Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Heat of the moment. Hij heeft niemand vermoord ofzo.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Het zal mij vast punten op m'n racefan licentie kosten maar ik kan Coronel wel waarderen.Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:20:
[...]
Ik snap ook niet wat hij daar nog iedere keer doet, of zou hij zich met sponsorgeld inkopen in de uitzending? Ik ken nml geen serieuze F1-fan die geniet van zijn commentaar.
| live and give like no one else |
Ehm remember Schumacher die weer eens probeerde kampioen te worden door iemand eraf te rammen en al zijn punten kwijt raakte?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
OCO niets en kan ook niets verliezen. Geen zitje voor volgend jaar. Maar wat ligt er ook al weer achter in de auto? Oh ja, een Mercedes. En die hebben alles gewonnen hiermee. Bij HAM had hij dit niet geflikt.Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:21:
[...]
Voor eigen gewin ja, maar wat heeft OCO nu precies bereikt? Als zelfs de Britse pers (die toch op de hand van HAM zouden moeten zijn) vermoeden dat het opzet was...
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Hier ook. Iedereen hier is bloedserieus en ach het blijven meningen met brillen op in the heat of the moment. Boeiend.3x3 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:25:
[...]
Het zal mij vast punten op m'n racefan licentie kosten maar ik kan Coronel wel waarderen.
Het lef van de gozer
[ Voor 15% gewijzigd door alex3305 op 11-11-2018 20:27 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat was 1997 waar hij Villeneuve eraf probeerde te beuken om WDC te worden. Geheel andere grote.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:25:
[...]
Ehm remember Schumacher die weer eens probeerde kampioen te worden door iemand eraf te rammen en al zijn punten kwijt raakte?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoop dat ze dit over 2 weken ook kunnen laten zien!LoeWn schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:25:
Kunnen we het ook even hebben over de pace van dr Red Bulls? Te-ring!
Sowieso dat bandenmanagement van de RB14
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik zou het doen!
Volgens mij waren ze er zelf ook verbaasd over!LoeWn schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:25:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
FER en MERC mistte vermogen door de hoogte?LoeWn schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:25:
Ging erom dat punten afnemen wel degelijk kan.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:26:
[...]
Dat was 1997 waar hij Villeneuve eraf probeerde te beuken om WDC te worden. Geheel andere grote.
en het bandenmanagement..LoeWn schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:25:
Als ie überhaupt al een kans had op een stoeltje bij TR dan is die kans inmiddels ook wel verkekenarbraxas schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:25:
[...]
OCO niets en kan ook niets verliezen. Geen zitje voor volgend jaar. Maar wat ligt er ook al weer achter in de auto? Oh ja, een Mercedes. En die hebben alles gewonnen hiermee. Bij HAM had hij dit niet geflikt.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Alle punten ja, niet een paar. Was een diskwalificatie.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:27:
[...]
Ging erom dat punten afnemen wel degelijk kan.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 20:28 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[Twitter: https://twitter.com/wbuxtonofficial/status/1061701782156525568?s=21]
[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 11-11-2018 20:28 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Daarom, vind ik wel jammer imho, natuurlijk is het kloten voor Max, natuurlijk mag ie boos zijn, of woedend, of ziedend, hij mag vloeken, schelden en tieren op de radio, hem een poessie noemen in de persco, maar dat duwen en trekken, nah, dat doe je maar op het schoolplein met de andere jongetjes, maar een volwassen vent/vrouw gaat niet lopen duwen en trekken. Het is een teken van zwakte, heeft niks te maken met sportman zijn, betwijfel of Lewis zoiets zou doen
People as things, that’s where it starts.
Die is zelfs volledig uit het kampioenschap geschrapt dat jaar. Niet alleen zijn punten kwijt.Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:25:
[...]
Volledig terecht aangezien dat al de 2e keer was dat hij dat op die manier probeerde.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Als ze daar nou eens een camera op kunnen zetten!rammes schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:27:
Verstappen and Ocon summoned to the stewards over the argy-bargy in the FIA garage after the race
Kom op zeg, dit is wel een beetje misselijk zoeken naar een situatie om een (raar) punt te willen maken.RobinHood schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:23:
[...]
Vraag me overigens af hoe de stemming in dit topic was als Verstappen een fuck-up maakte, Vettel eraf reed en Vettel daarna even een fittie ging starten, betwijfel of er dan nog zoveel stoere boys zouden zijn die zeggen dat het heel normaal is
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ook voor zaken die buiten de race plaats vinden?Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:27:
Ging erom dat punten afnemen wel degelijk kan.
Ja Ocon had nog duidelijk ruimte over op rechts, en Max had Nooooooit ook maar 1mm naar links gekund.

Als er een Zombie apocalypse is waar iedereen ineens gek gaat doen, ben je dan de 1e mens die daardoor opgegeten wordt of de laatste die het overleeft.
Vraag: Hoe vaak heeft een rijder die er "onterecht" afgereden werd, in problemen gebracht wordt de overwinning na correctie alsnog gekregen.
Antwoord: NOG NOOIT.
How do you save a random generator ?
Maar waarom zou je voor iemand die blauwe vlaggen krijgt ruimte laten? Dat is wel een beetje een rare redenatie. Als backmarker hoor je dus ruimte te maken en dat zeker voor de raceleider. Dat je jezelf mag ontlappen is duidelijk maar denk eerst wel even na wanneer en bij wie je het doet. Dit was gewoon een domme actie van OCO die VER de overwinning gekost heeft.Runner15 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:10:
Zoals Martin Brundle net op het laatste nog zei: Sometimes it not just who you can crash into, but more: who can crash into you. Oftewel: Max had alle recht, 100% OCO zijn fout (en het 3x geplaatste filmpje is fantastisch!!). MAAR: als hij nou net die bocht ff 1 tikkeltje ruimer had genomen, had hij alle risico ook voor zichzelf weggenomen, terwijl hij er geen seconden langzamer mee was geweest...
"When you grow up your heart dies"
Ik verwacht dat Toto zijn pupil de hand boven het hoofd zal houden. Racing incident.... (verwacht ik als uitspraak).sanderb schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:16:
[...]
[knip]
Dit gaat Ocon veel meer kosten. Toto zal hier ook echt niet blij mee zijn. Ocon laat hier zien dat hij nog niet klaar is om op dit niveau te racen.
Testing, one, two ...
Gewoon even een spiegeltje voorhouden, als dat al direct misselijk is, tja.SuBBaSS schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:28:
[...]
Kom op zeg, dit is wel een beetje misselijk zoeken naar een situatie om een (raar) punt te willen maken.
People as things, that’s where it starts.
slap verhaal.... het is veel logischer als je zegt dat er duidelijk geen ruimte was voor Ocon, dus wat deed hij daar?enchion schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:28:
[Afbeelding]
Ja Ocon had nog duidelijk ruimte over op rechts, en Max had Nooooooit ook maar 1mm naar links gekund.
Blikjes: mwah. Kaartjes voor de F1, met een kans dat je Max in actie kunt zien: ja, hoor.Spotmatic schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:30:
Max does not give a fuck, maar Red Bull verkoopt er wel extra blikjes door
En denk dat de merch ook wel een sprongetje omhoog maakt.
Begrijpelijk dat ze op het matje geroepen worden. Maar de F1 is maar wat blij met de ophef want dat trekt kijkers.
100% Ocon z'n domme schuld, echter als jij ziet dat een of andere knuppel op een ronde achterstand met je probeert te racen zou ik 'm lekker laten gaan.
Maar zo werkt Max natuurlijk niet, en dat geeft mooie tv
En wat boeit dat? Helemaal niks. Ocon moet daar niet zitten.enchion schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:28:
[Afbeelding]
Ja Ocon had nog duidelijk ruimte over op rechts, en Max had Nooooooit ook maar 1mm naar links gekund.![]()
Als er een Zombie apocalypse is waar iedereen ineens gek gaat doen, ben je dan de 1e mens die daardoor opgegeten wordt of de laatste die het overleeft.
Vraag: Hoe vaak heeft een rijder die er "onterecht" afgereden werd, in problemen gebracht wordt de overwinning na correctie alsnog gekregen.
Antwoord: NOG NOOIT.
Even voor de mensen zonder ZiggoCatmandos schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:31:
Oh lol Jack,,, recht voor zijn raap.
Jack heeft commentaar op een tv programma terwijl hij zelf alleen maar slechte tv programma's maakt met ultiem slechte timing.... maar dat is meer voor een ander topicCatmandos schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:31:
Oh lol Jack,,, recht voor zijn raap.
Gewoon in een TR zetten. (achter op de paddock, zonder motor.)toolkist schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:27:
[...]
Als ie überhaupt al een kans had op een stoeltje bij TR dan is die kans inmiddels ook wel verkeken

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Anders gezegd vind ik het wel weer jammer dat ze meteen op het matje moeten worden geroepen. Heb het al vaker gezegd, er wordt te vaak en onnodig gestraft. Wordt zo'n belerend clubje naar mijn mening. Ze racen op topniveau en daar horen emoties bij.
Bensimpel
Positieve meneer
Max had al in Mexico les gehad van een mexicaanse pro boxer, dus die gaat Max ook wel winnenGekkenhuis schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:30:
Pffftt.. geef ze een paar bokshandschoenen en laat het ze als mannen oplossen
😆 - Denk ook eens om ;)
Iets met Are you ready for the Dutch inquisition denk ik. ::)
Dat deed Ziggo ook. Er is natuurlijk geen HD materiaal beschikbaar.DDX schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:33:
Lol, Sky die gewoon dat twitter filmpje van bron canal+ showt.
[ Voor 35% gewijzigd door sjaool op 11-11-2018 20:34 ]
Bij Ziggo ook. Dat krijg je met internetDDX schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:33:
Jack van Gelder vond het stom dat ze een interview met Hulkenberg lieten zien/horen in the heat of the moment.
Deed Ziggo ookDDX schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:33:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Deed Ziggo een tijdje terug ookDDX schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:33:
Wil ik wel op antwoorden hoor, ondanks dat ik een Verstappen fan ben zou Vettel daar volledig het recht toe hebben als Verstappen hem op die manier van de baan kegelt terwijl hij 2 ronden achterligt.RobinHood schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:30:
[...]
Gewoon even een spiegeltje voorhouden, als dat al direct misselijk is, tja.
Maakt niet uit wie op wie zoiets doet, compleet randdebiel. En ja dan kan de vlam wel eens in de pan schieten. Hebben we in het verleden wel vaker gezien, niet alleen bij de F1.
Sport = emotie.
Je bedoelt op deze manier?[b]Woudloper in "[F1 2018] Race 20 - GP van Brazilië"Snap dan ook volkomen dat je verhaal gaat halen, maar dat doe je dan wel op respectvolle wijze.
Dan had ik gezegd dag je dat aan zou hebben kunnen zien komen. En dat Max het er zelf na had gemaakt.RobinHood schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:23:
[...]
Hetzelfde als met die snuiters bij VI: Maffe dingen zeggen en mensen kijken er wel naar vanwege ramptoerisme. Mensen die daadwerkelijk de sport volgen en de nodige dingen van F1 af weten zie ik ook niet zo snel naar al dat Ziggo-geblaat luisteren eerlijk gezegd, ik volg het maar half-half bij tijd en wijlen, en zelfs ik kan me nog ergeren aan hoe dingen gebracht worden en hou "nieuw" het "nieuws" is.
Vraag me overigens af hoe de stemming in dit topic was als Verstappen een fuck-up maakte, Vettel eraf reed en Vettel daarna even een fittie ging starten, betwijfel of er dan nog zoveel stoere boys zouden zijn die zeggen dat het heel normaal is
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Jij hoeft ook niet te reageren, maar doet dat wel.toolkist schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:32:
[...]
En wat boeit dat? Helemaal niks. Ocon moet daar niet zitten.
Moet ik je nu gaan aanrijden of accepteren dat je er nou eenmaal bent.
Elke persoon/rijder/team heeft wel eens een Maldonado moment, ga je je daardoor laten pakken/beetnemen, of ben je juist die rijder die daarmee weet om te gaan zodat de rest er meer last van heeft dan jij.
How do you save a random generator ?
Zelf even goed kijken.RobinHood schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:30:
[...]
Gewoon even een spiegeltje voorhouden, als dat al direct misselijk is, tja.
De prijzen zijn uitgedeeld, de 'what if's' zijn allemaal niet zo boeiend meer.
Was het anders wel live in beeld geweest? In Mexico hebben we Max alles bij elkaar ook maar 20 seconden in beeld gehad.DoeEensGek schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:36:
Dankje Jack dat je iets heel nuttigs aansnijdt. Dat interview is niet zo belangrijk om live te doen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Max heeft 0 regrets en Ocon maakte volgens hem ook nog een opmerking waar ie pissig om werd. (Niet dat hij iets in die ruimte te zoeken had natuurlijk..)
Max verwacht ook geen straf van de stewards
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Bensimpel
Positieve meneer
Fia be like: max 10 sec stop and go penalty - Pushing OCON in pitsSuBBaSS schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:36:
[...]
Zelf even goed kijken.![]()
De prijzen zijn uitgedeeld, de 'what if's' zijn allemaal niet zo boeiend meer.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dude da’s Zenna, die een jonge hond ff op zijn plek zetsjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:36:
[...]
Je bedoelt op deze manier?
[YouTube: Senna's tough row with Schumacher]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Causing a collision on the weigh bridgeBensimpel schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:39:
[...]
Fia be like: max 10 sec stop and go penalty - Pushing OCON in pits
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Cousing a collision zou hilarisch zijnBensimpel schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:39:
[...]
Fia be like: max 10 sec stop and go penalty - Pushing OCON in pits
Hopelijk kan hij bij Sauber ook nog wat leuks laten zien volgend jaar.
Smiling as the shit comes down...
Testing, one, two ...
Klopt, helemaal niks. HAM wint zoals gewoonlijk, en BOT is een slappeling zoals gewoonlijk.hardware-lover schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:40:
Topic zal wel snel op slot gaan, weer niets bijzonders gebeurd dit keer 😏
Haha, die eerste kwam best uuhh.. onverwachtsjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:04:
Knokpartijtjes... dan houdt Max het nog heel beschaafd hoor.
[YouTube: Best Racing Fights Compilation | Donut Media]

Gebruik ff je zoekfunctionaliteit bovenin de paginaDe_Bastaard schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:41:
Heeft niemand een streamable van dat opstootje?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Is maar 15x gepost hier, even terug zoeken.De_Bastaard schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:41:
Smiling as the shit comes down...
Die weegbruggen moeten een penalty krijgen. Twee incidenten in 1 weekend!
Is al een paar keer gepost...De_Bastaard schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:41:

PSN: xMaurice93
En vergeet niet dat VER weer idioot domme dingen heeft gedaan volgens HAM. Eigen schuldSpotmatic schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:41:
[...]
Klopt, helemaal niks. HAM wint zoals gewoonlijk, en BOT is een slappeling zoals gewoonlijk.
Klik effe een paar paginas terug...De_Bastaard schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:41:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik snap het wel trouwens dat hij verhaal gaat halen bij Ocon. Dat is ook prima. Je kan winnen en dan komt er zo’n achterblijver je race verzieken, met die adrenaline erbij snap ik het heel goed dat je enorm pissig bent en dit hoort er gewoon bij. Niets mis mee, even duidelijk maken hoe ‘t zit. Hij bleef nog netjes beheerst als we ‘t ff vergelijken met spul als Indy- en NAScar. Max heeft er ook wel eens mensen afgekegeld, daar niet van - maar dat was naar mijn weten altijd om positie, niet voor zoiets onbenulligs als jezelf unlappen.
Ik verwacht overigens geen straffen voor Verstappen, dat zou ook echt wel heel erg triest zijn.
Afijn, daar is verder al genoeg over gezegd. Verder was het echt helemaal top. Lekker spannend, goede inhaalacties... Een van de betere races van het jaar
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 20:52 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Fake spin, terrible fake spin.
[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-11-2018 20:45 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Is er niet volgens mij, word vermanend toegesproken en dat was het dan wel vermoed ik.alex3305 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:43:
Maar wat is de daadwerkelijke straf die erop staat? Ik had even gekeken op de FIA website, maar kon het niet echt vinden...
Zo drastisch als een Schumacher die geschorst word omdat hij voor de 2e keer een kampioenschap probeert te winnen met een aanval op de concurrent zal dit wel niet worden.
Ik denk dat Trum VER wel kan gebruiken aan de grens met Mexico. Hij is nu toch dicht in de buurt, dus maak er gebruik vanArthurMorgan schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:44:
Ik hoor net dat Trump de accreditatie van Verstappen heeft ingetrokken.
Je moest er een ziekte bij halen?WhatsappHack schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:43:
Heb echt enorm genoten van deze race. Maarja man man man, die actie van Ocon... Ben er flink ziek van, krijg je echt knip
Ik snap het wel trouwens dat hij verhaal gaat halen bij Ocon. Dat is ook prima. Je kan winnen en dan komt er zo’n achterblijver je race verzieken, met die adrenaline erbij snap ik het heel goed dat je enorm pissig bent en dit hoort er gewoon bij. Niets mis mee, even duidelijk maken hoe ‘t zit. Hij bleef nog netjes beheerst als we ‘t ff vergelijken met spul als Indy- en NAScar. Max heeft er ook wel eens mensen afgekegeld, daar niet van - maar dat was naar mijn weten altijd om positie, niet voor zoiets onbenulligs als jezelf unlappen.En dan waren de mensen die hij raakte ook terecht pissig. Nu is hij pissig, hoort er gewoon bij. Super lompe actie van Ocon iig, dat staat vast.
Ik verwacht overigens geen straffen voor Verstappen, dat zou ook echt wel heel erg triest zijn.
Afijn, daar is verder al genoeg over gezegd. Verder was het echt helemaal top. Lekker spannend, goede inhaalacties... Een van de betere races van het jaar
[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 20:52 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Pff, F1 zijn mietjes wat dit betreft. Kijk meisjes (nee niet eens dames) voetbal. Die pakken tenminste aan.
Niet van dat truttige.
De meesten hier kijken al langer F1 dan Max meedoetRobinHood schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:23:
[...]
Waarom elke keer zo'n vergelijk erbij gehaald moet worden is mij in elk geval een raadsel, of het iemand anders is die Max eraf beukt, of dat het Max is die een ander in de rondte tikt (remember Max vs Vettel in china? iirc), daar was Max de idioot. Vandaag was Ocon dat.
Ik vindt het stom dat ze in de F1 uitzending al over voetbal gaan zwammen, doe dat lekker in de 388 programma's die over voetbal gaan en laat de F1 programma's gewoon over F1 gaanGekkenhuis schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:34:
[...]
Jack van Gelder vond het stom dat ze een interview met Hulkenberg lieten zien/horen in the heat of the moment.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Onzin. Verstappen heeft begin van dit jaar wel iets meer over zich heen gekregen en getoond dat hij daar onverstoord door is. Hij heeft een goede inner circle wat dat betreft.yorkick schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:47:
Verstappen moet vooral leren niet naar Lewis te luisteren, en naar wat hij in de media zegt. Die is al lang begonnen met de psych. oorlog. En dat kan hij goed.
Bensimpel
Positieve meneer
Ondertussen verkoopt redbull wat meer blikjes.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1