Z'n auto parkeren.
Jammer, maar wat een toffe Q.
Heerlijk geluidje van die Honda trouwens.
Heerlijk geluidje van die Honda trouwens.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Oei Max toch niet helemaal blij?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
0.026hoevenpe schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:02:
Hoeveel scheelt het?
Dit is gewoon waanzinnig knap van RIC
PSN: xMaurice93
Max gleed nog even weg bij de laatste bocht..
Max heeft de pest in?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Max deed een BottasjeReinier schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:03:
Haha Max die dat bord omver knalt.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
0.026sec.hoevenpe schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:02:
Hoeveel scheelt het?
Dat mag ik hopen ja!hoevenpe schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:03:
Max heeft de pest in?
Die had ik niet zien aankomen
Waiting on the world to change
Bensimpel
Positieve meneer
Ach, hij hoeft er morgen maar 1 in te halen, geen ham of vet maar een makkelijke ric!
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Snap heel goed dat Max er de pest in heeft hele weekend Nr 1 en dan op 26 duizenste pole verliezen is gewoon ruk.
Max liet het volgens mij in S1 al een beetje liggen.
"When you grow up your heart dies"
Nee, mag niet. Dat is een spoiler.
Q3 is wat telt...die zure kop van hem momenteel is wel priceless, ik had dit niet verwachtVerwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:04:
Snap heel goed dat Max er de pest in heeft hele weekend Nr 1 en dan op 26 duizenste pole verliezen is gewoon ruk.
LOL goed zo Max! Nu dit gevoel omzetten naar prestaties. En niet op een domme manier wraak nemen oid.
Je had 'gewoon' iets harder moeten rijden!
Je had 'gewoon' iets harder moeten rijden!
VER heeft er goed de pest in! En zo hoort het

Nou, morgen elkaar in de 1e bocht in leven laten
Zooooow dat was weer ff geleden dat Max de hele tijd sneller is en dat Ric ineens het laatste en dus het best lacht. Aaaaaaarggghh
Maar het issum gegund
Maar het issum gegund
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Maxie. Toon karakter kerel.
Och, morgen knallen!
Och, morgen knallen!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2018 21:06 ]
Ik zag toch nog een beetje een flauwe glimlach.Maurice079 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:05:
VER heeft er goed de pest in! En zo hoort het
The whole qualifying was crap? Zei hij dat nou echt? 
Of verstond ik Max niet goed?

[ Voor 22% gewijzigd door Harrie op 27-10-2018 21:06 ]
Dat noem je emotie..Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:06:
Och, morgen knallen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hahaha die jongen is er zo klaar mee met het Renault gezeik.
Ik hoop (HOOP) echt dat het vanaf volgend seizoen beter gaat!
Ik hoop (HOOP) echt dat het vanaf volgend seizoen beter gaat!
Verwijderd
Gelijk heeft hij maar ligt wel deels bij hem kijk zijn rondes maar eens. Veel kleine stuurfoutjes helaas.Harrie schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:06:
Ah, de meedoen is belangrijker dan winnen clubVerwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:06:
Och, morgen knallen!
Haters everywhere but I don’t really care
Max liep ook gelijk weg na het interview.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Tuurlijk, alleen #1 telt, maar ik moet de start nog zien, denk dat ie na bocht 1 voorop ligtHarrie schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:06:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja, de motor deed niet wat hij wilde.Harrie schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:06:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Beetje een slechte verliezer aan het worden. Natuurlijk heb je de pest erin maar je team heeft het wel voor elkaar dat ze 1 en 2 staan.
Dit siert hem niet.
Dit siert hem niet.
PSN: McMillan0984
Kwam dus doordat er constant iemand aan de handrem trokVerwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:07:
[...]
Gelijk heeft hij maar ligt wel deels bij hem kijk zijn rondes maar eens. Veel kleine stuurfoutjes helaas.
-
Het is vooral zuur omdat Ricciardo gewoon de setup van Max kopieert, zelf zoekt hij er niet naar.Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:04:
Ja, dat heb je goed gehoord.Harrie schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:06:
Weer problemen met engine-braking
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
God, hier ben ik ziek van zeg.
Had hem die 1e pole gegund. Niet om het record, maar gewoon, omdat het bij winnen hoort en hij het verdient.
Had hem die 1e pole gegund. Niet om het record, maar gewoon, omdat het bij winnen hoort en hij het verdient.
RIC heeft Q1 en Q2 gewoon gekeken waar hij in de sectoren moest verbeteren (tov VER en HAM), goed afgekeken en alles samengevat in Q3. Dat is ook best knap.
Waiting on the world to change
Hij heeft het MAXimale gegeven. Het is geen Monaco hè. Daar ging het goed fout. Hij had alleen in de tweede run toch nog even voluit moeten gaan. Max had volgens mij niet meer met Daniel gerekend en was teveel op VET en HAM gefocust.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Weer de FP2 problemen, namelijk dat de motor weer niet goed reageerde bij het loslaten van het gaspedaal. Weer dus de engine mapping van Renault wat het hele jaar al gedoe is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het interview is enkele minuten er na, mag het?Clavat schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:07:
Beetje een slechte verliezer aan het worden. Natuurlijk heb je de pest erin maar je team heeft het wel voor elkaar dat ze 1 en 2 staan.
Dit siert hem niet.
Mooi dat Coulthard ff een politiek correct sneertje uithaalt, sorry that you didnt get your pole. Jammer Max, had wel ff iets beter gekund.
Maar goed, laat toch wel zien dat hij echt enkel tevreden is met het beste resultaat!
Maar goed, laat toch wel zien dat hij echt enkel tevreden is met het beste resultaat!
Als je geen slechte verliezer bent, ben je ook geen winnaar. Zou wat zijn als hij blij was met de tweede plek.Clavat schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:07:
Dit siert hem niet.
Nee hoor morgen einde van de race worden de prijzen verdeelt in q3 niet 😁vhal schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:05:
[...]
Q3 is wat telt...die zure kop van hem momenteel is wel priceless, ik had dit niet verwacht
Winnaars mentalitiet... daarom zitten wij reacties te posten en die jongen met droom auto’s te racen!Clavat schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:07:
Dit siert hem niet.
Onzin. 2e is 1e verliezer, en dan ook nog van je teammaat.Clavat schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:07:
Dit siert hem niet.
Dat is voor een coureur gewoon niet acceptabel
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
FP1 snelste, FP2, snelste, FP3, snelste, Q1/2 bovenin, Q3 verslagen op 0.026.Clavat schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:07:
Dit siert hem niet.
Dan ben je geen verliezer, dat is gewoon emotie.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Morgen worden de prijzen verdeeld. Ik gok maar zo dat we geen "shoey" zullen zien en ook geen "best crowd".
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Na deze teleurstelling geeft jouw reactie mij weer een lach. XDDaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:08:
Weer de FP2 problemen, namelijk dat de motor weer niet goed reageerde bij het loslaten van het gaspedaal. Weer dus de engine mapping van Renault wat het hele jaar al gedoe is.
Shit. Gewoon shit balen shit zuur shit bah. SHIT!
Blegh, ik dacht dat dat vooral een dingetje van de spec C was.Joris748 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:08:
[...]
Ja, dat heb je goed gehoord.
Weer problemen met engine-braking
Maar hoorde hem daar in de practise ook al over.
Raar dat zo iets zo moeilijk om op te lossen is. Je zou denken dat dat maar software is.
Juist niet, want dan is het een MERCjip_86 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:10:
Ach ja, als er dan iemand voor moet staan dan toch maar Ric. Zou nog zuurder zijn als het HAM was.
nu is het zijn teamgenoot, die het hele weekend al achter hem lag
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Oneens.jip_86 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:10:
Ach ja, als er dan iemand voor moet staan dan toch maar Ric. Zou nog zuurder zijn als het HAM was.
Je teammaat is je grootste vijand...
Gunstige positie van Max voor de start morgen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Tjeez, sommigen hier verwachten echt dat Max als een blije pup reageert, rechtop zit, glimlacht en netjes doet, wtf zeg??! Alsof JIJ zo netjes zou zijn als je van iets enorm baalt!
Praat geen onzin alsjeblieft, Max is geen pop die je even met de ab bediend, het is een mens, eentje met emoties (je weet wel...). Stelletje zeikerds...
Praat geen onzin alsjeblieft, Max is geen pop die je even met de ab bediend, het is een mens, eentje met emoties (je weet wel...). Stelletje zeikerds...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ik had het VER gegund om dat record nog te pakken, maar RIC weet dat het bij zijn nieuwe werkgever voorlopig niet gaat gebeuren.
Met 0.026 g je voluit. Ik meende een kleine correctie te zien bij het opkomen van het rechte stuk van Max. We gaan het zo zien bij Ziggo gok ik.sjaool schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:08:
Hij heeft het MAXimale gegeven. Het is geen Monaco hè. Daar ging het goed fout. Hij had alleen in de tweede run toch nog even voluit moeten gaan. Max had volgens mij niet meer met Daniel gerekend en was teveel op VET en HAM gefocust.
Als er iemand beter is moet je het op jezelf afreageren. Zeg dan eerlijk dat je het niet goed gedaan hebt.SinergyX schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:09:
[...]
FP1 snelste, FP2, snelste, FP3, snelste, Q1/2 bovenin, Q3 verslagen op 0.026.
Dan ben je geen verliezer, dat is gewoon emotie.
Maar ga dan niet alles en iedereen de schuld geven.
Het team doet zijn best. Iedereen om je heen doet zijn best.
Dan mag je ook eerlijk zijn en zeggen dat het aan jezelf lag.
Hmm, weet niet. Als het Hamilton is, kan je nog zeggen dat het Mercedes party-mode is. ;-)jip_86 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:10:
Nu weet Max zeker dat hij het materiaal voor een pole tijd had.
Kwestie van gunnen, gun ik het RIC ook wel meer dan HAM of VET, na al zijn pech.
[ Voor 10% gewijzigd door Harrie op 27-10-2018 21:15 ]
Die merc toch ookbasvn schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:10:
[...]
Juist niet, want dan is het een MERC
nu is het zijn teamgenoot, die het hele weekend al achter hem lag
Verwijderd
Jawel dan een goede pitstop strategie bij RBR. Ik neem aan dat het team nu meer om Max geeft dan Ric.Exocet schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:11:
Morgen RIC meteen voorbij anders wint ie m ook niet
Hou toch op zeg... Dit was de kans op de jongste pole... Het hele weekend is hij de snelste.. Het hele weekend komt RIC niet in de buurt... En dan verlies je op 26 duizendste..Clavat schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:07:
Dit siert hem niet.
Als hij hier tevreden een liedje zou staan zingen met een tweede plek, dan zou ik teleurgesteld zijn.
Hij is topsporter. Daar hoort emotie bij en de wil om te winnen.
Dan ben je geen slechte verliezer als je gefrustreerd bent als het niet lukt. Dan ben je gewoon een mens.
Ga er maar aan staan... Bij mij spoot de adrenaline al bijna uit mijn oren... laat staan dat je daar net alles hebt gegeven, met 350 per uur over een baan jakkert en je teamgenoot je op zo'n miniem verschil verslaat.
Sterker nog.. Wat mij betreft siert het hem juist dat hij een beetje boos is.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Fuck in het kwadraat. Gun het RIC wel hoor, maar wat is dit enorm balen. Het hele weekend t snelste en dan op 0.026 verliezen. Had het heel graag gezien, damn. Naja, dan morgen maar de race winnen ja!
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Na alle pech voor Daniel is hem dit ook wel gegund, had Max in de tweede run zijn tijd maar moeten verbeteren.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Maar... Dat RBR zó snel is zag ik niet aankomen. Best wel een gat naar de rest. Geeft de burger moed voor volgend jaar.
Even de negatieve modus aanzetten. RIC valt toch wel in ronde 8 uit met een accu-probleem. VER, VET en HAM liggen in bocht 1 weer met elkaar in de clinch en lopen wat lekke banden en kapotte voorvleugels op. VET doet er nog een fraai 360 bij ook...
Alles en iedereen? Hij zegt wat hij hele weekend al zegt, het ging niet 100%.Clavat schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:12:
[...]
Als er iemand beter is moet je het op jezelf afreageren. Zeg dan eerlijk dat je het niet goed gedaan hebt.
Het is logisch dat er zulke woorden komen krap 2 minuten nadat je op 0.026 bent verslagen, hij zal best weer goed zijn als hij weer bij z'n team is. Dit is balen en emoties van hoogste niveau.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mwah, volgende week zijn de Mercs gewoon weer het snelst hoorjgj82 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:14:
Maar... Dat RBR zó snel is zag ik niet aankomen. Best wel een gat naar de rest. Geeft de burger moed voor volgend jaar.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik ben bang voor tranen bij de eerste bocht morgen... laten we hopen dat de RBR jongens elkaar laten leven!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Misschien niet top maar wel hoger niveau.
En ja als ik daar 2 de was lag het ook aan mezelf terwijl de rest goed ging..
Dus dan moet je wel toegeven.
Je bedoeld "we've done the best we could" vs "the session was crap".Clavat schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:12:
[...]
Als er iemand beter is moet je het op jezelf afreageren. Zeg dan eerlijk dat je het niet goed gedaan hebt.
Sja, reageert wel iets met emotie ja.. maar vind dat ongeremde kan juist ook in sport zo mooi zijn. Alles maar pracht en praal is bestemd voor de showbizz.
Moet je maar niet zeggen dat je misschien beter voor P2 kunt gaan ivm betere startpositie. Je mag ontevreden zijn. Maar een beetje respect naar je teamgenoot, die het laatste jaar heel wat meer pech heeft gehad, is wel op zijn plaats.KillerBee schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:11:
Tjeez, sommigen hier verwachten echt dat Max als een blije pup reageert, rechtop zit, glimlacht en netjes doet, wtf zeg??! Alsof JIJ zo netjes zou zijn als je van iets enorm baalt!
Verwijderd
Why? Honda/ Toro Rosso gaat laatste races echt matig qua snelheid.jgj82 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:14:
Moet het nog zien met Honda.
Max is qua kwalificatie dit jaar Ricciardo ruim voorbij gestreefd, dat hij het onderlinge duel niet altijd is niet vreemd... wat me wel opvalt is dat Max zelden een betere 2e stint in Q3 heeft dan zijn 1e stint.... Leerpuntje voor volgend jaar en dan cruised hij naar zijn eerste pole.hoevenpe schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:14:
Na alle pech voor Daniel is hem dit ook wel gegund, had Max in de tweede run zijn tijd maar moeten verbeteren.
Zolang RIC maat niet wint morgen vindt ik het best. Zuur inderdaad maar ja, hij laat het wel vaker afweten als ie een pole kan pakken.
Max gaat echt morgen risico's nemen om hem voorbij te komen hoor en dan gaan we vast de ontlading over de radio horen.
Max gaat echt morgen risico's nemen om hem voorbij te komen hoor en dan gaan we vast de ontlading over de radio horen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Max terecht zuur, hier had ie de pole moeten pakken.. de rest van het seizoen is het partymodefest en komt RBR er niet meer aan te pas in Q.
Hopelijk motiveert het m om morgen mooie dingen te gaan doen.
Zorgen dat de start goed genoeg is om naast RIC te komen en dan als eerste de bocht door, P2 kant is normaliter de gunstiger kant. (en hopen dat de RBR's elkaar er niet af tetsen).
Hopelijk motiveert het m om morgen mooie dingen te gaan doen.
Zorgen dat de start goed genoeg is om naast RIC te komen en dan als eerste de bocht door, P2 kant is normaliter de gunstiger kant. (en hopen dat de RBR's elkaar er niet af tetsen).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nah wordt morgen gewoon 50% 50% qua rijders. Niemand voordeel vanuit het tean. En terecht. Volgend seizoen is nog ver weg en wie er nu wint maakt voor het team niet uit. Beide verdienen het ontzettend.
Ook al ben ik voor VER. Beide moge winnen van mij j.
Afsluiten met een kleine sneer: het is immers een vsn de laatste kansen voor RIC
Ook al ben ik voor VER. Beide moge winnen van mij j.
Afsluiten met een kleine sneer: het is immers een vsn de laatste kansen voor RIC
Al was het HAM dan was hij minder, hij vecht niet tegen HAM of VET of RAI, het is enkel hem tegen RIC.Clown1 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:15:
[...]
Moet je maar niet zeggen dat je misschien beter voor P2 kunt gaan ivm betere startpositie. Je mag ontevreden zijn. Maar een beetje respect naar je teamgenoot, die het laatste jaar heel wat meer pech heeft gehad, is wel op zijn plaats.
Denk dat Max zodadelijk een gat naar Daniel's home slaat, waar het vorig weekend andersom was
Verwijderd
Ik ook. Ricciardo heeft laatste races bij RB en niks te verliezen.ATS schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:15:
Ik ben bang voor tranen bij de eerste bocht morgen... laten we hopen dat de RBR jongens elkaar laten leven!
Hij genoot wel extreem... zal wel in zn hoofd zitten dat t misschien zn laatste pole ooit wordt met die kampioenschapsrenault vanaf 2019

Dus politiek correct zijn? Nee, dan heb ik liever dat mensen gewoon echt hun emoties tonen. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel politieke correctheid zeker wanneer deze emoties onderdrukken.Clown1 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:15:
[...]
Moet je maar niet zeggen dat je misschien beter voor P2 kunt gaan ivm betere startpositie. Je mag ontevreden zijn. Maar een beetje respect naar je teamgenoot, die het laatste jaar heel wat meer pech heeft gehad, is wel op zijn plaats.
Laten we niet vergeten dat RIC de ontlading van 7x uitvallen met zich meeneemt. Dat zal hem de extra drive hebben gegeven die hem de pole heeft opgeleverd. Max heeft dat niet, die heeft gewoon heel erg goed gepresteerd maar RIC had net dat beetje extra.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Waar. De factor motor is er nog steeds.WhatsappHack schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:15:
[...]
Mwah, volgende week zijn de Mercs gewoon weer het snelst hoor
En morgen meteen zijn laatste kans op een podium ooitbk1985 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:18:
Hij genoot wel extreem... zal wel in zn hoofd zitten dat t misschien zn laatste pole ooit wordt met die kampioenschapsrenault vanaf 2019
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Live beelden van achter de schermen nu.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1