Vettel of Hamilton?De_Bastaard schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:48:
[...]
Zou mooi zijn. Vettel is een goede coureur maar dat diva gedrag....
Het is dat verstappen volgend jaar kampioen wordt anders had ik het LeClerc wel gegundDe_Bastaard schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:48:
[...]
Zou mooi zijn. Vettel is een goede coureur maar dat diva gedrag....
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dus RIC kan nu eindelijk eens VER outqualifien, duurde ff....
Waiting on the world to change
Hamilton heeft weer een feestje gebouwd zo te zien.
People as things, that’s where it starts.
Waarom zijn de bananen krom?Paulus07 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:54:
Waarom gaan die mercs toch altijd zo snoei hard 😛
"When you grow up your heart dies"
Dat mag altijd als je aantoonbare schade hebt gereden en dat lijkt me in zijn geval overduidelijk. Je wint er ook niks mee door exact dezelfde wielophanging te monterenArrne schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:42:
[...]
Dat is het punt natuurlijk niet, ze moeten onder parc fermee aan die ophanging sleutelen. Wat dus normaal gesproken niet zou mogen.
[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 20-10-2018 23:56 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Omdat het gewoon verdomd goede auto's zijn, en het helpt ook dat Hamilton enorm lekker in zijn vel zit, dan rijdt ie nog wat beter dan dat ie normaal doet.Paulus07 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:54:
Waarom gaan die mercs toch altijd zo snoei hard 😛
En Vettel, tja, die baalt, en dan rijdt ie een stuk minder heb ik het idee.
Omdat mercedes naar het licht groeit?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
...the moment of truth... HAM of VET, of toch BOT of RAI op pole? Denk gewoon HAM...
[ Voor 54% gewijzigd door Grrrrrene op 20-10-2018 23:57 ]
Ze hebben RIC met een zaagje zien lopenpinda powerrr schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:51:
Dus RIC kan nu eindelijk eens VER outqualifien, duurde ff....
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
regen.. lekker optijd
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hamilton pakt gewoon alle 3 de verstoppers mee, #yolo
Damn, HAM ook paars in s3. 1:32.2 Vet redt het niet...
BOT laat het liggen.
1 HAM
2 VET
3 RAI
1 HAM
2 VET
3 RAI
0.009s tussen VET en RAI
Nou.. RAI weet wat hem morgen te doen staat.. Bocht 1 aan de binnenkant..
@basvn Maak jij weer een pole aan?
"In welke bocht tikt RAI HAM er vanaf?"
-
HAM en VET RAI gaan er morgen in bocht 1 vanaf en VER pakt de overwinning vanaf P15.
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 21-10-2018 00:03 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Poe dicht bij elkaar HAM toch weer pole
Ferrari sandwich bij HAM?
Ferrari sandwich bij HAM?
[ Voor 30% gewijzigd door tweakduke op 21-10-2018 00:03 ]
Nou maar hopen dat karma die benz van Hamilton morgen tijdens de race ook even in de kont bijt (voor het vol over die verstoppers knallen).
Als RAI een Italiaan was geweest en uit Napels of Palermo zou komen, dan was het geen probleem geweest.Edd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:02:
Alles voor la famiglia
"By how much did we miss pole?"
- "60 thousandth"
*bleep* *bleep*
- "60 thousandth"
*bleep* *bleep*
Haha ik ga bedenken of ik er nog 1 ga maken voor morgenEdd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:02:
andere ideeën? (of iemand anders een idee?)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max zal morgen wel op softs starten en lang doorgaan. Als hij weer snel door het veld gaat, dan zijn Bottas en Ricciardo nog wel te pakken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Droog maar de grondtemperatuur is maar 13 graden.Barres B. schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:04:
De weerberichten voor morgen zijn toch droog? Of is het nog wisselvallig/afwachten?
Schrik wakker... bijna einde Q3, waar is verstapen?
Ga ik snel terug kijken... die is er dus al na Q1 uit. Blijkbaar sneller in slaap gevallen dan ik dacht.
*zucht* naja, hopelijk in ieder geval weer mooie inhaal acties.
Trusten en tot morgen!
Ga ik snel terug kijken... die is er dus al na Q1 uit. Blijkbaar sneller in slaap gevallen dan ik dacht.
*zucht* naja, hopelijk in ieder geval weer mooie inhaal acties.
Trusten en tot morgen!
[ Voor 5% gewijzigd door Cowamundo op 21-10-2018 00:06 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Q3 tijden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vettel bezwijkt ook nog wel onder de drukDaniëlWW2 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:04:
Max zal morgen wel op softs starten en lang doorgaan. Als hij weer snel door het veld gaat, dan zijn Bottas en Ricciardo nog wel te pakken.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
VET klinkt op zich nog aardig relaxt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Laatste ronde Kimi inhalen voor P3.Barres B. schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:06:
[...]
Vettel bezwijkt ook nog wel onder de druk, Kimi wordt nog wel opgeofferd, dus dan kan hij nog wel door voor het podium
Misschien of HAM morgen kampioen wordtbasvn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:04:
[...]
Haha ik ga bedenken of ik er nog 1 ga maken voor morgen
andere ideeën? (of iemand anders een idee?)
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Leuk interview man Lewis!
Keer niet het bandje afgespeeld.
Wel weer verdiend.
Keer niet het bandje afgespeeld.
Wel weer verdiend.
Is denk wel een leukere jaTinusTegengas schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:08:
[...]
Misschien of HAM morgen kampioen wordt
Zal morgenochtend ffies nadenken, en er dan weer 1 in elkaar knutselen
Waarom worden die interviews altijd door iemand van Sky of C4 (Brundle, Coulthard, Herbert, di Resta enz.) gedaan? Als iedereen het kan zijn wil ik Jack of Olav weleens zien!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Omdat ze Engels sprekenGekkenhuis schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:10:
Waarom worden die interviews altijd door iemand van Sky of C4 (Brundle, Coulthard, Herbert, di Resta enz.) gedaan? Als iedereen het kan zijn wil ik Jack of Olav weleens zien!
@Gekkenhuis Jawel sorry, zie de meer serieuzere reacties onder je^^
Alhoewel Olav en Jack wel engels kunnen als ze het voorbereiden denk ik dat ze het erg lastig hebben om in te spelen op antwoorden, te groot risico als je live bent voor alle F1 kijkers wereldwijd.
[ Voor 29% gewijzigd door yorkick op 21-10-2018 00:15 ]
Meer niet?
Omdat iedereen in de wereld die heren wel kent, het zijn coureurs (geweest). Jack of Olav kent buiten Nederland niemand en hebben nooit in F1 geredenGekkenhuis schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:10:
Alsjeblieft niet zegGekkenhuis schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:10:

PSN: xMaurice93
Ik geloof die nabeschouwing wel, ben inmiddels 18 uur op, 't vind het mooi geweest
Kijk uit naar de race, dit is een circuit waar Max wel prima kan inhalen, dus laat maar komen die race. Wie weet pakt hij nog een podium als er ergens tactisch een SC langskomt
Of omdat zij wel vragen stellen, i.p.v. stellingen voorleggen. Daarnaast doen zij hun vragen voorbereiden*, bij Jack twijfel ik daar nog wel eens aan.
* Een Brundle mis je ook al ruim voor het einde. En 2 weken terug met het ontbreken van hem was het commentaar op Sky zelfs van "Paul, je moet je vragen gaan voorbereiden voor de top 3 interviews".
Zouden die Kimi ook zo aan het lachen kunnen krijgen als Brundle deed?
En dan niet door hun steenkolen Engels.
En dan niet door hun steenkolen Engels.
Ze worden ook wel eens door Kai Ebel en Davide Valsecchi gedaan.Gekkenhuis schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:10:
- DaniëlWW2
- Niet online
https://streamable.com/msgt1
https://streamable.com/b6a05
https://streamable.com/yz3vc
[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-10-2018 00:21 ]
Haha, niet voor de diepgaande interviews hoor, lijkt mij wel mooie televisie
Kai Ebel kan ik inderdaad nog wel voor de dag halen, Voor Davide Valsecchi moet ik wel erg diep graven.sjaool schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:18:
[...]
Ze worden ook wel eens door Kai Ebel en Davide Valsecchi gedaan.
[ Voor 38% gewijzigd door Gekkenhuis op 21-10-2018 00:21 ]
Davide heb ik ook heel ver weggegraven. Of je vindt hem fantastisch of verschrikkelijk (zoals ik)Gekkenhuis schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:18:
[...]
Haha, niet voor de diepgaande interviews hoor, lijkt mij wel mooie televisie
[...]
Kai Ebel kan ik inderdaad nog wel voor de dag halen, Voor Davide Valsecchi moet ik wel erg diep graven.
PSN: xMaurice93
[YouTube: Most extraordinary formula one interview ever! - Qualifying GP Austria 2017 - full interview [HD]]
Ter opfrissing...
Ter opfrissing...
Betwijfel of Liberty er blij mee is dat een Nederlandse presentator een coureur een eikel noemt
Alsof Coulthard ofzo Hamilton begroet met "hey dickhead!"
Dus..........
Verstappen 2017; 16 > 4
Verstappen 2018; 13 > (4-3) 🤙
Ja ja, all in
Verstappen 2018; 18 > (4+2)
Verstappen 2017; 16 > 4
Verstappen 2018; 13 > (4-3) 🤙
Ja ja, all in
Verstappen 2018; 18 > (4+2)

[ Voor 19% gewijzigd door hardware-lover op 21-10-2018 12:01 . Reden: Bij gridstraf.... ]
Testing, one, two ...
Toch zijn de coureurs in de interviews met Jack een stuk relaxter dan bij andere interviewers. Het is allemaal een stuk losser en vrijer dan op de andere zenders. Dat is tenminste wat mij opvalt als ik de verschillende zenders met elkaar vergelijk.RobinHood schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:31:
Betwijfel of Liberty er blij mee is dat een Nederlandse presentator een coureur een eikel noemt![]()
Olav heeft een mooi interview met Sebastian Vettel. Het voorproefje belooft veel goeds.
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 21-10-2018 00:38 ]
@sjaool Brundle zat dus in de heli tijdens FP3 in plaats van de gebruikelijke on-track beelden. Niet heel spectaculair inderdaad, wel interessant om te zien hoe specifiek ze moeten voorbereiden om goede beelden te maken.
Voor mijn gevoel zijn de heli beelden hier wel tof, en lijken ze langer een auto te kunnen volgen.
https://gfycat.com/DishonestDaringAlaskajingle
Leclerc Instagram post
Rained yesterday. Today seems a bit better, looking forward to qualifying 👊

Lewis, when given hypothetical race-start situation of Vettel on the left, Max on the right, answers "Go to the left hand side! Because Max is on the right!"
Voor mijn gevoel zijn de heli beelden hier wel tof, en lijken ze langer een auto te kunnen volgen.
https://gfycat.com/DishonestDaringAlaskajingle
Leclerc Instagram post
Rained yesterday. Today seems a bit better, looking forward to qualifying 👊

Lewis, when given hypothetical race-start situation of Vettel on the left, Max on the right, answers "Go to the left hand side! Because Max is on the right!"
[ Voor 49% gewijzigd door yorkick op 21-10-2018 01:23 ]
Mooi materiaal idd. Het lag vanmiddag alleen nog niet in de F1 shop 
* Glashelder meldt vanuit Austin
[ Voor 12% gewijzigd door Glashelder op 21-10-2018 04:34 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Na een wandeltocht van 21km in Amsterdam gisteren was ik echt wel op. Dus om 21:00 uur naar bed en de wekker om 23:00 gezet (ja, echt). Het was helaas geen bijzonder spannende Q en jammer van Max, maar hij kan vandaag zijn visitekaartje weer eens afgeven. De Amerikanen zullen zijn inhaalacties zeker weten waarderen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hoe is het weer daar?Glashelder schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 04:33:
Mooi materiaal idd. Het lag vanmiddag alleen nog niet in de F1 shop
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Koud. Bewolkt en veel wind. Geen regen helaas. Als het dan toch koud is mag het van mij ook regenen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
vhal schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 07:56:
STR op plek 19 en 20 vanwege gridpenalties.![]()
https://www.formula1.com/...mur7t1cQcuCS8qMaMMem.html
Gewoon blijven ontkennen, dan is het ook niet waarWhen asked by Formula1.com if Honda are now ahead of Renault in terms of performance, Sainz said: "In the race definitely not, I don't think we're behind Honda on race pace.
Je bedoelt als hij tijdens de race over hetzelfde brood rijdt en VettelHamiltonVettelHamiltonX van de baan torpedeert?Spotmatic schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 06:36:
... en jammer van Max, maar hij kan vandaag zijn visitekaartje weer eens afgeven. De Amerikanen zullen zijn inhaalacties zeker weten waarderen!

Hoe zie je dat precies gebeuren? Dat broodje ligt aan de buitenkant van de baan, dus als je daar de controle verliest, vlieg je (alleen) van de baan afAmphiebietje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 08:30:
[...]
Je bedoelt als hij tijdens de race over hetzelfde brood rijdt en VettelHamiltonVettelHamiltonX van de baan torpedeert?

Grosjean heeft bewezen dat je van de baan af kan rijden en dan achteruit terug het veld in kan rijden.Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 08:52:
[...]
Hoe zie je dat precies gebeuren? Dat broodje ligt aan de buitenkant van de baan, dus als je daar de controle verliest, vlieg je (alleen) van de baan af
Daar noem je ook iemandAmphiebietje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 08:54:
[...]
Grosjean heeft bewezen dat je van de baan af kan rijden en dan achteruit terug het veld in kan rijden.

[YouTube: F1 2018 AUSTIN US GP post QUALIFYING INTERVIEWS USA GRAND PRIX]
Post Q interviews uit diverse bronnen. Max heeft wel zin in de inhaalrace, probeert hetzelfde te doen als vorig jaar (maar dan binnen de lijntjes gekleurd
[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 21-10-2018 09:08 ]
Mogelijk blijft het niet bij P13. Gridstraf vanwege bakwissel zou zomaar kunnen.
Als dat zo is kan je net zo goed een nieuwe PU, MGU-K en MGU-H meepakken en helemaal achteraan starten.
https://www.gpblog.com/nl...ridstraf-in-amerika-.html
Als dat zo is kan je net zo goed een nieuwe PU, MGU-K en MGU-H meepakken en helemaal achteraan starten.
Of het nou P13 of P20 is (als hij toch al een penalty pakt, zal hij wel meer pakken dan 1 versnellingsbak)rjn27 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 09:28:
Mogelijk blijft het niet bij P13. Gridstraf vanwege bakwissel zou zomaar kunnen.
Laat er maar een mooie inhaalrace van maken dan!
Jeetje, kijk ik een keer geen Q, is het een keer spannend tussen Ferrari en Mercedes
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Man man man, de reacties onder dat artikelrjn27 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 09:28:

Wordt wel leuk als ie helemaal van achteren start.
Ben ook benieuwd hoeveel risico's Vettel gaat nemen
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Moet Renault die wel allemaal bij zich hebben en willen leverenrjn27 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 09:28:
En voordeel van alleen bakwissel is dat hij P18 start, de STRs starten sowieso helemaal achteraan vanwege alle engine penalties. Dus al zou Verstappen nog 50 gridstraffen pakken, zolang het geen engine penalties zijn start hij P18. Maar zoveel maakt P20 dan ook niet uit, want in ieder geval Hartley op een gegeven moment aangegeven dat hij niet mocht vechten met Ricciardo. Dus STR heeft gewoon regeltjes om de RBs langs te laten.
Blij dat ik hier gewoon op tweakers zit, en dat dat soort mensen hier niet zitten!Bastie-88 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 10:36:
[...]
Man man man, de reacties onder dat artikel
En dat wil ik graag zo houden ook

De RBR is toch sterker/sneller dan de STR. Dus hij is HAR en GAS zo voorbij. (als ze hem dat al niet laten)RobertMe schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 10:53:
[...]
Moet Renault die wel allemaal bij zich hebben en willen leveren
En voordeel van alleen bakwissel is dat hij P18 start, de STRs starten sowieso helemaal achteraan vanwege alle engine penalties. Dus al zou Verstappen nog 50 gridstraffen pakken, zolang het geen engine penalties zijn start hij P18. Maar zoveel maakt P20 dan ook niet uit, want in ieder geval Hartley op een gegeven moment aangegeven dat hij niet mocht vechten met Ricciardo. Dus STR heeft gewoon regeltjes om de RBs langs te laten.
Daarna is het een inhaalrace in de eerste 10 rondjes.
Laat hem maar van achter beginnen hoor!
[ Voor 57% gewijzigd door basvn op 21-10-2018 11:03 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- DaniëlWW2
- Niet online

Cursus Engels voor degene die die spraakballonnetjes vult?

Mijn voorspelling voor vandaag...
P1 Vettel, P2 Verstappen, P3 Ocon
Hoe? Kimi en Hamilton schuiven er samen af in de eerste bochten en Bottas moet stoppen met motor problemen. Verder reikt mijn glazen bol niet helaas.
😂😁
Niet op realistische verwachtingen gebaseerd. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Hoe? Kimi en Hamilton schuiven er samen af in de eerste bochten en Bottas moet stoppen met motor problemen. Verder reikt mijn glazen bol niet helaas.
😂😁
Niet op realistische verwachtingen gebaseerd. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
[ Voor 20% gewijzigd door Gé Brander op 21-10-2018 11:28 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Barres B. schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 04:01:
Weer mooi materiaal van RBR, beter hebben ze dat morgen ook aan![]()
[YouTube: Wearing our best bib and tucker | Daniel Ricciardo and Max Verstappen are set for the US Grand Prix]
Ben benieuwd hoe Gasly en Verstappen dit volgend jaar doen.. ga Ricciardo hierbij wel missen.

...en RIC heeft er halverwege gewoon geen zin meer in?Gé Brander schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:24:
Mijn voorspelling voor vandaag...
😂😁
Ik hoop vooral op een beetje spektakel. Ik vrees weer een beetje voor een cruisetochtje van Hamilton, maar de posities van Vettel en Verstappen beloven in ieder geval nog wel wat actie.
Geen regen voorspeld neem ik aan?
Geen regen voorspeld neem ik aan?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dit is dus nog zonder een eventuele gridstraf wegens bakwissel voor Max... En zoals gezegd: wellicht nog wel een nieuwe PU, gewoon omdat het kan...?
Verwijderd
Gewoon alle straf pakken en alles vervangen... Motor op standje na 2 uur is hij stuk zetten en er een kijk spectakel van maken max

https://streamable.com/fc649
Side by side
Vettel gaat een tikkie wijd in de laatste bocht, Hamilton heeft de apex daar beter. Komt ook beter uit de exit van de bocht. Voor de rest is het bijna identiek
[ Voor 31% gewijzigd door kevlar01 op 21-10-2018 13:44 ]
Als Max fan zie ik vandaag graag de Hulk op het podium. 😎
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bij ferrari hebben ze updates van de auto afgehaald zegt Vettel,daarom rijdt die nu net als voorheen.
Omg dit is dan echt dom van Ferrari...als het niet werkte waarom dan niet meteen de volgende race verwijderen.
Na belgie ging het minder cccc
Hoop toch dat die merc van Hami een keer ontploft.
Omg dit is dan echt dom van Ferrari...als het niet werkte waarom dan niet meteen de volgende race verwijderen.
Na belgie ging het minder cccc
Hoop toch dat die merc van Hami een keer ontploft.
[ Voor 6% gewijzigd door Amaze86 op 21-10-2018 13:48 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verstappen zelf dus. Met recht Verstopper dusbasvn schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:34:
Wie rijdt zijn ophanging als eerste kapot in de Q op de Verstopper?
Poll
Uitslag tot nu toe
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Was op zich een andere bocht...
Hebben het gisteren recht voor onze neus zien gebeuren. Voor mijn gevoel ging Max toch echt wel wijder door de exit van die bocht dan de rest. Je zag gewoon wat van de auto afvallen. Hopelijk een leuke inhaalrace vandaag.
Ik zie nog niks over bakwissel etc?
Zit je vandaag op dezelfde plek?Phusebox schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:54:
Hebben het gisteren recht voor onze neus zien gebeuren. Voor mijn gevoel ging Max toch echt wel wijder door de exit van die bocht dan de rest. Je zag gewoon wat van de auto afvallen. Hopelijk een leuke inhaalrace vandaag.
Zal tijdens de eerste ronde daar ook wel een chaos zijn
Hmm dat verschilt dan per persoon blijkbaarPhusebox schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 07:53:
[...]
Koud. Bewolkt en veel wind. Geen regen helaas. Als het dan toch koud is mag het van mij ook regenen.
Ik vind het niet koud. Op de tribune wel maar alleen door de wind. Nog regen erbij hoeff van mij echt niet

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Poll ideeën :
Wie crasht als eerste?
of
Word HAM WDC vandaag?
(of heeft iemand anders nog een idee?)
Wie crasht als eerste?
of
Word HAM WDC vandaag?
(of heeft iemand anders nog een idee?)
Tweede is niet leuk. Te makkelijk.
Hoeveel plekken winst heeft Max na 1 ronde?
Of na 5 rondes?LoeWn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:23:
Tweede is niet leuk. Te makkelijk.
Ligt er ook een beetje aan waar hij gaat starten.. op P13 (zonder gridpenalty) zal het niet zo heel veel zijn.. (redelijk sterk middenveld)
Maar vanaf p18 word het wel een leuke!
Lijkt zeer waarschijnlijk nu;Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:26:
[...]
Dit is dus nog zonder een eventuele gridstraf wegens bakwissel voor Max... En zoals gezegd: wellicht nog wel een nieuwe PU, gewoon omdat het kan...?
Martin Brundle:
C/ship showdown here in Texas. Seb Vettel demoted to 5th on grid will be on a mission to stop Lewis. Kimi on front row with Ultrasoft tyres. With practice rain very little dry race tyre knowledge. Max V coming from 18th after g/box change. Don’t miss this @SkySportsF1 1730 UK
Mijn glazen bol wilde daar geen antwoord op geven helaas... Zo jammer... 🤐Grrrrrene schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:12:
[...]
...en RIC heeft er halverwege gewoon geen zin meer in?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Jep zelfde plek. Kunnen ze aan zien komen richting turn 12. Dan alle bochten daarna tm turn 15 en naar turn 16. Verder weg zien we ook nog de s-es de heuvel op.basvn schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 13:55:
[...]
Zit je vandaag op dezelfde plek?
Zal tijdens de eerste ronde daar ook wel een chaos zijn![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1