[F1 2018] Race 19 - GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste
Acties:
  • 80.878 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:52
ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:22:
[...]
Nee. Om gewicht te besparen zit dat er niet in, want onder 99% van de omstandigheden heb je dat niet meer nodig zodra de auto gestart is en dus nutteloos gewicht. Het is netzoals de auto's van vroeger, die je met een externe hendel moest aanslingeren.
Jawel :+

De hybride systemen (ik neem aan MGU-K) kunnen de aandrijfas ook laten draaien en zo dus ook de nokkenas van de motor laten draaien. Gevolg is dus dat de huidige F1 motoren kunnen starten op het hybride systeem. Heeft een aantal jaren terug Sainz nog gedaan op de grid nadat zijn motor was afgeslagen, en ik meen dat het vorig seizoen ook nog eens is voorgekomen. Het valt niet aan te raden, maar het kan dus wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46
ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:22:
[...]
Nee. Om gewicht te besparen zit dat er niet in, want onder 99% van de omstandigheden heb je dat niet meer nodig zodra de auto gestart is en dus nutteloos gewicht. Het is netzoals de auto's van vroeger, die je met een externe hendel moest aanslingeren.
In theorie zouden ze moeten kunnen starten met de MGU-K, die zit aan de kruk-as vast. Maar de MGU-K mag niet werken onder de 100 km/h (althans niet bij de start, ik weet niet of die minimum snelheid ook geld op andere momenten)

edit: gevonden geld dus alleen tijdens de start en als je vanaf de grid start

With the exception of cars starting a race from the pit lane, the MGU-K may only be used during a race start once the car has reached 100km/h.

[ Voor 15% gewijzigd door SnowDude op 29-10-2018 10:32 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1129931

Hippocampus schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 22:34:
[...]

, dus dat is een mooi moment om te leren van de uitleg die de meer ervaren kijker al lang weet maar de minder ervaren gast in de studio niet. [/pc]
Die gast zat er nu voor de tweede keer en komt met precies dezelfde onwetendheid als de vorige keer. Blijf zeggen dat boksen niet gezond is voor je hoofd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:33
Anoniem: 1129931 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:38:
[...]

Die gast zat er nu voor de tweede keer en komt met precies dezelfde onwetendheid als de vorige keer. Blijf zeggen dat boksen niet gezond is voor je hoofd.
Hij was anders wel spot-on met de opmerking over Jack :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:43:
[...]
Hulkenberg? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:05
Iemand poste vorige race de complete audio stream van Max met zijn race engineer, is er van Mexico ook een opname?

at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
Ik ben toch wel benieuwd welke geheimen Hülkenberg weet over Jack :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
en de opmerking om je frustraties/emoties niet mee te nemen in de race/wedstrijd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
The_Butler schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:50:
Iemand poste vorige race de complete audio stream van Max met zijn race engineer, is er van Mexico ook een opname?
Zo te zien nog niet. Die van HAM is hier wel al langs gekomen, maar van VER is er zo te zien nog geen. Anderen staan hier op Soundcloud: https://soundcloud.com/matt-betros mogelijk dat die van VER daar dus ook nog verschijnt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:51:
[...]
Ik ben toch wel benieuwd welke geheimen Hülkenberg weet over Jack :Y
De opmerking "Hallo Viespeuk" vond ik ook wel redelijk spot-on :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:22

sjaool

Every life should have 9 cats

Als je puur objectief kijkt heeft hij gewoon gelijk. Vettel is een prima gast die ook nog eens sociaal is naar zijn collega's. Dat is dit jaar al meerdere keren naar voren gekomen. En net als iedere andere coureur maakt hij fouten. Of hij ze altijd direct toegeeft is natuurlijk weer wat anders. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:20:
Maar kunnen de motoren ook niet zelf starten nu door de hybride systemen ipv met een losse externe startmotor?
Ja dat kan, met de MGU-K kunnen ze de motor starten.
Gebeurt alleen niet zo vaak omdat dat een zwaardere belasting geeft dan de externe startmotor.

(zie dat ik wat opmerkingen heb gemist O-) )

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 29-10-2018 11:00 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:43:
[...]
Ja, hij zou hem gehoekt hebben. Typische opmerking voor boksers zonder hersens. Die kunnen maar 1 ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Anoniem: 1129931 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:05:
[...]

Ja, hij zou hem gehoekt hebben. Typische opmerking voor boksers zonder hersens. Die kunnen maar 1 ding.
Ik bedoelde eigenlijk het stuk wat hij daarvoor zei :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:17:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk het stuk wat hij daarvoor zei :')
Dat je je emotie niet moet meenemen in de wedstrijd?! VER deed het anders prima met al zijn opgekropte woede.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:43
Net nog ff de persco teruggekeken. Wat een vraag van die Louis Dekker weer, manman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
Anoniem: 1129931 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:25:
[...]

Dat je je emotie niet moet meenemen in de wedstrijd?! VER deed het anders prima met al zijn opgekropte woede.
Heb je het überhaupt wel gezien? Max wilde overduidelijk doorlopen, maar Jack hield hem tegen om nog een paar irritante vragen te stellen. Dat kunnen ze wel met het argument komen "dat is de afspraak met Ziggo", dat maakte het niet minder vervelend en gênant. Daar maakte Remy een opmerking over.

[ Voor 3% gewijzigd door ThomasG op 29-10-2018 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:22

sjaool

Every life should have 9 cats

Anoniem: 1129931 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:25:
[...]

Hij was zo boos dat hij weinig geslapen had en de hele tijd nagedacht wat hij moest doen om de zondag te kunnen winnen. Het is hem dus goed gelukt om zijn woede om te zetten in een positief iets. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
De_Bastaard schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:26:
Net nog ff de persco teruggekeken. Wat een vraag van die Louis Dekker weer, manman.
De Nos is idd weer top bezig....
https://nos.nl/artikel/22...reldkampioen-geweest.html
8)7 8)7

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + LG OLED42C35LA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 00:43
Inderdaad, iedereen gelooft wel in Max - maar van die Jan Lammers begin ik ook inmiddels wel genoeg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
De_Bastaard schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:29:
[...]

Inderdaad, iedereen gelooft wel in Max - maar van die Jan Lammers begin ik ook inmiddels wel genoeg te krijgen.
Anders ik wel, krijg bijna het idee dat ie er een flinke zak centen voor krijgt.
Een compliment voor Lewis zit er niet eens in :?

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + LG OLED42C35LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:27:
[...]
Heb je het überhaupt wel gezien?
Ja! En?

Als je van Plooy professionaliteit verwacht/eist, dan mag je dat van VER ook verwachten/eisen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:16
Volgens Lammers was het misschien wel goed dat de Limburger niet van poleposition vertrok. "Daardoor kon hij gelijk aanhaken achter Daniel Ricciardo, die de wind voor hem brak. Hamilton had ook een supergoede start, maar door de zuiging van Ricciardo kon Verstappen hem voorblijven in de eerste bocht."
8)7

zuiging van Ricciardo? Volgens mij heeft Verstappen geen moment achter Ricciardo gezeten bij de start?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjaool schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

Hij was zo boos dat hij weinig geslapen had en de hele tijd nagedacht wat hij moest doen om de zondag te kunnen winnen. Het is hem dus goed gelukt om zijn woede om te zetten in een positief iets. :)
Dat is precies wat ik aangeef. Die opmerking van die bokser dat je je emotie en woede niet moet meenemen naar de wedstrijd is dus een opmerking van lik me reet. Dat werkt misschien voor hem. N=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 00:27

JB

Cédric roelt!

Wat sneu voor RIC dat "the car" 'm weer in de steek liet. Goeie PR ook voor Renault dat Max over de boordradio roept het blok te knijpen :X

Geen idee hoe Honda het gaat doen icm RBR maar zo klaar met die Renault crap elke race... Wat een aanfluiting.
Anoniem: 1129931 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:35:
[...]

Dat is precies wat ik aangeef. Die opmerking van die bokser dat je je emotie en woede niet moet meenemen naar de wedstrijd is dus een opmerking van lik me reet. Dat werkt misschien voor hem. N=1
Mja ik had het nog willen zien als Lewis niet in de positie van kampioenschap binnen halen zat. Natuurlijk weet Max dat ook maar dit laatste deel van het seizoen kiezen er meer eieren voor hun geld. Als Max volgend jaar vooraan staat qua punten, dan zal ie toch anders die 1e bocht in moeten ben ik bang ;)

[ Voor 55% gewijzigd door JB op 29-10-2018 11:37 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 22:31
Puc van S. schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:34:
[...]

8)7

zuiging van Ricciardo? Volgens mij heeft Verstappen geen moment achter Ricciardo gezeten bij de start?
Nope, Ricciardo had zo'n slechte start dat zowel Max als Hamilton direct naast hem zaten.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Anoniem: 1129931 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:32:
[...]

Ja! En?

Als je van Plooy professionaliteit verwacht/eist, dan mag je dat van VER ook verwachten/eisen.
Wat zou jij doen als je 10 minuten voor de race weer een klopkap in je gezicht krijgt en een paar irritante vragen? Er zijn weinig sporten waar dat zo gaat. Net als de FOM interviews na de race terwijl de coureurs net met een been naast de auto staan. Ik snap prima als ze er dan gewoon nog even geen zin in hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

JB schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:35:
Wat sneu voor RIC dat "the car" 'm weer in de steek liet. Goeie PR ook voor Renault dat Max over de boordradio roept het blok te knijpen :X

Geen idee hoe Honda het gaat doen icm RBR maar zo klaar met die Renault crap elke race... Wat een aanfluiting.

[...]

Mja ik had het nog willen zien als Lewis niet in de positie van kampioenschap binnen halen zat. Natuurlijk weet Max dat ook maar dit laatste deel van het seizoen kiezen er meer eieren voor hun geld. Als Max volgend jaar vooraan staat qua punten, dan zal ie toch anders die 1e bocht in moeten ben ik bang ;)
Het was alleen natuurlijk niet ‘the car’, maar ‘the engine’ bij Ricciardo... Dat zal het nog wel een stapje erger maken ook...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:38:
[...]
Wat zou jij doen als je 10 minuten voor de race weer een klopkap in je gezicht krijgt en een paar irritante vragen? Er zijn weinig sporten waar dat zo gaat. Net als de FOM interviews na de race terwijl de coureurs net met een been naast de auto staan. Ik snap prima als ze er dan gewoon nog even geen zin in hebben.
Wat ik zou doen , is totaal niet relevant. En in deze sporttak gaat het nu éénmaal zo. Dat wordt gewoon van je gevraagd/verplicht. En ja, ik kan begrijpen dat je er geen zin in hebt, dan nog. Je moest eens weten hoe vaak ik geen zin heb om op te staan. Maar ik ben zo professioneel dat ik het toch maar doe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
MikeyMan schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:41:
[...]

Het was alleen natuurlijk niet ‘the car’, maar ‘the engine’ bij Ricciardo... Dat zal het nog wel een stapje erger maken ook...
Nope, hydrolisch issue (hetzelfde als Verstappen op vrijdag?). Klinkt eerlijk gezegd dan toch meer alsof het een RBR fout is en niet een Renault fout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

JB schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:35:

. Natuurlijk weet Max dat ook maar dit laatste deel van het seizoen kiezen er meer eieren voor hun geld. Als Max volgend jaar vooraan staat qua punten, dan zal ie toch anders die 1e bocht in moeten ben ik bang ;)
Denk dat VER zich daar beter van bewust is dan menigeen hier in het topic.. >:)

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 21:26
Jeetje, is de azijn in de aanbieding? We hebben een prachtige race gezien en voor wie zich beklaagt over Olav, Jack of een nitwit studio gast, wees blij dat je de race reclame vrij kan zien (dus zonder 8 minuten durende reclameblokken met Krombacher ervoor en erna) en zonder dat de commentatoren het alleen over de Duitse coureurs kunnen hebben.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Anoniem: 1129931 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:42:
[...]

Wat ik zou doen , is totaal niet relevant. En in deze sporttak gaat het nu éénmaal zo. Dat wordt gewoon van je gevraagd/verplicht. En ja, ik kan begrijpen dat je er geen zin in hebt, dan nog. Je moest eens weten hoe vaak ik geen zin heb om op te staan. Maar ik ben zo professioneel dat ik het toch maar doe.
Ik hoor het al, zelfs als hij een hele slechte dag hebt ben jij net zo vriendelijk als altijd. Goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
RobertMe schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:43:
[...]

Nope, hydrolisch issue (hetzelfde als Verstappen op vrijdag?). Klinkt eerlijk gezegd dan toch meer alsof het een RBR fout is en niet een Renault fout.
Dat blijft ook het meest vage onderdeel om de schuld bij iemand te leggen.

Is het de pomp? Die zit aan de motor vast, schuld Renault.

Verkeerd gemonteerd? Schuld RBR.

Probleem aan de kant van de versnellingsbak? Dan wederom RBR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:50

Tacoos

i am i

Divak schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 07:35:
"Verstappen has more wins from outside pole than any other driver"

Dat is toch helemaal geen kloppende zin..?
What's next? More wins than any other driver with shoesize 43? 8)7

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
Tacoos schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:17:
[...]

What's next? More wins than any other driver with shoesize 43? 8)7
Most second places with a damaged shoe :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:38
Ik zat even naar de uitslag te kijken en Hulkenberg in de Renault deed het wel lekker met P6 maar dan kijk je even naar het verschil en hij is gewoon op 2 ronden gezet. Lekker perspectief voor Ricciardo straks voor 2019-2021. Volgens mij doet hij gewoon een ingecalculeerde stap achteruit in de hoop om na 2021 een stoeltje bij Mercedes of Ferrari te kunnen bemachtigen en dan toch wereldkampioen te worden.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:19:
[...]
Most second places with a damaged shoe :+
Zo'n gat in je schoen is wel fnuikend voor als je een shoeiii wil doen :+
Lasmibalsingh schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:21:
Ik zat even naar de uitslag te kijken en Hulkenberg in de Renault deed het wel lekker met P6 maar dan kijk je even naar het verschil en hij is gewoon op 2 ronden gezet. Lekker perspectief voor Ricciardo straks voor 2019-2021. Volgens mij doet hij gewoon een ingecalculeerde stap achteruit in de hoop om na 2021 een stoeltje bij Mercedes of Ferrari te kunnen bemachtigen en dan toch wereldkampioen te worden.
Ric had al aangegeven dat hij 2021 Wereldkampioen wil worden bij Renault.

[ Voor 56% gewijzigd door YakuzA op 29-10-2018 12:22 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:47

Chiron

Moderator Discord
Lasmibalsingh schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:21:
Hij moest wel weg bij RBR om geen tweede viool te blijven spelen naast Max, Merc en Ferrari hadden geen stoeltje, dus dan was Renault de enige optie, als fabrieksteam. An sich vond ik het geen slechte zet van RIC, er moest gewoon iets gaan gebeuren. De pech is nu dat Renault tot nu toe suboptimaal presteert (of de ontwikkeling van de huidige staat stil en ze zetten inmiddels vol in op de wagen van het komende seizoen).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:14
Chiron schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:23:
[...]

Hij moest wel weg bij RBR om geen tweede viool te blijven spelen naast Max, Merc en Ferrari hadden geen stoeltje, dus dan was Renault de enige optie, als fabrieksteam. An sich vond ik het geen slechte zet van RIC, er moest gewoon iets gaan gebeuren. De pech is nu dat Renault tot nu toe suboptimaal presteert (of de ontwikkeling van de huidige staat stil en ze zetten inmiddels vol in op de wagen van het komende seizoen).
Ook als tweede viool kun je WDC worden (zolang je geen tweede viool bent bij Ferrari). Neem Rosberg als voorbeeld. Ook bij RBR lijkt me dat niet onmogelijk, die kans lijkt me iig groter dan als eerste viool bij Renault.

Kan natuurlijk zijn dat RIC iets weet van Renault, wat wij nog niet weten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:57

pinda powerrr

Slow down...

Joris748 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:27:
[...]

Honda blok met Renault sticker? :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
[...]

Ook als tweede viool kun je WDC worden (zolang je geen tweede viool bent bij Ferrari). Neem Rosberg als voorbeeld. Ook bij RBR lijkt me dat niet onmogelijk, die kans lijkt me iig groter dan als eerste viool bij Renault.

Rosberg wordt altijd heel erg onderschat, hij was zeker geen tweede viool. Zelfs zonder teamorders was Rosberg veel beter dan Bottas, en maakte het Hamilton erg moeilijk.

De positie waar Ricciardo in zit heeft hij deels aan zichzelf te danken. Hij had de kans om een team rond hem te bouwen door zich te verbinden aan RBR, maar dat wou hij niet. Hij hoopte op een aanbieding van Ferrari en Mercedes, omdat Verstappen die ook had gekregen (Bevestigd door o.a. Lauda). Maar er zijn niet eens gesprekken geweest met die teams. Als Ricciardo meteen na Monaco had bijgetekent bij RBR was er niets aan de hand, en had hij een gelijkwaardig contract gehad als Max. Zelfs als de je pech van Ricciardo negeert is wat hij na Monaco heeft laten zien gewoon niet goed genoeg om geen tweede viool te zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb RIC hoog zitten. Maar hoe hij gisteren door Vettel werd ingehaald omdat hij bezig was met die 2 achterblijvers, dat kon echt niet.

Dat kan. Maar je maakt niet tussen de laatste race van het ene seizoen en de eerste van net nieuwe seizoen 2 seconden goed.

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 29-10-2018 12:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:19
PWM schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:39:
Ik heb RIC hoog zitten. Maar hoe hij gisteren door Vettel werd ingehaald omdat hij bezig was met die 2 achterblijvers, dat kon echt niet.
Hij was aan het bestuderen waar hij komend jaar ongeveer rijdt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

YakuzA schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:21:

[...]

Ric had al aangegeven dat hij 2021 Wereldkampioen wil worden bij Renault.
Hij kan zo veel willen :+ Ik denk dat er nog 19 andere coureurs wereldkampioen willen worden in 2021 :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JW1904
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-06 21:32
RobertMe schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:43:
[...]

Hydrolisch of hydraulisch?

[ Voor 7% gewijzigd door JW1904 op 29-10-2018 12:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:36:
[...]
Rosberg wordt altijd heel erg onderschat, hij was zeker geen tweede viool. Zelfs zonder teamorders was Rosberg veel beter dan Bottas, en maakte het Hamilton erg moeilijk.

De positie waar Ricciardo in zit heeft hij deels aan zichzelf te danken. Hij had de kans om een team rond hem te bouwen door zich te verbinden aan RBR, maar dat wou hij niet. Hij hoopte op een aanbieding van Ferrari en Mercedes, omdat Verstappen die ook had gekregen (Bevestigd door o.a. Lauda). Maar er zijn niet eens gesprekken geweest met die teams. Als Ricciardo meteen na Monaco had bijgetekent bij RBR was er niets aan de hand, en had hij een gelijkwaardig contract gehad als Max. Zelfs als de je pech van Ricciardo negeert is wat hij na Monaco heeft laten zien gewoon niet goed genoeg om geen tweede viool te zijn.
En hoe gaat dat bijvoorbeeld dit jaar voor Ric? Los van de pole dit weekend en in Monaco wordt hij aardig om z’n oren gereden. Ik snap wel dat ie eruit gestapt is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:41
ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:36:
[...]

Ik ben het niet met je eens dat de huidige crisis waar Ricciardo in zit komt door de keuze die hij heeft gemaakt. Ik denk oprecht dat Red Bull beide coureurs gelijkwaardig materiaal geven en Ricciardo had ook gewoon een contract kunnen krijgen wel gelijkwaardig was aan die van Max. Immers, beide uitermate goede coureurs, meervoudig GP winnaars, nog geen kampioen en genoeg potentie voor de toekomst.

De pech die Ricciardo de afgelopen GP's heeft gehad is frustrerend, maar echt domme pech. Verstappen heeft ook al eens zo'n periode gehad, laten we dat niet vergeten.

O.b.v. het boek van Webber is in het verleden wel gebleken dat Vettel soms iets bevoorrecht werd t.o.v. Webber, maar dat maakt naar mijn mening niet het verschil want dat zat hem echt in kleine dingen. Je moet als coureur gehaaid zijn, iets wat Vettel veel meer was als Webber. Althans, die indruk kreeg ik o.b.v. het boek van Webber en is dus niet (alleen maar) toe te rekenen aan het team.

Ik denk dat Hamilton t.o.v. Rosberg ook gehaaider was om dingen net iets meer naar zijn hand te zetten, maar Rosberg kreeg absoluut wel hetzelfde materiaal. Met ontzettend veel commitment is Rosberg uiteindelijk kampioen geworden omdat alles op de juiste plek viel dat seizoen, ik betwijfel het ten zeerste of hem dat een tweede keer was gelukt. Rosberg heeft er gok ik net zo over gedacht en is per direct gestopt. Een coureur als Hamilton gaat het gewoon allemaal net iets makkelijker af lijkt het.

Bottas is idd veel meer een tweede viool dan dat Rosberg dat was, iets wat Mercedes juist wou omdat ze niet nogmaals de strijd binnen het team wilden hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:25

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

PWM schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:39:

[...]

Dat kan. Maar je maakt niet tussen de laatste race van het ene seizoen en de eerste van net nieuwe seizoen 2 seconden goed.
Vettel ging hem toch pas voorbij toen hij stuk ging? Of heb ik iets gemist? Wel werd hij idd bijna ingehaald bij de achterblijvers, maar echt heel spannend is dat nooit geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Uhhh nee Vettel ging er al voorbij voordat die stuk ging... Vettel was overigens daarna ook gelijk 1.5s sneller dan riciardo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:51
Anoniem: 217290 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:03:
Uhhh nee Vettel ging er al voorbij voordat die stuk ging... Vettel was overigens daarna ook gelijk 1.5s sneller dan riciardo
Je kunt hier zijn dat Ric nog voor Vet zat bij het uitvallen. Met het uitvallen van Ric, haalde Vet hem pas in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:14
Anoniem: 217290 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:03:
Dat was na de pitstop van Vettel. Vettel had RiC eerder al ingehaald.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:35

pro_6or

amateur_60r

Sir_Lion schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:06:
[...]

Je kunt hier zijn dat Ric nog voor Vet zat bij het uitvallen. Met het uitvallen van Ric, haalde Vet hem pas in.
klopt beide. Vettel heeft Ric ingehaald en was toen 1,5 seconde sneller. Toen ging hij een pitstop maken (en Max ook, om Vet te coveren) maar Ric niet, toen zat Vettel daarna dus weer achter Ric en toen viel Ric uit.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:53
Ik meende echt waar ik zei. Vergis je niet in dat politieke spel bij Ferrari dat Vettel grote moeite heeft als op de auto te laten focussen. Je ziet soms de frustratie van zijn gezicht af druipen. Dat ie dan gaat te hard gaat pushen met fouten als gevolg snap ik wel, ik heb het wat dat betreft echt met hem te doen. En dan is ie nog mans genoeg om het winnende team te feliciteren, een echte racer als Toto is daar van gecharmeerd. Ik ook.

Ferrari moet gewoon een engelsman, Fransman of Duitser aan het roer zetten, komt het helemaal goed met dat team. Als beelddenker zie ik het helemaal voor me hoe zo'n vergadering bij Ferrari verloopt...... Veel gezwaai met armen, amechtige kreten, heen een weer gedribbel en vooral veel persoonlijke aanvallen die hoog worden opgenomen. Hahaha heerlijk. Zit Seb daar tussenin met zijn voorhoofd op de tafel.....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:01

basvn

Breezand - NHN

Max doet nog een verhaaltje over t weekend

https://t.co/U0JSy36JqN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Daanoz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-05 11:44
Ha, zelfs RedBull neemt max-ico over :)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/1p8e1v.png

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 21:26
Daanoz schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:14:
Ha, zelfs RedBull neemt max-ico over :)

[Afbeelding]
Wat heb je daar voor pirates theme arrrr? :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 10:15

Martinspire

Awesomeness

Chiron schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:23:
[...]

Het probleem van Ricciardo nu is vooral dat ie naast Max gewoon niet goed presteert. Natuurlijk is ie uitgevallen, maar Max kon een pitstop maken en kwam voor hem terecht. Dat is gewoon je teammaat declasseren. Dat ie in quali nu even piekte is mooi maar verre van perfect.

Nee, hij heeft zijn eigen glazen ingegooid dit seizoen om nog voor een topteam te komen rijden. En straks tegen Hulkenberg loopt ie ook nog het risico ingemaakt te worden (want die heeft immers meer ervaring met mid-field en is geen slechte rijder).

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ric zijn uitval was waarschijnlijk een clutch failure:
"And then the clutch bearing broke, which is a shame. It's very frustrating because a one-two would have been very nice."

Horner added: "It looks like a clutch issue that looking at the data probably started around lap six.

"It looks similar to the issue Max had on Friday. They need to quarantine it all and get it back to the UK to understand, but that's what is looking like the culprit."

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:54
YakuzA schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:12:
Ric zijn uitval was waarschijnlijk een clutch failure:

[...]
Zou het kunnen dat het een gevolg is van de abrupte engine breaking?
Max had het idee dat z'n wielen blokkeerde met terugschakelen, daar krijgt je koppeling wel een opsodemieter van iedere keer.
Edit: Vandaar waarschijnlijk de vraag van Max om zijn motor terug te schroeven.

Is hier paar dagen terug al eens langs gekomen maar ik herken dat ook van m'n motor.
Ik rij een 2-cil, die remt al veel meer op de motor dan een 4-cil en zeker als je dan een keer mistrapt blokkeer je instant je achterwiel.

[ Voor 6% gewijzigd door Bastie-88 op 29-10-2018 16:28 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 12:42
Bastie-88 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:26:
Dat was meer omdat ze toen nog niet wisten wat er mis was met RIC zijn auto. Uit voorzorg dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Max had het idee dat z'n wielen blokkeerde met terugschakelen, daar krijgt je koppeling wel een opsodemieter van iedere keer.
Maar dan vraag ik me af, als dit hetzelfde is als FP2 én qualify (volgens max), hebben ze dan geen dubbelcheck gedaan bij Daniel om te kijken of hier niet hetzelfde probleem was? Ze hebben 'iets' gedaan bij Max om dit niet meer te hebben, dan bij Daniel blijkbaar niet.

Of, zoals max in interview zei 'i have to drive around it', dat hij in de race blijkbaar anders is gaan rijden om zo het probleem niet nogmaals te krijgen, en Daniel gewoon 'normaal' bleef rijden en uiteindelijk dit probleem kreeg.

Ook al is communicatie tussen die 2 0,0, ga ik er van uit dat team nog wel gewoon beide contact hebben en dit imho gewoon hadden kunnen aanpakken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46

Bosmonster

*zucht*

Martinspire schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:18:
[...]

Het probleem van Ricciardo nu is vooral dat ie naast Max gewoon niet goed presteert. Natuurlijk is ie uitgevallen, maar Max kon een pitstop maken en kwam voor hem terecht. Dat is gewoon je teammaat declasseren. Dat ie in quali nu even piekte is mooi maar verre van perfect.

Nee, hij heeft zijn eigen glazen ingegooid dit seizoen om nog voor een topteam te komen rijden. En straks tegen Hulkenberg loopt ie ook nog het risico ingemaakt te worden (want die heeft immers meer ervaring met mid-field en is geen slechte rijder).
Ik was ook bij RBR gebleven als ik RIC was. Zelfs als "tweede viool" kun je in ieder geval strijden voor podia en zelfs wins.

En kijk naar Rosberg. Die is ook kampioen geworden naast Hamilton, dus met een beetje geluk zit er dan zelfs een WDC in.

Bij Renault wordt dat een moeizame rit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bosmonster schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:03:
[...]

Ik was ook bij RBR gebleven als ik RIC was. Zelfs als "tweede viool" kun je in ieder geval strijden voor podia en zelfs wins.

En kijk naar Rosberg. Die is ook kampioen geworden naast Hamilton, dus met een beetje geluk zit er dan zelfs een WDC in.

Bij Renault wordt dat een moeizame rit.
Ik zie eerder nog een Sauber met RAI strijden 'iets meer voorin' dan een RIC met Renault :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-06 20:38

mark-k

AKA markkNL

[...]

Is hier paar dagen terug al eens langs gekomen maar ik herken dat ook van m'n motor.
Ik rij een 2-cil, die remt al veel meer op de motor dan een 4-cil en zeker als je dan een keer mistrapt blokkeer je instant je achterwiel.
Denk niet dat de koppeling daarvan naar de klote gaat, zeker aangezien er gesproken werd over een hydraulic failure. Dat koppelingslager krijgt echt veel meer te verduren tijdens normaal gebruik dan bij wat slecht terugschakelen hoor.

Maar herken je gevoel op de motor wel, als ik voor een krappe bocht terug naar de 1 ga zonder tussengas breekt mn achterwiel ook standaard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 21:56

rally

Deyterra Consultancy

Wat ik me afvraag: Hoe kunnen ze de motor terugschroeven?

Volgens mij is alleen communicatie van de auto NAAR de pits toegestaan en niet van de pits naar de auto?

Of zijn de regels hieromtrent inmiddels gewijzigd?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

rally schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:32:
Wat ik me afvraag: Hoe kunnen ze de motor terugschroeven?

Volgens mij is alleen communicatie van de auto NAAR de pits toegestaan en niet van de pits naar de auto?

Of zijn de regels hieromtrent inmiddels gewijzigd?
Door max de auto op mode6 te laten zetten ipv mode64.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

YakuzA schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:35:
[...]

Door max de auto op mode6 te laten zetten ipv mode64.
Dat was niet het bericht wat over de radio kwam. Dat was dat "ze" hem hadden teruggeschroeft.
En wellicht hebben we de communicatie gemist waarin werd gezegd "engine mode 6", maar dan is het vreemd dat de pitwall aan Max communiceert dat "zij" de performance terug hebben geschroefd.

Of ik heb die communicatie volkomen anders begrepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

rally schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:38:
[...]

Dat was niet het bericht wat over de radio kwam. Dat was dat "ze" hem hadden teruggeschroeft.
En wellicht hebben we de communicatie gemist waarin werd gezegd "engine mode 6", maar dan is het vreemd dat de pitwall aan Max communiceert dat "zij" de performance terug hebben geschroefd.

De communicatie was idd raar omdat het niet kan.
Ik vermoed dat er aardig geknipt is door de FOM in de boordradio. Anders had er allang een under investigation geweest van illegale data transfers oid.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

YakuzA schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:41:
[...]

De communicatie was idd raar omdat het niet kan.
Ik vermoed dat er aardig geknipt is door de FOM in de boordradio. Anders had er allang een under investigation geweest van illegale data transfers oid.
Dat denk ik ook. Het kwam gewoon heel raar op mijn over, precies omdat pitwall to car communicatie al jaren verboden is.

We zullen het denk ik nooit te weten komen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
[...]

Max zijn engineer zei niet dat "zij" de motor hebben terug teruggeschroefd. Hij zij dat "wij" (als in de engineer en Max samen) de motor hebben teruggeschroefd. Ofwel iets als: Max wilt de motor teruggeschroefd, engineer zegt kies engine mode huppelepup, en het wordt bevestigd.

Edit: het is wel zo dat de FOM alleen de bevestiging heeft uitgezonden, waardoor het nogal raar over kwam.

[ Voor 6% gewijzigd door ThomasG op 29-10-2018 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 19:00
[...]

Was gisteren besproken in de ziggo studio na afloop, zelf niet zoveel kennis ;)
Ze kunnen vanaf de pitwall niets instellen. Dus Max heeft het zelf moeten doen.
Het was alleen een bevestiging dat de motor nu goed stond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik vraag me een dag later eigenlijk af wat nu bizarder is. :P

-Max die Bottas lapte, terwijl Bottas in P6, Hulkenberg op P7 had gelapped.
-Max die nu de meeste overwinningen zonder een pole te scoren heeft.
-Max die nu het oude record voor jongste GP winst nu vijf keer heeft verbroken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
DaniëlWW2 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:56:

-Max die Bottas lapte, terwijl Bottas in P6, Hulkenberg op P7 had gelapped.
Ik vraag me af of de laatste pitstop van Bottas niet expres zo getimed was, zodat Bottas geen blauwe vlag kreeg voor Max. Want dat was wel heel toevallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 15:16

Is max jonger geworden gedurende zijn carrière?

Uiteraard kan hij zijn eigen record van jongste winnaar niet verbreken ;) na de eerste overwinning is dat het nieuwe record geworden

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Puc van S. schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:01:
[...]

Uiteraard kan hij zijn eigen record van jongste winnaar niet verbreken ;) na de eerste overwinning is dat het nieuwe record geworden
Het oude record van Vettel. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
Puc van S. schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 19:01:
[...]

Zelfs als dit Max zijn eerste overwinning was, had hij nog steeds de jongste GP winnaar ooit geweest. Kun je nagaan met hoeveel jaar Max het oude record van Vettel heeft verbroken. En door de nieuwe regels is dat record van Max voorlopig niet meer te verbreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 20:13
ThomasG schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:59:
[...]
Ik vraag me af of de laatste pitstop van Bottas niet expres zo getimed was, zodat Bottas geen blauwe vlag kreeg voor Max. Want dat was wel heel toevallig
Precies wat ik ook dacht toen Bottas naar binnen werd gehaald gisteren.

Beroerde voor Bottas is dat hij na die stop niet eens significant dichterbij Verstappen kon komen. Pas in de laatste 2 ronden toen Max z'n motor terug had gedraaid heeft hij wat tijd gewonnen.

[ Voor 22% gewijzigd door alexbl69 op 29-10-2018 19:07 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

-edit-
Ik weet niet of de paddock pass al voorbij was gekomen maar wtf loopt die gast met een TV? Hoe, wat, waarom?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4zKrIHxU0ELhTTg0gHLGFNUB/full.png

[ Voor 56% gewijzigd door Humma Kavula op 29-10-2018 20:06 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
*knip* Zie de topic-warning.

[ Voor 79% gewijzigd door naitsoezn op 30-10-2018 07:37 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

rally schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:43:
[...]

Dat denk ik ook. Het kwam gewoon heel raar op mijn over, precies omdat pitwall to car communicatie al jaren verboden is.

We zullen het denk ik nooit te weten komen ;)
Vanaf 21:20 https://soundcloud.com/ma...eam-radio-mexican-gp-2018

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:48

ricardo246

Life's what you make it!

Dank je voor deze post! Erg leuk om te horen wat de communicatie is tussen VER en de muur/pit.
Ik heb me er over verbaasd dat er zoveel gesproken wordt. :)F
En vaak heeft VER geen idee in welke ronde hij zit.... :X
Echt niet gedacht dat hij dat niet mee krijgt van de pitwall.

[ Voor 14% gewijzigd door ricardo246 op 29-10-2018 21:21 ]

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Sky die Hamilton een 8 geeft bij hun driver ratings en Bottas een 6 terwijl die allebei net zo als een dweil rond reden. :') #biasedunbiased

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
ScrooLoose schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:25:
Sky die Hamilton een 8 geeft bij hun driver ratings and Bottas en 6 terwijl die allebei net zo als een dweil rond reden. :') #biasedunbiased
Bottas verdient inderdaad pluspunten voor het perfect nadoen van het verremmen en door het gras gaan in T1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bottas rijdt echt als een zwabber laatste tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:26:
[...]

Bottas verdient inderdaad pluspunten voor het perfect nadoen van het verremmen en door het gras gaan in T1 :+
Ik dacht eerst dat het een herhaling was.

Maar verder is Bottas eigenlijk een topteam onwaardig. Daar heb je echt weinig aan als tweede rijder. Kimi is sowieso een veel betere coureur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 14:55

Remy

I usually get 100% accuracy

sambalbaj schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:56:
...

Maar verder is Bottas eigenlijk een topteam onwaardig. Daar heb je echt weinig aan als tweede rijder.
Wel voor WCC - een goede coureur in een topwagen levert nog altijd nuttige constructeurspunten op, en battelt niet te veel met z'n collega, in dit geval Hamilton.

Of hij meer uit de Merc had kunnen halen dit seizoen? Ja natuurlijk. Maar het lijkt er op dat hij niet zo ballsy en eager is als bv Rosberg of Kimi. Rosberg heeft letterlijk alles op alles gezet om in 2016 WDC te worden. Kimi is...
Kimi is sowieso een veel betere coureur.
Ja, mee eens. Dat heeft met zowel ervaring als karakter te maken wat mij betreft.

Bottas is eigenlijk het tegenovergestelde van bv. Max wat mij betreft. Waar Max ruwweg elke ~ 6 races weer verder groeit, lijkt Bottas rond eind afgelopen seizoen gestopt te zijn met groeien. Hij is dan wel 29, maar Kimi is 10 (!!!) jaar ouder en rijdt hem nog om z'n oren. Berusting in z'n rol? Nog steeds een safe player? Ik vind het zonde, want hij heeft bij vlagen wel mooie dingen laten zien.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 06-06 12:42
ricardo246 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:07:
[...]

Dank je voor deze post! Erg leuk om te horen wat de communicatie is tussen VER en de muur/pit.
Dat "purple sectors, we don't need it" was vorig jaar in Mexico ook.

Toen moest hij ook voorzichtig aan doen omdat de Renaults om hem heen ploften, en bleef hij ook maar door stampen op P1 :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:19
En de kans is aanwezig dat hij komend jaar ook in het rijtje komt met: Meeste overwinningen zonder kampioenschap. Zijn huidige teamgenoot staat er al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Het race-weekend zit er weer op, deze keer geen back-to-back race-weekend dus we zullen een weekje geduld moeten hebben tot Brazilië.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.