Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
2. VER heeft spiegels, ook aan de rechterzijde (hij had naar buiten kunnen sturen en alles was OK).
3. Als RBR had ik VER meteen aan een ketting met loden bal gelegd, je weet dat ie een behoorlijk temperament heeft en dat ie op zoek gaat naar OCO.
Het zijn toch wel dit soort momenten dat VER laat zien nog jong en onbezonnen te zijn. (Hij is beter geworden maar toch).
I have no special talent. I am only passionately curious.
Occon duwde ook trouwens terug na de duw van Max.albino71 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:04:
Wat een geniep hier over een paar duwtjes. Man up!
Was idd anders geweest als Occon een knal voor z’n kop had gehad.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Domme en totaal niet begrijpelijke actie van RBR dat er blijkbaar niet meteen iemand bij hem was om hem hiervoor te behoeden.
Sterker nog...ik had iemand op Ocon afgestuurd om ernaast te staan om te voorkomen dat het zou gebeuren
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 20:07 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb trouwens net zitten opletten. Maar het bordje stond er nog.

[ Voor 24% gewijzigd door Nat-Water op 11-11-2018 20:08 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
[ Voor 99% gewijzigd door demonic op 11-11-2018 20:08 ]
Dus volgende race tikt VER OCO eraf?Lekker Ventje schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:07:
Mensen die dit erg vinden hebben nog nooit NASCAR gekeken
-
Ik wilde hem net postensjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:04:
Knokpartijtjes... dan houdt Max het nog heel beschaaft hoor.
[YouTube: Best Racing Fights Compilation | Donut Media]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bah, maar drie man die hun tegenstander vloeren met vechtsportgrepen (en eentje met een rake stomp door de opening voor het vizier). Racers doen duidelijk niet aan meerdere sporten tegelijk...sjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:04:
Knokpartijtjes... dan houdt Max het nog heel beschaaft hoor.
[YouTube: Best Racing Fights Compilation | Donut Media]
Nee hoor, die vechten als man tot man na de race met vuisten.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Waarom zou VER OCO op moeten wachten?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik zou het doen!
[ Voor 15% gewijzigd door Grrrrrene op 11-11-2018 20:11 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
10 sec stop and go zegt genoeg.Transportman schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:10:
Ocon blijft bij Sky vasthouden aan de opvatting dat je jezelf volgens de regels mag unlappen, maar ziet compleet niet in dat daar wel grenzen aan zijn...
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
En je bent fiks bestraft.
Precies wat ik al een paar keer heb gezegd, maar keer op keer denkt men dan dat je vindt dat OCO niks fout deedRunner15 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:10:
Zoals Martin Brundle net op het laatste nog zei: Sometimes it not just who you can crash into, but more: who can crash into you. Oftewel: Max had alle recht, 100% OCO zijn fout (en het 3x geplaatste filmpje is fantastisch!!). MAAR: als hij nou net die bocht ff 1 tikkeltje ruimer had genomen, had hij alle risico ook voor zichzelf weggenomen, terwijl hij er geen seconden langzamer mee was geweest...
Geldt trouwens ook wat betreft "het uit de wedstrijd kegelen van de leider in de wedstrijd". Dat gebeurt daar ook wel eens (opzettelijk zelfs...)Lekker Ventje schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:07:
Mensen die dit erg vinden hebben nog nooit NASCAR gekeken
Overigens: Ik snap inderdaad niet waarom RB niet meteen iemand bij Max had staan. Al is het om echt serieuze escalatie te voorkomen.
www.steamloco.info
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Testing, one, two ...
YouTube: Piquet Rages After Salazar Shunt | 1982 German Grand Prix
[ Voor 27% gewijzigd door U123456 op 11-11-2018 20:20 ]
Tbh denk ik dat zijn reactie marketing is. Er is een standpunt gekozen vanuit de wall en daar blijven ze nu even bij. Zo houd je 1 lijn in je communicatie. Na de race ebt het weer weg.TheBrut3 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:11:
Hij ziet zijn fout gewoon echt niet zeg. Wat een dom mannetje zeg.
Maar nu heeft mercedes mooi het constructeurskampioenschap te pakken met een overwinning. Merc dus alle voordelen uit dit akkefietje.
Maar goed, ook een Schumacher was niet vies van een potje van de baan beuken voor de wintst.Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:15:
[...]
Lijkt me ook logisch dat OCO z'n fout niet toegeeft, dat doet in F1 niemand. Zelfs VET bleef na Baku waarin hij bewust tegen HAM aanreed volhouden dat er niks gebeurd was
[ Voor 65% gewijzigd door arbraxas op 11-11-2018 20:19 ]
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
alsof iemand het daar nog over gaat hebben na dat duwtjeJasphur schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:11:
De race in vier beelden?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
vind je het gek, hij was er ruim voor, hij had gewoon de lijn... ook als het wel een duel om positie wasTito129 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:13:
Vraag mij af of max nog wel aan het opletten was..
Inderdaad, hij was er volledig voorbij. Dan kun je je gewoon focussen op wat voor je gebeurt. Althans normaal gesproken.Tito129 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:13:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Was ie ook niet, hij verwachtte dit niet. Je kon ook zien dat hij niet eens meer in zijn spiegel keek!Tito129 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:13:
Lijkt me ook logisch dat OCO z'n fout niet toegeeft, dat doet in F1 niemand. Zelfs VET bleef na Baku waarin hij bewust tegen HAM aanreed volhouden dat er niks gebeurd wasarbraxas schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:13:
Logisch toch dat Oco zich even mag verantwoorden? Want die drivethrough penalty met 10sec is natuurlijk een lachtertje. Ligt een Merc motor in dat ding dus dit had OCO nooit geflikt met HAM.
Maar nu heeft mercedes mooi het constructeurskampioenschap te pakken met een overwinning. Merc dus alle voordelen uit dit akkefietje.
Maar goed, ook een Schumacher was niet vies van een potje van de baan beuken voor de wintst.
hoe vaker ik het kijk, hoe minder erg ik het vind.... ik zou niet zo snel al weggelopen zijn in ieder geval
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij kan een stoeltje bij Mercedes zo ook wel vergeten. Publiek geheim dat Mercedes in Max de vervanger van Hamilton ziet.gambieter schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:15:
Ocon kan een eventueel stoeltje bij een Red Bull team wel vergeten, zelfs als hij zich los zou weken van Mercedes.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat wel hoor, maar de 2e plek voelt nu een beetje als de poedel prijsArjan90 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:15:
Ondanks de gestolen overwinning, heeft Max wel echt weer zijn visitekaartje afgegeven. Wat een race van hem!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dat zeker ja. Prima inhaalmanoeuvres. Waar anderen moeite hadden om mensen te passeren sneed hij er soepel doorheen.Arjan90 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:15:
Ondanks de gestolen overwinning, heeft Max wel echt weer zijn visitekaartje afgegeven. Wat een race van hem!
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
"Where did I do dangerous driving?"Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:15:
[...]
Lijkt me ook logisch dat OCO z'n fout niet toegeeft, dat doet in F1 niemand. Zelfs VET bleef na Baku waarin hij bewust tegen HAM aanreed volhouden dat er niks gebeurd was
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
I served in a company of heroes.
Absoluut.. En met de frustratie dat zijn generatiegenootjes volgend jaar allemaal in een top auto zitten en hij vanaf de simulator mag toekijken. Of nog erger...vanuit een Williams.hardware-lover schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:13:
Kijk, daar komt de Ocon bovendrijven zoals ik hem ken uit zijn F3 tijd. Dit zal beslist te maken hebben met die periode, kan bijna niet anders.
Ik denk niet dat Max' reputatie in de paddock veel schade zal oplopen van het opstootje achteraf. Hij had toch al de reputatie een beetje een heethoofd te zijn.
Dit gaat Ocon veel meer kosten. Toto zal hier ook echt niet blij mee zijn. Ocon laat hier zien dat hij nog niet klaar is om op dit niveau te racen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Gewoon 100% dit. Het is een kampioen, geen slappeling als BOT die alleen maar een klein deukje in een pakje roomboter rijdt omdat hij in een Mercedes rijdt, maar verder niks klaarmaakt... Iedereen is BOT over 10 jaar vergeten maar VER hoort echt in het rijtje Schumacher en Senna thuis. En ja, dat is alleen maar mijn meningArjan90 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:15:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik heb hetzelfde. Mn eerste reactie was wel wat overdreven. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan of misschien nog wel erger.P.O. Box schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:15:
[...]
hoe vaker ik het kijk, hoe minder erg ik het vind.... ik zou niet zo snel al weggelopen zijn in ieder geval
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Van mij had OCO door alle adrenaline een tik gekregen. Max hield zich nog netjes in vind ik.Jasphur schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:17:
[...]
Ik heb hetzelfde. Mn eerste reactie was wel wat overdreven. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan of misschien nog wel erger.
[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 20:21 ]
I served in a company of heroes.
Max: "Helemaal niks"
Hij gaf net een interview op SKY, met een enorme glimlach.
Max: “Helemaal niets”

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Jos verstappen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
Wat heeft die jongen er mee te maken? Hoop toch niet om je reactie grappiger te maken

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 20:21 ]
het lijkt me dat deze karma dan bij deze terugbetaald isbasvn schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:19:
De laatste backmarker die in de raceleider op interlagos reed, was in 2001.
Jos verstappen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Het zegt me meer dat HAM Ocon loopt te verdedigen. Die heeft dondersgoed door hoezeer deze overwinning hem is gegeven door Ocon. Kunt er wel een heel dramatisch feestje omheen bouwen maar dat was mijn inziens helemaal niet terecht. De MERC monteurs mogen gewoon blij zijn, ze waren ook kampioen met een 2e stek van HAM geworden. Maar HAM mag echt wel even in de spiegel kijken.Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:15:
[...]
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Ik snap ook niet wat hij daar nog iedere keer doet, of zou hij zich met sponsorgeld inkopen in de uitzending? Ik ken nml geen serieuze F1-fan die geniet van zijn commentaar.PWM schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:19:
Pff, die Coronel laat ook wel duidelijk horen waarom hij nooit een grote is geworden. Opgefokt mannetje. Beetje cool roepen dat hij hem wel op zijn bek geslagen zou hebben. Man man.
Vergeet Senna niet die Irvine een flinke klap op z'n muil verkoopt na de race.U123456 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:13:
Het kan veel erger, 1982 German GP: YouTube: Piquet Rages After Salazar Shunt | 1982 German Grand Prix
| live and give like no one else |
basvn schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:19:
Jos verstappen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Voor eigen gewin ja, maar wat heeft OCO nu precies bereikt? Als zelfs de Britse pers (die toch op de hand van HAM zouden moeten zijn) vermoeden dat het opzet was...arbraxas schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:13:
[...]
Maar goed, ook een Schumacher was niet vies van een potje van de baan beuken voor de wintst.
Ow ja, Montoyabasvn schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:19:
Jos verstappen
De gimmick op de achtervleugel voor de race er op was ook wel humor
Nou, het is niet dat hij hem het ziekenhuis oid geslagen heeft ( althans nog niet)ricardo246 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:05:
3. Als RBR had ik VER meteen aan een ketting met loden bal gelegd, je weet dat ie een behoorlijk temperament heeft en dat ie op zoek gaat naar OCO.
Het zijn toch wel dit soort momenten dat VER laat zien nog jong en onbezonnen te zijn. (Hij is beter geworden maar toch).
Beetje duwen.. Ach
Er zijn er vele die zo gereageerd zouden hebben. Twee jaar terug zou Max ook echt een paar meppen gegeven hebben maar Max is gelukkig volwassener geworden.PWM schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:19:
Pff, die Coronel laat ook wel duidelijk horen waarom hij nooit een grote is geworden. Opgefokt mannetje. Beetje cool roepen dat hij hem wel op zijn bek geslagen zou hebben. Man man.
En zoals ik hierboven al deed, in NASCAR lopen weleens coureurs na de race met bloed aan de handen en/of in het gezicht. Waarbij ik dat niet goed praat.
Je zag bijna de genot in zijn ogen..3x3 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:21:
Die provocerende grimas van Ocon bij dat duw en trekwerk is naar.
Laten we eerlijk zijn, Tom Coronel is wel iemand die dat ook daadwerkelijk gedaan zou hebben. Net zoals dat Tom zelf ook een paar keer een Oconetje heeft gedaan.PWM schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:19:
Die "leuke" bedreigingen hoeven echt niet.Vuvuzela schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:16:
Hoop dat het nu echt over is met de "zonde dat hij geen stoeltje heeft" berichten over Ocon.
Nou ja, uithuilen en op naar de volgende race.
Het is gewoon ontzettend zuur maar er is ook niets meer aan te doen.
Z'n reactie was verder prima? Hij hoopt er laten (samen) om te kunnen lachen. Dat is pas karakter zo kort nadat je bestolen bent.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 20:59 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
neej johTrue schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:23:
Zou Max puntenaftrek krijgen in de seizoensstand als straft voor dit akkefietje?
Ik zou het doen!
who cares.True schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:23:
Zou Max puntenaftrek krijgen in de seizoensstand als straft voor dit akkefietje?
- DaniëlWW2
- Niet online
Die kan je niet krijgen.True schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:23:
Nee, waaromTrue schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:23:
Ik snap Coronel wel. Je zit vol adernaline, en je 1e plek is je ontnomen op een klote manier. Dit zijn topsporters, je wilt alleen maar winnen. Natuurlijk wordt je dan link. Het is geen schaken of curling.PWM schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:19:
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Hetzelfde als met die snuiters bij VI: Maffe dingen zeggen en mensen kijken er wel naar vanwege ramptoerisme. Mensen die daadwerkelijk de sport volgen en de nodige dingen van F1 af weten zie ik ook niet zo snel naar al dat Ziggo-geblaat luisteren eerlijk gezegd, ik volg het maar half-half bij tijd en wijlen, en zelfs ik kan me nog ergeren aan hoe dingen gebracht worden en hou "nieuw" het "nieuws" is.Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:20:
[...]
Ik snap ook niet wat hij daar nog iedere keer doet, of zou hij zich met sponsorgeld inkopen in de uitzending? Ik ken nml geen serieuze F1-fan die geniet van zijn commentaar.
Vraag me overigens af hoe de stemming in dit topic was als Verstappen een fuck-up maakte, Vettel eraf reed en Vettel daarna even een fittie ging starten, betwijfel of er dan nog zoveel stoere boys zouden zijn die zeggen dat het heel normaal is
People as things, that’s where it starts.
Nog 1 race en dan is hij hopelijk opgerot, voor een jaar tenminste. En ja zijn actie rechtvaardigt dit soort uitspraken, een stop en go van 10 sec niet.3x3 schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:21:
Die provocerende grimas van Ocon bij dat duw en trekwerk is naar.
Zelfs Max zou het geen ruk kunnen schelen, echt niet.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zijn team is WCC! Mag je best voor juichen toch?Phusebox schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:04:
En Hamilton toont zich de grootste loser door deze in de schoot geworpen overwinning te vieren alsof ie er hard voor heeft moeten werken.
www.google.nl
Google Translate, instellen op Duits naar Frans -> "Ich habe es nicht gewusst!"boe.i schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:17:
Heeft iemand een link naar de reactie van Ocon?
Max wenst hem na volgende race veel plezier in de simulator / de Williams. Wie het laatst lacht...
wat denk je zelf? Als je Charlie mag uitschelden, schalen kapot mag rijden, etc? Natuurlijk krijgt max wel een straf!True schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:23:
nee hoor, ik verwacht van niet
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan was het topic al dicht.RobinHood schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:23:
Vraag me overigens af hoe de stemming in dit topic was als Verstappen een fuck-up maakte, Vettel eraf reed en Vettel daarna even een fittie ging starten, betwijfel of er dan nog zoveel stoere boys zouden zijn die zeggen dat het heel normaal is

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1