DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:18:
Dus Max moet dadelijk weer achteraan starten?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
People as things, that’s where it starts.
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is Har dan zo slecht dat hij niet hoger dan 15 komt met zn Honda?pinda powerrr schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:20:
Knap van Gasly, maar zeker ook van Honda!
Olav en scherp?? Ik denk dat de jaren beginnen te tellen. Hij mist wel heel veel de laatste tijd..SinergyX schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:20:
'Hartley haalt het ook niet', hij is niet echt scherp rond 11 uur s'avonds
-
Is ie ooit wel scherp dan?SinergyX schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:20:
'Hartley haalt het ook niet', hij is niet echt scherp rond 11 uur s'avonds
Wel nice van Gasly ja, kan nog leuk worden volgend jaar, STR en RBR die met elkaar strijden
Gasly heeft aero updatesAri Gold schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:20:
[...]
Is Har dan zo slecht dat hij niet hoger dan 15 komt met zn Honda?
En nee.. Dat zegt niet alles. Hartley zou ook hoger moeten staan
[ Voor 13% gewijzigd door LoeWn op 20-10-2018 23:22 ]
HAR is niet echt een F1 coureur. In andere klasses hoort hij bij de besten.Ari Gold schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:20:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Dat gat is kleiner dan verschil van top 6 naar Hamilton.Ari Gold schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:20:
[...]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gasly heeft updatesAri Gold schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:20:
[...]
Gas is wel vaker gekomen op 6/7 en Har die dan nergens te vinden is.
"Is het seizoen al afgelopen of....?"Paulus07 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:23:
Heeft alo niet gewoon zoiets van: het zal wel, ik wil gewoon racen op zondag en ben er klaar mee 😛
[ Voor 38% gewijzigd door Ari Gold op 20-10-2018 23:23 ]
ICE ICE Baby
Kan goed zijn dat hij nog meer penalties pakt, gearbox misschien, weet niet of ze nog wat anders willen pakken? Die paar plekken achteraan maken dan toch niet meer uit, en voor ons ook leukerDaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:18:
Dus Max moet dadelijk weer achteraan starten?
Wat denk je zelf?Woudloper schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:22:
Zal de FIA nu de kosten van ophanging betalen? Zij zijn verantwoordelijk voor deze belachelijke verstoppers.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik maak die fout ook nog wel eens.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Stapt niet meer in voor Q2
Start waarschijnlijk P13 dus
Har en Gas hebben gridpenalty voor nieuwe onderdelen
[ Voor 50% gewijzigd door basvn op 20-10-2018 23:27 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
YouTube: Daniel Ricciardo and Max Verstappen find the Austin Track Limitssjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:26:
Max is dus definitief klaar. De ophanging is afgebroken.
Work hard & be brave.
- DaniëlWW2
- Niet online
"Zeg Sainz, zullen we toch nog eens van auto ruilen?"
Ik denk eerder boos op de auto/team.tuinïnen schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:28:
Denk toch ook boos op zichzelf
-
Die gooit er nu al een shampootje op.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:27:
Max is kennelijk al pissed naar het motorhome.
Vooral de auto
Team kan er weinig aan doen..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
HAM en BOT en nog wat anderen pakken er zonder moeite 2-3 achter elkaar, er zal inderdaad al iets niet lekker hebben gezeten bij Maxsjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:28:
Best vervelend dat het bij Max is gebeurt. Ik zie Bottas er net vol overheen knallen en die kan gewoon door. De ophanging van Max zijn wagen zal dus al wel zwak geweest zijn.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Of morgen breken er links en rechts ophangingen af omdat ze die vandaag allemaal gesloopt hebben.sjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:28:
Best vervelend dat het bij Max is gebeurt. Ik zie Bottas er net vol overheen knallen en die kan gewoon door. De ophanging van Max zijn wagen zal dus al wel zwak geweest zijn.
Hold up..hoezo niet op zichzelf? Hij rijdt toch zelf over die curb heen?
Dat zou dan een leuke race wordenArrne schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:30:
[...]
Of morgen breken er links en rechts ophangingen af omdat ze die vandaag allemaal gesloopt hebben.
Simpel... De auto moet daar tegen kunnen. Ik weet niet of je het gezien hebt, maar iedereen knalt zo over die broodjes heen en diegene waar Max zijn ophanging op stuk reed was al zwart van de banden van zijn voorgangers.Ari Gold schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:30:
[...]
Hold up..hoezo niet op zichzelf. Hij rijdt toch zelf over die curb heen?
-
Het hoort te kunnen. Vandaar.Ari Gold schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:30:
[...]
Hold up..hoezo niet op zichzelf? Hij rijdt toch zelf over die curb heen?
Good taste is for people who can’t afford sapphires
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
Zeg hallo, over wie hebben we het nu? Maximaal tien rondjes en dan is Max er.sjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:32:
Pluspunt voor VET nu hoeft hij minder moeite te doen om het puntenverschil met HAM klein te houden. Het zal even duren voor hij VER in zijn spiegels ziet.
True, maar niet iedereen zal met de zelfde snelheid of op de zelfde plek erover heen gaan. Dit was waarschijnlijk net over t randje heen.Edd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:31:
[...]
Simpel... De auto moet daar tegen kunnen. Ik weet niet of je het gezien hebt, maar iedereen knalt zo over die broodjes heen en diegene waar Max zijn ophanging op stuk reed was al zwart van de banden van zijn voorgangers.
Persoonlijk denk ik dat het een combinatie van het uitbreken van de achterkant + het verstoppertjeEdd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:31:
[...]
Simpel... De auto moet daar tegen kunnen. Ik weet niet of je het gezien hebt, maar iedereen knalt zo over die broodjes heen en diegene waar Max zijn ophanging op stuk reed was al zwart van de banden van zijn voorgangers.
Ik zag rode bandjesDaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:32:
De regie heeft het weer fout. Vettel reed wel met US...
Ik denk dat dat nog wel meevalt hoor. Alles tot de top 3 teams moet ie toch wel vrij snel kunnen hebben lijkt me?sjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:32:
Pluspunt voor VET nu hoeft hij minder moeite te doen om het puntenverschil met HAM klein te houden. Het zal even duren voor hij VER in zijn spiegels ziet.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zag Vettel de pitsstraat induiken met paars.
PSN: xMaurice93
Was dat niet Kimi?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:34:
[...]
Ik zag Vettel de pitsstraat induiken met paars.
Ga ik wel vanuit natuurlijk. Ik ben nu al benieuwd naar de actie tussen VET en VER en RAI. RIC moet Max sowieso wel kunnen hebben.De_Bastaard schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:34:
[...]
Ik denk dat dat nog wel meevalt hoor. Alles tot de top 3 teams moet ie toch wel vrij snel kunnen hebben lijkt me?
Verwijderd
Aan het eind stuurt hij hem er zelf toch overheen. Dat risico wordt lomp hard afgestraft.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Je kunt je afvragen of het een risico is als de rest er wel vol overheen kan.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:35:
Tja wel weer een beetje een domper...
Aan het eind stuurt hij hem er zelf toch overheen. Dat risico wordt lomp hard afgestraft.
-
Jawel. Is buiten.zynex schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:37:
Jammer, Gasly doet ook geen poging. Beetje flauw.
Ah je bedoeld natuurlijk serieuze tijd neerzetten. Ik hoop het wel nog.
[ Voor 17% gewijzigd door LoeWn op 20-10-2018 23:39 ]
SuperSofts.yorkick schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:37:
Op wat voor compound heeft RIC z'n tijd neergezet? Hoor daar niks over maar Lec staat er wel erg dichtbij.
-
Ligt er aan of de bak nog heel isArrne schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:38:
Mag Max morgen überhaupt vanaf plek 15 starten? I.v.m. de parc fermee regels.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
zolang ze de versnellingsbak niet hoeven te vervangen, dan is er een kans dat ze de ophanging mogen vervangen. (zonder gridstraffen of pitstraat-start)Arrne schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:38:
Mag Max morgen überhaupt vanaf plek 15 starten? I.v.m. de parc fermee regels.
Al moet daar wel een verzoek voor worden ingediend volgens mij.. @iichel of @DaniëlWW2 weten dat waarschijnlijk een stuk beter.
[ Voor 4% gewijzigd door demonic op 20-10-2018 23:40 ]
[/fakenews]
- DaniëlWW2
- Niet online
Als Max mag starten, dan zal het P13 zijn. Beide Toro Rosso's hebben gridstraffen.demonic schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:40:
[...]
zolang ze de versnellingsbak niet hoeven te vervangen, dan is er een kans dat ze de ophanging mogen vervangen. (zonder gridstraffen of pitstraat-start)
Al moet daar wel een verzoek voor worden ingediend volgens mij.. @iichel of @DaniëlWW2 weten dat waarschijnlijk een stuk beter.
Als hij Q3 haalt, moet hij achteraan beginnen op gebruikte banden.. zonder keuze..De_Bastaard schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:41:
En wel ff jammer dat Gasly niet even gas geeft zeg
ik snap wel dat de STR's niet in Q3 willen. Dan mogen ze geen vrije banden kiezen, toch? (ondanks dat ze niet binnen de top10 starten? dacht ik ten minste)De_Bastaard schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:41:
En wel ff jammer dat Gasly niet even gas geeft zeg
Dat is het punt natuurlijk niet, ze moeten onder parc fermee aan die ophanging sleutelen. Wat dus normaal gesproken niet zou mogen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:41:
[...]
Als Max mag starten, dan zal het P13 zijn. Beide Toro Rosso's hebben gridstraffen.
Hi-la-risch.Ari Gold schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:37:
Max naar buiten
Good taste is for people who can’t afford sapphires
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb geen idee en pretendeer de ondoorgrondelijke reglementen van de FIA niet langer te doorgronden. We zien het wel.Arrne schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:42:
[...]
Dat is het punt natuurlijk niet, ze moeten onder parc fermee aan die ophanging sleutelen. Wat dus normaal gesproken niet zou mogen.
Net te ver gegaan, de hoek waaronder hij hem raakte was iets té veel. Klote, Bahrein gevoel.
een treffende spreuk
Verwijderd
Maar is dat wel zo?sjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:36:
[...]
Je kunt je afvragen of het een risico is als de rest er wel vol overheen kan.
Op sky werd bijv. Szafnauer geinterviewd en die zei toch echt dat hij zijn rijders aangegeven had daar niet overheen te gaan.
Goed, resultaat is gewoon dat het nu stuk is en dat velen van ons morgen weer thrilled zijn omdat hij binnen een rondje of 8 weer rijdt waar hij normaal start.
Eerlijk is eerlijk, dat zei hij wel pas nadat Max de boel aan barrels had.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2018 23:45 ]
Daar krijgen ze natuurlijk gewoon ontheffing voor omdat het nu niet veilig is om met deze wagen morgen van start te gaan.Arrne schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:42:
[...]
Dat is het punt natuurlijk niet, ze moeten onder parc fermee aan die ophanging sleutelen. Wat dus normaal gesproken niet zou mogen.
Wordt gewoon weer een mooie inhaal race hoor hem.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:44:
[...]
Maar is dat wel zo?
Op sky werd bijv. Szafnauer geinterviewd en die zei toch echt dat hij zijn rijders aangegeven had daar niet overheen te gaan.
Goed, resultaat is gewoon dat het nu stuk is en dat velen van ons morgen weer thrilled zijn omdat hij binnen een rondje of 8 weer rijdt waar hij normaal start.
Gaat nog heel leuk worden volgend jaar als hij dit kan vasthouden, ik zie hem echt nog wel winnen van Seb.
Ze zijn in Amerika, home of the Duct Tape, dus dat komt helemaal goedsjaool schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:44:
[...]
Daar krijgen ze natuurlijk gewoon ontheffing voor omdat het nu niet veilig is om met deze wagen morgen van start te gaan.
Wikipedia: Duct tape
Ik neem aan dat je "mooie inhaal 5 ronden" bedoelde?Ari Gold schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:45:
[...]
Wordt gewoon weer een mooi inhaal race hoor hem.
*kuch* 1 ronde *kuch*Transportman schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:46:
[...]
Ik neem aan dat je "mooie inhaal 5 ronden" bedoelde?
-
Zou mooi zijn. Vettel is een goede coureur maar dat diva gedrag....RobinHood schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:46:
Leclerc op 6, ik blijf het raar vinden![]()
Gaat nog heel leuk worden volgend jaar als hij dit kan vasthouden, ik zie hem echt nog wel winnen van Seb.
Het vreemde is dat ik Vettel daar nog nooit op heb kunnen betrappen.De_Bastaard schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:48:
[...]
Zou mooi zijn. Vettel is een goede coureur maar dat diva gedrag....
Hopelijk kan ie zichzelf wat inhouden, zou kut zijn als ie weer dat broodje tegenkomt en er weer iets *krak* doet
Dan leren de Amerikanen wat nieuwe scheldwoorden denk ik zo
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 2 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1