De bokslessen van Max in Mexico hebben zich nog niet echt uitbetaald. Ocon heeft zijn neus nog heel.
Ongelukkig incident en daarom ben ik het in deze ook wel eens met Lewis, Verstappen had hem er of gewoon langs moeten laten of veel meer ruimte moeten geven. Waarom zou je zoveel risico nemen met een achterblijver? Zou overigens graag beelden zien van de laatste 2 rondes voor het incident, was Ocon echt zoveel sneller en heeft hij miss wel meerdere pogingen gedaan?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hij moet niks, en staat inderdaad 100% in zijn recht. Occon is fout, en krijgt daarom ook terecht de zwaarst mogelijke straf (10 sec drive through). Maar ja, het is een beetje hetzelfde als aangereden worden op door een auto op de fiets, terwijl je voorrang hebt. Ja, die auto zat dan fout want jij had voorrang, maar aangereden worden door een auto als fietser is in 0% van de gevallen wenselijk. Daarom kies ik er zelf voor al-tijd defensief te rijden als ik op de fiets ben. Je kunt nooit 100% zeker weten dat die auto (Ocon) je (Verstappen) niet aan gaat rijden.sjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:30:
[...]
Maar waarom zou je voor iemand die blauwe vlaggen krijgt ruimte laten? Dat is wel een beetje een rare redenatie. Als backmarker hoor je dus ruimte te maken en dat zeker voor de raceleider. Dat je jezelf mag ontlappen is duidelijk maar denk eerst wel even na wanneer en bij wie je het doet. Dit was gewoon een domme actie van OCO die VER de overwinning gekost heeft.
[ Voor 0% gewijzigd door Runner15 op 11-11-2018 21:06 . Reden: typefout ]
Juist niet!Sir_Lion schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:50:
Deze race is er een om eigenlijk te vergeten...
Los van het incident met Max en Ocon was er genoeg spectakel in de race, met mooie inhaalacties.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het was gewoon payback time van Ocon, van Gameren liet in de uitzending zien hoe Max Esteban van de baan af ketste tijdens een F3 race. Dit was zijn één na laatste F1 race om wraak te nemen.
Lewis verklaarde dat Max bekend stond om een bepaalde rijstijl, die af en toe niet goed uitpakt. Dit was er zo eentje, aldus Lewis.
Lewis verklaarde dat Max bekend stond om een bepaalde rijstijl, die af en toe niet goed uitpakt. Dit was er zo eentje, aldus Lewis.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Hij heeft groot gelijk want als ik met een andere ziekte op de proppen kom krijg je wel gelijk een ban. Daarbij zijn de effecten bij allebei de ziekten even erg.
/ontopic
Hopelijk volgend jaar het jaar van Max. Zoals het nu gaat en met de betere power van Honda kunnen er mooie dingen gebeuren.
Onderdeel van elke sport, eigenschap van velen die WEL meervoudig wereld kampioen zijn geworden.yorkick schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:47:
Verstappen moet vooral leren niet naar Lewis te luisteren, en naar wat hij in de media zegt. Die is al lang begonnen met de psych. oorlog. En dat kan hij goed.
| live and give like no one else |
De raceleider geef je toch gewoon de ruimte en daarna ga je lekker je rondjes rijden?..Gynnad schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:50:
Ongelukkig incident en daarom ben ik het in deze ook wel eens met Lewis, Verstappen had hem er of gewoon langs moeten laten of veel meer ruimte moeten geven. Waarom zou je zoveel risico nemen met een achterblijver? Zou overigens graag beelden zien van de laatste 2 rondes voor het incident, was Ocon echt zoveel sneller en heeft hij miss wel meerdere pogingen gedaan?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Lewis doet het nu al dun in de broek bij de 2019 combi Max/RB/Honda.....yorkick schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:47:
Verstappen moet vooral leren niet naar Lewis te luisteren, en naar wat hij in de media zegt. Die is al lang begonnen met de psych. oorlog. En dat kan hij goed.
Betreffende het incident en Max z'n reactie bij de weegschaal...
Fantastisch, Sport is emotie, wanneer je als raceleider niets fout doet, je door een fout van veldvulling een win door je neus geboord ziet worden.... Dan mag je emotioneel reageren.
Sterker, het duw en trek werk is goed voor de sport. Ik zie liever pure emoties dan een Lewis die z'n motorkap als een hond loopt te aaien.
Nogmaals, ik hou van puur, Max is puur.... Lewis is in mijn ogen teveel bezig met z'n eigen marketing...
Cogitationis poenam nemo patitur
En daarom is Max geen Bottas.Runner15 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:51:
[...]
Hij moet niks, en staat inderdaad 100% in zijn recht. Occon is fout, en krijgt daarom ook terecht de zwaarst mogelijke straf (10 sec drive through). Maar ja, het is een beetje hetzelfde als aangereden worden op door een auto op de fiets, terwijl je voorrang hebt. Ja, die auto zat dan fout want jij had voorrang, maar aangereden worden door een auto als fietsen is in 0% van de gevallen wenselijk. Daarom kies ik er zelf voor al-tijd defensief te rijden als ik op de fiets ben. Je kunt nooit 100% zeker weten dat die auto (Ocon) je (Verstappen) niet aan gaat rijden.
Toch wel juist OM dat incident. Het geeft teveel (negatieve) stof...DutchCrownNL schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:52:
[...]
Juist niet!
Los van het incident met Max en Ocon was er genoeg spectakel in de race, met mooie inhaalacties.
Verwijderd
Alles mee eens, maar of de Honda echt al beter is dan de Renault motor weten we echt pas over 4,5 maandBullet NL schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:52:
[...]
Lewis doet het nu al dun in de broek bij de 2019 combi Max/RB/Honda.....
Fantastisch, Sport is emotie, wanneer je als raceleider niets fout doet, je door een fout van veldvulling een win door je neus geboord ziet worden.... Dan mag je emotioneel reageren.
Sterker, het duw en trek werk is goed voor de sport. Ik zie liever pure emoties dan een Lewis die z'n motorkap als een hond loopt te aaien.
Nogmaals, ik hou van puur, Max is puur.... Lewis is in mijn ogen teveel bezig met z'n eigen marketing...
Denk echt niet dat Lewis er al bang voor is...
Kap eens met die sneren naar andere participanten.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:52:
[...]
Hij heeft groot gelijk want als ik met een andere ziekte op de proppen kom krijg je wel gelijk een ban. Daarbij zijn de effecten bij allebei de ziekten even erg.
/ontopic
Hopelijk volgend jaar het jaar van Max. Zoals het nu gaat en met de betere power van Honda kunnen er mooie dingen gebeuren.
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 21:03 ]
I served in a company of heroes.
Wel nee, tis niet negatief..... Tis emotie.... dat hoort bij sport op het hoogste niveauSir_Lion schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:52:
[...]
Toch wel juist OM dat incident. Het geeft teveel (negatieve) stof...
Je snapt toch zelf ook wel dat we hier met een F1 wedstrijd bezig zijn? Ocon staat niet eens op 1 maar zelfs op 2 ronden. Heeft allemaal blauwe vlaggen en lampjes gehad en gaat racen alsof het om de 1e plaats gaat omdat ie per ongeluk tegen een DRS (Door Verstappen) aanloopt..Daarom kies ik er zelf voor al-tijd defensief te rijden als ik op de fiets ben. Je kunt nooit 100% zeker weten dat die auto (Ocon) je (Verstappen) niet aan gaat rijden.
Totaal onverwacht en persoonlijk denk ik zelfs met een tikkeltje opzet om Mercedes te helpen.
En dan als verweer "maar ik spinde toch ook?" terwijl je puntloos in het rond rijd is ook niet heel sterk.
[ Voor 14% gewijzigd door arbraxas op 11-11-2018 20:56 ]
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Niet om de reactie achteraf. Daar ben ik het mee eens, mooie emotie! Doch, de botsing geeft mij een nare nasmaak.Bullet NL schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:53:
[...]
Wel nee, tis niet negatief..... Tis emotie.... dat hoort bij sport op het hoogste niveau
Ocon en Verstappen lagen elkaar in de F3 al niet natuurlijk, dat is ook wel een dingetje. Maar het blijft een oliestomme actie van Ocon. Als je gelapped wordt laat m dan gewoon gaan, anders gebeurt het een bocht later wel. En Max had 'm wellicht gewoon iets koeler op het rechte stuk moeten pakken met DRS, maar het blijft Max.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Lewis leek in het begin van zijn carrière best wel veel op hoe max nu is.Bullet NL schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:52:
[...]
Ik waardeer Lewis juist om hoe hij spiritueel, qua focus, evenwichtigheid en op welk level hij ook intelectueel gegroeid is.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
* DaniëlWW2 begint een ramptoerist gedachte op te wekken en vraagt zich af hoe types zoals Horner, Marko en Lauda hierop gaan reageren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Helemaal mee eens hoor, ik hou er ook van. Hamilton heeft dit seizoen wel vaker opmerkingen (niet altijd negatief, maar ook zeker niet altijd nodig) geplaatst over Verstappen zijn rijgedrag, media neemt dat over, waarop Verstappen moet reageren. Hij weet inderdaad wie zijn bedreigingen zijn, juist mooi om te zien.Bullet NL schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:52:
[...]
Lewis doet het nu al dun in de broek bij de 2019 combi Max/RB/Honda.....
Ik ben het wel eens met de comments hier boven dat Lewis niet authentiek is en Max wel.
Desalniettemin vind ik dat de F1 niet voetbal achterna moet gaan met agressie en vervolgens ontkennen.
Duw je iemand, be a man, en zeg dat dan ook.
Niet zoals VER in de pers con (er is niets gebeurd).
Desalniettemin vind ik dat de F1 niet voetbal achterna moet gaan met agressie en vervolgens ontkennen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Horner verdedigde Max en vond dat Ocon nogal mazzel had met de reactie van Max.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:56:
* DaniëlWW2 begint een ramptoerist gedachte op te wekken en vraagt zich af hoe types zoals Horner, Marko en Lauda hierop gaan reageren.
Alleen kwam dat niet door Jos maar door een actie van Irvine.
Maar op zich wel een grappig toeval.
"When you grow up your heart dies"
Ik miste eigenlijk dat de regie niet wat vaker naar het middenveld ging. Vandoorne heeft best wel wat dingetjes laten zien. En geen enkele keer kwam er een STR (het team) in beeld. Zonde. Want er waren best wel wat toffe replays vanuit daarDutchCrownNL schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:52:
[...]
Juist niet!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hoe kom je erbij
Horner heeft al gereageerd, en zei dat Ocon blij moet zijn dat Max slechts een duwtje gaf.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:56:
[ Voor 11% gewijzigd door ThomasG op 11-11-2018 20:58 . Reden: Video toegevoegd ]
Linkje naar video?ThomasG schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:57:
[...]
Horner heeft al gereageerd, en zei dat Ocon blij moet zijn dat Max slechts een duwtje gaf.
Was jij het die geen zin in de race had, "omdat het toch een saaie optocht wordt" ???
Waiting on the world to change
Wie?Jasphur schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:57:
[...]
Vandoorne heeft best wel wat dingetjes laten zien.
Omdat Ocon nooit van Verstappen weg zou kunnen rijden, dus hij zou er alleen maar last van gaan hebben die volgende ronden. Ocon zou vervolgens continue blauwe vlaggen gezwaaid krijgen om alsnog uit de kant te moeten gaan. Hamilton gedraagt zich net als de wijze rijder die het allemaal wel weet, maar die heeft makkelijk praten zo en is de lachende eerste.Gynnad schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:50:
Testing, one, two ...
Denk dat Lauda hier geen adem aan wil verspillenDaniëlWW2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:56:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hetzelfde kun je ook zeggen van Ocon: be a man en geef toe dat je fout zat op de baan. Maar nee, de lafaard kiest voor leugens. Ik hoop dat dit incident (tezamen met de akkefietjes tussen hem en Perez) een carriere killer voor hem wordt...ricardo246 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:56:
Ik ben het wel eens met de comments hier boven dat Lewis niet authentiek is en Max wel.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Aardje naar zijn vaartje...?Bullet NL schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:52:
[...]
Anyhow, dat iemand (in jouw ogen) puur is, is dus blijkbaar zeer subjectief. Lewis was in zijn tweede jaar als kampioen; Max rijdt nu 3 jaar en "mogelijk" is de Red Bull volgend jaar snel(ler) genoeg om de Ferrari en Mercedes te verslaan.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat was weer een ander jaar, deze lag toch echt aan Jos Verstappen.sjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:57:
[...]
Voor de mensen die zich al rijk rekenen voor 2019. Ik zie het niet gebeuren. Honda heeft echt haar zaakjes niet op orde en Mercedes en Ferrari gaan ook weer stappen maken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Welnee, die lacht nu zijn longen uit zijn lijf!Jasphur schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:58:
[...]
Denk dat Lauda hier geen adem aan wil verspillen

Too soon, too hard, ik weet het.
Huh? Heb jij al data gezien dan van de 2019 motoren?Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:00:
Voor de mensen die zich al rijk rekenen voor 2019. Ik zie het niet gebeuren. Honda heeft echt haar zaakjes niet op orde en Mercedes en Ferrari gaan ook weer stappen maken.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Lewis had wel iets beter materiaal onder zijn kont.MAX3400 schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:00:
Anyhow, dat iemand (in jouw ogen) puur is, is dus blijkbaar zeer subjectief. Lewis was in zijn tweede jaar als kampioen; Max rijdt nu 3 jaar en "mogelijk" is de Red Bull volgend jaar snel(ler) genoeg om de Ferrari en Mercedes te verslaan.
Oeh, welke glazen bol heb jij?!Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:00:
Koffiedik kijken, voor zowel glas half vol en glas half leeg mensen... afwachten tot 2019 dus
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Even iets anders. Weer geen Toro Rosso in de punten. In racetrim moet Honda echt nog inleveren op Renault. Jammer.
Mwha Honda heeft voor volgend jaar een budget wat ruim groter is als heel Renault bij elkaar dus dat komt vast goed.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:00:
Cloud ☁️
gebaseerd op? Mercedes en Ferrari zitten ook niet stil, maar het is nog altijd beter dan Renault als ze de huidige verhoudingen aan blijven houden.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:00:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik hoop dat je het niet erg vind als ik wat meer waarde toeken aan mensen die de ontwikkeling van de motor op de voet volgen.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:00:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ligt dat aan de Honda of aan de aero van STR?Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:01:
Even iets anders. Weer geen Toro Rosso in de punten. In racetrim moet Honda echt nog inleveren op Renault. Jammer.
Ik denk zelf de laatste
Verwijderd
Laat dat alsjeblieft ook achterwege.
[ Voor 80% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 21:04 ]
Ach al is die honda maar net zo goed als de Renault krijgen we al een mooi jaar. Veel slechter kan het iig niet worden volgens mij.
Ik krijg het idee dat ze lekker meekomen tot de eerste pitstops, maar dan eigenlijk een soort van vast komen te zitten en wegzakken. Maar ze komen niet genoeg in beeld om dat echt goed te zien.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:01:
Jos was gewoon gaan meppen, Max duwde alleen maar, Natuurlijk zocht Max hem op, maar dan nog weten we niet wat Ocon deed om nog meer olie op het vuur te gooien...
Op een gegeven moment liep Max weg, toen leek het er op dat Ocon nog even door wou
Lekker belangrijk allemaal, feit is.... Als Ocon "het" talent was geweest, had hij voor 2019 een stoeltje gehad...
Ik denk dat je ook naar de auto moet kijken:Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:01:
Red Bull + Renault= Top!
Mclaren + Renault= Ellende!
Dus een Toro Rosso met een Honda is niet hetzelfde als een RB met een Honda!
Laat dat alsjeblieft.
[ Voor 89% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 21:08 ]
Laat dat alsjeblieft.
[ Voor 89% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 21:08 ]
Ben wel benieuwd naar de uitkomst van het bezoekje met de stewards.... Hoeveel punten mag Max nog krijgen voordat hij een race ban krijgt?
hij heeft er nu 7pilskes schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:04:
Ben wel benieuwd naar de uitkomst van het bezoekje met de stewards.... Hoeveel punten mag Max nog krijgen voordat hij een race ban krijgt?
Ik zou het doen!
De beelden van Verstappen in 2001 met Juan Pablo Montoya
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoe vaak ik niet lovende woorden heb gehoord over Honda en het telkens weer op niks uitdraaide. Ze hebben dit jaar toch ook totaal niks klaar gespeeld. Gaat volgend jaar niet ineens kampioenschapsmateriaal zijn. Daar heb je geen glazen bol voor nodig.
Niet gezegd dat het slechter zal zijn dan nu met Renault. Maar hier en overal roepen mensen alweer dat het volgend jaar wel even gaat gebeuren. Eerst maar eens zien dat je constant vooraan mee kan doen.
Niet gezegd dat het slechter zal zijn dan nu met Renault. Maar hier en overal roepen mensen alweer dat het volgend jaar wel even gaat gebeuren. Eerst maar eens zien dat je constant vooraan mee kan doen.
Hoe bedoel je?sjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:57:
[...]
Irvine reed in dit jaar niet mee.
Je bedoelt 1994 denk ik?
De STR was dit jaar 2 seconden sneller rond Interlagos dan vorig jaar.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:06:
Hoe vaak ik niet lovende woorden heb gehoord over Honda en het telkens weer op niks uitdraaideel. Ze hebben dit jaar toch ook totaal niks klaar gespeeld. Gaat volgend jaar niet ineens kampioenschapsmateriaal zijn. Daar heb je geen glazen bol voor nodig.
De RBR 1 seconde.
Formula 1: Driver Penalty points. Hij heeft er nu 7, maar de eerstvolgende vervallen past in april 2019. Dus hij moet nu niet te veel gaan sparenpilskes schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:04:
Edit: toch wel opvallend dat Hamilton er helemaal geen heeft, terwijl er toch wel een paar momenten waren dit seizoen waar andere coureurs wel een penalty met punten voor kregen...
[ Voor 15% gewijzigd door ThomasG op 11-11-2018 21:09 ]
Ze hoeven niet de allersnelste motor te leveren, daar compenseert het chassis van de RB wel genoeg voor.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:06:
Hoe vaak ik niet lovende woorden heb gehoord over Honda en het telkens weer op niks uitdraaideel. Ze hebben dit jaar toch ook totaal niks klaar gespeeld. Gaat volgend jaar niet ineens kampioenschapsmateriaal zijn. Daar heb je geen glazen bol voor nodig.
Ze moeten een motor leveren die 2-3-4 tienden per rondje sneller is een een bruikbare 'party-mode' heeft.
Dat had Toyota ook en we weten allemaal hoe dat is geeindigd...als een nachtkaarsHKLM_ schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:02:
[...]
Mwha Honda heeft voor volgend jaar een budget wat ruim groter is als heel Renault bij elkaar dus dat komt vast goed.

Voor wie het interesseert in al deze hectiek: mijn schrijftolk aan het werk...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lijkt mij stug dat je hier punten voor krijgt. Maarja, Max..pilskes schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:04:
Je hebt duidelijk totaal 0,0 verstand van F1. Het gaat uiteindelijk om de data en cijfers, die zeggen RB genoeg over hun kansen voor 2019.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:06:
Hoe vaak ik niet lovende woorden heb gehoord over Honda en het telkens weer op niks uitdraaide. Ze hebben dit jaar toch ook totaal niks klaar gespeeld. Gaat volgend jaar niet ineens kampioenschapsmateriaal zijn. Daar heb je geen glazen bol voor nodig.
Maar jij weet het allemaal vast beter...

Precies, Max heeft de "zachte" kant van zijn moeder die hem het hoofd koel doet houden 😏Bullet NL schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:03:
[...]
Jos was gewoon gaan meppen, Max duwde alleen maar, Natuurlijk zocht Max hem op, maar dan nog weten we niet wat Ocon deed om nog meer olie op het vuur te gooien...
Op een gegeven moment liep Max weg, toen leek het er op dat Ocon nog even door wou![]()
Lekker belangrijk allemaal, feit is.... Als Ocon "het" talent was geweest, had hij voor 2019 een stoeltje gehad...
Testing, one, two ...
Verwijderd
Dit. Genoeg powertracks ook volgend jaar op de kalender waar Mercedes en Ferrari gewoon op motorisch vlak gaan domineren.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:06:
@Spotmatic leg uit!
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Deze zeker?asing schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:52:
Het was gewoon payback time van Ocon, van Gameren liet in de uitzending zien hoe Max Esteban van de baan af ketste tijdens een F3 race. Dit was zijn één na laatste F1 race om wraak te nemen.
YouTube: European Formula 3 2014. Red Bull Ring. Max Verstappen and Esteban O...
Gaat de wedstrijdleiding zo de winnaar van de boxwedstrijd tussen Ocon en Verstappen bekend maken?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Een autocoureur die defensief rijd heet Botas.Runner15 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:51:
[...]
Hij moet niks, en staat inderdaad 100% in zijn recht. Occon is fout, en krijgt daarom ook terecht de zwaarst mogelijke straf (10 sec drive through). Maar ja, het is een beetje hetzelfde als aangereden worden op door een auto op de fiets, terwijl je voorrang hebt. Ja, die auto zat dan fout want jij had voorrang, maar aangereden worden door een auto als fietser is in 0% van de gevallen wenselijk. Daarom kies ik er zelf voor al-tijd defensief te rijden als ik op de fiets ben. Je kunt nooit 100% zeker weten dat die auto (Ocon) je (Verstappen) niet aan gaat rijden.
Ik snap oprecht niet wat je daarmee bedoelt.
Slechter dan Renault is vrijwel onmogelijk. Dat ze dit jaar niks hebben klaar gespeeld, op basis van wat zeg je dit? De Toro Rosso is geen Red Bull, een goede motor in een matige auto zal nogsteeds geen races winnen oid.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:06:
Zelf ben ik er ook niet van overtuigd dat Red Bull - Honda volgend jaar wel even serieuze WK kandidaat gaat zijn, volgend jaar is een test jaar imo, waar je (nog) niet alteveel van moet verwachten. Als ze volgend jaar op minimaal hetzelfde niveau (liefst met wat meer betrouwbaarheid) kunnen presteren, gaat het al heel goed. En dan vanaf daar verder werken.
Wellicht stel ik een hele domme vraag, maar...Spotmatic schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:07:
[Afbeelding]
Why?
[ Voor 12% gewijzigd door Destruction op 11-11-2018 21:11 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Over 5 minuten moeten ze zich melden. Kan nooit lang meer duren.hoevenpe schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:09:
Gaat de wedstrijdleiding zo de winnaar van de boxwedstrijd tussen Ocon en Verstappen bekend maken?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Help even : waar heb jij een schrijvende tolk voor nodig?Spotmatic schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:07:
[Afbeelding]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Vergeet daarbij even niet dat TR gewoon als proef project is gebruikt.Destruction schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:09:
[...]
Slechter dan Renault is vrijwel onmogelijk. Dat ze dit jaar niks hebben klaar gespeeld, op basis van wat zeg je dit? De Toro Rosso is geen Red Bull, een goede motor in een matige auto zal nogsteeds geen races winnen oid.
Zelf ben ik er ook niet van overtuigd dat Red Bull - Honda volgend jaar wel even serieuze WK kandidaat gaat zijn, volgend jaar is een test jaar imo, waar je (nog) niet alteveel van moet verwachten. Als ze volgend jaar op minimaal hetzelfde niveau (liefst met wat meer betrouwbaarheid) kunnen presteren, gaat het al heel goed. En dan vanaf daar verder werken.
Als je voor het kampioenschap gaat wil je geen betrouwbaarheidsproblemen en of penalty's pakken. En dat zie ik Honda echt nog niet doen volgend jaar. Dit jaar heb ik ze volgens mij ook geen 2 races met een motor zien doen.Smultie schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:07:
[...]
Ze hoeven niet de allersnelste motor te leveren, daar compenseert het chassis van de RB wel genoeg voor.
Ze moeten een motor leveren die 2-3-4 tienden per rondje sneller is een een bruikbare 'party-mode' heeft.
I served in a company of heroes.
Moeten ze samen naar binnen of op zijn minst dan een camera op de gang hoop ik?TinusTegengas schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:10:
[...]
Over 5 minuten moeten ze zich melden. Kan nooit lang meer duren.
Ach, alle data en cijfers gaven Red Bull geen kans op meer dan p5 vandaag.KillerBee schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:08:
Je hebt duidelijk totaal 0,0 verstand van F1. Het gaat uiteindelijk om de data en cijfers, die zeggen RB genoeg over hun kansen voor 2019.
Maar jij weet het allemaal vast beter...
Waarom is er bij dat winnaarshokje trouwens nooit fatsoenlijk geluid? Altijd ontzettend veel omgevingsgeluid, terwijl een beetje simpele microfoon in die ruimte alleen al alles prima zou moeten kunnen registreren. Vind dat echt irritant, want dat soort momenten zijn veel interessanter dan de obligate interviewtjes en persconferenties die je meestal krijgt.
Ja die
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zodat doven en slechthorenden ook wat mee krijgen wat er op Ziggo gezegd word.asing schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:11:
[...]
Help even : waar heb jij een schrijvende tolk voor nodig?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
eamelink schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:11:
[...]
Ach, alle data en cijfers gaven Red Bull geen kans op meer dan p5 vandaag.
True!
Ja, wat eigenlijk... Ik ben doof en krijg zo het commentaar van de race 100% mee. Daar kunnen we kort en lang over lullen maar ik ben er super blij mee.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Een autocoureur die kampioen wordt is soms defensief, soms aggresief, soms bloedsnel, eigenlijk gewoon precies wat er dat moment nodig is.mobby1971 schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:09:
[...]
Een autocoureur die defensief rijd heet Botas.
We zijn het er allemaal over eens dat Max geen kampioen wordt zoals hij in het begin van het seizoen reed, mag ik hopen?
De defensieve rijder op de fiets.Runner15 schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:09:
[...]
Ik snap oprecht niet wat je daarmee bedoelt.
Marko legt in even de Mercedes link:
https://www.facebook.com/...5/posts/2076044379375232/
https://www.facebook.com/...5/posts/2076044379375232/
Slecht van het RB team dat er niet direct iemand naar Max is gestuurd imo. Dit was te verwachten natuurlijk. Maar ook te voorkomen.
Ongelukkig voorbeeld door van Gameren (of misschien is ie pro Ocon?), pak dan een moment uit een van de Spa races waar Ocon tegen Verstappen aanreed met zo'n 250km/h, en waarvoor ie een waarschuwing kreeg tijdens die race. Alleen maar omdat Verstappen hem gek maakte dat race weekeinde (met 3 overwinningen).asing schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:52:
Testing, one, two ...
Ik denk dat je dat verkeerd zegt, en verkeerd ziet:Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:06:
- Mercedes heeft tig jaar terug gelobbied voor deze (huidige) motorformule en heeft er 500 miljoen tegenaan gegooid voor de ontwikkeling van deze formule
- needless to say dat Mercedes daardoor een gigantisch voorsprong heeft op alle andere motorbouwers
- het gaat er dus eigenlijk niet om wie elk jaar de beste motorbouwer is, maar hoeveel dichter de concurrentie bij Mercedes terecht is gekomen
- afgelopen jaren zou Renault dat wel even flikken, niet gelukt
- Ferrari heeft het in eerste instantie geprobeerd met een Size Zero-concept, wat een faal werd en daardoor in eerste instantie behoorlijk achter lagen
- die achterstand is nu zo goed als ingehaald: de motoren van Mercedes en Ferrari zijn sinds dit jaar nagenoeg even sterk
- Renault heeft afgelopen jaren amper stappen gemaakt en zit zelfs met oude meuk-onderdelen van een paar jaar terug nog steeds te racen
- Honda moest van McLaren ook een Size Zero-concept hanteren, dat werd (net zoals bij Ferrari) een dikke faal
- Honda heeft duidelijk progressie geboekt, waarbij de meeste dit jaar (geen Size Zero-concept meer) en is zelfs Renault voorbij
- het budget van Honda's motorontwikkeling is vele malen groter dan die van Renault en zou zelfs komend jaar wel eens in de buurt van die van Mercedes en Ferrari kunnen liggen
- Of dat laatste meteen een garantie voor succes is, is maar de vraag. Maar de ontwikkelingen van Honda zullen in ieder geval beter zijn dan afgelopen jaar (al is het alleen al om het feit dat ze straks 4 "testwagens" hebben in plaats van 2)
Long story short: zolang de huidige motorformule gebruikt zal worden zal Mercedes bovenaan staan, de vraag is in welk jaar zowel Ferrari als Honda (en heel misschien Renault) gelijk komen te staan. De enige "voorspelling" die je dan kan geven is of op dat moment er een nieuwe motorformule gaat komen of niet.
Ik hoop wel dat VER een strafje krijgt. Dat duwen van andere coureur is geen normaal gedrag. Zat ook met verbazing te kijken naar al die mannen in de studio die dat goedpraten. Wat een voorbeeld geven we de jeugd zo zeg!TinusTegengas schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:10:
[...]
Over 5 minuten moeten ze zich melden. Kan nooit lang meer duren.
HAM rijdt ook best defensief. Nooit bij een incident betrokken en wint toch nog regelmatig.Runner15 schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:13:
[...]
Een autocoureur die kampioen wordt is soms defensief, soms aggresief, soms bloedsnel, eigenlijk gewoon precies wat er dat moment nodig is.
We zijn het er allemaal over eens dat Max geen kampioen wordt zoals hij in het begin van het seizoen reed, mag ik hopen?
alles kan off-topic
Hoe kom je hier nu weer bij? RB kan bij TR in de keuken kijken, ze hebben toegang tot alle Honda data en geven keer op keer aan dat een RB met Honda power flinke stappen vooruit zal zetten.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:00:
Alleen het merk Honda geeft mij al meer vertrouwen dan Renault.... Ik weet het, das persoonlijk.... Maar goed, om dan toch een vergelijk te maken... Zoek je pech resultaten er maar bij (ook in real life ;-))
Ah dat verklaart een hoop!Spotmatic schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:12:
[...]
Ja, wat eigenlijk... Ik ben doof en krijg zo het commentaar van de race 100% mee. Daar kunnen we kort en lang over lullen maar ik ben er super blij mee.
Cijfertjes en data houden geen rekening met een Verstappen achter het stuureamelink schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:11:
[...]
Ach, alle data en cijfers gaven Red Bull geen kans op meer dan p5 vandaag.
Ze moeten zich beide tegelijk melden. Camera zou wel leuk zijn, maar zal niet zo zijn helaas.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:11:
[...]
Moeten ze samen naar binnen of op zijn minst dan een camera op de gang hoop ik?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ook Ricciardo verdiend een pluim, sterke race, eindelijk bleef de handel heel.asing schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:14:
[...]
[knip]
Cijfertjes en data houden geen rekening met een Verstappen achter het stuur.
Testing, one, two ...
Ach ja, ik wordt een jaartje ouder.StealthyPeanut schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:06:
[...]
Hoe bedoel je?
Irvine reed in dit jaar niet mee.
Je bedoelt 1994 denk ik?
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1