![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 19
|
[ Voor 1% gewijzigd door nachtnet op 23-10-2018 09:18 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 19
|
[ Voor 1% gewijzigd door nachtnet op 23-10-2018 09:18 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
[ Voor 91% gewijzigd door Bestla op 23-10-2018 07:32 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
⛔ Trackers of betalen ⛔
[ Voor 46% gewijzigd door ATS op 23-10-2018 07:42 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Vettel zal wel weer een totaal stupide actie uithalen en z'n eigen ramen (die paar die hij nog niet heeft ingegooid) ook ingooien.talkatoo schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:32:
Even als aftrap, kan Vettel nog wereldkampioen worden?
Ham staat 70 punten voor met nog 3 races te rijden. Vettel kan alleen wereldkampioen worden als hij alle 3 races wint. Als Vettel één keer tweede wordt is Ham wereldkampioen.
(Oh ja: daarnaast moet Ham 2 races uitvallen én 1 race 8e of lager worden).
Hamilton hoeft deze race alleen maar 7e te worden en het is gedaan.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Doordat het circuit op hoogte ligt is de lucht ijler en werken de motoren anders. Wordt hier bijvoorbeeld uitgelegd.Snowhite0901 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:42:
Vorig jaar was de RB hier erg sterk...maar of dat nu kwam doordat de andere motoren te ver waren terug gedraaid is me niet helemaal duidelijk.
Van mij mag de eerste bocht een herhaling worden van vorig jaar.dr.lowtune schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:44:
[...]
Vettel zal wel weer een totaal stupide actie uithalen en z'n eigen ramen (die paar die hij nog niet heeft ingegooid) ook ingooien.
Hamilton zal gewoon alles in Q geven en daarna solide de boel uitrijden.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Dat is me bekend. Maar zo bochtig is dit circuit niet, je zou verwachten dat ze allemaal procentueel gezien evenveel inleveren waardoor RB nog steeds ver in het nadeel zou moeten zijn. Ah in de link van jou staat het: Procentueel hetzelfde betekent absoluut een minder groot verschil en daarnaast heb je meer df nodig in ijle lucht en daar is RB natuurlijk sterk in. ThxSh0ckTr00per schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:45:
[...]
Doordat het circuit op hoogte ligt is de lucht ijler en werken de motoren anders. Wordt hier bijvoorbeeld uitgelegd.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
We hebben nog niet genoeg regen gehad tijdens alle sessies dit seizoen denk?Damian schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:55:
https://www.nu.nl/buitenl...aar-dreigt-in-mexico.html
Gaan we daar nog iets van merken denken jullie? Regenrace in Mexico?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Tijdens races erg weinig regen gehad volgens mij, elke keer alleen in FP's en Qualifiers.basvn schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:56:
[...]
We hebben nog niet genoeg regen gehad tijdens alle sessies dit seizoen denk?![]()
Straks nog in Abu Dhabi ook nog![]()
[ Voor 18% gewijzigd door Damian op 23-10-2018 08:00 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hockenheim en Hongarije toch ook tijdens de wedstrijd? Anyway, ik zit hier niet perse te wachten op een regenrace.Damian schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:58:
[...]
Tijdens races erg weinig regen gehad volgens mij, elke keer alleen in FP's en Qualifiers.
https://weather.com/weather/tenday/l/MXDF0132:1:MX
Dit ziet er best positief uit voorlopig, maar goed, nu zo ver er voor nog niet te voorspellen.
[ Voor 16% gewijzigd door ATS op 23-10-2018 08:06 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Verstappen was erg sterk; bijna een seconde sneller dan Ricciardo in de Q. Max lijkt het wel te kunnen vinden op banen met weinig grip. Ook in de Toro Rosso stond hij een keer bovenaan op dit circuit.Snowhite0901 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:42:
Vorig jaar was de RB hier erg sterk...maar of dat nu kwam doordat de andere motoren te ver waren terug gedraaid is me niet helemaal duidelijk.
Volgens mij ligt het circuit 650km+ van deze kust. Zal allemaal wel meevallen denk ik.Damian schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:55:
https://www.nu.nl/buitenl...aar-dreigt-in-mexico.html
Gaan we daar nog iets van merken denken jullie? Regenrace in Mexico?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zou het helemaal niet erg vinden als RIC gewoon p1 pakt, dat begint wel erg pijnlijk te worden zo. Zou toch mooi zijn als hij nog met RBR mooi kan afsluiten.p0st schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:19:
Yeah daar gaan we weer! Hopelijk wordt dit weer een sterk weekend voor RB, waarbij ik vooral Daniël nu toch echt wel een keer een podium gun. Maar laten we uiteraard hopen dat Max 'm op P1 plant, zowel in quali als in race! Al zullen Ferrari en Mercedes waarschijnlijk toch net iets meer kans op pole maken...
Vorig jaar is Hamilton toch ook maar 10e (of 9e?) geworden, zo goed doet hij het dus niet op dit circuitNat-Water schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:06:
Yo ho Mexico! Present!
Ik hoop dat het net zo leuk wordt als vorige week - en dat RIC nu gewoon met 4 wielen over de finish komt. Dat HAM hier minstens 7e wordt geloof ik wel.
Een RBR 1/2? Waar kan ik tekenen?yorkick schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:26:
[...]
Zou het helemaal niet erg vinden als RIC gewoon p1 pakt, dat begint wel erg pijnlijk te worden zo. Zou toch mooi zijn als hij nog met RBR mooi kan afsluiten.
Inderdaad een mooie reeks races @nachtnet , leuke circuits en mooie racecultuur in Japan, Mexico en Brazilië.
[ Voor 43% gewijzigd door Sniffels op 23-10-2018 09:40 ]
Ik denk dat je de verschillen wel in een simpele rekensom kunt zetten. Stel RB heeft op een normaal circuit 40 pk minder qua motor, maar hun auto is beter en daarmee compenseren ze 25 pk. Dan komen ze op een normaal circuit 40 - 25 = 15 pk tekort. Maar als het verschil in de motoren op Mexico terug zou vallen naar 75% van het normale, dan heeft RB nog maar 75% x 40 = 30 pk minder qua motor. Als de auto nog steeds 25 pk compenseert (en eventueel pakken ze nog voordeel met de downforce) dan komen ze heel erg dicht bij elkaar in de buurt. Dan komt het aan op andere dingen, zoals wie de remmen het beste kan koelen.Snowhite0901 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:48:
[...]
Dat is me bekend. Maar zo bochtig is dit circuit niet, je zou verwachten dat ze allemaal procentueel gezien evenveel inleveren waardoor RB nog steeds ver in het nadeel zou moeten zijn. Ah in de link van jou staat het: Procentueel hetzelfde betekent absoluut een minder groot verschil en daarnaast heb je meer df nodig in ijle lucht en daar is RB natuurlijk sterk in. Thx
Ik mag hopen dat ze alles niet zo strak nemen qua planning..Sniffels schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:37:
Ben benieuwd of die T5 orkaan nog roet in het eten waait.
Qua schipments zal het wel lastig worden nu deze dagen.
edit: Even snel met google maps een afstandmeting gedaan, en hij komt +-650km van het circuit aan land, richting mexico stad (boven land neemt het meestal wel wat af in kracht)
Yep #2Rudolf schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:48:
Zat Max vorig jaar niet heel dicht bij de pole hier?
Bij mij is het zo ver dat Verstappen er niet eens naast hoeft te staan. RIC heeft echt zoveel pech gehad dat ie van mij P3 van Verstappen mag pakken zodat ie niet helemaal mentaal kapot gaat dit jaar.Spotmatic schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:51:
Ook weer present! En ik zeg: laten we RIC niet uitvlakken. Die kerel heeft zóveel pech gehad dat ik hem dit jaar een podium gun. Naast VER natuurlijk
Waiting on the world to change
Eens. Het is compleet belachelijk hoe vaak Ric aan de kant van de baan staat. Het is niet eens dat ik hem een podium 'gun', maar meer dat ik weet dat Ric van dusdanige kwaliteit is dat hij normaal gesproken prima met Max de strijd aan kan (zeker in de race). Of ie dan ook wint is een tweede.Martinspire schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:51:
[...]
Bij mij is het zo ver dat Verstappen er niet eens naast hoeft te staan. RIC heeft echt zoveel pech gehad dat ie van mij P3 van Verstappen mag pakken zodat ie niet helemaal mentaal kapot gaat dit jaar.
En voor het team zou het beter zijn als beide auto's een keer de finish halen. Die erbarmelijke betrouwbaarheid moet echt kappen nu
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ok, maar dan wel op een manier dat het niet de sterke flow van Max verbreekt. Iets waar hij niets aan doen ofzo, waardoor hij terugvalt en weer plaatsen goed moet gaan maken. We willen natuurlijk wel dat hij de positieve flow die hij deze tweede seizoenshelft mee kan nemen naar het begin van volgend seizoen. Daar heeft hij in 2018 veel te veel laten liggen om nu nog enige rol te spelen. Het seizoen begint in Australië, niet pas in Spanje!Martinspire schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:51:
[...]
Bij mij is het zo ver dat Verstappen er niet eens naast hoeft te staan. RIC heeft echt zoveel pech gehad dat ie van mij P3 van Verstappen mag pakken zodat ie niet helemaal mentaal kapot gaat dit jaar.
En voor het team zou het beter zijn als beide auto's een keer de finish halen. Die erbarmelijke betrouwbaarheid moet echt kappen nu
Alleen een technisch mankement of uitval (cq. Door botsing) kan hem de championship kosten... Hij eindigde nooit zo laag als er niks aan de hand was.
Klopt, vorig jaar was een "saaie" race doordat Max oppermachtig op P1 reed.ATS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:34:
[...]
Hoewel, in feite was de overwinning vorig jaar natuurlijk best wel saai na ronde 1. Afgelopen race naar P2 was qua race wel interessanter.
En dat dan 3 keer achter elkaar... Én Vettel ineens oppermachtig alles winnen.DoeEensGek schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:35:
[...]
Alleen een technisch mankement of uitval (cq. Door botsing) kan hem de championship kosten... Hij eindigde nooit zo laag als er niks aan de hand was.
[ Voor 6% gewijzigd door ATS op 23-10-2018 10:59 ]
Wel een goeie, want dat was inderdaad de discussie toen Max vaak uitviel. Nu niet wanneer het RIC betreft. Apart....
Mickey77 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:42:
[...]
Ik denk dat je de verschillen wel in een simpele rekensom kunt zetten. Stel RB heeft op een normaal circuit 40 pk minder qua motor, maar hun auto is beter en daarmee compenseren ze 25 pk. Dan komen ze op een normaal circuit 40 - 25 = 15 pk tekort. Maar als het verschil in de motoren op Mexico terug zou vallen naar 75% van het normale, dan heeft RB nog maar 75% x 40 = 30 pk minder qua motor. Als de auto nog steeds 25 pk compenseert (en eventueel pakken ze nog voordeel met de downforce) dan komen ze heel erg dicht bij elkaar in de buurt. Dan komt het aan op andere dingen, zoals wie de remmen het beste kan koelen.
nee, 20.10 (je hebt je klok dan al verzet, dus 20.10)VW-Arjan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:56:
Waarom staat er in de TS dat de race om 20:10 is met WT erachter? De race is toch om 21:10?
[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 23-10-2018 11:58 ]
Wintertijd gaat in?VW-Arjan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:56:
Waarom staat er in de TS dat de race om 20:10 is met WT erachter? De race is toch om 21:10?
een treffende spreuk
Is wel weer wat werk inderdaad:B-Real schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:05:
Ah bah, dit weekend al weer de klok verzetten voor de wintertijd idd
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dat dacht ik dus ook. Maar wintertijd is een logischere vertaling. Thanks allen!Anoniem: 1129931 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:17:
[...]
Zat toch echt te denken dat het stond voor WereldTitel
Als je om 20:10 de TV aan zet heb je de voorbeschouwing dus gemistVW-Arjan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:27:
[...]
Dat dacht ik dus ook. Maar wintertijd is een logischere vertaling. Thanks allen!
Dus om 20:10 op mijn klokkie de wrdstrijd aanzetten![]()
Heb gelukkig de voorbeschouwing altijd als buffer.
Hier heb ik helemaal niks aan, was dit nu voor- of achteruit dat ze hem verzet hebben.alesandro_46 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:11:
[...]
Is wel weer wat werk inderdaad:
[Afbeelding]
een treffende spreuk
Ik denk dat hij doelde op het geval dat de klokken nog niet juist waren verzet, dan heeft hij alsnog de voorbeschouwing als vermaak.RobertMe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:42:
[...]
Als je om 20:10 de TV aan zet heb je de voorbeschouwing dus gemist
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Natuurlijk staat dat niet ter discussie. Ric is tenslotte ook als z'n auto gewoon werkt bijna nooit sneller dan Max.albino71 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:20:
[...]
Wel een goeie, want dat was inderdaad de discussie toen Max vaak uitviel. Nu niet wanneer het RIC betreft. Apart....
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
En de Dj in kwestie (Hardwell) heeft onlangs aangekondigd zich terug te trekken uit de spotlights.
[ Voor 0% gewijzigd door naitsoezn op 24-10-2018 08:29 . Reden: Geen naamsverbasteringen geldt ook voor kranten ]
Alleen is de ceremonie voor de wereldkampioen niet op het circuit, maar bij het jaarlijkse gala.Wom schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:42:
Voor Hamilton moet het wel tof zijn om zijn kampioenschap te kunnen vieren op het podium in Mexico, toch een van de meest gave podiums op de kalender zo midden in het stadiongedeelte
En ja, ik ga er ook van uit dat HAM hem gewoon binnenhaalt.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ging er voor het gemak van uit dat hij op het podium plaats zou nemenwalteij schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:25:
[...]
Alleen is de ceremonie voor de wereldkampioen niet op het circuit, maar bij het jaarlijkse gala.
Natuurlijk wordt Hamilton wel met zijn auto bij de 'winners circle' geplaatst en wordt hij geinterviewd, maar als hij 4e of lager wordt, komt hij niet op het podium terecht.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Basement Bios ---- Exo-S
Let me fix that for you.Spotmatic schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:51:
Ook weer present! En ik zeg: laten we RIC niet uitvlakken. Die kerel heeft zóveel pech gehad dat ik hem dit jaar een podium gun. Onder VER natuurlijk
Basement Bios ---- Exo-S
Maar wel een uur langer weekend.B-Real schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:05:
Ah bah, dit weekend al weer de klok verzetten voor de wintertijd idd
[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 23-10-2018 15:01 ]
"When you grow up your heart dies"
Afgelopen weekend met de snelheid dat ze van F1 doorschakelende, denk nog aardig watSoggney schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:02:
@sjaool inderdaad, hoeveel kijkers had Rondo eigenlijk? Zal vast geen 1.6 miljoen geweest zijn.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij mij ging de TV ook direct na de korte nabeschouwing uit en verdween ik richting bed. Mocht er weer vroeg uit de dag erna. Rondo hoef ik écht niet te kijken.SinergyX schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:14:
[...]
Afgelopen weekend met de snelheid dat ze van F1 doorschakelende, denk nog aardig watTot iedereen doorkreeg dat het geen verder F1 meer was, en kelderde direct.
Maar gok op herhaling vorig jaar, HAM wordt kampioen, VER pakt 1ste plek.
419.000 naar de voorbeschouwingSoggney schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:02:
@sjaool inderdaad, hoeveel kijkers had Rondo eigenlijk? Zal vast geen 1.6 miljoen geweest zijn.
Dit weekend de beurt aan Armin.SuBBaSS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:10:
[...]
En de Dj in kwestie (Hardwell) heeft onlangs aangekondigd zich terug te trekken uit de spotlights.![]()
OT: Arriba arribaaaa!
Heb er weer zin in!
Telegraaf had eerder een kop waarin VER gezegd zou hebben dat hij deze weer kan/gaat winnen.
Dat is nu afgezwakt (gelukkig) want vaak als zij er zo 'zeker' van waren draaide het op een sof uit.
[ Voor 0% gewijzigd door naitsoezn op 24-10-2018 08:30 . Reden: Naamverbastering in quote gecorrigeerd ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ja, dat wordt dus weer zo'n 'eigen hit'-parade?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ssstttt niet doorvertellen man!Lasmibalsingh schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:22:
Geen idee waarom er een dj aanwezig moet zijn, alles gaat toch volgens een playlist. Die dj’s zetten zich zelf alleen maar voor schut door als een klapjosti te gaan springen achter de laptop.
"U kunt het USB device nu veilig verwijderen"SuBBaSS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:31:
[...]
Ssstttt niet doorvertellen man!
Er gebeurt echt wat hoor als ze zo fanatiek aan die knopjes gaan zitten draaien!
Waiting on the world to change
Anoniem: 926911
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 926911 op 23-10-2018 22:36 ]
Bij al die incidenten heeft Vettel wel het grootste nadeel gehad.Anoniem: 926911 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:35:
Heb er wel weer zin in deze wedstrijd ik hoop op een podium voor Max maar als Vettel naast Max start dan denk ik dat ze allebei de finish niet halen. Gezien Vettel niet met de druk om kan gaan en Max niemand ruimte geeft.
[ Voor 3% gewijzigd door RobertMe op 24-10-2018 06:29 ]
Ik denk dat je je iets (lees: heel veel) meer moet verdiepen om hier een zinvolle uitspraak over te doen. Jammer altijd dit soort snobistisch gedrag, dat is toch nergens voor nodig?Lasmibalsingh schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:22:
Geen idee waarom er een dj aanwezig moet zijn, alles gaat toch volgens een playlist. Die dj’s zetten zich zelf alleen maar voor schut door als een klapjosti te gaan springen achter de laptop.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Bottas finishte een stuk achter Vettel in FRA.RobertMe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:00:
[...]
Bij al die incidenten heeft Vettel wel het grootste nadeel gehad.
China: VER vs VET. VET heeft grotere schade en finisht verder terug.
Frankrijk: VET vs BOT. VET valt ver terug met schade en rijdt een inhaalrace. BOT valt minder terug/finisht voor VET.
Italië: VET vs HAM. VET valt terug naar de laatste plek en rijdt een inhaalrace. HAM behoud plek en wint uiteindelijk
Japan: VET vs VER. VET valt terug naar de laatste plek. VER behoudt zijn plek.
USA: VET vs RIC. VET valt ver terug, RIC behoud zijn plek.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
een treffende spreuk
not sure if sarcasm?pro_6or schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:29:
Ik hoop dat Ric in de kwallie weer een seconde langzamer is dan Max, net als vorig jaar. Alleen is het dan dit jaar sabotage natuurlijk.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Imo ook wel kansloos... Ziggo heeft 388 programma's die (vooral) over voetbal gaan.. Niet alleen hebben ze geen tijd om fatsoenlijk na te beschouwen omdat Rondo moet beginnen, nee er komt ook nog even een presentator van Rondo bij het F1 programma over voetbal praten... Zuchtsjaool schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:58:
[...]
Maar wel een uur langer weekend.
Btw ik hoop dat Ziggo komend weekend wel een fatsoenlijke nabeschouwing heeft want met meer dan 1.6 miljoen kijkers kun je dat niet afraffelen vind ik.
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Praktisch gezien wel. Ik vind het wel altijd lang wachtenReinier schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:35:
Ik heb er weer zin in, 's avonds F1 kijken vind ik het beste moment
-
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq