exactThomasG schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:20:
[...]
En morgen meteen zijn laatste kans op een podium ooit

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
exactThomasG schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:20:
[...]
En morgen meteen zijn laatste kans op een podium ooit
Waar rijden ze dan?WhatsappHack schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:15:
[...]
Mwah, volgende week zijn de Mercs gewoon weer het snelst hoor
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Niet politiek correct. Hou van Max als rebel. (ff bordje omver rijden) Maar hij heeft zelf al gezegd dat P2 goed is en dat de winnen(race) belangrijker is.sjaool schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:19:
[...]
Dus politiek correct zijn? Nee, dan heb ik liever dat mensen gewoon echt hun emoties tonen. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel politieke correctheid zeker wanneer deze emoties onderdrukken.
Zal niet de eerste keer zijn dat ze zijn banden kwijt raken.Saturnus schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:21:
Maarrrr Horner heeft goed nieuws, de pitstop van RIC morgen gaat helaas niet zoals gepland.
Hmmm geloof ik dit echt? Na al dat over the top Renault-gemoddergooi sta ik open voor een dergelijke theorie.
Feliciteert hij hem op een manier waarop hij goed voelt: "niet goed genoeg".Clown1 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:19:
[...]
Je zit nog vol adrenaline, hoop ik.
Vraag niet hoe hij hem feliciteerde. Dan kun je het net zo goed niet doen. Ik baal ook maar de race is toch belangrijker. Roept hij zelf ook constant.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Natuurlijk, maar dat is alleen als P1 een Ferrari of Mercedes is.Clown1 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:23:
[...]
Niet politiek correct. Hou van Max als rebel. (ff bordje omver rijden) Maar hij heeft zelf al gezegd dat P2 goed is en dat de winnen(race) belangrijker is.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
[ Voor 9% gewijzigd door Joach1m op 27-10-2018 21:30 ]
Denk dat het een antwoord is na vorige week,asing schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:28:
Noemde de Hulk jack nu een viespeuk in het interview?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
RIC is nogal veranderd door zijn pole, zie ik...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:21:
Live beelden van achter de schermen nu.![]()
[Afbeelding]
I served in a company of heroes.
Alles aan dit filmpje is gewoon perfect haha
PSN: xMaurice93
Lachen joh. En dan dat handje van die FIA man
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Max gooit het spreekwoordelijke speelgoed het raam uit...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dat vind ik nou een typische en prachtige (re)actie!
Vettel tikt HAM en BOT en RAI er af?tweakduke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:37:
Gaat een spannende eerste bocht worden morgenHopelijk houden ze elkaar heel
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik denk dat wat dat betreft RIC een betere teamgenoot is dan GAS. Ik vrees dat Max volgend jaar de kar in eerste instantie alleen moet trekken.tweakduke schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:37:
Ricciardo is toch de perfecte teammaat zo. Jammer dat die weg gaat. Hij houdt Max scherp, geeft net dat beetje extra. Mooi om die frustratie te zien. Dat relativeert wel weer en geeft Max nu juist dat extra om morgen ook te willen winnen.
Gaat een spannende eerste bocht worden morgenHopelijk houden ze elkaar heel
"When you grow up your heart dies"
En HAM moet verder dan 7 eindigen. #2017again.hoevenpe schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:39:
Vettel moet dus beide Bulls inhalen om kampioen te kunnen worden... dat wordt lachen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vorige week waren ze ook al zo complimenteus bij het interview. Iets van klootzak/hufter oid weet niet meer precies.asing schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:28:
Noemde de Hulk jack nu een viespeuk in het interview?
Wat dacht je van VER en RIC. Wordt nog lachen morgenSpotmatic schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:40:
Belangrijkste is wat HAM en VET met elkaar gaan doen bij de start, morgen???
Het maakt HAM niet zoveel uit.Spotmatic schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:40:
Belangrijkste is wat HAM en VET met elkaar gaan doen bij de start, morgen???
Lekker makkelijk dan, gewoon samen DNF. En dan tig ronden lang een clash tussen RIC en VER.basvn schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:41:
[...]
Het maakt HAM niet zoveel uit.
Vettel MOET 1e worden.
Ham kan crashen met Vet, en hij heeft het WDC binnen
Spotmatic schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:43:
[...]
Lekker makkelijk dan, gewoon samen DNF. En dan tig ronden lang een clash tussen RIC en VER.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
[ Voor 4% gewijzigd door sanderb op 27-10-2018 21:54 ]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
| live and give like no one else |
1 ik zie raikonnen zo iets nooit in opdracht doenDe_Bastaard schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:54:
Misschien krijgt raikonnen morgen wel teamorders om Hamilton er af te kegelen haha
Ja en die van Mercedes is dik superieur.
Jaja, volgende race*
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
[ Voor 25% gewijzigd door djmuggs op 27-10-2018 22:12 ]
ICE ICE Baby
Max takes no prisoners....djmuggs schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:11:
Max gunt Ric nog een laatste F1 overwinning
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
2 penalty points, geen twijfel mogelijk, causing a collision!
Testing, one, two ...
duidelijk avoidable contacthardware-lover schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:40:
[...]
2 penalty points, geen twijfel mogelijk, causing a collision!
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik moest ook even naar de URL kijken, of ik niet toevallig op Facebook beland wasHippocampus schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:23:
Hebben jullie de tv allemaal een beetje heel gehouden jongens? woef wat een emoties hier.
Waiting on the world to change
Maar in FP3 heeft hij precies hetzelfde gedaan:The driver and a team representative is required to report to the Stewards at 14:45 in relation to the
incidents below.
No / Driver 18 – Lance Stroll
Reason Alleged breach of Article 12.1.1 i. of the FIA International Sporting Code at 13:18.
Race Director’s Event Notes, document 18, item 16.1, any driver whose car
passes completely behind the kerb on the apex of turn 8 must re-join the track by
keeping wholly to the right of the fluorescent yellow kerb parallel to the track on the
exit of the corner.
Toen was zijn uitleg (uit het decisions doc) dat het kwam door de natte baan en een "No further action". Ik hoop stiekem dat ze hem nu wel iets aanrekenen...The driver and a team representative is required to report to the Stewards at 11:30 in relation to the
incident below.
No / Driver 18 – Lance Stroll
Reason Alleged breach of Article 12.1.1 i. of the FIA International Sporting Code.
Race Director’s Event Notes, document 18, item 16.1, any driver whose car
passes completely behind the kerb on the apex of turn 8 must re-join the track by
keeping wholly to the right of the fluorescent yellow kerb parallel to the track on the
exit of the corner.
-
we gaan ons druk maken over stroll voor P18???Edd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:52:
Een ezel stoot zich toch nooit 2x tegen dezelfde steen?
Ene meneer Stroll mag op bezoek bij de stewards voor:
[...]
Maar in FP3 heeft hij precies hetzelfde gedaan:
[...]
Toen was zijn uitleg (uit het decisions doc) dat het kwam door de natte baan en een "No further action". Ik hoop stiekem dat ze hem nu wel iets aanrekenen...
Max gaat voor de winst, ga daar maar van uit. Die neemt geen genoegen met een 2de plaats.djmuggs schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 22:11:
Max gunt Ric nog een laatste F1 overwinning, dus blijft lekker achter hem aan rijden.
Tot er iets plof zegt bij Ric en dan wint Max m dus alsnog.
Volgend jaar ramt Ric er een paar mercedessen en ferrari’s met zijn renault eraf als dank.
Er zijn ook keren geweest dat ze ervoor mochten racen en het wel goed ging (Maleisie 2016 bv, voor P2 waar het uiteindelijk voor P1 werd na HAM z'n engine blow). Dat het één keer fout is gegaan zegt dus niet zoveel.freaky35 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:00:
[...]
Max gaat voor de winst, ga daar maar van uit. Die neemt geen genoegen met een 2de plaats.
Ik vraag me wel serieus af of ze geen team orders mee gaan krijgen. Zeker omdat het in het verleden ook wel eens tussen die 2 mis is gegaan, toen ze er voor mochten racen.
Ik denk dat het belang van het team is nu om die overwinning eruit te slepen. Dus of ze daar risiso mee willen lopen, ik betwijfel het.RobertMe schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:02:
[...]
Er zijn ook keren geweest dat ze ervoor mochten racen en het wel goed ging (Maleisie 2016 bv, voor P2 waar het uiteindelijk voor P1 werd na HAM z'n engine blow). Dat het één keer fout is gegaan zegt dus niet zoveel.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
nah zijn eigen glazen ingooi en zal ie niet doen denk ik.Vettel houd van rondjes draaien, en ieder rondje is andersBensimpel schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:08: ham gaat geen extra risico lopen, vettel moet nog een idiote move maken, ik zie hem ham er wel afbeuken :x
[ Voor 15% gewijzigd door mrc4nl op 27-10-2018 23:14 ]
ora et labora
Maar op zich heeft Red Bull niets te winnen of verliezen voor het kampioenschap, bij de coureurs kunnen ze hooguit VER nog naar P3 proberen te krijgen (RIC kan dat alleen hypothetisch nog halen, maar dat is nog onwaarschijnlijker dan dat Vettel kampioen wordt).freaky35 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:05:
[...]
Ik denk dat het belang van het team is nu om die overwinning eruit te slepen. Dus of ze daar risiso mee willen lopen, ik betwijfel het.
haha die vent van de FIA ziet er ook de humor wel van inSir_Lion schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:49:
Max PoV op het bordje
https://streamable.com/bqc3o
39
Maleisië 2016, hou toch op, daar heeft het team Max gewoon, zíjn overwinning afgepakt, hij lag voor op Ric, ging al pitten en zat daarna al bij Ric in de staart (Ric moest zelfs nog pitten) Max had al een eerste (voorzichtig met Ric geweest) poging gedaan (mooi gevecht met veel verstandigheid) en toen plofte ham. Toen haalde onder VSC het team beide binnen en erfde Ric dus gewoon Max zijn plek, sterker nog, door de double stack verloor Max een extra 3 seconden die hij eerst nog dicht moest rijden voordat hij ueberhaupt aan kon gaan vallen (en dat kost banden).RobertMe schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:02:
[...]
Er zijn ook keren geweest dat ze ervoor mochten racen en het wel goed ging (Maleisie 2016 bv, voor P2 waar het uiteindelijk voor P1 werd na HAM z'n engine blow). Dat het één keer fout is gegaan zegt dus niet zoveel.
een treffende spreuk
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
100% mee eens! Het zal me ook benieuwen hoe dit uitpakt.wowly schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:58:
Hahaha die gast van de FIA .
Ik snap de frust van max wel. Juist als het erom spant begint dat bakbeest achterin weer kuren te vertonen. Dankzij Renault pakt hij zijn Pole-record niet. Nou is dat niet het einde van de wereld, maar het hoort wel bij een winnaar. Nou gun ik het ricciardo ook wel, maar lang niet zoveel als ik het max gunde. Maxi gaat erin, Ricci gaat eruit (de kans voor een wdc), dus een keer pole voor ric kan er nog wel van af ghihihi.
Oja, ik hou wel van die emoties bij max. Morgen gaan we zien of ie gegroeid is; laat ie in de hitte van de strijd het gevecht even gaan om vervolgens gedurende de race ze allemaal in te halen en vervolgens te winnen, of gaat ie voluit met risico’s.
een treffende spreuk
Hier even vanuit het gezichtspunt van Max: https://streamable.com/bqc3owowly schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:58:
Hahaha die gast van de FIA .
Reageer eens niet zo op de man.pro_6or schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:54:
[...]
Maleisië 2016, hou toch op, daar heeft het team Max gewoon, zíjn overwinning afgepakt, hij lag voor op Ric, ging al pitten en zat daarna al bij Ric in de staart (Ric moest zelfs nog pitten) Max had al een eerste (voorzichtig met Ric geweest) poging gedaan (mooi gevecht met veel verstandigheid) en toen plofte ham. Toen haalde onder VSC het team beide binnen en erfde Ric dus gewoon Max zijn plek, sterker nog, door de double stack verloor Max een extra 3 seconden die hij eerst nog dicht moest rijden voordat hij ueberhaupt aan kon gaan vallen (en dat kost banden).
Wanneer heeft het team hem ooit terug betaald, nooit, maar wel continu Ric die insinueert dat het team hem dingen aandoet. Zelfs die banden fout bij Ric toen in Monaco. Net of het team ooit zoiets expres aan zou doen.
Ric zit Continu van die mind games te spelen. En her hebben al een aantal gezegd dat Max niet uitbundig genoeg feliciteerde, nou Ric vierde wel uitbundig genoeg, want hij wist best dat hij daar de laatste kans op jongste pole in duigen liet vallen (prima, Fair en square) maar als het verwijt is dat Max meer piëteit moet tonen dan zou je hetzelfde ook van Ric kunnen zeggen.
Ric is op zijn allerbeste als hij een ander heeft om zich op te richten, een bijter. Max vecht voor zichzelf, verschil in instelling. Kampioenen gaan best van zichzelf aan. Al vind ik het wel indrukwekkend van Ric dat hij zichnzo vast kan bijten.
Morgen voorzie ik Baku achtige problemen. Stel dat Max er weer aan het begin voorbij komt, dan heb je na sector 2 (Ric zijn beste stuk) het drs meetpunt, en dan 2 superlange drs zones (net als in Baku) waar de vleugel dan open gaat door deze ene meting.
Het wordt kut denk ik. En smerige teamorders die Max net als in Maleisië de ballen eraf draaien.
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-10-2018 09:55 ]
Kijk even een paar post boven jeSpotmatic schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:13:
[...]
Hier even vanuit het gezichtspunt van Max: https://streamable.com/bqc3o
Damn.
Vorig seizoen was het 13-7 in het voordeel van Verstappen in de kwalificaties.Bensimpel schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:08:
Waar maken we ons druk om? Max haalt altijd ric in, vorig jaar had ric altijd de betere qualli's maar max haalde hem mooi weer in.
Max wint hem gewoon morgen, ham gaat geen extra risico lopen, vettel moet nog een idiote move maken, ik zie hem ham er wel afbeuken :x
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Reageer eens niet zo op de man.MikeyMan schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:15:
[...]
Gast, wtf... Alu hoedje much?
Ze laten ze racen en hebben niks te winnen bij wie van de twee voor ligt.
Denk wel dat max uiteindelijk profijt gaat hebben van P2.
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-10-2018 09:55 ]
een treffende spreuk
Natuurlijk wil het team dat, maar P3 in het kampioenschap voor constructeurs is al zeker: P2 is onhaalbaar, en ingehaald worden kan ook niet. Het gast dus eigenlijk nergens om. Ik theorie kan Verstappen nog gaan voor een hogere klassering in het driver championship, maar voor een p4 daar gaan ze geen team orders uit de kast halen. Ik denk dat ze ze laten gaan, met een “keep it clean” er bij ofzo.freaky35 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 23:05:
[...]
Ik denk dat het belang van het team is nu om die overwinning eruit te slepen. Dus of ze daar risiso mee willen lopen, ik betwijfel het.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Flamen doen we niet op Tweakers.net.vliegnerd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 06:40:
https://streamable.com/yyng3
VER vs RIC Q3 lap side by side van SkyF1.
Overigens niks van dat motor haperen. RIC was gewoon beter over de curbs in S3 in het stadion.
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-10-2018 10:03 ]
Hahahaha. Ik baal er ook van hoor.
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-10-2018 10:04 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
van de grid interview:bk1985 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 07:59:
Ik las net ergens dat het weer aan de remmen van Max lag....
Horner had het erover dat RIC en VER gewoon dezelfde auto hadden, zonder issues. Komt aan op voorkeur van de coureur en hoe ze met de auto omgaan. Van de onboard een paar posts hoger, lijkt RIC gewoon beter die laatste sector te doen."The whole qualifying was crap. Again, the same problems as FP2. Engine braking not like I want to, just rear-locking the car."
Laat die sneren naar andere participanten achterwege.bk1985 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 07:59:
Ik las net ergens dat het weer aan de remmen van Max lag....
[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-10-2018 10:08 ]
een treffende spreuk
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik zou als team toch wel echt mijn rijder voor volgend seizoen voorrang geven. Lekker boeiend hoe RIC zich daarover voelt.MikeyMan schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:15:
[...]
Gast, wtf... Alu hoedje much?
Ze laten ze racen en hebben niks te winnen bij wie van de twee voor ligt.
Denk wel dat max uiteindelijk profijt gaat hebben van P2.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ik verwacht dat er, met Baku in gedachten, wel over gesproken is over niet te hard tegen elkaar aan rijden ..Exocet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:05:
Het kan toch niet anders dat er een clash komt tussen RIC en Max? Voor RIC is dit voorlopig de laatste kans op een overwinning en voor Max telt alleen de eerste plaats. Dan kan het team wel graag de 1-2 willen, maar daar zullen RIC en Max wel anders over denken.
Horner heeft gezegd dat ze vrij zijn om te racen, maar wel een maximaal teamresultaat te willen behalen. Hij zou hierover zondagmorgen met de heren in gesprek gaan. Eigenlijk is dat toch gewoon vragen om problemeniichel schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:12:
[...]
Ik verwacht dat er, met Baku in gedachten, wel over gesproken is over niet te hard tegen elkaar aan rijden ..
Maar er zit nog wel een klein verschil tussen een clash en een crash.Exocet schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:05:
Het kan toch niet anders dat er een clash komt tussen RIC en Max? Voor RIC is dit voorlopig de laatste kans op een overwinning en voor Max telt alleen de eerste plaats. Dan kan het team wel graag de 1-2 willen, maar daar zullen RIC en Max wel anders over denken.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Hele middenveld in de puntenhoevenpe schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:37:
Ik maak me meer zorgen over Vettel...
Die 'moet' erlangs om nog een kans te maken, straks vliegen ze er alle 6 af en wint Hulkenberg...
ora et labora
En daarom moet Max naar Vettel kijken?Franco10 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:58:
[...]
Als je zonder oranje bril leest snap je misschien dat ik bedoel dat Seb juist door het NIET kunnen omgaan met tegenslag fouten heeft gemaakt en de titel heeft verloren.
Dude, je hebt vast gelijk, maar niet alles is een complot om jouw favoriete coureur te dwarsbomenpro_6or schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 00:53:
[...]
Gast, wtf aluhoedje, wat je zegt tegen anderen ben je zelf, maar ik zal het nog eens proberen uit te leggen, niks aluhoedje want het klopt 100% wat ik daar zeg,
Kijk die Maleisië race eens terug, het klopt weldegelijk dat Max al gewoon voor lag op Ric, dat hij de pitstop al had gemaakt en dat hij ondanks dat al weer bij Ric aan de staart zat, dat is een voorsprong van een volledige pitstop dus, zon 25 seconden. Maar net voordat ric dan moest gaan pitten plofte Ham zijn motor en toen hebben ze ric en Max (onder de VSC, heel slim van RBR natuurlijk) naarbinnengehaald en natuurlijk gewoon in slagvolgorde, dat betekende dat Max dus even achter ric moest staan en pas nadat ric weg was kon gaan pitten, daar verloor hij dus ook nog eens een extra drie seconden. Botte pech voor Max natuurlijk en hij heeft het als een man genomen, maar toch is het Ric die al meermaals in de pers zijn ongenoegen heeft geuit over hoe Max wordt voorgetrokken. Dat klopt gewoon, lekker met je aluhoedje.
Ik zeg toch, gewoon botte pech, wat heeft dat met complot denken of alu hoedjes te maken? Dat zijn gewoon manieren om iemand te proberen te raken.Smultie schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:55:
[...]
Dude, je hebt vast gelijk, maar niet alles is een complot om jouw favoriete coureur te dwarsbomen
een treffende spreuk
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lekker bezig Daniël, zo vroeg in de morgen!DaniëlWW2 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:59:
[modbreak=title,url] Zo is het weer meer dan genoeg met de sneren naar elkaar... [/modbreak]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq