[F1 2018] Race 19 - GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste
Acties:
  • 81.150 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:03
mrc4nl schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:50:
Hele middenveld in de punten _O-

Maar nee ik zie geen 6 wagens elkaar aan gort rijden
Zou wel grappig zijn, nu is het gat tussen de top 6 en de rest zo groot dat ze eigenlijk voor spek en bonen rijden. Benieuwd hoe daar met het mes tussen de tanden gereden worden als het om een beker gaat...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:45
Grappig om te zien, ric is vooral blij dat hij een fantastisch rondje heeft kunnen doen, verstappen zit steeds te analyseren waarom het niet nog sneller kon.....

ik las ergens dat ric de gegevens van max op zij wagen laat zetten (heeft iemand daar bewijs voor, ik heb het niet kunnen vinden), en dat zou me niet verbazen. Baal nog steeds dat ie geen pole heeft eerlijk gezegd...

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:19
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DqlZcxwXgAA_3vP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:10

basvn

Breezand - NHN

en @nachtnet was me voor..

[ Voor 82% gewijzigd door basvn op 28-10-2018 10:21 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:32

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

2 kleuren ultrasoft :? :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:11
Not used vs Used.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Haha denk dat t niet helemaal goed bij ze gaat.
Is paarse ultra, en roze Hyper

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
In de titel staat het fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Hoyden schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:26:
[...]

In de titel staat het fout ;)
Ah, niet gezien :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:32
Race strategy volgens Pirelli:
Race strategy for 71-lap #MexicoGP: fastest strategy is a two-stopper. Either: one stint on ultrasoft for 9 laps then two 31-lap stints on supersoft. Or: one stint on hypersoft for 5 laps then two 33-lap stints on supersoft. #F1

The second-quickest strategy for the #MexicoGP is a one-stopper, although this needs plenty of tyre management. One stint on ultrasoft for 15-18 laps, then supersoft to the flag. #F1
Max is dus de enige die de volgens Pirelli snelste strategie kan uitvoeren?
US - SS -SS met twee keer een nieuw setje SS

RBR heeft echter helemaal niet op de SS gereden in de FP's zover ik weet?
Mercedes en Ferrari wel...

Dat gaat dus nog leuk worden!
Gaat het RIC lukken met een 1-stopper? Of wordt het dan US - SS - US?
Gaat Max voor de Pirelli strategie? Of gaat hij juist degene zijn die het met een 1 stopper lukt..
Of gaan we (V)SC krijgen die alle strategien weer in de prullenbak doet belanden?

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:09

Polycom

Poes van goud

Ach jongens waar gaat het allemaal nog over.. Hamilton kampioen dit weekend :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:48
Polycom schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:35:
Ik denk dat dat weinigen interesseert omdat het al zo overduidelijk was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
RIC gaat het volgend jaar moeilijk zat krijgen met de Hulk

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Ham alleen nog maar DNF's dit seizoen en door slechte strategie van Ferrari komt Vet 5 punten te kort aan het einde

ICE ICE Baby

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik hoop dat Max niet te gefrustreerd van start gaat, maar zijn verstand gebruikt om een goed resultaat te halen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:29
Hackus schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:45:
Ik hoop dat Max niet te gefrustreerd van start gaat, maar zijn verstand gebruikt om een goed resultaat te halen.
Dat is de vraag altijd met Max, ik hoop dat ie geleerd heeft van zijn fouten in het verleden, wat dat betreft.

Dat de race niet in de eerste bocht perse beslist is, maar je nog tig rondes hebt om wat te proberen.

Hopelijk is ie zo goed weg dat ie voor Ric de eerste bocht in gaat😊.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:19
Duurt het nu met die wintertijd nog langer voor de race begint? :O -O-

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-Ql7voo2fK7s/WmpMM1rqimI/AAAAAAAAjTU/uQzZZv79yMcSXGTHYdveaoNzX2usp-O-wCLcBGAs/s400/Waiting.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Lil-Lewis!!

*O*

| live and give like no one else |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir_Lion
nachtnet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:58:

[Afbeelding]
Nee juist minder lang! Anders had ge moeten wachten tot 21:10. Nu slechts tot 20:10 :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@nachtnet zo zit ik er ook bij :D
Gelukkig is er vanmiddag nog iets van Ajax v Feyenoord

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Mja, hij start wel naast VET he... :D

De start gaat iig heel spannend worden, té spannend eigenlijk... denk dat ik de 1e ronde maar even naar het toilet ga met een boekje... :+

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:19
nachtnet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 10:58:

[Afbeelding]
Inderdaad, ik zat om de één of andere reden in mijn hoofd met het idee dat de klok een uur vooruit zou gaan, dus voor mij voelt het nog langer. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

KillerBee schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:24:
[...]

Mja, hij start wel naast VET he... :D

De start gaat iig heel spannend worden, té spannend eigenlijk... denk dat ik de 1e ronde maar even naar het toilet ga met een boekje... :+
Ik zit er ook over te denken om de start bewust maar eens te missen.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
We’ll see after the chequered flag ;)
Die Mercedes motoren klapte vorige keer ook na elkaar. BOT heeft nu een nieuwe vanwege hydraulic failure, het zou me niet verbazen als die van HAM ook klapt deze race. Als de bulls elkaar er dan vanaf rijden heeft VET denk ik een fantastische dag als Ferrari niet last minute even een achterlijke strategie er op los laat.

Goed, grote kans natuurlijk dat HAM kampioen is na de race; maar er zijn nog interessante kansen waarmee de boel tot abu nog enigszins spannend kan blijven. Lewis rekent zichzelf ook nog niet rijk.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Heeft Red Bull nog gereageerd op het commentaar van Verstappen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:58

d0s

sssst

Ja, Horner zegt dat het een eerlijke strijd was en dat RIC gewoon een betere ronde reed.
Marko daarentegen geeft aan dat Max nog 3 tienden harder kon.

[ Voor 47% gewijzigd door d0s op 28-10-2018 11:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Martinspire schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:33:
Heeft Red Bull nog gereageerd op het commentaar van Verstappen?
https://www.f1maximaal.nl...ppen-drie-tienden-sneller

Dit bedoel je, denk ik?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:23

pro_6or

amateur_60r

Dit wordt een zeer moeilijke race voor Max. Hij kan hier haast niet goed uitkomen. Ric rijd vol agressief, het was zeker niet zijn fout vorige race met Vettel maar hij liet Vettel weinig ruimte, normaalgesproken is Ric voorzichtiger maar de laatste tijd niet. Hem is er nu, veel meer dan vorige week bij Vettel, alles aan gelegen om Max achter zich te houden, zelfs als Max er ongeschonden aan voorbij weet te komen dan verwacht ik een Baku achtige aanval van Ric. Er is hier namelijk één DRS meetpunt en daarna twee enorme DRS tows, dit is weer gelijk aan Baku wat dat betreft.

Bij de start heb je dan ook nog Vettel met zijn Ferrari die op het rechte stuk echt duidelijk een voordeel die wil hier ook winnen. Hamilton zat vorig jaar in de mix, daar twijfel ik nu aan, zal hij het gewoon weer proberen, of kijkt hij het aan?

Wat moet ik nu denken van die team orders van Horner? Hij zet hier metname Max me onder druk want die zal willen inhalen.

Het enige wat Max eigenlijk kan doen is als een soort wingman voor Ric gaan dienen (net als in Monaco 17 met hem werdt gedaan) en hem afschermen, óf Ric inhalen en een dik gat trekken maar elk ander scenario zal in vooral voor Max, tranen eindigen.

Bovendien zijn de ferraris en Mercedessen ook nog lang niet verslagen.

Ik vrees voor deze race, hopelijk spreekt Max nu heel goed de scenario’s door met zijn steunpilaren.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@pro_6or net op het moment dat we met z'n allen niet nóg zenuwachtiger kunnen worden, maak jij het nog effe een tikkie erger! :D :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

d0s schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:34:
Ja, Horner zegt dat het een eerlijke strijd was en dat RIC gewoon een betere ronde reed.
Marko daarentegen geeft aan dat Max nog 3 tienden harder kon.
Horner is een politicus, hij heeft vanuit kamp Ricciardo veel kritiek gehad dat Ric oneerlijk is behandeld, en daar reageert hij nu op door te laten zien hoe Fair hij in alles is, “ze hebben dezelfde wagen”. Als hij zou zeggen, ja Max heeft gelijk, hij was zonder de engine-braking onder downshifting inderdaad nog iets sneller geweest, dan had hij weer kwetsbaar geweest voor favouritisme.

Zo plaats ik iig deze opmerking.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

KillerBee schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:43:
@pro_6or net op het moment dat we met z'n allen niet nóg zenuwachtiger kunnen worden, maak jij het nog effe een tikkie erger! :D :+
>:) graag gedaan! Ik zit straks met trillende handjes voor de TV, hoe red Max zich hier uit, en lukt hem dat ueberhaupt wel.

F1 is een psychisch zware sport, ook voor ons fans. Zeker tegen tegenstanders die dat aspect ook nog eens zeer goed beheersen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Ik hoop dat we een geweldige race gaan zien.
Daarnaast hoop ik dat we niet de amerikaanse regie hebben, in dat geval zouden we namelijk alleen maar Lewis in beeld zien. ipv het gevecht tussen de RBR's en het middenveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
demonic schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:49:
Daarnaast hoop ik dat we niet de amerikaanse regie hebben, in dat geval zouden we namelijk alleen maar Lewis in beeld zien. ipv het gevecht tussen de RBR's en het middenveld.
Regie zijn altijd dezelfde mensen, behalve in Monaco. Dat hele team reist gewoon mee de hele wereld over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:00
RICCIARDO!! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
RobertMe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:51:
[...]

Regie zijn altijd dezelfde mensen, behalve in Monaco. Dat hele team reist gewoon mee de hele wereld over.
Ik bedoelde ook meer de uitvoering dan de personen. Meestal is de regie wel prima. Maar in Austin leek er alleen maar aandacht te zijn voor Lewis. Hopelijk hebben ze de feedback ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Officiële persconferentie na kwali:
YouTube: Persconferentie | Kwalificatie GP van Mexico | 27/10/2018

Ricciardo geeft dus aan dat hij de problemen van Verstappen (in FP2) niet kent/herkent. Daaruit zou dus blijken dat of Horner of Ricciardo, of Verstappen iets anders vertellen.
Als Verstappen daadwerkelijk (echt) problemen heeft dan zou of Horner moeten zeggen dat ze inderdaad zien dat er verschillen zijn of Ricciardo zou het ook moeten ervaren.
Alternatief is uiteraard dat Verstappen dingen voelt die er of niet zijn, of te klein zijn om te meten. Hetzelfde als dat Hamilton ook vaker klaagt over de auto (vibration in tires, bv) en het team antwoord dat ze niks zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Mugwump schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:27:
[...]

Inderdaad, ik zat om de één of andere reden in mijn hoofd met het idee dat de klok een uur vooruit zou gaan, dus voor mij voelt het nog langer. :P
Nee joh, voorjaar = vooruit en najaar is dus terug ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
demonic schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:49:
Waar baseer je dat op ?

Ik kijk zowel alle Nascar Cup en Indycar en kan hierin wat jij zegt niet vinden.
Alleen het achterveld laten ze weinig van zien maar dat is in de F1 ook zo, noem maar eens 1 inhaalactie van/op Ericsson op.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
WhatsappHack schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:30:
maar er zijn nog interessante kansen waarmee de boel tot abu nog enigszins spannend kan blijven. Lewis rekent zichzelf ook nog niet rijk.
Niet echt nee, die kansen zijn er niet. HAM gaat niet back to back uitvallen. De kans dat VET 2x op rij wint is groter, maar ook niet heel groot.
HAM weet ook echt al wel dat hij kampioen wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:56:
Officiële persconferentie na kwali:
YouTube: Persconferentie | Kwalificatie GP van Mexico | 27/10/2018

Ricciardo geeft dus aan dat hij de problemen van Verstappen (in FP2) niet kent/herkent. Daaruit zou dus blijken dat of Horner of Ricciardo, of Verstappen iets anders vertellen.
Als Verstappen daadwerkelijk (echt) problemen heeft dan zou of Horner moeten zeggen dat ze inderdaad zien dat er verschillen zijn of Ricciardo zou het ook moeten ervaren.
Alternatief is uiteraard dat Verstappen dingen voelt die er of niet zijn, of te klein zijn om te meten. Hetzelfde als dat Hamilton ook vaker klaagt over de auto (vibration in tires, bv) en het team antwoord dat ze niks zien.
Marko bevestigd het en ondertussen heeft ook Horner een verklaring bedacht (verschil in rijstijl, zie o.a. Gpblog.nl) waardoor hij toe kan geven dat Max last had zonder al te erge favouratisme klachten uit het kamp van de andere rijder te krijgen.

Ik geloof wel dat ze na fp2 (toen Max het al meldde) nog wat aan hebben kunnen passen om de ergste kantjes eraf te halen, wat dan volledig op de limiet in Q3 nog niet genoeg bleek.

Maargoed, Ricciardo heeft zijn feestje, en hij was hoe dan ook, sneller op de baan.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:56:
Nee, daaruit blijkt enkel dat ze een andere auto rijden eigenlijk. ;) RIC hoeft niet dezelfde problemen te hebben als VER natuurlijk, anders zouden ze vorige week ook allebei uitgevallen moeten zijn met accuproblemen. :) De ene keer heeft RIC problemen, de andere keer VER. VER heeft de laatste tijd met de huidige C-spec die erin ligt veel issues gehad met hoe deze motor reageert, terwijl RIC heel veel uitvallers heeft gehad met zijn exemplaar.

De afstelling van Max kan anders zijn en het kan ook zijn dat ze bepaalde andere foefjes wel aan Max ter beschikking stellen maar niet langer aan Ricciardo. Die mag ook niet meer bij briefings e.d. aanschuiven.
Dat en RIC gaat natuurlijk niets slechts zeggen over Renault. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Nog meer mensen die vanavond in Pathé Utrecht de race gaan kijken? Actie van Bovag die dat organiseren. Je kunt me herkennen aan het red-bull shirtje :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Ik denk dat de frustratie van Max niet zozeer gericht was tegen RIC, maar dat het enginebraken van de auto niet ging zoals hij wou (en dat ligt weer aan Renault). RIC heeft gewoon een andere rijstijl en dus andere verwachtingen bij het motorgedrag, en ervaarde voor zijn doen geen problemen, als beide wagens echt niks mankeerden.

Of er is wel wat aan de hand en het hoort bij het geniepige psychologische spelletje, we weten het niet.

En vanuit het verleden weten we ook dat RIC wel vaker 'vanuit het niets' een beest van een kwali ronde neer kan zetten.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Martinspire schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:15:
Nog meer mensen die vanavond in Pathé Utrecht de race gaan kijken? Actie van Bovag die dat organiseren. Je kunt me herkennen aan het red-bull shirtje :+
Ik ben er ook bij, je kunt MIJ blijkbaar herkennen aan mijn oranje bril, aluminium hoofddeksel en aktetas vol complot theorieën.

Maar of dat nu echt helpt in deze menigte vraag ik me af. Ik vond het iig een catchy outfit :>

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:48
Mijn inzet: VER pakt RIC bij de start en rijdt hem daarna los, dus geen DRS gezeur. Ik denk dat de pace van Max simpelweg hoger is, hij is het hele weekend al paar tiende sneller, op die ene ronde van RIC na.

Dus alleen even ongeschonden die eerste drie bochten doorkomen.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
WhatsappHack schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:06:
[...]

Nee, daaruit blijkt enkel dat ze een andere auto rijden eigenlijk. ;) RIC hoeft niet dezelfde problemen te hebben als VER natuurlijk, anders zouden ze vorige week ook allebei uitgevallen moeten zijn met accuproblemen. :) De ene keer heeft RIC problemen, de andere keer VER. VER heeft de laatste tijd met de huidige C-spec die erin ligt veel issues gehad met hoe deze motor reageert, terwijl RIC heel veel uitvallers heeft gehad met zijn exemplaar.

De afstelling van Max kan anders zijn en het kan ook zijn dat ze bepaalde andere foefjes wel aan Max ter beschikking stellen maar niet langer aan Ricciardo. Die mag ook niet meer bij briefings e.d. aanschuiven.
Dat en RIC gaat natuurlijk niets slechts zeggen over Renault. :P
Klopt!, Daarbij met het aangeven dat ze dezelfde auto hebben wil hij aangeven dat niet een van de 2 rijders een voordeel heeft uit iets wat de ander niet zou hebben. 2 auto's zijn nooit precies identiek. Anders zouden ze tegelijk uitvallen :9 . Nee elke coureur past zijn auto aan op hemzelf. Horner wil gewoon aangeven dat nog Max nog Ricardo foefjes in de auto heeft die de ander niet heeft. (Of hij de waarheid spreekt zullen wel over +/-15 jaar wel te weten komen :+ .)

Maar zoals altijd... om pole te pakken moet je een perfecte ronde rijden! En dat met een goede auto. Hamilton is hier gewoon koning in, die rijdt met zijn bolide (ja de snelste blablabla) heel veel perfecte rondes. Rijdt hij die niet pakt een Bottas of Ferrari hem. Ricardo deed dat dus hier in Mexico. Die reedt een geweldige ronde, perfect stuurwerk in de bochten. Tuurlijk heeft een auto hier aandeel in! Daarvoor rij je ook vrije training, om de juiste afstelling te vinden. Maar pak een bocht niet goed, dan heeft dat gelijk invloed op de volgende bocht, dit kost tijd en je verliest gewoon je pole.
De problemen die Max beschrijft zijn juist van toepassing in de bochten! Of eigenlijk voor de bochten. Je moet continu de vaart erin houden, en mee pakken uit de vorige bocht. Max verliest dat, en misschien maar in een paar bochten, maar dat is voldoende om de bochten daarna achter de feiten aan te lopen.

Heb ook het gevoel dat Max beter reageert na een race/fp of q, als hij het zelf verkloot, dan dat zijn gereedschap het verkloot! Als hij het zelf verkloot dan reageert hij veel kalmer. Dat kan hij handelen en verbeteren, eigen schuld dikke bult. Maar fouten (zeker van Renault >:) ) kan hij slecht verteren. En dat geeft niks, want daar wordt het team beter van! ;) :+

Just my 2cents. En nu wachten ...... :Z }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woess
  • Registratie: Februari 2012
long run verschil RIC en VER toch 0.4 sec per rondje?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• demonic
enchion schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 11:58:
[...]

Waar baseer je dat op ?

Ik kijk zowel alle Nascar Cup en Indycar en kan hierin wat jij zegt niet vinden.
Alleen het achterveld laten ze weinig van zien maar dat is in de F1 ook zo, noem maar eens 1 inhaalactie van/op Ericsson op.
Het heeft niks met nascar te maken.
ik zal het anders verwoorden:
"De regie van de vorige race was slecht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

demonic schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:39:
[...]

Het heeft niks met nascar te maken.
ik zal het anders verwoorden:
"De regie van de vorige race was slecht."
Eens... Alleen maar focus op Hamilton, vrijwel alle gevechten gemist.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Ik ben heel erg benieuwd naar de race. Geen idee waarom precies...

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:29
Chiron schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:23:
Ik denk dat de frustratie van Max niet zozeer gericht was tegen RIC, maar dat het enginebraken van de auto niet ging zoals hij wou (en dat ligt weer aan Renault). RIC heeft gewoon een andere rijstijl en dus andere verwachtingen bij het motorgedrag, en ervaarde voor zijn doen geen problemen, als beide wagens echt niks mankeerden.

Of er is wel wat aan de hand en het hoort bij het geniepige psychologische spelletje, we weten het niet.

En vanuit het verleden weten we ook dat RIC wel vaker 'vanuit het niets' een beest van een kwali ronde neer kan zetten.
Max baalt er gewoon van dat ie het hele weekend sneller was en dat juist in q3 RIC onder zijn tijd door kwam.
En ja Max uit dat ook al die boosheid :) .Ik moet er wel om lachen,maar kan me wel voorstellen dat niet iedereen er van houd.

Persoonlijk geloof ik meer wat Max zegt er over als Horner,ik bedoel Max zegt altijd wat en hoe hij het vind.

Maar ik ben wel erg benieuwt naar vanavond,ik hoop op een spannende mooie race :)

[ Voor 3% gewijzigd door freaky35 op 28-10-2018 13:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 23:08

Destruction

(ex-)Automonteur

Q gemist ivm een verjaardag, het resultaat.. Tsja, ik zit er niet zo mee. RIC weet ook dat dit soort dingen er na dit seizoen voorlopig niet (en misschien wel helemaal nooit meer) van gaan komen. Ik gun hem een mooie afsluiter bij RBR :)

Mensen zijn bang voor Max, ik ben er meer bang voor dat Vettel er een zooitje van gaat maken in een ultieme poging HAM nog van het WK af te houden. HAM zelf zal niet alteveel risico's nemen denk ik, omdat hij het WK toch zo goed als zeker binnen haalt vandaag. Er moeten rare dingen gebeuren als hij niet minimaal op P7 finisht.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:35

TrekDr0p

QR niet scannen

Destruction schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:17:
Q gemist ivm een verjaardag, het resultaat.. Tsja, ik zit er niet zo mee. RIC weet ook dat dit soort dingen er na dit seizoen voorlopig niet (en misschien wel helemaal nooit meer) van gaan komen. Ik gun hem een mooie afsluiter bij RBR :)

Mensen zijn bang voor Max, ik ben er meer bang voor dat Vettel er een zooitje van gaat maken in een ultieme poging HAM nog van het WK af te houden. HAM zelf zal niet alteveel risico's nemen denk ik, omdat hij het WK toch zo goed als zeker binnen haalt vandaag. Er moeten rare dingen gebeuren als hij niet minimaal op P7 finisht.
Je bedoelt er moeten rare dingen gebeuren wil VET p1 worden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
TrekDr0p schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:19:
[...]

Je bedoelt er moeten rare dingen gebeuren wil VET p1 worden :+
Ik denk dat als VET doet waar hij goed in is en niet ten ondergaat aan stress, hij best wel eens op P1 zou kunnen eindigen. Echter denk ik dat HAM zijn kampioenschap het liefst bezegeld met het hoogste plekje op het podium. Maar die moet dan nog wel weer twee stieren voorbij, die, gezien de trainingen en de Q, behoorlijke kans maken op podiumplaatsen.

hmmm.... * Jasphur begint te begrijpen waarom de race zo leuk zou kunnen gaan woren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:25:
[...]

Ik denk dat als VET doet waar hij goed in is en niet ten ondergaat aan stress, hij best wel eens op P1 zou kunnen eindigen. Echter denk ik dat HAM zijn kampioenschap het liefst bezegeld met het hoogste plekje op het podium. Maar die moet dan nog wel weer twee stieren voorbij, die, gezien de trainingen en de Q, behoorlijke kans maken op podiumplaatsen.

hmmm.... * Jasphur begint te begrijpen waarom de race zo leuk zou kunnen gaan woren
Dus Vettel zou best wel eens de race kunnen winnen, maar Hamilton niet want dan moet hij eerst de twee Red Bulls voorbij? :+ Volgens mij moet Vettel namelijk die twee Red Bulls ook voorbij wil die op P1 komen. En daarnaast zal Vettel dan ook nog Hamilton langs moeten. Alhoewel het gezien de goede starts van de Ferrari's en het lange rechte stuk best nog wel eens zou kunnen dat Vettel Hamilton al meteen bij de start langs komt. Ook gezien Vettel de "langste" slipstream kan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
RobertMe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:30:
[...]

Dus Vettel zou best wel eens de race kunnen winnen, maar Hamilton niet want dan moet hij eerst de twee Red Bulls voorbij? :+ Volgens mij moet Vettel namelijk die twee Red Bulls ook voorbij wil die op P1 komen. En daarnaast zal Vettel dan ook nog Hamilton langs moeten. Alhoewel het gezien de goede starts van de Ferrari's en het lange rechte stuk best nog wel eens zou kunnen dat Vettel Hamilton al meteen bij de start langs komt. Ook gezien Vettel de "langste" slipstream kan hebben.
Snap je nu waarom dit best wel eens een erg leuke race kan gaan worden? :P :+

Acties:
  • +39 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Duimpje omhoog als je nog steeds over de zeik bent dat Ricciardo Max genaaid heeft door de pole af te snoepen (en dus geen record voor Verstappen)! :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Het enige dat roet in het eten kan gooien voor Max is Seb die een superstart maakt en het meteen al in de eerste bocht gaat proberen. Ik verwacht dat Ham zich vooral druk maakt om Seb achter zit te houden en Max als eerste door de bocht komt om de race uit te rijden.

Ric gaat ongetwijfeld motorproblemen krijgen of een onhandige pitstop, de kans dat RBR de vertrekkende Ric laat winnen en niet Max lijkt me klein. Dat regelen ze wel met een handigheidje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-09 07:59

Amphiebietje

In de blubber

Bart-Willem schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:43:
Duimpje omhoog als je nog steeds over de zeik bent dat Ricciardo Max genaaid heeft door de pole af te snoepen (en dus geen record voor Verstappen)! :+
Zo jammer dat je geen thumbs down kan geven. :(

En de titel is nog steeds niet veranderd naar "Ricardoxico", verdomme! -O-

spoiler:
Ik ben jullie alleen aan het jennen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Franco10 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:56:
...

Ric gaat ongetwijfeld motorproblemen krijgen of een onhandige pitstop, de kans dat RBR de vertrekkende Ric laat winnen en niet Max lijkt me klein. Dat regelen ze wel met een handigheidje.
Huh? Je personeel 'saboteren', ook al gaat hij niet meer verder na dit seizoen, is wel een extreem lage actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartpijn
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-04 21:16
Naaien? Die man doet ook gewoon zijn werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
De enige die hier genaaid is, is RIC zelf :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind dit eigenlijk een beetje kansloos :N

Des te meer pijn doet het om toe te geven dat ik er, ook na een nachtje slapen, nog best pissig om ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

RoD schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:15:
[...]

Ik vind dit eigenlijk een beetje kansloos :N

Des te meer pijn doet het om toe te geven dat ik er, ook na een nachtje slapen, nog best pissig om ben :(
Daarom, en daarom! :+ :P

Volvotips.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

-O- gast, het is een sport. En als je gisteren de overweldigende commentaren van Mol hebt meegekregen; op een paar duizendste kan je niet rijden.

Er is dus niemand genaaid; een pole met dit verschil is het resultaat van grofweg 85 seconden opperste concentratie en het samenspel tussen sporter en materiaal.

For all I care, gaan ze er met zijn vieren allemaal af in de eerste bocht; heb je 4 sporters die allen gretig genoeg waren om die P1 proberen te houden maar allen onverstandig ermee omgingen.

Hamilton kampioen en een goed race-seizoen beslist!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:04
Vond de reactie van Max ook een beetje jammer gisteren.
Oké je bent pissed dat je geen pole hebt, maar je hebt kansen in de wedstrijd.
Get over it en let it go en ga gewoon je wedstrijd rijden zolang je heel blijft en de remmen blijven werken heb je kans om winnaar te worden.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

MdO82 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:28:
Vond de reactie van Max ook een beetje jammer gisteren.
Oké je bent pissed dat je geen pole hebt, maar je hebt kansen in de wedstrijd.
Get over it en let it go en ga gewoon je wedstrijd rijden zolang je heel blijft en de remmen blijven werken heb je kans om winnaar te worden.
Dat is toch ook precies wat hij doet?

Hij wilde gewoon per se die pole, dat record wil hij heel graag, Max is een van de eergierigste van allemaal, al zegt hij van niet.

een treffende spreuk

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• xinix03
  • Laatst online: 15-08 10:11
Duimpje omhoog als je prima tevreden bent met de 2e startplek voor Max en Ric zijn tijdelijke momentje tot de 1e bocht ook wel gunt. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

MAX3400 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:25:
[...]

-O- gast, het is een sport. En als je gisteren de overweldigende commentaren van Mol hebt meegekregen; op een paar duizendste kan je niet rijden.

Er is dus niemand genaaid; een pole met dit verschil is het resultaat van grofweg 85 seconden opperste concentratie en het samenspel tussen sporter en materiaal.
Haphap, notice the smiley! :P Ik kijk al sinds mensenheugenis F1, dus dat je niet eens op 1 duizendste kan rijden weet ik wel. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chiron schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 12:23:

Mooi dat jij het zegt, want nu hoef ik dat dus niet proberen uit te leggen waarna ik weer eens de "Verstappen-versteher" ben. :P

Maar ik kijk dus elke keer die Ziggo F1 cafe dinges. Ik zet de stream gewoon aan op mijn tweede scherm en kijk altijd maar half of er iets interessants word gezegd. Valt vaak erg tegen. :P
Waar ik wel voor kijk is het interview van Olav met Max. Daar leer je meer van dan alle artikelen van motorsport.com rond een GP. Mensen lopen zo vaak te zeuren over Olav, maar dat doet hij uitstekend. Hij krijgt er altijd wel goede vragen en antwoorden uit.

Als ik er een ding uit die interviews moet halen wat Max dit seizoen dwars zit, dan is het drivabilty en engine mapping van de PU. Elke coureur heeft zijn eigen voorkeuren en laat die mappen, maar voor Max zijn er het hele seizoen al verschillende problemen. Dat is ook niet vreemd aangezien Max systematisch andere, vaak snellere lijnen rijdt dan Ricciardo. Je kan de mappings dus niet een op een overnemen. Ze moeten op maat gemaakt zijn voor de rijstijl van de coureur.

Max is een coureur die helemaal controle over zijn auto wil hebben. Niks beetje overstuur, nee hij wil de lijn bepalen en de auto moet maar meewerken. Lukt dat, dan is hij zo ongelofelijk snel. Nu had Max last van "engine braking" wat een beetje overstuur creëert. Ter compensatie moet je dan tegensturen en dat kost je per keer als snel 0,1s. Daar heb ook je alleen last van als je het gaspedaal loslaat, maar niet remt. Hierbij moet je dus denken aan snelle bochten waar je het gas even loslaat om je te positioneren voor de bocht en de exit van de bocht.

Ik ben eens naar de side by side gaan kijken waar Max het verliest. Tja, eigenlijk in S2 met bochten 7-9. Daar mist hij steeds net zijn lijn en dat kost hem 0,2s. Laten dat nu bij uitstek de bochten zijn waar je even het gaspedaal los zal laten om je te positioneren, en laat dat bij Max nu juist verkeerd gaan...

Ondertussen heeft AMuS bevestigd gekregen van Marko en Horner dat er inderdaad problemen waren met engine braking. Deze zijn er al sinds Singapore en Renault heeft het nog steeds niet opgelost. Ricciardo had er minder last van omdat hij andere lijnen kiest en minder last heeft van overstuur situaties.
https://www.auto-motor-un...-mexiko-verstappen-frust/

Neemt niet weg dat Ricciardo beter om het probleem heenreed en die pole verdiende. Maaar Marko heeft waarschijnlijk ook gelijk dat Max zo nog 0,2 a 0,3s sneller had gekund zonder de problemen en dan die pole ruim had gepakt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
DaniëlWW2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:55:
[...]
Dat is ook niet vreemd aangezien Max systematisch andere, vaak snellere lijnen rijdt dan Ricciardo. Je kan de mappings dus niet een op een overnemen. Ze moeten op maat gemaakt zijn voor de rijstijl van de coureur.

Ik ben eens naar de side by side gaan kijken waar Max het verliest. Tja, eigenlijk in S2 met bochten 7-9. Daar mist hij steeds net zijn lijn en dat kost hem 0,2s. Laten dat nu bij uitstek de bochten zijn waar je even het gaspedaal los zal laten om je te positioneren, en laat dat bij Max nu juist verkeerd gaan...
[YouTube: Ricciardo vs Verstappen Qualifying Laps Compared | 2018 Mexican Grand Prix]

Ondertussen heeft AMuS bevestigd gekregen van Marko en Horner dat er inderdaad problemen waren met engine braking. Deze zijn er al sinds Singapore en Renault heeft het nog steeds niet opgelost. Ricciardo had er minder last van omdat hij andere lijnen kiest en minder last heeft van overstuur situaties.
https://www.auto-motor-un...-mexiko-verstappen-frust/

Neemt niet weg dat Ricciardo beter om het probleem heenreed en die pole verdiende. Maaar Marko heeft waarschijnlijk ook gelijk dat Max zo nog 0,2 a 0,3s sneller had gekund zonder de problemen en dan die pole ruim had gepakt.
Kan je dan ook aangeven waar in je vergelijking Ricciardo andere lijnen rijdt? Beetje een raar verhaal imo. In het filmpje wat je zelf linkt zie en hoor je hoe bijna identiek de laps zijn, soms scheelt het een halve meter, maar andere lijnen zie ik echt nergens?
Ik wil niet ontkennen dat Verstappen op dit circuit goed is, maar dat heeft meer met de lowgrip omstandigheden / hangen op curbs te maken (beetje kart circuit achtig).

Ik ben het wel met je eens in het probleem-verhaal, en natuurlijk zal hij wel voornamelijk pist zijn vanwege de driveability. Dat neemt niet weg dat je nadat je dit hebt uitgesproken ook wel eens mag zeggen dat je teamgenoot een strakke ronde heeft neergezet. Je verlies erkennen hoort er ook gewoon bij, wat voor problemen je ook had.

kimi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Nog 5 uur! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Jasphur schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

Huh? Je personeel 'saboteren', ook al gaat hij niet meer verder na dit seizoen, is wel een extreem lage actie.
Ik weet ook niet waar mensen dit soort zaken op baseren. Het belangrijkste voor Red Bull is dat ze hier 43 punten voor het constructeurskampioenschap binnen halen. Max heeft nog wel een theoretische kans op een P3 of p4 in het WDC, maar dan heb je echt nog wel twee uitvalbeurten van Kimi of Bottas nodig. Denk niet dat ze daar voor gaan.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mugwump schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Ik weet ook niet waar mensen dit soort zaken op baseren. Het belangrijkste voor Red Bull is dat ze hier 43 punten voor het constructeurskampioenschap binnen halen. Max heeft nog wel een theoretische kans op een P3 of p4 in het WDC, maar dan heb je echt nog wel twee uitvalbeurten van Kimi of Bottas nodig. Denk niet dat ze daar voor gaan.
Vraag me af of ze hier dan een teamorder maken, max heeft met een P1 behoorlijk zicht op P3 van Bottas/RAI, zouden ze RIC overrulen en max de P1 geven?

edit, als bottas laag eindigt, wordt hij met P1 zelfs een P4 in WDC.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2018 15:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Jasphur schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:06:
Ik ben heel erg benieuwd naar de race. Geen idee waarom precies...
Me too. Ik heb zin in vanavond! 8) De afgelopen races waren spannend, zorgde voor het nodige spektakel en ik hoop dat de race van vanavond voor iets dergelijks gaat zorgen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Mugwump schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Dat is eigenlijk niet zo belangrijk meer, die P3 WCC is al lang binnen. Wat Horner vooral graag wil is hier zelf als een goede manager uitkomen. Voor Max is dit ook nog wel een belangrijk moment, hij moet volwassenheid tonen. Maar hij wil alleen die P1 vrees ik.

Overigens zijn we nu de ferraris en Hamilton en Bottas nu totaal aan het vergeten, die hebben ook alle kans nog.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
SinergyX schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:21:
[...]

Vraag me af of ze hier dan een teamorder maken, max heeft met een P1 behoorlijk zicht op P3 van Bottas/RAI, zouden ze RIC overrulen en max de P1 geven?

edit, als bottas laag eindigt, wordt hij met P1 zelfs een P4 in WDC.
Max staat 26 punten achter, dus met P1 en geen punten voor bottas blijft hij in het WDC achter Bottas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

yorkick schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:06:
[...]

Ik wil niet ontkennen dat Verstappen op dit circuit goed is, maar dat heeft meer met de lowgrip omstandigheden / hangen op curbs te maken (beetje kart circuit achtig).
En precies dat lukte op het oog op vrijdag prima, maar op zaterdag niet meer... S2 was juist sterk op vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Mugwump schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:27:
[...]

Max staat 26 punten achter, dus met P1 en geen punten voor bottas blijft hij in het WDC achter Bottas.
En Max geeft er geen fuck om hoeveelste hij wordt in het kampioenschap, zolang het niet nummer 1 is.
Plus dat een race winnen door een team order echt enorm zuur is. No way dat dat gaat gebeuren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Maar gelukkig zijn er nog meer races :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Ik pak nog even koffie, rekenen op een zondag middag is een slecht idee :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MdO82 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 14:28:

En dat weet VER niet denk je? De fans maken er een groter iets van dan dat VER het ooit zal gaan vinden.
Jasphur schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 13:25:
[...]

Ik denk dat als VET doet waar hij goed in is en niet ten ondergaat aan stress,
Verstappen en stress?! OK...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Was vorige week toch zo eigenwijs om de race te kijken (1.00 tot 3.00, min of meer).
Nu van 2 tot 4. -O-

Deze ga ik helaas missen...iksjweer. :P
Ik wens jullie allen veel plezier, en moge de beste (VER >:) ) winnen.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

HMC schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 16:47:
[...]

Was vorige week toch zo eigenwijs om de race te kijken (1.00 tot 3.00, min of meer).
Nu van 2 tot 4. -O-

Deze ga ik helaas missen...iksjweer. :P
Ik wens jullie allen veel plezier, en moge de beste (VER >:) ) winnen.
kom op, even doorbijten! :+

offtopic:
ik heb ook een tijd in het verre oosten gezeten, ervaringsdeskundige dus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:26

SuBBaSS

-has Ryzen

Mijn plusje is vooral omdat het zo'n opzichtige lokpost is dat ik het bijna jammer zou vinden hem aan me voorbij te laten gaan. :+

Nee, ben er niet zuur (meer) over. Hij/het had gewoon harder gemoeten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

over 3!! uur zijn we de eerste paar rondes al voorbij

Nog even doorbijten allemaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

F1 live.

[ Voor 11% gewijzigd door TinusTegengas op 28-10-2018 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Blijft het droog trouwens?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

basvn schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:17:
over 3!! uur zijn we de eerste paar rondes al voorbij

Nog even doorbijten allemaal
Nah, de classico is een welkome afleiding tot de voorbeschouwing..2-0 voor Barca.. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb zometeen een tafel vol quesadilla, salsa, nacho-chips en Corona staan... Typisch Medercaans eten maar toch :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:28
Begin van de race wel. Op het eind KAN er wat regen vallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Over een uur of over twee :? Er staat bij mij namelijk "Live in 65 minutes, 28 October, 19:28"...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas

TinusTegengas

Formula Racing

dcm360 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:22:
[...]

Over een uur of over twee :? Er staat bij mij namelijk "Live in 65 minutes, 28 October, 19:28"...
Over een uur. Ze snappen waarschijnlijk de wintertijd niet ofzo. Anders zou het een half uur voor de race zijn.
Als ik hem aanklik staat er eerst 18.28 en dat verspringt naar 19.28 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door TinusTegengas op 28-10-2018 17:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 01:43

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B3MypzB.jpg

Nou die regen kan ook eerder vallen ...

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 08:50
Nou, kom maar op, kan niet wachten.
Laat RB asjeblieft de eerste ronde doorkomen zonder elkeer eraf te knikkeren,,,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

TakeAway schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:05:
Nou, kom maar op, kan niet wachten.
Laat RB asjeblieft race doorkomen zonder elkeer eraf te knikkeren,,,
FTFY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Zo te lezen doet Horner de suggestie aan zijn rijders om voor de eerste bochten samen te werken en zo de concurrent achter zich te houden.

Interessante gedachte. Je kunt niet met drie breed door die bochten. Gebroederlijk naast elkaar blokken?

Linkje
https://www.autosport.com...as-ynchronised-start-plan

[ Voor 15% gewijzigd door Tommy The Cat op 28-10-2018 18:15 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.