.
Ik zou het doen!
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Had RIC ook nog een podium gepakt had het verschil nog kleiner kunnen zijn.
Dubbel balen dus vandaag voor VER.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ja, hij heeft 3 punten op zijn licentie erbij gekregen.caspervc schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:42:
Krijg ocon ook nog punten op zijn license? Meende dat dat altijd samenviel met in-race penalties....
-
Ja, 3 punten begreep ik.caspervc schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:42:
Krijg ocon ook nog punten op zijn license? Meende dat dat altijd samenviel met in-race penalties....
Heeft er 3 gehad.caspervc schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:42:
PSN: xMaurice93
Verstappen geeft Ocon 3 aaitjes: 2 dagen opdraven bij de FIA.
Ik zou als Verstappen 25.000 neertellen en niet op komen dagen.
erutangiS
Als hij het 3 races geleden bij Vettel had geflikt had Toto een stoeltje voor hem geregeld voor volgend jaardr.lowtune schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:44:
Verstappen komt er nog genadig van af. Ocon trouwens ook, als Ocon dit kunstje 3 races geleden bij Hamilton of Vettel had geflikt was het waarschijnlijk direct einde carrière (nu hopelijk na dit seizoen).
Je komt er beter van af in een zilverkleurige bolide en anderen in de weg rijden tijdens een kwalificatieGrrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:42:
Ik kreeg die beslissing doorgestuurd via Whatsapp en dacht dat het een grappig bedoeld gefotoshopt plaatje was. Maar dit is dus serieus de uitspraak van de stewards?Echt, ze maken zichzelf toch volslagen belachelijk? Dit hebben we in het verleden al zo vaak gezien, ieder ander zou ermee weg zijn gekomen, maar omdat het Verstappen is, moet er een straf uitgedeeld worden voor een duw met als argumentatie "voorbeeldfunctie"

Tjonge, i.p.v. ingrijpen tijdens het Verstappen Ocon incident (ze staan erbij te kijken maar doen helemaal niets), is dit de wijze die gepast is?
Testing, one, two ...
Genadig vanaf? Hij heeft toch enkel dat duwtje gegeven of is er nog meer gebeurd?dr.lowtune schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:44:
Verstappen komt er nog genadig van af. Ocon trouwens ook, als Ocon dit kunstje 3 races geleden bij Hamilton of Vettel had geflikt was het waarschijnlijk direct einde carrière (nu hopelijk na dit seizoen).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat schoot me ook door het hoofd ja: een andere coureur met 200km/u snelheidsverschil bijna van de baan rossen (die was echt gelanceerd nml) is blijkbaar minder erg dan iemand een duw geven. Wat een politiek correct gedoe zeghardware-lover schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:45:
[...]
Je komt er beter van af in een zilverkleurige bolide en anderen in de weg rijden tijdens een kwalificatie
Over de race. Geweldig echt!
VER is totaal niet geinteresseerd in derde worden. Betekent alleen maar nog een dagje extra straf doordat je naar zo'n dom gala moet.Just_I schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:42:
Wat mij het meest tegenstaat is dat VER nu nagenoeg geen kans meer maakt op P3 in het WDC. Nu staat hij P5 op 17 punten van de 3e stek, dit had dus 10 puntnen kunnen zijn en nu op P4.
Had RIC ook nog een podium gepakt had het verschil nog kleiner kunnen zijn.
Dubbel balen dus vandaag voor VER.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Moet je eens bij voetbal proberen om zoiets te doen. Dan mag je gegarandeerd omkleden en 2 wedstrijden op de tribune kijken.giantgiantus schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:48:
Wat een bizar gedoe. Ik snap die straffen echt niet. Max heeft een duwtje gegeven. In elke sport (op tennis en golf na) hoort dat er gewoon bij.
Ook bij die sporten gaat het wel eens mis hoorgiantgiantus schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:48:
Wat een bizar gedoe. Ik snap die straffen echt niet. Max heeft een duwtje gegeven. In elke sport (op tennis en golf na) hoort dat er gewoon bij.
Maar bij die sporten gooi je je club/racket gewoon snoeihard een willekeurige richting op... Dat kan ook akelig mislopen.giantgiantus schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:48:
Het was bij de stewards terecht gekomen en men moest iets doen.
- Strafpunten
- Geld boete
- Publieke dienst.
Dit kan slechter toch?
Aanvullend: 25.000 voor iemand met 10miljoen per jaar is vergelijkbaar met 100 euro voor iemand met 40.000 per jaar. 2 dagen zijn iets meer waard, waarbij het team waarschijnlijk nog dat geldbedrag voor je zal lappen.MrOleo schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:45:
Vettel rijdt bijna een steward omver: 25.000$
Verstappen geeft Ocon 3 aaitjes: 2 dagen opdraven bij de FIA.
Ik zou als Verstappen 25.000 neertellen en niet op komen dagen.
erutangiS
Je kijkt nooit voetbal denk ik. Er zijn elk weekend wel duwtjes hoor. Slaan heb je een probleem. Duw zeker niet.RocketKoen schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:50:
[...]
Moet je eens bij voetbal proberen om zoiets te doen. Dan mag je gegarandeerd omkleden en 2 wedstrijden op de tribune kijken.
Ik hoop eerlijk gezegd dat de FIA hier ook van leert dat je niet overal camera's wil hebben staan. Los van het feit dat dit soort gedrag niet bij de moderne F1 hoort, coureurs blijven mensen.dr.lowtune schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:44:
Als het ze gaat om de voorbeeldfunctie richting jongere coureurs of kijkertjes thuis, dan kun je dus een deel al voorkomen door niet overal met een lens in je snufferd te staan de hele tijd.
Ocon is niet einde carriere...ook niet na dit affekietje. Sterker nog..die zit in 2020 gewoon in een Mercedes.
En ik denk eigenlijk zelfs dat Mercedes er spijt van heeft dat ze voor volgend jaar Bottas al een zitje beloofd hebben. Die viel deze race weer enorm door de mand. Die man kan prima een rondje sturen en een snelle tijd neerzetten, maar hij komt op race craft gewoon echt flink tekort op de andere toprijders. Hij maakt geen aanvallende acties en verdedigt ook als een zacht ei.
Als volgend jaar RBR erbij zit en het echt om de 3 teams gaat, dan kan dat Mercedes nog wel eens flink gaat kosten.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Gezien de diverse typefouten in het document had het ook zomaar een Photoshop kunnen zijn.Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:42:
Ik kreeg die beslissing doorgestuurd via Whatsapp en dacht dat het een grappig bedoeld gefotoshopt plaatje was. Maar dit is dus serieus de uitspraak van de stewards?Echt, ze maken zichzelf toch volslagen belachelijk? Dit hebben we in het verleden al zo vaak gezien, ieder ander zou ermee weg zijn gekomen, maar omdat het Verstappen is, moet er een straf uitgedeeld worden voor een duw met als argumentatie "voorbeeldfunctie"
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ja het zijn net mensen, die coureurs...TommyGun schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:54:
Middelvinger, weglopen tijdens de podiumceremonie, handgemeen... tja het blijft een Verstappen. Komt 'ie nog goed weg met deze straf.
Tsja, hetzelfde hebben we twee jaar geleden ook gezien bij iemand in een rood pakje. Die kreeg geen straf, heeft vervolgens een briefje gestuurd, en vervolgens hebben we er niks meer van gehoord.TommyGun schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:54:
Middelvinger, weglopen tijdens de podiumceremonie, handgemeen... tja het blijft een Verstappen. Komt 'ie nog goed weg met deze straf.
Naast de 10sec heeft hij er ook 3 punten bijgekregen mocht je het nog niet gelezen hebben.TommyGun schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:55:
Die straf voor Ocon was ook al een lachertje. Ferrari moet Haas en Sauber ook maar eens wat vaker gaan inzetten
Het is toch volkomen te begrijpen? Het enige wat hij dit seizoen nog kon doen is hier en daar een race winnen. Dit was een 100% overwinning die je door de neus wordt geboord door iemand die denkt dat hij nog wat moet laten zien. Liever dit dat een ja-knikker. Natuurlijk is het niet de ideale schoonzoon, maar welke top coureur is dat wel?TommyGun schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:54:
✌
Ik wil naar racen kijken. Ik wil spektakel. Ik wil emotie. Ik onthou rare acties zoals max vs Vettel vorig jaar. Max vs Rai binnendoor etcTommyGun schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:54:
Vraag me echt af wat jij wil.
Middelvinger heb ik van iedereen op de grid al wel gezien. Heeft de altijd goedlachse RIC ook geregeld gedaan, zelfde voor VET en HAM... ALO...TommyGun schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:54:
Kimi en Bottas 😆MJHH93 schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:57:
[...]
Het is toch volkomen te begrijpen? Het enige wat hij dit seizoen nog kon doen is hier en daar een race winnen. Dit was een 100% overwinning die je door de neus wordt geboord door iemand die denkt dat hij nog wat moet laten zien. Liever dit dat een ja-knikker. Natuurlijk is het niet de ideale schoonzoon, maar welke top coureur is dat wel?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Kimi is echt geen ideale schoonzoon hoor
Op tv allemaal leuk en aardig, daarbuiten is het professioneel alcoholist/feestganger
Ach daar zijn vast wel rijders voor te vinden. Zeker met een upgrade in het verschietGekkenhuis schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:57:
[...]
Naast de 10sec heeft hij er ook 3 punten bijgekregen mocht je het nog niet gelezen hebben.
Gewoon dom om zoiets te doen, hoe kwaad je ook bent. Hoe beter hij de zogenaamde passie doseert naar puur racen hoe beter. Alles eromheen werkt hem tegen.
Vergeet optie 4 niet: niets doen, omdat er ook gewoon helemaal niets gebeurd is...D-dark schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:51:
Waar klagen we over. Geen strafpunten maar 2 dagen publieke dienst.
Het was bij de stewards terecht gekomen en men moest iets doen.
- Strafpunten
- Geld boete
- Publieke dienst.
Dit kan slechter toch?
Ook weer stompzinnig trouwens. Vettel rijdt bijna over een official heen en molt een weegschaal. Foei en een fooi boete. Verstappen geeft iemand een duwtje en krijgt 2 dagen dwangarbeid.
Haha ja, had die die dag ook niet iets geroepen als “Charlie [withing] can fuck off!!” over de teamradio?RobertMe schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:56:
[...]
Tsja, hetzelfde hebben we twee jaar geleden ook gezien bij iemand in een rood pakje. Die kreeg geen straf, heeft vervolgens een briefje gestuurd, en vervolgens hebben we er niks meer van gehoord.
Oh ik wist niet dat Vettel daar fysiek geweld toepaste.RobertMe schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:56:
[...]
Tsja, hetzelfde hebben we twee jaar geleden ook gezien bij iemand in een rood pakje. Die kreeg geen straf, heeft vervolgens een briefje gestuurd, en vervolgens hebben we er niks meer van gehoord.
YouTube: Piquet Rages After Salazar Shunt | 1982 German Grand Prix
Mooie voorbeeld functie...
Max heeft ook geen fysiek geweld toegepast.TommyGun schreef op zondag 11 november 2018 @ 23:06:
[...]
Oh ik wist niet dat Vettel daar fysiek geweld toepaste.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mocht die nog niet geweest zijn, zo ja, sorry
Enige minpuntje wat ik dan moet zeggen over max, geef dan credits aan de andere 2 racers, zowel Ferrari als Merc hebben gewoon een goed gevecht geleverd, buiten deze actie was alles best clean en vind dat hij ze daar best credits voor mag geven dat ze zo'n race neerzetten.
[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2018 23:14 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1