De spelletjes beginnen al. Hamilton, Ocon mag dat gewoon doen je unlappen.
Dit kan ook niet van Max uit. Hoe kwaad je ook bent.Ryur schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:51:
https://twitter.com/twitter/statuses/1061692213288189952
Ze hebben elkaar gevonden!
Via de Franse broadcast zag ik deze beelden.
Flinke ruzie, Max is echt woedend
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Woops, dacht net nog "hoop maar dat dit niet op boetes ed. uit gaat draaien voor hem".Ryur schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:51:

Zelden dusMazZz schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:51:
[...]
Verstappen SR. vs Montoya kan ik nog wel voor me halen. Ook gp Brazilië volgens mij.
??? Waar zeg ik dat OCO iets deed wat prima mag? Ik zeg enkel dat HAM terecht feest viert: hij en z'n team zijn kampioen. Wat OCO deed in de race heeft niks met het al dan niet mogen vieren van dat feestje te maken. Niet alles draait op VERsjaool schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:51:
[...]
Als je blauwe vlaggen krijgt laat je de raceleider voorbij dan ga je niet proberen om jezelf weer te ontlappen. Zo simpel zit het nu eenmaal. Je mag als backmarker niet de uitslag van de race beïnvloeden.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Vandaar het interview zolang duurde met HAM, ze wilde dit niet laten zienRyur schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:51:

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zou mij niks verbazen als hier een straf voor Max wordt uitgedeeld ja!SuBBaSS schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:53:
[...]
Woops, dacht net nog "hoop maar dat dit niet op boetes ed. uit gaat draaien voor hem".
Benieuwd of dat onderonsje met Ocon nog een staartje gaat krijgen.
PSN: xMaurice93
Dit gaat nog wel een staartje krijgen voor Max, en ik snap niet dat de teamleiding van Redbull dit niet voorziet. Iedereen zag dit toch aankomen?
Ik hoop vooral dat het bij boetes blijft.SuBBaSS schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:53:
[...]
Woops, dacht net nog "hoop maar dat dit niet op boetes ed. uit gaat draaien voor hem".
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
YouTube: Schumacher vs Coulthard Spa 1998Wom schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:53:
[...]
Dit kan ook niet van Max uit. Hoe kwaad je ook bent.
Max heeft het op de boordradio al aangekondigd, niets aan de handwalletje-w schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:54:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen voor Max, en ik snap niet dat de teamleiding van Redbull dit niet voorziet. Iedereen zag dit toch aankomen?
Ach, het hoort er een beetje bij de adrenaline en de sport. Het duwen is van alle tijden. Zelf Schumacher, Senna en een heleboel andere coureurs deden dit.
"When you grow up your heart dies"
Ah joh, je moet ook even stoom afblazen!
Niet netjes van Max, dit is wel hoe sport gaat met adrenaline die torenhoog is. Voetbal, anyone? Verstappen moet nog een paar rondjes lopen over het circuit om af te koelen.
[ Voor 22% gewijzigd door Arjan90 op 11-11-2018 19:55 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat vind ik ook mooi aan VER die emoties. Of dat goed is, is een 2e, maar ik kan het goed begrijpen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
Het is en blijft een Verstappen, maar ow Maxie toch.SuBBaSS schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:53:
[...]
Tuurlijk zegt Hamilton dat.. Max gelijk geven is hetzelfde als zeggen dat zijn overwinning niet terecht is.AequitasII schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:51:
Hamilton geeft aan dat het de fout van Max is. Ik snap hem daarin wel. Max had misschien wat slimmer moeten zijn, maar het blijft gewoon enorm kut met peren.
Ze hadden Max moeten opvangen vanuit RBR, dit zag je aankomen. Maar moet je niet willen.Wom schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:53:
[...]
Het is nou niet dat die hem in zijn gezicht slaat toch? Beetje duwen.
punten uitdelen..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Vind het uit dat filmpje niet echt duidelijk wie wie hier nou op aan het zoeken was... Als Max naar Ocon toeging, dan ja, dom... Als het andersom was, ok dan moet Max nog steeds zijn handen thuis houden (maar wellicht is het al een hele prestatie dat hij duwt ipv mept), maar dan vind ik dat Ocon ook erg dom bezig was.
Gamertag: FinrazielNL
Ik gok zo dat VER ineens miljoenen meer fans heeftmobby1971 schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:55:
[...]
Het is nou niet dat die hem in zijn gezicht slaat toch? Beetje duwen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die reactie zag ik ook wel aankomen. Misschien niet slim, maar begrijpelijk en te verwachten. Het was gewoon een oerstomme actie van Ocon om zo de raceleider uit te schakelen. Kom je dan uit de auto vol met adrenaline dan begrijp ik die reactie wel.Ryur schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:51:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach een beetje duwen.. hoort er gewoon bij. Hij had hem ook op z'n bek kunnen slaan.
Je kan P1 pakken en dan rijdt iemand op P16 je van de baan. LOGISCH dat je boos bent.. en dan moet je ook nog naar de lul verhaal van HAM luisteren
Je kan P1 pakken en dan rijdt iemand op P16 je van de baan. LOGISCH dat je boos bent.. en dan moet je ook nog naar de lul verhaal van HAM luisteren
Beetje duwen, niks aan de hand, Ocon kreeg daar ook maar 10 seconde voor.
Tja eigenlijk was dit ook wel te verwachten. Hij voelt zich natuurlijk ook (terecht) bestolen.
Moet dan ook niemand verbazen dat hij zo verhaal gaat halen. Is ook (z'n) karakter.
Moet dan ook niemand verbazen dat hij zo verhaal gaat halen. Is ook (z'n) karakter.
Met als verschil dat hij werd tegengehouden, kan je van Verstappen niet zeggen. Wees professioneel als sporter, je bent geen hooligan die een andere sporter neer "mept".
Alsof dit de eerste handtastelijkheid in de f1 is :-D
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik snap werkelijk niet hoe je het in je hoofd kunt halen om te zeggen dat “verstappen te aggressief was en maar even had moeten wachten”. Ocon wordt op een ronde gezegd en je dient gewoon aan de kant te gaan. Bovendien was er verder niemand anders in de buurt waarmee ocon te maken had. Werkelijk ongelofelijk
Vind het ook een rol van het team om hem hier even apart te nemen en af te laten koelen.Wom schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:53:
[...]
Verwijderd
Ik hoop niet dat Max hiervoor punten krijgt dan kan het wel eens heel kantje boord voor hem worden. Beter kunnen ze Ocon zoveel punten uitdelen dat we hem nooit meer in de F1 zien. Niet de eerste keer dat hij er iemand idioot van de baan rijdt.
Max ging naar Ocon.Finraziel schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:56:
Vind het uit dat filmpje niet echt duidelijk wie wie hier nou op aan het zoeken was... Als Max naar Ocon toeging, dan ja, dom... Als het andersom was, ok dan moet Max nog steeds zijn handen thuis houden (maar wellicht is het al een hele prestatie dat hij duwt ipv mept), maar dan vind ik dat Ocon ook erg dom bezig was.
Als podium coureur moet je op een andere wegingsplek dan de andere coureurs
Dus Max had helemaal niks te zoeken waar Ocon moest wegen
Lekker zakelijk. Ik denk dat RBR dit wel prima vindt; meer blikjes verkopenGrrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:56:
[...]
Vind het ook een rol van het team om hem hier even apart te nemen en af te laten koelen.
Volgens mij heeft Schumacher wel heftiger gereageerdDaniëlWW2 schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:56:
[...]
Die reactie zag ik ook wel aankomen. Misschien niet slim, maar begrijpelijk en te verwachten. Het was gewoon een oerstomme actie van Ocon om zo de raceleider uit te schakelen. Kom je dan uit de auto vol met adrenaline dan begrijp ik die reactie wel.
1. Adrenalinevhal schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:56:
[...]
Met als verschil dat hij werd tegengehouden, kan je van Verstappen niet zeggen. Wees professioneel als sporter, je bent geen hooligan die een andere sporter neer mept.
2. Je weet de context niet, misschien maakte OCO nog een opmerking?
3. Het is duwen, niet neermeppen.
Precies. Hoort bij de beste rijders.ArthurMorgan schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:56:
Alsof dit de eerste handtastelijkheid in de f1 is :-D
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Bensimpel
Positieve meneer
Snap het wel. Je wilt winnen. Niet op deze manier 2e worden.vhal schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:56:
[...]
Met als verschil dat hij werd tegengehouden, kan je van Verstappen niet zeggen. Wees professioneel als sporter, je bent geen hooligan die een andere sporter neer "mept".
Morgen lopen ze weer samen een biertje te drinken.
😆 - Denk ook eens om ;)
Max is al van het podium hahah
Maar dan zag je die vieze grijns van die OCO die zich natuurlijk gesteund voelt door die eppo van een teammanager.... Ooo man, ik vind het nog knap dat Max hem niet neerhoekte.
Imbécile
Imbécile
Senna kon er anders ook wat van.Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:57:
[...]
Volgens mij heeft Schumacher wel heftiger gereageerd
Spa '98?Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:57:
[...]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En Spa 1998 was eigenlijk ook wel terecht.Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:57:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Prima toch.. dat lachje nog van Ocon tussendoor.. gniepig hoor.Ryur schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:51:
Politiek correct gelul dat dit niet kan.. hou toch op.
Max direct gezien. Ronde 2 komt eraan
Het mooi nog ff afmaken.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:57:
Max weg van het podium...
Mij raakt'ie kwijt als fan op deze manierSpotmatic schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:56:
[...]
Ik gok zo dat VER ineens miljoenen meer fans heeft
Lol Kimi. Die had gewoon Max moeten volgen. Staat ie daar in zijn eentje.
Ik ben benieuwd wat Max morgen aan tafel gaat zeggen!
Once again open up your bag of tricks!
Senna anyone?Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:57:

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Max zal je missen

Haters everywhere but I don’t really care
Kappen met dit soort reacties.
[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2018 20:01 ]
Dus emotie mag iemand niet tonen? Kom op man, hoort er bij, is bij iedere sport hoor.
Max gaat nog even sparren in de afterparty
Terecht dat hij daar niet op het podium wou staan
Terecht dat hij daar niet op het podium wou staan
[Conspiracy/aluhoedje] Toch opvallend dat Hamilton meteen al zijn mening klaar heeft over het incident tussen Ocon en Verstappen en begon meteen dat Ocon zich mocht unlappen. Alles om ervoor te zorgen dat Mercedes echt zou winnen want als winnend team de constructeurstitel pakken is toch leuker dan als tweede te finishen. 
[/conspiracy/aluhoedje]

[/conspiracy/aluhoedje]
Wederom wel Max betrokken bij de meeste ophef rond een race. Dat is ook een gave he..
Dan snap je niet hoe iemand zich voelt nadat ie genaaid is door een achterblijver.
Weddings are basically funerals with cake.
Ik vind het nog wel meevallen... beetje duwen en schreeuwen.... een hele logische reactie gezien wat er voorviel....Ryur schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:51:
Schumi ging stomend richting de pitbox van de ander, fantastische beelden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Gelukkig zien we die Ocon volgen jaar niet meer terug
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Geluidsetje in die pit garage hoor. Netjes.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Zie in dit meer sarren van Hamilton.. Deed ie eerder ook met Rosberg. Is precies waarom zoveel mensen hem niet mogen. Be humble in victory...Bart-Willem schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:00:
[Conspiracy/aluhoedje] Toch opvallend dat Hamilton meteen al zijn mening klaar heeft over het incident tussen Ocon en Verstappen en begon meteen dat Ocon zich mocht unlappen. Alles om ervoor te zorgen dat Mercedes echt zou winnen want als winnend team de constructeurstitel pakken is toch leuker dan als tweede te finishen.
[/conspiracy/aluhoedje]
Het is wel opvallend ja, maar kan mij het niet voorstellen.Bart-Willem schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:00:
[/conspiracy/aluhoedje]
Denk dat grijns van Occon de trigger was, wat stond ie nou te lachen ?P.O. Box schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:01:
[...]
Ik vind het nog wel meevallen... beetje duwen en schreeuwen.... een hele logische reactie gezien wat er voorviel....
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En iedereen was bang dat het hier zo rustig zou blijven na een minimaal aantal posts de afgelopen dagen
Precies! Als ik hem binnen 5 minuten na de race was tegengekomen had ik zijn kop van zijn romp geslagen!Montaner schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:58:
[...]
Prima toch.. dat lachje nog van Ocon tussendoor.. gniepig hoor.
Politiek correct gelul dat dit niet kan.. hou toch op.
Dit vond ik nog netjes van Max. Het zijn nu eenmaal allemaal haantjes, dus tja. Zijn vader was na een week nog losgegaan op Ocon.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja nu logisch ook wel toch in dit geval. Hij kon het gewoon niet beter doen tot die hij die drol op de baan tegenkwam.Wom schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:00:
Wederom wel Max betrokken bij de meeste ophef rond een race. Dat is ook een gave he..
Dat is het psychologische spel wat gespeeld wordt. Je concurrent geef je niet snel gelijk, je zoekt een andere invalshoek om het incident te benoemen. Dat spel speelt Hamilton als geen andere.Bart-Willem schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:00:
[/conspiracy/aluhoedje]
Pff, 't is geen speedway, gedraag je even zeg.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Als je dit al heftig vind, dan moet je eens langs de lijn gaan staan bij een willekeurige zondag ochtend amateur voetbalwedstrijd.
Once again open up your bag of tricks!
https://twitter.com/Maxim...61692213288189952/video/1
Oeps... en daar gaat Max nog een fikse straf voor krijgen. Alles leuk en aardig, boos zijn is prima, maar je blijft van elkaar af. Wat een domme achterlijke reactie. Scheld hem de huid vol, brand hem helemaal af bij de pers, maar houd je handen thuis.
Oeps... en daar gaat Max nog een fikse straf voor krijgen. Alles leuk en aardig, boos zijn is prima, maar je blijft van elkaar af. Wat een domme achterlijke reactie. Scheld hem de huid vol, brand hem helemaal af bij de pers, maar houd je handen thuis.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit is psychologische oorlogsvoering van HAM.Grrrrrene schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:52:
Lewis gaat natuurlijk niet de Mercedes protegé afvallen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Of Montoya toen hij door een cameraman tegen z'n neus gestoten werd
Duidelijk dat het volk hier geen MotoGP, NASCAR of IndyCar kijkt
Dit onderonsje was toch helemaal niks.
Een positieve noot .... Max en RBR zullen weer een hele tijd in het nieuws en op dr socials besproken worden.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dan noem je ook een sportsituatie...SwooX schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:02:
Als je dit al heftig vind, dan moet je eens langs de lijn gaan staan bij een willekeurige zondag ochtend amateur voetbalwedstrijd.
Ach. Zo krikken we de pagina's van dit topic ook weer wat op. Het bleef wat achter namelijk
Was wellicht wel slimmer geweest als er iemand van RBR naast Max zou lopen, ze kennen hem toch? Adrenaline en zo'n race....RBR moet zijn rijders ook in bescherming nemen.
Waiting on the world to change
Verwijderd
Houd dan ook je auto thuis als je niet kunt rijden en de vlaggen niet begrijpt.Han schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:02:
Daar krijgt hij echt geen straf voorHan schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:02:
Wat een geniep hier over een paar duwtjes. Man up!
Knokpartijtjes... dan houdt Max het nog heel beschaafd hoor. 
[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 11-11-2018 20:24 ]
"When you grow up your heart dies"
FIA buiken staan er ook als een paar dodo’s bij. Zo te zien de weegschaal na de race.Han schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:02:
Zo goed is Hamilton helemaal niet in dat spel. Zodra het een beetje tegen zit raakt hij in de paniek modus. Rosberg heeft op die manier gewonnen. Het is dat Vettel zijn geduld zosnel verliest, anders had hij wel een (grotere) kans gehad. Het is niet voor niets dat Mercedes hamilton loopt te pamperen op de radio zodra het niet meer voor de wind gaat.Wom schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:02:
[...]
Dat is het psychologische spel wat gespeeld wordt. Je concurrent geef je niet snel gelijk, je zoekt een andere invalshoek om het incident te benoemen. Dat spel speelt Hamilton als geen andere.
Redelijk onschuldig dit. Wordt opgeblazen. Duwen mag, vuist niet.
Pfff Ocon moeten ze alsnog een race schorsen. Doei sukkel zonder zitje volgend jaar.
En Hamilton toont zich de grootste loser door deze in de schoot geworpen overwinning te vieren alsof ie er hard voor heeft moeten werken.
En Hamilton toont zich de grootste loser door deze in de schoot geworpen overwinning te vieren alsof ie er hard voor heeft moeten werken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Z'n aartsvijand is er niet
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1