Leuke gedachte maar kan me er niets bij voorstellen. Bij de start lijkt het me dat elke coureur alleen met zichzelf bezig is, om zo goed mogelijk de eerste bocht door te komen.Tommy The Cat schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:13:
Zo te lezen doet Horner de suggestie aan zijn rijders om voor de eerste bochten samen te werken en zo de concurrent achter zich te houden.
Interessante gedachte. Je kunt niet met drie breed door die bochten. Gebroederlijk naast elkaar blokken?
Linkje
https://www.autosport.com...as-ynchronised-start-plan
TBH hoop ik niet op regen haha.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Haha. Mexicaanser kan niet met dat bandje wat nu te zien is op F1 live op YT.
En dat spandoek met ‘MAXICO’ is prachtig!
Oops dubbelpost
En dat spandoek met ‘MAXICO’ is prachtig!
Oops dubbelpost
[ Voor 32% gewijzigd door Jasphur op 28-10-2018 18:35 ]
Onze Max maakt vandaag denk ik gehakt van iedereen. Ook hoop dat hij Hamilton gek kan maken. Gewoon, omdat ik dat gevecht nog niet heb gezien dit jaar. En ja, teuambelangen en dat soort gezever zijn bepalend.
De spanning slaat toch een beetje toe hier... Ben erg benieuwd naar de eerste kilometer

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ai. De driversparade op de minder leuke manier. Please Liberty. Alleen nog maar de driversparade met die flatbed vrachtwagen en dan interviews
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 28-10-2018 18:41 ]
Volgens metoffice uk 60 procent kans op regen in de tweede helft van de GP.
Gunsting of niet? Mij lijkt van niet, mits hij op kop rijdt.
Bron: https://www.metoffice.gov.uk/events/grand-prix-mexico#?date=2018-10-28
[ Voor 18% gewijzigd door bartpijn op 28-10-2018 18:48 ]
Waarom zou HAM zich gek laten maken door VER? HAM zou er goed aan doen om die 3 ( VER,RIC en VET) het uit te laten vechten en er gewoon achteraan te cruisen richting nummer 5.mavaros schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:35:
. Ook hoop dat hij Hamilton gek kan maken.
Lach nog maar even…
Wel een lekker random iets!bartpijn schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:47:
Bron: httpss://www.metoffice.gov.uk/events/grand-prix-mexico#?date=2018-10-28
Ligt het er weer net aan hoeveel regen, en of ze wel naar de nat-weer banden gaan.
Ben benieuwd!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hoe denk je dat auto's die nu al te weinig grip hebben, het doen in de regen?Exocet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:51:
Dit is nou net de race waar regen voor Red Bull ongunstig is.
Is er al een poll of Vettel nog een mooie 360 gaat maken?
"When you grow up your heart dies"
Ik blijf die arena toch tof vinden hoor.
Eerder en poll wie van de top 6 de veroorzaker wordt van de crash in bocht 1sjaool schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:59:
Is er al een poll of Vettel nog een mooie 360 gaat maken?
Dat is toch praktisch dezelfde poll?ThomasG schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:00:
[...]
Eerder en poll wie van de top 6 de veroorzaker wordt van de crash in bocht 1

Ligt er natuurlijk aan hoe de start verloopt, mochten ze plek 1 en 2 verliezen om wat voor reden dan ook kan de regen roet in het eten gooien voor anderen is te hopen.Exocet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:51:
Dit is nou net de race waar regen voor Red Bull ongunstig is.
Dat kan toch alleen maar Crashtappen zijn? Als ik de sociale media zo volg.ThomasG schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:00:
[...]
Te veel werk hoor!ThomasG schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:00:
[...]
Ik wil ook van mn zondagavond genieten
Ach gunstig, ik zou het wel mooi vinden. Afgezien van de stopstrategieën kon dit anders nog wel eens een vrij saaie race worden na de eerste bocht.bartpijn schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:47:
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik acht de kans dat Ricciardo een Singapore 2017 doet groter dan dat Vettel wéér spint.EvilWhiteDragon schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:02:
[...]
Dat is toch praktisch dezelfde poll?
Maxico
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Volgens mij wel, vorige week ook al zo. Wat mij betreft ook beter zo, zit je niet naar onderuitgezakte personen te kijken.Jackson6 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:03:
Is die bank verleden tijd?
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Ja, ik denk dat die gaat deze race... En dan bedoel ik de motor van Max.
Pirelli voorspelt een 2 stopper, ik gok 1 stop voor RBR als ze niet teveel hoeven te vechten en 2 voor Mercedes.
Pirelli voorspelt een 2 stopper, ik gok 1 stop voor RBR als ze niet teveel hoeven te vechten en 2 voor Mercedes.
Heeft er iemand nog een paar olafv bingo kaarten?
[ Voor 7% gewijzigd door Cowamundo op 28-10-2018 19:10 ]
Kijk, iemand die het snapt.SuBBaSS schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:13:
[...]
Mijn plusje is vooral omdat het zo'n opzichtige lokpost is dat ik het bijna jammer zou vinden hem aan me voorbij te laten gaan.
Duimpje omhoog als we een flinke Destruction Derby krijgen in de eerste bocht!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Volgens Olav heeft Pirelli ook eindelijk eens toegegeven dat ze werkelijk geen flauw idee hebben wat er met de banden gaat gebeuren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als je vraagt om de Olav kaarten heb je meer kansCowamundo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:07:
Heeft er iemand nog een paar olaf bingo kaarten?
Waiting on the world to change
Bij Vettel niet!hoevenpe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 17:18:
Blijft het droog trouwens?
Bij Hamilton ook niet, die kan wel Tena als sponsor erbij krijgen.
Verstappen is wel de koning, keizer en admiraal van de banden. Geef hem tractorbanden, en hij wordt nog 10e, want klotebanden.
- DaniëlWW2
- Niet online
In Mexico valt het nog wel mee omdat je weinig te kiezen hebt, maar Max rijdt op veel andere banen wel andere lijnen. Neemt verder niks weg van mijn betoog.yorkick schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 15:06:
[...]
Kan je dan ook aangeven waar in je vergelijking Ricciardo andere lijnen rijdt? Beetje een raar verhaal imo. In het filmpje wat je zelf linkt zie en hoor je hoe bijna identiek de laps zijn, soms scheelt het een halve meter, maar andere lijnen zie ik echt nergens?
Ik wil niet ontkennen dat Verstappen op dit circuit goed is, maar dat heeft meer met de lowgrip omstandigheden / hangen op curbs te maken (beetje kart circuit achtig).
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog niet zo’n media getrainde robot gelukkig!
Zou het niet wat te maken hebben met het tijdstip van uitzenden? Dat er nu geen tijd is om de studio anders in te richten of wellicht zelfs andere studio? Volgens mij is het vaker geweest bij avond races dat ze de f1 café setting gebruikten voor de race.Barres B. schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:05:
[...]
Volgens mij wel, vorige week ook al zo. Wat mij betreft ook beter zo, zit je niet naar onderuitgezakte personen te kijken.
Als de Red bulls nou eens naast elkaar door de eerste bocht gaan, weet je zeker dat er met die 2 niks gebeurt, wat er daar achter gebeurt mag van mij een mega spectakel worden
Ik vind het in ieder geval fijn dat er twee kenners zitten en weten waar ze over praten, i.p.v. Coronel. Wordt beetje moe van Tim/Tom
Je kunt bij Max goed zien dat hij direct vanaf de karts de Formule 1 is ingegaan**. Op veel banen rijdt hij een semi-karting lijn voor zover dat kan met een F1 auto, terwijl bijna alle andere coureurs dezelfde formule 1 "race lijn" nemen. Dat is goed te zien aan hoe hij de curb stones neemt. Dat kon je vroeger bij Top Gear altijd merken, de Formule 1 coureurs hadden altijd een afwijkende lijn omdat ze die met een Formule 1 auto zo nemen. Max heeft dat veel minder, al is het inmiddels wel minder dan voorheen.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:16:
[...]
In Mexico valt het nog wel mee omdat je weinig te kiezen hebt, maar Max rijdt op veel andere banen wel andere lijnen. Neemt verder niks weg van mijn betoog.
** ja, hij had een seizoen formule 3; maar dat is erg weinig single seater ervaring vergeleken met de rest
Nee. Komt omdat rondo hierna komt in dezelfde studio. Dus dat ombouwen kan niet.Barres B. schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:05:
[...]
Volgens mij wel, vorige week ook al zo. Wat mij betreft ook beter zo, zit je niet naar onderuitgezakte personen te kijken.
Tim valt nog wel mee, die laat mensen uitpraten en weet ook veel van de sport. Tom zit overal met z'n grote Honda/Max bril/waffel tussen...peterkuli schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:23:
Ik vind het in ieder geval fijn dat er twee kenners zitten en weten waar ze over praten, i.p.v. Coronel. Wordt beetje moe van Tim/Tom
Ja, dat is mij ook al te binnen geschoten. Ik heb alleen nog nooit Rondo gekeken, dus ik weet niet hoe die studio eruit ziet. Ik weet wel dat ik deze setting mooier vindt dan de bankRobsta86 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:21:
[...]
Zou het niet wat te maken hebben met het tijdstip van uitzenden? Dat er nu geen tijd is om de studio anders in te richten of wellicht zelfs andere studio? Volgens mij is het vaker geweest bij avond races dat ze de f1 café setting gebruikten voor de race.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Zo...op tijd thuis, even de kinderen in bed werken en de vrouw in slaap sussen en we kunnen los
Float like a butterfly, sting like a bee.
En McLaren rijdt alvast met de movember mustache

Pitlane open!
Ted heeft het er maar weer druk met z'n hypersoft overhemd.

Ted heeft het er maar weer druk met z'n hypersoft overhemd.
*knip* Zie de topic-warning: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
[ Voor 76% gewijzigd door naitsoezn op 28-10-2018 19:41 ]
Ik kijk ziggoPowerray2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:36:
welke zender(s) kijken jullie ???
RIC nog ffies rondje grasmaaien,
hopen dat er niks kapot is bij hem..
- DaniëlWW2
- Niet online
Lekker Ricciardo. Opwarmrondjes meteen van de baan geschoten.
Het k*tte is dat alles anders dan een overwinning voor Verstappen een teleurstelling is...
Best apart.
Best apart.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik dacht dat David Croft zo van de statistieken was. Vertelt net dat Vettel nog nooit op het podium heeft gestaan in Mexico. In 2016 heeft hij anders nog moeten rennen van de pitstraat naar het podium. Om daarna weer z'n 3e plaats af te staan aan Ricciardo
Lol ik schakelde net in. Dacht dat het een herhaling was..DaniëlWW2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:36:
Lekker Ricciardo. Opwarmrondjes meteen van de baan geschoten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max zit bij de start al aan de binnenbocht.P.O. Box schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:40:
note to Max, niet Daniel buitenom inhalen, want hij gaat rechtdoor schieten.
Ja en nee als het een race is waar ze tot de laatste bocht vechten om p1 dan vind ik het ook een mooie racealexbl69 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:37:
Het k*tte is dat alles anders dan een overwinning voor Verstappen een teleurstelling is...
Best apart.
Maar max winnen is ook mooi
Ik heb nog nooit echt zitten twijfelen om de voorbeschouwing af te zetten, maar nu is de neiging toch echt aanwezig. Wat een droplul die gast, volgens mij heeft hij überhaupt nog nooit F1 gekeken.
Voorbeschouwing niet kunnen kijken nog, maar als ik de reacties lees is dat ook geen probleem.
Ik ben thuis zodra de race begint! Ik wens ook iedereen veel kijkplezier en verheug me al op de reacties hier.
Ik ben thuis zodra de race begint! Ik wens ook iedereen veel kijkplezier en verheug me al op de reacties hier.
Of iedereen houdt het netjes omdat ze weten wat er kan gebeuren.hoevenpe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:43:
Benieuwd naar de eerste bocht, wat wordt spektakel
Die start wordt echt een bende vrees ik

PSN: xMaurice93
Laat maar komen, heb er zin in. Fijne race iedereen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik zit nu al op het puntje van mijn stoel.
Hoeft er zich maar 1 te verremmen en ze zitten met z´n alle op elkaarTito129 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:44:
[...]
Of iedereen houdt het netjes omdat ze weten wat er kan gebeuren.
Oei Max is getergd. Oppassen geblazen.
[ Voor 5% gewijzigd door Tommy The Cat op 28-10-2018 19:47 ]
Je laat jouw mening toch niet afhangen van die van een ander?bernardV schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:44:
Voorbeschouwing niet kunnen kijken nog, maar als ik de reacties lees is dat ook geen probleem.
Tenzij het de voorste overkomtbasvn schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:46:
[...]
Hoeft er zich maar 1 te verremmen en ze zitten met z´n alle op elkaar
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Als ie het maar onder controle kan houden in de race...CyBeRSPiN schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:46:
Max nog steeds boos
- DaniëlWW2
- Niet online
Boze Max is snelle Max.
Man man wat heeft die Max toch een hekel aan die Jack. Als mijn vrouw zo naar mij zou kijken, kan ik mijn spullen wel pakken.
Iets zegt me dat het team hem heeft opgedragen om Ric de eerste bocht door te laten. Gezien Max zijn boze: “ik ga niemand langs laten”.
Haha nee, maar het is meer dat ik niet in de gelegenheid ben, dus dan neem ik het graag voor lief aan;-) beter denken dat je niets hebt gemist dan...sjaool schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:47:
[...]
Je laat jouw mening toch niet afhangen van die van een ander?
Behalve Kimi. Die valt terug tot P8 en wint daarna
PSN: xMaurice93
Hij is juist zichzelf, doet geen masker op. Hij is blijkbaar nog steeds boos, mooi toch om dat zo te zien?PWM schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:48:
Man man wat heeft die Max toch een hekel aan die Jack. Als mijn vrouw zo naar mij zou kijken, kan ik mijn spullen wel pakken.
Hij is idd zeer vastbeslotentalkatoo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:48:
Iets zegt me dat het team hem heeft opgedragen om Ric de eerste bocht door te laten. Gezien Max zijn boze: “ik ga niemand langs laten”.

Paraplutjes. Paraplutjes overal. En nee, dat heeft niks met regen te maken
Nadeel van een avondrace is dat er veel meer Ziggo-GO gebruikers zijn. Ik vrees dus dat ik bij de belangrijke momenten weer van alles mis. Men leest in een tweet / appje / feed ergens dat er iets gaat gebeuren en logt massaal snel in op de app, en kladang, ik ben weer tegen mijn chromecast aan het vloeken
Ik hoop dus op een smooth start, maar dan puur vanuit streaming oogpunt
Als ik RBR was, zou ik ook lekker tegen VER melden dat hij zich mag gedragen bij de start en hoe dan ook RIC voorrang moet geven als men gelijk bij bocht 1 is.
- DaniëlWW2
- Niet online
talkatoo schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:48:

Slecht scenario: Als Max zich verremd in de eerste bocht(en) door koude banden, vuil pick-up om HAM en VET achter hem en RIC te houden, weinig downforce, veel brandstof, schiet van de baan, wordt hij ingehaald door HAM en VET en moet achter RAI en BOT de baan op komen en er achteraan blijven rijden waardoor RIC in niemandsland de race kan uitrijden en als Max eindelijk iets kan doen aan P3-4 zijn de banden al redelijk op....hoevenpe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:43:
Benieuwd naar de eerste bocht, wat wordt spektakel
Ik hoop dat dit niet werkelijkheid gaat worden
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Vorige week waren er ook een hoop met problemen vanuit de app, maar de Chromecast gebruikers hadden nergens last van (ik ook niet)P.O. Box schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:49:
Nadeel van een avondrace is dat er veel meer Ziggo-GO gebruikers zijn. Ik vrees dus dat ik bij de belangrijke momenten weer van alles mis. Men leest in een tweet / appje / feed ergens dat er iets gaat gebeuren en logt massaal snel in op de app, en kladang, ik ben weer tegen mijn chromecast aan het vloekenIk hoop dus op een smooth start, maar dan puur vanuit streaming oogpunt
Zit je in een ijssalon dan?Jasphur schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:49:
Paraplutjes. Paraplutjes overal. En nee, dat heeft niks met regen te maken
De sfeer bij Ferrari is ook heel fijn zo te horen net.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Haha wauw, eindelijk iemand die het zegt
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
ik vind dat Remy niks toevoegd aan de voorbeschouwing.Heijmenberg99 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:52:
Rémy vind Jack ook kut
De koning van de K1, cultuurbarbaar!PWM schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:52:
Ik weet niet wie die donkere jongen is, maar hij heeft gelijk
Ik ben er toch een beetje bang voor. Iets met frustratie en een foutje in de eerste bocht. Hij heeft de afgelopen races zich volwassen gedragen, maar gezien de frustraties zit er wel een kansje in dat de Max met de foutjes van de eerste helft van het seizoen weer naar buiten komt.Breezers schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:50:
[...]
Slecht scenario: Als Max zich verremd in de eerste bocht(en) door koude banden, vuil pick-up om HAM en VET achter hem en RIC te houden, weinig downforce, veel brandstof, schiet van de baan, wordt hij ingehaald door HAM en VET en moet achter RAI en BOT de baan op komen en er achteraan blijven rijden waardoor RIC in niemandsland de race kan uitrijden en als Max eindelijk iets kan doen aan P3-4 zijn de banden al redelijk op....
Ik hoop dat dit niet werkelijkheid gaat worden
Het wordt in ieder geval een start met billenknijpen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1