[F1 2018] Race 19 - GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste
Acties:
  • 81.069 views

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:41

nachtnet

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EFETuHVubVZDFRA8AXnYwLQB/full.jpg

Formula 1 Seizoen 2018 - GP-Topic Race 19

19. Gran Premio de Mexico
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/Tvi6zVrnk8FI9wU5JaL0fppR/full.jpg

Data

vr 26 Oct
Free Practice 1:17:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(10:00)
Free Practice 2:21:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(14:00)
za 27 Oct
Free Practice 3:17:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(10:00)
Qualifying:20:00Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png(13:00)
zo 28 Oct
Race:20:10 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.pngWT!(13:10)

Circuit Autodromo Hermanos Rodriguez
LocatieMexico City, Mexico
Lengte4304 m
Aantal race ronden71
Total race afstand305,354 km
Laatste winnaarMax Verstappen (Red Bull Racing) 1:36:26.552
Lap record1:18.785 - Sebastian Vettel (2017)
LinksFormula1.com Google maps

Banden

Bandenkeuzes:
Beschikbaar zijn de volgende banden:
  • SuperSoft (SS) Rood
  • UltraSoft (US) Paars
  • HyperSoft (HS) Roze

These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero UltraSoft and one set SuperSoft.
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.

Following the regulations, each driver must save for Q3 one set of the softest of the three nominated compounds. This set will be given back to Pirelli after Q3 for those who qualify in the top 10, but the remaining drivers will keep it for the race.

Over the course of a race weekend the teams have to hand back tyres according to a certain schedule, though they can decide which tyres to give back at the following times:
- One set after the first 40 minutes of FP1
- One set at the end of FP1
- Two sets at the end of FP2
- Two sets at the end of FP3

Afbeeldingslocatie: https://f1i.com/wp-content/uploads/2018/10/2018MexicoiGP-TyreSelection.jpgvia @alesandro_46
Regen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O24ymdL4iWrFqhXceMApRQRE/full.jpg
  • Unless wet or intermediate tyres are used during the race, all drivers must use at least two different specifications of dry-weather tyres in the race, at least one of which must be one of the two mandatory sets nominated by Pirelli, though the teams are free to decide which one. @pinda powerrr
  • Teams are free to use wet tyres as they see fit during qualifying and the race. However, during the preceding practice sessions, they may only be used if the track has been declared wet by the race director.
  • If a race is started behind the safety car due to heavy rain, the use of wet tyres is compulsory.
  • If it starts to rain in the three minutes prior to the start then the abort lights will come on and the starting procedure will revert to the 10-minute point to allow teams to change to appropriate tyres.
  • If the weather is exceptionally bad the race director may choose to abort the start and resume the starting procedure only when conditions have improved. Alternatively, he may decide to initially start the race behind the safety car and then conduct a normal standing start once the track is deemed safe enough to do so.
  • If a safety car is deemed to be required for the beginning of a race due to wet weather, a normal standing start will occur once the track is deemed safe to race. The process will see the safety car return to the pit lane and the cars assemble on the grid for the start.

[ Voor 1% gewijzigd door nachtnet op 23-10-2018 09:18 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:07

Bestla

M/M -> V/F

Present :)

Ham wordt hier gewoon kampioen, want VET redt het niet om te winnen. Daar kunnen wel kort over zijn.

MAX gun ik de 1e plaats in deze race als die ICE maar heel blijft.

Uitslag :
1 VER
2 HAM
3 RAI

[ Voor 91% gewijzigd door Bestla op 23-10-2018 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:07

Pierre

Van nature lui!

En ik ook weer, kom maar op met die race daar.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:16
Race week!! :+

Kom maar door met de tortilla’s, taco’s en enchiladas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Hopelijk een kopie van vorig jaar. Max winst en Lewis wereldkampioen. Het tweede deel zie ik wel gebeuren, het eerste nog niet zo. :p

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:38
Even als aftrap, kan Vettel nog wereldkampioen worden?

Ham staat 70 punten voor met nog 3 races te rijden. Vettel kan alleen wereldkampioen worden als hij alle 3 races wint. Als Vettel één keer tweede wordt is Ham wereldkampioen.

(Oh ja: daarnaast moet Ham 2 races uitvallen én 1 race 8e of lager worden).

Hamilton hoeft deze race alleen maar 7e te worden en het is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:26

Reinier

\o/

@talkatoo dat klopt, in theorie kan Vettel nog kampioen worden, maar realistisch gezien wordt Hamilton dat zondag.
Ik heb er weer zin in, 's avonds F1 kijken vind ik het beste moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Tijd voor het wereldkampioenschap. d:)b

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Helaas, ik ben bang dat ik deze race ga missen of in elk geval niet live kan kijken. Ik vlieg zondag naar de VS en ik denk dat ik daar te druk zal zijn om de race te kunnen zien :|

Ham wordt natuurlijk kampioen, maar ik ben wel benieuwd hoe de staart van het WCC gaat lopen. Hoewel Mercedes ook daar natuurlijk voor staat, is het niet zo'n gelopen race als het WDC, en met de velg-problemen van Mercedes zijn bandenproblemen de komende races zeker niet uitgesloten voor hen. Ik heb er zin in!

[ Voor 46% gewijzigd door ATS op 23-10-2018 07:42 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:44
Vorig jaar was de RB hier erg sterk...maar of dat nu kwam doordat de andere motoren te ver waren terug gedraaid is me niet helemaal duidelijk.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 08:05

dr.lowtune

Deugt niet

talkatoo schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:32:
Even als aftrap, kan Vettel nog wereldkampioen worden?

Ham staat 70 punten voor met nog 3 races te rijden. Vettel kan alleen wereldkampioen worden als hij alle 3 races wint. Als Vettel één keer tweede wordt is Ham wereldkampioen.

(Oh ja: daarnaast moet Ham 2 races uitvallen én 1 race 8e of lager worden).

Hamilton hoeft deze race alleen maar 7e te worden en het is gedaan.
Vettel zal wel weer een totaal stupide actie uithalen en z'n eigen ramen (die paar die hij nog niet heeft ingegooid) ook ingooien.

Hamilton zal gewoon alles in Q geven en daarna solide de boel uitrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:31

basvn

Breezand - NHN

Zin an! *O*

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 21:28
Snowhite0901 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:42:
Vorig jaar was de RB hier erg sterk...maar of dat nu kwam doordat de andere motoren te ver waren terug gedraaid is me niet helemaal duidelijk.
Doordat het circuit op hoogte ligt is de lucht ijler en werken de motoren anders. Wordt hier bijvoorbeeld uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:04
Daar gaan we weer! Zullen we weer zo'n interessante race zien als afgelopen weekend?

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-07 13:25
dr.lowtune schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:44:
[...]

Vettel zal wel weer een totaal stupide actie uithalen en z'n eigen ramen (die paar die hij nog niet heeft ingegooid) ook ingooien.

Hamilton zal gewoon alles in Q geven en daarna solide de boel uitrijden.
Van mij mag de eerste bocht een herhaling worden van vorig jaar.
HAM/VET/VER die alle drie als eerste de bocht in te duiken, VER die dan het meeste geluk heeft, waarbij HAM/VET elkaar beiden spinnen en achter aan opnieuw moeten beginnen, waarbij HAM uiteindelijk 4e wordt en VET 5e.

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:44
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:45:
[...]

Doordat het circuit op hoogte ligt is de lucht ijler en werken de motoren anders. Wordt hier bijvoorbeeld uitgelegd.
Dat is me bekend. Maar zo bochtig is dit circuit niet, je zou verwachten dat ze allemaal procentueel gezien evenveel inleveren waardoor RB nog steeds ver in het nadeel zou moeten zijn. Ah in de link van jou staat het: Procentueel hetzelfde betekent absoluut een minder groot verschil en daarnaast heb je meer df nodig in ijle lucht en daar is RB natuurlijk sterk in. Thx

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:00
Present! 'S avonds F1 kijken: Heerlijk

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 22:01

Spotmatic

Ken sent me

Ook weer present! En ik zeg: laten we RIC niet uitvlakken. Die kerel heeft zóveel pech gehad dat ik hem dit jaar een podium gun. Naast VER natuurlijk ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:34

Damian

Insane Obtrusion

https://www.nu.nl/buitenl...aar-dreigt-in-mexico.html

Gaan we daar nog iets van merken denken jullie? Regenrace in Mexico?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Present.

Afbeeldingslocatie: https://d2d0b2rxqzh1q5.cloudfront.net/sv/1.67/dir/72e/image/72e9c7f69542a209d08f9f43a734a881.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Damian schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:55:

We hebben nog niet genoeg regen gehad tijdens alle sessies dit seizoen denk? :+

Straks nog in Abu Dhabi ook nog :X :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 10:34

Damian

Insane Obtrusion

basvn schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:56:
[...]

We hebben nog niet genoeg regen gehad tijdens alle sessies dit seizoen denk? :+

Straks nog in Abu Dhabi ook nog :X :+
Tijdens races erg weinig regen gehad volgens mij, elke keer alleen in FP's en Qualifiers.

https://weather.com/weather/tenday/l/MXDF0132:1:MX

Dit ziet er best positief uit voorlopig, maar goed, nu zo ver er voor nog niet te voorspellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Damian op 23-10-2018 08:00 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Damian schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:58:
[...]

Tijdens races erg weinig regen gehad volgens mij, elke keer alleen in FP's en Qualifiers.

https://weather.com/weather/tenday/l/MXDF0132:1:MX

Dit ziet er best positief uit voorlopig, maar goed, nu zo ver er voor nog niet te voorspellen.
Hockenheim en Hongarije toch ook tijdens de wedstrijd? Anyway, ik zit hier niet perse te wachten op een regenrace.

Die orkaan kan natuurlijk wel ook de logistiek en opbouw op/rond het circuit danig in de war schoppen.

[ Voor 16% gewijzigd door ATS op 23-10-2018 08:06 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:02
Yo ho Mexico! Present!

Ik hoop dat het net zo leuk wordt als vorige week - en dat RIC nu gewoon met 4 wielen over de finish komt. Dat HAM hier minstens 7e wordt geloof ik wel.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://lacarpa.com.mx/wp-content/uploads/2018/01/grid_girls-1170x658.jpg
*O* Vamos! Vamos! Vamos! Vamos! Toma! Toma! Toma! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Snowhite0901 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:42:
Verstappen was erg sterk; bijna een seconde sneller dan Ricciardo in de Q. Max lijkt het wel te kunnen vinden op banen met weinig grip. Ook in de Toro Rosso stond hij een keer bovenaan op dit circuit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet

Banden, tijden, etc. Heb ik even niet paraat.

Suzuka, cota, Mexico en brasil is toch wel de mooiste combinatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:12
@nachtnet, hierbij de Tyre selection:
Afbeeldingslocatie: https://f1i.com/wp-content/uploads/2018/10/2018MexicoiGP-TyreSelection.jpg

En nog even de race highlights van 2017:

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49
Damian schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:55:

Volgens mij ligt het circuit 650km+ van deze kust. Zal allemaal wel meevallen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Nu online
Toch wel een van de mooiere GP's van de kalender, we hebben al wat leuke races gezien hier en het Mexicaanse volk is dol enthousiast.
Ontzettend gaaf hoe vol dat stadion gedeelte zit en tof dat de winnaars daar uiteindelijk ook stoppen.

Ik heb er zin in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 20:13

p0st

Dutch Reefer

Yeah daar gaan we weer! Hopelijk wordt dit weer een sterk weekend voor RB, waarbij ik vooral Daniël nu toch echt wel een keer een podium gun. Maar laten we uiteraard hopen dat Max 'm op P1 plant, zowel in quali als in race! Al zullen Ferrari en Mercedes waarschijnlijk toch net iets meer kans op pole maken...

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://www.motorlat.com/admin/uploads/8145_14908342-1196520123727808-1696941753103449199-n.jpg
Afbeeldingslocatie: https://motorlat.com/filemanager/source/f1/2018/mexico/previa/19-mx-preview-en_6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 12:15
p0st schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:19:
Yeah daar gaan we weer! Hopelijk wordt dit weer een sterk weekend voor RB, waarbij ik vooral Daniël nu toch echt wel een keer een podium gun. Maar laten we uiteraard hopen dat Max 'm op P1 plant, zowel in quali als in race! Al zullen Ferrari en Mercedes waarschijnlijk toch net iets meer kans op pole maken...
Zou het helemaal niet erg vinden als RIC gewoon p1 pakt, dat begint wel erg pijnlijk te worden zo. Zou toch mooi zijn als hij nog met RBR mooi kan afsluiten.
Inderdaad een mooie reeks races @nachtnet , leuke circuits en mooie racecultuur in Japan, Mexico en Brazilië.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Present

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 10:08
Nat-Water schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:06:
Yo ho Mexico! Present!

Ik hoop dat het net zo leuk wordt als vorige week - en dat RIC nu gewoon met 4 wielen over de finish komt. Dat HAM hier minstens 7e wordt geloof ik wel.
Vorig jaar is Hamilton toch ook maar 10e (of 9e?) geworden, zo goed doet hij het dus niet op dit circuit :+

Ja, ik weet dat hij het incident met Vettel had in T1 en daardoor met een kapotte auto door het veld moest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

yorkick schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:26:
[...]

Zou het helemaal niet erg vinden als RIC gewoon p1 pakt, dat begint wel erg pijnlijk te worden zo. Zou toch mooi zijn als hij nog met RBR mooi kan afsluiten.
Inderdaad een mooie reeks races @nachtnet , leuke circuits en mooie racecultuur in Japan, Mexico en Brazilië.
Een RBR 1/2? Waar kan ik tekenen?

Hoewel, in feite was de overwinning vorig jaar natuurlijk best wel saai na ronde 1. Afgelopen race naar P2 was qua race wel interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-07 15:48
Ben benieuwd of die T5 orkaan nog roet in het eten waait.

Qua schipments zal het wel lastig worden nu deze dagen.

edit: Even snel met google maps een afstandmeting gedaan, en hij komt +-650km van het circuit aan land, richting mexico stad (boven land neemt het meestal wel wat af in kracht)

[ Voor 43% gewijzigd door Sniffels op 23-10-2018 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:54

Mickey77

Allround ICT-er

Snowhite0901 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:48:
[...]

Dat is me bekend. Maar zo bochtig is dit circuit niet, je zou verwachten dat ze allemaal procentueel gezien evenveel inleveren waardoor RB nog steeds ver in het nadeel zou moeten zijn. Ah in de link van jou staat het: Procentueel hetzelfde betekent absoluut een minder groot verschil en daarnaast heb je meer df nodig in ijle lucht en daar is RB natuurlijk sterk in. Thx
Ik denk dat je de verschillen wel in een simpele rekensom kunt zetten. Stel RB heeft op een normaal circuit 40 pk minder qua motor, maar hun auto is beter en daarmee compenseren ze 25 pk. Dan komen ze op een normaal circuit 40 - 25 = 15 pk tekort. Maar als het verschil in de motoren op Mexico terug zou vallen naar 75% van het normale, dan heeft RB nog maar 75% x 40 = 30 pk minder qua motor. Als de auto nog steeds 25 pk compenseert (en eventueel pakken ze nog voordeel met de downforce) dan komen ze heel erg dicht bij elkaar in de buurt. Dan komt het aan op andere dingen, zoals wie de remmen het beste kan koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Sniffels schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:37:
Ben benieuwd of die T5 orkaan nog roet in het eten waait.

Qua schipments zal het wel lastig worden nu deze dagen.

edit: Even snel met google maps een afstandmeting gedaan, en hij komt +-650km van het circuit aan land, richting mexico stad (boven land neemt het meestal wel wat af in kracht)
Ik mag hopen dat ze alles niet zo strak nemen qua planning..

Alles zal er waarschijnlijk al een x aantal weken staan, tot het straks de pitstraat in mag (meestal dinsdag)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
Zat Max vorig jaar niet heel dicht bij de pole hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 10:07

Bestla

M/M -> V/F

Rudolf schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:48:
Zat Max vorig jaar niet heel dicht bij de pole hier?
Yep #2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:05

Martinspire

Awesomeness

Spotmatic schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:51:
Ook weer present! En ik zeg: laten we RIC niet uitvlakken. Die kerel heeft zóveel pech gehad dat ik hem dit jaar een podium gun. Naast VER natuurlijk ;)
Bij mij is het zo ver dat Verstappen er niet eens naast hoeft te staan. RIC heeft echt zoveel pech gehad dat ie van mij P3 van Verstappen mag pakken zodat ie niet helemaal mentaal kapot gaat dit jaar.

En voor het team zou het beter zijn als beide auto's een keer de finish halen. Die erbarmelijke betrouwbaarheid moet echt kappen nu

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:44

pinda powerrr

Slow down...

Het einde komt langzaam in zicht, nu dus nog maar even genieten van deze "back to back" race!

Leuke baan met dat stadion en altijd wel wat leuke acties. Wellicht dat Vettel weer eens een "moving under braking" doet, begin bij elke stomme fout eerst aan hem te denken.
Hamilton gaat uiteraard de titel pakken. Al ben ik benieuwd, heb (kan het me tenminste niet herinneren) dit seizoen nog geen ploffende Mercedes gezien. Dat zou het weer een race verder rekken :P

Thanks @naitsoezn <3

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Martinspire schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:51:
[...]

Bij mij is het zo ver dat Verstappen er niet eens naast hoeft te staan. RIC heeft echt zoveel pech gehad dat ie van mij P3 van Verstappen mag pakken zodat ie niet helemaal mentaal kapot gaat dit jaar.

En voor het team zou het beter zijn als beide auto's een keer de finish halen. Die erbarmelijke betrouwbaarheid moet echt kappen nu
Eens. Het is compleet belachelijk hoe vaak Ric aan de kant van de baan staat. Het is niet eens dat ik hem een podium 'gun', maar meer dat ik weet dat Ric van dusdanige kwaliteit is dat hij normaal gesproken prima met Max de strijd aan kan (zeker in de race). Of ie dan ook wint is een tweede.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Martinspire schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:51:
[...]

Ok, maar dan wel op een manier dat het niet de sterke flow van Max verbreekt. Iets waar hij niets aan doen ofzo, waardoor hij terugvalt en weer plaatsen goed moet gaan maken. We willen natuurlijk wel dat hij de positieve flow die hij deze tweede seizoenshelft mee kan nemen naar het begin van volgend seizoen. Daar heeft hij in 2018 veel te veel laten liggen om nu nog enige rol te spelen. Het seizoen begint in Australië, niet pas in Spanje!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 02-07 22:28
Heerlijk weer zo een raceweek!

Iemand zei dat er een foutje in de topictitel staat..? Mexico ipv Maxico?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UsZbggW.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ter herinnering :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DqDt7KpX4AAOoNm.jpg:large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ric is overdriving the car :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:48

AzzKickah

06-CENSORED

Dit gaat een mooie worden :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 03-07 19:34
Alleen een technisch mankement of uitval (cq. Door botsing) kan hem de championship kosten... Hij eindigde nooit zo laag als er niks aan de hand was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06 13:13
Ach, VER wordt eerste.. Dus het hele schema kun je weggooien :)

Ja. Beetje optimisme mag wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-07 11:45
ATS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:34:
[...]
Hoewel, in feite was de overwinning vorig jaar natuurlijk best wel saai na ronde 1. Afgelopen race naar P2 was qua race wel interessanter.
Klopt, vorig jaar was een "saaie" race doordat Max oppermachtig op P1 reed.
Als ik het goed herinnerde vond hijzelf het ook saai!

Maar toch vond ik het een leuke race. Opzich ook leuk dat HAM toch niet zover naar voren kwam als dat ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

DoeEensGek schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:35:
[...]

Alleen een technisch mankement of uitval (cq. Door botsing) kan hem de championship kosten... Hij eindigde nooit zo laag als er niks aan de hand was.
En dat dan 3 keer achter elkaar... Én Vettel ineens oppermachtig alles winnen. :O Gaat niet gebeuren.

[ Voor 6% gewijzigd door ATS op 23-10-2018 10:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wel een goeie, want dat was inderdaad de discussie toen Max vaak uitviel. Nu niet wanneer het RIC betreft. Apart....

Te koop....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Mickey77 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:42:
[...]

Ik denk dat je de verschillen wel in een simpele rekensom kunt zetten. Stel RB heeft op een normaal circuit 40 pk minder qua motor, maar hun auto is beter en daarmee compenseren ze 25 pk. Dan komen ze op een normaal circuit 40 - 25 = 15 pk tekort. Maar als het verschil in de motoren op Mexico terug zou vallen naar 75% van het normale, dan heeft RB nog maar 75% x 40 = 30 pk minder qua motor. Als de auto nog steeds 25 pk compenseert (en eventueel pakken ze nog voordeel met de downforce) dan komen ze heel erg dicht bij elkaar in de buurt. Dan komt het aan op andere dingen, zoals wie de remmen het beste kan koelen.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/qulf5s0o8wt11.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=0ec3806e60af9c53bbfeb1c28b417d60c5bc3535
Remmen koelen is inderdaad een probleem

Rosberg in Mexico 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan
  • Laatst online: 03-07 13:53

VW-Arjan

★★★★★

Waarom staat er in de TS dat de race om 20:10 is met WT erachter? De race is toch om 21:10?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

VW-Arjan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:56:
Waarom staat er in de TS dat de race om 20:10 is met WT erachter? De race is toch om 21:10?
nee, 20.10 (je hebt je klok dan al verzet, dus 20.10)

[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 23-10-2018 11:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
VW-Arjan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:56:
Wintertijd gaat in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-07 21:38

pro_6or

amateur_60r

Kijk nou, die remmen van Hamilton (Rosberg?) oxideren erg snel.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Nu online
Ah bah, dit weekend al weer de klok verzetten voor de wintertijd idd :(

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:12
B-Real schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:05:
Is wel weer wat werk inderdaad:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.gld.nl/data/uploads/2018/03/5ab563de0382b_dirk_jan_klok_verzetten.jpg
:+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1129931

Zat toch echt te denken dat het stond voor WereldTitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan
  • Laatst online: 03-07 13:53

VW-Arjan

★★★★★

Anoniem: 1129931 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:17:
[...]

Zat toch echt te denken dat het stond voor WereldTitel
Dat dacht ik dus ook. Maar wintertijd is een logischere vertaling. Thanks allen!

Dus om 20:10 op mijn klokkie de wrdstrijd aanzetten *O*

Heb gelukkig de voorbeschouwing altijd als buffer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
VW-Arjan schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:27:
[...]

Dat dacht ik dus ook. Maar wintertijd is een logischere vertaling. Thanks allen!

Dus om 20:10 op mijn klokkie de wrdstrijd aanzetten *O*

Heb gelukkig de voorbeschouwing altijd als buffer.
Als je om 20:10 de TV aan zet heb je de voorbeschouwing dus gemist :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Hier heb ik helemaal niks aan, was dit nu voor- of achteruit dat ze hem verzet hebben.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
RobertMe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:42:
[...]

Als je om 20:10 de TV aan zet heb je de voorbeschouwing dus gemist :+
Ik denk dat hij doelde op het geval dat de klokken nog niet juist waren verzet, dan heeft hij alsnog de voorbeschouwing als vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 21:26

Wom

Voor Hamilton moet het wel tof zijn om zijn kampioenschap te kunnen vieren op het podium in Mexico, toch een van de meest gave podiums op de kalender zo midden in het stadiongedeelte :)

En ja, ik ga er ook van uit dat HAM hem gewoon binnenhaalt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ari Gold
Dat vond Kimi ook. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ixGs762.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

albino71 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:20:
[...]

Wel een goeie, want dat was inderdaad de discussie toen Max vaak uitviel. Nu niet wanneer het RIC betreft. Apart....
Natuurlijk staat dat niet ter discussie. Ric is tenslotte ook als z'n auto gewoon werkt bijna nooit sneller dan Max.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:12

TrekDr0p

QR niet scannen

Megiko here we come :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:11

SuBBaSS

-has Ryzen

En de Dj in kwestie (Hardwell) heeft onlangs aangekondigd zich terug te trekken uit de spotlights. :-(

OT: Arriba arribaaaa!
Heb er weer zin in!

Telegraaf had eerder een kop waarin VER gezegd zou hebben dat hij deze weer kan/gaat winnen.
Dat is nu afgezwakt (gelukkig) want vaak als zij er zo 'zeker' van waren draaide het op een sof uit. ;w

[ Voor 0% gewijzigd door naitsoezn op 24-10-2018 08:29 . Reden: Geen naamsverbasteringen geldt ook voor kranten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
Wom schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:42:
Voor Hamilton moet het wel tof zijn om zijn kampioenschap te kunnen vieren op het podium in Mexico, toch een van de meest gave podiums op de kalender zo midden in het stadiongedeelte :)

En ja, ik ga er ook van uit dat HAM hem gewoon binnenhaalt.
Alleen is de ceremonie voor de wereldkampioen niet op het circuit, maar bij het jaarlijkse gala.
Natuurlijk wordt Hamilton wel met zijn auto bij de 'winners circle' geplaatst en wordt hij geinterviewd, maar als hij 4e of lager wordt, komt hij niet op het podium terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-07 21:26

Wom

walteij schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:25:
[...]

Alleen is de ceremonie voor de wereldkampioen niet op het circuit, maar bij het jaarlijkse gala.
Natuurlijk wordt Hamilton wel met zijn auto bij de 'winners circle' geplaatst en wordt hij geinterviewd, maar als hij 4e of lager wordt, komt hij niet op het podium terecht.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ging er voor het gemak van uit dat hij op het podium plaats zou nemen :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 14:26

Mystikal

It never hurts to help!

Ik meld me ook aan voor deze fantastische race! Hamilton heeft het meer dan verdiend om zich te kronen tot 5 (VIJF!!!) keer wereldkampioen! Wat een prestatie! Zeker omdat het bij meerdere teams is geweest!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
From Murica to Mechiko!
En op naar de wintertijd. Is nodig ook, ik ben nu al van mijn à propos!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 03-07 14:26

Mystikal

It never hurts to help!

Spotmatic schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:51:
Ook weer present! En ik zeg: laten we RIC niet uitvlakken. Die kerel heeft zóveel pech gehad dat ik hem dit jaar een podium gun. Onder VER natuurlijk ;)
Let me fix that for you. :Y)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:16

sjaool

Every life should have 9 cats

B-Real schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:05:
Maar wel een uur langer weekend. :D

Btw ik hoop dat Ziggo komend weekend wel een fatsoenlijke nabeschouwing heeft want met meer dan 1.6 miljoen kijkers kun je dat niet afraffelen vind ik. :P

[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 23-10-2018 15:01 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 09:42

Soggney

Zeekomkommer

@sjaool inderdaad, hoeveel kijkers had Rondo eigenlijk? Zal vast geen 1.6 miljoen geweest zijn.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
Ik vind het maar overdriven allemaal. :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Soggney schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:02:
@sjaool inderdaad, hoeveel kijkers had Rondo eigenlijk? Zal vast geen 1.6 miljoen geweest zijn.
Afgelopen weekend met de snelheid dat ze van F1 doorschakelende, denk nog aardig wat :P Tot iedereen doorkreeg dat het geen verder F1 meer was, en kelderde direct.

Maar gok op herhaling vorig jaar, HAM wordt kampioen, VER pakt 1ste plek.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
SinergyX schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:14:
[...]

Afgelopen weekend met de snelheid dat ze van F1 doorschakelende, denk nog aardig wat :P Tot iedereen doorkreeg dat het geen verder F1 meer was, en kelderde direct.

Maar gok op herhaling vorig jaar, HAM wordt kampioen, VER pakt 1ste plek.
Bij mij ging de TV ook direct na de korte nabeschouwing uit en verdween ik richting bed. Mocht er weer vroeg uit de dag erna. Rondo hoef ik écht niet te kijken.

En zoals zovelen, denk ik ook dat er een herhaling van vorig jaar komt. VER op de hoogste trede, HAM met een WK titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Laatst online: 02-07 16:29
Present, Mexico heeft best wat leuke bochten, dus meestal wel een leuke race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 12:55

Pathogen

Shoop Da Whoop

Afbeeldingslocatie: https://www.ilhero.nl/image/cache/data/product/main/28C944AF-500x500.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 21:20
Soggney schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:02:
419.000 naar de voorbeschouwing
1.369.000 naar de race
933.000 naar de nabeschouwing om 21:50
120.000 naar Rondo om 22:42

Aldus SKO :)

Tijden als afgelopen zondag en komende zondag in Mexico volgende week zijn voor Ziggo ook top dus, kijken een stuk meer mensen dan 's-middags (dan meestal rond de 700-950k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
SuBBaSS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:10:
[...]

En de Dj in kwestie (Hardwell) heeft onlangs aangekondigd zich terug te trekken uit de spotlights. :-(

OT: Arriba arribaaaa!
Heb er weer zin in!

Telegraaf had eerder een kop waarin VER gezegd zou hebben dat hij deze weer kan/gaat winnen.
Dat is nu afgezwakt (gelukkig) want vaak als zij er zo 'zeker' van waren draaide het op een sof uit. ;w
Dit weekend de beurt aan Armin.

[ Voor 0% gewijzigd door naitsoezn op 24-10-2018 08:30 . Reden: Naamverbastering in quote gecorrigeerd ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:52
Geen idee waarom er een dj aanwezig moet zijn, alles gaat toch volgens een playlist. Die dj’s zetten zich zelf alleen maar voor schut door als een klapjosti te gaan springen achter de laptop.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Ari Gold schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:00:
[...]

Dit weekend de beurt aan Armin.
Ja, dat wordt dus weer zo'n 'eigen hit'-parade? :P
Nee tof hoor, doen we toch leuk als postzegellandje.
En dan over niet al te lange tijd écht wat te vieren elke race. :+ 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Laatste back-2-back race van het seizoen :(

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:22:
Geen idee waarom er een dj aanwezig moet zijn, alles gaat toch volgens een playlist. Die dj’s zetten zich zelf alleen maar voor schut door als een klapjosti te gaan springen achter de laptop.
Ssstttt niet doorvertellen man!
Er gebeurt echt wat hoor als ze zo fanatiek aan die knopjes gaan zitten draaien! O-)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:44

pinda powerrr

Slow down...

SuBBaSS schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:31:
[...]

Ssstttt niet doorvertellen man!
Er gebeurt echt wat hoor als ze zo fanatiek aan die knopjes gaan zitten draaien! O-)
"U kunt het USB device nu veilig verwijderen"

8) :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 926911

Heb er wel weer zin in deze wedstrijd ik hoop op een podium voor Max maar als Vettel naast Max start dan denk ik dat ze allebei de finish niet halen. Gezien Vettel niet met de druk om kan gaan en Max niemand ruimte geeft.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 926911 op 23-10-2018 22:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Anoniem: 926911 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:35:
Heb er wel weer zin in deze wedstrijd ik hoop op een podium voor Max maar als Vettel naast Max start dan denk ik dat ze allebei de finish niet halen. Gezien Vettel niet met de druk om kan gaan en Max niemand ruimte geeft.
Bij al die incidenten heeft Vettel wel het grootste nadeel gehad.
China: VER vs VET. VET heeft grotere schade en finisht verder terug.
Frankrijk: VET vs BOT. VET valt ver terug met schade en rijdt een inhaalrace. BOT valt minder terug/finisht voor VET. Zowel VET als BOT vallen terug. BOT finisht achter VET.
Italië: VET vs HAM. VET valt terug naar de laatste plek en rijdt een inhaalrace. HAM behoud plek en wint uiteindelijk
Japan: VET vs VER. VET valt terug naar de laatste plek. VER behoudt zijn plek.
USA: VET vs RIC. VET valt ver terug, RIC behoud zijn plek.

[ Voor 3% gewijzigd door RobertMe op 24-10-2018 06:29 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 18:22:
Ik denk dat je je iets (lees: heel veel) meer moet verdiepen om hier een zinvolle uitspraak over te doen. Jammer altijd dit soort snobistisch gedrag, dat is toch nergens voor nodig?

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

RobertMe schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:00:
[...]

Bij al die incidenten heeft Vettel wel het grootste nadeel gehad.
China: VER vs VET. VET heeft grotere schade en finisht verder terug.
Frankrijk: VET vs BOT. VET valt ver terug met schade en rijdt een inhaalrace. BOT valt minder terug/finisht voor VET.
Italië: VET vs HAM. VET valt terug naar de laatste plek en rijdt een inhaalrace. HAM behoud plek en wint uiteindelijk
Japan: VET vs VER. VET valt terug naar de laatste plek. VER behoudt zijn plek.
USA: VET vs RIC. VET valt ver terug, RIC behoud zijn plek.
Bottas finishte een stuk achter Vettel in FRA.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik ben zeer benieuwd of de top 6 weer zo aan elkaar gewaagd is dit weekend. Hoop vooral ook voor Ricciardo dat ie een keer een probleemloos weekend heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Ik hoop dat Ric in de kwallie weer een seconde langzamer is dan Max, net als vorig jaar. Alleen is het dan dit jaar sabotage natuurlijk.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 20:00

iichel

Gazoooo

pro_6or schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:29:
Ik hoop dat Ric in de kwallie weer een seconde langzamer is dan Max, net als vorig jaar. Alleen is het dan dit jaar sabotage natuurlijk.
not sure if sarcasm?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000

Destruction

(ex-)Automonteur

sjaool schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:58:
[...]

Maar wel een uur langer weekend. :D

Btw ik hoop dat Ziggo komend weekend wel een fatsoenlijke nabeschouwing heeft want met meer dan 1.6 miljoen kijkers kun je dat niet afraffelen vind ik. :P
Imo ook wel kansloos... Ziggo heeft 388 programma's die (vooral) over voetbal gaan.. Niet alleen hebben ze geen tijd om fatsoenlijk na te beschouwen omdat Rondo moet beginnen, nee er komt ook nog even een presentator van Rondo bij het F1 programma over voetbal praten... Zucht 8)7

Waarom niet gewoon de F1 programma's bij F1 houden. Waarom moet daar dan ook weer voetbal gezwets bij? :/ * Destruction heeft helemaal niks met voetbal.

HAM wordt gewoon WDC, hopelijk kunnen de RB's het podium pakken hier, al vraag ik het me af. Met de C-spec kunnen ze al redelijk vooraan meedoen, maar ze moeten in Mexico dus weer terug naar de B-spec..

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Reinier schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:35:
Ik heb er weer zin in, 's avonds F1 kijken vind ik het beste moment :)
Praktisch gezien wel. Ik vind het wel altijd lang wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Eigenlijk ben ik wel benieuwd in hoeverre de teams en motorbouwers nu voorbereid zijn op de ijle lucht in Mexico. Wat dit gaat doen voor de performance van motoren en of, bijv Mercedes, weer problemen gaat krijgen met hun, nu ze hun trucje hebben teruggedraaid.

-

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.